Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:35:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
519
520
521
522
523
524
525
[
526
]
527
528
529
530
531
532
533
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14642993 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26250 Dátum:
2013.05.07 kedd, 16:34:43 »
Idézetet írta: sala5 - 2013.05.07 kedd, 14:35:39
Egyszer már voltak felújítva, fel lehet őket még egyszer?
Szia motorcraft-nak szokot lenni bontott de szerintem nagy nyomású szivattyú is kelleni fog mert attól szokott tönkre menni a porlasztó. Kikel takaritani az egész üzemanyag rendszert nem kis munka. Nekem is van eladó szivattyú .
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26251 Dátum:
2013.05.07 kedd, 18:02:30 »
szervó szijfeszítő egyik görgö cseréje megoldotta a problémát.
Köszi!
Idézetet írta: alf - 2013.05.06 hétfő, 20:14:18
Ha középről jön a hang biztosan:
-a szervó feszítő csapágya
-a turbó lapátja beleér a házba
-kinyoimócsapágy darál
-a vezérmű tengely végén lévő vákuumszivattyú lapátja darál
-esetleg vízpumpa csapágy,de az már folyatna előtte
-talán még a szervószivattyú is adhat hangot ha xar
szóval nehéz lesz ezt így kitalálni......
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26252 Dátum:
2013.05.07 kedd, 18:17:23 »
Hidegindításnál rövid ideig ( vagy amíg nem adok pá gázfröccsöt ) ingadozik az alapjárat. kicsit ráz a motor.
aztán kiköhögi magát és jó lesz a következő hidegen indításig.
Jol gondolom, hogy lassan egy(két) Porlasztócsúcs bekrepál...?
Volt már ilyen tapasztalata valakinek?
Köszi!
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26253 Dátum:
2013.05.07 kedd, 18:54:06 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.07 kedd, 18:17:23
Hidegindításnál rövid ideig ( vagy amíg nem adok pá gázfröccsöt ) ingadozik az alapjárat. kicsit ráz a motor.
aztán kiköhögi magát és jó lesz a következő hidegen indításig.
Jol gondolom, hogy lassan egy(két) Porlasztócsúcs bekrepál...?
Volt már ilyen tapasztalata valakinek?
Köszi!
Füstöl is közben?
Lehet az izzítás hiánya is, lehet "bepisilő" PCS is, szóval körül kell járni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26254 Dátum:
2013.05.07 kedd, 19:05:28 »
Amikor beindítom az autót, akkor kijön egy jo adag füst de ez nem tart tovább 2-3 mp-nél.....
(
)
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.07 kedd, 18:54:06
Füstöl is közben?
Lehet az izzítás hiánya is, lehet "bepisilő" PCS is, szóval körül kell járni.
AndyA
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26255 Dátum:
2013.05.07 kedd, 19:42:34 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.07 kedd, 19:05:28
Amikor beindítom az autót, akkor kijön egy jo adag füst de ez nem tart tovább 2-3 mp-nél.....
(
)
"Pisilős" PCS simán lehet. A hengerben lévő plusz olajat pár másodperc alatt kifüstöli.
Ezzel az a baj, hogy ha annyi olaj folyik be a hengertérbe, hogy már nem fér el a legnagyobb kompressziónál lévő legkisebb térfogatban, akkor eltörheti vagy elgörbítheti a hajtókart... Szóval utána kell járni hamar.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26256 Dátum:
2013.05.07 kedd, 20:19:51 »
ok.köszi.
akkor lélekben készülök a legrosszabbra.....- azaz a foghúzással egyenértékű zsebbenyúlásra.
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.07 kedd, 19:42:34
"Pisilős" PCS simán lehet. A hengerben lévő plusz olajat pár másodperc alatt kifüstöli.
Ezzel az a baj, hogy ha annyi olaj folyik be a hengertérbe, hogy már nem fér el a legnagyobb kompressziónál lévő legkisebb térfogatban, akkor eltörheti vagy elgörbítheti a hajtókart... Szóval utána kell járni hamar.
