Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:47:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
555
556
557
558
559
560
561
[
562
]
563
564
565
566
567
568
569
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684876 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
pgl1979
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28050 Dátum:
2013.09.17 kedd, 10:32:50 »
Sziasztok!
Lehet hogy már vki találkozott ezzel a problémával de néztem és nem találtam.
2002-es TDCI
Szépen megy egyenletesen egy kis gáz adás után viszont elkezd villogni az izzítás jelző lámpa.
2x leveszem a gyújtást és vissza teszem és minden megy tovább ahogy kell.
Mi lehet a gond?
előre is köszöszönöm
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28051 Dátum:
2013.09.17 kedd, 10:41:14 »
Idézetet írta: pgl1979 - 2013.09.17 kedd, 10:32:50
Sziasztok!
Lehet hogy már vki találkozott ezzel a problémával de néztem és nem találtam.
2002-es TDCI
Szépen megy egyenletesen egy kis gáz adás után viszont elkezd villogni az izzítás jelző lámpa.
2x leveszem a gyújtást és vissza teszem és minden megy tovább ahogy kell.
Mi lehet a gond?
előre is köszöszönöm
Hibakódolvasás, utána gyere vissza a kódokkal és mondjuk tovább.
Keress egy kódolvasóval rendelkező fórumtársat a közeledben, mert szervizben pár ezrest kapásból elkérnek érte.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28052 Dátum:
2013.09.17 kedd, 10:43:16 »
jobbnapokat
Elert a p2339 hibakod , valaki mondana jo otletet hogyan szögeljük meg a verdat hogy legalabb eltudjam tüntetni a haztol
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28053 Dátum:
2013.09.17 kedd, 12:25:31 »
Idézetet írta: baludanny - 2013.09.17 kedd, 10:43:16
jobbnapokat
Elert a p2339 hibakod , valaki mondana jo otletet hogyan szögeljük meg a verdat hogy legalabb eltudjam tüntetni a haztol
2012-04-04 09:51:04
Home > P2339
P2339
Ford Hibakódok P2336
Fordoknálsokan nemtudjákmire vélni az alábbi hibakódokat,és nemtudjákmi a teendö. P2336 - (1-es henger,kopogásiküszöbértékfelett) Cylinder1 Above Knock ThresholdP2337- (1-es henger,kopogásiküszöbértékfelett) Cylinder2 Above Knock ThresholdP2338- (1-es henger,kopogásiküszöbértékfelett) Cylinder3 Above Knock ThresholdP2339- (1-es henger,kopogásiküszöbértékfelett) Cylinder4 Above Knock Threshold Ezeknél a hibakódoknála dízel befecskendökkorrekcióskódjait kell újra programozni.Ha az injektortfelújjították,akkor a szakmühelyadott új kódot és azt kell beprogramozni,nempedigazt ami az injektoronvan rajta !!! Az alábbi típusoknálszoktak elöfordulnia fentihibakódok: Mondeo2000-20062.0 DuraTorq TDCi HJBA/HJBB/HJBC/FMBA/N7BA2005-2006 2.2 DuraTorq TDCiFocus 2001-20051.8 DuraTorq TDCi FFDA/F9DA/F9DB2.0 DuraTorq TDCi FIFA2005-... 1.6 DuraTorq TDCiFocus C-Max 2005-... 1.6 DuraTorq TDCiFiesta 2004-... 1.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28054 Dátum:
2013.09.17 kedd, 12:41:13 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.17 kedd, 12:25:31
2012-04-04 09:51:04
Home > P2339
P2339
Ford Hibakódok P2336
Fordoknálsokan nemtudjákmire vélni az alábbi hibakódokat,és nemtudjákmi a teendö. P2336 - (1-es henger,kopogásiküszöbértékfelett) Cylinder1 Above Knock ThresholdP2337- (1-es henger,kopogásiküszöbértékfelett) Cylinder2 Above Knock ThresholdP2338- (1-es henger,kopogásiküszöbértékfelett) Cylinder3 Above Knock ThresholdP2339- (1-es henger,kopogásiküszöbértékfelett) Cylinder4 Above Knock Threshold Ezeknél a hibakódoknála dízel befecskendökkorrekcióskódjait kell újra programozni.Ha az injektortfelújjították,akkor a szakmühelyadott új kódot és azt kell beprogramozni,nempedigazt ami az injektoronvan rajta !!! Az alábbi típusoknálszoktak elöfordulnia fentihibakódok: Mondeo2000-20062.0 DuraTorq TDCi HJBA/HJBB/HJBC/FMBA/N7BA2005-2006 2.2 DuraTorq TDCiFocus 2001-20051.8 DuraTorq TDCi FFDA/F9DA/F9DB2.0 DuraTorq TDCi FIFA2005-... 1.6 DuraTorq TDCiFocus C-Max 2005-... 1.6 DuraTorq TDCiFiesta 2004-... 1.
