Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:17:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
506
507
508
509
510
511
512
[
513
]
514
515
516
517
518
519
520
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14635973 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25600 Dátum:
2013.03.19 kedd, 21:14:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.19 kedd, 21:02:18
jó lesz az
meglátjuk...jó rittyós volt, csináltam róla videót is...szal kikellett pucolni rendesen...becsiszoltam,többet nem kokszolódik le az tuti.
Most ilyen lett....
http://www.youtube.com/watch?v=_lPHzWNoqKQ
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25601 Dátum:
2013.03.19 kedd, 21:21:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.19 kedd, 21:14:56
meglátjuk...jó rittyós volt, csináltam róla videót is...szal kikellett pucolni rendesen...becsiszoltam,többet nem kokszolódik le az tuti.
Most ilyen lett....
http://www.youtube.com/watch?v=_lPHzWNoqKQ
a mercit is kitakarítottad végül, jól láttam??
jó lesz felrakni
full ellentétesen áll, mint kéne, lefele fog nézni a labda
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25602 Dátum:
2013.03.19 kedd, 21:31:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.19 kedd, 21:21:16
a mercit is kitakarítottad végül, jól láttam??
jó lesz felrakni
full ellentétesen áll, mint kéne, lefele fog nézni a labda
Belenéztem, meg elkezdtem de mivel megvetted csak elkezdtem....
Hát mivel az GT igy 120 fokba lehet forgatni a geometriát...ezért jobb a GTB mert azt oda forgatod ahova akarod...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25603 Dátum:
2013.03.19 kedd, 23:29:31 »
Idézetet írta: Gabee - 2013.03.19 kedd, 19:34:08
Hi Andy,
És azt megkérdezhetem, hogy te hány km-enként szoktál olajat cserélni
Üdv, Gábor
Én 95+%-ban autópályázom, így a normál 20 ezres periódust tartom.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25604 Dátum:
2013.03.19 kedd, 23:30:52 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.03.19 kedd, 19:43:19
Nincs nekem messze Súr. Inkább az a problémám, hogy mennyire lehet megbízni egy ilyen felújított turbóban? Annak nincs értelme, hogy veszek egy ilyet, aztán egy év múlva megint mehetek turbóért. Akkor már inkább egy új.
De ha meg ez is sokat kibír, akkor meg minek költsek vagyonokat új turbóra?
Milyen élettartamra lehet számítani egy felújított turbónál?
Ha egy felújított 40 rugó, egy új meg 250, akkor miről beszélünk? Még évente kicserélni is megéri arra az 5-6 évre, amit nálad tölt az autó.
De annál azonban tovább bírja. További kérdések ill. referencia végett keresd Ervint PÜ-ben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25605 Dátum:
2013.03.19 kedd, 23:31:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.19 kedd, 20:16:23
neked 2.2-esé kerül most fel??
Azonos a turbo, nincs különbség 2.0 és 2.2 között.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25606 Dátum:
2013.03.19 kedd, 23:33:04 »
Idézetet írta: Titánium X - 2013.03.19 kedd, 20:37:15
Ezt a kábeldarab és izzó megoldást kifejtenéd bővebben? Mit hova? És gondolom az izzó fényerejéből tudod meg.
A működő gyertyával világítani fog az izzó, a nem működővel nem (elektromosan szakadás).
De ehhez le kell szedni a tápellátást az izzítókról, szemben a lakatfogóval, amely esetén nem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25607 Dátum:
2013.03.20 szerda, 07:21:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.19 kedd, 23:31:45
Azonos a turbo, nincs különbség 2.0 és 2.2 között.
AndyA
de van...leirtam hogy mi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25608 Dátum:
2013.03.20 szerda, 07:41:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.20 szerda, 07:21:05
de van...leirtam hogy mi.
Nekem Ervin mondta, és meg is mutatta. Hmm...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25609 Dátum:
2013.03.20 szerda, 07:43:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.20 szerda, 07:21:05
de van...leirtam hogy mi.