AndyA
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26257 Dátum:
2013.05.07 kedd, 20:36:51 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.07 kedd, 20:19:51
ok.köszi.
akkor lélekben készülök a legrosszabbra.....- azaz a foghúzással egyenértékű zsebbenyúlásra.
A foghúzás, ingyen van!
A pcs drágább!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26258 Dátum:
2013.05.07 kedd, 20:38:20 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.07 kedd, 18:02:30
szervó szijfeszítő egyik görgö cseréje megoldotta a problémát.
Köszi!
egy görgője van.a feszítőn. ez volt az első tippem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26259 Dátum:
2013.05.07 kedd, 20:41:31 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.05.07 kedd, 20:36:51
A foghúzás, ingyen van!
A pcs drágább!
Szia nálatok ingyen van , nálunk 5000ft
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26260 Dátum:
2013.05.07 kedd, 20:49:21 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.07 kedd, 20:41:31
Szia nálatok ingyen van , nálunk 5000ft
Ha a körzeti dokihoz mész,akkor elvileg ingyenes,nem?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26261 Dátum:
2013.05.07 kedd, 20:53:56 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.07 kedd, 20:41:31
Szia nálatok ingyen van , nálunk 5000ft
Szerk.: SZTK-ba, ingyenes. A maszek még a gyerek tejfogáért is elkér egy ötöst
, még akkor is ha
TDCI
Mondeóval viszed a lurkót!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.07 kedd, 20:56:59 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26262 Dátum:
2013.05.07 kedd, 20:54:54 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.05.07 kedd, 20:53:56
SZTK-ba, ingyenes. A maszek még a gyerek tejfogáért is elkér egy ötöst
.
Off
off off off off off
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26263 Dátum:
2013.05.07 kedd, 20:56:53 »
Nálunk az sztkba 5000ft
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26264 Dátum:
2013.05.07 kedd, 21:06:08 »
Vajon dieselrendszer tisztítófolyadékkal tudom még húzni a dolgot valameddig?
Fűznétek hozzá nagy reményeket?
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.07 kedd, 20:19:51
ok.köszi.
akkor lélekben készülök a legrosszabbra.....- azaz a foghúzással egyenértékű zsebbenyúlásra.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26265 Dátum:
2013.05.07 kedd, 21:20:36 »
utolsó fogyim 5,7 l/100 km lett...
Üröm az örömben, hogy a kedvenc benzinkutamon 1,40 EUR volt a go., így kerestem olcsóbbat es 1,36-ert nyomtam teli. 51 liter ment bele. Bevásároltam és hazafelé (kb. 30 perc) már csak 1,30 EUR volt a nafta a kedvenc kutamon... nem értem...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26266 Dátum:
2013.05.07 kedd, 21:34:32 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.05.07 kedd, 20:53:56
Szerk.: SZTK-ba, ingyenes. A maszek még a gyerek tejfogáért is elkér egy ötöst
, még akkor is ha
TDCI
Mondeóval viszed a lurkót!
Tejfogat minek kihúzni? Kiesik az amúgy is, ha meg már nagyon mozog.... a gyerek kicsavarja magának.
(tdci)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.07 kedd, 22:11:06 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26267 Dátum:
2013.05.07 kedd, 21:39:52 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.07 kedd, 21:34:32
Tejfogat minek kihúzni? Kiesik az amúgy is, ha meg már nagyon mozog.... a gyerek kicsavarja magának.
vagy ra kell kotni a mondi vonohorogra es huss...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26268 Dátum:
2013.05.07 kedd, 21:43:02 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.07 kedd, 21:34:32
Tejfogat minek kihúzni? Kiesik az amúgy is, ha meg már nagyon mozog.... a gyerek kicsavarja magának.
Igen, jó esetben. Nálunk sajnos egyik nem akart kiesni, útban volt csont fognak, ami emiatt rossz irányba nőtt volna, hiába a
Tdci
Mondeo. Ezért kellett kihúzni.
