Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:00:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
522
523
524
525
526
527
528
[
529
]
530
531
532
533
534
535
536
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684212 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26400 Dátum:
2013.05.17 péntek, 08:39:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.17 péntek, 07:20:03
railszenzort néztétek?
Nem mert élő adatok olvasása közben is hallani lehetett, hogy milyen hülye csörgö hangja lett mikor a nyomás már túl magas.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26401 Dátum:
2013.05.17 péntek, 11:51:18 »
pl pont azért...
Naplózva
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26402 Dátum:
2013.05.17 péntek, 14:15:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.17 péntek, 11:51:18
pl pont azért...
Én értelek de a szgép is azt mutatta hogy magas a nyomás és azt szerintem a rail szenzor értékét mutatja nem?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26403 Dátum:
2013.05.17 péntek, 14:22:38 »
Idézetet írta: roberto76 - 2013.05.17 péntek, 14:15:20
Én értelek de a szgép is azt mutatta hogy magas a nyomás és azt szerintem a rail szenzor értékét mutatja nem?
és szerinted ha a rail szenzor esedleg hibás, akkor nem adhat fals értéket...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26404 Dátum:
2013.05.17 péntek, 14:31:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.05.17 péntek, 14:22:38
és szerinted ha a rail szenzor esedleg hibás, akkor nem adhat fals értéket...
De csak az van hogy a csúcsok marhára kopognak mikor a rail szenzor magas nyomást mutat ezért gondolják a szervízben hogy nem ez a gond
Nem tudom én sajnos csak laikus vagyok nem szakember... Még a jövő héten lesz egy teszt kiveszik újra padra a csúcsokat 40 ezerrel előtte ellenőriztettem akkor jó volt azért nem szedték ki most. De most újra indulunk a kályhától. A vezérlő száma is csak azért érdekel hogy ha a jövőhéten azt állapítják meg hogy rossz akkor rögtön tudjak lépni. 2 hét múlva megyek külföldre vele nincs sok idő a tökölésre.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.17 péntek, 14:53:35 írta roberto76
»
Naplózva
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26405 Dátum:
2013.05.17 péntek, 18:45:16 »
Idézetet írta: roberto76 - 2013.05.16 csütörtök, 23:30:44
Túl magas nyomás miatt hibakód és motor leállás! Már csak ez nem lett cserélve. A jövő héten még egyszer kivizsgáltato a csúcsokat és utána a fordos ismerős cseréli programozza. csak most a jól megérdemelt szabit tölti és nem akarom ezért zavarni, Na meg váltás közben felmegy a fordulat. pedál ellenőrizve és utána is.
Mivel a nyomást nem tudom mi szabályozza megteszi nekem vki hogy megírja mind a kettőt én pedig a jövőhéten ki tudom melyik kell.
alvázszám:WF04XXGBB41E44478
"Túl magas nyomás miatt hibakód és motor leállt" és mi volt ez a kód amit ki dobot a gép mert nekem is valami ilyet csinál nagyon csörög amikor gyorsitok és utána le tilt .Köszi
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26406 Dátum:
2013.05.17 péntek, 18:52:12 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.17 péntek, 18:45:16
"Túl magas nyomás miatt hibakód és motor leállt" és mi volt ez a kód amit ki dobot a gép mert nekem is valami ilyet csinál nagyon csörög amikor gyorsitok és utána le tilt .Köszi
A számot nem tudom nem emlékszem de mondinál szinte nem is lényeg mert több mindenre ugyanazt a hibát dobja szabályzószelep hiba de ha sürgős kimegyek kiolvasom most is bent van. Szervíz üzembe vált vagy le is áll a tiéd? Hidegen vs melegen?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.17 péntek, 18:55:02 írta roberto76
»
Naplózva
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26407 Dátum:
2013.05.17 péntek, 19:08:34 »
Idézetet írta: roberto76 - 2013.05.17 péntek, 18:52:12
A számot nem tudom nem emlékszem de mondinál szinte nem is lényeg mert több mindenre ugyanazt a hibát dobja szabályzószelep hiba de ha sürgős kimegyek kiolvasom most is bent van. Szervíz üzembe vált vagy le is áll a tiéd? Hidegen vs melegen?
