Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:25:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
528
529
530
531
532
533
534
[
535
]
536
537
538
539
540
541
542
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14625049 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26700 Dátum:
2013.06.08 szombat, 17:38:10 »
Idézetet írta: László - 2013.06.08 szombat, 16:47:41
Tisztelt Fórumtárs!
Én ezt az utat végi jártam. Megcsináltam fémből a függőleges csövet. A cső két végére szilikon rezgéscsillapitókat tettem. Eredmény igaz, hogy tartós de a motor káros rengéseit sajnos átadja az alvázra. Egy idő után meguntam a kisérletezést , már mint a remegés csillapítást, és fájó szívvel de lecseréltem, egy teljes szilikonból készűlt csőre. Azóta helyre állt a rend.
Tisztelettel László!
nekem is fem van es mincs semmi remeges
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26701 Dátum:
2013.06.08 szombat, 18:00:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.08 szombat, 17:38:10
nekem is fem van es mincs semmi remeges
Tisztelt Fórumtárs!
Ha nem nagy kérés akkor légyszives megosztani a titkot.
Hogyan csináltad. Szivesen teszek fel fotót a kiszerelt függőleges csövemről. Remélem nem értettelek félre és fém szilikon kombinációról irtál. Ha viszont sima szilikon csőről akkor egyetértek.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26702 Dátum:
2013.06.08 szombat, 18:08:12 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.08 szombat, 11:04:51
attól függően nyikorokog,hogy mennyire tud belibegni a szíj.
A traverz a feszítő aluminium tartószerkezete,amin a görgő van.Majd ha kicseréled,meglátod,hogy mennyit ledarált belőle a szíj.
A feszítőt mindenképp kell cserélned,a többit meg felkell mérni.csapágyazni akkor kell,ha xar....
Bunyek mondta múltkor hogy valamiu eszi a szíjat...akkor csak az a mocsadék...
Köszi a segítséget, elviszem majd nehogy széthulljon...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26703 Dátum:
2013.06.08 szombat, 21:41:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.08 szombat, 15:45:34
elmész egy lakatoshoz hogy öreg csináld meg saválló csőből...két végére levágsz a régi eldurrantból toldásnak és örök élet...
Félek én az ilyen hatalmas átalakításoktól
Idézetet írta: László - 2013.06.08 szombat, 16:40:35
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem van az ebayről rendelt az EGR-re menő függőleges szilikon csövem. Semmilyen eltérés nincs a méretekben. Felteszed a rossz helyébe és mosoly az arcon.
Az, hogy milyen tartós és meddig birja a gyűrődést, arra vonatkozóan még nem tudok mondani semmit. Nem rég építettem be.
Tisztelettel László!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26704 Dátum:
2013.06.08 szombat, 21:48:28 »
Idézetet írta: László - 2013.06.08 szombat, 18:00:09
Tisztelt Fórumtárs!
Ha nem nagy kérés akkor légyszives megosztani a titkot.
Hogyan csináltad. Szivesen teszek fel fotót a kiszerelt függőleges csövemről. Remélem nem értettelek félre és fém szilikon kombinációról irtál. Ha viszont sima szilikon csőről akkor egyetértek.
Tisztelettel László!
fémszilikon.
az 5-ös váltós csövéről lett az alsó szűkítő levágva, 6sebességes rendszerben van 40-60-as gumicső, felülre meg kapott 10cm egyenes szilikon csövet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26705 Dátum:
2013.06.08 szombat, 22:26:14 »
Idézetet írta: László - 2013.06.08 szombat, 16:47:41
Tisztelt Fórumtárs!
Én ezt az utat végi jártam. Megcsináltam fémből a függőleges csövet. A cső két végére szilikon rezgéscsillapitókat tettem. Eredmény igaz, hogy tartós de a motor káros rengéseit sajnos átadja az alvázra. Egy idő után meguntam a kisérletezést , már mint a remegés csillapítást, és fájó szívvel de lecseréltem, egy teljes szilikonból készűlt csőre. Azóta helyre állt a rend.