Fogadjunk, hogy erre nem gondoltál!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26269 Dátum:
2013.05.07 kedd, 21:50:26 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.05.07 kedd, 21:43:02
Igen, jó esetben. Nálunk sajnos egyik nem akart kiesni, útban volt csont fognak, ami emiatt rossz irányba nőtt volna, hiába a
Tdci
Mondeo. Ezért kellett kihúzni.
Fogadjunk, hogy erre nem gondoltál!
Na most figyelj! (picit nevettem az írásodon)
Nálunk olyan cikk-cakkban álltak, jöttek a csontfogak és szinte tolta maga előtt a tejfogakat a "vasfog" (és ki is tolja)..... de hidd el, mind befordul(t) szépen a helyére!
Az asszony fogtechnikus, ennél fogva fogorvosokkal is sokat beszélget, valamint maximálisan ismeri a száj anatómiát. A természet megoldja, no para!
Szóval a fogorvos, aki tanácsolta.....ő is tudja ezt, de a pénzt jobban szereti.
(tdci)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.07 kedd, 22:10:44 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26270 Dátum:
2013.05.07 kedd, 21:59:42 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.07 kedd, 21:50:26
Na most figyelj! (picit nevettem az írásodon)
Nálunk olyan cikk-cakkban álltak, jöttek a csontfogak és szinte tolta maga előtt a tejfogakat a "vasfog" (és ki is tolja)..... de hidd el, mind befordul(t) szépen a helyére!
Az asszony fogtechnikus, ennél fogva fogorvosokkal is sokat beszélget, valamint maximálisan ismeri a száj anatómiát. A természet megoldja, no para!
Szóval a fogorvos, aki tanácsolta.....
ő is tudja ezt, de a pénzt jobban szereti
.
Simán.
(Tdci)
"A természet megoldja" - Na ilyenből már láttam sok olyat is ami nem tetszett!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.07 kedd, 22:02:35 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26271 Dátum:
2013.05.07 kedd, 22:07:13 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.05.07 kedd, 21:59:42
Simán.
(Tdci)
"A természet megoldja" - Na ilyenből már láttam sok olyat is ami nem tetszett!
Ne keverjük azokkal az esetekkel, mikor valami egyéb ok miatt alakul ki a rendellenesség.
(ujjszopás, cumi, esés...stb......kialakulhat buldog harapás is..... de ez mind nem természetes dolog már)
Most kérdeztem rá az asszonynál, hogy tejfog kihúzás..... visszakérdezett, hogy mi van? (tdci)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.07 kedd, 22:10:21 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26272 Dátum:
2013.05.07 kedd, 22:24:22 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.07 kedd, 21:06:08
Vajon dieselrendszer tisztítófolyadékkal tudom még húzni a dolgot valameddig?
Fűznétek hozzá nagy reményeket?
Húzni mindent lehet de ha a pénztárcád emiatt jobban ürüllne mint alapesetben tesem örülnél neki.Míg a csúcsok meg esetleg a szivattyú felújítása 300e ft addig ehez ha hozzá jön a hajtókar csere dugattyú meg a sallangok akkor egy vagyon megy ki a húzás miatt.Ez nem játék neharagudj.Ahogy eljött nálam ez azonnal egy percet sem vártam a cserével.!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26273 Dátum:
2013.05.07 kedd, 22:37:34 »
Arra gondolsz akkor hogy ma még csak egy PCS csere, holnap meg a világ?
Mert akkor kezdem győzködni a szakikat, hogy nézzenek bele rögtön azonnal ne várjunk vele.
(Igazából nemtom mi volna a jó időzítés, mert egyelőre csak reggeli indításnál ugrál az alapjárat 2-3 mp-ig - és a szürke füst - utána megy olajozottan )
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.05.07 kedd, 22:24:22
Húzni mindent lehet de ha a pénztárcád emiatt jobban ürüllne mint alapesetben tesem örülnél neki.Míg a csúcsok meg esetleg a szivattyú felújítása 300e ft addig ehez ha hozzá jön a hajtókar csere dugattyú meg a sallangok akkor egy vagyon megy ki a húzás miatt.Ez nem játék neharagudj.Ahogy eljött nálam ez azonnal egy percet sem vártam a cserével.!!!
