Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:44:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
529
530
531
532
533
534
535
[
536
]
537
538
539
540
541
542
543
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14625247 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26750 Dátum:
2013.06.11 kedd, 17:51:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.11 kedd, 17:12:43
És mi a jó bennük? mert én nem ezeket hallom szerelőktől, meg látom szétburitva őket...
Volt 1.6'tdci-d? Vagy akár közel családtagodnak? Beszéltél 1.6 tdciről Ford szerelővel?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26751 Dátum:
2013.06.11 kedd, 18:13:49 »
Sziasztok!
Gázolajszűrő cserénél amikor a régi szűrőből szimplán kiöntöm gázoalajat akkor is ki jön az apró szemcse vagy csak ha leresztem.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26752 Dátum:
2013.06.11 kedd, 18:19:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.11 kedd, 16:46:14
Ez Focus II facelift.
ez nem 3-as kókusz? mind1 igazából, csak kérdem
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26753 Dátum:
2013.06.11 kedd, 18:58:54 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.06.11 kedd, 18:19:44
ez nem 3-as kókusz? mind1 igazából, csak kérdem
Ez a hármas:
http://automotiva.com.ar/wp-content/uploads/2012/02/Ford-Focus-Ecoboost-2.jpg
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26754 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:00:27 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.11 kedd, 17:51:27
Volt 1.6'tdci-d? Vagy akár közel családtagodnak? Beszéltél 1.6 tdciről Ford szerelővel?
Nekünk volt a családban egy ugyanilyen, csak, ha jól emlékszem, 90 lovas. Hibátlan volt, 5 literekkel elment városban ( kombi) és 150 000km alatt csak olajat kellett benne cserélni, semmi mást.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26755 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:03:38 »
Idézetet írta: spyware - 2013.06.11 kedd, 18:13:49
Sziasztok!
Gázolajszűrő cserénél amikor a régi szűrőből szimplán kiöntöm gázoalajat akkor is ki jön az apró szemcse vagy csak ha leresztem.
Gyorsabb, ha leereszted. Ha biztosra akarsz menni, akkor levágod a szűrő tetejét és úgy nézed meg. akkor a szűrőbetétet is látod.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26756 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:05:39 »
Idézetet írta: David89 - 2013.06.11 kedd, 14:45:33
Szia!
Esetleg tudnal tippet adni, hogy hol tudnam ezt hitelt érdemlően kideríteni, a lehgedvezőbb áron?
Előre isköszönöm
Dávid
Amúgy először csinálnak egy számítógépes diagnosztikát és utána mondják meg, hogy mi a gond és mit lehet csinálni és mennyiért. Aztán te eldöntöd, hogy ott csináltatod meg vagy máshol.
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26757 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:08:58 »
Sziasztok! Mondeo tulaj vagyok kb 3 hete. Sikerült egy szervízkönyves darabot vennem, pénztárcámnak megfelelően. De mivel a keret nem volt valami bő, így a kocsibban 280 ezer km van. Le akarom cserélni rajt az olajat a napokban, mert miután megvettem bevittem a ford stausshoz Szombathelyen ahol szervízelve is volt, de mióta ott jártak vele 19ezer km belement. Milyen olajat ajánlotok bele, tekintettel a futásának mértékére. Mennyi olaj kell ebbe pontosan? (6 literre gondolok)
Amúgy felkészületlen voltam, mert én nem tudtam, hogy a mondeo vezérműláncos. Azzal mit kell csinálni, mikor kell azt cserélni? Vagy csak időközönként hozzá kell állítani? Láncos autóm még nem volt.
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26758 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:10:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.11 kedd, 17:51:27
Volt 1.6'tdci-d? Vagy akár közel családtagodnak? Beszéltél 1.6 tdciről Ford szerelővel?
Mi köze ennek ahhoz hogy egy rakás *** az a motor?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26759 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:13:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.11 kedd, 19:10:32
Mi köze ennek ahhoz hogy egy rakás *** az a motor?
Az, hogy baromira nem az!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26760 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:19:07 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.11 kedd, 19:13:31
Az, hogy baromira nem az!
szerinted...
Inkább 1.8-ast vennék FOCUS-ból...2.0-át meg véletlen se...
