Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 15:53:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
508
509
510
511
512
513
514
[
515
]
516
517
518
519
520
521
522
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14681726 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25700 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 20:32:41 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.03.24 vasárnap, 20:29:50
A válasz gomb helyett előbb olvasd végig, és akkor nem ismételgeted a többieket!
be volt neki kapcsolva a visszaolvasás gátló
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25701 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 06:21:09 »
Sziasztok,
A Vic szama/emailje megvan itt valakinek?at tudnatok kuldeni privatban? Koszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25702 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 08:00:54 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.24 vasárnap, 19:03:03
de itt dízelről volt szó
a benzinesbe elég a 4 ha jól tudom
benzines 4.25 az előírás
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25703 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 22:03:53 »
Sziasztok!
Ki szeretném cseréltetni a termosztátokat és egyben a vizet is szeretném lecserélni, milyent kell vennem és mennyit?
Cromaxból szeretném megvenni, ha valaki be tudná linkelni azt megköszönném.
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25704 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 22:10:00 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2013.03.25 hétfő, 22:03:53
Sziasztok!
Ki szeretném cseréltetni a termosztátokat és egyben a vizet is szeretném lecserélni, milyent kell vennem és mennyit?
Cromaxból szeretném megvenni, ha valaki be tudná linkelni azt megköszönném.
Természetessen gyárit.A Nagyauto-nál itt fórumos kedvezménnyel szerintem olcsóbb mint a Cromax-nál.2db van belőle:Vízköri és olajköri.Az utóbbi a vízpumpában van benne.10.5 liter víz kell bele fagyállóval együtt.Lehet még pár decivel több pontossan nem emléklszem.Piros Fordos fagyállót vegyél.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25705 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 22:12:56 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2013.03.25 hétfő, 22:03:53
Sziasztok!
Ki szeretném cseréltetni a termosztátokat és egyben a vizet is szeretném lecserélni, milyent kell vennem és mennyit?
Cromaxból szeretném megvenni, ha valaki be tudná linkelni azt megköszönném.
Kiegészítve Tisler19 írását, célszerű csak tisztán fagyállót beleönteni. A fagyálló inkább rózsaszín, mint piros.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25706 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 22:33:49 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.03.25 hétfő, 22:12:56
Kiegészítve Tisler19 írását, célszerű csak tisztán fagyállót beleönteni. A fagyálló inkább rózsaszín, mint piros.
Arra gondoltam csak pontatlan voltam a szinnel
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25707 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 22:34:39 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.25 hétfő, 22:33:49
Arra gondoltam csak pontatlan voltam a szinnel
Naplózva
Bogyo001
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25708 Dátum:
2013.03.26 kedd, 07:06:47 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.24 vasárnap, 20:07:07
Soha nem volt egyetlen autóm sem amit nem öntöttünk maxra és nem ment ki egyetlen szimering sem.Én nemtudom ez ujj nekem de érdekes pont tőle hallani ilyet aki ért hozzá.De nekem mindegy.
ujj ami a kezeden van!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25709 Dátum:
2013.03.26 kedd, 08:39:38 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.03.25 hétfő, 22:12:56
Kiegészítve Tisler19 írását, célszerű csak tisztán fagyállót beleönteni. A fagyálló inkább rózsaszín, mint piros.
Tisztelt Fórumtárs!
Nem kötözködés képp, de szeretném megtudni, miért érdemes, "csak tisztán" fagyállót bele önteni a rendszerbe?
Netán félre értettem valamit?
Ha jól olvastam az előző fórumtárs kérdését, akkor a termosztát cserével egyetemben, teljes hütőfolyadék cserét tervez.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.26 kedd, 08:43:18 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25710 Dátum:
2013.03.26 kedd, 09:39:00 »
Idézetet írta: László - 2013.03.26 kedd, 08:39:38
Tisztelt Fórumtárs!
Nem kötözködés képp, de szeretném megtudni, miért érdemes, "csak tisztán" fagyállót bele önteni a rendszerbe?
Netán félre értettem valamit?
Ha jól olvastam az előző fórumtárs kérdését, akkor a termosztát cserével egyetemben, teljes hütőfolyadék cserét tervez.
Tisztelettel László!
Gondolom a már előre bekevert készen kapható fagyállóra gondolt és nem a tömény még indítandóra.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25711 Dátum:
2013.03.26 kedd, 10:19:25 »
Idézetet írta: László - 2013.03.26 kedd, 08:39:38
Tisztelt Fórumtárs!
Nem kötözködés képp, de szeretném megtudni, miért érdemes, "csak tisztán" fagyállót bele önteni a rendszerbe?
Netán félre értettem valamit?
Ha jól olvastam az előző fórumtárs kérdését, akkor a termosztát cserével egyetemben, teljes hütőfolyadék cserét tervez.