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26274 Dátum:
2013.05.07 kedd, 22:52:00 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.07 kedd, 22:37:34
Arra gondolsz akkor hogy ma még csak egy PCS csere, holnap meg a világ?
Mert akkor kezdem győzködni a szakikat, hogy nézzenek bele rögtön azonnal ne várjunk vele.
(Igazából nemtom mi volna a jó időzítés, mert egyelőre csak reggeli indításnál ugrál az alapjárat 2-3 mp-ig - és a szürke füst - utána megy olajozottan )
Nézd én ahogy írtam nem vártam vele.Ugyan nekem egyiknapról a másikra össze is omlott mert letiltott de úgy,hogy le is állt.Na rögtön ment minden a kukába.Nézz utána rágj át minden lehetőséget és döntsd el gyorsan míg kicsi a baj de holnap lehet nagyobb lesz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26275 Dátum:
2013.05.07 kedd, 22:55:21 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.07 kedd, 22:37:34
Arra gondolsz akkor hogy ma még csak egy PCS csere, holnap meg a világ?
Mert akkor kezdem győzködni a szakikat, hogy nézzenek bele rögtön azonnal ne várjunk vele.
(Igazából nemtom mi volna a jó időzítés, mert egyelőre csak reggeli indításnál ugrál az alapjárat 2-3 mp-ig - és a szürke füst - utána megy olajozottan )
Ha ez megnyugtat,a mi régebbi Mondeonk alapjárat már isten tudja mióta ingadozik és büdös füstpamacs is van,de a porlasztók még mindig az eredetiek. Ha más gond is van,akkor érdemes lenne elvinni megnézetni hozzáértővel
Naplózva
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26276 Dátum:
2013.05.07 kedd, 23:02:33 »
Hogy a viharba ne nyugtatna meg!
Egyelőre más gond nincs, csak a vidéki kis szervizünkben mondták azt, hogy erre gyanakodnak.
Mivel meg ez ugye egy mondeo betegség, hát én is hajlottam erre a verzióra de bizony nem bánnám ha nem igy lenne.
Szerintetek mi volna az egyértelmű utalás a PCS cserére?
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.05.07 kedd, 22:55:21
Ha ez megnyugtat,a mi régebbi Mondeonk alapjárat már isten tudja mióta ingadozik és büdös füstpamacs is van,de a porlasztók még mindig az eredetiek. Ha más gond is van,akkor érdemes lenne elvinni megnézetni hozzáértővel
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26277 Dátum:
2013.05.07 kedd, 23:10:07 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.07 kedd, 23:02:33
Hogy a viharba ne nyugtatna meg!
Egyelőre más gond nincs, csak a vidéki kis szervizünkben mondták azt, hogy erre gyanakodnak.
Mivel meg ez ugye egy mondeo betegség, hát én is hajlottam erre a verzióra de bizony nem bánnám ha nem igy lenne.
Szerintetek mi volna az egyértelmű utalás a PCS cserére?
Méress résolajveszteséget az kiinduló pont egyszer.Ha elkezd letiltani szintén.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26278 Dátum:
2013.05.07 kedd, 23:10:30 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.07 kedd, 23:02:33
Hogy a viharba ne nyugtatna meg!
Egyelőre más gond nincs, csak a vidéki kis szervizünkben mondták azt, hogy erre gyanakodnak.
Mivel meg ez ugye egy mondeo betegség, hát én is hajlottam erre a verzióra de bizony nem bánnám ha nem igy lenne.
Szerintetek mi volna az egyértelmű utalás a PCS cserére?
Nagy terhelésnél letiltana,villogna az izzításjelző,kormolna. Valami hozzáértővel nézed meg,méresd be a csúcsokat
Naplózva
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26279 Dátum:
2013.05.07 kedd, 23:16:25 »
értem.köszi.
nos, szerencsére ( egyelőre ) semmi ilynről szó sincs.
