Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:44:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 529 530 531 532 533 534 535 [536] 537 538 539 540 541 542 543 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14625247 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26750 Dátum: 2013.06.11 kedd, 17:51:27 »

És mi a jó bennük? mert én nem ezeket hallom szerelőktől, meg látom szétburitva őket... szomoru1

Volt 1.6'tdci-d? Vagy akár közel családtagodnak? Beszéltél 1.6 tdciről Ford szerelővel?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #26751 Dátum: 2013.06.11 kedd, 18:13:49 »

Sziasztok!
Gázolajszűrő cserénél amikor a régi szűrőből szimplán kiöntöm gázoalajat akkor is ki jön az apró szemcse vagy csak ha leresztem.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26752 Dátum: 2013.06.11 kedd, 18:19:44 »

Ez Focus II facelift.
ez nem 3-as kókusz?  mind1 igazából, csak kérdem
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #26753 Dátum: 2013.06.11 kedd, 18:58:54 »

ez nem 3-as kókusz?  mind1 igazából, csak kérdem

Ez a hármas: http://automotiva.com.ar/wp-content/uploads/2012/02/Ford-Focus-Ecoboost-2.jpg
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #26754 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:00:27 »

Volt 1.6'tdci-d? Vagy akár közel családtagodnak? Beszéltél 1.6 tdciről Ford szerelővel?

Nekünk volt a családban egy ugyanilyen, csak, ha jól emlékszem, 90 lovas. Hibátlan volt, 5 literekkel elment városban ( kombi) és 150 000km alatt csak olajat kellett benne cserélni, semmi mást.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26755 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:03:38 »

Sziasztok!
Gázolajszűrő cserénél amikor a régi szűrőből szimplán kiöntöm gázoalajat akkor is ki jön az apró szemcse vagy csak ha leresztem.

Gyorsabb, ha leereszted. Ha biztosra akarsz menni, akkor levágod a szűrő tetejét és úgy nézed meg. akkor a szűrőbetétet is látod.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26756 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:05:39 »

Szia!

Esetleg tudnal tippet adni, hogy hol tudnam ezt hitelt érdemlően kideríteni, a lehgedvezőbb áron?

Előre isköszönöm

Dávid

Amúgy először csinálnak egy számítógépes diagnosztikát és utána mondják meg, hogy mi a gond és mit lehet csinálni és mennyiért. Aztán te eldöntöd, hogy ott csináltatod meg vagy máshol.
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26757 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:08:58 »

Sziasztok! Mondeo tulaj vagyok kb 3 hete. Sikerült egy szervízkönyves darabot vennem, pénztárcámnak megfelelően. De mivel a keret nem volt valami bő, így a kocsibban 280 ezer km van. Le akarom cserélni rajt az olajat a napokban, mert miután megvettem bevittem a ford stausshoz Szombathelyen ahol szervízelve is volt, de mióta ott jártak vele 19ezer km belement. Milyen olajat ajánlotok bele, tekintettel a futásának mértékére. Mennyi olaj kell ebbe pontosan? (6 literre gondolok)
Amúgy felkészületlen voltam, mert én nem tudtam, hogy a mondeo vezérműláncos. Azzal mit kell csinálni, mikor kell azt cserélni? Vagy csak időközönként hozzá kell állítani? Láncos autóm még nem volt.
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26758 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:10:32 »

Volt 1.6'tdci-d? Vagy akár közel családtagodnak? Beszéltél 1.6 tdciről Ford szerelővel?

Mi köze ennek ahhoz hogy egy rakás *** az a motor?  
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26759 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:13:31 »

Mi köze ennek ahhoz hogy egy rakás *** az a motor?  


Az, hogy baromira nem az!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26760 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:19:07 »

Az, hogy baromira nem az!

szerinted... eplus2
Inkább 1.8-ast vennék FOCUS-ból...2.0-át meg véletlen se...
De mindenki azt csinál amit akar.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26761 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:19:51 »

Sziasztok! Mondeo tulaj vagyok kb 3 hete. Sikerült egy szervízkönyves darabot vennem, pénztárcámnak megfelelően. De mivel a keret nem volt valami bő, így a kocsibban 280 ezer km van. Le akarom cserélni rajt az olajat a napokban, mert miután megvettem bevittem a ford stausshoz Szombathelyen ahol szervízelve is volt, de mióta ott jártak vele 19ezer km belement. Milyen olajat ajánlotok bele, tekintettel a futásának mértékére. Mennyi olaj kell ebbe pontosan? (6 literre gondolok)
Amúgy felkészületlen voltam, mert én nem tudtam, hogy a mondeo vezérműláncos. Azzal mit kell csinálni, mikor kell azt cserélni? Vagy csak időközönként hozzá kell állítani? Láncos autóm még nem volt.

