Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:18:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
498
499
500
501
502
503
504
[
505
]
506
507
508
509
510
511
512
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639971 alkalommal)
0 Felhasználó és 140 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25200 Dátum:
2013.03.05 kedd, 20:39:25 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.03.05 kedd, 20:29:41
Mondtam a múltkor, hogy te egy nagyon hasznos tagja vagy ennek a közösségnek.
Hajrá. Nagyon várom a leírást.
Megnézem majd Alf kiégette-e a turbót rendesen, rendszeresen
ő cserélt turbot...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25201 Dátum:
2013.03.05 kedd, 20:39:49 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.03.05 kedd, 20:36:12
Mennyit ittál, hogy rád jött az őszinteségi roham (kibújt az a "kis" Ego is
)?
Én mindig őszinte vagyok....csak ezt sokan nem tudják elfogadni.....fáj nekik a rideg valóság...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25202 Dátum:
2013.03.05 kedd, 20:40:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.05 kedd, 20:29:03
Összemértem egy 2.0 val és nagyobb a geometria kb 1mm-el...tehát jobb igen jobb...majdnem akkor a geoja mint a GT1852V-nek amugy...
Ezáltal szerintem jobb,többet tud,tartósabb(nem fullad be)....ha becsiszolom a geot akkor meg többet az életbe nemis fog lekokszolódni.
De ez megy az enyémre úgy döntöttem EMAP-al...havernak meg vettem egy 2.0-át olcsóbban már használja is...
de miért emap??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25203 Dátum:
2013.03.05 kedd, 20:43:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.05 kedd, 20:40:12
de miért emap??
Mert jobb...egyszerűen.... nemtud befulladni...IMAP-al igen...ez kicsi turbó itt viszont vigyázni kell EMAP-IMAP arányra...majd meglátom.
Volvo akkora volt mint egy disznó ott EMAP sose ment el...abba az volt a jó.
Naplózva
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25204 Dátum:
2013.03.05 kedd, 20:44:31 »
Hát nagyon kíváncsi vagyok én is mi lessz. Az interdieselbe előttem fogják kivenni és padon újra bemérni őket. Ezt mondták a telefonba. Reménykedek hogy tényleg ez a baj mert akkor garancia aztán már mehet is a gép az utakra. Ha nem akkor jó ötlet, viszem szembe a Ford szervízbe. Drukkoljatok nekem hogy végre már jó legyen! A tanulság megvan: SOHA TÖBBÉ autószerelő hiába jó a híre, csak márkaszervíz. A mai modern autókhoz ma már egy független autószerelő nem tud hozzányúlni érdemben. ( tisztelet a kivételnek, de az csak nagyon kevés van )
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25205 Dátum:
2013.03.05 kedd, 20:46:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.05 kedd, 20:40:12
de miért emap??
Én meg azt se tudom miről beszéltek, turbó még megvan de onnan, h milyen fajta meg ilyen map olyan map, egyszerű paraszti agyamnak már magas
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25206 Dátum:
2013.03.05 kedd, 20:49:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.05 kedd, 20:43:09
Mert jobb...egyszerűen.... nemtud befulladni...IMAP-al igen...ez kicsi turbó itt viszont vigyázni kell EMAP-IMAP arányra...majd meglátom.
Volvo akkora volt mint egy disznó ott EMAP sose ment el...abba az volt a jó.
ami nekem volt merga gt2056v, ahoz képest a volvo kicsi
kár, hogy az leolvadt...
de emap nélkül nem indul meg a geos turbo. ha rendesen el tud nyitni a geo, akkor nem megy el az arány úgyse...
