Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:25:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 528 529 530 531 532 533 534 [535] 536 537 538 539 540 541 542 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14625049 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26700 Dátum: 2013.06.08 szombat, 17:38:10 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én ezt az utat végi jártam. Megcsináltam fémből a függőleges csövet.  A cső két végére szilikon rezgéscsillapitókat tettem. Eredmény igaz, hogy tartós de a motor káros rengéseit sajnos átadja az alvázra. Egy idő után meguntam a kisérletezést , már mint a remegés csillapítást, és fájó szívvel de lecseréltem, egy teljes szilikonból készűlt csőre. Azóta helyre állt a rend.
Tisztelettel László! worship
nekem is fem van es mincs semmi remeges
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26701 Dátum: 2013.06.08 szombat, 18:00:09 »

nekem is fem van es mincs semmi remeges
Tisztelt Fórumtárs!
Ha nem nagy kérés akkor légyszives megosztani a titkot. wow1 Hogyan csináltad. Szivesen teszek fel fotót a kiszerelt függőleges csövemről. Remélem nem értettelek félre és fém szilikon kombinációról irtál. Ha viszont sima szilikon csőről akkor egyetértek.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26702 Dátum: 2013.06.08 szombat, 18:08:12 »

attól függően nyikorokog,hogy mennyire tud belibegni a szíj.
A traverz a feszítő aluminium tartószerkezete,amin a görgő van.Majd ha kicseréled,meglátod,hogy mennyit ledarált belőle a szíj.
A feszítőt mindenképp kell cserélned,a többit meg felkell mérni.csapágyazni akkor kell,ha xar....
Bunyek mondta múltkor hogy valamiu eszi a szíjat...akkor csak az a mocsadék...

Köszi a segítséget, elviszem majd nehogy széthulljon... worship
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26703 Dátum: 2013.06.08 szombat, 21:41:55 »

elmész egy lakatoshoz hogy öreg csináld meg saválló csőből...két végére levágsz a régi eldurrantból toldásnak és örök élet...

Félek én az ilyen hatalmas átalakításoktól  eplus2

Tisztelt Fórumtárs!
Nekem van az ebayről rendelt az EGR-re menő függőleges szilikon csövem. Semmilyen eltérés nincs a méretekben. Felteszed a rossz helyébe és mosoly az arcon. Wink Az, hogy milyen tartós és meddig birja a gyűrődést, arra vonatkozóan még nem tudok mondani semmit. Nem rég építettem be. wave
Tisztelettel László! worship

 worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26704 Dátum: 2013.06.08 szombat, 21:48:28 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha nem nagy kérés akkor légyszives megosztani a titkot. wow1 Hogyan csináltad. Szivesen teszek fel fotót a kiszerelt függőleges csövemről. Remélem nem értettelek félre és fém szilikon kombinációról irtál. Ha viszont sima szilikon csőről akkor egyetértek.
Tisztelettel László! worship
fémszilikon.

az 5-ös váltós csövéről lett az alsó szűkítő levágva, 6sebességes rendszerben van 40-60-as gumicső, felülre meg kapott 10cm egyenes szilikon csövet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26705 Dátum: 2013.06.08 szombat, 22:26:14 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én ezt az utat végi jártam. Megcsináltam fémből a függőleges csövet.  A cső két végére szilikon rezgéscsillapitókat tettem. Eredmény igaz, hogy tartós de a motor káros rengéseit sajnos átadja az alvázra. Egy idő után meguntam a kisérletezést , már mint a remegés csillapítást, és fájó szívvel de lecseréltem, egy teljes szilikonból készűlt csőre. Azóta helyre állt a rend.
Tisztelettel László! worship

Alvázra? az a cső sehol nem érintkezi az alvázzal...a gumitoldás meg elkell hogy nyelje....de biztos hogy megoldanám a dolgot ne legyen gond vele...
Nekem traktor cső van pl ahol az EGR csatlakozás jött be...kidobáltam a felesleges kacatokat és egy cső szűkitőt csináltam...traktor cső pedig 10bart bir igy nem gondolnám hogy probléma lehetne, mint ahogy nincs is...és 1500ft métere azthiszem...