Tisztelettel László!
a gyári fagyálló bekeverve kapható.azt csak "tisztán" kell beleönteni.....
higítani nem kell és nem is szabad,mert a vízpumpa csapágyát az keni.felhigítva csökken a kenőanyagtartalma.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25712 Dátum:
2013.03.26 kedd, 10:22:47 »
Sziasztok!
Most regisztráltam, mk3-as mondeo TDCI vásárláson gondolkozunk. Korábban már volt xr4i sierrám de kezdett porladni, meg egyéb okok miatt túladtam rajta. Most elérkezett az ideje a családi pakolós kocsinak. Kombit nem akarunk inkább ötajtós a cél. Keret kb. 1,2-1,3 millió, évjárat 2005-től. Sok kérdésem van.
Az elérhető közelségű és megfelelő árú autók közül eddig kettőt néztem meg. Egyikben (115 LE, 5 seb.) 242 000 km, 200 000-ig vezetett szervizkönyv (nagy cég autója volt), aztán két év alatt +42 000 dokumentáció nélkül. Másikban (ghia, 130 LE) óra szerint 192 000 km, szervízköny 80 000-ig vezetve, behozott kocsi, egyebet nem tudnak róla, még be sem vizsgálták, pedig ford kereskedésben áll... Mindkettő indításánál amikor beröffent a motor, utána vagy egy másodpercig olyan jó kerregő hangot lehetett hallani, mint amikor az ember járó motornál ráindít. A ghia-nál jobban kerregett, kicsit egyenetlen volt az alapjárat ráadásul elengedve a gázt leesett a fordulat és alulról állt vissza, azt írták itt, hogy az gyanús. Meg egyébként is irreálisan drága de összehasonlításként megnétem. Szóval ez a kerregő hang normális? Volt főnököm 450e km táján megvette magának a céges 130 LE-s mk3-asát, azóta is használja. Azt mondta, hogy neki ilyen kerregése nem volt. Tudom, hogy egy ilyen 200 000-es környéki futásnál előbb-utóbb szétesnek a dolgok és csodát sem lehet várni, de azért eleve ócskát nem vennénk. Részecskeszűrőst sem szeretnénk, az mikrotól volt beépítve, vagy külsőleg hogy lehet megállapítani, hogy van-e vagy nincs benne? Van-e arról írás, hogy mennyi km-nél mit kell cseréljenek előírás szerint? Vállalható az 5 sebességes vagy jobb a 6-os. A megtekintett 5 sebességesnek eléggé lötyögősnek találtam a váltóját.
Köszi a válaszokat, majd még biztos lesz kérdésem.
üdv.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25713 Dátum:
2013.03.26 kedd, 10:31:48 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.03.26 kedd, 10:22:47
Sziasztok!
Most regisztráltam, mk3-as mondeo TDCI vásárláson gondolkozunk. Korábban már volt xr4i sierrám de kezdett porladni, meg egyéb okok miatt túladtam rajta. Most elérkezett az ideje a családi pakolós kocsinak. Kombit nem akarunk inkább ötajtós a cél. Keret kb. 1,2-1,3 millió, évjárat 2005-től. Sok kérdésem van.
Az elérhető közelségű és megfelelő árú autók közül eddig kettőt néztem meg. Egyikben (115 LE, 5 seb.) 242 000 km, 200 000-ig vezetett szervizkönyv (nagy cég autója volt), aztán két év alatt +42 000 dokumentáció nélkül. Másikban (ghia, 130 LE) óra szerint 192 000 km, szervízköny 80 000-ig vezetve, behozott kocsi, egyebet nem tudnak róla, még be sem vizsgálták, pedig ford kereskedésben áll... Mindkettő indításánál amikor beröffent a motor, utána vagy egy másodpercig olyan jó kerregő hangot lehetett hallani, mint amikor az ember járó motornál ráindít. A ghia-nál jobban kerregett, kicsit egyenetlen volt az alapjárat ráadásul elengedve a gázt leesett a fordulat és alulról állt vissza, azt írták itt, hogy az gyanús. Meg egyébként is irreálisan drága de összehasonlításként megnétem. Szóval ez a kerregő hang normális? Volt főnököm 450e km táján megvette magának a céges 130 LE-s mk3-asát, azóta is használja. Azt mondta, hogy neki ilyen kerregése nem volt. Tudom, hogy egy ilyen 200 000-es környéki futásnál előbb-utóbb szétesnek a dolgok és csodát sem lehet várni, de azért eleve ócskát nem vennénk. Részecskeszűrőst sem szeretnénk, az mikrotól volt beépítve, vagy külsőleg hogy lehet megállapítani, hogy van-e vagy nincs benne? Van-e arról írás, hogy mennyi km-nél mit kell cseréljenek előírás szerint? Vállalható az 5 sebességes vagy jobb a 6-os. A megtekintett 5 sebességesnek eléggé lötyögősnek találtam a váltóját.
Köszi a válaszokat, majd még biztos lesz kérdésem.
