Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:50:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 498 499 500 501 502 503 504 [505] 506 507 508 509 510 511 512 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14642213 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25200 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:39:25 »

Mondtam a múltkor, hogy te egy nagyon hasznos tagja vagy ennek a közösségnek.
Hajrá. Nagyon várom a leírást.
Megnézem majd Alf kiégette-e a turbót rendesen, rendszeresen  nyes

ő cserélt turbot...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25201 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:39:49 »

Mennyit ittál, hogy rád jött az őszinteségi roham (kibújt az a "kis" Ego is  hehe)?  eplus2

Én mindig őszinte vagyok....csak ezt sokan nem tudják elfogadni.....fáj nekik a rideg valóság... eplus2 wow1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25202 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:40:12 »

Összemértem egy 2.0 val és nagyobb a geometria kb 1mm-el...tehát jobb igen jobb...majdnem akkor a geoja mint a GT1852V-nek amugy...
Ezáltal szerintem jobb,többet tud,tartósabb(nem fullad be)....ha becsiszolom a geot akkor meg többet az életbe nemis fog lekokszolódni.
De ez megy az enyémre úgy döntöttem EMAP-al...havernak meg vettem egy 2.0-át olcsóbban már használja is... eplus2  
de miért emap??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25203 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:43:09 »

de miért emap??

Mert jobb...egyszerűen.... nemtud befulladni...IMAP-al igen...ez kicsi turbó itt viszont vigyázni kell EMAP-IMAP arányra...majd meglátom.
Volvo akkora volt mint egy disznó ott EMAP sose ment el...abba az volt a jó. eljen
Naplózva
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25204 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:44:31 »

Hát nagyon kíváncsi vagyok én is mi lessz. Az interdieselbe előttem fogják kivenni és padon újra bemérni őket. Ezt mondták a telefonba. Reménykedek hogy tényleg ez a baj mert akkor garancia aztán már mehet is a gép az utakra. Ha nem akkor jó ötlet, viszem szembe a Ford szervízbe. Drukkoljatok nekem hogy végre már jó legyen! A tanulság megvan: SOHA TÖBBÉ autószerelő hiába jó a híre, csak márkaszervíz. A mai modern autókhoz ma már egy független autószerelő nem tud hozzányúlni érdemben. ( tisztelet a kivételnek, de az csak nagyon kevés van )
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #25205 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:46:31 »

de miért emap??
Én meg azt se tudom miről beszéltek, turbó még megvan de onnan, h milyen fajta meg ilyen map olyan map, egyszerű paraszti agyamnak már magas  szomoru1 szomoru1
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25206 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:49:24 »

Mert jobb...egyszerűen.... nemtud befulladni...IMAP-al igen...ez kicsi turbó itt viszont vigyázni kell EMAP-IMAP arányra...majd meglátom.
Volvo akkora volt mint egy disznó ott EMAP sose ment el...abba az volt a jó. eljen
ami nekem volt merga gt2056v, ahoz képest a volvo kicsi vigyor3 kár, hogy az leolvadt... szomoru1

de emap nélkül nem indul meg a geos turbo. ha rendesen el tud nyitni a geo, akkor nem megy el az arány úgyse...

ha gyártatsz labdát, akkor 1db kéne nekem is vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #25207 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:50:54 »

Hát nagyon kíváncsi vagyok én is mi lessz. Az interdieselbe előttem fogják kivenni és padon újra bemérni őket. Ezt mondták a telefonba. Reménykedek hogy tényleg ez a baj mert akkor garancia aztán már mehet is a gép az utakra. Ha nem akkor jó ötlet, viszem szembe a Ford szervízbe. Drukkoljatok nekem hogy végre már jó legyen! A tanulság megvan: SOHA TÖBBÉ autószerelő hiába jó a híre, csak márkaszervíz. A mai modern autókhoz ma már egy független autószerelő nem tud hozzányúlni érdemben. ( tisztelet a kivételnek, de az csak nagyon kevés van )
Használd a válasz fület nem kell bogarászni ,hogy mihez szóltál hozzá,azért vannak jó függetlenek is Filep diesel stb,de múltkor küldtem pü-is erről.sok sikert hozzá aztán ird meg ,hogy mi lett a bringával.A Fordba Nagy Lajos keresd,csak nem biztos egyből tudnak fogadni,én is megyek a tranyoval valamikor, furcsa hangok jönnek a motor felöl, nincs szép hangja mintha nem járna egyenletesen
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.05 kedd, 20:55:13 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25208 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:55:03 »