Hidegen hamarabb de melegen is csinálja azóta a mióta szét volt szedve a rendszer. Alig tudtuk be inditani pcm relé is megdöglött . Most már készítettem másik tankot tegnap kimostuk arany tisztára van másik nagynyomású szivattyúm ami jó, porlasztót meg felújitatom kezdem unni a mondeot .
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26408 Dátum:
2013.05.17 péntek, 19:17:05 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.17 péntek, 19:08:34
Hidegen hamarabb de melegen is csinálja azóta a mióta szét volt szedve a rendszer. Alig tudtuk be inditani pcm relé is megdöglött . Most már készítettem másik tankot tegnap kimostuk arany tisztára van másik nagynyomású szivattyúm ami jó, porlasztót meg felújitatom kezdem unni a mondeot .
Remélem megoldódik én is unom már egy picit de még igy is imádom
Naplózva
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26409 Dátum:
2013.05.17 péntek, 19:58:46 »
Senki nemtud segíteni milyen vezérlő van a gépemben/ Bal első kerék előtt/
alvázszám:WF04XXGBB41E44478
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26410 Dátum:
2013.05.17 péntek, 20:12:44 »
Idézetet írta: roberto76 - 2013.05.17 péntek, 14:15:20
Én értelek de a szgép is azt mutatta hogy magas a nyomás és azt szerintem a rail szenzor értékét mutatja nem?
Railcsőben szerinted mi van? NYOMÁS.
Egy 1500bar-os rendszernél 1000bar-nál 3,167V , egy 1800bar-os rendszernél meg 1000bar-nál 2,722V a jó érték nem ugyanaz a kettő.
Neked lehet hogy mindegy de az ecunak pl nem...persze lehet nem ez a gond nálad, de ha minden kilett már cserélve kivéve ez akkor azért lehet megnézném....
Naplózva
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26411 Dátum:
2013.05.17 péntek, 20:27:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.17 péntek, 20:12:44
Railcsőben szerinted mi van? NYOMÁS.
Egy 1500bar-os rendszernél 1000bar-nál 3,167V , egy 1800bar-os rendszernél meg 1000bar-nál 2,722V a jó érték nem ugyanaz a kettő.
Neked lehet hogy mindegy de az ecunak pl nem...persze lehet nem ez a gond nálad, de ha minden kilett már cserélve kivéve ez akkor azért lehet megnézném....
Persze köszi a segítséget
megnézetem minden értelmes hozzászólásnak örülök. Szerintem tudok feszültség értéket is nézni valósban felveszem hozzá a nyomá értéket is
Köszi
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26412 Dátum:
2013.05.17 péntek, 21:33:33 »
amúgy minek a tankmosás, mikor a go szűrő megszűri a cuccot?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26413 Dátum:
2013.05.17 péntek, 21:38:31 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.05.17 péntek, 21:33:33
amúgy minek a tankmosás, mikor a go szűrő megszűri a cuccot?
Vagy meg vagy nem
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26414 Dátum:
2013.05.17 péntek, 22:16:23 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.05.17 péntek, 21:33:33
amúgy minek a tankmosás, mikor a go szűrő megszűri a cuccot?
Szedd le nézd meg mi van a tankba érdekes dolgot fogsz találni és többet nem kérded meg!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26415 Dátum:
2013.05.17 péntek, 22:22:57 »
Idézetet írta: roberto76 - 2013.05.17 péntek, 22:16:23
Szedd le nézd meg mi van a tankba érdekes dolgot fogsz találni és többet nem kérded meg!
ami jó, ahhoz nem szabad hozzányúlni
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26416 Dátum:
2013.05.18 szombat, 08:25:34 »
MAF szenzor hiba okozhat füstölést?
