Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:40:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
496
497
498
499
500
501
502
[
503
]
504
505
506
507
508
509
510
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14643182 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25100 Dátum:
2013.03.02 szombat, 23:09:38 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.03.02 szombat, 22:40:06
Nem értettél meg a focival kapcsolatos hasonlatban! Én szeretem a kulturált hangnemet és hangot is adok annak ha úgy érzem nem megfelelő a stílus. Te is hangot adsz a véleményednek de egy egészen más stílusban. Na ennyi lenne a két csapat.
A segítségnyújtással kapcsolatban pedig aki úgy érzi, hogy mindent tudó az nagyokat tud csalódni!
Milyen segítségre gondolsz? Tevőlegesre biztosan nem. Tanácsra esetleg. Egyébként én is olyan helyről jövök ahol emberek százainak segítettem nem csak tanáccsal.
Mármint kulturált stílus nálad? Korábban már kiállítottad a szegénységi bizonyítványt a stilusodról. Bunyek hozzád képest úriember. Ha néha ki is fordul magából az nála elnézhető mert ő gyakorlatban is meg tudja csinálni amiről ír, és ezt meg is osztja itt többiekkel. De te mit csináltál eddig? Segítettél már valakinek itt önzetlenül?
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25101 Dátum:
2013.03.02 szombat, 23:11:50 »
Idézetet írta: stealt - 2013.03.02 szombat, 23:09:38
Mármint kulturált stílus nálad? Korábban már kiállítottad a szegénységi bizonyítványt a stilusodról. Bunyek hozzád képest úriember. Ha néha ki is fordul magából az nála elnézhető mert ő gyakorlatban is meg tudja csinálni amiről ír, és ezt meg is osztja itt többiekkel. De te mit csináltál eddig? Segítettél már valakinek itt önzetlenül?
Igazad van! Neked nem segítettem még......
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25102 Dátum:
2013.03.02 szombat, 23:39:21 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.02 szombat, 23:01:17
sajnos igen
De attól ez még nincs jól.
Ezért kéne összefogni a javítóknak és nem menni egy szint alá. De akkor meg ez erősíti a fusi garázs melósokat..... de ott meg kizárt, hogy a mai autókat jól meglehessen javítani.
Aztán amikor 2-3 helyen járt az ügyfél és rengeteg pénzt kiadott -feleslegesen- és bejut egy rendes műhelybe ahol meg is tudják javítani az autót...de ott meg már szinte nem akar fizetni semmit, mert mennyibe van neki már a kocsi -erről az utolsó műhely ugye nem tehet- így azt fizetni ki a legnehezebben amitől valóban megjavulna az autója..... viszont előzőleg "boldogan" kifizetett akár százezreket (volt rá példa már) a semmire.
De ugye spórolni akart, mert az elején elvitte egy olcsóbb helyre.... aztán egy másikra....stb.
A végén belátja, hogy nem jól csinálta.
Hoztak már hozzám több márkaszervizt megjárt autót is, tőlem boldogan és jó autóval távozott az ügyfél.
Még korábban trélerrel Ausztriából is hoztak kocsit -az előző munkahelyemre- vissza már a saját lábán ment.
Vannak különféle történetek....... nyilván ki kell alakulnia egy bizalomnak az ügyfélben a szerviz iránt, amit a szolgáltatás minőségével, színvonalával és gyors javítással, kellően pontos hibamegállapítással lehet elérni.
De inkább választják sokan a próbálkozós javítókat....csak mert olcsóbbak, ami a végén mégis drágább lesz.
A fejekben is programozni kellene kicsit
A mostani írásod utolsó 2 mondatát én hányszor már leírtam,és tudod hány embernél talált megértésre?nem kell sokáig számolni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25103 Dátum:
2013.03.02 szombat, 23:44:52 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.02 szombat, 23:39:21
A mostani írásod utolsó 2 mondatát én hányszor már leírtam,és tudod hány embernél talált megértésre?nem kell sokáig számolni.
Anno ez volt a mottóm a műhelyemben:
"Alig van olyan dolog a Világon,
amit, ha bárki egy kicsit is rosszul csinál,
ne tudná olcsóbban adni
és az olyan emberek, akiket csak az ár érdekel,
lesznek az igazi áldozatai az ilyen mesterkedésnek.