De mindenki azt csinál amit akar.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26761 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:19:51 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 19:08:58
Sziasztok! Mondeo tulaj vagyok kb 3 hete. Sikerült egy szervízkönyves darabot vennem, pénztárcámnak megfelelően. De mivel a keret nem volt valami bő, így a kocsibban 280 ezer km van. Le akarom cserélni rajt az olajat a napokban, mert miután megvettem bevittem a ford stausshoz Szombathelyen ahol szervízelve is volt, de mióta ott jártak vele 19ezer km belement. Milyen olajat ajánlotok bele, tekintettel a futásának mértékére. Mennyi olaj kell ebbe pontosan? (6 literre gondolok)
Amúgy felkészületlen voltam, mert én nem tudtam, hogy a mondeo vezérműláncos. Azzal mit kell csinálni, mikor kell azt cserélni? Vagy csak időközönként hozzá kell állítani? Láncos autóm még nem volt.
5w30-as olajat vegyél egy 5 literest és még egy 1 literest. Annyi biztos elég. (A 2.0-ba 6,5l megy) Ajánlott a Ford vagy a Motorcraft. Ezek olcsóbbak és jók. De vehetsz akár Castrol Magnatec-et is, ami majdnem ugyanaz (sőt egyes információk szerint ugyanaz), mint a ford, csak fele annyiba kerül. Szűrőt is gyárit vegyél bele. Néhány százassal drágább, mint az utángyártott. Esetleg a go szűrőt is lecserélheted, abból is a gyári, a Bosch vagy a Mann filter javasolt. A vezérműlánccal ne foglalkozz, csak akkor, ha már csörög. (ez sem mostanában lesz) És akkor még jöhet a levegőszűrő és a pollenszűrő csere.
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26762 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:25:52 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.11 kedd, 19:19:51
Esetleg a go szűrőt is lecserélheted, abból is a gyári, a Bosch vagy a Mann filter javasolt.
go szűrő alatt gázolaj szűrőt értünk gondolom. Ez nem lehet valami olcsó dolog ahogy most így gyorsan rákerestem. Ezt milyen időközönként szokás cserélni?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26763 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:30:04 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.11 kedd, 19:03:38
Gyorsabb, ha leereszted. Ha biztosra akarsz menni, akkor levágod a szűrő tetejét és úgy nézed meg. akkor a szűrőbetétet is látod.
Hát én szimplán kiöntöttem, de nem jött semmi apró szemcse.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26764 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:34:42 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 19:25:52
go szűrő alatt gázolaj szűrőt értünk gondolom. Ez nem lehet valami olcsó dolog ahogy most így gyorsan rákerestem. Ezt milyen időközönként szokás cserélni?
Itt írtak már olyat is, hogy 100e-ként. Én megmondom őszintén 20 ezrenként kcserélem azt csááááá. Abból nem lehet bajság. Amúgy is elég érzékeny az üzemanyag rendszere ezeknek.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26765 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:36:55 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.11 kedd, 19:34:42
Itt írtak már olyat is, hogy 100e-ként. Én megmondom őszintén 20 ezrenként kcserélem azt csááááá. Abból nem lehet bajság. Amúgy is elég érzékeny az üzemanyag rendszere ezeknek.
60ezer a gyári előírás.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26766 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:40:19 »
én 10.000-ként cserélem...pedig TDDI...
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26767 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:42:31 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.11 kedd, 19:34:42
Itt írtak már olyat is, hogy 100e-ként. Én megmondom őszintén 20 ezrenként kcserélem azt csááááá. Abból nem lehet bajság. Amúgy is elég érzékeny az üzemanyag rendszere ezeknek.
Ahhha... meg hát szervizkönyv ide vagy oda, meg hiába beszéltem én a srácokkal ott, ki tudja mikor cserélték azt le, így meg tudnám, hogy most friss a dolog. Igen azt vágom, hogy elég érzékenyek ezek a tdci-k, de van 2.0 hdi tapasztalatom,
úgyhogy az megatanította, hogy úgy kell ezekre figyelni mint a hímestojásra. A környéken ahol lakom, mol kút van legközelebb, most ilyen mol evo neo dieselt tankoltam bele. Sajna mindig nem engethetem meg, hogy ilyen drágábbakat csurgassak bele, de amikor tudom megteszem. Te melyik "drágább", "jobb" minőségű üzemanyagot ajánlod ebbe?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26768 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:43:30 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.06.11 kedd, 19:36:55
60ezer a gyári előírás.
Akkor lecserélem
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26769 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:46:44 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 19:42:31
...elég érzékenyek ezek a tdci-k, de van 2.0 hdi tapasztalatom...
Hdi meg tdci... a hdi motor (pl 2.0) a 4-es mondeóban tdci.