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26417 Dátum:
2013.05.18 szombat, 10:15:59 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.18 szombat, 08:25:34
MAF szenzor hiba okozhat füstölést?
Nem valószínű. Inkább a töltőlevegő rendszer kapott léket ( lyukas lehet valamelyik csöved)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26418 Dátum:
2013.05.18 szombat, 12:54:58 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.05.17 péntek, 21:33:33
amúgy minek a tankmosás, mikor a go szűrő megszűri a cuccot?
mert sokkal több szutty gyűlik össze benne,mint amennyit 10 szűrő megfogna.tehát a 12e ft os gyári szűrőből annyit lehetne akár hetente cserélgetni,ha felszippantja a xart.7-8 évente nem árt kipucolni,vagy ha egyébként is kéne,pl üzarendszeri nagyfelújításnál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26419 Dátum:
2013.05.18 szombat, 12:58:51 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.18 szombat, 12:54:58
mert sokkal több szutty gyűlik össze benne,mint amennyit 10 szűrő megfogna.tehát a 12e ft os gyári szűrőből annyit lehetne akár hetente cserélgetni,ha felszippantja a xart.7-8 évente nem árt kipucolni,vagy ha egyébként is kéne,pl üzarendszeri nagyfelújításnál.
Ha nem kúton tankolsz.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26420 Dátum:
2013.05.18 szombat, 13:01:42 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.18 szombat, 12:58:51
Ha nem kúton tankolsz.....
dehogynem!Ott is ugyanúgy összejön a sok trutyi,kérdezd csak meg,aki már kipucolta csak úgy hobyból.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26421 Dátum:
2013.05.18 szombat, 13:03:39 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.18 szombat, 13:01:42
dehogynem!Ott is ugyanúgy összejön a sok trutyi,kérdezd csak meg,aki már kipucolta csak úgy hobyból.
én nem mondanám hobbynak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26422 Dátum:
2013.05.18 szombat, 13:08:18 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.18 szombat, 13:01:42
dehogynem!Ott is ugyanúgy összejön a sok trutyi,kérdezd csak meg,aki már kipucolta csak úgy hobyból.
De nem a töltőfejen keresztül jut be. Úgy max víz tud.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26423 Dátum:
2013.05.18 szombat, 13:09:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.05.18 szombat, 13:03:39
én nem mondanám hobbynak
nyilván szükség is van rá!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26424 Dátum:
2013.05.18 szombat, 13:09:24 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.18 szombat, 13:08:18
De nem a töltőfejen keresztül jut be. Úgy max víz tud.
Hát hogy? wifin keresztül?
A töltőfejen nincs 2mikronos szűrő.az sem biztos,hogy van rajta szűrő......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26425 Dátum:
2013.05.18 szombat, 13:09:56 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.18 szombat, 13:09:02
nyilván szükség is van rá!!!!
Tehát hasznos hobby.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26426 Dátum:
2013.05.18 szombat, 13:12:25 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.18 szombat, 13:09:24
Hát hogy? wifin keresztül?
A töltőfejen nincs 2mikronos szűrő.az sem biztos,hogy van rajta szűrő......
Szűrő van rajta...... én nem a mikronokra gondoltam, mert a trutyi általában nem az. Egyéb cucc....
A nyitott tankolónyíláson jut be szerintem sok szemét, nem a töltőpisztolyon keresztül.
Van több idióta típus, ahol nincs még tanksapka sem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26427 Dátum:
2013.05.18 szombat, 13:28:39 »
Hát az enyém volt kannázva,fűtőolajozva amig volt...