5w30-as olajat vegyél egy 5 literest és még egy 1 literest. Annyi biztos elég. (A 2.0-ba 6,5l megy) Ajánlott a Ford vagy a Motorcraft. Ezek olcsóbbak és jók. De vehetsz akár Castrol Magnatec-et is, ami majdnem ugyanaz (sőt egyes információk szerint ugyanaz), mint a ford, csak fele annyiba kerül. Szűrőt is gyárit vegyél bele. Néhány százassal drágább, mint az utángyártott. Esetleg a go szűrőt is lecserélheted, abból is a gyári, a Bosch vagy a Mann filter javasolt. A vezérműlánccal ne foglalkozz, csak akkor, ha már csörög. (ez sem mostanában lesz) És akkor még jöhet a levegőszűrő és a pollenszűrő csere.
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26762 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:25:52 »

Esetleg a go szűrőt is lecserélheted, abból is a gyári, a Bosch vagy a Mann filter javasolt.

go szűrő alatt gázolaj szűrőt értünk gondolom. Ez nem lehet valami olcsó dolog ahogy most így gyorsan rákerestem. Ezt milyen időközönként szokás cserélni?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #26763 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:30:04 »

Gyorsabb, ha leereszted. Ha biztosra akarsz menni, akkor levágod a szűrő tetejét és úgy nézed meg. akkor a szűrőbetétet is látod.
Hát én szimplán kiöntöttem, de nem jött semmi apró szemcse.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26764 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:34:42 »

go szűrő alatt gázolaj szűrőt értünk gondolom. Ez nem lehet valami olcsó dolog ahogy most így gyorsan rákerestem. Ezt milyen időközönként szokás cserélni?

Itt írtak már olyat is, hogy 100e-ként. Én megmondom őszintén 20 ezrenként kcserélem azt csááááá. Abból nem lehet bajság. Amúgy is elég érzékeny az üzemanyag rendszere ezeknek.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26765 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:36:55 »

Itt írtak már olyat is, hogy 100e-ként. Én megmondom őszintén 20 ezrenként kcserélem azt csááááá. Abból nem lehet bajság. Amúgy is elég érzékeny az üzemanyag rendszere ezeknek.

60ezer a gyári előírás.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26766 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:40:19 »

én 10.000-ként cserélem...pedig TDDI... eplus2
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26767 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:42:31 »

Itt írtak már olyat is, hogy 100e-ként. Én megmondom őszintén 20 ezrenként kcserélem azt csááááá. Abból nem lehet bajság. Amúgy is elég érzékeny az üzemanyag rendszere ezeknek.

Ahhha... meg hát szervizkönyv ide vagy oda, meg hiába beszéltem én a srácokkal ott, ki tudja mikor cserélték azt le, így meg tudnám, hogy most friss a dolog. Igen azt vágom, hogy elég érzékenyek ezek a tdci-k, de van 2.0 hdi tapasztalatom,  gun úgyhogy az megatanította, hogy úgy kell ezekre figyelni mint a hímestojásra. A környéken ahol lakom, mol kút van legközelebb, most ilyen mol evo neo dieselt tankoltam bele. Sajna mindig nem engethetem meg, hogy ilyen drágábbakat csurgassak bele, de amikor tudom megteszem. Te melyik "drágább", "jobb" minőségű üzemanyagot ajánlod ebbe?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26768 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:43:30 »

60ezer a gyári előírás.

Akkor lecserélem  nyes
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26769 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:46:44 »

...elég érzékenyek ezek a tdci-k, de van 2.0 hdi tapasztalatom...