üdv.
hello
mindegyik kerreg egy kicsit alapjáraton hidegen. de lehet, hogy a generátor oldalon is odavan rajta a szíj/feszítő, ezért hallod azt jobban.
tíz éves dízelben inkább van 300-400ekm.
5-ös is vállalható, ha nem pályázol sokat. szerintem a 115le, mint erő nem annyira vállalható, lehet, hogy papiron csak 15le/40nm a különbség, de használatban azt már nagyon észreveszed.
jah és ennyi pénzből 2005-2007 közöttiből leharcoltat fogsz csak kapni. ennyiért inkább 2002-2004 közötti lesz. vagy tddi patikráa szedva és nem lesz gondod
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25714 Dátum:
2013.03.26 kedd, 11:07:03 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.03.26 kedd, 10:22:47
Sziasztok!
Most regisztráltam, mk3-as mondeo TDCI vásárláson gondolkozunk. Korábban már volt xr4i sierrám de kezdett porladni, meg egyéb okok miatt túladtam rajta. Most elérkezett az ideje a családi pakolós kocsinak. Kombit nem akarunk inkább ötajtós a cél. Keret kb. 1,2-1,3 millió, évjárat 2005-től. Sok kérdésem van.
Az elérhető közelségű és megfelelő árú autók közül eddig kettőt néztem meg. Egyikben (115 LE, 5 seb.) 242 000 km, 200 000-ig vezetett szervizkönyv (nagy cég autója volt), aztán két év alatt +42 000 dokumentáció nélkül. Másikban (ghia, 130 LE) óra szerint 192 000 km, szervízköny 80 000-ig vezetve, behozott kocsi, egyebet nem tudnak róla, még be sem vizsgálták, pedig ford kereskedésben áll... Mindkettő indításánál amikor beröffent a motor, utána vagy egy másodpercig olyan jó kerregő hangot lehetett hallani, mint amikor az ember járó motornál ráindít. A ghia-nál jobban kerregett, kicsit egyenetlen volt az alapjárat ráadásul elengedve a gázt leesett a fordulat és alulról állt vissza, azt írták itt, hogy az gyanús. Meg egyébként is irreálisan drága de összehasonlításként megnétem. Szóval ez a kerregő hang normális? Volt főnököm 450e km táján megvette magának a céges 130 LE-s mk3-asát, azóta is használja. Azt mondta, hogy neki ilyen kerregése nem volt. Tudom, hogy egy ilyen 200 000-es környéki futásnál előbb-utóbb szétesnek a dolgok és csodát sem lehet várni, de azért eleve ócskát nem vennénk. Részecskeszűrőst sem szeretnénk, az mikrotól volt beépítve, vagy külsőleg hogy lehet megállapítani, hogy van-e vagy nincs benne? Van-e arról írás, hogy mennyi km-nél mit kell cseréljenek előírás szerint? Vállalható az 5 sebességes vagy jobb a 6-os. A megtekintett 5 sebességesnek eléggé lötyögősnek találtam a váltóját.
Köszi a válaszokat, majd még biztos lesz kérdésem.
üdv.
Tisztelt Fórumtárs!
Vásárlás előtt, javaslom a fórum fő oldalán az "adatok" cimszó alatt, megtalálod a vásárlási tanácsok rovatot. Ezt mindenképp nagyon tanulmányozd át, mert igen komoly pénzt spórolhatsz meg magadnak, ha felkészülten mész vásárolni. Itt minden fontos kérdésre meg van a válasz. Sok sikert az új gépedhez.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25715 Dátum:
2013.03.26 kedd, 11:09:58 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.03.26 kedd, 10:22:47
Sziasztok!
Most regisztráltam, mk3-as mondeo TDCI vásárláson gondolkozunk. Korábban már volt xr4i sierrám de kezdett porladni, meg egyéb okok miatt túladtam rajta. Most elérkezett az ideje a családi pakolós kocsinak. Kombit nem akarunk inkább ötajtós a cél. Keret kb. 1,2-1,3 millió, évjárat 2005-től. Sok kérdésem van.