Ostobaság túl sokat fizetni, de
még rosszabb, túl keveset fizetni.
Ha Ön túl sokat fizet,
veszít valamennyi pénzt, ez minden.
Ha Ön viszont túl keveset fizet, elveszíthet mindent,
amikor a megvásárolt termék a neki szánt feladatnak
nem tud megfelelni.
A gazdaság törvényei tiltják, hogy
kevés pénzért túl nagy értékeket kapjunk. Amennyiben
Ön a legolcsóbb ajánlatot fogadja el, a rizikóért, amibe
belemegy, valamennyit hozzá kell számítania.
És ha ezt teszi,
akkor Önnek van elég pénze,
hogy a jobbat megfizesse!"
-John Ruskin-
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25104 Dátum:
2013.03.02 szombat, 23:46:34 »
Idézetet írta: stealt - 2013.03.02 szombat, 23:09:38
Mármint kulturált stílus nálad? Korábban már kiállítottad a szegénységi bizonyítványt a stilusodról. Bunyek hozzád képest úriember. Ha néha ki is fordul magából az nála elnézhető mert ő gyakorlatban is meg tudja csinálni amiről ír, és ezt meg is osztja itt többiekkel. De te mit csináltál eddig? Segítettél már valakinek itt önzetlenül?
Igen segített már nekem is, sógornőmnek is, csaba14nek is!
És Misi is úriember, hidd el, csak nem ismered!
Az meg mindannyiunkra igaz, hogy tudunk gyökér hangnemben fórumozni, pedig normálisak vagyunk.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25105 Dátum:
2013.03.02 szombat, 23:49:19 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.03.02 szombat, 23:46:34
Igen segített már nekem is, sógornőmnek is, csaba14nek is!
És Misi is úriember, hidd el, csak nem ismered!
Az meg mindannyiunkra igaz, hogy tudunk gyökér hangnemben fórumozni, pedig normálisak vagyunk.
meg poénossan beszólni igaz!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25106 Dátum:
2013.03.02 szombat, 23:54:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.02 szombat, 23:49:19
meg poénossan beszólni igaz!!!
Srácok hagyjátok már abba...Inkább segítsünk a szerencsétlennek,akinek 136%os az egere,meg azt hitte a szerelője,hogy a Mondeoban Bosch a cucc,nem Delphi
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25107 Dátum:
2013.03.02 szombat, 23:57:40 »
Na itt is van:
Válasz
Sziasztok!
Tanulásképp ajánlom mindenkinek, de ha valaki tud segítsen.
Autóm 2007.02.26-án készült holland piacra 2.0 TDCI 115le EU4-es dpf szűrővel!
Amióta nálam van (2010- dec.) két hetente regenerálta a dpf.-et mert csak városban használom és csak télen.
Tavaly kétszer kellett kimosni a DPF szűrőt (25.000,-be került/alkalom), mert a hamu mennyiség miatt vészüzembe került a gép.(a hamut nem tudja regenerálással eltávolítani csak a kormot)
Ezt megelégelve tavaly dec.-ben kivertük a dpf. szűrőből az egész belsejét és vissza raktuk az üres csövet a helyére, mondván van egy srác aki az elektronikát is át írja úgy, hogy ne keresse a dpf.-et. Na itt lett probléma, mert a vezérlésem nem Bosch vagy valami ismertebb hanem "delfi" tipusú, így sehogy se akar neki sikerülni mert a műszerfali motor check lámpa világít. Azt mondta járjak így amíg lesz jó progi.
A vezérlés csere óta mentem 3000 km-t úgy hogy folyamatosan világított a motor check lámpa és semmi problémám nem volt.
Múlt héten viszont nem indult be. Hibakód olvasás után kiderült EGR szelep 136%-ban nyitva és oka hogy nincs dpf. szűrő!!
EGR kitakarítás és hibakód kiütés után pöccre indult EGR 36% majd 10-15 km után ismét 136%-on.
Így mozogtam vele kb. egy hétig és most megint nem indul.
Az EGR miatt nem indul, de mivel elektronikus az EGR nem lehet kiiktatni.
Más megoldás?