Nemrég leszedtük a tankot kiváncsiságból,meg hogy kipucolom...hát kiszedtem a tankjeladót azt megpucoltam a tank patyolat tiszta volt gyakorlatilag...kisem pucoltam...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26428 Dátum:
2013.05.18 szombat, 13:38:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.18 szombat, 13:28:39
Hát az enyém volt kannázva,fűtőolajozva amig volt...
Nemrég leszedtük a tankot kiváncsiságból,meg hogy kipucolom...hát kiszedtem a tankjeladót azt megpucoltam a tank patyolat tiszta volt gyakorlatilag...kisem pucoltam...
biztos laboratóriumban kannáztál steril kannákkal és steril szobában
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26429 Dátum:
2013.05.18 szombat, 16:44:30 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.18 szombat, 13:38:31
biztos laboratóriumban kannáztál steril kannákkal és steril szobában
Normálisan is lehet kannázni...ennyi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26430 Dátum:
2013.05.18 szombat, 17:27:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.18 szombat, 16:44:30
Normálisan is lehet kannázni...ennyi.
Persze...... vicc volt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mosy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26431 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 01:38:13 »
Idézetet írta: KAZIKA - 2013.05.13 hétfő, 18:51:12
Sziasztok!
Első írásom,üzenetem,kérésem, még nem tudom hogy fog sikerülni, de segítséget kérnék pár dologban. !!!
Vásároltam egy MK.III. TDCI. 130Le-t 2003. évjárat hívtam egy szerelőt aki azt mondta jó a motor minden, pedig szerintem már akkor sem volt jó, a mai napig.
Alapjáraton rángat, főleg hidegen!! Voltam Ford szervízben azt mondták mennyek vele,és majd kiderül ,mert nincs hibakód!! Engem nagyon zavar,és a fogyasztása is 8.liter köröl van. A porlasztók jók azt mondták.Szabadulnék tőle, de nem egyszerü. Amugy kényelmes, jó autó lenne, de jött a következő meglepetés.
Autópályán kamionokat előztem, és ugy 130, körül leált a motor a belső sávban!!!!! Nincs tovább. Az izzitás jelző villog! Ennyi. Utána indítottam és ment tovább. Most már egyre többször csinálja. Ha esetleg valakinek van ezekhez ötlete, hozzászólása szivesen venném. Köszönöm. Üdv Kazika
Nálam egy az egyben ugyanez a sztori áll fenn, ha jutottál valamire légyszi oszd meg velem is, én már cseréltem injektor vezérlőt, és porlasztócsucsokat is, és még mindyg ugyanez
Ha jutok valamire megirom én is!
Üdv!
Naplózva
Mosy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26432 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 01:40:36 »
Idézetet írta: balko - 2013.05.10 péntek, 22:06:26
Vic segít neked bp.-en!
Meg tudná valaki ennek a Vik nek vagy Vic-nek a számá adni?
Csak mert mindenki máskép írja a nevét!
Kössz!
Naplózva
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26433 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 07:56:05 »
Sziasztok! Hát akkor elérkezett a nagy nap!!! Magasnyomású pumpát és porlasztócsúcsokat keresek hőn szeretett 2.0 tdci mondeomhoz 131 le 2002. 08. havi köszönöm
Naplózva
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26434 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 08:01:18 »
Szia nekem ugyen ez a sztorim tegnap Szlovéniába jártam igy, nekem a pumpám tropa.
Naplózva
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26435 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 08:27:06 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.05.19 vasárnap, 08:01:18
Szia nekem ugyen ez a sztorim tegnap Szlovéniába jártam igy, nekem a pumpám tropa.
Szia keresd motorcraftot neki szivattyúja biztos van 06 70 3848399
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26436 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 09:54:08 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.05.19 vasárnap, 01:38:13
Nálam egy az egyben ugyanez a sztori áll fenn, ha jutottál valamire légyszi oszd meg velem is, én már cseréltem injektor vezérlőt, és porlasztócsucsokat is, és még mindyg ugyanez
Ha jutok valamire megirom én is!