ha gyártatsz labdát, akkor 1db kéne nekem is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25207 Dátum:
2013.03.05 kedd, 20:50:54 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.03.05 kedd, 20:44:31
Hát nagyon kíváncsi vagyok én is mi lessz. Az interdieselbe előttem fogják kivenni és padon újra bemérni őket. Ezt mondták a telefonba. Reménykedek hogy tényleg ez a baj mert akkor garancia aztán már mehet is a gép az utakra. Ha nem akkor jó ötlet, viszem szembe a Ford szervízbe. Drukkoljatok nekem hogy végre már jó legyen! A tanulság megvan: SOHA TÖBBÉ autószerelő hiába jó a híre, csak márkaszervíz. A mai modern autókhoz ma már egy független autószerelő nem tud hozzányúlni érdemben. ( tisztelet a kivételnek, de az csak nagyon kevés van )
Használd a válasz fület nem kell bogarászni ,hogy mihez szóltál hozzá,azért vannak jó függetlenek is Filep diesel stb,de múltkor küldtem pü-is erről.sok sikert hozzá aztán ird meg ,hogy mi lett a bringával.A Fordba Nagy Lajos keresd,csak nem biztos egyből tudnak fogadni,én is megyek a tranyoval valamikor, furcsa hangok jönnek a motor felöl, nincs szép hangja mintha nem járna egyenletesen
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.05 kedd, 20:55:13 írta Huszár Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25208 Dátum:
2013.03.05 kedd, 20:55:03 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.03.05 kedd, 20:44:31
Hát nagyon kíváncsi vagyok én is mi lessz. Az interdieselbe előttem fogják kivenni és padon újra bemérni őket. Ezt mondták a telefonba. Reménykedek hogy tényleg ez a baj mert akkor garancia aztán már mehet is a gép az utakra. Ha nem akkor jó ötlet, viszem szembe a Ford szervízbe. Drukkoljatok nekem hogy végre már jó legyen! A tanulság megvan: SOHA TÖBBÉ autószerelő hiába jó a híre, csak márkaszervíz. A mai modern autókhoz ma már egy független autószerelő nem tud hozzányúlni érdemben. ( tisztelet a kivételnek, de az csak nagyon kevés van )
"A mai modern autókhoz ma már egy független autószerelő nem tud hozzányúlni érdemben. "
Ezzel leállnék vitatkozni.
"( tisztelet a kivételnek, de az csak nagyon kevés van )" De van.
Ne tévesszen meg a Ford felirat egy szervizen. Attól még lehet, hogy az ott dolgozó 2 hete van ott és előtte még nem is látott Fordot közelről.
Kevés az olyan márkaszerviz, ahol a márkán belül folyamatosan képzett és évek óta ott dolgozó ember...... a szerelő. Ezzel meg is dőlt az elméleted.
Annyi az előny ott, hogy rendelkezésre áll a gyári műszerezettség.....viszont ha nincs belőle kiképezve az ott dolgozó, akkor semmit sem ér.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25209 Dátum:
2013.03.05 kedd, 20:57:43 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.03.05 kedd, 20:50:54
Használd a válasz fület nem kell bogarászni ,hogy mihez szóltál hozzá,azért vannak jó függetlenek is Filep diesel stb,de múltkor küldtem pü-is erről.sok sikert hozzá aztán ird meg ,hogy mi lett a bringával.A Fordba Nagy Lajos keresd,csak nem biztos egyből tudnak fogadni,én is megyek a tranyoval valamikor, furcsa hangok jönnek a motor felöl, nincs szép hangja mintha nem járna egyenletesen
Köszi a tippet!! Holnap jövök az eredménnyel!
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25210 Dátum:
2013.03.05 kedd, 21:00:10 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.05 kedd, 20:55:03
"A mai modern autókhoz ma már egy független autószerelő nem tud hozzányúlni érdemben. "
Ezzel leállnék vitatkozni.
"( tisztelet a kivételnek, de az csak nagyon kevés van )" De van.
Ne tévesszen meg a Ford felirat egy szervizen. Attól még lehet, hogy az ott dolgozó 2 hete van ott és előtte még nem is látott Fordot közelről.
Kevés az olyan márkaszerviz, ahol a márkán belül folyamatosan képzett és évek óta ott dolgozó ember...... a szerelő. Ezzel meg is dőlt az elméleted.