Köszi!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25108 Dátum:
2013.03.02 szombat, 23:58:44 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.03.02 szombat, 23:54:06
Srácok hagyjátok már abba...Inkább segítsünk a szerencsétlennek,akinek 136%os az egere,meg azt hitte a szerelője,hogy a Mondeoban Bosch a cucc,nem Delphi
Te részemről ez nem gunyolodás volt STYLEAIR tudja mért írtam ezt,ő tőle is kaptam ilyen poénos beszólást a minap és 2-szer is.Az eéőbbi vitához ehez semmi köze.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25109 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 00:00:27 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.02 szombat, 23:58:44
Te részemről ez nem gunyolodás volt STYLEAIR tudja mért írtam ezt,ő tőlr is kaptam ilyen poénos beszólást a minap és 2-szer is.Az eéőbbi vitához ehez semmi köze.
Tudom Jani
Csak a tied volt az utolsó hozzászólás,így arra reagálva írtam ezt az egészet...Nem vagyok itt,aztán máris kialakul a vita,na szép...
Hát nem lehet titeket magatokra hagyni,nekem kell itt felemelni a hangomat és rendet tenni?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25110 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 00:01:50 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.03.02 szombat, 23:57:40
Na itt is van:
A lényeg nem jó a kikatatási program amivel csinálták.Múltkor találtam egy céget be is linkeltem akik megcsinálják ezt szioftveressen a kiktatást.A GOOGLE-ben megtalálja
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25111 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 00:03:13 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.03.03 vasárnap, 00:00:27
Tudom Jani
Csak a tied volt az utolsó hozzászólás,így arra reagálva írtam ezt az egészet...Nem vagyok itt,aztán máris kialakul a vita,na szép...
Hát nem lehet titeket magatokra hagyni,nekem kell itt felemelni a hangomat és rendet tenni?
Bocs főnök
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25112 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 00:06:03 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.03 vasárnap, 00:03:13
Bocs főnök
Most az egyszer elnézem...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25113 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 11:43:16 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.03.02 szombat, 23:54:06
Srácok hagyjátok már abba...Inkább segítsünk a szerencsétlennek,akinek 136%os az egere,meg azt hitte a szerelője,hogy a Mondeoban Bosch a cucc,nem Delphi
Oldódik a probléma....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Berti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25114 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 12:08:10 »
Üdv Urak!
Segìtsèget szeretnék kérni. 2004es újonnan vàsàrolt autònk a tavalyi pcsùcs csere, ès mùlt heti izzìtògyertya csere után (gyertyàk már a hiba matt cserèlve) csinálja hogy szèpen indul, de hidegen 1500-2000-es fordulat között ràngat füstöl, kb1percig , ha hagyom alapjáraton jàrni kicsit melegszik semmi baja. Mondanom sem kell melegen semmi baja. A fogyasztàsa 5,9,remek. Hibàt nem tàrol, a csekklàmpa sem vilàgìt. Ha valakinek ötlete van kèrem segìtsen! Köszönettel!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25115 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 12:09:11 »
Idézetet írta: Berti - 2013.03.03 vasárnap, 12:08:10
Üdv Urak!
Segìtsèget szeretnék kérni. 2004es újonnan vàsàrolt autònk a tavalyi pcsùcs csere, ès mùlt heti izzìtògyertya csere után (gyertyàk már a hiba matt cserèlve) csinálja hogy szèpen indul, de hidegen 1500-2000-es fordulat között ràngat füstöl, kb1percig , ha hagyom alapjáraton jàrni kicsit melegszik semmi baja. Mondanom sem kell melegen semmi baja. A fogyasztàsa 5,9,remek. Hibàt nem tàrol, a csekklàmpa sem vilàgìt. Ha valakinek ötlete van kèrem segìtsen! Köszönettel!
Programozták a csúcsokat a csere után?
Lehet újra kellene programozni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Berti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25116 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 12:13:44 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.03 vasárnap, 12:09:11
Programozták a csúcsokat a csere után?
Lehet újra kellene programozni.
Akkoriban programoztàk igen,utànàllìtva nem volt .12ekm-t mentünk vele, màr kellene ùjraprogramozni?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.03 vasárnap, 12:19:17 írta Berti
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25117 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 12:16:25 »
Idézetet írta: Berti - 2013.03.03 vasárnap, 12:08:10
Üdv Urak!