én mint laikus, gyanakodtam esetleg az izzítógyertyákra de azt mondják, hogy ilyen melegben nem izzít.
Illetve gondoltam arra is,hogy esetleg oda vezethető vissza a dolog, hogy kb fél évet állhatott a gép a kereskedésben mire én elhoztam onnan és ugye az állás nem tesz jót az ilyesminek- azóta meg kb 1500 km-t mehettem, ami nem olyan sok.
Ezalatt más probléma nem jött ki még szerencsére.
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.05.07 kedd, 23:10:30
Nagy terhelésnél letiltana,villogna az izzításjelző,kormolna. Valami hozzáértővel nézed meg,méresd be a csúcsokat
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26280 Dátum:
2013.05.07 kedd, 23:21:13 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.07 kedd, 23:16:25
értem.köszi.
nos, szerencsére ( egyelőre ) semmi ilynről szó sincs.
én mint laikus, gyanakodtam esetleg az izzítógyertyákra de azt mondják, hogy ilyen melegben nem izzít.
Illetve gondoltam arra is,hogy esetleg oda vezethető vissza a dolog, hogy kb fél évet állhatott a gép a kereskedésben mire én elhoztam onnan és ugye az állás nem tesz jót az ilyesminek- azóta meg kb 1500 km-t mehettem, ami nem olyan sok.
Ezalatt más probléma nem jött ki még szerencsére.
Csak azért vigyázz,mert a csúcsoknál előforduló hibák nem mindig egyformán jönnek elő.Pl nekem hidegen és városban sosem tiltott le,sosem dadogott rossz csúcsnál nem füstölt mégis rossz volt de nagyon.Terhelésnél jött elő csak.Egyik havernak meg most már hidegen reggeli indulásnál állandóan villog az izzítás jelző,többször levált neki.Szóval egy rés olaj mérés,majd ha van rá pénzed és megnyugtatás kedvéért kivetetted és próba padon bevizsgáltatod.A szivattyút meg gyári diaggal Ford szervízben megtudják vizsgálni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26281 Dátum:
2013.05.07 kedd, 23:24:31 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.05.07 kedd, 23:21:13
Csak azért vigyázz,mert a csúcsoknál előforduló hibák nem mindig egyformán jönnek elő.Pl nekem hidegen és városban sosem tiltott le,sosem dadogott rossz csúcsnál nem füstölt mégis rossz volt de nagyon.Terhelésnél jött elő csak.Egyik havernak meg most már hidegen reggeli indulásnál állandóan villog az izzítás jelző,többször levált neki.Szóval egy rés olaj mérés,majd ha van rá pénzed és megnyugtatás kedvéért kivetetted és próba padon bevizsgáltatod.A szivattyút meg gyári diaggal Ford szervízben megtudják vizsgálni.
Ezért írtam én is neki Jani,hogy nagy terhelésnél ha letilt,akkor van gond,mert ismerem a te esetedet
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26282 Dátum:
2013.05.07 kedd, 23:33:58 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.05.07 kedd, 23:24:31
Ezért írtam én is neki Jani,hogy nagy terhelésnél ha letilt,akkor van gond,mert ismerem a te esetedet
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26283 Dátum:
2013.05.08 szerda, 08:19:55 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.07 kedd, 23:16:25
értem.köszi.
nos, szerencsére ( egyelőre ) semmi ilynről szó sincs.
én mint laikus, gyanakodtam esetleg az izzítógyertyákra de azt mondják, hogy ilyen melegben nem izzít.
Illetve gondoltam arra is,hogy esetleg oda vezethető vissza a dolog, hogy kb fél évet állhatott a gép a kereskedésben mire én elhoztam onnan és ugye az állás nem tesz jót az ilyesminek- azóta meg kb 1500 km-t mehettem, ami nem olyan sok.
Ezalatt más probléma nem jött ki még szerencsére.