Erről úgy tűnik, lemaradtam. Most visszanéztem az utóbbi pár tucat hozzászólást, de így sem találom, mi a különbség. Szóval?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25610 Dátum:
2013.03.20 szerda, 07:45:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.19 kedd, 23:33:04
A működő gyertyával világítani fog az izzó, a nem működővel nem (elektromosan szakadás).
De ehhez le kell szedni a tápellátást az izzítókról, szemben a lakatfogóval, amely esetén nem.
AndyA
Ez 4 csavar igen...lakatfogó meg nem olcsó eleve és olyan jó ami egyenáramot tud ami még drágább...és a fej is kicsi kell hogy legyen mert nem férsz oda.
Meg ugy lakatfogóval a 4 összegét tudod és abból arányosan megnézni egyesével melyiken mennyi áram megy.
drága és macera...senki nem csinálja,még szakik sem...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25611 Dátum:
2013.03.20 szerda, 07:46:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.20 szerda, 07:43:24
Erről úgy tűnik, lemaradtam. Most visszanéztem az utóbbi pár tucat hozzászólást, de így sem találom, mi a különbség. Szóval?
AndyA
Nagyobb a geometriája...2.0 és 2.2-es tdci mondeoét mértem össze.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25612 Dátum:
2013.03.20 szerda, 07:47:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.20 szerda, 07:46:33
Nagyobb a geometriája...2.0 és 2.2-es tdci mondeoét mértem össze.
Ja, az a hozzászólás a GT és GTB-ről. Lassan azért felfogom...
Szóval nekem a 2.2-re a GTB kell? Euro-3, vákuumos még.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25613 Dátum:
2013.03.20 szerda, 07:50:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.20 szerda, 07:47:59
Ja, az a hozzászólás a GT és GTB-ről. Lassan azért felfogom...
Szóval nekem a 2.2-re a GTB kell? Euro-3, vákuumos még.
AndyA
Nem..GTB nincs mondeon...mindegyik sima GT....GTB nekem volt a volvo turbóm.
Most egy 2.2-es teszek fel a héten(ezis vákumos még,de nálam nyomásos lessz)...mert az nagyon és jobb is ténylegesen a nagyobb geo miatt.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25614 Dátum:
2013.03.20 szerda, 07:51:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.20 szerda, 07:50:35
Nem..GTB nincs mondeon...mindegyik sima GT....GTB nekem volt a volvo turbóm.
Most egy 2.2-es teszek fel a héten(ezis vákumos még,de nálam nyomásos lessz)...mert az nagyon és jobb is ténylegesen a nagyobb geo miatt.
Kezdek megint elveszni...
Akkor milyen kell a 2.0-ra és milyen a 2.2-re?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25615 Dátum:
2013.03.20 szerda, 07:58:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.20 szerda, 07:51:38
Kezdek megint elveszni...
Akkor milyen kell a 2.0-ra és milyen a 2.2-re?
AndyA
Ha jól emlékszem a kérdéses hsz-re, akkor ugyanolyan, csak a 2.2-é talán 1-1,5 mm-rel nagyobb.
Amúgy megjöttek a tárcsák, fékek, tegnap berakattam.
Neked mennyi volt, mire összekoptak?
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25616 Dátum:
2013.03.20 szerda, 08:09:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.20 szerda, 07:51:38
Kezdek megint elveszni...
Akkor milyen kell a 2.0-ra és milyen a 2.2-re?
AndyA
Ez a milyen kell relativ, ami az adott autóra való.....szerintem egy nagyobb...
Naplózva
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25617 Dátum:
2013.03.20 szerda, 08:12:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.20 szerda, 08:09:35
Ez a milyen kell relativ, ami az adott autóra való.....szerintem egy nagyobb...
Meg is van.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg753510#msg753510
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25618 Dátum:
2013.03.20 szerda, 08:21:43 »
Idézetet írta: dadan - 2013.03.20 szerda, 08:12:48
Meg is van.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg753510#msg753510
Aha.