Hát nagyon kíváncsi vagyok én is mi lessz. Az interdieselbe előttem fogják kivenni és padon újra bemérni őket. Ezt mondták a telefonba. Reménykedek hogy tényleg ez a baj mert akkor garancia aztán már mehet is a gép az utakra. Ha nem akkor jó ötlet, viszem szembe a Ford szervízbe. Drukkoljatok nekem hogy végre már jó legyen! A tanulság megvan: SOHA TÖBBÉ autószerelő hiába jó a híre, csak márkaszervíz. A mai modern autókhoz ma már egy független autószerelő nem tud hozzányúlni érdemben. ( tisztelet a kivételnek, de az csak nagyon kevés van )

"A mai modern autókhoz ma már egy független autószerelő nem tud hozzányúlni érdemben. "

Ezzel leállnék vitatkozni.  Cool

"( tisztelet a kivételnek, de az csak nagyon kevés van )"    De van.  Cool

Ne tévesszen meg a Ford felirat egy szervizen. Attól még lehet, hogy az ott dolgozó 2 hete van ott és előtte még nem is látott Fordot közelről.
Kevés az olyan márkaszerviz, ahol a márkán belül folyamatosan képzett és évek óta ott dolgozó ember...... a szerelő. Ezzel meg is dőlt az elméleted.
Annyi az előny ott, hogy rendelkezésre áll a gyári műszerezettség.....viszont ha nincs belőle kiképezve az ott dolgozó, akkor semmit sem ér.  wave

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25209 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:57:43 »

Használd a válasz fület nem kell bogarászni ,hogy mihez szóltál hozzá,azért vannak jó függetlenek is Filep diesel stb,de múltkor küldtem pü-is erről.sok sikert hozzá aztán ird meg ,hogy mi lett a bringával.A Fordba Nagy Lajos keresd,csak nem biztos egyből tudnak fogadni,én is megyek a tranyoval valamikor, furcsa hangok jönnek a motor felöl, nincs szép hangja mintha nem járna egyenletesen
Köszi a tippet!! Holnap jövök az eredménnyel!
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #25210 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:00:10 »

"A mai modern autókhoz ma már egy független autószerelő nem tud hozzányúlni érdemben. "

Ezzel leállnék vitatkozni.  Cool

"( tisztelet a kivételnek, de az csak nagyon kevés van )"    De van.  Cool

Ne tévesszen meg a Ford felirat egy szervizen. Attól még lehet, hogy az ott dolgozó 2 hete van ott és előtte még nem is látott Fordot közelről.
Kevés az olyan márkaszerviz, ahol a márkán belül folyamatosan képzett és évek óta ott dolgozó ember...... a szerelő. Ezzel meg is dőlt az elméleted.
Annyi az előny ott, hogy rendelkezésre áll a gyári műszerezettség.....viszont ha nincs belőle kiképezve az ott dolgozó, akkor semmit sem ér.  wave


Ebbe sok igazság van amit írtál,de 2-3 hete ott dolgozó szerelőt egyből nem állítanak neki pl komplett üza rendszer javításhoz.Általában az árak miatt térdel le az ügyfél.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #25211 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:02:53 »

Ebbe sok igazság van amit írtál,de 2-3 hete ott dolgozó szerelőt egyből nem állítanak neki pl komplett üza rendszer javításhoz.Általában az árak miatt térdel le az ügyfél.
Azt konkrétan tudom, h a Szhelyi fordban 12-13.000 csak az órabérük+az anyag.stb...  szomoru1
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25212 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:05:44 »

A kis hamis. Nem is mondta.
Még jön akkor egy km állással, hogy be tudja írni a kis időskálámra.