Üdv!
a cmp jeladót nézték/cserélték? vezérműtengely jeladó ha jól tudom, ha rossz attól is leáll a motor
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.19 vasárnap, 10:05:11 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Jani001
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26437 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 10:28:15 »
Üdv mindenkinek!
Szeretnék egy kis segítséget kérni.
2005. 131LE TDCi Mondeóm teljesen erőtlen.Megnézettem számítógéppel, nincs semmi hibakód, az EGR -t ledugóztattam, és a szívósor is ki lett takarírtva, mert már annyira kormos volt ,hogy az ujjam is alig fért be a lukon.Üzemanyag szűrőt is cseréltem, és kapott rendszer tisztító adalékot, amitől jobban kéne mennie, és kevesebbet kellene fogyasztania. A fogyasztás jelenleg 6,8-7 körül van és akárhogy nyomom csak éppen hogy gyorsul. Amikor megvettem nagyon ment és nem kellett vissza kapcsolni előzéshez, de most olyan mintha valami visszafogná a motort.Ha van valakinek ötlete a gondot illetően szívesen veszem!
Köszi!
Naplózva
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26438 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 10:39:00 »
Idézetet írta: Jani001 - 2013.05.19 vasárnap, 10:28:15
Üdv mindenkinek!
Szeretnék egy kis segítséget kérni.
2005. 131LE TDCi Mondeóm teljesen erőtlen.Megnézettem számítógéppel, nincs semmi hibakód, az EGR -t ledugóztattam, és a szívósor is ki lett takarírtva, mert már annyira kormos volt ,hogy az ujjam is alig fért be a lukon.Üzemanyag szűrőt is cseréltem, és kapott rendszer tisztító adalékot, amitől jobban kéne mennie, és kevesebbet kellene fogyasztania. A fogyasztás jelenleg 6,8-7 körül van és akárhogy nyomom csak éppen hogy gyorsul. Amikor megvettem nagyon ment és nem kellett vissza kapcsolni előzéshez, de most olyan mintha valami visszafogná a motort.Ha van valakinek ötlete a gondot illetően szívesen veszem!
Köszi!
Turbó megy? Csövezésén nincs lyuk?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26439 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 11:18:53 »
Idézetet írta: Jani001 - 2013.05.19 vasárnap, 10:28:15
Üdv mindenkinek!
Szeretnék egy kis segítséget kérni.
2005. 131LE TDCi Mondeóm teljesen erőtlen.Megnézettem számítógéppel, nincs semmi hibakód, az EGR -t ledugóztattam, és a szívósor is ki lett takarírtva, mert már annyira kormos volt ,hogy az ujjam is alig fért be a lukon.Üzemanyag szűrőt is cseréltem, és kapott rendszer tisztító adalékot, amitől jobban kéne mennie, és kevesebbet kellene fogyasztania. A fogyasztás jelenleg 6,8-7 körül van és akárhogy nyomom csak éppen hogy gyorsul. Amikor megvettem nagyon ment és nem kellett vissza kapcsolni előzéshez, de most olyan mintha valami visszafogná a motort.Ha van valakinek ötlete a gondot illetően szívesen veszem!
Köszi!
ha ennyire be volt rakódva a szívósor, akkor régóta nem kapott elég levegőt, és kormolnia kellet.
légtömeg mérő volt takarítva? milyen diaggal nézték? volt valami szerelve a kocsin mostanában?
Fekete füst van ha nyomod neki?
Ha nincs semmi füst és hiányzik vagy 60-70 lóerő, akkor a Map szenzor is lehet hibás.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.19 vasárnap, 11:27:50 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26440 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 11:31:48 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.05.19 vasárnap, 11:18:53
ha ennyire be volt rakódva a szívósor, akkor régóta nem kapott elég levegőt, és kormolnia kellet.
légtömeg mérő volt takarítva? milyen diaggal nézték? volt valami szerelve a kocsin mostanában?