Annyi az előny ott, hogy rendelkezésre áll a gyári műszerezettség.....viszont ha nincs belőle kiképezve az ott dolgozó, akkor semmit sem ér.
Ebbe sok igazság van amit írtál,de 2-3 hete ott dolgozó szerelőt egyből nem állítanak neki pl komplett üza rendszer javításhoz.Általában az árak miatt térdel le az ügyfél.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25211 Dátum:
2013.03.05 kedd, 21:02:53 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.03.05 kedd, 21:00:10
Ebbe sok igazság van amit írtál,de 2-3 hete ott dolgozó szerelőt egyből nem állítanak neki pl komplett üza rendszer javításhoz.Általában az árak miatt térdel le az ügyfél.
Azt konkrétan tudom, h a Szhelyi fordban 12-13.000 csak az órabérük+az anyag.stb...
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25212 Dátum:
2013.03.05 kedd, 21:05:44 »
A kis hamis. Nem is mondta.
Még jön akkor egy km állással, hogy be tudja írni a kis időskálámra.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.05 kedd, 20:39:25
ő cserélt turbot...
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25213 Dátum:
2013.03.05 kedd, 21:18:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.05 kedd, 20:49:24
ami nekem volt merga gt2056v, ahoz képest a volvo kicsi
kár, hogy az leolvadt...
de emap nélkül nem indul meg a geos turbo. ha rendesen el tud nyitni a geo, akkor nem megy el az arány úgyse...
ha gyártatsz labdát, akkor 1db kéne nekem is
Nehogy azt hidd...az sima GT, a volvo meg GTB és VL-es...plussz 3.-dik generációs turbó az már...sehol se sincs az a merga ahoz a volvohoz...
F@szért adtam el azt nem tudom...
most már mindegy.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25214 Dátum:
2013.03.05 kedd, 21:24:30 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.03.05 kedd, 21:05:44
A kis hamis. Nem is mondta.
Még jön akkor egy km állással, hogy be tudja írni a kis időskálámra.
2011. november.1 halottak napja
103e km
pedig itt a fórumban is írtam.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25215 Dátum:
2013.03.05 kedd, 21:43:57 »
Ok.
Idézetet írta: alf - 2013.03.05 kedd, 21:24:30
2011. november.1 halottak napja
103e km
pedig itt a fórumban is írtam.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25216 Dátum:
2013.03.05 kedd, 21:45:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.05 kedd, 21:18:16
Nehogy azt hidd...az sima GT, a volvo meg GTB és VL-es...plussz 3.-dik generációs turbó az már...sehol se sincs az a merga ahoz a volvohoz...
F@szért adtam el azt nem tudom...
most már mindegy.
vízteret be tudom így kötni rajta??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25217 Dátum:
2013.03.05 kedd, 21:51:53 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.03.05 kedd, 20:36:12
Mennyit ittál, hogy rád jött az őszinteségi roham (kibújt az a "kis" Ego is
)?
most másnapos
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25218 Dátum:
2013.03.05 kedd, 21:53:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.05 kedd, 20:22:46
Eldöntöttem hogy csinálok egy leirást képekkel illusztrálva és lépésről lépésre hogy kell egy mondeo VGT turbót szétszedni és kipucolni....hogy mindenki otthon kényelmesen megcsinálhassa.
http://www.youtube.com/watch?v=qn8f7hqeUA0
ááááá nem kell olyan. az Ervin biznisze, hagyd meg neki.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25219 Dátum:
2013.03.05 kedd, 22:09:11 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.05 kedd, 21:53:14
ááááá nem kell olyan. az Ervin biznisze, hagyd meg neki.
Ervin biznisze?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25220 Dátum:
2013.03.05 kedd, 22:14:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.05 kedd, 22:09:11
Ervin biznisze?