Segìtsèget szeretnék kérni. 2004es újonnan vàsàrolt autònk a tavalyi pcsùcs csere, ès mùlt heti izzìtògyertya csere után (gyertyàk már a hiba matt cserèlve) csinálja hogy szèpen indul, de hidegen 1500-2000-es fordulat között ràngat füstöl, kb1percig , ha hagyom alapjáraton jàrni kicsit melegszik semmi baja. Mondanom sem kell melegen semmi baja. A fogyasztàsa 5,9,remek. Hibàt nem tàrol, a csekklàmpa sem vilàgìt. Ha valakinek ötlete van kèrem segìtsen! Köszönettel!
ellenőrizzétek le a kiegészítő fűtést-ha van!
továbbá az akkut,és a töltést is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Berti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25118 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 12:21:43 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.03 vasárnap, 12:16:25
ellenőrizzétek le a kiegészítő fűtést-ha van!
továbbá az akkut,és a töltést is.
A generàtor ùj (fèl èves) Az akksi 4èves, de ràkèrdezek!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25119 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 12:22:39 »
Idézetet írta: Berti - 2013.03.03 vasárnap, 12:13:44
Akkoriban programoztàk igen,utànàllìtva nem volt .12ekm-t mentünk vele, màr kellene ùjraprogramozni?
Néha segít az is.
Biztos megfelelő gyertyák lettek belerakva? Működnek? Nem zárlatos valamelyik?
Ezeket érdemes ellenörízni....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25120 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 12:38:24 »
Idézetet írta: Berti - 2013.03.03 vasárnap, 12:21:43
A generàtor ùj (fèl èves) Az akksi 4èves, de ràkèrdezek!
vannak dolgok,amik hiába újak vagy újszerűek,nem biztos,hogy jók.ezért kell ellenőrizni őket!
A hibás izító gyetya(zárlatos) okozhat ilyet,és a kiegfűtés zárlatos gyertyája is-ha van.Ezeket ellenőrizni kell.és a generátort is,meg az akkut is.kizárni,mert új ,nem lehet.csak ha jól működnek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25121 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 17:44:30 »
Olajleválasztós kérdésem van:
Ki hová szerelte fel...? Próbálgattam ma délután, helye is lenne valahol a váltó fölött, a MAF szenzor és a légszívó cső alatt, de a közelben sehol egy épeszű rögzítési pont, ahová oda lehetne csavarozni.
Esetleg fényképekkel illusztrálva, PLS.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25122 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 17:52:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.03 vasárnap, 17:44:30
Olajleválasztós kérdésem van:
Ki hová szerelte fel...? Próbálgattam ma délután, helye is lenne valahol a váltó fölött, a MAF szenzor és a légszívó cső alatt, de a közelben sehol egy épeszű rögzítési pont, ahová oda lehetne csavarozni.
Esetleg fényképekkel illusztrálva, PLS.
AndyA
váltó tartó bak a légszűrő alatt
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25123 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 19:26:21 »
Idézetet írta: rapalazoli - 2013.03.02 szombat, 17:52:22
Sziasztok!
Tanulásképp ajánlom mindenkinek, de ha valaki tud segítsen.
Autóm 2007.02.26-án készült holland piacra 2.0 TDCI 115le EU4-es dpf szűrővel!
Amióta nálam van (2010- dec.) két hetente regenerálta a dpf.-et mert csak városban használom és csak télen.
Tavaly kétszer kellett kimosni a DPF szűrőt (25.000,-be került/alkalom), mert a hamu mennyiség miatt vészüzembe került a gép.(a hamut nem tudja regenerálással eltávolítani csak a kormot)
Ezt megelégelve tavaly dec.-ben kivertük a dpf. szűrőből az egész belsejét és vissza raktuk az üres csövet a helyére, mondván van egy srác aki az elektronikát is át írja úgy, hogy ne keresse a dpf.-et. Na itt lett probléma, mert a vezérlésem nem Bosch vagy valami ismertebb hanem "delfi" tipusú, így sehogy se akar neki sikerülni mert a műszerfali motor check lámpa világít. Azt mondta járjak így amíg lesz jó progi.