« Utoljára szerkesztve: 2013.06.09 vasárnap, 20:55:14 írta Bunyek » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26706 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 06:37:35 »

Alvázra? az a cső sehol nem érintkezi az alvázzal...a gumitoldás meg elkell hogy nyelje....de biztos hogy megoldanám a dolgot ne legyen gond vele...
Nekem traktor cső van pl ahol az EGR csatlakozás jött be...kidobáltam a felesleges kacatokat és egy cső szűkitőt csináltam...traktor cső pedig 10bart bir igy nem gondolnám hogy probléma lehetne, mint ahogy nincs is...és 1500ft métere azthiszem...
Tisztelt Fórumtárs!
A függőleges EGR cső alsó vége a MAP szenzorra csatlakozik ami az alvázhoz van rögzitve egy fémcsőben. Itt volt 2db gumi szilent ami kilett hajintva és fixre lett huzva. Igy adódik a kapcsolat az alvázzal.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #26707 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 16:58:39 »

Sziasztok!

2006-os, MK3, ötajtós 2.0 TDCi Mondeo, indításnál egy pillanatra nyikkanó hangot ad, ami alacsony fordulaton kuplunkfelengedéskor is jelentkezik, pl lassú gurulásnál ha 2esbe rakom és felengedem a kuplungot nyikkan. Olyasmi hang, mint amikor az ékszíj megcsúszik, csak ebben nincs ékszíj... Lehet, hogy valamelyik hosszbordás szíj? Tavasszal kezdtem tapasztalni, amikor bejött egy kicsit melegebb idő. Km: 180 000.

Mi lehet ez?

Előre is köszi.

Üdv.!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26708 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 17:46:28 »

Sziasztok!

2006-os, MK3, ötajtós 2.0 TDCi Mondeo, indításnál egy pillanatra nyikkanó hangot ad, ami alacsony fordulaton kuplunkfelengedéskor is jelentkezik, pl lassú gurulásnál ha 2esbe rakom és felengedem a kuplungot nyikkan. Olyasmi hang, mint amikor az ékszíj megcsúszik, csak ebben nincs ékszíj... Lehet, hogy valamelyik hosszbordás szíj? Tavasszal kezdtem tapasztalni, amikor bejött egy kicsit melegebb idő. Km: 180 000.

Mi lehet ez?

Előre is köszi.

Üdv.!

Van benne ékszíj, kettő is. (a hosszbordás szíj is ékszíj)
Nézd át mindkettőt és a feszítőket is. Ha tudod álló motornál nyomkodd meg a szíjakat hátha hallani a hangot. Talán könnyebb úgy megkeresni a forrást.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26709 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 18:32:28 »

Sziasztok!

2006-os, MK3, ötajtós 2.0 TDCi Mondeo, indításnál egy pillanatra nyikkanó hangot ad, ami alacsony fordulaton kuplunkfelengedéskor is jelentkezik, pl lassú gurulásnál ha 2esbe rakom és felengedem a kuplungot nyikkan. Olyasmi hang, mint amikor az ékszíj megcsúszik, csak ebben nincs ékszíj... Lehet, hogy valamelyik hosszbordás szíj? Tavasszal kezdtem tapasztalni, amikor bejött egy kicsit melegebb idő. Km: 180 000.

Mi lehet ez?

Előre is köszi.

Üdv.!
Hello!

az indításkori nyikkanás a hosszbordásszíj feszítője szokott lenni. megfáradt.

  Ha visszaváltasz, ráengeded és akkor "nyikkan  az kuplungtárcsa.  nem fog nagyon fent a kuplung? 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26710 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 21:57:43 »

Sziasztok!

2006-os, MK3, ötajtós 2.0 TDCi Mondeo, indításnál egy pillanatra nyikkanó hangot ad, ami alacsony fordulaton kuplunkfelengedéskor is jelentkezik, pl lassú gurulásnál ha 2esbe rakom és felengedem a kuplungot nyikkan. Olyasmi hang, mint amikor az ékszíj megcsúszik, csak ebben nincs ékszíj... Lehet, hogy valamelyik hosszbordás szíj? Tavasszal kezdtem tapasztalni, amikor bejött egy kicsit melegebb idő. Km: 180 000.

Mi lehet ez?

Előre is köszi.

Üdv.!
halódik a generátorszíj feszítő.Nem idegesít alapjáraton a berregés? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26711 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 22:03:40 »

Sziasztok!