Hdi meg tdci... a hdi motor (pl 2.0) a 4-es mondeóban tdci.
A mi tdci-nk (puma) 2,2-es változata benn figyel a psa autóiban. Hdi néven.
Huncut világ ez.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26770 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:47:50 »

Ahhha... meg hát szervizkönyv ide vagy oda, meg hiába beszéltem én a srácokkal ott, ki tudja mikor cserélték azt le, így meg tudnám, hogy most friss a dolog. Igen azt vágom, hogy elég érzékenyek ezek a tdci-k, de van 2.0 hdi tapasztalatom,  gun úgyhogy az megatanította, hogy úgy kell ezekre figyelni mint a hímestojásra. A környéken ahol lakom, mol kút van legközelebb, most ilyen mol evo neo dieselt tankoltam bele. Sajna mindig nem engethetem meg, hogy ilyen drágábbakat csurgassak bele, de amikor tudom megteszem. Te melyik "drágább", "jobb" minőségű üzemanyagot ajánlod ebbe?

Én általában a madarasnál tankolok (ósan), de volt, hogy az ENVI-nél (metro) tankolok. Ezek most 400-405ft/l körül mozognak. Plusz megy bele tankonként 1 dl Repsol 2T olaj. Tettem már bele OMV prémiumot is, de se kevesebbet nem evett , se jobban nem ment ahhoz képest, hogy 40 ft-al drágább. Az üzemanyagról meg csak annyit, hogy tudsz tankolni OMV-nél jót is meg sz@rt is. Attól, hogy OMV, még kút és kút között is van különbség. És ez igaz bármelyikre.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 19:49:57 írta Lacika71 » Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26771 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:48:40 »

Hdi meg tdci... a hdi motor (pl 2.0) a 4-es mondeóban tdci.
A mi tdci-nk (puma) 2,2-es változata benn figyel a psa autóiban. Hdi néven.
Huncut világ ez.

Amúgy tényleg huncut, apám volvo-jában Renault motor van.... integet2
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26772 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:50:06 »

Én általában a madarasnál tankolok (ósan), de volt, hogy az ENVI-nél (metro) tankolok. Ezek most 400-405ft/l körül mozognak. Plusz megy bele tankonként 1 dl Repsol 2T olaj. Tettem már bele OMV prémiumot is, de se kevesebbet nem evett , se jobban nem ment ahhoz képest, hogy 40 ft-al drágább.
én castrol tda-val tunnyingolom a gázolajat csak mol-nál tankolok!2e Ft az adalék és 250l -hez jó olcsóbb mint a prémium go!és -20-ban is úgy indul mint melegben!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26773 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:51:16 »

go szűrő alatt gázolaj szűrőt értünk gondolom. Ez nem lehet valami olcsó dolog ahogy most így gyorsan rákerestem. Ezt milyen időközönként szokás cserélni?

Hivatalosan 60 ezrenként. De többen minden olajcserekor kicseréljük azt is, 20 ezrenként.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26774 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:51:59 »

szerinted... eplus2
Inkább 1.8-ast vennék FOCUS-ból...2.0-át meg véletlen se...
De mindenki azt csinál amit akar.

Megbízhatóság tekintetében pont fordítva...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26775 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:52:43 »

Plusz megy bele tankonként 1 dl Repsol 2T olaj.

Azt most miért is, meg hogyan?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26776 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:54:16 »

Hivatalosan 60 ezrenként. De többen minden olajcserekor kicseréljük azt is, 20 ezrenként.

AndyA

meggyőztetek, köszi
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26777 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:54:23 »

Amúgy tényleg huncut, apám volvo-jában Renault motor van.... integet2

Meg a nissanban is... rönó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26778 Dátum: 2013.06.11 kedd, 19:57:41 »

Meg a nissanban is... rönó.

akár mi is ez a tdci, hogy most a chip miatta ami benne van, vagy csak mert alapból is 130 lovas lenne, de a hdi peugeot 406-osom csak szívná a füstöt ez mögött, ez annyira megy. Mondjuk valami specko p-box van benne, ahhoz is meg van a garilevél, meg minden **ar. Mondjuk a fogyasztásomat még mindíg nem tudom, pedig már 1400-at is mentem...
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 19:59:30 írta mobster » Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26779 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:00:15 »

akár mi is ez a tdci, hogy most a chip miatta ami benne van, vagy csak mert alapból is 13 lovas lenne, de a hdi peugeot 406-osom csak szívná a füstöt ez mögött, ez annyira megy. Mondjuk valami specko p-box van benne, ahhoz is meg van a garilevél, meg minden **ar. Mondjuk a fogyasztásomat még mindíg nem tudom, pedig már 1400-at is mentem...
Turbo Diesel Commonrail Injection
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26780 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:01:16 »

Turbo Diesel Commonrail Injection

holtig tanul az ember  Kiss
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26781 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:02:10 »

Azt most miért is, meg hogyan?