Köszi!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25619 Dátum:
2013.03.20 szerda, 10:07:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.20 szerda, 07:50:35
....GTB nekem volt a volvo turbóm.
Mi volt vele a baj, hogy levetted?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25620 Dátum:
2013.03.20 szerda, 12:45:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.20 szerda, 07:46:33
Nagyobb a geometriája...2.0 és 2.2-es tdci mondeoét mértem össze.
Rosszul...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25621 Dátum:
2013.03.20 szerda, 16:15:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.03.20 szerda, 12:45:11
Rosszul...
Mit rosszul?
Bár én nem tisztitgatok turbókat orrba szájba másoknak, de a tolómérőt még ismerem...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.20 szerda, 16:22:11 írta Bunyek
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25622 Dátum:
2013.03.20 szerda, 16:20:34 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.03.20 szerda, 10:07:48
Mi volt vele a baj, hogy levetted?
Nem volt akkor nagy csúcsom, meg elakartam adni a kocsit és gyári állapotra visszarakni...
Naplózva
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25623 Dátum:
2013.03.20 szerda, 16:39:11 »
Próbáltam megnézni a turbómon, hogy pontosan milyen típus (cserés lenne), de én nem bírom leolvasni a turbóról anélkül, hogy kiszerelném. Lehet ezt tudni, hogy mi ennek a pontos neve? Elektronikus és vákuumdobos turbóval is szerelték a 130 lovas motort? Az enyém elektronikus Garrett.
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25624 Dátum:
2013.03.20 szerda, 17:17:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.20 szerda, 16:15:17
Mit rosszul?
Bár én nem tisztitgatok turbókat orrba szájba másoknak, de a tolómérőt még ismerem...
Ezek szerint azt sem, mert egyformák.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25625 Dátum:
2013.03.20 szerda, 18:06:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.03.20 szerda, 17:17:26
Ezek szerint azt sem, mert egyformák.
két 2.0-ást nézel akkor biztos...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25626 Dátum:
2013.03.20 szerda, 18:15:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.20 szerda, 18:06:48
két 2.0-ást nézel akkor biztos...
Tény, hogy más FINIS kódokat hoz a mikromacska rájuk:
2.0 130 paci:
1435450
1789089
2.2 150 paci:
1383649
ill.
1548960
1548958
1433590
2.0 125 paci:
1578770
1435151
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25627 Dátum:
2013.03.20 szerda, 19:00:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.20 szerda, 18:06:48
két 2.0-ást nézel akkor biztos...
Nem..
a geojuk egyforma, téma rérészemről lezárva...vannak alap dolgok amiről nem akarok meggyőzni senkit.
Ha a Tiednek nagyobb a geoja ám legyen...aki nem tudja milyen úgy is elhiszi..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25628 Dátum:
2013.03.20 szerda, 19:18:33 »
Srácok, a 116 lovas TDCi mitől másabb a 130 lovasnál?
Csak mire hívjam fel öcsém figyelmét, miután megfogadta és vett egy mondit
az enyémnél tudom, hogy befecsi és vízpumpa érzékeny, no meg üzemanyagérzékeny is.
Ezekből mi áll a másik motorra?
Köszi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25629 Dátum:
2013.03.20 szerda, 19:37:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.03.20 szerda, 19:00:30
Nem..
a geojuk egyforma, téma rérészemről lezárva...vannak alap dolgok amiről nem akarok meggyőzni senkit.
Ha a Tiednek nagyobb a geoja ám legyen...aki nem tudja milyen úgy is elhiszi..
Te valamit félreértesz...Én senkit nem akarok meggyőzni hogy nagyobb e vagy nem....Én konkrétan leirtam amit mértem.
A 2.0-én 5,4-es, a 2.2-esé pedig 6,4-es volt a lapátja ami a kezemben volt, azaz 1mm-el nagyobb...ez a kettő volt épp nálam. A 2.2-est Motocraftól vettem(nem hinném hogy geot cserélt benne) a másikat itt vettük le egy TK-s kocsiról..