Az elérhető közelségű és megfelelő árú autók közül eddig kettőt néztem meg. Egyikben (115 LE, 5 seb.) 242 000 km, 200 000-ig vezetett szervizkönyv (nagy cég autója volt), aztán két év alatt +42 000 dokumentáció nélkül. Másikban (ghia, 130 LE) óra szerint 192 000 km, szervízköny 80 000-ig vezetve, behozott kocsi, egyebet nem tudnak róla, még be sem vizsgálták, pedig ford kereskedésben áll... Mindkettő indításánál amikor beröffent a motor, utána vagy egy másodpercig olyan jó kerregő hangot lehetett hallani, mint amikor az ember járó motornál ráindít. A ghia-nál jobban kerregett, kicsit egyenetlen volt az alapjárat ráadásul elengedve a gázt leesett a fordulat és alulról állt vissza, azt írták itt, hogy az gyanús. Meg egyébként is irreálisan drága de összehasonlításként megnétem. Szóval ez a kerregő hang normális? Volt főnököm 450e km táján megvette magának a céges 130 LE-s mk3-asát, azóta is használja. Azt mondta, hogy neki ilyen kerregése nem volt. Tudom, hogy egy ilyen 200 000-es környéki futásnál előbb-utóbb szétesnek a dolgok és csodát sem lehet várni, de azért eleve ócskát nem vennénk. Részecskeszűrőst sem szeretnénk, az mikrotól volt beépítve, vagy külsőleg hogy lehet megállapítani, hogy van-e vagy nincs benne? Van-e arról írás, hogy mennyi km-nél mit kell cseréljenek előírás szerint? Vállalható az 5 sebességes vagy jobb a 6-os. A megtekintett 5 sebességesnek eléggé lötyögősnek találtam a váltóját.
Köszi a válaszokat, majd még biztos lesz kérdésem.
üdv.
Olvasd el ezt. Az előttem szóló erről beszélt.
http://mondeo.hu/index.php?page=93
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25716 Dátum:
2013.03.26 kedd, 15:13:17 »
Idézetet írta: László - 2013.03.26 kedd, 08:39:38
Tisztelt Fórumtárs!
Nem kötözködés képp, de szeretném megtudni, miért érdemes, "csak tisztán" fagyállót bele önteni a rendszerbe?
Netán félre értettem valamit?
Ha jól olvastam az előző fórumtárs kérdését, akkor a termosztát cserével egyetemben, teljes hütőfolyadék cserét tervez.
Tisztelettel László!
Nem koncentrátumra gondoltam tisztán, ha ezt értetted. Konkrétan arra, amit alf is leírt.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25717 Dátum:
2013.03.26 kedd, 16:01:51 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.03.26 kedd, 15:13:17
Nem koncentrátumra gondoltam tisztán, ha ezt értetted. Konkrétan arra, amit alf is leírt.
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm igy teljesen világos.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25718 Dátum:
2013.03.26 kedd, 16:26:27 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.26 kedd, 10:19:25
a gyári fagyálló bekeverve kapható.azt csak "tisztán" kell beleönteni.....
higítani nem kell és nem is szabad,mert a vízpumpa csapágyát az keni.felhigítva csökken a kenőanyagtartalma.
Én úgy emlékszem h ra van írva a keveresi arány, mert tömény a cucc. 1:1be írja 30 fokosnak. Felesbe higitottan -30as is lett. Ford super plusrol beszélek én is.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25719 Dátum:
2013.03.26 kedd, 17:04:54 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.26 kedd, 16:26:27
Én úgy emlékszem h ra van írva a keveresi arány, mert tömény a cucc. 1:1be írja 30 fokosnak. Felesbe higitottan -30as is lett. Ford super plusrol beszélek én is.
Tisztelt Fórumtárs!
Jól emlékszel. A higitási arány 1:1, és egészen pontosan az előirt arányban higitva a konventrátum -37°C-ig fagyálló.
Megvallom őszintén, én még előre bekevert gyári Ford hűtőfolyadékkal, nem találkoztam.
Amit eddig felhasználtam, az mind Ford Super Plusz koncentrátum volt, és valóban rajta van, hogy higitani kell a felhasználás előtt.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25720 Dátum:
2013.03.26 kedd, 19:06:21 »
Sziasztok!
Megnéztem ma még kettőt. 2003-as ill. 2006-os, 130 LE mindkettő. A 2006-osnak indítás után nem volt kerregő hangja mint a korábbi kettőnek, viszont az alapjárat hidegen igadozott. Kereskedő azt mondta, hogy a szivató így meg úgy, meg rég volt beindítva és különben is ez ilyen. Ha mennénk vele egy picit akkor stabil lenne. Gázfröccs után az alapjárat felülről állt be, de az asszony szerint gázfröccsre (kb. 3000-es fordulat) jó fekete füst jött belőle. Ez baj vagy elfogyott a légfelesleg? Futásteljesítmény kicsivel 200 000 alatt (igazoltnak tűnik), a korábbi szerelője egy matricán rá van ragasztva, föl is hívtam. Azt mondta, hogy előzőleg nő használta 50%-ban vidéki városban 50%-ban országúton/autópályán. 80 000-nél vették 5 éve, azóta oda hordták hozzá szervízelni, se lendkereket se porlasztókat nem cseréltek benne. Csak olaj, szűrők és futóműalkatrészek voltak cserélve. 80 000 km-ig márkaszervízbe hordták. Leállításkor szépen állt le, nem rázta a karosszériát. Gumija jó, 70-80% lehet kb. Féktárcsák jóknak tűnnek. Igazából jó lenne ez, színe is tetszik, de az alapjárat ingadozás idegesít kicsit. Asszonyt meg a fekete füst.