2006-os, MK3, ötajtós 2.0 TDCi Mondeo, indításnál egy pillanatra nyikkanó hangot ad, ami alacsony fordulaton kuplunkfelengedéskor is jelentkezik, pl lassú gurulásnál ha 2esbe rakom és felengedem a kuplungot nyikkan. Olyasmi hang, mint amikor az ékszíj megcsúszik, csak ebben nincs ékszíj... Lehet, hogy valamelyik hosszbordás szíj? Tavasszal kezdtem tapasztalni, amikor bejött egy kicsit melegebb idő. Km: 180 000.

Mi lehet ez?

Előre is köszi.

Üdv.!
nekem is ugyan ez a bajom!  nyes

laza 40ezres probléma falbav
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


djgin
Vendég
« Új hozzászólás #26712 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 10:03:09 »

Hello!

az indításkori nyikkanás a hosszbordásszíj feszítője szokott lenni. megfáradt.

  Ha visszaváltasz, ráengeded és akkor "nyikkan  az kuplungtárcsa.  nem fog nagyon fent a kuplung? 

Sziasztok!

Úgy tudtam, hogy az ékszíj az ék alakú profil miatt "ék"szíj, de a probléma szempontjából ez lényegtelen. Nem fog fent a kuplung, előző tulaj 90 ezernél cseréltette, szakszervízben, számlával igazolta, anno vásárlás előtt ezt leinformáltam. Ugyanaz a nyikkanás ha ráengedem, mint indításkor, valószínűleg ua. a probléma, de csak akkor van, ha alacsony a fordulat és nincs nyomaték... Melyik hosszbordás szíj feszítő lehet? Generátoré vagy szervóé? Meg valamelyikhez asszem 2 is van... Vagy csere komplett minden? Szíjak, görgők feszítők? Alaphangon 70-80 körül lenne csak az anyag...

Mennyire sürgős ezt a problémát orvosolni? Hónap végén hosszabb utat tervezek a Balatonra Szolnokról, azt még jó lenne ha kibírná.

Kösz.
Naplózva
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #26713 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 10:12:48 »

halódik a generátorszíj feszítő.Nem idegesít alapjáraton a berregés? vigyor3

Szia!

Berregés alatt, az utastérben is kissé hallható, néha meg-meg szakadó búgó/berregő hangot értesz? Mert azt is hallom egy ideje, és de idegesít! Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26714 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 15:53:10 »

Sziasztok!

Úgy tudtam, hogy az ékszíj az ék alakú profil miatt "ék"szíj, de a probléma szempontjából ez lényegtelen. Nem fog fent a kuplung, előző tulaj 90 ezernél cseréltette, szakszervízben, számlával igazolta, anno vásárlás előtt ezt leinformáltam. Ugyanaz a nyikkanás ha ráengedem, mint indításkor, valószínűleg ua. a probléma, de csak akkor van, ha alacsony a fordulat és nincs nyomaték... Melyik hosszbordás szíj feszítő lehet? Generátoré vagy szervóé? Meg valamelyikhez asszem 2 is van... Vagy csere komplett minden? Szíjak, görgők feszítők? Alaphangon 70-80 körül lenne csak az anyag...

Mennyire sürgős ezt a problémát orvosolni? Hónap végén hosszabb utat tervezek a Balatonra Szolnokról, azt még jó lenne ha kibírná.

Kösz.

Vegyél már rá egy hosszbordás szíjat,meg egy szervó szíjat.hosszbordás szíjat vettem gyárit 6e ft,a szervóra meg Bosch- 1800ft volt.negyed óra latt lelett cserélve és nem ciripel.Aztán ha nem szünik meg akkor az egész feszítő rendszert kikell cserélbed.Amúgy ez a 2 db szíj van rajta a dieselen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26715 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 18:42:41 »

Szia!