Kicsit fellengzősnek találom a beszédedet.....biztos van alapja szakmailag....én csak a kispolgári vidéki egyszerű mérési eredményeimet irtam le annó.....MOST sem én hoztam fel a témát.
De akkor várom a te mérési eredményeidet is amivel megcáfolsz legalább, mert a nagy szakmai vélemény nyilvánitásodon nem tudtam eligazodni...ne haragudj meg
Lehet hogy varjáltak esetleg a geometrián mint annyi más mindenen? ilyen nem létezhet, mert te megmondtad, és nem nyitsz vitát.....jézusom...
mert te már számtalan turbót kitakaritottál...
Na akkor ezt megbeszéltük aszem részemről is...ennyi.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.20 szerda, 20:14:32 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25630 Dátum:
2013.03.20 szerda, 20:11:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.03.20 szerda, 19:00:30
Nem..
a geojuk egyforma, téma rérészemről lezárva...vannak alap dolgok amiről nem akarok meggyőzni senkit.
Ha a Tiednek nagyobb a geoja ám legyen...aki nem tudja milyen úgy is elhiszi..
kicsit más a 2.2-es
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25631 Dátum:
2013.03.20 szerda, 21:44:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.20 szerda, 19:37:17
Te valamit félreértesz...Én senkit nem akarok meggyőzni hogy nagyobb e vagy nem....Én konkrétan leirtam amit mértem.
A 2.0-én 5,4-es, a 2.2-esé pedig 6,4-es volt a lapátja ami a kezemben volt, azaz 1mm-el nagyobb...ez a kettő volt épp nálam. A 2.2-est Motocraftól vettem(nem hinném hogy geot cserélt benne) a másikat itt vettük le egy TK-s kocsiról..
Kicsit fellengzősnek találom a beszédedet.....biztos van alapja szakmailag....én csak a kispolgári vidéki egyszerű mérési eredményeimet irtam le annó.....MOST sem én hoztam fel a témát.
De akkor várom a te mérési eredményeidet is amivel megcáfolsz legalább, mert a nagy szakmai vélemény nyilvánitásodon nem tudtam eligazodni...ne haragudj meg
Lehet hogy varjáltak esetleg a geometrián mint annyi más mindenen? ilyen nem létezhet, mert te megmondtad, és nem nyitsz vitát.....jézusom...
mert te már számtalan turbót kitakaritottál...
Na akkor ezt megbeszéltük aszem részemről is...ennyi.
Nyugi már...
Egy 2004-es 2,2-es tit-x-ben el voltak égve-hajolva a terelőlapátok, abba simán passzolt a 2,0-ás geo-ja, pár éve cseréltük benn, azóta is szuperál, lehet változtatták közben, a sürítőkeréken minimálisan alakítgattak, az látszik is, de a geon nem gondoltam volna, a mérésed szerint igen...van itthon egy döglött 2,2-es még, egyszer szétkapom és megnézem. Az igaz, hogy 2.0-ás ban is van vagy 4 féle, minimális eltérésekkel.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25632 Dátum:
2013.03.20 szerda, 22:34:21 »
Sziasztok!
a 2.0 tdci-re rá lehet tenni a 2.2-es turbóját?
Idézetet írta: Ervin - 2013.03.20 szerda, 21:44:13
Nyugi már...
Egy 2004-es 2,2-es tit-x-ben el voltak égve-hajolva a terelőlapátok, abba simán passzolt a 2,0-ás geo-ja, pár éve cseréltük benn, azóta is szuperál, lehet változtatták közben, a sürítőkeréken minimálisan alakítgattak, az látszik is, de a geon nem gondoltam volna, a mérésed szerint igen...van itthon egy döglött 2,2-es még, egyszer szétkapom és megnézem. Az igaz, hogy 2.0-ás ban is van vagy 4 féle, minimális eltérésekkel.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25633 Dátum:
2013.03.20 szerda, 22:46:26 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.03.20 szerda, 22:34:21
Sziasztok!
a 2.0 tdci-re rá lehet tenni a 2.2-es turbóját?
