Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:10:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
545
546
547
548
549
550
551
[
552
]
553
554
555
556
557
558
559
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639522 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27550 Dátum:
2013.08.21 szerda, 16:53:16 »
Idézetet írta: Domeeno - 2013.08.21 szerda, 16:50:24
Valószínű nekem is oda egy pcs-m, a napokban viszem őket beméretni. Én anyagi okok miatt inkább veszek bontottat, bár lehet hosszútávon megbánom majd ...
Egy ilyen felújított pcs mennyit bír még utánna? 1-2 év, esteleg több?
A 100 méter és a 300 ezer km között bármi lehet.
Papírforma szerint minden mozgó - értsd: kopásra hajlamos - elemet cserélnek benne, de azért mégsem lesz olyan, mint az új.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27551 Dátum:
2013.08.21 szerda, 17:00:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.21 szerda, 16:53:16
A 100 méter és a 300 ezer km között bármi lehet.
Papírforma szerint minden mozgó - értsd: kopásra hajlamos - elemet cserélnek benne, de azért mégsem lesz olyan, mint az új.
AndyA
Értem, akkor marad 25ért a bevizsgált, de bontott.
Köszönöm
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27552 Dátum:
2013.08.21 szerda, 23:02:36 »
Idézetet írta: medve66 - 2013.08.21 szerda, 14:05:58
Sziasztok!
Egy hónapja vettem egy 2002-es évjáratú TDCI Mondeót, ami most lett Ausztriából behozva, 204000 km-rel. Pár hétig használtam, semmi gond, aztán egyszer csak egy közepes gázadásnál megtorpant az autó, elgyengült, és elkezdett villogni az izzítógyertya visszajelző. Leállítás, újraindítás, villogás marad. Szerelőhöz el, hibakódolvasás, ott azt mondták nekem, hogy az egyik porlasztócsúcs elfelejtette a kódot. Újrakódolás, pár napig megy is hibátlanul, aztán többször is azt csinálja, hogy pld. lámpánál történő várakozásnál, mikor alapjáraton ketyeg a motor, újra villogni kezd az izzítógyertya visszajelző, és a motor teljesítménye érezhetően visszaesik. A különbség az előzőhöz képest annyi, hogy leállítás, újraindítás után megszűnik a jelzés. Azóta lámpánál is túráztatom egy kicsit, így nem kedd el jelezni. Szerintetek mi lehet ez a hiba?
Annyit tewnnék hozzá,hogy egy résolajveszteség mérést is csináltass kiindulásnak jólesz,hogy milyen a csúcsok állapota.HA a szivattyú fémreszelékes sanszos,hpogy a csúcsok is kukák mert kaptak belőle.Láttad is mikor újra kódolták vagy neked ezt mondták?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
David89
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27553 Dátum:
2013.08.22 csütörtök, 10:41:32 »
Idézetet írta: Domeeno - 2013.08.21 szerda, 17:00:44
Értem, akkor marad 25ért a bevizsgált, de bontott.
Köszönöm
Olyat honnan szerzel?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27554 Dátum:
2013.08.22 csütörtök, 10:58:33 »
Idézetet írta: David89 - 2013.08.22 csütörtök, 10:41:32
Olyat honnan szerzel?
Pl mk2-től. Igaz, nincs bevizsgálva, de, ha nem jó, akkor visszaveszi.
Naplózva
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27555 Dátum:
2013.08.22 csütörtök, 11:38:44 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.22 csütörtök, 10:58:33
Pl mk2-től. Igaz, nincs bevizsgálva, de, ha nem jó, akkor visszaveszi.
Racing bazáron van egy srác, ő adja 25ért bevizsgálva. Mk2-nek már csak rövid csúcsos van, ami ugye 2003tol jó. Motorcraftnak viszont lenne, de ő csak 4et ad
Mk2 és Motorcraft is vállal beszerelési garanciát a termékeikre. Néha jobb mint a "bevizsgált" cucc....
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27556 Dátum:
2013.08.22 csütörtök, 13:02:28 »
Idézetet írta: Domeeno - 2013.08.22 csütörtök, 11:38:44
Racing bazáron van egy srác, ő adja 25ért bevizsgálva. Mk2-nek már csak rövid csúcsos van, ami ugye 2003tol jó.