Azért, mert Magyarországon eléggé sz@r a gázolaj. Erről itt tudsz bővebben olvasni.  A lényeg az, hogy a gázolajban nincsenek meg azok az adalékok vagy nincs bennük annyi, mint pl Németországban, ezért nem kapja meg a szivattyú a kellő kenést és hamarabb tönkremegy. (sok esetben itthon fele annyit bír, mint pl Németországban) Mivel jobban kopik, a leváló fémszemcsék a porlasztókat teszik tönkre. Az olajjal ezt a kenést fokozzuk. Megkérdeztem adagolóstól, hogy erről mit tud, és ő azt mondta, hogy nem hallott még arról, hogy olajat öntenek a gázolajba, de ártani nem árt neki. Amúgy miért mondta volna meg, hogy az k. jó, hisz neki az az érdeke, hogy minél előbb menj hozzá javíttatni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26782 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:03:49 »

holtig tanul az ember  Kiss
High-pressure Direct Injection

amúgy egészen hasonló mint a tddi....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26783 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:05:25 »

akár mi is ez a tdci, hogy most a chip miatta ami benne van, vagy csak mert alapból is 130 lovas lenne, de a hdi peugeot 406-osom csak szívná a füstöt ez mögött, ez annyira megy. Mondjuk valami specko p-box van benne, ahhoz is meg van a garilevél, meg minden **ar. Mondjuk a fogyasztásomat még mindíg nem tudom, pedig már 1400-at is mentem...

A fogyasztást a legegyszerűbb úgy kiszámolni, hogy teletankolod, a napi számlálót lenullázod, majd a következő tankolásnál megint tele és a napi számláló állásával elosztod a tankolt üzemanyag mennyiséget, majd felszorzod százzal.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26784 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:06:58 »

akár mi is ez a tdci, hogy most a chip miatta ami benne van, vagy csak mert alapból is 130 lovas lenne, de a hdi peugeot 406-osom csak szívná a füstöt ez mögött, ez annyira megy. Mondjuk valami specko p-box van benne, ahhoz is meg van a garilevél, meg minden **ar. Mondjuk a fogyasztásomat még mindíg nem tudom, pedig már 1400-at is mentem...

1400at mentél el egy tankkal?  wow1 wow1
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26785 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:10:45 »

Amúgy tényleg huncut, apám volvo-jában Renault motor van.... integet2

volvoban van vw,psa motor is...korcs,eldobható világban élünk sajna...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26786 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:12:06 »

Megbízhatóság tekintetében pont fordítva...

Ne már egy jogász mondja már meg hallod e... eplus2 wave
De ha mindenképp ezt szeretnéd, felőlem legyen... eljen
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26787 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:12:59 »

A fogyasztást a legegyszerűbb úgy kiszámolni, hogy teletankolod, a napi számlálót lenullázod, majd a következő tankolásnál megint tele és a napi számláló állásával elosztod a tankolt üzemanyag mennyiséget, majd felszorzod százzal.

igen, tudom hogyan kell átlagfogyit számítani, csak a 2 teletankolással volt a probléma semmi mással Cheesy  Egyben nem volt rá erőm beletankolni, szépen lassan meg már nem is emlékszem mennyiért tankoltam. Ma is egy 5ösért Smiley Majd kiderül, most az átlagfogyasztásmérőm a mai 90km-en 4.2 litert mért. Inkább ne lenne benne ilyen muatató, mert egy kalap ***rt sem ér
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26788 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:14:45 »

1400at mentél el egy tankkal?  wow1 wow1

nem... nem egy tankkal, pontosan nem tudom mennyit mentem mennyivel Cheesy  de a hdi-m tavaly megjárta Horvátországot oda vissza egy teletankkal (1200km).  Halkan megjegyzem annak 70literes tankja volt
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26789 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:15:07 »

Hdi meg tdci... a hdi motor (pl 2.0) a 4-es mondeóban tdci.
A mi tdci-nk (puma) 2,2-es változata benn figyel a psa autóiban. Hdi néven.
Huncut világ ez.