Minek? Tölteni az MKIII-as 2.2 ugyanúgy 1,5 bart tölt mint a 2.0 Csak a 2.0 turboja pörög max 193ezret a 2.2-esé meg 221e körül, így tud a 2.2 több levegőt szállítani. Ha nem nyúlnak hozzá a befecskendezéshez is akkor sok értelme nem lesz, max anyi hogy meghúzott chipesek nem fognak annyira füstölni mert lesz több levegő.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25634 Dátum:
2013.03.20 szerda, 22:50:09 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.03.20 szerda, 22:34:21
Sziasztok!
a 2.0 tdci-re rá lehet tenni a 2.2-es turbóját?
rá persze
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25635 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 12:02:41 »
Sziasztok!
elnézést a kérdésért, van olyan cső a turbó felé ami fém és a motor alatt megy?
Köszi a választ
Üdv
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25636 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 12:38:15 »
Idézetet írta: stealt - 2013.03.20 szerda, 22:46:26
Minek? Tölteni az MKIII-as 2.2 ugyanúgy 1,5 bart tölt mint a 2.0 Csak a 2.0 turboja pörög max 193ezret a 2.2-esé meg 221e körül, így tud a 2.2 több levegőt szállítani. Ha nem nyúlnak hozzá a befecskendezéshez is akkor sok értelme nem lesz, max anyi hogy meghúzott chipesek nem fognak annyira füstölni mert lesz több levegő.
na, akkor ha ez is kifekszik, olyat veszek rá
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25637 Dátum:
2013.03.23 szombat, 07:31:41 »
Sziasztok!
Garázsban, de hideg motorral történő indításkor bevillan az izzításjelzöm, s vészüzemmódba kapcsol az autó - szívóként baktatok.
Pár perc múlva leállítom az autót, majd újraíndítom, semmi baja, megszünik a vészüzemmód, s újra turbódízelként viselkedik.
A héten ezt már háromszor játszotta el.
Valakinek van ötlete vagy volt már hasonló hibajelensége?
Üdv:
Laci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25638 Dátum:
2013.03.23 szombat, 11:36:52 »
Idézetet írta: fablaci - 2013.03.23 szombat, 07:31:41
Sziasztok!
Garázsban, de hideg motorral történő indításkor bevillan az izzításjelzöm, s vészüzemmódba kapcsol az autó - szívóként baktatok.
Pár perc múlva leállítom az autót, majd újraíndítom, semmi baja, megszünik a vészüzemmód, s újra turbódízelként viselkedik.
A héten ezt már háromszor játszotta el.
Valakinek van ötlete vagy volt már hasonló hibajelensége?
Üdv:
Laci
első körben üza szűrő csere,levegosodes megszüntetése....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25639 Dátum:
2013.03.23 szombat, 17:09:21 »
Sziasztok
Lenne egy kis gondom ma egy kis pörgösebb menet után megált alattam kocsi volt nállam kódolvasó és rögtön rá is dugtam.
P1211 injector control pressure higher/lower
P0251 injection pump tuel metering control A
Mi a tehendöm ?
Köszi
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25640 Dátum:
2013.03.23 szombat, 17:14:24 »
Idézetet írta: virag - 2013.03.23 szombat, 17:09:21
Sziasztok
Lenne egy kis gondom ma egy kis pörgösebb menet után megált alattam kocsi volt nállam kódolvasó és rögtön rá is dugtam.
P1211 injector control pressure higher/lower
P0251 injection pump tuel metering control A
Mi a tehendöm ?
Köszi
Itt a hibakeresési eljárás:
http://www.fordwiki.co.uk/images/f/f9/TSB_46_2005.pdf
Szerintem keress egy jó szervizt (vagy keresd fel Viket).