Szia én úgy tudom hogy ilyenkor is izzit mert a hengerfejben méri a víz hőmérsékletet és ha 40 fok alatt van akkor izzít . Ezt a többi fórum társ is meg erősíthetik , de egyszerű motor burkolat le pattint és a motor jobb sarkán van egy csavar amire rá megy az izzító gyertyákról a vezeték egy próba lámpával ott meglehet nézni hogy izzít e .
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26284 Dátum:
2013.05.08 szerda, 08:24:21 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.08 szerda, 08:19:55
Szia én úgy tudom hogy ilyenkor is izzit mert a hengerfejben méri a víz hőmérsékletet és ha 40 fok alatt van akkor izzít . Ezt a többi fórum társ is meg erősíthetik , de egyszerű motor burkolat le pattint és a motor jobb sarkán van egy csavar amire rá megy az izzító gyertyákról a vezeték egy próba lámpával ott meglehet nézni hogy izzít e .
Így van. Mindig izzít, és még a motor beindulása után is odafűt kicsit, amíg nem teljesen melegedett be.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26285 Dátum:
2013.05.08 szerda, 10:21:35 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.08 szerda, 08:19:55
Szia én úgy tudom hogy ilyenkor is izzit mert a hengerfejben méri a víz hőmérsékletet és ha 40 fok alatt van akkor izzít . Ezt a többi fórum társ is meg erősíthetik , de egyszerű motor burkolat le pattint és a motor jobb sarkán van egy csavar amire rá megy az izzító gyertyákról a vezeték egy próba lámpával ott meglehet nézni hogy izzít e .
ez a próbalámpázás hogyan van pontosan? nem vagyok hozzáértő sajna
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26286 Dátum:
2013.05.08 szerda, 10:31:02 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.08 szerda, 10:21:35
ez a próbalámpázás hogyan van pontosan? nem vagyok hozzáértő sajna
Mén a jó vaskos kanyóc a blokk oldalán az izzítógyertyákhoz. Arra rákapsz a 12V-os lámpásra kötött vezeték egyik végével, a másikkal meg valahová a karosszériára.
Ha világít, akkor van vellany az izzítóknál, azaz izzít.
A másik lehetőség a lakatfogós árammérő, az még azt is megmondja, mennyire izzít.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26287 Dátum:
2013.05.08 szerda, 10:51:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.08 szerda, 10:31:02
Mén a jó vaskos kanyóc a blokk oldalán az izzítógyertyákhoz. Arra rákapsz a 12V-os lámpásra kötött vezeték egyik végével, a másikkal meg valahová a karosszériára.
Ha világít, akkor van vellany az izzítóknál, azaz izzít.
A másik lehetőség a lakatfogós árammérő, az még azt is megmondja, mennyire izzít.
AndyA
az lakatfogóshoz nem kell egyenként lekötni őket?nekem digit multiméter van azon mire kell állítanom a kapcsolót?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26288 Dátum:
2013.05.08 szerda, 11:00:36 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.08 szerda, 10:51:12
az lakatfogóshoz nem kell egyenként lekötni őket?nekem digit multiméter van azon mire kell állítanom a kapcsolót?
Azt akkor kell, ha azt gyanítod, valamelyik nem működik. Kb. 20A-t vesz fel darabja, tehát úgy 80A-t kellene tudni mérni. Ha nincs ennyi, akkor kell lekötögetni őket egyesével, és megnézni, melyiknél nem (vagy nem nagyon) változik a felvett villany. Ha megvan, az lesz a döglődő/halott példány.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26289 Dátum:
2013.05.08 szerda, 11:53:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.08 szerda, 11:00:36
Azt akkor kell, ha azt gyanítod, valamelyik nem működik. Kb. 20A-t vesz fel darabja, tehát úgy 80A-t kellene tudni mérni. Ha nincs ennyi, akkor kell lekötögetni őket egyesével, és megnézni, melyiknél nem (vagy nem nagyon) változik a felvett villany. Ha megvan, az lesz a döglődő/halott példány.