Én úgy hallottam hogy Citroen a nagyobb fejlesztő amit levet az megy peugeotba...HDI motornál is.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26790 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:16:46 »

igen, tudom hogyan kell átlagfogyit számítani, csak a 2 teletankolással volt a probléma semmi mással Cheesy  Egyben nem volt rá erőm beletankolni, szépen lassan meg már nem is emlékszem mennyiért tankoltam. Ma is egy 5ösért Smiley Majd kiderül, most az átlagfogyasztásmérőm a mai 90km-en 4.2 litert mért. Inkább ne lenne benne ilyen muatató, mert egy kalap ***rt sem ér

Ez így van. Sose értettem, hogy mi érteme van a most 5 ezerért tankolok, most meg csak 3-ért és mindezt 2-3-4 naponta. Akkor nem tök mindegy, hogy telerakom 20-ért aztán jóság van 3 hétig? Nem kötelező kiautókázni belőle azonnal.
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26791 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:19:03 »

Azért, mert Magyarországon eléggé sz@r a gázolaj. Erről itt tudsz bővebben olvasni.  A lényeg az, hogy a gázolajban nincsenek meg azok az adalékok vagy nincs bennük annyi, mint pl Németországban, ezért nem kapja meg a szivattyú a kellő kenést és hamarabb tönkremegy. (sok esetben itthon fele annyit bír, mint pl Németországban) Mivel jobban kopik, a leváló fémszemcsék a porlasztókat teszik tönkre. Az olajjal ezt a kenést fokozzuk. Megkérdeztem adagolóstól, hogy erről mit tud, és ő azt mondta, hogy nem hallott még arról, hogy olajat öntenek a gázolajba, de ártani nem árt neki. Amúgy miért mondta volna meg, hogy az k. jó, hisz neki az az érdeke, hogy minél előbb menj hozzá javíttatni.

érdekes amit leírtál, és teljesen el tudom képzelni. Én is külföldözök nem keveset, és a németeknél korán sem porzott az út mögöttem úgy mint itthon. Most csak abban reménykedek, hogy az előző tulaj szépen be***pta már előttem a problémakat az üzemanyagok miatt, és kicserélte a dolgokat Smiley  Amúgy azt tudom, hogy egy porlasztócsúcs az már cserés benne. Meg azthiszem a kéttőmegű lendkerék is, bár ez nem 100%, meg annak semmi köze az üzemanyagokhoz
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26792 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:20:57 »

Ez így van. Sose értettem, hogy mi érteme van a most 5 ezerért tankolok, most meg csak 3-ért és mindezt 2-3-4 naponta. Akkor nem tök mindegy, hogy telerakom 20-ért aztán jóság van 3 hétig? Nem kötelező kiautókázni belőle azonnal.

Hát majdnem igazat is adok, de 23 éves vagyok. Én még igen... bevallom... kiautózom belőle jobban ha tele van Cheesy fiatalság bolondság  integet2
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26793 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:21:07 »

Én úgy hallottam hogy Citroen a nagyobb fejlesztő amit levet az megy peugeotba...HDI motornál is.

Azért az is vicc, hogy egy jogásznak kell a csacsiságokat kiigazítani... Wink wave

http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_Peugeot_Citroën

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26794 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:27:11 »

érdekes amit leírtál, és teljesen el tudom képzelni. Én is külföldözök nem keveset, és a németeknél korán sem porzott az út mögöttem úgy mint itthon. Most csak abban reménykedek, hogy az előző tulaj szépen be***pta már előttem a problémakat az üzemanyagok miatt, és kicserélte a dolgokat Smiley  Amúgy azt tudom, hogy egy porlasztócsúcs az már cserés benne. Meg azthiszem a kéttőmegű lendkerék is, bár ez nem 100%, meg annak semmi köze az üzemanyagokhoz