Persze, ő a turbó takarító
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25221 Dátum:
2013.03.05 kedd, 22:28:25 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.05 kedd, 21:53:14
ááááá nem kell olyan. az Ervin biznisze, hagyd meg neki.
nem igen van időm már ilyenre..pedig sokan szóltak hogy kellene, de nem tudom bevállalni..több ezer videó van a neten turbó szétszedésről...
ha kellene én is teszek fel egyet...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25222 Dátum:
2013.03.05 kedd, 22:32:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.03.05 kedd, 22:28:25
nem igen van időm már ilyenre..pedig sokan szóltak hogy kellene, de nem tudom bevállalni..több ezer videó van a neten turbó szétszedésről...
ha kellene én is teszek fel egyet...
De azért az enyémet vasárnap kicseréled ugyeee
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25223 Dátum:
2013.03.05 kedd, 22:37:47 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.03.05 kedd, 22:32:10
De azért az enyémet vasárnap kicseréled ugyeee
Azt még tavaly megígértem!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25224 Dátum:
2013.03.05 kedd, 22:39:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.03.05 kedd, 22:37:47
Azt még tavaly megígértem!
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25225 Dátum:
2013.03.05 kedd, 22:41:51 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.05 kedd, 22:14:36
Persze, ő a turbó takarító
Turbó takaritó...
ez külön iparág...
Szerintem tiszta unalom ,meg redva kipucolni egyet...annyira nem érdekfeszitő.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25226 Dátum:
2013.03.05 kedd, 22:55:26 »
Sziasztok!
Nem tudom, hogy jó helyen keresek, de kellene nekem mondeoba automata lámpa magasság állító a fényszóróba. Lehet ilyet külön kapni bontottan?
Piszkálnak már a rendőrök az utólagos xenon miatt.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25227 Dátum:
2013.03.05 kedd, 22:57:03 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.03.05 kedd, 22:55:26
Sziasztok!
Nem tudom, hogy jó helyen keresek, de kellene nekem mondeoba automata lámpa magasság állító a fényszóróba. Lehet ilyet külön kapni bontottan?
Piszkálnak már a rendőrök az utólagos xenon miatt.
lehet, de csak gyári xenonnal fog menni.
ha kell van minden hozzá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25228 Dátum:
2013.03.05 kedd, 22:58:10 »
Az Faca.
És olyan nincs, ami imitálja, hogy működik, de nem?
Úgy is csak addig kell, míg a rendőrnek megmutatom..
Van erre valami okosság?
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.05 kedd, 22:57:03
lehet, de csak gyári xenonnal fog menni.
ha kell van minden hozzá
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25229 Dátum:
2013.03.05 kedd, 22:59:33 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.03.05 kedd, 22:58:10
Az Faca.
És olyan nincs, ami imitálja, hogy működik, de nem?
Úgy is csak addig kell, míg a rendőrnek megmutatom..
Van erre valami okosság?
mivel projetor sincs az utólagos xenonodhoz, utána abba fognak belekötni
meg hogy semmi e jel sincs se az izzón, se a trafón
a xenont akarsz, akkor csak a gyári a járható út
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25230 Dátum:
2013.03.05 kedd, 23:16:44 »
Faxa. Az meg nem occó ugye?
Most nézem lehet kapni már LED H7 izzót is, azoknak már vajon elég a fényereje?
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.05 kedd, 22:59:33
mivel projetor sincs az utólagos xenonodhoz, utána abba fognak belekötni
meg hogy semmi e jel sincs se az izzón, se a trafón
a xenont akarsz, akkor csak a gyári a járható út
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25231 Dátum:
2013.03.05 kedd, 23:30:55 »
Idézetet írta: egyuri - 2013.03.05 kedd, 15:42:29
Sziasztok!
Nekem is hasonló a kérdésem, valakinek van már tapasztalata velük:http://euro-electric.addel.hu/index.php
Komplett csúcs felújításra, 6hónap garival 45 000/db árat mondtak. Viszont a szivatyút 140 000ft ért újítják fel
Az annyi... 130 volt eddig a legjobb mondás rá.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25232 Dátum:
2013.03.05 kedd, 23:33:43 »
Az korrekt ár!