Úgy vagyok vele, hogy ha szétesik, akkor megcsináltatom a lendkereket meg a porlasztókat is és akkor újabb 10 évet és 200e km-t elmegy, utána meg ez is biztos elporlad mint a sierra. Csak adott pénzből szeretnénk a legtöbbet kihozni és nem egyből hazafelé leadni a szerlőnek és mellétenni még 600 000 ft-ot. Ha meg veszek egy drágábbat akkor mi a garancia, hogy abban nem jönnek elő ezek a dolgok. Így meg legalább tudom, hogy cserélt és jó.
Még volt egy gyanús jel: a hűtőventilátor házának tetején volt egy '2003' felirat, tipikusan olyan bontós stílusban rápigálva.
A 2003-as is szép volt kívül és belül is, de kerregett kicsit indításnál, alapjárat is ingadozott de úgy, hogy a kocsi is rázkódott, sőt a motor leállításánál meg egyenesen hintázott az egész autó.
Fölhívtam egy közeli fordszervízt állapotfelmérés miatt. Manus telefonban elmondta, hogy ők csak szemrevételezéssel ellenőrzik, hogy nem rozsdás-e, átnézik, hogy nem volt-e törve, rétegvastagságot mérnek, futóművet nézik át, hogy nem lóg-e, stb. Nem mennek vele, motort, váltót nem nézik és sem hibakód kiolvasás sem egyéb diagnosztikát nem csinálnak. Kérjek időpontot, általában 2 nap. Mindezt majdnem 14000 forintért, ha hibakódkiolvasást is akarok akkor az még 8000 ft.
Ja még annyit, hogy a volt főnököm 450e km-es mondeójának lendkereke 250e-nél hullott szét, a porlasztóit meg 380e-nél cserélték felújítottra. Csodájára is jártak a szervízben, hogy addig kibírta. Vigyázott is rá rendesen, nagyon kíméletesen használta.
üdv.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.26 kedd, 19:25:13 írta ntamas
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25721 Dátum:
2013.03.26 kedd, 19:07:08 »
Idézetet írta: Bogyo001 - 2013.03.26 kedd, 07:06:47
ujj ami a kezeden van!
nem nőgyógyászati kérdés volt,csak több volt a betü.De biztos tudod mivolt a lényeg.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25722 Dátum:
2013.03.26 kedd, 19:12:51 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.03.26 kedd, 19:06:21
Sziasztok!
Megnéztem ma még kettőt. 2003-as ill. 2006-os, 130 LE mindkettő. A 2006-osnak indítás után nem volt kerregő hangja mint a korábbi kettőnek, viszont az alapjárat hidegen igadozott. Kereskedő azt mondta, hogy a szivató így meg úgy, meg rég volt beindítva és különben is ez ilyen. Ha mennénk vele egy picit akkor stabil lenne. Gázfröccs után az alapjárat felülről állt be, de az asszony szerint gázfröccsre (kb. 3000-es fordulat) jó fekete füst jött belőle. Ez baj vagy elfogyott a légfelesleg? Futásteljesítmény kicsivel 200 000 alatt (igazoltnak tűnik), a korábbi szerelője egy matricán rá van ragasztva, föl is hívtam. Azt mondta, hogy előzőleg nő használta 50%-ban vidéki városban 50%-ban országúton/autópályán. 80 000-nél vették 5 éve, azóta oda hordták hozzá szervízelni, se lendkereket se porlasztókat nem cseréltek benne. Csak olaj, szűrők és futóműalkatrészek voltak cserélve. 80 000 km-ig márkaszervízbe hordták. Leállításkor szépen állt le, nem rázta a karosszériát. Gumija jó, 70-80% lehet kb. Féktárcsák jóknak tűnnek. Igazából jó lenne ez, színe is tetszik, de az alapjárat ingadozás idegesít kicsit. Asszonyt meg a fekete füst.
Úgy vagyok vele, hogy ha szétesik, akkor megcsináltatom a lendkereket meg a porlasztókat is és akkor újabb 10 évet és 200e km-t elmegy, utána meg ez is biztos elporlad mint a sierra. Csak adott pénzből szeretnénk a legtöbbet kihozni és nem egyből hazafelé leadni a szerlőnek és mellétenni még 600 000 ft-ot. Ha meg veszek egy drágábbat akkor mi a garancia, hogy abban nem jönnek elő ezek a dolgok. Így meg legalább tudom, hogy cserélt és jó.
A 2003-as is szép volt kívül és belül is, de kerregett kicsit indításnál, alapjárat is ingadozott de úgy, hogy a kocsi is rázkódott, sőt a motor leállításánál meg egyenesen hintázott az egész autó.