Berregés alatt, az utastérben is kissé hallható, néha meg-meg szakadó búgó/berregő hangot értesz? Mert azt is hallom egy ideje, és de idegesít! Smiley
akkor jó. a feszítő xar,és még egyéb más alkatrész is cserés lehet a generátorszíjrendszerben.
A szervószíj(feszítő) nem berreg,annak csapágyhangja van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pietro6923
Vendég
« Új hozzászólás #26716 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 20:55:38 »

Végre kiderült mi a baja a gépnek!!!! valaki tud árat mondani teljes üzemanyagellátási rendszer cseréjére, Új porlasztók, új pumpa kéne nekem plusz a csövek,ja és ezt valaki esetleg bele tudná nekem rakni? 2002. 08 havi 131 le köszönöm előre is
ha már szerelünk chip tuningal mennyire lehet vagy érdemes felhúzni a kocsit?
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #26717 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 20:58:17 »

Végre kiderült mi a baja a gépnek!!!! valaki tud árat mondani teljes üzemanyagellátási rendszer cseréjére, Új porlasztók, új pumpa kéne nekem plusz a csövek,ja és ezt valaki esetleg bele tudná nekem rakni? 2002. 08 havi 131 le köszönöm előre is
ha már szerelünk chip tuningal mennyire lehet vagy érdemes felhúzni a kocsit?

szerintem ha teljesen cseréled, és már ilyen mértékben kinyitod a pénztárcát, akkor érdemes Ford szervízben csináltatni.
a debreceni Fordos szerelőm múltkor 500ezres ajánlatot mondott, új porlasztók, új pumpa, új üzemanyagcsövezésre. és ha maximalista vagy érdemes a tankot is kitisztítani.  Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26718 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 21:12:40 »

szerintem ha teljesen cseréled, és már ilyen mértékben kinyitod a pénztárcát, akkor érdemes Ford szervízben csináltatni.
a debreceni Fordos szerelőm múltkor 500ezres ajánlatot mondott, új porlasztók, új pumpa, új üzemanyagcsövezésre. és ha maximalista vagy érdemes a tankot is kitisztítani.  Wink
annyiért már teljes autót adnak lassan vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pietro6923
Vendég
« Új hozzászólás #26719 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 21:37:44 »

annyiért már teljes autót adnak lassan vigyor3
persze, *** autót ötért lehet kapni, vagy még olcsóbban is Cheesy duhos2
Naplózva
pietro6923
Vendég
« Új hozzászólás #26720 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 21:39:39 »

szerintem ha teljesen cseréled, és már ilyen mértékben kinyitod a pénztárcát, akkor érdemes Ford szervízben csináltatni.
a debreceni Fordos szerelőm múltkor 500ezres ajánlatot mondott, új porlasztók, új pumpa, új üzemanyagcsövezésre. és ha maximalista vagy érdemes a tankot is kitisztítani.  Wink
hát én is valahogy így számoltam, köszi az infót, az időbe mennyit vesz igénybe? mert külföldön vagyok és szabadságot kell kérnem rinya
Naplózva
pietro6923
Vendég
« Új hozzászólás #26721 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 21:41:32 »

hát én is valahogy így számoltam, köszi az infót, az időbe mennyit vesz igénybe? mert külföldön vagyok és szabadságot kell kérnem rinya
erre adnak valamennyi garanciát amúgy?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26722 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 21:42:23 »

hát én is valahogy így számoltam, köszi az infót, az időbe mennyit vesz igénybe? mert külföldön vagyok és szabadságot kell kérnem rinya
Ford-Fort-tól rendeltem és 542000ft-volt.A beépítés max 5 óra alatt megvan.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26723 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 21:43:15 »

erre adnak valamennyi garanciát amúgy?
Csak számlával szabad megcsináltatni.Fél év a garancia
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #26724 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 21:56:33 »

annyiért már teljes autót adnak lassan vigyor3
amúgy igen.  szomoru1 én se sürgetem annyira ameddig nem dobálja be a hibát 100 kmenként.  vigyor3

de viszont, ha majd rákerül a sor, és nyitni kell a tárcát, akkor azzal nyugtatom majd magam, hogy van egy 100%-osan jó üzemanyagrendszerű autóm.  szomoru1 smile
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #26725 Dátum: 2013.06.11 kedd, 12:04:15 »

sziasztok

következő gondom lenne....
Figyelmes lettem rá hogy visszahűl a víz hőfok, jött előszór a olajköri gyári és a főköri német utángyártott  termosztát csere, a jelenség továbbra is fennállt.
Akkor kicseréltem a főkörit is gyárira, sajnos ugyanúgy visszaindul a hőfok mutató pl mikor beérek városban és nincs terhelve a motor....
Két gyári termosztátnál nem tudok jobbat beszerelni...
Történethez hozzá tartozik, hogy ez a bibi azután jött elő miután a kormány szervo szivattyúmat kicseréltük.
A beépített alkatrész bontott volt, elvileg 40 ezer mérföld volt benne, a vízpumpa meg a szervo szivattyú ugye egyben van, így is lett beszerelve.