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25641 Dátum:
2013.03.23 szombat, 18:22:12 »
Na, ma nekem is elkezdett dadogni az autóm. Az előzmények:
- GO-szűrő 7 ezer km előtt cserélve a 200 ezres szervízkor
- Az utóbbi 8-10 tankolás BP prémium GO volt, most tankoltam rá 1/3 tank prémiumra sima BP GO-t - "szutyok" kútnál vagy kannából nem tankoltam
- Lenyomtam vele 680 km-t gond nélkül az autópályán
- Ma reggel a szokásos izzítás után pöccre indult, mentem vele kb. 5 percet és 1 km-t, majd ott állt egész nap
- Környezeti feltételek: +6 fok, viszont 1816 m-nek megfelelő, normálisnál már jelentősen alacsonyabb légnyomás
- Az autó egész nap egy viszonylag kaptatós lejtőn parkolt orral lefelé (nem tudom, ez számít-e bármit is)
És ezek után csinálta azt, hogy indítás, alapjárat nem áll be, ugrál össze-vissza, közben dadog a motor, járhatott kb. 2,5 henger, hátul kék füst... Azután lassan helyreállt a dolog, minden ment rendesen, az autó is - azért mentem vele egy hosszabb kört, hogy belemegedjen, néha kicsit a gázra léptem, de nem volt semmi baja.
Hazaérve rádugtam azonnal a Fordiagot, de nincs tárolt hibakód, villogó izzítólámpa se volt, minden pont ugyanúgy van a Fordiag szerint is, mint volt szerda este, amikor először kipróbáltam. Itt összesen annyi gyanúsat találtam, hogy a 4 csúcsból 1 majdnem befecskendezési mennyiség korrekció nélkül jár, 2 csúcsnál 1 mg körüli plusz, egynél meg 1,3 mg körüli mínusz korrekciót mutatott a Fordiag.
No, ilyenkor mi van?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25642 Dátum:
2013.03.23 szombat, 18:26:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.23 szombat, 18:22:12
Na, ma nekem is elkezdett dadogni az autóm. Az előzmények:
- GO-szűrő 7 ezer km előtt cserélve a 200 ezres szervízkor
- Az utóbbi 8-10 tankolás BP prémium GO volt, most tankoltam rá 1/3 tank prémiumra sima BP GO-t - "szutyok" kútnál vagy kannából nem tankoltam
- Lenyomtam vele 680 km-t gond nélkül az autópályán
- Ma reggel a szokásos izzítás után pöccre indult, mentem vele kb. 5 percet és 1 km-t, majd ott állt egész nap
- Környezeti feltételek: +6 fok, viszont 1816 m-nek megfelelő, normálisnál már jelentősen alacsonyabb légnyomás
- Az autó egész nap egy viszonylag kaptatós lejtőn parkolt orral lefelé (nem tudom, ez számít-e bármit is)
És ezek után csinálta azt, hogy indítás, alapjárat nem áll be, ugrál össze-vissza, közben dadog a motor, járhatott kb. 2,5 henger, hátul kék füst... Azután lassan helyreállt a dolog, minden ment rendesen, az autó is - azért mentem vele egy hosszabb kört, hogy belemegedjen, néha kicsit a gázra léptem, de nem volt semmi baja.
Hazaérve rádugtam azonnal a Fordiagot, de nincs tárolt hibakód, villogó izzítólámpa se volt, minden pont ugyanúgy van a Fordiag szerint is, mint volt szerda este, amikor először kipróbáltam. Itt összesen annyi gyanúsat találtam, hogy a 4 csúcsból 1 majdnem befecskendezési mennyiség korrekció nélkül jár, 2 csúcsnál 1 mg körüli plusz, egynél meg 1,3 mg körüli mínusz korrekciót mutatott a Fordiag.
No, ilyenkor mi van?
AndyA
elképzelhető,hogy nem ment 1 henger,de az is lehet,hogy az a csúcs nem is jó.....
Továbbá okozhat ilyen problémát elektromos rendszer is (pl generátor).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25643 Dátum:
2013.03.23 szombat, 18:32:33 »
Idézetet írta: fablaci - 2013.03.23 szombat, 07:31:41
Sziasztok!