Fölhívtam egy közeli fordszervízt állapotfelmérés miatt. Manus telefonban elmondta, hogy ők csak szemrevételezéssel ellenőrzik, hogy nem rozsdás-e, átnézik, hogy nem volt-e törve, rétegvastagságot mérnek, futóművet nézik át, hogy nem lóg-e, stb. Nem mennek vele, motort, váltót nem nézik és sem hibakód kiolvasás sem egyéb diagnosztikát nem csinálnak. Kérjek időpontot, általában 2 nap. Mindezt majdnem 14000 forintért, ha hibakódkiolvasást is akarok akkor az még 8000 ft.
Ja még annyit, hogy a volt főnököm 450e km-es mondeójának lendkereke 250e-nél hullott szét, a porlasztóit meg 380e-nél cserélték felújítottra. Csodájára is jártak a szervízben, hogy addig kibírta. Vigyázott is rá rendesen, nagyon kíméletesen használta.
üdv.
Linkeld be az általános topicba és kivesézzük neked
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25723 Dátum:
2013.03.26 kedd, 19:21:52 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.26 kedd, 19:12:51
Linkeld be az általános topicba és kivesézzük neked
belinkeltem, remélem jó helyre ment...
Naplózva
gabi 1979
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25724 Dátum:
2013.03.27 szerda, 20:19:23 »
Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni, egy problémámban.
Van nekem egy 2004-es 130le-s mondeóm 190000km rel, és bizonyos fordulaton 1500-2000 között( valószinüleg itt érezhető a legjobban) egyenletes gáznál inkább 4-5-6-ik ba nem tudja hogy mit csináljon.
olyan mint amikor kihagy egy henger, rángat de ha odalépek neki akkor viszont megy. A porlasztók + szivattyú felújitva, a turbó jó (korábban felújitva) ,az egr ledugózva, a kuplungnak nincs hangja nem tapasztaltam vele kapcsolatosan semmi negativumot, a szakszerviz a fedélzeti számitógépet kiolvasta, de hibát nem talált csak néhány szoftvert frissitett rajta, de azt hogy mi baja van azt nem tudták megmondani.
Elég rég csinálja már nekem kb 3 éve és 50000km óta és már nagyon unom ezért kérem a segitségeteket hátha találkozott már valaki ilyen jelenséggel.
Előre is köszönöm nektek.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25725 Dátum:
2013.03.27 szerda, 20:36:34 »
Idézetet írta: gabi 1979 - 2013.03.27 szerda, 20:19:23
....
Elég rég csinálja már nekem kb 3 éve és 50000km óta
és már nagyon unom ezért kérem a segitségeteket hátha találkozott már valaki ilyen jelenséggel...
3 evig gyujtotted a batorsagot, hogy megkerdezd?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25726 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 09:15:13 »
Turbó tisztítás volt már?
Idézetet írta: gabi 1979 - 2013.03.27 szerda, 20:19:23
Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni, egy problémámban.
Van nekem egy 2004-es 130le-s mondeóm 190000km rel, és bizonyos fordulaton 1500-2000 között( valószinüleg itt érezhető a legjobban) egyenletes gáznál inkább 4-5-6-ik ba nem tudja hogy mit csináljon.
olyan mint amikor kihagy egy henger, rángat de ha odalépek neki akkor viszont megy. A porlasztók + szivattyú felújitva, a turbó jó (korábban felújitva) ,az egr ledugózva, a kuplungnak nincs hangja nem tapasztaltam vele kapcsolatosan semmi negativumot, a szakszerviz a fedélzeti számitógépet kiolvasta, de hibát nem talált csak néhány szoftvert frissitett rajta, de azt hogy mi baja van azt nem tudták megmondani.
Elég rég csinálja már nekem kb 3 éve és 50000km óta és már nagyon unom ezért kérem a segitségeteket hátha találkozott már valaki ilyen jelenséggel.
Előre is köszönöm nektek.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabi 1979
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25727 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 18:09:46 »
Idézetet írta: GiN - 2013.03.28 csütörtök, 09:15:13
Turbó tisztítás volt már?
A turbó teljesen fel lett újitva, de utána is ezt csinálta. Azt mondták hogy a porlasztó lesz a hibás, de nemrég ezt is felujitottuk (új ean kódot is kapott) és még mindig nem lett jobb.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25728 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 19:43:47 »
Megpucceroltam a tartalék turbómat
http://gin.uw.hu/picture/turbina1.jpg
http://gin.uw.hu/picture/turbina2.jpg
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25729 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 19:46:40 »
Idézetet írta: GiN - 2013.03.28 csütörtök, 19:43:47
Megpucceroltam a tartalék turbómat
http://gin.uw.hu/picture/turbina1.jpg
http://gin.uw.hu/picture/turbina2.jpg
Hát ráfért a takarítás a geo-ra
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25730 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 19:57:26 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.03.28 csütörtök, 19:46:40
Hát ráfért a takarítás a geo-ra
vakartam a revét rendesen, de asszem Ervin tudna sokkal durvábbakról beszámolni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25731 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 19:58:12 »
Idézetet írta: GiN - 2013.03.28 csütörtök, 19:57:26
vakartam a revét rendesen, de asszem Ervin tudna sokkal durvábbakról beszámolni.