Az kizárt dolog, mert nem tudom.
Miért nem újíttatod fel a tiéd? Akkor több az esélyed, hogy tuti meg van csinálva.
Naplózva
medve66
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27557 Dátum:
2013.08.22 csütörtök, 15:13:30 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.08.21 szerda, 23:02:36
Annyit tewnnék hozzá,hogy egy résolajveszteség mérést is csináltass kiindulásnak jólesz,hogy milyen a csúcsok állapota.HA a szivattyú fémreszelékes sanszos,hpogy a csúcsok is kukák mert kaptak belőle.Láttad is mikor újra kódolták vagy neked ezt mondták?
Szia! Láttam mikor újra kódolták a hallottam, mikor az egyik szerelő a másiknak diktálta be a kódot. A résolajveszteség mérést meg fogom csináltatni.
Naplózva
Ford Mondeo 2008. 2.0 benzin 145 ps
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27558 Dátum:
2013.08.22 csütörtök, 16:56:00 »
Idézetet írta: medve66 - 2013.08.22 csütörtök, 15:13:30
Szia! Láttam mikor újra kódolták a hallottam, mikor az egyik szerelő a másiknak diktálta be a kódot. A résolajveszteség mérést meg fogom csináltatni.
Kódolásban is lehet hibázni. Pl. rossz sorrend.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27559 Dátum:
2013.08.22 csütörtök, 20:52:11 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.22 csütörtök, 16:56:00
Kódolásban is lehet hibázni. Pl. rossz sorrend.
a forscannel nem.a szádbarágja a porlasztók sorrendjét.nem tudod elkeverni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27560 Dátum:
2013.08.22 csütörtök, 20:59:25 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.22 csütörtök, 20:52:11
a forscannel nem.a szádbarágja a porlasztók sorrendjét.nem tudod elkeverni!
Nincs róla tudomásunk, hogy az adott esetben mivel csinálták.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27561 Dátum:
2013.08.22 csütörtök, 21:01:17 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.22 csütörtök, 20:59:25
Nincs róla tudomásunk, hogy az adott esetben mivel csinálták.
pedig biztosan forscannel.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27562 Dátum:
2013.08.22 csütörtök, 21:02:50 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.22 csütörtök, 21:01:17
pedig biztosan forscannel.....
Hát akkor jó' van akkor........
(Hidd el, mindent el lehet rontani....van, aki tudja
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27563 Dátum:
2013.08.22 csütörtök, 21:04:04 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.22 csütörtök, 21:02:50
(Hidd el, mindent el lehet rontani....van, aki tudja
)
Erről tudnék mesélni.
Naplózva
sziki81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27564 Dátum:
2013.08.23 péntek, 12:44:28 »
Sziasztok!
2002évj 2000köbös 130Le kombi mondeomhoz keresek turbócsövet.(az intercooler kijövő oldal és az alvázkereten átmenő műanyagcsó közötti cső)jobb oldal elől van.
Aki tud segíteni kérem szóljon minél előbb!
üdv
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27565 Dátum:
2013.08.23 péntek, 12:47:24 »
Idézetet írta: sziki81 - 2013.08.23 péntek, 12:44:28
Sziasztok!
2002évj 2000köbös 130Le kombi mondeomhoz keresek turbócsövet.(az intercooler kijövő oldal és az alvázkereten átmenő műanyagcsó közötti cső)jobb oldal elől van.
Aki tud segíteni kérem szóljon minél előbb!
üdv
Egy hírdetés elég, legyél picit türelmes. Nem olvassa mindenki percenként a fórumot.
Addig meg hívd fel mk2-t, alkatrészt, Pizzit stb., szóval a bontósokat, hátha van valakinek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27566 Dátum:
2013.08.23 péntek, 14:55:35 »
Idézetet írta: sziki81 - 2013.08.23 péntek, 12:44:28
Sziasztok!
2002évj 2000köbös 130Le kombi mondeomhoz keresek turbócsövet.(az intercooler kijövő oldal és az alvázkereten átmenő műanyagcsó közötti cső)jobb oldal elől van.
Aki tud segíteni kérem szóljon minél előbb!
üdv
5vagy6 sebességes a váltód?