A mi tdci-nk (puma) 2,2-es változata benn figyel a psa autóiban. Hdi néven.
Huncut világ ez.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26770 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:47:50 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 19:42:31
Ahhha... meg hát szervizkönyv ide vagy oda, meg hiába beszéltem én a srácokkal ott, ki tudja mikor cserélték azt le, így meg tudnám, hogy most friss a dolog. Igen azt vágom, hogy elég érzékenyek ezek a tdci-k, de van 2.0 hdi tapasztalatom,
úgyhogy az megatanította, hogy úgy kell ezekre figyelni mint a hímestojásra. A környéken ahol lakom, mol kút van legközelebb, most ilyen mol evo neo dieselt tankoltam bele. Sajna mindig nem engethetem meg, hogy ilyen drágábbakat csurgassak bele, de amikor tudom megteszem. Te melyik "drágább", "jobb" minőségű üzemanyagot ajánlod ebbe?
Én általában a madarasnál tankolok (ósan), de volt, hogy az ENVI-nél (metro) tankolok. Ezek most 400-405ft/l körül mozognak. Plusz megy bele tankonként 1 dl Repsol 2T olaj. Tettem már bele OMV prémiumot is, de se kevesebbet nem evett , se jobban nem ment ahhoz képest, hogy 40 ft-al drágább. Az üzemanyagról meg csak annyit, hogy tudsz tankolni OMV-nél jót is meg sz@rt is. Attól, hogy OMV, még kút és kút között is van különbség. És ez igaz bármelyikre.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 19:49:57 írta Lacika71
»
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26771 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:48:40 »
Idézetet írta: Angel - 2013.06.11 kedd, 19:46:44
Hdi meg tdci... a hdi motor (pl 2.0) a 4-es mondeóban tdci.
A mi tdci-nk (puma) 2,2-es változata benn figyel a psa autóiban. Hdi néven.
Huncut világ ez.
Amúgy tényleg huncut, apám volvo-jában Renault motor van....
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26772 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:50:06 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.11 kedd, 19:47:50
Én általában a madarasnál tankolok (ósan), de volt, hogy az ENVI-nél (metro) tankolok. Ezek most 400-405ft/l körül mozognak. Plusz megy bele tankonként 1 dl Repsol 2T olaj. Tettem már bele OMV prémiumot is, de se kevesebbet nem evett , se jobban nem ment ahhoz képest, hogy 40 ft-al drágább.
én castrol tda-val tunnyingolom a gázolajat csak mol-nál tankolok!2e Ft az adalék és 250l -hez jó olcsóbb mint a prémium go!és -20-ban is úgy indul mint melegben!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26773 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:51:16 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 19:25:52
go szűrő alatt gázolaj szűrőt értünk gondolom. Ez nem lehet valami olcsó dolog ahogy most így gyorsan rákerestem. Ezt milyen időközönként szokás cserélni?
Hivatalosan 60 ezrenként. De többen minden olajcserekor kicseréljük azt is, 20 ezrenként.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26774 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:51:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.11 kedd, 19:19:07
szerinted...
Inkább 1.8-ast vennék FOCUS-ból...2.0-át meg véletlen se...
De mindenki azt csinál amit akar.
Megbízhatóság tekintetében pont fordítva...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26775 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:52:43 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.11 kedd, 19:47:50
Plusz megy bele tankonként 1 dl Repsol 2T olaj.
Azt most miért is, meg hogyan?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26776 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:54:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.06.11 kedd, 19:51:16
Hivatalosan 60 ezrenként. De többen minden olajcserekor kicseréljük azt is, 20 ezrenként.
AndyA
meggyőztetek, köszi
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26777 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:54:23 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 19:48:40
Amúgy tényleg huncut, apám volvo-jában Renault motor van....
Meg a nissanban is... rönó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26778 Dátum:
2013.06.11 kedd, 19:57:41 »
Idézetet írta: Angel - 2013.06.11 kedd, 19:54:23
Meg a nissanban is... rönó.
akár mi is ez a tdci, hogy most a chip miatta ami benne van, vagy csak mert alapból is 130 lovas lenne, de a hdi peugeot 406-osom csak szívná a füstöt ez mögött, ez annyira megy. Mondjuk valami specko p-box van benne, ahhoz is meg van a garilevél, meg minden **ar. Mondjuk a fogyasztásomat még mindíg nem tudom, pedig már 1400-at is mentem...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 19:59:30 írta mobster
»
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26779 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:00:15 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 19:57:41
akár mi is ez a tdci, hogy most a chip miatta ami benne van, vagy csak mert alapból is 13 lovas lenne, de a hdi peugeot 406-osom csak szívná a füstöt ez mögött, ez annyira megy. Mondjuk valami specko p-box van benne, ahhoz is meg van a garilevél, meg minden **ar. Mondjuk a fogyasztásomat még mindíg nem tudom, pedig már 1400-at is mentem...