Lehet összefüggés a víz hőfok visszahűlés és a bontott vizpumpa + szervo szivattyú csere közt?

Köszönöm!
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26726 Dátum: 2013.06.11 kedd, 12:20:36 »

sziasztok

következő gondom lenne....
Figyelmes lettem rá hogy visszahűl a víz hőfok, jött előszór a olajköri gyári és a főköri német utángyártott  termosztát csere, a jelenség továbbra is fennállt.
Akkor kicseréltem a főkörit is gyárira, sajnos ugyanúgy visszaindul a hőfok mutató pl mikor beérek városban és nincs terhelve a motor....
Két gyári termosztátnál nem tudok jobbat beszerelni...
Történethez hozzá tartozik, hogy ez a bibi azután jött elő miután a kormány szervo szivattyúmat kicseréltük.
A beépített alkatrész bontott volt, elvileg 40 ezer mérföld volt benne, a vízpumpa meg a szervo szivattyú ugye egyben van, így is lett beszerelve.

Lehet összefüggés a víz hőfok visszahűlés és a bontott vizpumpa + szervo szivattyú csere közt?

Köszönöm!

Gyári új termosztát is lehet kuka, valahol le van írva, hogy melyik csöveket kell fogdosni, meg mikor, hogy lássa az ember, hogy melyik marad nyitva.
Naplózva
pietro6923
Vendég
« Új hozzászólás #26727 Dátum: 2013.06.11 kedd, 13:52:28 »

Sziasztok, úgy döntöttem, megválok mégis hőn szeretett autómtól 2002.08 havi 2.0 tdci 130 le  fekete kombi, bézs bőr, tolatóradar, fed. komp. 171000 valós km, az autón most cseréltek olajat, szíjakat fékbetéteket, és a pumpát felújittattam, magasnyomás szabájzó szelepet és főtengely szenzort 2 hónapja cserélték. az autó rendbe lenne, csak a porlasztók kezdtek el szarakodni, fel lehetne ujittatni de én most így belefáradtam....adok hozzá még 4 90% os téli gumit is, ha valakit érdekel küldök képeket is.... üdv mindenkinek
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 14:33:18 írta pietro6923 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26728 Dátum: 2013.06.11 kedd, 13:54:29 »

Sziasztok, úgy döntöttem, megválok mégis hőn szeretett autómtól 2002.08 havi 2.0 tdci 130 le  fekete kombi, bézs bőr, tolatóradar, fed. komp. 171000 valós km, az autón most cseréltek olajat, szíjakat fékbetéteket, és a pumpát felújittattam, magasnyomás szabájzó szelepet és főtengely szenzort 2 hónapja cserélték. az autó rendbe lenne, csak a porlasztók kezdtek el szarakodni, fel lehetne ujittatni de én most így belefáradtam....adok hozzá még 4 90% os téli gumit is, ha valakit érdekel küldök képeket is.... üdv mindenkinek

Tedd be egy hirdetésbe a Keres-kínálban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
David89
Vendég
« Új hozzászólás #26729 Dátum: 2013.06.11 kedd, 14:10:08 »

Sziasztok!

A diagnosztika kimutatta, hogy (2002,131 Le) Mondeóm egyik porlasztója (3.) megállt. Szerelőm szerint mind a 4 porlasztót fel kéne újíttatni. Érdeklődnék Tőletek, hogy valóban megalapozott lenne mind a 4et felújítani, vagy elég lenn csak a hibásat? Illetve (ha esetleg volt tapasztalatotok ezzel kapcsolatban) tudnatok mondani nekem egy körülbelüli árat erre vonatkozóan (Ft/db). Esetleg egy bontottal jobban járnék?
Segítségeteket előre is köszönöm!

Dávid 
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26730 Dátum: 2013.06.11 kedd, 14:32:56 »

Szia!

Attól függ  mi a baja, ha csak az elektronikája halt el, akkor csak egy modult kell cserélni, ha mechanika, akkor fel kell újjítani. A 4 db kb 200e, de garival (Filep Diesel).


Sziasztok!