Nekem van 6oshoz......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27567 Dátum:
2013.08.23 péntek, 23:00:58 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.23 péntek, 14:55:35
5vagy6 sebességes a váltód?
Nekem van 6oshoz......
Neked is elég egy helyen válaszolni!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27568 Dátum:
2013.08.24 szombat, 09:39:23 »
http://www.youtube.com/watch?v=rzIoKUi5Q4Q
ezt a bordás szijjat nem kéne néha kicserélni? vagy mi van vele?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27569 Dátum:
2013.08.24 szombat, 10:22:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.23 péntek, 23:00:58
Neked is elég egy helyen válaszolni!
AndyA
elvan veszve a csóka,azt se tudja hol jár.nemtom hova fog visszajönni.ide vagy oda....mindig mindent beír több helyre...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.24 szombat, 10:23:56 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27570 Dátum:
2013.08.24 szombat, 10:24:59 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.24 szombat, 10:22:14
elvan veszve a csóka,azt se tudja hol jár.nemtom hova fog visszajönni.ide vagy oda....mindig mindent beír több helyre...
Közben megoldódott neki,MOTOCRAFT-tól vesz.Beszéltem vele.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27571 Dátum:
2013.08.24 szombat, 11:21:40 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.24 szombat, 09:39:23
http://www.youtube.com/watch?v=rzIoKUi5Q4Q
ezt a bordás szijjat nem kéne néha kicserélni? vagy mi van vele?
Ez mk4, és vezérműszíj. Nekünk lánc van helyette, és szerencsére az sem a cserélős/szakadós fajtából
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27572 Dátum:
2013.08.24 szombat, 12:24:27 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.24 szombat, 11:21:40
Ez mk4, és vezérműszíj. Nekünk lánc van helyette, és szerencsére az sem a cserélős/szakadós fajtából
na ezért néztem én olyan hülyén ezt a videót
nem is értettem ezért tettem fel a kédést.
ezt a láncos témát tudtam én is. igy már értem
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27573 Dátum:
2013.08.24 szombat, 12:27:43 »
Tisztelt Mondeóguruk !
Némi olvasgatás után jómagam is nekiláttam az egr kontra szívósor tisztításnak. Csak az egr-t vettem le egyelőre ( az belül katasztrófálisan nézett ki ), de a szívósor értelmes leszereléséről nem találtam leírást, a meglepetéseket meg kerülném.
Azt szeretném kérni, ha valaki tud segíteni az esetleges hülyeség elkerülésében, tegye már meg, hogy eligazít, mi lehet buktató benne.
Köszönettel.
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27574 Dátum:
2013.08.24 szombat, 12:28:49 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.24 szombat, 12:24:27
na ezért néztem én olyan hülyén ezt a videót
nem is értettem ezért tettem fel a kédést.
ezt a láncos témát tudtam én is. igy már értem
Meg hát tudtommal nincs az MKIII-asnak alap 2.0-ás 140 pacis TDCi-je.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27575 Dátum:
2013.08.24 szombat, 12:32:15 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 12:27:43
Tisztelt Mondeóguruk !
Némi olvasgatás után jómagam is nekiláttam az egr kontra szívósor tisztításnak. Csak az egr-t vettem le egyelőre ( az belül katasztrófálisan nézett ki ), de a szívósor értelmes leszereléséről nem találtam leírást, a meglepetéseket meg kerülném.
Azt szeretném kérni, ha valaki tud segíteni az esetleges hülyeség elkerülésében, tegye már meg, hogy eligazít, mi lehet buktató benne.
Köszönettel.
nincs buktató.a szétszerelés adott mutatja magát minden csavar.arra figyelj,hogy a szivósort vevéve ne essen a motorba semmi a szilikon gumit ne tépd szét.csak bátran nem igazán elrontható müvelet.
itt látod a szivósor csavarjait és amit le kell szedned a szivósor elöl
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug
ózás_Mk3_dízelmotorokon
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.24 szombat, 12:38:02 írta coboy
»
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27576 Dátum:
2013.08.24 szombat, 12:35:51 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.24 szombat, 12:28:49
Meg hát tudtommal nincs az MKIII-asnak alap 2.0-ás 140 pacis TDCi-je.
az tuti nincs. 131-132 lovas sincs de van aki ezt irja ki még is .gondoltam el irta a videó gazdája.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27577 Dátum:
2013.08.24 szombat, 12:40:50 »
Köszönöm a választ, annyit kérdeznék még, hogy a szívosor tömítései ki szokták bírni a leszerelést, ( értelmes módon leszerelésre gondolok ) vagy előtte szerezzek be egy készletet ?