AndyA
Szia mondeonál honnan van számozva a henger a szíj felől vagy a váltó felől hátha tudsz segíteni köszi
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26290 Dátum:
2013.05.08 szerda, 11:56:22 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.08 szerda, 11:53:14
Szia mondeonál honnan van számozva a henger a szíj felől vagy a váltó felől hátha tudsz segíteni köszi
Ezt nem tudom, sose kellett. De valaki majd megmondja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26291 Dátum:
2013.05.08 szerda, 12:04:35 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.08 szerda, 11:53:14
Szia mondeonál honnan van számozva a henger a szíj felől vagy a váltó felől hátha tudsz segíteni köszi
hali!a szíj felől vannak megadva a számok!a váltó felől lévő a 4-es az biztos!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26292 Dátum:
2013.05.08 szerda, 12:05:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.08 szerda, 11:00:36
Azt akkor kell, ha azt gyanítod, valamelyik nem működik. Kb. 20A-t vesz fel darabja, tehát úgy 80A-t kellene tudni mérni. Ha nincs ennyi, akkor kell lekötögetni őket egyesével, és megnézni, melyiknél nem (vagy nem nagyon) változik a felvett villany. Ha megvan, az lesz a döglődő/halott példány.
AndyA
köszönöm az infót!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26293 Dátum:
2013.05.08 szerda, 12:23:17 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.08 szerda, 11:53:14
Szia mondeonál honnan van számozva a henger a szíj felől vagy a váltó felől hátha tudsz segíteni köszi
Lendkerék
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26294 Dátum:
2013.05.08 szerda, 14:14:23 »
Akkor lehet hogy az indítás utáni rövid ideig tartó füst és alapjárat ingadozásnak is a gyertya az oka?
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.08 szerda, 08:24:21
Így van. Mindig izzít, és még a motor beindulása után is odafűt kicsit, amíg nem teljesen melegedett be.
AndyA
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26295 Dátum:
2013.05.08 szerda, 14:21:42 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.08 szerda, 14:14:23
Akkor lehet hogy az indítás utáni rövid ideig tartó füst és alapjárat ingadozásnak is a gyertya az oka?
Igen
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26296 Dátum:
2013.05.08 szerda, 16:34:37 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.08 szerda, 10:51:12
az lakatfogóshoz nem kell egyenként lekötni őket?nekem digit multiméter van azon mire kell állítanom a kapcsolót?
Nem kell párhuzamosan vannak kötve...multimétert meg egyen 20V-re teszed azt jóvan...de ilyet kérdezel ne nagyon szerelgessél villanyt..
Legjobb azért a szubjektiv vizsgálat,csak időigényes...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.08 szerda, 16:37:28 írta Bunyek
»
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26297 Dátum:
2013.05.08 szerda, 16:37:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.08 szerda, 16:34:37
Nem kell párhuzamosan vannak kötve...multimétert meg egyen 20V-re teszed azt jóvan...de ilyet kérdezel ne nagyon szerelgessél villany..
nem szeretnék!
csak ki akarom mérni hogy jók gyertyák vagy nem!köszi az infót!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26298 Dátum:
2013.05.08 szerda, 16:44:00 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.08 szerda, 16:37:25
nem szeretnék!
csak ki akarom mérni hogy jók gyertyák vagy nem!köszi az infót!
Multiméterrel csak azt tudod kimérni hogy kimegy-e a 12V-t...egyesével kell kimérni őket...vagy lakatfogóval tudsz következtetni Hogy I1,I2,I3,I4 alapján...
De olyan lakatfogó kell ami kis fejű és egyenáramot is tud....ami drágább nyilván.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26299 Dátum:
2013.05.08 szerda, 19:51:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.08 szerda, 16:34:37
Nem kell párhuzamosan vannak kötve...multimétert meg egyen 20V-re teszed azt jóvan...de ilyet kérdezel ne nagyon szerelgessél villanyt..
Legjobb azért a szubjektiv vizsgálat,csak időigényes...
Szerintem áramot kellene inkább mérni a lakatfogóval, és ahhoz meg úgy 100A-es méréshatár kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
519
520
521
522
523
524
525
[
526
]
527
528
529
530
531
532
533
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