Tisztelettel László!
Alvázra? az a cső sehol nem érintkezi az alvázzal...a gumitoldás meg elkell hogy nyelje....de biztos hogy megoldanám a dolgot ne legyen gond vele...
Nekem traktor cső van pl ahol az EGR csatlakozás jött be...kidobáltam a felesleges kacatokat és egy cső szűkitőt csináltam...traktor cső pedig 10bart bir igy nem gondolnám hogy probléma lehetne, mint ahogy nincs is...és 1500ft métere azthiszem...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.09 vasárnap, 20:55:14 írta Bunyek
»
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26706 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 06:37:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.08 szombat, 22:26:14
Alvázra? az a cső sehol nem érintkezi az alvázzal...a gumitoldás meg elkell hogy nyelje....de biztos hogy megoldanám a dolgot ne legyen gond vele...
Nekem traktor cső van pl ahol az EGR csatlakozás jött be...kidobáltam a felesleges kacatokat és egy cső szűkitőt csináltam...traktor cső pedig 10bart bir igy nem gondolnám hogy probléma lehetne, mint ahogy nincs is...és 1500ft métere azthiszem...
Tisztelt Fórumtárs!
A függőleges EGR cső alsó vége a MAP szenzorra csatlakozik ami az alvázhoz van rögzitve egy fémcsőben. Itt volt 2db gumi szilent ami kilett hajintva és fixre lett huzva. Igy adódik a kapcsolat az alvázzal.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
djgin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26707 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 16:58:39 »
Sziasztok!
2006-os, MK3, ötajtós 2.0 TDCi Mondeo, indításnál egy pillanatra nyikkanó hangot ad, ami alacsony fordulaton kuplunkfelengedéskor is jelentkezik, pl lassú gurulásnál ha 2esbe rakom és felengedem a kuplungot nyikkan. Olyasmi hang, mint amikor az ékszíj megcsúszik, csak ebben nincs ékszíj... Lehet, hogy valamelyik hosszbordás szíj? Tavasszal kezdtem tapasztalni, amikor bejött egy kicsit melegebb idő. Km: 180 000.
Mi lehet ez?
Előre is köszi.
Üdv.!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26708 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 17:46:28 »
Idézetet írta: djgin - 2013.06.09 vasárnap, 16:58:39
Sziasztok!
2006-os, MK3, ötajtós 2.0 TDCi Mondeo, indításnál egy pillanatra nyikkanó hangot ad, ami alacsony fordulaton kuplunkfelengedéskor is jelentkezik, pl lassú gurulásnál ha 2esbe rakom és felengedem a kuplungot nyikkan. Olyasmi hang, mint amikor az ékszíj megcsúszik, csak ebben nincs ékszíj... Lehet, hogy valamelyik hosszbordás szíj? Tavasszal kezdtem tapasztalni, amikor bejött egy kicsit melegebb idő. Km: 180 000.
Mi lehet ez?
Előre is köszi.
Üdv.!
Van benne ékszíj, kettő is. (a hosszbordás szíj is ékszíj)
Nézd át mindkettőt és a feszítőket is. Ha tudod álló motornál nyomkodd meg a szíjakat hátha hallani a hangot. Talán könnyebb úgy megkeresni a forrást.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26709 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 18:32:28 »
Idézetet írta: djgin - 2013.06.09 vasárnap, 16:58:39
Sziasztok!
2006-os, MK3, ötajtós 2.0 TDCi Mondeo, indításnál egy pillanatra nyikkanó hangot ad, ami alacsony fordulaton kuplunkfelengedéskor is jelentkezik, pl lassú gurulásnál ha 2esbe rakom és felengedem a kuplungot nyikkan. Olyasmi hang, mint amikor az ékszíj megcsúszik, csak ebben nincs ékszíj... Lehet, hogy valamelyik hosszbordás szíj? Tavasszal kezdtem tapasztalni, amikor bejött egy kicsit melegebb idő. Km: 180 000.