ő cserélt turbot...
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25213 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:18:16 »

ami nekem volt merga gt2056v, ahoz képest a volvo kicsi vigyor3 kár, hogy az leolvadt... szomoru1

de emap nélkül nem indul meg a geos turbo. ha rendesen el tud nyitni a geo, akkor nem megy el az arány úgyse...

ha gyártatsz labdát, akkor 1db kéne nekem is vigyor3


Nehogy azt hidd...az sima GT, a volvo meg GTB és VL-es...plussz 3.-dik generációs turbó az már...sehol se sincs az a merga ahoz a volvohoz... szomoru1
F@szért adtam el azt nem tudom... rinya most már mindegy.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25214 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:24:30 »

A kis hamis. Nem is mondta.
Még jön akkor egy km állással, hogy be tudja írni a kis időskálámra.

2011. november.1 halottak napja
103e km
pedig itt a fórumban is írtam.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25215 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:43:57 »

Ok.

2011. november.1 halottak napja
103e km
pedig itt a fórumban is írtam.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25216 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:45:30 »

Nehogy azt hidd...az sima GT, a volvo meg GTB és VL-es...plussz 3.-dik generációs turbó az már...sehol se sincs az a merga ahoz a volvohoz... szomoru1
F@szért adtam el azt nem tudom... rinya most már mindegy.

vízteret be tudom így kötni rajta??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25217 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:51:53 »

Mennyit ittál, hogy rád jött az őszinteségi roham (kibújt az a "kis" Ego is  hehe)?  eplus2
most másnapos  eplus2 hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25218 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:53:14 »

Eldöntöttem hogy csinálok egy leirást képekkel illusztrálva és lépésről lépésre hogy kell egy mondeo VGT turbót szétszedni és kipucolni....hogy mindenki otthon kényelmesen megcsinálhassa.

http://www.youtube.com/watch?v=qn8f7hqeUA0

ááááá  nem kell olyan.   az Ervin biznisze, hagyd meg neki.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25219 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:09:11 »

ááááá  nem kell olyan.   az Ervin biznisze, hagyd meg neki.

Ervin biznisze?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25220 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:14:36 »

Ervin biznisze?
Persze, ő a turbó takarító smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25221 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:28:25 »

ááááá  nem kell olyan.   az Ervin biznisze, hagyd meg neki.
nem igen van időm már ilyenre..pedig sokan szóltak hogy kellene, de nem tudom bevállalni..több ezer videó van a neten turbó szétszedésről... hehe ha kellene én is teszek fel egyet... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #25222 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:32:10 »

nem igen van időm már ilyenre..pedig sokan szóltak hogy kellene, de nem tudom bevállalni..több ezer videó van a neten turbó szétszedésről... hehe ha kellene én is teszek fel egyet... hehe
De azért az enyémet vasárnap kicseréled ugyeee Tongue  wow1
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25223 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:37:47 »

De azért az enyémet vasárnap kicseréled ugyeee Tongue  wow1
Azt még tavaly megígértem!  nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #25224 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:39:04 »

Azt még tavaly megígértem!  nyes
worship worship worship
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25225 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:41:51 »

Persze, ő a turbó takarító smile

Turbó takaritó... eplus2  ez külön iparág... eplus2 integet2
Szerintem tiszta unalom ,meg redva kipucolni egyet...annyira nem érdekfeszitő. szomoru1
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25226 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:55:26 »

Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó helyen keresek, de kellene nekem mondeoba automata lámpa magasság állító a fényszóróba. Lehet ilyet külön kapni bontottan?
Piszkálnak már a rendőrök az utólagos xenon miatt.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25227 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:57:03 »

Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó helyen keresek, de kellene nekem mondeoba automata lámpa magasság állító a fényszóróba. Lehet ilyet külön kapni bontottan?
Piszkálnak már a rendőrök az utólagos xenon miatt.

lehet, de csak gyári xenonnal fog menni.

ha kell van minden hozzá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25228 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:58:10 »

Az Faca.

És olyan nincs, ami imitálja, hogy működik, de nem?
Úgy is csak addig kell, míg a rendőrnek megmutatom..
Van erre valami okosság?

lehet, de csak gyári xenonnal fog menni.

ha kell van minden hozzá
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25229 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:59:33 »

Az Faca.