A diagnosztika kimutatta, hogy (2002,131 Le) Mondeóm egyik porlasztója (3.) megállt. Szerelőm szerint mind a 4 porlasztót fel kéne újíttatni. Érdeklődnék Tőletek, hogy valóban megalapozott lenne mind a 4et felújítani, vagy elég lenn csak a hibásat? Illetve (ha esetleg volt tapasztalatotok ezzel kapcsolatban) tudnatok mondani nekem egy körülbelüli árat erre vonatkozóan (Ft/db). Esetleg egy bontottal jobban járnék?
Segítségeteket előre is köszönöm!

Dávid 
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26731 Dátum: 2013.06.11 kedd, 14:40:15 »

Attól függ  mi a baja, ha csak az elektronikája halt el, akkor csak egy modult kell cserélni, ha mechanika, akkor fel kell újjítani. A 4 db kb 200e, de garival (Filep Diesel).

Meg attól függően, mi a baja, meg kell nézni a szivattyút is, mert ha az darálódik, akkor a felújított csúcsoknak sem lesz hosszú az élete.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
David89
Vendég
« Új hozzászólás #26732 Dátum: 2013.06.11 kedd, 14:40:55 »

Szia!

Attól függ  mi a baja, ha csak az elektronikája halt el, akkor csak egy modult kell cserélni, ha mechanika, akkor fel kell újjítani. A 4 db kb 200e, de garival (Filep Diesel).



Szia! És mind a 4et kell, vagy egyenként lehet?
Naplózva
David89
Vendég
« Új hozzászólás #26733 Dátum: 2013.06.11 kedd, 14:45:33 »

Meg attól függően, mi a baja, meg kell nézni a szivattyút is, mert ha az darálódik, akkor a felújított csúcsoknak sem lesz hosszú az élete.

AndyA

Szia!

Esetleg tudnal tippet adni, hogy hol tudnam ezt hitelt érdemlően kideríteni, a lehgedvezőbb áron?

Előre isköszönöm

Dávid
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26734 Dátum: 2013.06.11 kedd, 14:57:49 »

Szia!

Esetleg tudnal tippet adni, hogy hol tudnam ezt hitelt érdemlően kideríteni, a lehgedvezőbb áron?

Előre isköszönöm

Dávid

Nekem a Filep dízelnél csinálták. Egy darabot is megcsinálnak. Nálam kapcsolószelepet és porlasztócsúcsot cseréltek. Cakk-pakk 70e volt. Nekem a magasnyomásúm rendben van. Szedd le a go. szűrőt, az aljáról csavard ki azt a csavart, a gázolajat negedd bele egy fehér műanyag pohárba, majd a pohár aljához tegyél egy mágnest. Ha ott látsz mozgó apró dolgokat, akkor a szivattyúd is megadta vagy meg fogja adni magát. Mk2-től emberi áron hozzá tudsz jutni keveset futott szivattyúhoz és porlasztókhoz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26735 Dátum: 2013.06.11 kedd, 15:00:58 »

Nekem a Filep dízelnél csinálták. Egy darabot is megcsinálnak. Nálam kapcsolószelepet és porlasztócsúcsot cseréltek. Cakk-pakk 70e volt. Nekem a magasnyomásúm rendben van. Szedd le a go. szűrőt, az aljáról csavard ki azt a csavart, a gázolajat negedd bele egy fehér műanyag pohárba, majd a pohár aljához tegyél egy mágnest. Ha ott látsz mozgó apró dolgokat, akkor a szivattyúd is megadta vagy meg fogja adni magát. Mk2-től emberi áron hozzá tudsz jutni keveset futott szivattyúhoz és porlasztókhoz.

Vagy 130 körül van egy szivattyú felújítás, és akkor megint tutti egy jó darabig.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26736 Dátum: 2013.06.11 kedd, 15:01:37 »

Vagy 130 körül van egy szivattyú felújítás, és akkor megint tutti egy jó darabig.

AndyA

Vagy.
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #26737 Dátum: 2013.06.11 kedd, 15:56:25 »

Mit tudtok mondani az 1.6 TDCI motorról 2008 körüli (ami a fokuszokban is van) ?? Mennyire strapabíro, vannak-e tipus hibái, 100.000 km környékén mi lehet nagyobb tétel csere ?? Porlasztókat mennyire eszi ?? Ilyen autó vétel előttt állok, és segítség kellene !!!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26738 Dátum: 2013.06.11 kedd, 16:05:02 »

Sziasztok!