Mi lehet ez?
Előre is köszi.
Üdv.!
Hello!
az indításkori nyikkanás a hosszbordásszíj feszítője szokott lenni. megfáradt.
Ha visszaváltasz, ráengeded és akkor "nyikkan az kuplungtárcsa. nem fog nagyon fent a kuplung?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26710 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 21:57:43 »
Idézetet írta: djgin - 2013.06.09 vasárnap, 16:58:39
Sziasztok!
2006-os, MK3, ötajtós 2.0 TDCi Mondeo, indításnál egy pillanatra nyikkanó hangot ad, ami alacsony fordulaton kuplunkfelengedéskor is jelentkezik, pl lassú gurulásnál ha 2esbe rakom és felengedem a kuplungot nyikkan. Olyasmi hang, mint amikor az ékszíj megcsúszik, csak ebben nincs ékszíj... Lehet, hogy valamelyik hosszbordás szíj? Tavasszal kezdtem tapasztalni, amikor bejött egy kicsit melegebb idő. Km: 180 000.
Mi lehet ez?
Előre is köszi.
Üdv.!
halódik a generátorszíj feszítő.Nem idegesít alapjáraton a berregés?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26711 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 22:03:40 »
Idézetet írta: djgin - 2013.06.09 vasárnap, 16:58:39
Sziasztok!
2006-os, MK3, ötajtós 2.0 TDCi Mondeo, indításnál egy pillanatra nyikkanó hangot ad, ami alacsony fordulaton kuplunkfelengedéskor is jelentkezik, pl lassú gurulásnál ha 2esbe rakom és felengedem a kuplungot nyikkan. Olyasmi hang, mint amikor az ékszíj megcsúszik, csak ebben nincs ékszíj... Lehet, hogy valamelyik hosszbordás szíj? Tavasszal kezdtem tapasztalni, amikor bejött egy kicsit melegebb idő. Km: 180 000.
Mi lehet ez?
Előre is köszi.
Üdv.!
nekem is ugyan ez a bajom!
laza 40ezres probléma
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
djgin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26712 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 10:03:09 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.06.09 vasárnap, 18:32:28
Hello!
az indításkori nyikkanás a hosszbordásszíj feszítője szokott lenni. megfáradt.
Ha visszaváltasz, ráengeded és akkor "nyikkan az kuplungtárcsa. nem fog nagyon fent a kuplung?
Sziasztok!
Úgy tudtam, hogy az ékszíj az ék alakú profil miatt "ék"szíj, de a probléma szempontjából ez lényegtelen. Nem fog fent a kuplung, előző tulaj 90 ezernél cseréltette, szakszervízben, számlával igazolta, anno vásárlás előtt ezt leinformáltam. Ugyanaz a nyikkanás ha ráengedem, mint indításkor, valószínűleg ua. a probléma, de csak akkor van, ha alacsony a fordulat és nincs nyomaték... Melyik hosszbordás szíj feszítő lehet? Generátoré vagy szervóé? Meg valamelyikhez asszem 2 is van... Vagy csere komplett minden? Szíjak, görgők feszítők? Alaphangon 70-80 körül lenne csak az anyag...
Mennyire sürgős ezt a problémát orvosolni? Hónap végén hosszabb utat tervezek a Balatonra Szolnokról, azt még jó lenne ha kibírná.
Kösz.
Naplózva
djgin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26713 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 10:12:48 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.09 vasárnap, 21:57:43
halódik a generátorszíj feszítő.Nem idegesít alapjáraton a berregés?
Szia!
Berregés alatt, az utastérben is kissé hallható, néha meg-meg szakadó búgó/berregő hangot értesz? Mert azt is hallom egy ideje, és de idegesít!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26714 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 15:53:10 »
Idézetet írta: djgin - 2013.06.10 hétfő, 10:03:09
Sziasztok!