Pl az enyémröl
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25732 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 20:02:53 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.03.28 csütörtök, 19:58:12
Pl az enyémröl
hallottam róla
A másik dolog, amiért szétszedtem ma a motyómat, hogy lecsekkoljam a tengelyt is. Nem lóg! ú.h. boldogság van!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25733 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 20:09:28 »
Idézetet írta: GiN - 2013.03.28 csütörtök, 20:02:53
hallottam róla
A másik dolog, amiért szétszedtem ma a motyómat, hogy lecsekkoljam a tengelyt is. Nem lóg! ú.h. boldogság van!
Végül is nem volt olyan vészes ,csak 1-szer mindennek el jön az ideje ,tény ráfért már.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25734 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 20:13:06 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.03.28 csütörtök, 20:09:28
Végül is nem volt olyan vészes ,csak 1-szer mindennek el jön az ideje ,tény ráfért már.
nos az enyémnek is eljön majd az ideje, már kicsit lógott is, ezért van a tartalék
amely harci díszben várja a bevetést
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25735 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 20:15:47 »
Idézetet írta: GiN - 2013.03.28 csütörtök, 20:13:06
nos az enyémnek is eljön majd az ideje, már kicsit lógott is, ezért van a tartalék
amely harci díszben várja a bevetést
Mondjuk az enyém nem log(ott),csak le volt ragadva rendesen,azóta semmi gondom vele.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tschikosch
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25736 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 21:12:49 »
Idézetet írta: gabi 1979 - 2013.03.27 szerda, 20:19:23
Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni, egy problémámban.
Van nekem egy 2004-es 130le-s mondeóm 190000km rel, és bizonyos fordulaton 1500-2000 között( valószinüleg itt érezhető a legjobban) egyenletes gáznál inkább 4-5-6-ik ba nem tudja hogy mit csináljon.
olyan mint amikor kihagy egy henger, rángat de ha odalépek neki akkor viszont megy. A porlasztók + szivattyú felújitva, a turbó jó (korábban felújitva) ,az egr ledugózva, a kuplungnak nincs hangja nem tapasztaltam vele kapcsolatosan semmi negativumot, a szakszerviz a fedélzeti számitógépet kiolvasta, de hibát nem talált csak néhány szoftvert frissitett rajta, de azt hogy mi baja van azt nem tudták megmondani.
Elég rég csinálja már nekem kb 3 éve és 50000km óta és már nagyon unom ezért kérem a segitségeteket hátha találkozott már valaki ilyen jelenséggel.
Előre is köszönöm nektek.
Gázpedál jeladó?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/G%C3%A1zped%C3%A1l_%C3%A1ll%C3%A1s_%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91_-_TPS_szenzor
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25737 Dátum:
2013.03.29 péntek, 08:50:20 »
EGR ledugózva??? Nekem pontosan ilyen volt, amíg nem dugózta le Ervin!
Idézetet írta: tschikosch - 2013.03.28 csütörtök, 21:12:49
Gázpedál jeladó?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/G%C3%A1zped%C3%A1l_%C3%A1ll%C3%A1s_%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91_-_TPS_szenzor
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.29 péntek, 08:55:25 írta Meszike007
»
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25738 Dátum:
2013.03.29 péntek, 08:51:23 »
Sziasztok!
Vennék projektoros (xenon) MK3 hoz lámpa búrát párban, tud nekem valaki esetleg segíteni?
Kérnék PÜt- ha van valakinek ilyen eladó!
Meszi
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25739 Dátum:
2013.03.29 péntek, 09:47:23 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.03.29 péntek, 08:51:23
Sziasztok!
Vennék projektoros (xenon) MK3 hoz lámpa búrát párban, tud nekem valaki esetleg segíteni?
Kérnék PÜt- ha van valakinek ilyen eladó!
Meszi
HZsolt92 keresd!
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25740 Dátum:
2013.03.29 péntek, 09:51:59 »
KöszI!
Idézetet írta: Big_Qba - 2013.03.29 péntek, 09:47:23
HZsolt92 keresd!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
tschikosch
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25741 Dátum:
2013.03.29 péntek, 12:13:33 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.03.29 péntek, 08:50:20
EGR ledugózva??? Nekem pontosan ilyen volt, amíg nem dugózta le Ervin!
50000 km-t megtenni rossz EGR-el?
Gyanús. Egyébként teljesen tünetmentes autóval várom a jó időt,hogy én is ledugózzam...
Van valaki,aki megmondja,hogy mikor van nyitva normál üzemben az EGR?
Alacsony,vagy magas fordulatszámon?
Naplózva
Zsozso88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Bordi
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25742 Dátum:
2013.03.29 péntek, 14:16:08 »
Idézetet írta: tschikosch - 2013.03.29 péntek, 12:13:33
50000 km-t megtenni rossz EGR-el?