És olyan nincs, ami imitálja, hogy működik, de nem?
Úgy is csak addig kell, míg a rendőrnek megmutatom..
Van erre valami okosság?

mivel projetor sincs az utólagos xenonodhoz, utána abba fognak belekötni vigyor3
meg hogy semmi e jel sincs se az izzón, se a trafón vigyor3

a xenont akarsz, akkor csak a gyári a járható út
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25230 Dátum: 2013.03.05 kedd, 23:16:44 »

Faxa. Az meg nem occó ugye?

Most nézem lehet kapni már LED H7 izzót is, azoknak már vajon elég a fényereje?

mivel projetor sincs az utólagos xenonodhoz, utána abba fognak belekötni vigyor3
meg hogy semmi e jel sincs se az izzón, se a trafón vigyor3

a xenont akarsz, akkor csak a gyári a járható út
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #25231 Dátum: 2013.03.05 kedd, 23:30:55 »

Sziasztok!

Nekem is hasonló a kérdésem, valakinek van már tapasztalata velük:http://euro-electric.addel.hu/index.php
Komplett csúcs felújításra, 6hónap garival 45 000/db árat mondtak. Viszont a szivatyút 140 000ft ért újítják fel wow1

Az annyi... 130 volt eddig a legjobb mondás rá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25232 Dátum: 2013.03.05 kedd, 23:33:43 »

Az korrekt ár!

A filep pontosan ennyiért csinálja..

quote author=AndyA link=topic=1456.msg753640#msg753640 date=1362522655]
Az annyi... 130 volt eddig a legjobb mondás rá.

AndyA
[/quote]
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #25233 Dátum: 2013.03.05 kedd, 23:33:54 »

Az Faca.

És olyan nincs, ami imitálja, hogy működik, de nem?
Úgy is csak addig kell, míg a rendőrnek megmutatom..
Van erre valami okosság?


Van olyan is...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25234 Dátum: 2013.03.06 szerda, 06:08:13 »

Azt konkrétan tudom, h a Szhelyi fordban 12-13.000 csak az órabérük+az anyag.stb...  szomoru1
Tisztelt Fórumtárs!
Csodálkozom, hogy ilyen árak mellett még van munkájuk.
Szolnokon a Ford Nesztornál 8500ft rezsi órabér mellett éhen haltak, és bekellett zárni a kócerájt.
Osztom azt a nézetet, hogy kevés márka szervizben figyelnek oda a szerelő gárda összetételére, és a rendszeres tovább képzésre. Ez ma már csak pénz kérdés. Természetesen a kivétel erősiti a szabályt.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25235 Dátum: 2013.03.06 szerda, 09:05:22 »

Tegnap visszamentem oda, ahol "felújították" a porlasztókat. Kb 1 hónapja is mondtam már a pasinak, hogy ugrál az alapjáratom. Akkor még a pcs csere óta nem ment szerintem az autó 500km-nél többet. Azt mondta a f@szi, hogy ezt nem tudja garanciában megcsinálni, mert a paraffin bla bla bla, de 27-ért felújítja. Szerintem 500 km alatt nem romlik el, ha normálisan meg lett csinálva. Nem álltam le vele vitatkozni, mert nem volt papírom sem a korábbi munkájáról. (nem én csináltattam). Mondtam neki tegye vissza, aztán eldöntöm, hogy mi legyen. Hétfőn megyek a filepdízelhez. Már akkor gyanús volt a dolog, amikor odaértem. Se cégtábla se semmi, csak egy ház egy kis épülettel, ahol bent van a gép (porlasztó ellenőrző-kalibráló). Utána, amikor rádugta a műszerét az autóra, nem volt az én motorkódom benne a programban (N7BA). Nem is látta a porlasztók kódjait.
Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25236 Dátum: 2013.03.06 szerda, 09:16:29 »

Tegnap visszamentem oda, ahol "felújították" a porlasztókat. Kb 1 hónapja is mondtam már a pasinak, hogy ugrál az alapjáratom. Akkor még a pcs csere óta nem ment szerintem az autó 500km-nél többet. Azt mondta a f@szi, hogy ezt nem tudja garanciában megcsinálni, mert a paraffin bla bla bla, de 27-ért felújítja. Szerintem 500 km alatt nem romlik el, ha normálisan meg lett csinálva. Nem álltam le vele vitatkozni, mert nem volt papírom sem a korábbi munkájáról. (nem én csináltattam). Mondtam neki tegye vissza, aztán eldöntöm, hogy mi legyen. Hétfőn megyek a filepdízelhez. Már akkor gyanús volt a dolog, amikor odaértem. Se cégtábla se semmi, csak egy ház egy kis épülettel, ahol bent van a gép (porlasztó ellenőrző-kalibráló). Utána, amikor rádugta a műszerét az autóra, nem volt az én motorkódom benne a programban (N7BA). Nem is látta a porlasztók kódjait.