Garázsban, de hideg motorral történő indításkor bevillan az izzításjelzöm, s vészüzemmódba kapcsol az autó - szívóként baktatok.
Pár perc múlva leállítom az autót, majd újraíndítom, semmi baja, megszünik a vészüzemmód, s újra turbódízelként viselkedik.
A héten ezt már háromszor játszotta el.
Valakinek van ötlete vagy volt már hasonló hibajelensége?
Üdv:
Laci
Véletlenül nem elektromos a turbó? Nekem az volt a gond, hogy akadt a turbó geometria és akkor csinált azt, hogy hideg motornál rögtön vészüzemre vágta. Járattam egy picit, majd újraindít és akkor már általában jó lett. Ezt ellenőrizni tudod, ha turbóról -elektronika felöli rész- leszeded a geometria állító kar végét és megmozgatod. Ha egy pici akadást is érzel, akkor biza az van lekokszolódva. Lehet az is segít ha már megmozgatod a kart rendesen, véghelyzettől véghelyzetig, de legtutibb megoldás a turbó leszedése és alapos takarítása.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25644 Dátum:
2013.03.23 szombat, 18:36:00 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.03.23 szombat, 18:32:33
Véletlenül nem elektromos a turbó? Nekem az volt a gond, hogy akadt a turbó geometria és akkor csinált azt, hogy hideg motornál rögtön vészüzemre vágta. Járattam egy picit, majd újraindít és akkor már általában jó lett. Ezt ellenőrizni tudod, ha turbóról -elektronika felöli rész- leszeded a geometria állító kar végét és megmozgatod. Ha egy pici akadást is érzel, akkor biza az van lekokszolódva. Lehet az is segít ha már megmozgatod a kart rendesen, véghelyzettől véghelyzetig, de legtutibb megoldás a turbó leszedése és alapos takarítása.
de elektromos a turbója.sőt,3 éve már volt cserélve az elektronikája.....vagy javítva....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25645 Dátum:
2013.03.23 szombat, 21:31:51 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.23 szombat, 18:36:00
de elektromos a turbója.sőt,3 éve már volt cserélve az elektronikája.....vagy javítva....
Valakivel összekeversz. Euro-3-as 2.2-es, vákuumos turboval.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25646 Dátum:
2013.03.23 szombat, 21:39:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.23 szombat, 21:31:51
Valakivel összekeversz. Euro-3-as 2.2-es, vákuumos turboval.
AndyA
Szerintem ez nem neked szólt.te értelmezted félre
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25647 Dátum:
2013.03.23 szombat, 21:40:17 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.03.23 szombat, 17:14:24
Itt a hibakeresési eljárás:
http://www.fordwiki.co.uk/images/f/f9/TSB_46_2005.pdf
Szerintem keress egy jó szervizt (vagy keresd fel Viket).
Köszi a válasz.
Még annyit füznék hozzá hogy kódtörlés után minden müködik normálisan
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25648 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 08:08:39 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.23 szombat, 18:36:00
de elektromos a turbója.sőt,3 éve már volt cserélve az elektronikája.....vagy javítva....
De igen, elektromos a turbóm és kb. három éve volt cserélve a Hellás elektronika (azóta semmi baja nem volt). Gratula, le a kalappal Alf.
Megpróbálom kipucoltatnia a turbót és adok a lapátnak WD40-et, valamint kicserélem az üzemanyagszüröt is (az esetleges levegösödés miatt).
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25649 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 09:58:19 »
Idézetet írta: fablaci - 2013.03.24 vasárnap, 08:08:39
De igen, elektromos a turbóm és kb. három éve volt cserélve a Hellás elektronika (azóta semmi baja nem volt). Gratula, le a kalappal Alf.
Megpróbálom kipucoltatnia a turbót és adok a lapátnak WD40-et, valamint kicserélem az üzemanyagszüröt is (az esetleges levegösödés miatt).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
506
507
508
509
510
511
512
[
513
]
514
515
516
517
518
519
520
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