A porlasztókat én, mint már írtam, a Filep dízelnél csináltattam. Először egy résolaj mérés, az sokmindent elárul a porlasztók állapotáról. aztán a gázolajszűrő belső megkukkolása cserekor fémszemcse-ügyileg. Az meg a szivattyú állapotáról árul el sokat. Nem olyan rég voltam kint Németországban az akkori autómmal (1.8 benzines 110 lovas mondi). Az ott a Shellnél tankolt benzinnel 6,3-at evett az autó, miközben koppra volt rakva csomaggal és ment a klíma, autópályán átlag 140-es sebességgel. Itthon egyszer volt 6.9 a fogyi, de akkor 90 volt a max lakott területen kívül és nem volt benne pálya. Miután hazajöttünk, onnantól kezdve nég télen sem evett az autó 7,5-nél többet, pedig főleg városban volt használva. Na ennyit az üzemanyag különbségről. Még az osztrákoknál sincs olyan jó az üzemanyag.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26795 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:29:49 »

Hát majdnem igazat is adok, de 23 éves vagyok. Én még igen... bevallom... kiautózom belőle jobban ha tele van Cheesy fiatalság bolondság  integet2

Az egyik nem vonja maga után a másikat. Az, hogy ne autóval menjél még WC-re is, meg akarat kérdése.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #26796 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:31:02 »

igen, tudom hogyan kell átlagfogyit számítani, csak a 2 teletankolással volt a probléma semmi mással Cheesy  Egyben nem volt rá erőm beletankolni, szépen lassan meg már nem is emlékszem mennyiért tankoltam. Ma is egy 5ösért Smiley Majd kiderül, most az átlagfogyasztásmérőm a mai 90km-en 4.2 litert mért. Inkább ne lenne benne ilyen muatató, mert egy kalap ***rt sem ér
"mai 90km-en 4.2 litert mért. " és ez olyan hihetetlen?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26797 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:35:05 »

A porlasztókat én, mint már írtam, a Filep dízelnél csináltattam. Először egy résolaj mérés, az sokmindent elárul a porlasztók állapotáról. aztán a gázolajszűrő belső megkukkolása cserekor fémszemcse-ügyileg. Az meg a szivattyú állapotáról árul el sokat. Nem olyan rég voltam kint Németországban az akkori autómmal (1.8 benzines 110 lovas mondi). Az ott a Shellnél tankolt benzinnel 6,3-at evett az autó, miközben koppra volt rakva csomaggal és ment a klíma, autópályán átlag 140-es sebességgel. Itthon egyszer volt 6.9 a fogyi, de akkor 90 volt a max lakott területen kívül és nem volt benne pálya. Miután hazajöttünk, onnantól kezdve nég télen sem evett az autó 7,5-nél többet, pedig főleg városban volt használva. Na ennyit az üzemanyag különbségről. Még az osztrákoknál sincs olyan jó az üzemanyag.

igen olvastam az egyik hozzászólásodban ezt a mágneses fémkeresést Smiley mindenképp megnézem majd, ha kicseréltük, és meg is írom mit találtam (remélem semmit nem fogok). Mondjuk az nagyon jó a benzinestől amit írtál. Én is mindig telerottyantottam a kocsit amikor csak tehettem külföldről. Angliában is kocsiztam, ott drágább volt az üzemanyag mint eddig bárhol, de sajna meg nem mondom mennyit evett tőle a kocsi, mert mindig bele sikerült szaladnom a 2 órás dugókba. Egy kuplungtárcsám is ott maradt az egyikben  rinya még jó, hogy a pályán nem kellett sokat váltogatni  eplus2
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26798 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:38:47 »

"mai 90km-en 4.2 litert mért. " és ez olyan hihetetlen?

Hát számodra nem az? mondjuk vigyáztam, 2000-nél elváltogattam, ki***ott másnapos voltam így csak 80-at mentem, de ez akkor is durva szám, mármint ez a 4.2. Szerintetek mennyit csal általában a fogyimérő?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #26799 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:41:04 »

Hát számodra nem az? mondjuk vigyáztam, 2000-nél elváltogattam, ki***ott másnapos voltam így csak 80-at mentem, de ez akkor is durva szám, mármint ez a 4.2. Szerintetek mennyit csal általában a fogyimérő?
sokak szerint kb.0.5-1 litert.de én is elszoktam váltani 2000-nél és nekem számolva is a mutatott 4.2 sikerül  wow1
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak: 1 ... 529 530 531 532 533 534 535 [536] 537 538 539 540 541 542 543 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.