köszi ALF
Es ez igy meddig birja? Gondolom akkor ez csak barkacsolas nem hosszutavu megoldas , csere vagy felujitas oldja meg ezt a problemat
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28055 Dátum:
2013.09.17 kedd, 12:45:26 »
Idézetet írta: baludanny - 2013.09.17 kedd, 12:41:13
köszi ALF
Es ez igy meddig birja? Gondolom akkor ez csak barkacsolas nem hosszutavu megoldas , csere vagy felujitas oldja meg ezt a problemat
A tapasztalatok szerint pár ezer, 1-2 tízezer km-t még elmehet így, de utána felújítás vagy csere jön...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28056 Dátum:
2013.09.17 kedd, 12:52:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.17 kedd, 12:45:26
A tapasztalatok szerint pár ezer, 1-2 tízezer km-t még elmehet így, de utána felújítás vagy csere jön...
AndyA
Hat akkor csere lessz de nem a csucsok hanem a jargany mig mukodokepes marad , es nem itt dekkol az udvarba
köszi mindkettötöknek
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
nejo88
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 565
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28057 Dátum:
2013.09.17 kedd, 15:39:42 »
Idézetet írta: László - 2013.09.16 hétfő, 17:03:24
Tisztelt Fórumtárs!
Először is nagyon sajnálom, hogy ezek után sajna mélyen a pénztárcádba kell nyúlni. De ennek nem a TDCI rendszer az oka. Az elv és a kialakítás, korszerű, üzembiztos, üzemanyag takarékos. Az eredendő problémát az üzemanyag silány minőségében kell keresni. A teljesség kedvéért, megemlíteném a Magyarországon virágzó, korrumpálható, kereskedelmi egységeket is. Szóval nincs semmi baj avval a fránya TDCI elvvel.
Tisztelettel László!
Nem a Tdci rendszerrel van a baj. Inkább a szerelési költsége miatt áldom a DRÁGA jó fajtáját.
Naplózva
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28058 Dátum:
2013.09.17 kedd, 17:42:32 »
Idézetet írta: baludanny - 2013.09.17 kedd, 12:52:05
Hat akkor csere lessz de nem a csucsok hanem a jargany mig mukodokepes marad , es nem itt dekkol az udvarba
köszi mindkettötöknek
Ilyenkor szoktam mondani,a másik szerinted hibátlan azzal nincs baj?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28059 Dátum:
2013.09.17 kedd, 17:44:22 »
Idézetet írta: pgl1979 - 2013.09.17 kedd, 10:32:50
Sziasztok!
Lehet hogy már vki találkozott ezzel a problémával de néztem és nem találtam.
2002-es TDCI
Szépen megy egyenletesen egy kis gáz adás után viszont elkezd villogni az izzítás jelző lámpa.
2x leveszem a gyújtást és vissza teszem és minden megy tovább ahogy kell.