Gyanús. Egyébként teljesen tünetmentes autóval várom a jó időt,hogy én is ledugózzam...
Van valaki,aki megmondja,hogy mikor van nyitva normál üzemben az EGR?
Alacsony,vagy magas fordulatszámon?
Szia!
Magas fordulaton 2-3000 között nyit.
Üdv
Zsolt
Naplózva
MK III 2003.6 sebességes Bordó-metál 2.0 TDCI 131LE GHIA.
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25743 Dátum:
2013.03.29 péntek, 14:19:15 »
Idézetet írta: jtf - 2013.03.29 péntek, 14:16:08
Szia!
Magas fordulaton 2-3000 között nyit.
Üdv
Zsolt
akkor nekem szinte sosem nyitna. de mivel le van dugózva........
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25744 Dátum:
2013.03.29 péntek, 14:31:06 »
Idézetet írta: jtf - 2013.03.29 péntek, 14:16:08
Szia!
Magas fordulaton 2-3000 között nyit.
Üdv
Zsolt
Lehet rosszul tudom de nekem pont a fordítottja rémlik. Hogy alapjárat környékén van nyitva. Amikor rossz akkor marad nyitva magas fordulaton azért nem kap levegőt a moci és elkezd kormolni még nem menni.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25745 Dátum:
2013.03.29 péntek, 14:35:39 »
Idézetet írta: jtf - 2013.03.29 péntek, 14:16:08
Szia!
Magas fordulaton 2-3000 között nyit.
Üdv
Zsolt
Én úgy tudom, hogy csak üzemmelgen nyit, alacsony terheléskor, nem fordulatszámfüggően.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25746 Dátum:
2013.03.29 péntek, 15:13:10 »
Idézetet írta: jtf - 2013.03.29 péntek, 14:16:08
Szia!
Magas fordulaton 2-3000 között nyit.
Üdv
Zsolt
na még legalább 10x ennyi hsz és akkor lehet ilyeneket írni
amúgy tök hülyeséget írsz...
pl padlógáz esetén nem enged be semennyit sem.
csak részterhelésen nyit, fordulatszámfüggetlenül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabi 1979
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25747 Dátum:
2013.03.29 péntek, 19:50:51 »
Idézetet írta: tschikosch - 2013.03.28 csütörtök, 21:12:49
Gázpedál jeladó?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/G%C3%A1zped%C3%A1l_%C3%A1ll%C3%A1s_%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91_-_TPS_szenzor
Kipróbálom.De szerintem nem lesz szerencsém, mert a múltkor amikor néztük a hibákat akkor néztük a pedál feszültségét, de hirtelen feszültség esést nem tapasztaltunk. Vagy csak a laptop volt lassú.
A szakszervizben a következő szoftvereket frissiteték fel:
1 Alapjárat alá esés.
2 Melegüzemü vezethetőség
3 Egyenletlen járás azonos fordulaton ( ha jól emlékszem).
Igy hátha többet mond neked a prblémám.
Előre is köszi.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.29 péntek, 19:58:46 írta gabi 1979
»
Naplózva
tschikosch
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25748 Dátum:
2013.03.29 péntek, 19:55:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.29 péntek, 15:13:10
na még legalább 10x ennyi hsz és akkor lehet ilyeneket írni
amúgy tök hülyeséget írsz...
pl padlógáz esetén nem enged be semennyit sem.
csak részterhelésen nyit, fordulatszámfüggetlenül
Eszembe jutott egy dolog,ezzel az EGR ledugózással kapcsolatban,mivel én,vagyis az autóm, még előtte áll.
Ha le van dugózva,azzal az ellenkező oldalon,vagyis a turbónál,nincs megnövelve nagyon a kipufogógáz nyomás?
Akarom kérdeni,nem bas..a jobban a turbót mint kéne?
Naplózva
gabi 1979
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25749 Dátum:
2013.03.29 péntek, 20:06:47 »
Idézetet írta: tschikosch - 2013.03.29 péntek, 19:55:58
Eszembe jutott egy dolog,ezzel az EGR ledugózással kapcsolatban,mivel én,vagyis az autóm, még előtte áll.
Ha le van dugózva,azzal az ellenkező oldalon,vagyis a turbónál,nincs megnövelve nagyon a kipufogógáz nyomás?
Akarom kérdeni,nem bas..a jobban a turbót mint kéne?
Ha nem tapasztalod azt hogy induláskor, mikor odalépsz a gáznak 2000-ig nehezen pörög ki majd mint akit hátbavágtak el kezd húzni, akkor jól müködik az egr-d igy felesleges ledugózni. De ha mégis megteszed nem lesz semmi baja. A szerelők nagy része ezzel kezdi hogy ledugózza.
Én is ezzel kezdtem.
Naplózva
Oldalak:
1
...
508
509
510
511
512
513
514
[
515
]
516
517
518
519
520
521
522
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