Úgy tudtam, hogy az ékszíj az ék alakú profil miatt "ék"szíj, de a probléma szempontjából ez lényegtelen. Nem fog fent a kuplung, előző tulaj 90 ezernél cseréltette, szakszervízben, számlával igazolta, anno vásárlás előtt ezt leinformáltam. Ugyanaz a nyikkanás ha ráengedem, mint indításkor, valószínűleg ua. a probléma, de csak akkor van, ha alacsony a fordulat és nincs nyomaték... Melyik hosszbordás szíj feszítő lehet? Generátoré vagy szervóé? Meg valamelyikhez asszem 2 is van... Vagy csere komplett minden? Szíjak, görgők feszítők? Alaphangon 70-80 körül lenne csak az anyag...
Mennyire sürgős ezt a problémát orvosolni? Hónap végén hosszabb utat tervezek a Balatonra Szolnokról, azt még jó lenne ha kibírná.
Kösz.
Vegyél már rá egy hosszbordás szíjat,meg egy szervó szíjat.hosszbordás szíjat vettem gyárit 6e ft,a szervóra meg Bosch- 1800ft volt.negyed óra latt lelett cserélve és nem ciripel.Aztán ha nem szünik meg akkor az egész feszítő rendszert kikell cserélbed.Amúgy ez a 2 db szíj van rajta a dieselen.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26715 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 18:42:41 »
Idézetet írta: djgin - 2013.06.10 hétfő, 10:12:48
Szia!
Berregés alatt, az utastérben is kissé hallható, néha meg-meg szakadó búgó/berregő hangot értesz? Mert azt is hallom egy ideje, és de idegesít!
akkor jó. a feszítő xar,és még egyéb más alkatrész is cserés lehet a generátorszíjrendszerben.
A szervószíj(feszítő) nem berreg,annak csapágyhangja van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26716 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 20:55:38 »
Végre kiderült mi a baja a gépnek!!!! valaki tud árat mondani teljes üzemanyagellátási rendszer cseréjére, Új porlasztók, új pumpa kéne nekem plusz a csövek,ja és ezt valaki esetleg bele tudná nekem rakni? 2002. 08 havi 131 le köszönöm előre is
ha már szerelünk chip tuningal mennyire lehet vagy érdemes felhúzni a kocsit?
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26717 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 20:58:17 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.06.10 hétfő, 20:55:38
Végre kiderült mi a baja a gépnek!!!! valaki tud árat mondani teljes üzemanyagellátási rendszer cseréjére, Új porlasztók, új pumpa kéne nekem plusz a csövek,ja és ezt valaki esetleg bele tudná nekem rakni? 2002. 08 havi 131 le köszönöm előre is
ha már szerelünk chip tuningal mennyire lehet vagy érdemes felhúzni a kocsit?
szerintem ha teljesen cseréled, és már ilyen mértékben kinyitod a pénztárcát, akkor érdemes Ford szervízben csináltatni.
a debreceni Fordos szerelőm múltkor 500ezres ajánlatot mondott, új porlasztók, új pumpa, új üzemanyagcsövezésre. és ha maximalista vagy érdemes a tankot is kitisztítani.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26718 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 21:12:40 »
Idézetet írta: zolas - 2013.06.10 hétfő, 20:58:17
szerintem ha teljesen cseréled, és már ilyen mértékben kinyitod a pénztárcát, akkor érdemes Ford szervízben csináltatni.
a debreceni Fordos szerelőm múltkor 500ezres ajánlatot mondott, új porlasztók, új pumpa, új üzemanyagcsövezésre. és ha maximalista vagy érdemes a tankot is kitisztítani.
annyiért már teljes autót adnak lassan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26719 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 21:37:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.10 hétfő, 21:12:40
annyiért már teljes autót adnak lassan
persze, *** autót ötért lehet kapni, vagy még olcsóbban is
Naplózva
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26720 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 21:39:39 »
Idézetet írta: zolas - 2013.06.10 hétfő, 20:58:17
szerintem ha teljesen cseréled, és már ilyen mértékben kinyitod a pénztárcát, akkor érdemes Ford szervízben csináltatni.