Mi lehet a gond?
előre is köszöszönöm
Mivel 2002-es így inkább gyárira vidd azzal jobban tud komunikálni és egyszer tisztán látod mi a helyzet.HA mással olvassák ki előfordul ,hogy ha van benne hibakód és több is lesz közte amire a másik azt írja,hogy ismeretlen.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28060 Dátum:
2013.09.17 kedd, 18:46:40 »
Idézetet írta: László - 2013.09.16 hétfő, 17:03:24
Tisztelt Fórumtárs!
Először is nagyon sajnálom, hogy ezek után sajna mélyen a pénztárcádba kell nyúlni. De ennek nem a TDCI rendszer az oka. Az elv és a kialakítás, korszerű, üzembiztos, üzemanyag takarékos. Az eredendő problémát az üzemanyag silány minőségében kell keresni. A teljesség kedvéért, megemlíteném a Magyarországon virágzó, korrumpálható, kereskedelmi egységeket is. Szóval nincs semmi baj avval a fránya TDCI elvvel.
Tisztelettel László!
Szó nincs róla. Az üzemanyaggal az égvilágon semmi gond. Rálátok egy másik autómárka meghibásodási adataira.
Mo-on nincs több CR javítás, mint máshol.
Valamint, a szomszédos országokban ugyanúgy külsős cégek a kutak, ugyanúgy machinálhatják az üzemanyagot...
Amúgy meg az üzemanyagunk megfelel az eu-s normáknak, csak így lehet árusítani.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28061 Dátum:
2013.09.17 kedd, 19:03:59 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.09.17 kedd, 17:42:32
Ilyenkor szoktam mondani,a másik szerinted hibátlan azzal nincs baj?
Na ezaz , de csak jobblenne egy 2004 vagy utani
De ha igy gondolkodunk akkor inkabb 5 bicajt veszek , abba meg tankolni se kell
De télen marha hideg lessz
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28062 Dátum:
2013.09.17 kedd, 19:19:22 »
Idézetet írta: Angel - 2013.09.17 kedd, 18:46:40
Szó nincs róla. Az üzemanyaggal az égvilágon semmi gond. Rálátok egy másik autómárka meghibásodási adataira.
Mo-on nincs több CR javítás, mint máshol.
Valamint, a szomszédos országokban ugyanúgy külsős cégek a kutak, ugyanúgy machinálhatják az üzemanyagot...
Amúgy meg az üzemanyagunk megfelel az eu-s normáknak, csak így lehet árusítani.
"Amúgy meg az üzemanyagunk megfelel az eu-s normáknak, csak így lehet árusítani."
Amit elküldenek mintát ellenőrizni, az lehet, hogy akkor megfelel.
Csak így lehetNE árusítani. Miután a tartálykocsiból kikerült, ki tudja mit csinál néhány kút vele..... mit önt hozzá.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28063 Dátum:
2013.09.17 kedd, 19:26:54 »
Idézetet írta: GSR - 2013.09.17 kedd, 19:19:22
"Amúgy meg az üzemanyagunk megfelel az eu-s normáknak, csak így lehet árusítani."
Amit elküldenek mintát ellenőrizni, az lehet, hogy akkor megfelel.
Csak így lehetNE árusítani. Miután a tartálykocsiból kikerült, ki tudja mit csinál néhány kút vele..... mit önt hozzá.
Vagy éppen mit nem, amit még kellene.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28064 Dátum:
2013.09.17 kedd, 19:41:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.17 kedd, 19:26:54
Vagy éppen mit nem, amit még kellene.
AndyA
Ez is igaz.
Mi földi halandó tankolók csak reménykedni tudunk, hogy valóban azt kapjuk-e a nem kevés pénzünkért, amiért fizettünk.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28065 Dátum:
2013.09.17 kedd, 20:06:29 »
Idézetet írta: TSPORT - 2013.09.16 hétfő, 19:59:45
Tudunk közelebbit is? Motorkód,évjárat? Ford cikkszám?
Néztem a Bárdit,Cromaxot de nem találtam csak két tömegűt?