T
urbo
D
iesel
C
ommonrail
I
njection
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26780 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:01:16 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.11 kedd, 20:00:15
T
urbo
D
iesel
C
ommonrail
I
njection
holtig tanul az ember
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26781 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:02:10 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 19:52:43
Azt most miért is, meg hogyan?
Azért, mert Magyarországon eléggé sz@r a gázolaj. Erről
itt
tudsz bővebben olvasni. A lényeg az, hogy a gázolajban nincsenek meg azok az adalékok vagy nincs bennük annyi, mint pl Németországban, ezért nem kapja meg a szivattyú a kellő kenést és hamarabb tönkremegy. (sok esetben itthon fele annyit bír, mint pl Németországban) Mivel jobban kopik, a leváló fémszemcsék a porlasztókat teszik tönkre. Az olajjal ezt a kenést fokozzuk. Megkérdeztem adagolóstól, hogy erről mit tud, és ő azt mondta, hogy nem hallott még arról, hogy olajat öntenek a gázolajba, de ártani nem árt neki. Amúgy miért mondta volna meg, hogy az k. jó, hisz neki az az érdeke, hogy minél előbb menj hozzá javíttatni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26782 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:03:49 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 20:01:16
holtig tanul az ember
H
igh-pressure
D
irect
I
njection
amúgy egészen hasonló mint a tddi....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26783 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:05:25 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 19:57:41
akár mi is ez a tdci, hogy most a chip miatta ami benne van, vagy csak mert alapból is 130 lovas lenne, de a hdi peugeot 406-osom csak szívná a füstöt ez mögött, ez annyira megy. Mondjuk valami specko p-box van benne, ahhoz is meg van a garilevél, meg minden **ar. Mondjuk a fogyasztásomat még mindíg nem tudom, pedig már 1400-at is mentem...
A fogyasztást a legegyszerűbb úgy kiszámolni, hogy teletankolod, a napi számlálót lenullázod, majd a következő tankolásnál megint tele és a napi számláló állásával elosztod a tankolt üzemanyag mennyiséget, majd felszorzod százzal.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26784 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:06:58 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 19:57:41
akár mi is ez a tdci, hogy most a chip miatta ami benne van, vagy csak mert alapból is 130 lovas lenne, de a hdi peugeot 406-osom csak szívná a füstöt ez mögött, ez annyira megy. Mondjuk valami specko p-box van benne, ahhoz is meg van a garilevél, meg minden **ar. Mondjuk a fogyasztásomat még mindíg nem tudom, pedig már 1400-at is mentem...
1400at mentél el egy tankkal?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26785 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:10:45 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 19:48:40
Amúgy tényleg huncut, apám volvo-jában Renault motor van....
volvoban van vw,psa motor is...korcs,eldobható világban élünk sajna...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26786 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:12:06 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.11 kedd, 19:51:59
Megbízhatóság tekintetében pont fordítva...
Ne már egy jogász mondja már meg hallod e...
De ha mindenképp ezt szeretnéd, felőlem legyen...
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26787 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:12:59 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.11 kedd, 20:05:25
A fogyasztást a legegyszerűbb úgy kiszámolni, hogy teletankolod, a napi számlálót lenullázod, majd a következő tankolásnál megint tele és a napi számláló állásával elosztod a tankolt üzemanyag mennyiséget, majd felszorzod százzal.
igen, tudom hogyan kell átlagfogyit számítani, csak a 2 teletankolással volt a probléma semmi mással
Egyben nem volt rá erőm beletankolni, szépen lassan meg már nem is emlékszem mennyiért tankoltam. Ma is egy 5ösért
Majd kiderül, most az átlagfogyasztásmérőm a mai 90km-en 4.2 litert mért. Inkább ne lenne benne ilyen muatató, mert egy kalap ***rt sem ér
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26788 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:14:45 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.06.11 kedd, 20:06:58
1400at mentél el egy tankkal?
nem... nem egy tankkal, pontosan nem tudom mennyit mentem mennyivel
de a hdi-m tavaly megjárta Horvátországot oda vissza egy teletankkal (1200km). Halkan megjegyzem annak 70literes tankja volt
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26789 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:15:07 »
Idézetet írta: Angel - 2013.06.11 kedd, 19:46:44
Hdi meg tdci... a hdi motor (pl 2.0) a 4-es mondeóban tdci.