a debreceni Fordos szerelőm múltkor 500ezres ajánlatot mondott, új porlasztók, új pumpa, új üzemanyagcsövezésre. és ha maximalista vagy érdemes a tankot is kitisztítani.
hát én is valahogy így számoltam, köszi az infót, az időbe mennyit vesz igénybe? mert külföldön vagyok és szabadságot kell kérnem
Naplózva
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26721 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 21:41:32 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.06.10 hétfő, 21:39:39
hát én is valahogy így számoltam, köszi az infót, az időbe mennyit vesz igénybe? mert külföldön vagyok és szabadságot kell kérnem
erre adnak valamennyi garanciát amúgy?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26722 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 21:42:23 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.06.10 hétfő, 21:39:39
hát én is valahogy így számoltam, köszi az infót, az időbe mennyit vesz igénybe? mert külföldön vagyok és szabadságot kell kérnem
Ford-Fort-tól rendeltem és 542000ft-volt.A beépítés max 5 óra alatt megvan.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26723 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 21:43:15 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.06.10 hétfő, 21:41:32
erre adnak valamennyi garanciát amúgy?
Csak számlával szabad megcsináltatni.Fél év a garancia
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26724 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 21:56:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.10 hétfő, 21:12:40
annyiért már teljes autót adnak lassan
amúgy igen.
én se sürgetem annyira ameddig nem dobálja be a hibát 100 kmenként.
de viszont, ha majd rákerül a sor, és nyitni kell a tárcát, akkor azzal nyugtatom majd magam, hogy van egy 100%-osan jó üzemanyagrendszerű autóm.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26725 Dátum:
2013.06.11 kedd, 12:04:15 »
sziasztok
következő gondom lenne....
Figyelmes lettem rá hogy visszahűl a víz hőfok, jött előszór a olajköri gyári és a főköri német utángyártott termosztát csere, a jelenség továbbra is fennállt.
Akkor kicseréltem a főkörit is gyárira, sajnos ugyanúgy visszaindul a hőfok mutató pl mikor beérek városban és nincs terhelve a motor....
Két gyári termosztátnál nem tudok jobbat beszerelni...
Történethez hozzá tartozik, hogy ez a bibi azután jött elő miután a kormány szervo szivattyúmat kicseréltük.
A beépített alkatrész bontott volt, elvileg 40 ezer mérföld volt benne, a vízpumpa meg a szervo szivattyú ugye egyben van, így is lett beszerelve.
Lehet összefüggés a víz hőfok visszahűlés és a bontott vizpumpa + szervo szivattyú csere közt?
Köszönöm!
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26726 Dátum:
2013.06.11 kedd, 12:20:36 »
Idézetet írta: nandi - 2013.06.11 kedd, 12:04:15
sziasztok
következő gondom lenne....
Figyelmes lettem rá hogy visszahűl a víz hőfok, jött előszór a olajköri gyári és a főköri német utángyártott termosztát csere, a jelenség továbbra is fennállt.
Akkor kicseréltem a főkörit is gyárira, sajnos ugyanúgy visszaindul a hőfok mutató pl mikor beérek városban és nincs terhelve a motor....
Két gyári termosztátnál nem tudok jobbat beszerelni...
Történethez hozzá tartozik, hogy ez a bibi azután jött elő miután a kormány szervo szivattyúmat kicseréltük.
A beépített alkatrész bontott volt, elvileg 40 ezer mérföld volt benne, a vízpumpa meg a szervo szivattyú ugye egyben van, így is lett beszerelve.
Lehet összefüggés a víz hőfok visszahűlés és a bontott vizpumpa + szervo szivattyú csere közt?
Köszönöm!
Gyári új termosztát is lehet kuka, valahol le van írva, hogy melyik csöveket kell fogdosni, meg mikor, hogy lássa az ember, hogy melyik marad nyitva.