Tud akkor nékem segíteni valaki Urak? Lassan kezdem összeszedni az átalakításhoz a dolgokat(görgők,stb) ezért kellene egy támpont a szíjtárcsa témában.
Ezzel kapcsolatban még egy kérdés,a szíjfeszítő két görgője közül az egyik külön kapható de a másik mindenhol úgy szerepel,hogy együtt van szerelve a feszítővel pl:https://cromax.hu/110000000-motor/110650000-vezerles-es-alkatreszei/110650553-hosszbordasekszij-feszito/112460-rugos-fesztito-generatorszijhoz-ford-transit-2000-2006-2_0td
ezt is lehet külön kapni vagy egyedileg ehhez készül?
Alf,
neked megvan még a szíjlazító kézi készüléked és ha igen akkor kölcsönözhető egy-két napra?(jövő év elején)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28066 Dátum:
2013.09.17 kedd, 20:13:17 »
Idézetet írta: TSPORT - 2013.09.17 kedd, 20:06:29
Tud akkor nékem segíteni valaki Urak? Lassan kezdem összeszedni az átalakításhoz a dolgokat(görgők,stb) ezért kellene egy támpont a szíjtárcsa témában.
Ezzel kapcsolatban még egy kérdés,a szíjfeszítő két görgője közül az egyik külön kapható de a másik mindenhol úgy szerepel,hogy együtt van szerelve a feszítővel pl:https://cromax.hu/110000000-motor/110650000-vezerles-es-alkatreszei/110650553-hosszbordasekszij-feszito/112460-rugos-fesztito-generatorszijhoz-ford-transit-2000-2006-2_0td
ezt is lehet külön kapni vagy egyedileg ehhez készül?
Alf,
neked megvan még a szíjlazító kézi készüléked és ha igen akkor kölcsönözhető egy-két napra?(jövő év elején)
lehet külön is kapni sima felületű görgőt,és bordázottat is.5-6e ft/db
a rendszerben 2 sima van és egy bordázott.
odaadtam az autóval együtt DomeSL-nek.de valaki biztos tud neked ez ügyben segíteni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28067 Dátum:
2013.09.17 kedd, 20:25:09 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.17 kedd, 20:13:17
lehet külön is kapni sima felületű görgőt,és bordázottat is.5-6e ft/db
a rendszerben 2 sima van és egy bordázott.
odaadtam az autóval együtt DomeSL-nek.de valaki biztos tud neked ez ügyben segíteni.
Ha jól értelmezem a két sima görgő,az egyik a szíjfeszítő és a másik a blokk elején ugyan az a méret(típus)?
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28068 Dátum:
2013.09.17 kedd, 20:30:31 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.17 kedd, 20:13:17
lehet külön is kapni sima felületű görgőt,és bordázottat is.5-6e ft/db
a rendszerben 2 sima van és egy bordázott.
odaadtam az autóval együtt DomeSL-nek.de valaki biztos tud neked ez ügyben segíteni.
Főtengelyszíjtárcsa ügyben nem tudsz bővebben felhomályosítani?
Naplózva
kormanyp79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28069 Dátum:
2013.09.17 kedd, 20:41:02 »
Sziasztok!
Még új vagyok itt teljesen, szóval elnézést, ha esetleg rossz topic-ba írok! Segítséget szeretnék kérni:
Van egy 2005-ös 130 LE-s 2.0 TDCi Durashift-es Mondeom (már vagy 10 napja
)
Egy pár napja kb 1750-2250-es fordulattartományban (de leginkább 2000 alatt) dízelmozdony szerű, masszív koromfekete füstöt ereget a kipufogó és minimálisan ugyan (kb +-100 RPM) de rángat a motor. Ha a fordulat 2250-2500 fölé ér, akkor a probléma megszűnik - nincs füst, nincs rángatás. Fontos lehet, hogy üresben nem csinálja ezt, csak ha halad a kocsi. Leginkább felváltás után kerül ebbe a fordulatszámtartományba a motor, amelyben alapvetően "alulról kellene húznia", de talán nincs hozzá elég levegő.