Na, az ilyennek, ahogy írta nemrég valaki, szívesen megsimogatnám a hátát...  Undecided
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #25237 Dátum: 2013.03.06 szerda, 09:19:25 »

Na, az ilyennek, ahogy írta nemrég valaki, szívesen megsimogatnám a hátát...  Undecided

Fa-testápolóval...?  eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25238 Dátum: 2013.03.06 szerda, 09:20:06 »

Fa-testápolóval...?  eplus2

AndyA

Szívlapáttal...  Wink
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25239 Dátum: 2013.03.06 szerda, 09:23:35 »

Na, az ilyennek, ahogy írta nemrég valaki, szívesen megsimogatnám a hátát...  Undecided

Az 500 km egy hónapja volt és akkor azt mondta, hogy ha a lerakódott paraffint kidolgozza, akkor jó lesz. Na azóta mentem vele majd 3000-et és nemhogy jobb lett volna, hanem rosszabb. Most már hidegen traktoros hangja van, ha meleg, akkor jön elő a már korábban említett ciripelő hang. Azt nem is írtam, hogy a balról a 2. porlasztó 2-szer akkora résolajat produkál, mint a többi. Na ez szerintem nem fordulhat elő, ha fel van újítva a porlasztó. Valószínű, hogy ezt már egy hónapja is produkálta volna. Ha jól emlékszem akkor is csak mechanikai felújítást emlegetett (kitakarította féktisztítóval azt csá...gondolom).
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25240 Dátum: 2013.03.06 szerda, 09:24:08 »

Szívlapáttal...  Wink

Jó nagydarab a csávó.  wow1
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #25241 Dátum: 2013.03.06 szerda, 09:25:17 »

Szívlapáttal...  Wink

Ja persze, a felebaráti szeretet jegyében. taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25242 Dátum: 2013.03.06 szerda, 09:32:10 »

Jó nagydarab a csávó.  wow1

Azért jó a szívlapát, az is jó nagy, hidd el letérdelne...  nyes
Útálom, amikor még meg is magyarázza, hogy miért *** a munkája...

Ja persze, a felebaráti szeretet jegyében. taps

AndyA

Ííííííígen...  eljen hehe
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
syk
Vendég
« Új hozzászólás #25243 Dátum: 2013.03.06 szerda, 11:37:24 »

üdv mindekinek

2.0 tdci motoros járgányban p2338 hibakód jött ki. Újra beírták a porlasztó kódokat a vezérlőbe, a hiba eltűnt. Hurrá vagy mégse mert a kocsi csúnyábban jár mint előtte hidegen traktor, kihúzatásnál becsörög berángat.A kódolásnál a hengerek számozását a vezérléstől kezdve vették figyelembe és gyújtási sorrendben írták be a porlasztókat, az egyes porlasztó az egyes hengerben a vezérlés felől számolva, Tehát 1p-1h, 2p-3h,3p-4h,4p-2h, Viszont találtam két honlapot ahol a hengerek számozását a váltó felől kell kezdeni http://www.autodiagnos.com/sites/default/files/ford_injector_programming_tdci_ad.pdf valamint http://autotechnika.hu/cikkek/8635,ford-tdci-motorok-injektorkodolasa.html
Ha ez igaz akkor teljesen rosszul írták be a porlasztó kódokat. Esetleg Tud valaki valamilyen biztos támpontot a TDCI motor hengerszámozására, hogy a váltó vagy a vezérlés felől kezdődik a porlasztó kódok beírásánál a hengerek számozása???
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25244 Dátum: 2013.03.06 szerda, 12:40:33 »