A diagnosztika kimutatta, hogy (2002,131 Le) Mondeóm egyik porlasztója (3.) megállt. Szerelőm szerint mind a 4 porlasztót fel kéne újíttatni. Érdeklődnék Tőletek, hogy valóban megalapozott lenne mind a 4et felújítani, vagy elég lenn csak a hibásat? Illetve (ha esetleg volt tapasztalatotok ezzel kapcsolatban) tudnatok mondani nekem egy körülbelüli árat erre vonatkozóan (Ft/db). Esetleg egy bontottal jobban járnék?
Segítségeteket előre is köszönöm!

Dávid 
KocsiAdatokat kitenni aláírásba!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #26739 Dátum: 2013.06.11 kedd, 16:07:06 »

KocsiAdatokat kitenni aláírásba!!!!!

ezt nem értem, rossz helyre írtam Huh?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26740 Dátum: 2013.06.11 kedd, 16:10:08 »

ezt nem értem, rossz helyre írtam Huh?
Ezt nem  neked írtam Hanem DAVID fórumtársnak.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26741 Dátum: 2013.06.11 kedd, 16:11:22 »

Szia! És mind a 4et kell, vagy egyenként lehet?
Ha már ujítani kell és x km után vagy akkor jobb a 4-et egyszerre.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26742 Dátum: 2013.06.11 kedd, 16:28:27 »

Mit tudtok mondani az 1.6 TDCI motorról 2008 körüli (ami a fokuszokban is van) ?? Mennyire strapabíro, vannak-e tipus hibái, 100.000 km környékén mi lehet nagyobb tétel csere ?? Porlasztókat mennyire eszi ?? Ilyen autó vétel előttt állok, és segítség kellene !!!

Elég jók. Egy barátom is most vett egy ilyet németektől.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #26743 Dátum: 2013.06.11 kedd, 16:31:46 »

Elég jók. Egy barátom is most vett egy ilyet németektől.

AndyA

melyik szériát ?? én igazából ezt keresem. ezt melyik szériának mondják Huh?


« Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 16:35:20 írta Peter tddi » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26744 Dátum: 2013.06.11 kedd, 16:46:14 »

melyik szériát ?? én igazából ezt keresem. ezt melyik szériának mondják Huh?

Ez Focus II facelift.

1.6 tdci is PSA motor, és elég megbízható. Befecskendezés, motor kimegy a világból, turbócső repedés szokott lenni, de azt módosították, illetve ezekben löttyös dpf van, amit 120-140e kmnél ki kell cserélni mert tönkremegy...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #26745 Dátum: 2013.06.11 kedd, 16:47:40 »

Ez Focus II facelift.

1.6 tdci is PSA motor, és elég megbízható. Befecskendezés, motor kimegy a világból, turbócső repedés szokott lenni, de azt módosították, illetve ezekben löttyös dpf van, amit 120-140e kmnél ki kell cserélni mert tönkremegy...



a PSA motor az mit takar, milyen az??  és mi az a dpf ??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26746 Dátum: 2013.06.11 kedd, 16:51:13 »

a PSA motor az mit takar, milyen az??  és mi az a dpf ??
pözsó,részecske szűrő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #26747 Dátum: 2013.06.11 kedd, 16:55:26 »

pözsó,részecske szűrő.

akkor miért nem HDI ??  ez drága a részecske szűrő ?? akkor inkább érdemes venni 150.000 km-től  ha már kicserélték rajta, nem Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 16:57:02 írta Peter tddi » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26748 Dátum: 2013.06.11 kedd, 16:57:13 »

akkor miért nem HDI ??
mert a ford nem szereli HDI üzemanyagrendszerrel,hanem tdci-vel.az a sajátja.a blokk PSA...

vagy igen vagy nem...anyámnak se hinném el bemondásra.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26749 Dátum: 2013.06.11 kedd, 17:12:43 »

Elég jók. Egy barátom is most vett egy ilyet németektől.

AndyA

És mi a jó bennük? mert én nem ezeket hallom szerelőktől, meg látom szétburitva őket... szomoru1
Naplózva
Oldalak: 1 ... 528 529 530 531 532 533 534 [535] 536 537 538 539 540 541 542 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.