A korábbi posztokat tanulmányozva úgy tűnik, hogy kevés a levegő és/vagy túl sok a gázolaj a motorban 1750-2250 között
A KÉRDÉSEM az, hogy mit nézessek meg a szerelővel (a hibakódokon és a turbócsöveken kívül)?
Üzemanyagszűrőt, levegőszűrőt van értelme cserélni? Lehet ez a befecskendezés problémája? Ha igen, hogy lehet diagnosztizálni?
Nagyon köszönöm a segítséget!
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28070 Dátum:
2013.09.17 kedd, 20:51:00 »
sziasztok!
a közel 4 hete vásárolt autóm,amit használtam 4 napot elkészült.
Ma még nem volt 100-as a dolog,mert a tanktól nem szívta rendesen az anyagot,leaállt idővel........tesztüzem van....
Jah,csak hogy többen is képben legyenek, komplett üzemanyagrendszer tisztítás, porlasztó és nagynyomású csere stb.....
Mellékelek egy képet, a gázolajról ami kikerült a kocsiból.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28071 Dátum:
2013.09.17 kedd, 20:54:22 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.09.17 kedd, 20:51:00
sziasztok!
a közel 4 hete vásárolt autóm,amit használtam 4 napot elkészült.
Ma még nem volt 100-as a dolog,mert a tanktól nem szívta rendesen az anyagot,leaállt idővel........tesztüzem van....
Jah,csak hogy többen is képben legyenek, komplett üzemanyagrendszer tisztítás, porlasztó és nagynyomású csere stb.....
Mellékelek egy képet, a gázolajról ami kikerült a kocsiból.
Uhhh..olajsütőből jönnek ilyen dolgok, 200 rántotthús után
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28072 Dátum:
2013.09.17 kedd, 20:58:09 »
Idézetet írta: ezsolt - 2013.09.17 kedd, 20:54:22
Uhhh..olajsütőből jönnek ilyen dolgok, 200 rántotthús után
úgy ám........
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28073 Dátum:
2013.09.17 kedd, 21:05:34 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.09.17 kedd, 20:58:09
úgy ám........
Hát, nem volt szerencséd a vásárlással. Olyan autót vettél meg, ami előtte állt a hírhedt nagy költségű cseréknek. Igaz, hogy utána lesz egy motorikusan szinte "új" autód. Mindannyian előtte állunk ennek, van aki már átesett rajta, és van aki majd fog. Ezért ne bánkódj, nézd a jó oldalát, tiszta lappal kezd veled az autó. Nem kizárt, hogy stabilabban veszed a következő százezer kilométert, mint a legtöbben közülünk!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.17 kedd, 21:07:19 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28074 Dátum:
2013.09.17 kedd, 21:16:29 »
Idézetet írta: ezsolt - 2013.09.17 kedd, 21:05:34
Hát, nem volt szerencséd a vásárlással. Olyan autót vettél meg, ami előtte állt a hírhedt nagy költségű cseréknek. Igaz, hogy utána lesz egy motorikusan szinte "új" autód. Mindannyian előtte állunk ennek, van aki már átesett rajta, és van aki majd fog. Ezért ne bánkódj, nézd a jó oldalát, tiszta lappal kezd veled az autó. Nem kizárt, hogy stabilabban veszed a következő százezer kilométert, mint a legtöbben közülünk!
igen,ez vígasztal. Szép is és remélem jó is lesz!
De nem gondoltam,hogy azonnal le kell tennem és kunyerálnom kell a családban autót a mindennapokra....elment a benyás a háztól és jött egy......
Jó áron vettük.....de itt volt a fekete leves.....szó szerint!!!
Reménykedem a legjobbakban!
..és szeretném megköszönni a fórumtársak segitségét,ki infóval ,ki egyéb dologgal.......