Naplózva
pietro6923
Vendég
Válasz: keres-kínál
«
Új hozzászólás #26727 Dátum:
2013.06.11 kedd, 13:52:28 »
Sziasztok, úgy döntöttem, megválok mégis hőn szeretett autómtól 2002.08 havi 2.0 tdci 130 le fekete kombi, bézs bőr, tolatóradar, fed. komp. 171000 valós km, az autón most cseréltek olajat, szíjakat fékbetéteket, és a pumpát felújittattam, magasnyomás szabájzó szelepet és főtengely szenzort 2 hónapja cserélték. az autó rendbe lenne, csak a porlasztók kezdtek el szarakodni, fel lehetne ujittatni de én most így belefáradtam....adok hozzá még 4 90% os téli gumit is, ha valakit érdekel küldök képeket is.... üdv mindenkinek
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 14:33:18 írta pietro6923
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26728 Dátum:
2013.06.11 kedd, 13:54:29 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.06.11 kedd, 13:52:28
Sziasztok, úgy döntöttem, megválok mégis hőn szeretett autómtól 2002.08 havi 2.0 tdci 130 le fekete kombi, bézs bőr, tolatóradar, fed. komp. 171000 valós km, az autón most cseréltek olajat, szíjakat fékbetéteket, és a pumpát felújittattam, magasnyomás szabájzó szelepet és főtengely szenzort 2 hónapja cserélték. az autó rendbe lenne, csak a porlasztók kezdtek el szarakodni, fel lehetne ujittatni de én most így belefáradtam....adok hozzá még 4 90% os téli gumit is, ha valakit érdekel küldök képeket is.... üdv mindenkinek
Tedd be egy hirdetésbe a Keres-kínálban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
David89
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26729 Dátum:
2013.06.11 kedd, 14:10:08 »
Sziasztok!
A diagnosztika kimutatta, hogy (2002,131 Le) Mondeóm egyik porlasztója (3.) megállt. Szerelőm szerint mind a 4 porlasztót fel kéne újíttatni. Érdeklődnék Tőletek, hogy valóban megalapozott lenne mind a 4et felújítani, vagy elég lenn csak a hibásat? Illetve (ha esetleg volt tapasztalatotok ezzel kapcsolatban) tudnatok mondani nekem egy körülbelüli árat erre vonatkozóan (Ft/db). Esetleg egy bontottal jobban járnék?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Dávid
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26730 Dátum:
2013.06.11 kedd, 14:32:56 »
Szia!
Attól függ mi a baja, ha csak az elektronikája halt el, akkor csak egy modult kell cserélni, ha mechanika, akkor fel kell újjítani. A 4 db kb 200e, de garival (Filep Diesel).
Idézetet írta: David89 - 2013.06.11 kedd, 14:10:08
Sziasztok!
A diagnosztika kimutatta, hogy (2002,131 Le) Mondeóm egyik porlasztója (3.) megállt. Szerelőm szerint mind a 4 porlasztót fel kéne újíttatni. Érdeklődnék Tőletek, hogy valóban megalapozott lenne mind a 4et felújítani, vagy elég lenn csak a hibásat? Illetve (ha esetleg volt tapasztalatotok ezzel kapcsolatban) tudnatok mondani nekem egy körülbelüli árat erre vonatkozóan (Ft/db). Esetleg egy bontottal jobban járnék?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Dávid
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26731 Dátum:
2013.06.11 kedd, 14:40:15 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.06.11 kedd, 14:32:56
Attól függ mi a baja, ha csak az elektronikája halt el, akkor csak egy modult kell cserélni, ha mechanika, akkor fel kell újjítani. A 4 db kb 200e, de garival (Filep Diesel).
Meg attól függően, mi a baja, meg kell nézni a szivattyút is, mert ha az darálódik, akkor a felújított csúcsoknak sem lesz hosszú az élete.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
David89
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26732 Dátum:
2013.06.11 kedd, 14:40:55 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.06.11 kedd, 14:32:56
Szia!