A vezérlés csere óta mentem 3000 km-t úgy hogy folyamatosan világított a motor check lámpa és semmi problémám nem volt.
Múlt héten viszont nem indult be. Hibakód olvasás után kiderült EGR szelep 136%-ban nyitva és oka hogy nincs dpf. szűrő!!
EGR kitakarítás és hibakód kiütés után pöccre indult EGR 36% majd 10-15 km után ismét 136%-on.
Így mozogtam vele kb. egy hétig és most megint nem indul.
Az EGR miatt nem indul, de mivel elektronikus az EGR nem lehet kiiktatni.
Más megoldás?
Köszi!
Honnan tudtad ,hogy regenerál a DPF,honnan tudtad ,hogy tele van?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
mferkó
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25124 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 20:03:22 »
Sziasztok!
A 2,2-es is Delphi system?
kösz...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25125 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 20:38:55 »
Idézetet írta: mferkó - 2013.03.03 vasárnap, 20:03:22
Sziasztok!
A 2,2-es is Delphi system?
kösz...
így van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25126 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 20:47:32 »
Hali!
Mennyire gáz az, hogy ha kb. 0,5l régi olaj maradt a kartelban? Tehát a friss olaj 5,5l.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25127 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:00:55 »
Idézetet írta: spyware - 2013.03.03 vasárnap, 20:47:32
Hali!
Mennyire gáz az, hogy ha kb. 0,5l régi olaj maradt a kartelban? Tehát a friss olaj 5,5l.
Erősen lerontja a friss olaj jellemzőit.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25128 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:04:47 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.03 vasárnap, 21:00:55
Erősen lerontja a friss olaj jellemzőit.
Akkor ez szívás?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
mferkó
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25129 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:11:12 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.03 vasárnap, 20:38:55
így van.
köszi, akkor asszem maradok a jó öreg TDDI-nél...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25130 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:12:13 »
Idézetet írta: spyware - 2013.03.03 vasárnap, 21:04:47
Akkor ez szívás?
Hát nem jó az biztos.
Miből gondolod, hogy maradt benne fél liter? Ha azért, mert csak 5.5 ment bele, attól még nem biztos, hogy maradt benne fél liter.
Kifolyt rendesen? Csepegett már mikor visszacsavartad a leeresztő csavart?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25131 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:13:10 »
Idézetet írta: spyware - 2013.03.03 vasárnap, 20:47:32
Hali!
Mennyire gáz az, hogy ha kb. 0,5l régi olaj maradt a kartelban? Tehát a friss olaj 5,5l.
1/12-ed részben gáz.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25132 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:18:09 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.03.03 vasárnap, 21:13:10
1/12-ed részben gáz.
Sajnos nem matematika ez.
Ha két eltérő minőségű olajat összekeverünk, akkor a rosszabbik fog érvényesülni. Ezért nem lehet pl. 5W-s olajhoz 10W-set utánaönteni.
Ez olyan mint a lánc.....annyit bír a lánc, amennyit a leggyengébb láncszem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25133 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:30:56 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.03 vasárnap, 21:12:13
Hát nem jó az biztos.
Miből gondolod, hogy maradt benne fél liter? Ha azért, mert csak 5.5 ment bele, attól még nem biztos, hogy maradt benne fél liter.
Kifolyt rendesen? Csepegett már mikor visszacsavartad a leeresztő csavart?
5,5l ment bele a nívó tetejéig a 6l helyett. Már nem csepegett mikor visszacsavartam. Meg lehet, hogy kicsit ferdén állt a kocsi, de nem tűnt vészesnek.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.03 vasárnap, 21:38:16 írta spyware
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25134 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:35:11 »
Idézetet írta: spyware - 2013.03.03 vasárnap, 21:30:56
5,5l ment bele a nívó tetejéig a 6l helyett. Már nem csepegett mikor visszacsavartam.
Szűrőházból is kifolyt?
A szűrő csere utáni beindítás után lett max-on az 5.5 liter vagy beindítás előtt?