A filep pontosan ennyiért csinálja..
quote author=AndyA link=topic=1456.msg753640#msg753640 date=1362522655]
Az annyi... 130 volt eddig a legjobb mondás rá.
AndyA
[/quote]
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25233 Dátum:
2013.03.05 kedd, 23:33:54 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.03.05 kedd, 22:58:10
Az Faca.
És olyan nincs, ami imitálja, hogy működik, de nem?
Úgy is csak addig kell, míg a rendőrnek megmutatom..
Van erre valami okosság?
Van olyan is...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25234 Dátum:
2013.03.06 szerda, 06:08:13 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.03.05 kedd, 21:02:53
Azt konkrétan tudom, h a Szhelyi fordban 12-13.000 csak az órabérük+az anyag.stb...
Tisztelt Fórumtárs!
Csodálkozom, hogy ilyen árak mellett még van munkájuk.
Szolnokon a Ford Nesztornál 8500ft rezsi órabér mellett éhen haltak, és bekellett zárni a kócerájt.
Osztom azt a nézetet, hogy kevés márka szervizben figyelnek oda a szerelő gárda összetételére, és a rendszeres tovább képzésre. Ez ma már csak pénz kérdés. Természetesen a kivétel erősiti a szabályt.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25235 Dátum:
2013.03.06 szerda, 09:05:22 »
Tegnap visszamentem oda, ahol "felújították" a porlasztókat. Kb 1 hónapja is mondtam már a pasinak, hogy ugrál az alapjáratom. Akkor még a pcs csere óta nem ment szerintem az autó 500km-nél többet. Azt mondta a f@szi, hogy ezt nem tudja garanciában megcsinálni, mert a paraffin bla bla bla, de 27-ért felújítja. Szerintem 500 km alatt nem romlik el, ha normálisan meg lett csinálva. Nem álltam le vele vitatkozni, mert nem volt papírom sem a korábbi munkájáról. (nem én csináltattam). Mondtam neki tegye vissza, aztán eldöntöm, hogy mi legyen. Hétfőn megyek a filepdízelhez. Már akkor gyanús volt a dolog, amikor odaértem. Se cégtábla se semmi, csak egy ház egy kis épülettel, ahol bent van a gép (porlasztó ellenőrző-kalibráló). Utána, amikor rádugta a műszerét az autóra, nem volt az én motorkódom benne a programban (N7BA). Nem is látta a porlasztók kódjait.
Naplózva
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25236 Dátum:
2013.03.06 szerda, 09:16:29 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.03.06 szerda, 09:05:22
Tegnap visszamentem oda, ahol "felújították" a porlasztókat. Kb 1 hónapja is mondtam már a pasinak, hogy ugrál az alapjáratom. Akkor még a pcs csere óta nem ment szerintem az autó 500km-nél többet. Azt mondta a f@szi, hogy ezt nem tudja garanciában megcsinálni, mert a paraffin bla bla bla, de 27-ért felújítja. Szerintem 500 km alatt nem romlik el, ha normálisan meg lett csinálva. Nem álltam le vele vitatkozni, mert nem volt papírom sem a korábbi munkájáról. (nem én csináltattam). Mondtam neki tegye vissza, aztán eldöntöm, hogy mi legyen. Hétfőn megyek a filepdízelhez. Már akkor gyanús volt a dolog, amikor odaértem. Se cégtábla se semmi, csak egy ház egy kis épülettel, ahol bent van a gép (porlasztó ellenőrző-kalibráló). Utána, amikor rádugta a műszerét az autóra, nem volt az én motorkódom benne a programban (N7BA). Nem is látta a porlasztók kódjait.
Na, az ilyennek, ahogy írta nemrég valaki, szívesen megsimogatnám a hátát...
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25237 Dátum:
2013.03.06 szerda, 09:19:25 »
Idézetet írta: dadan - 2013.03.06 szerda, 09:16:29
Na, az ilyennek, ahogy írta nemrég valaki, szívesen megsimogatnám a hátát...