Fekete füst van ha nyomod neki?
Ha nincs semmi füst és hiányzik vagy 60-70 lóerő, akkor a Map szenzor is lehet hibás.
alapvetően a maf azért van, hogy ne füstöljön.
nekünk a sedanban most jelenleg mafszenzor nélküli ecu van, 2000 alatt lehet is kormoltatni
a kombiban meg maf-os, na annak bármit csinálok, egy pamacsot sem akar dobni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26441 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 12:16:49 »
Sziasztok erre mondjatok valamit ha tudtok: Nekem egy 2002.08. havi 2.0tdci 131 le mondeo kombim van. valós 169000 km, a gondom az hogy olaszországban élek és itt a szerelők súrolják a balfaszság határait... leírom az elejétől. tavaj augusztusban vettem az autót, második nap visszavittem mert ötödikbe gázadásra vészüzembe állt és villogtatta az izzitásjelzőt, uj szívósort kapott, és felujították a pumpát, még garanciában. azóta minden rendbe volt elmentem 30000 km, a szükséges dolgokat szűrüket olajat mindig cserélem 15000 kmnél. egy hónapja villant be ujra az izzitásjelző, azonnal rohantam a fordhoz(olaszország) ahol a tanktol indulva mindent áttakarítottak, azt mondták a pumpa és a porlasztok be lettek vizsgálva és jók. valami szelepet kellett cserélni a pumpa előtt ami 400euro volt. ezek után ujra vidáman beültem az autóba, és hazamentem magyarországra, minden ok volt. tegnap viszont olaszország felé először 160 nál, aztán szép lassan már 110 is viszüzembe kapcsol az auto, a fogyasztás jo klimával elötte 150 nél 5.7 re jött ki. nem füstöl vészesen... hol érdemes kezdeni? mit javasoltok? ja és mégegy érdekesség ha vészüzembe is kapcsol még simán gyorsul 160-180ig csak nagyon lassan, le nem áll
Naplózva
klali
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26442 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 12:29:10 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.05.16 csütörtök, 23:16:22
Van benne részecske szürő?Milyen évjáratu a kocsi?
2004es. ugytudom nincs benne. razkodast a motor egyenletlen jarasa okozza. Tegnap este csak harmadik nekifutasra indult be. olaj termeszetesen van benne. azt hiszem vissza terek az elso szerias benzines focushoz. Azzal nem volt gondom. mindeniknek koszi a segitsegert
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26443 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 12:56:52 »
Idézetet írta: klali - 2013.05.19 vasárnap, 12:29:10
2004es. ugytudom nincs benne. razkodast a motor egyenletlen jarasa okozza. Tegnap este csak harmadik nekifutasra indult be. olaj termeszetesen van benne. azt hiszem vissza terek az elso szerias benzines focushoz. Azzal nem volt gondom. mindeniknek koszi a segitsegert
A focus-hoz képest jelentős plusz a mondeo, ebből is van benzines!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26444 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 14:15:39 »
olyan kérdésem lenne még hogy esetleg a turbót én házilag meg tudom pucolni? Az egr szelepem nekem a turbó alatt van? azt hogy pucoljam? azt is le lehet dugózni?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26445 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 16:53:17 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.05.19 vasárnap, 14:15:39
olyan kérdésem lenne még hogy esetleg a turbót én házilag meg tudom pucolni? Az egr szelepem nekem a turbó alatt van? azt hogy pucoljam? azt is le lehet dugózni?