Az autó 2005-ös, bő 200e km benne, laikusként azt gondolnám, már öregedhettek tömítések...
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27578 Dátum:
2013.08.24 szombat, 12:50:04 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 12:40:50
Köszönöm a választ, annyit kérdeznék még, hogy a szívosor tömítései ki szokták bírni a leszerelést, ( értelmes módon leszerelésre gondolok ) vagy előtte szerezzek be egy készletet ?
Az autó 2005-ös, bő 200e km benne, laikusként azt gondolnám, már öregedhettek tömítések...
ki birja nem egy cserélendö darab.szerintem még senki nem cserélt aki szétszedte.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27579 Dátum:
2013.08.24 szombat, 12:51:34 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.24 szombat, 12:35:51
az tuti nincs. 131-132 lovas sincs de van aki ezt irja ki még is .gondoltam el irta a videó gazdája.
Sokan azt sem tudják (főleg a hivatalban), hogy 125-ös viszont van (EU4-es), mint pl az enyém, de 130 paci után fizettetnek velem.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27580 Dátum:
2013.08.24 szombat, 12:54:29 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.24 szombat, 12:35:51
az tuti nincs. 131-132 lovas sincs de van aki ezt irja ki még is .gondoltam el irta a videó gazdája.
130-131, 145-146, 115-116 általában a HP és a PS mértékegységek közötti különbség miatt vannak a kW-ból konvertáláskor, mindkettő lóerő, de mégse ugyanaz. Ha valaki jobban érzi magát attól, hogy eggyel nagyobb számot ír ki, akkor egészségére.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27581 Dátum:
2013.08.24 szombat, 12:59:28 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.24 szombat, 12:51:34
Sokan azt sem tudják (főleg a hivatalban), hogy 125-ös viszont van (EU4-es), mint pl az enyém, de 130 paci után fizettetnek velem.
de a forgalmiban a 125-ös teljesitménye van vagy nem? nekem ugye 96kw van benne neked kevesebb van bele irva,nem?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27582 Dátum:
2013.08.24 szombat, 13:00:34 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.24 szombat, 12:50:04
ki birja nem egy cserélendö darab.szerintem még senki nem cserélt aki szétszedte.
Én cseréltem.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27583 Dátum:
2013.08.24 szombat, 13:01:28 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.24 szombat, 12:59:28
de a forgalmiban a 125-ös teljesitménye van vagy nem? nekem ugye 96kw van benne neked kevesebb van bele irva,nem?
Nem. Ez a lényeg, a forgalmiban 96kw van írva, hiába 125 lovas EUR4.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27584 Dátum:
2013.08.24 szombat, 13:05:32 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.24 szombat, 12:59:28
de a forgalmiban a 125-ös teljesitménye van vagy nem? nekem ugye 96kw van benne neked kevesebb van bele irva,nem?
96 Kw van beleírva, mert, mint említettem, nekik csak a 130 LE-s verzió létezik, hiába kisebb a gyárilag az autó teljesítménye.
Hogy az anyjuk szüljön farfekvéses sünt!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27585 Dátum:
2013.08.24 szombat, 13:06:31 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.24 szombat, 12:54:29
130-131, 145-146, 115-116 általában a HP és a PS mértékegységek közötti különbség miatt vannak a kW-ból konvertáláskor, mindkettő lóerő, de mégse ugyanaz. Ha valaki jobban érzi magát attól, hogy eggyel nagyobb számot ír ki, akkor egészségére.
Igazából az autó 130 lovas. Ezt számolják át kW-ra, ami 95,588, felkerekítve 96. Ha ezt visszaszámoljuk, 130,56 jön ki, ezt is simán fel lehet kerekíteni 131-re.
Aztán kétfajta lóerő van (német és angol?), az egyik egy kicsivel több.