Nem mindig hajszálpontos a 6 liter....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25135 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:44:43 »
Idézetet írta: spyware - 2013.03.03 vasárnap, 21:30:56
5,5l ment bele a nívó tetejéig a 6l helyett. Már nem csepegett mikor visszacsavartam. Meg lehet, hogy kicsit ferdén állt a kocsi, de nem tűnt vészesnek.
Meg lehet, hogy kicsit ferdén állt a kocsi, de nem tűnt vészesnek.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25136 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 05:08:04 »
Idézetet írta: spyware - 2013.03.03 vasárnap, 21:44:43
Meg lehet, hogy kicsit ferdén állt a kocsi, de nem tűnt vészesnek.
Kimostátok a motort rendesen???
NE PARÁZZ!
Olaj, szűrőcsere megvolt, jó a gép, örül, használ.
Majd nézz rá a szintre, ha kell tölts utána, de nem hiszem, ha visszaolvasol, talán a benzines topikban tárgyalták ezt részletesen, (Erre nem emlékszem biztosan.), de nem ismeretlen a jelenség, mondhatni, inkább normális.
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25137 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 07:50:24 »
Idézetet írta: dadan - 2013.03.04 hétfő, 05:08:04
Kimostátok a motort rendesen???
NE PARÁZZ!
Olaj, szűrőcsere megvolt, jó a gép, örül, használ.
Majd nézz rá a szintre, ha kell tölts utána, de nem hiszem, ha visszaolvasol, talán a benzines topikban tárgyalták ezt részletesen, (Erre nem emlékszem biztosan.), de nem ismeretlen a jelenség, mondhatni, inkább normális.
Kimosniii??? Nem.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25138 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 07:55:21 »
Idézetet írta: spyware - 2013.03.04 hétfő, 07:50:24
Kimosniii??? Nem.
Az csak vicc volt, nehogy komolyan vedd már!
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25139 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 08:46:15 »
Idézetet írta: spyware - 2013.03.03 vasárnap, 20:47:32
Hali!
Mennyire gáz az, hogy ha kb. 0,5l régi olaj maradt a kartelban? Tehát a friss olaj 5,5l.
Tisztelt Fórumtárs!
Ha kb 40-50°c vizhömérséklet esetén cserélted le az olajat, kizártnak tartom, hogy 0.5 liter benn maradjon a rendszerben. Ha a kocsi nem áll kimondottan ferdén. Még pedig azért, mert ilyenkor már elég híg az olaj, és szinte maradéktalanul kifolyik a karterből. Ha ezek után mégis maradt benne valamennyi, nem okozhat komoly problémát. Nem kölönböző minőségű olajok lettek össze öntve. Csupán a maradék 5W30 olaj volt szennyezett, amit felfrissitettél 5,5 liter 5W30 tiszta olajjal. No para! Ettől még szerintem minden rendben működik a gépezetednél.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25140 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 09:23:33 »
Idézetet írta: László - 2013.03.04 hétfő, 08:46:15
Tisztelt Fórumtárs!
Ha kb 40-50°c vizhömérséklet esetén cserélted le az olajat, kizártnak tartom, hogy 0.5 liter benn maradjon a rendszerben. Ha a kocsi nem áll kimondottan ferdén. Még pedig azért, mert ilyenkor már elég híg az olaj, és szinte maradéktalanul kifolyik a karterből. Ha ezek után mégis maradt benne valamennyi, nem okozhat komoly problémát. Nem kölönböző minőségű olajok lettek össze öntve. Csupán a maradék 5W30 olaj volt szennyezett, amit felfrissitettél 5,5 liter 5W30 tiszta olajjal. No para! Ettől még szerintem minden rendben működik a gépezetednél.
Tisztelettel László!
Idézetet írta: dadan - 2013.03.04 hétfő, 05:08:04
Kimostátok a motort rendesen???
NE PARÁZZ!
Olaj, szűrőcsere megvolt, jó a gép, örül, használ.
Majd nézz rá a szintre, ha kell tölts utána, de nem hiszem, ha visszaolvasol, talán a benzines topikban tárgyalták ezt részletesen, (Erre nem emlékszem biztosan.), de nem ismeretlen a jelenség, mondhatni, inkább normális.