Attól függ mi a baja, ha csak az elektronikája halt el, akkor csak egy modult kell cserélni, ha mechanika, akkor fel kell újjítani. A 4 db kb 200e, de garival (Filep Diesel).
Szia! És mind a 4et kell, vagy egyenként lehet?
Naplózva
David89
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26733 Dátum:
2013.06.11 kedd, 14:45:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.06.11 kedd, 14:40:15
Meg attól függően, mi a baja, meg kell nézni a szivattyút is, mert ha az darálódik, akkor a felújított csúcsoknak sem lesz hosszú az élete.
AndyA
Szia!
Esetleg tudnal tippet adni, hogy hol tudnam ezt hitelt érdemlően kideríteni, a lehgedvezőbb áron?
Előre isköszönöm
Dávid
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26734 Dátum:
2013.06.11 kedd, 14:57:49 »
Idézetet írta: David89 - 2013.06.11 kedd, 14:45:33
Szia!
Esetleg tudnal tippet adni, hogy hol tudnam ezt hitelt érdemlően kideríteni, a lehgedvezőbb áron?
Előre isköszönöm
Dávid
Nekem a Filep dízelnél csinálták. Egy darabot is megcsinálnak. Nálam kapcsolószelepet és porlasztócsúcsot cseréltek. Cakk-pakk 70e volt. Nekem a magasnyomásúm rendben van. Szedd le a go. szűrőt, az aljáról csavard ki azt a csavart, a gázolajat negedd bele egy fehér műanyag pohárba, majd a pohár aljához tegyél egy mágnest. Ha ott látsz mozgó apró dolgokat, akkor a szivattyúd is megadta vagy meg fogja adni magát. Mk2-től emberi áron hozzá tudsz jutni keveset futott szivattyúhoz és porlasztókhoz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26735 Dátum:
2013.06.11 kedd, 15:00:58 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.11 kedd, 14:57:49
Nekem a Filep dízelnél csinálták. Egy darabot is megcsinálnak. Nálam kapcsolószelepet és porlasztócsúcsot cseréltek. Cakk-pakk 70e volt. Nekem a magasnyomásúm rendben van. Szedd le a go. szűrőt, az aljáról csavard ki azt a csavart, a gázolajat negedd bele egy fehér műanyag pohárba, majd a pohár aljához tegyél egy mágnest. Ha ott látsz mozgó apró dolgokat, akkor a szivattyúd is megadta vagy meg fogja adni magát. Mk2-től emberi áron hozzá tudsz jutni keveset futott szivattyúhoz és porlasztókhoz.
Vagy 130 körül van egy szivattyú felújítás, és akkor megint tutti egy jó darabig.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26736 Dátum:
2013.06.11 kedd, 15:01:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.06.11 kedd, 15:00:58
Vagy 130 körül van egy szivattyú felújítás, és akkor megint tutti egy jó darabig.
AndyA
Vagy.
Naplózva
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26737 Dátum:
2013.06.11 kedd, 15:56:25 »
Mit tudtok mondani az 1.6 TDCI motorról 2008 körüli (ami a fokuszokban is van) ?? Mennyire strapabíro, vannak-e tipus hibái, 100.000 km környékén mi lehet nagyobb tétel csere ?? Porlasztókat mennyire eszi ?? Ilyen autó vétel előttt állok, és segítség kellene !!!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26738 Dátum:
2013.06.11 kedd, 16:05:02 »
Idézetet írta: David89 - 2013.06.11 kedd, 14:10:08
Sziasztok!