A mi tdci-nk (puma) 2,2-es változata benn figyel a psa autóiban. Hdi néven.
Huncut világ ez.
Én úgy hallottam hogy Citroen a nagyobb fejlesztő amit levet az megy peugeotba...HDI motornál is.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26790 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:16:46 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 20:12:59
igen, tudom hogyan kell átlagfogyit számítani, csak a 2 teletankolással volt a probléma semmi mással
Egyben nem volt rá erőm beletankolni, szépen lassan meg már nem is emlékszem mennyiért tankoltam. Ma is egy 5ösért
Majd kiderül, most az átlagfogyasztásmérőm a mai 90km-en 4.2 litert mért. Inkább ne lenne benne ilyen muatató, mert egy kalap ***rt sem ér
Ez így van. Sose értettem, hogy mi érteme van a most 5 ezerért tankolok, most meg csak 3-ért és mindezt 2-3-4 naponta. Akkor nem tök mindegy, hogy telerakom 20-ért aztán jóság van 3 hétig? Nem kötelező kiautókázni belőle azonnal.
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26791 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:19:03 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.11 kedd, 20:02:10
Azért, mert Magyarországon eléggé sz@r a gázolaj. Erről
itt
tudsz bővebben olvasni. A lényeg az, hogy a gázolajban nincsenek meg azok az adalékok vagy nincs bennük annyi, mint pl Németországban, ezért nem kapja meg a szivattyú a kellő kenést és hamarabb tönkremegy. (sok esetben itthon fele annyit bír, mint pl Németországban) Mivel jobban kopik, a leváló fémszemcsék a porlasztókat teszik tönkre. Az olajjal ezt a kenést fokozzuk. Megkérdeztem adagolóstól, hogy erről mit tud, és ő azt mondta, hogy nem hallott még arról, hogy olajat öntenek a gázolajba, de ártani nem árt neki. Amúgy miért mondta volna meg, hogy az k. jó, hisz neki az az érdeke, hogy minél előbb menj hozzá javíttatni.
érdekes amit leírtál, és teljesen el tudom képzelni. Én is külföldözök nem keveset, és a németeknél korán sem porzott az út mögöttem úgy mint itthon. Most csak abban reménykedek, hogy az előző tulaj szépen be***pta már előttem a problémakat az üzemanyagok miatt, és kicserélte a dolgokat
Amúgy azt tudom, hogy egy porlasztócsúcs az már cserés benne. Meg azthiszem a kéttőmegű lendkerék is, bár ez nem 100%, meg annak semmi köze az üzemanyagokhoz
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26792 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:20:57 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.11 kedd, 20:16:46
Ez így van. Sose értettem, hogy mi érteme van a most 5 ezerért tankolok, most meg csak 3-ért és mindezt 2-3-4 naponta. Akkor nem tök mindegy, hogy telerakom 20-ért aztán jóság van 3 hétig? Nem kötelező kiautókázni belőle azonnal.
Hát majdnem igazat is adok, de 23 éves vagyok. Én még igen... bevallom... kiautózom belőle jobban ha tele van
fiatalság bolondság
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26793 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:21:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.11 kedd, 20:15:07
Én úgy hallottam hogy Citroen a nagyobb fejlesztő amit levet az megy peugeotba...HDI motornál is.
Azért az is vicc, hogy egy jogásznak kell a csacsiságokat kiigazítani...