Szóval az alap a lóerő, és nem a kW (1980 SI mehet a fenébe). 130, 145, 115, 125 és így tovább.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27586 Dátum:
2013.08.24 szombat, 13:11:17 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.24 szombat, 13:00:34
Én cseréltem.
de miért ?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27587 Dátum:
2013.08.24 szombat, 13:48:54 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.24 szombat, 13:11:17
de miért ?
mert biztosra ment!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27588 Dátum:
2013.08.24 szombat, 13:57:53 »
Tisztelt Urak !
Lebontottam a szívósort, ( egy két cső útban volt, de a végére engedett ), átnéztem.
Tény, hogy van benne korom - jellemzően az egr felöli csonk oldalán, illetve a beömlőkkel szembeni oldalon - kb 1-2 mm.
Kérdésem :
Érdemes ezt kisikálni, vagy ez nem oszt,nem szoroz ?
Amennyiben tisztításérett, ezt a műanyag a tapasztalatok szerint bírja a gázolajban / benzinben fürdetést ?
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27589 Dátum:
2013.08.24 szombat, 14:01:08 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 13:57:53
Tisztelt Urak !
Lebontottam a szívósort, ( egy két cső útban volt, de a végére engedett ), átnéztem.
Tény, hogy van benne korom - jellemzően az egr felöli csonk oldalán, illetve a beömlőkkel szembeni oldalon - kb 1-2 mm.
Kérdésem :
Érdemes ezt kisikálni, vagy ez nem oszt,nem szoroz ?
Amennyiben tisztításérett, ezt a műanyag a tapasztalatok szerint bírja a gázolajban / benzinben fürdetést ?
A szívósorból szedd kia tömítéseket mert az nem bírja a gázolajat-brigiciolt.A sarat koszt meg óvatossan pucold ki nem oda való,és az egr-t dugózzd le.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27590 Dátum:
2013.08.24 szombat, 14:11:35 »
Be kell valljam, azért álltam neki, mert egyre gyatrábban reagált az erőteljes gázadásra , illetve omegakoncerten látható füsthalmot rakott ki olyankor az útra.
Kérdés :
Van még olyasmi amit érdemes átnézni, vagy az már nem házi barkács ?
( Az egr-hez vezető csődarabot megnéztem, lyukat nem láttam rajta, csak kormot abban is ( felül )
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27591 Dátum:
2013.08.24 szombat, 14:33:20 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 13:57:53
Tisztelt Urak !
Lebontottam a szívósort, ( egy két cső útban volt, de a végére engedett ), átnéztem.
Tény, hogy van benne korom - jellemzően az egr felöli csonk oldalán, illetve a beömlőkkel szembeni oldalon - kb 1-2 mm.
Kérdésem :
Érdemes ezt kisikálni, vagy ez nem oszt,nem szoroz ?
Amennyiben tisztításérett, ezt a műanyag a tapasztalatok szerint bírja a gázolajban / benzinben fürdetést ?
érdemes mert neked sem mindegy mekkora lukon kapsz levegőt
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27592 Dátum:
2013.08.24 szombat, 14:35:11 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.24 szombat, 13:48:54
mert biztosra ment!
a rendőr az a biztos.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27593 Dátum:
2013.08.24 szombat, 14:37:07 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.24 szombat, 13:11:17
de miért ?
Úgy van, ahogy Alf írta. Biztosra mentem. Ha szétszedéskor elszakad, sérül valamelyik, vagy kiderül hogy már egyéb okból csere érett, akkor szombaton nem tudtam volna hirtelen megvenni az autósboltban, mert zárva van. Tehát csere újra.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27594 Dátum:
2013.08.24 szombat, 15:38:26 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 14:11:35
Be kell valljam, azért álltam neki, mert egyre gyatrábban reagált az erőteljes gázadásra , illetve omegakoncerten látható füsthalmot rakott ki olyankor az útra.
Kérdés :
Van még olyasmi amit érdemes átnézni, vagy az már nem házi barkács ?
( Az egr-hez vezető csődarabot megnéztem, lyukat nem láttam rajta, csak kormot abban is ( felül )
Egyes szakértők szerint a füstpamacs levegőhiányra utal. Az a cső milyen volt kívülről? Ha az is olajos/olajsáros, akkor az is csereérett lehet. Vagy lyukas ott, ahol olajos. Ha a végénél olajos, akkor előfordulhat, hogy csak a bilincsen kell húzni.