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28075 Dátum:
2013.09.18 szerda, 15:01:10 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.09.17 kedd, 20:51:00
sziasztok!
a közel 4 hete vásárolt autóm,amit használtam 4 napot elkészült.
Ma még nem volt 100-as a dolog,mert a tanktól nem szívta rendesen az anyagot,leaállt idővel........tesztüzem van....
Jah,csak hogy többen is képben legyenek, komplett üzemanyagrendszer tisztítás, porlasztó és nagynyomású csere stb.....
Mellékelek egy képet, a gázolajról ami kikerült a kocsiból.
Hol, és mennyi a javítás?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.18 szerda, 15:04:33 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28076 Dátum:
2013.09.18 szerda, 15:09:35 »
Sziasztok!
Felújítattam a turbómat.
(Papp turbó)
Végül is 120-ba került
de érezhetően jobban megy az autó. (komplett felújítás, sűrítőkerék csere)
Ami miatt írok, (a megosztáson kívül) hogy a szaki szerint a magyar nyári időszakra főleg egy 330e km-es autóba
vékony az 5w30-as olaj. Szerinte ennek volt köszönhető a sűrítőkerék kopás. Télen jó az 5w30as, de nyáron mindenképpen 10w40es olajat javasol ezentúl.
Nem értek hozzá de logikusnak tűnik amit mondott. (Bár ha jól tudom az olajkódokat az 5w40 jobban illene a motorhoz...
)
Persze nem akarok flame-t generálni, de érdekelne a Ti véleményetek (is).
Üdv!
Feri
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28077 Dátum:
2013.09.18 szerda, 17:03:54 »
Idézetet írta: dfeco - 2013.09.18 szerda, 15:09:35
Sziasztok!
Felújítattam a turbómat.
(Papp turbó)
Végül is 120-ba került
de érezhetően jobban megy az autó. (komplett felújítás, sűrítőkerék csere)
Ami miatt írok, (a megosztáson kívül) hogy a szaki szerint a magyar nyári időszakra főleg egy 330e km-es autóba
vékony az 5w30-as olaj. Szerinte ennek volt köszönhető a sűrítőkerék kopás. Télen jó az 5w30as, de nyáron mindenképpen 10w40es olajat javasol ezentúl.
Nem értek hozzá de logikusnak tűnik amit mondott. (Bár ha jól tudom az olajkódokat az 5w40 jobban illene a motorhoz...
)
Persze nem akarok flame-t generálni, de érdekelne a Ti véleményetek (is).
Üdv!
Feri
Ilyenről, ill. az ebből fakadó turbohalálról nemigen hallottunk még errefelé. Az általános álláspont az, hogy a Ford gyári 5w30-as olaja pont jó, variálni meg lehet, de tulajdonképpen tök fölösleges.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28078 Dátum:
2013.09.18 szerda, 17:13:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.18 szerda, 17:03:54
Ilyenről, ill. az ebből fakadó turbohalálról nemigen hallottunk még errefelé. Az általános álláspont az, hogy a Ford gyári 5w30-as olaja pont jó, variálni meg lehet, de tulajdonképpen tök fölösleges.
AndyA
én csak azt nem értem, hogy a sűrítőkeréknek miköze az olajhoz. az olaj minősége hogyan befolyásolja a sűrítőkerék kopását?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28079 Dátum:
2013.09.18 szerda, 17:30:54 »
Idézetet írta: spyware - 2013.09.18 szerda, 17:13:44
én csak azt nem értem, hogy a sűrítőkeréknek miköze az olajhoz. az olaj minősége hogyan befolyásolja a sűrítőkerék kopását?
Elkopik a csapágy, lötyög a tengely, hozzáér a házhoz és lekopik a kerék külső széle. Az enyém is ilyen volt, arra is nagyjavítás várna.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28080 Dátum:
2013.09.18 szerda, 17:39:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.18 szerda, 17:30:54
Elkopik a csapágy, lötyög a tengely, hozzáér a házhoz és lekopik a kerék külső széle. Az enyém is ilyen volt, arra is nagyjavítás várna.