A diagnosztika kimutatta, hogy (2002,131 Le) Mondeóm egyik porlasztója (3.) megállt. Szerelőm szerint mind a 4 porlasztót fel kéne újíttatni. Érdeklődnék Tőletek, hogy valóban megalapozott lenne mind a 4et felújítani, vagy elég lenn csak a hibásat? Illetve (ha esetleg volt tapasztalatotok ezzel kapcsolatban) tudnatok mondani nekem egy körülbelüli árat erre vonatkozóan (Ft/db). Esetleg egy bontottal jobban járnék?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Dávid
KocsiAdatokat kitenni aláírásba!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26739 Dátum:
2013.06.11 kedd, 16:07:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.06.11 kedd, 16:05:02
KocsiAdatokat kitenni aláírásba!!!!!
ezt nem értem, rossz helyre írtam
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26740 Dátum:
2013.06.11 kedd, 16:10:08 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2013.06.11 kedd, 16:07:06
ezt nem értem, rossz helyre írtam
Ezt nem neked írtam Hanem DAVID fórumtársnak.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26741 Dátum:
2013.06.11 kedd, 16:11:22 »
Idézetet írta: David89 - 2013.06.11 kedd, 14:40:55
Szia! És mind a 4et kell, vagy egyenként lehet?
Ha már ujítani kell és x km után vagy akkor jobb a 4-et egyszerre.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26742 Dátum:
2013.06.11 kedd, 16:28:27 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2013.06.11 kedd, 15:56:25
Mit tudtok mondani az 1.6 TDCI motorról 2008 körüli (ami a fokuszokban is van) ?? Mennyire strapabíro, vannak-e tipus hibái, 100.000 km környékén mi lehet nagyobb tétel csere ?? Porlasztókat mennyire eszi ?? Ilyen autó vétel előttt állok, és segítség kellene !!!
Elég jók. Egy barátom is most vett egy ilyet németektől.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26743 Dátum:
2013.06.11 kedd, 16:31:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.06.11 kedd, 16:28:27
Elég jók. Egy barátom is most vett egy ilyet németektől.
AndyA
melyik szériát ?? én igazából ezt keresem. ezt melyik szériának mondják
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 16:35:20 írta Peter tddi
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26744 Dátum:
2013.06.11 kedd, 16:46:14 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2013.06.11 kedd, 16:31:46
melyik szériát ?? én igazából ezt keresem. ezt melyik szériának mondják
Ez Focus II facelift.
1.6 tdci is PSA motor, és elég megbízható. Befecskendezés, motor kimegy a világból, turbócső repedés szokott lenni, de azt módosították, illetve ezekben löttyös dpf van, amit 120-140e kmnél ki kell cserélni mert tönkremegy...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26745 Dátum:
2013.06.11 kedd, 16:47:40 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.11 kedd, 16:46:14
Ez Focus II facelift.
1.6 tdci is PSA motor, és elég megbízható. Befecskendezés, motor kimegy a világból, turbócső repedés szokott lenni, de azt módosították, illetve ezekben löttyös dpf van, amit 120-140e kmnél ki kell cserélni mert tönkremegy...
a PSA motor az mit takar, milyen az?? és mi az a dpf ??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26746 Dátum:
2013.06.11 kedd, 16:51:13 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2013.06.11 kedd, 16:47:40
a PSA motor az mit takar, milyen az?? és mi az a dpf ??
pözsó,részecske szűrő.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26747 Dátum:
2013.06.11 kedd, 16:55:26 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.11 kedd, 16:51:13
pözsó,részecske szűrő.
akkor miért nem HDI ?? ez drága a részecske szűrő ?? akkor inkább érdemes venni 150.000 km-től ha már kicserélték rajta, nem
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 16:57:02 írta Peter tddi
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26748 Dátum:
2013.06.11 kedd, 16:57:13 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2013.06.11 kedd, 16:55:26
akkor miért nem HDI ??
mert a ford nem szereli HDI üzemanyagrendszerrel,hanem tdci-vel.az a sajátja.a blokk PSA...
vagy igen vagy nem...anyámnak se hinném el bemondásra....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26749 Dátum:
2013.06.11 kedd, 17:12:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.06.11 kedd, 16:28:27
Elég jók. Egy barátom is most vett egy ilyet németektől.
AndyA
És mi a jó bennük? mert én nem ezeket hallom szerelőktől, meg látom szétburitva őket...
Naplózva
Oldalak:
1
...
528
529
530
531
532
533
534
[
535
]
536
537
538
539
540
541
542
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