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_Peugeot_Citro
ën
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26794 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:27:11 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 20:19:03
érdekes amit leírtál, és teljesen el tudom képzelni. Én is külföldözök nem keveset, és a németeknél korán sem porzott az út mögöttem úgy mint itthon. Most csak abban reménykedek, hogy az előző tulaj szépen be***pta már előttem a problémakat az üzemanyagok miatt, és kicserélte a dolgokat
Amúgy azt tudom, hogy egy porlasztócsúcs az már cserés benne. Meg azthiszem a kéttőmegű lendkerék is, bár ez nem 100%, meg annak semmi köze az üzemanyagokhoz
A porlasztókat én, mint már írtam, a Filep dízelnél csináltattam. Először egy résolaj mérés, az sokmindent elárul a porlasztók állapotáról. aztán a gázolajszűrő belső megkukkolása cserekor fémszemcse-ügyileg. Az meg a szivattyú állapotáról árul el sokat. Nem olyan rég voltam kint Németországban az akkori autómmal (1.8 benzines 110 lovas mondi). Az ott a Shellnél tankolt benzinnel 6,3-at evett az autó, miközben koppra volt rakva csomaggal és ment a klíma, autópályán átlag 140-es sebességgel. Itthon egyszer volt 6.9 a fogyi, de akkor 90 volt a max lakott területen kívül és nem volt benne pálya. Miután hazajöttünk, onnantól kezdve nég télen sem evett az autó 7,5-nél többet, pedig főleg városban volt használva. Na ennyit az üzemanyag különbségről. Még az osztrákoknál sincs olyan jó az üzemanyag.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26795 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:29:49 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 20:20:57
Hát majdnem igazat is adok, de 23 éves vagyok. Én még igen... bevallom... kiautózom belőle jobban ha tele van
fiatalság bolondság
Az egyik nem vonja maga után a másikat. Az, hogy ne autóval menjél még WC-re is, meg akarat kérdése.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26796 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:31:02 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 20:12:59
igen, tudom hogyan kell átlagfogyit számítani, csak a 2 teletankolással volt a probléma semmi mással
Egyben nem volt rá erőm beletankolni, szépen lassan meg már nem is emlékszem mennyiért tankoltam. Ma is egy 5ösért
Majd kiderül, most az átlagfogyasztásmérőm a mai 90km-en 4.2 litert mért. Inkább ne lenne benne ilyen muatató, mert egy kalap ***rt sem ér
"mai 90km-en 4.2 litert mért. " és ez olyan hihetetlen?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26797 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:35:05 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.11 kedd, 20:27:11
A porlasztókat én, mint már írtam, a Filep dízelnél csináltattam. Először egy résolaj mérés, az sokmindent elárul a porlasztók állapotáról. aztán a gázolajszűrő belső megkukkolása cserekor fémszemcse-ügyileg. Az meg a szivattyú állapotáról árul el sokat. Nem olyan rég voltam kint Németországban az akkori autómmal (1.8 benzines 110 lovas mondi). Az ott a Shellnél tankolt benzinnel 6,3-at evett az autó, miközben koppra volt rakva csomaggal és ment a klíma, autópályán átlag 140-es sebességgel. Itthon egyszer volt 6.9 a fogyi, de akkor 90 volt a max lakott területen kívül és nem volt benne pálya. Miután hazajöttünk, onnantól kezdve nég télen sem evett az autó 7,5-nél többet, pedig főleg városban volt használva. Na ennyit az üzemanyag különbségről. Még az osztrákoknál sincs olyan jó az üzemanyag.
igen olvastam az egyik hozzászólásodban ezt a mágneses fémkeresést
mindenképp megnézem majd, ha kicseréltük, és meg is írom mit találtam (remélem semmit nem fogok). Mondjuk az nagyon jó a benzinestől amit írtál. Én is mindig telerottyantottam a kocsit amikor csak tehettem külföldről. Angliában is kocsiztam, ott drágább volt az üzemanyag mint eddig bárhol, de sajna meg nem mondom mennyit evett tőle a kocsi, mert mindig bele sikerült szaladnom a 2 órás dugókba. Egy kuplungtárcsám is ott maradt az egyikben
még jó, hogy a pályán nem kellett sokat váltogatni
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26798 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:38:47 »
Idézetet írta: coboy - 2013.06.11 kedd, 20:31:02
"mai 90km-en 4.2 litert mért. " és ez olyan hihetetlen?
Hát számodra nem az? mondjuk vigyáztam, 2000-nél elváltogattam, ki***ott másnapos voltam így csak 80-at mentem, de ez akkor is durva szám, mármint ez a 4.2. Szerintetek mennyit csal általában a fogyimérő?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26799 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:41:04 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.11 kedd, 20:38:47
Hát számodra nem az? mondjuk vigyáztam, 2000-nél elváltogattam, ki***ott másnapos voltam így csak 80-at mentem, de ez akkor is durva szám, mármint ez a 4.2. Szerintetek mennyit csal általában a fogyimérő?
sokak szerint kb.0.5-1 litert.de én is elszoktam váltani 2000-nél és nekem számolva is a mutatott 4.2 sikerül
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak:
1
...
529
530
531
532
533
534
535
[
536
]
537
538
539
540
541
542
543
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