Fa-testápolóval...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25238 Dátum:
2013.03.06 szerda, 09:20:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.06 szerda, 09:19:25
Fa-testápolóval...?
AndyA
Szívlapáttal...
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25239 Dátum:
2013.03.06 szerda, 09:23:35 »
Idézetet írta: dadan - 2013.03.06 szerda, 09:16:29
Na, az ilyennek, ahogy írta nemrég valaki, szívesen megsimogatnám a hátát...
Az 500 km egy hónapja volt és akkor azt mondta, hogy ha a lerakódott paraffint kidolgozza, akkor jó lesz. Na azóta mentem vele majd 3000-et és nemhogy jobb lett volna, hanem rosszabb. Most már hidegen traktoros hangja van, ha meleg, akkor jön elő a már korábban említett ciripelő hang. Azt nem is írtam, hogy a balról a 2. porlasztó 2-szer akkora résolajat produkál, mint a többi. Na ez szerintem nem fordulhat elő, ha fel van újítva a porlasztó. Valószínű, hogy ezt már egy hónapja is produkálta volna. Ha jól emlékszem akkor is csak mechanikai felújítást emlegetett (kitakarította féktisztítóval azt csá...gondolom).
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25240 Dátum:
2013.03.06 szerda, 09:24:08 »
Idézetet írta: dadan - 2013.03.06 szerda, 09:20:06
Szívlapáttal...
Jó nagydarab a csávó.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25241 Dátum:
2013.03.06 szerda, 09:25:17 »
Idézetet írta: dadan - 2013.03.06 szerda, 09:20:06
Szívlapáttal...
Ja persze, a felebaráti szeretet jegyében.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25242 Dátum:
2013.03.06 szerda, 09:32:10 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.03.06 szerda, 09:24:08
Jó nagydarab a csávó.
Azért jó a szívlapát, az is jó nagy, hidd el letérdelne...
Útálom, amikor még meg is magyarázza, hogy miért *** a munkája...
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.06 szerda, 09:25:17
Ja persze, a felebaráti szeretet jegyében.
AndyA
Ííííííígen...
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
syk
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25243 Dátum:
2013.03.06 szerda, 11:37:24 »
üdv mindekinek
2.0 tdci motoros járgányban p2338 hibakód jött ki. Újra beírták a porlasztó kódokat a vezérlőbe, a hiba eltűnt. Hurrá vagy mégse mert a kocsi csúnyábban jár mint előtte hidegen traktor, kihúzatásnál becsörög berángat.A kódolásnál a hengerek számozását a vezérléstől kezdve vették figyelembe és gyújtási sorrendben írták be a porlasztókat, az egyes porlasztó az egyes hengerben a vezérlés felől számolva, Tehát 1p-1h, 2p-3h,3p-4h,4p-2h, Viszont találtam két honlapot ahol a hengerek számozását a váltó felől kell kezdeni
http://www.autodiagnos.com/sites/default/files/ford_injector_programming_tdci_ad.pdf
valamint
http://autotechnika.hu/cikkek/8635,ford-tdci-motorok-injektorkodolasa.html
Ha ez igaz akkor teljesen rosszul írták be a porlasztó kódokat. Esetleg Tud valaki valamilyen biztos támpontot a TDCI motor hengerszámozására, hogy a váltó vagy a vezérlés felől kezdődik a porlasztó kódok beírásánál a hengerek számozása???