Ok. Köszi a segítséget.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25141 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 11:07:28 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.03 vasárnap, 17:52:10
váltó tartó bak a légszűrő alatt
Ott találtam egyetlen egy alkalmas pontot én is. Elég az, vagy kellene még egy, hogy ne egy szálon lógva lebegjen a köztudatban?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #25142 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 11:12:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.12 kedd, 15:59:17
A 135gbp verzioban a turbó utáni 6db szakasz van benne (tehát az összes turbócső). Van külön szivócső a légszűrő-turbó közé.
A link lényege az, hogy lehet 35gbp ellenében venni csak cooler-Egr szakaszt is, külön. (a cég árul külön cooler előtti és utáni csőszakaszokat is)
Amikor a forge-os beszerzést szerveztem, az volt a fő gond, hogy csak egyben lehetett venni a 6 szakaszt, mert valaki csak az Egr előtti akarta volna. Most meg itt van, lehet, ugyan nem Forge, de szilikon.
Ezzel a dologgal mi lett végül? Vett valaki, vagy indítsak egy közös beszerzős témát?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
omilan03
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #25143 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 17:19:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.04 hétfő, 11:12:50
Ezzel a dologgal mi lett végül? Vett valaki, vagy indítsak egy közös beszerzős témát?
AndyA
én támogatom, mert időszerű lenne nálam is kicserélni a csöveket
a forge-hoz ragaszkodnék
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.04 hétfő, 17:26:46 írta omilan03
»
Naplózva
Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #25144 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 17:35:57 »
Idézetet írta: omilan03 - 2013.03.04 hétfő, 17:19:59
én támogatom, mert időszerű lenne nálam is kicserélni a csöveket
a forge-hoz ragaszkodnék
Az majdnem másfélszer drágább ennél. De meg lehet próbálni azt is, hátha adnak valami engedményt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
omilan03
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25145 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 17:36:47 »
Lenne még egy hibajelenségem és találtam egy jó felvételt is. Igaz ez 2.2-es, az enyém 2.0-ás. A felvétel igazából arról szól, hogy a kolega szabadonfutósított és koplett szíjhajtást cserélt. Ezáltal csendesebb lett a hajtás.
http://www.youtube.com/watch?v=DmwaoTTSeRA
Na de... ha meghallgatjátok a felvételt, akkor ritmikus katt-katt hangot lehet hallani. a generátor felőli oldalon.
Azért kérdezem ezt, mert a jelenség nálam is hallható és nem tudom, mi a hiba oka. Amikor gyorsítok alapjárattól pontosan 1000-es fordulatig akkor a katt-katt hang felgyorsul, és amikor túllépem az 1000-es tartományt megszűnik, nem hallom.
Szerintetek mi lehet?
Naplózva
Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
omilan03
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #25146 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 17:41:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.04 hétfő, 17:35:57
Az majdnem másfélszer drágább ennél. De meg lehet próbálni azt is, hátha adnak valami engedményt.
AndyA
Mégse ragaszkodnék a Forge-hoz. Ez tényleg olcsóbb, sőőőőt...
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253
Naplózva
Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #25147 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 17:47:56 »
Idézetet írta: omilan03 - 2013.03.04 hétfő, 17:41:41
Mégse ragaszkodnék a Forge-hoz. Ez tényleg olcsóbb, sőőőőt...
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253
Írtam nekik, várom a válaszukat, hogy hány darabtól adnának árengedményt. Ha lesz valami, majd szólok.
Nekem kapásból kellene kettő...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
omilan03
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #25148 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 17:51:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.04 hétfő, 17:47:56
Írtam nekik, várom a válaszukat, hogy hány darabtól adnának árengedményt. Ha lesz valami, majd szólok.
Nekem kapásból kellene kettő...
AndyA
Nekem elég lenne egyenlőre 1 szett.
Ha összejön, akkor a Nagy Talin átvehető?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.04 hétfő, 17:53:21 írta omilan03
»
Naplózva
Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #25149 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 18:15:35 »
Idézetet írta: omilan03 - 2013.03.04 hétfő, 17:51:34
Nekem elég lenne egyenlőre 1 szett.
Ha összejön, akkor a Nagy Talin átvehető?
Addig biztos el lehet intézni.
Indítsak beszerzős témát?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
496
497
498
499
500
501
502
[
503
]
504
505
506
507
508
509
510
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