üdv mindekinek

2.0 tdci motoros járgányban p2338 hibakód jött ki. Újra beírták a porlasztó kódokat a vezérlőbe, a hiba eltűnt. Hurrá vagy mégse mert a kocsi csúnyábban jár mint előtte hidegen traktor, kihúzatásnál becsörög berángat.A kódolásnál a hengerek számozását a vezérléstől kezdve vették figyelembe és gyújtási sorrendben írták be a porlasztókat, az egyes porlasztó az egyes hengerben a vezérlés felől számolva, Tehát 1p-1h, 2p-3h,3p-4h,4p-2h, Viszont találtam két honlapot ahol a hengerek számozását a váltó felől kell kezdeni http://www.autodiagnos.com/sites/default/files/ford_injector_programming_tdci_ad.pdf valamint http://autotechnika.hu/cikkek/8635,ford-tdci-motorok-injektorkodolasa.html
Ha ez igaz akkor teljesen rosszul írták be a porlasztó kódokat. Esetleg Tud valaki valamilyen biztos támpontot a TDCI motor hengerszámozására, hogy a váltó vagy a vezérlés felől kezdődik a porlasztó kódok beírásánál a hengerek számozása???

Mivel PSA motorról van szó így a hengerek számozása a kuplung felől van.
A kódokat gyújtási sorrendben kell beírni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
syk
Vendég
« Új hozzászólás #25245 Dátum: 2013.03.06 szerda, 12:54:15 »

Mivel PSA motorról van szó így a hengerek számozása a kuplung felől van.
A kódokat gyújtási sorrendben kell beírni.

Köszönöm!
Tehát az esetemben a porlasztók hibásan lettek beírva? Egyébként Ford Szervízben csinálták. Ez gáz.
 
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25246 Dátum: 2013.03.06 szerda, 13:01:24 »

Köszönöm!
Tehát az esetemben a porlasztók hibásan lettek beírva? Egyébként Ford Szervízben csinálták. Ez gáz.
 

Én nem tudom, hogy a te esetedben hogyan lett beírva.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25247 Dátum: 2013.03.06 szerda, 16:44:51 »

NA srácok meglett a hiba! A kalibrációs kódokat kellett újra megadni mert valamíért egyiket sem ette meg. Az Interdieselben ingyen megcsinálták. Plussz kapott 4 új izzítógyertyát is mert mind a négy döglött volt. Ráadásul a szerelőm azzal fogadott hogy ki cserélt benne legutoljára i. gyertyát mert a 3-as hengernél nem volt a helyén sőt még a menet is szét volt b@szva ami miatt még a kompresszió is elmehetett.( Mondtam neki hogy ez még az előző tulaj sara!) Rendbe lett rakva ez is. Szerintem még soha nem ment enyire a gép. Brutális ahogy húz!! Végre! Nagyon örülök!!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25248 Dátum: 2013.03.06 szerda, 17:57:42 »

NA srácok meglett a hiba! A kalibrációs kódokat kellett újra megadni mert valamíért egyiket sem ette meg. Az Interdieselben ingyen megcsinálták. Plussz kapott 4 új izzítógyertyát is mert mind a négy döglött volt. Ráadásul a szerelőm azzal fogadott hogy ki cserélt benne legutoljára i. gyertyát mert a 3-as hengernél nem volt a helyén sőt még a menet is szét volt b@szva ami miatt még a kompresszió is elmehetett.( Mondtam neki hogy ez még az előző tulaj sara!) Rendbe lett rakva ez is. Szerintem még soha nem ment enyire a gép. Brutális ahogy húz!! Végre! Nagyon örülök!!

Minden jó, ha jó a vége!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
syk
Vendég
« Új hozzászólás #25249 Dátum: 2013.03.06 szerda, 18:40:29 »

Én nem tudom, hogy a te esetedben hogyan lett beírva.  Smiley

Úgy lett beírva hogy az egyes henger meghatározása a vezérlés felől számozódva történt 1heng-1porl. 2.heng-3porl. 3heng-4porl. 4.heng-2porl.
onnan tudom hogy a szerelő instrukciói alapján én diktáltam a porlasztók számait a beíráshoz. szóval így most jó vagy nem jó szerinted
Naplózva
Oldalak: 1 ... 498 499 500 501 502 503 504 [505] 506 507 508 509 510 511 512 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.