Naplózva
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27595 Dátum:
2013.08.24 szombat, 17:58:23 »
Most van baj....
EGR és szívósor kitisztítva, még a turbócsövet is levettem és átnéztem, hibátlan. ( Azt is átmostam )
Összerak, elindít..... és az autó nem megy . Azaz megy, de olyan, mintha nem lenne turbónyomás, nem kap erőre fordulatnál, olyan, mintha dugót tett volna valaki a kipufogóba.
Az egr-t javaslat szerint dugóztam. A vákuumcsövét a helyén hagytam, azzal nem csináltam semmit.
A turbócső alsó szakaszán ( a fém részben ) van egy kütyü beépítve, nem tudom mi. Az lehet gond, hogy azt is elmostam a csővel együtt gázolajban ?
SEGÍTSÉÉÉG !
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27596 Dátum:
2013.08.24 szombat, 18:01:08 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 17:58:23
Most van baj....
EGR és szívósor kitisztítva, még a turbócsövet is levettem és átnéztem, hibátlan. ( Azt is átmostam )
Összerak, elindít..... és az autó nem megy . Azaz megy, de olyan, mintha nem lenne turbónyomás, nem kap erőre fordulatnál, olyan, mintha dugót tett volna valaki a kipufogóba.
Az egr-t javaslat szerint dugóztam. A vákuumcsövét a helyén hagytam, azzal nem csináltam semmit.
A turbócső alsó szakaszán ( a fém részben ) van egy kütyü beépítve, nem tudom mi. Az lehet gond, hogy azt is elmostam a csővel együtt gázolajban ?
SEGÍTSÉÉÉG !
lehet,hogy azt nem kellett volna elmosni,ugyanis az a MAP szenzor.az méri a töltő levegő nyomását.
csatit biztosan jól visszatetted rá?A csőbe nem dugtál ronygyot,ami bennemaradhatott?...egy kollégánk járt már így...
a dugót a kipuff felől érkező cső végér tetted ugye?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27597 Dátum:
2013.08.24 szombat, 18:06:37 »
Nem, rongyot nem tettem sehová, egr-be igen, a kipu felöli vége dugózva.
A MAP-nak titulált kütyüre elvben rendesen visszatettem a csatit.
Azért mertem egyébként gázolajban elmosni, mert amikor levettem a csőszakaszt, olajos volt belül.
Feltételeztem, ha az olaj nem tett kárt benne, akkor a gázolaj sem fog.
MI LEHET A BIBI
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27598 Dátum:
2013.08.24 szombat, 18:10:37 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 18:06:37
Nem, rongyot nem tettem sehová, egr-be igen, a kipu felöli vége dugózva.
A MAP-nak titulált kütyüre elvben rendesen visszatettem a csatit.
Azért mertem egyébként gázolajban elmosni, mert amikor levettem a csőszakaszt, olajos volt belül.
Feltételeztem, ha az olaj nem tett kárt benne, akkor a gázolaj sem fog.
MI LEHET A BIBI
Lehet szépen belemostad a trutyit a MAP-ba.......
Ahogy alf is írja.
Azt nem szabad tisztítani, mert tönkremehet. Max. finoman féktisztítóval lefele tartva és kirázva, szárítva utána.
Furcsa kérdés lesz..... Nem raktad be fordítva?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.24 szombat, 18:16:58 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27599 Dátum:
2013.08.24 szombat, 18:12:22 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 18:06:37
Nem, rongyot nem tettem sehová, egr-be igen, a kipu felöli vége dugózva.
A MAP-nak titulált kütyüre elvben rendesen visszatettem a csatit.
Azért mertem egyébként gázolajban elmosni, mert amikor levettem a csőszakaszt, olajos volt belül.
Feltételeztem, ha az olaj nem tett kárt benne, akkor a gázolaj sem fog.
MI LEHET A BIBI
próbáld meg féktisztítóval elöblíteni a map-ot.és a csatlakozóját is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
545
546
547
548
549
550
551
[
552
]
553
554
555
556
557
558
559
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