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25244 Dátum:
2013.03.06 szerda, 12:40:33 »
Idézetet írta: syk - 2013.03.06 szerda, 11:37:24
üdv mindekinek
2.0 tdci motoros járgányban p2338 hibakód jött ki. Újra beírták a porlasztó kódokat a vezérlőbe, a hiba eltűnt. Hurrá vagy mégse mert a kocsi csúnyábban jár mint előtte hidegen traktor, kihúzatásnál becsörög berángat.A kódolásnál a hengerek számozását a vezérléstől kezdve vették figyelembe és gyújtási sorrendben írták be a porlasztókat, az egyes porlasztó az egyes hengerben a vezérlés felől számolva, Tehát 1p-1h, 2p-3h,3p-4h,4p-2h, Viszont találtam két honlapot ahol a hengerek számozását a váltó felől kell kezdeni
http://www.autodiagnos.com/sites/default/files/ford_injector_programming_tdci_ad.pdf
valamint
http://autotechnika.hu/cikkek/8635,ford-tdci-motorok-injektorkodolasa.html
Ha ez igaz akkor teljesen rosszul írták be a porlasztó kódokat. Esetleg Tud valaki valamilyen biztos támpontot a TDCI motor hengerszámozására, hogy a váltó vagy a vezérlés felől kezdődik a porlasztó kódok beírásánál a hengerek számozása???
Mivel PSA motorról van szó így a hengerek számozása a kuplung felől van.
A kódokat gyújtási sorrendben kell beírni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
syk
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25245 Dátum:
2013.03.06 szerda, 12:54:15 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.06 szerda, 12:40:33
Mivel PSA motorról van szó így a hengerek számozása a kuplung felől van.
A kódokat gyújtási sorrendben kell beírni.
Köszönöm!
Tehát az esetemben a porlasztók hibásan lettek beírva? Egyébként Ford Szervízben csinálták. Ez gáz.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25246 Dátum:
2013.03.06 szerda, 13:01:24 »
Idézetet írta: syk - 2013.03.06 szerda, 12:54:15
Köszönöm!
Tehát az esetemben a porlasztók hibásan lettek beírva? Egyébként Ford Szervízben csinálták. Ez gáz.
Én nem tudom, hogy a te esetedben hogyan lett beírva.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25247 Dátum:
2013.03.06 szerda, 16:44:51 »
NA srácok meglett a hiba! A kalibrációs kódokat kellett újra megadni mert valamíért egyiket sem ette meg. Az Interdieselben ingyen megcsinálták. Plussz kapott 4 új izzítógyertyát is mert mind a négy döglött volt. Ráadásul a szerelőm azzal fogadott hogy ki cserélt benne legutoljára i. gyertyát mert a 3-as hengernél nem volt a helyén sőt még a menet is szét volt b@szva ami miatt még a kompresszió is elmehetett.( Mondtam neki hogy ez még az előző tulaj sara!) Rendbe lett rakva ez is. Szerintem még soha nem ment enyire a gép. Brutális ahogy húz!! Végre! Nagyon örülök!!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25248 Dátum:
2013.03.06 szerda, 17:57:42 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.03.06 szerda, 16:44:51
NA srácok meglett a hiba! A kalibrációs kódokat kellett újra megadni mert valamíért egyiket sem ette meg. Az Interdieselben ingyen megcsinálták. Plussz kapott 4 új izzítógyertyát is mert mind a négy döglött volt. Ráadásul a szerelőm azzal fogadott hogy ki cserélt benne legutoljára i. gyertyát mert a 3-as hengernél nem volt a helyén sőt még a menet is szét volt b@szva ami miatt még a kompresszió is elmehetett.( Mondtam neki hogy ez még az előző tulaj sara!) Rendbe lett rakva ez is. Szerintem még soha nem ment enyire a gép. Brutális ahogy húz!! Végre! Nagyon örülök!!
Minden jó, ha jó a vége!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
syk
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25249 Dátum:
2013.03.06 szerda, 18:40:29 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.06 szerda, 13:01:24
Én nem tudom, hogy a te esetedben hogyan lett beírva.
Úgy lett beírva hogy az egyes henger meghatározása a vezérlés felől számozódva történt 1heng-1porl. 2.heng-3porl. 3heng-4porl. 4.heng-2porl.
onnan tudom hogy a szerelő instrukciói alapján én diktáltam a porlasztók számait a beíráshoz. szóval így most jó vagy nem jó szerinted
Naplózva
Oldalak:
1
...
498
499
500
501
502
503
504
[
505
]
506
507
508
509
510
511
512
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