megtudod ha vannak szerszámaid és szoktál szerelgetni, de nem azért van vészüzemed.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26446 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 16:55:27 »
Idézetet írta: kiscsaszi - 2013.05.19 vasárnap, 15:28:41
Hali! nekem is valami olyan problémám van hogy a fogyasztásom fel ment az egekbe 8-9 liter... eddig max ha nagyon nyomtam neki is kiírása szerint 6.8liter volt! de most semmi ha csak egy helybe áll is akkor 8alá nem akar menni. 2napja volt egy hosszabb úton és akkor vettem észre hogy megy fel a fogyasztás. Most megnéztem ha tényleg nyomom neki akkor mivan de semmi még füst is alig van de liter csak úgy megy! meg olyan mintha erő se lenne nagyon..nem nyom bele az ülésbe. Mitől lehet? EGR már kb 2éve le van zárva akkor ki lett takarítva. Eddig nem volt semmi gond! De most tényleg nem tudom.. és már tiszta ideg vagyok.
amit kiír azzal nem kell foglalkozni, csal. Tankold mindig tele, és számold ki a fogyasztást. vidd el diagra+nézd át a turbócsöveket nem lyukasak/repedtek e valahol. olajos trutyis részt keress
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.19 vasárnap, 16:57:53 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26447 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 17:00:55 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.05.19 vasárnap, 14:15:39
olyan kérdésem lenne még hogy esetleg a turbót én házilag meg tudom pucolni? Az egr szelepem nekem a turbó alatt van? azt hogy pucoljam? azt is le lehet dugózni?
Meg tudod. Csak nem akarod. Hidd el nekem, én abba belefáradtam, hogy nézem, amíg Ervin csinálja. Pedig neki nem az első volt, így pontosan tudja, mikor hová kell nyúlni. Így tartott neki 3 órát.
De végülis... Te tudod.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26448 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 17:01:40 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.05.19 vasárnap, 16:55:27
amit kiír azzal nem kell foglalkozni, csal. Tankold mindig tele, és számold ki a fogyasztást. vidd el diagra+nézd át a turbócsöveket nem lyukasak/repedtek e valahol. olajos trutyis részt keress
Jaja. Spritmonitor.de, és még be is linkelheted az aktuális értéket az aláírásodba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26449 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 18:34:35 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.05.19 vasárnap, 12:16:49
Sziasztok erre mondjatok valamit ha tudtok: Nekem egy 2002.08. havi 2.0tdci 131 le mondeo kombim van. valós 169000 km, a gondom az hogy olaszországban élek és itt a szerelők súrolják a balfaszság határait... leírom az elejétől. tavaj augusztusban vettem az autót, második nap visszavittem mert ötödikbe gázadásra vészüzembe állt és villogtatta az izzitásjelzőt, uj szívósort kapott, és felujították a pumpát, még garanciában. azóta minden rendbe volt elmentem 30000 km, a szükséges dolgokat szűrüket olajat mindig cserélem 15000 kmnél. egy hónapja villant be ujra az izzitásjelző, azonnal rohantam a fordhoz(olaszország) ahol a tanktol indulva mindent áttakarítottak, azt mondták a pumpa és a porlasztok be lettek vizsgálva és jók. valami szelepet kellett cserélni a pumpa előtt ami 400euro volt. ezek után ujra vidáman beültem az autóba, és hazamentem magyarországra, minden ok volt. tegnap viszont olaszország felé először 160 nál, aztán szép lassan már 110 is viszüzembe kapcsol az auto, a fogyasztás jo klimával elötte 150 nél 5.7 re jött ki. nem füstöl vészesen... hol érdemes kezdeni? mit javasoltok? ja és mégegy érdekesség ha vészüzembe is kapcsol még simán gyorsul 160-180ig csak nagyon lassan, le nem áll
Akkor talán újra csúcsokat meg a szivattyút megnézni és az semmit sem tesz,hogy tavaly még jó volt.Ez egyik napról a másikra kuka lesz.Még megkellene nézni az injektor befecskendező vezérlőt ami neked a bal első sárvédő mögött helyezkedik el hátha beázott és kontakt hibás.ne járj vele sokat szinte semmit a vész üzem módban hanem járj utána mielőbb
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
522
523
524
525
526
527
528
[
529
]
530
531
532
533
534
535
536
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