AndyA
ok. értem.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28081 Dátum:
2013.09.18 szerda, 17:43:07 »
Idézetet írta: spyware - 2013.09.18 szerda, 17:13:44
én csak azt nem értem, hogy a sűrítőkeréknek miköze az olajhoz. az olaj minősége hogyan befolyásolja a sűrítőkerék kopását?
az olaj a lelke az egész turbónak.azonban egy 300e km-t futott autón nem csoda,hogy lepukkan a turbó,ami 200e/perccel is tud forogni akár.
ez nem igazolja a 10W-s olajat.talán a motorra gyakrabban fogják a vastagabb olajat,ha kopott,de pont a turbó miatt kell a jobb -és hozzávaló 5w30-at használni.Nem az olaj "vastagsága" számít a motornak-turbónak,hanem a tisztasága,ami fontosabb.A turbó iszonyatosan felmelegszik.Ha nem hűtjük ki a leállítás előtt akkor a tengely megégeti azt a motorolajat,ami a siklócsapágyát keni.Az elszenesedett olaj pedig koptatja a csapágyat.Továbbá ez az égett szénnel dúsított olaj szépen eldugítja a szűrőt is,tehát a motornak sem jó.
Amit tenni lehet,az az odafigyelés a turbó lehűtésére,és az olajszűrő gyakori cseréje(minden olajcsere alkalmával).Az 5w30as olaj több mint kiváló a mondi motorjába és a turbójához.Full szintetikus,gyakorlatilag nagyon hosszú lenne az élettartama,ha nem szennyeződne el olyan gyorsan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28082 Dátum:
2013.09.18 szerda, 19:08:13 »
Idézetet írta: spyware - 2013.09.18 szerda, 17:13:44
én csak azt nem értem, hogy a sűrítőkeréknek miköze az olajhoz. az olaj minősége hogyan befolyásolja a sűrítőkerék kopását?
Hát igen, vannak nagyon sokan, akik egy hosszú nagyobb terheléses út után (pl autópályázáskor kiáll a pihenőbe) azonnal leállítja a motort. Olyankor a turbó azért még pörög nem is kis sebességgel+még elég meleg tud lenni. Akkor kell jártni egy kicsit még alapjáraton, hogy vissza tudjon hűlni. Olvastam olyat is, hogy a pihenőbe kiálláskor a motorfékkel begurulás is hűti és annak elégnek kell lennie.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28083 Dátum:
2013.09.18 szerda, 19:10:33 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.18 szerda, 19:08:13
Hát igen, vannak nagyon sokan, akik egy hosszú nagyobb terheléses út után (pl autópályázáskor kiáll a pihenőbe) azonnal leállítja a motort. Olyankor a turbó azért még pörög nem is kis sebességgel+még elég meleg tud lenni. Akkor kell jártni egy kicsit még alapjáraton, hogy vissza tudjon hűlni. Olvastam olyat is, hogy a pihenőbe kiálláskor a motorfékkel begurulás is hűti és annak elégnek kell lennie.
Lehet hülyén hangzik,de ha hosszú útról hazajövök a kocsival míg a várost átszelve haza érek elvileg már lehül mert lassan megyek min 5km-t,de ha beállok az udvarba még 1 percet akkor is hagyom járni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28084 Dátum:
2013.09.18 szerda, 19:32:09 »
Idézetet írta: dfeco - 2013.09.18 szerda, 15:09:35
Sziasztok!
Felújítattam a turbómat.
(Papp turbó)
Végül is 120-ba került
de érezhetően jobban megy az autó. (komplett felújítás, sűrítőkerék csere)
Ami miatt írok, (a megosztáson kívül) hogy a szaki szerint a magyar nyári időszakra főleg egy 330e km-es autóba
vékony az 5w30-as olaj. Szerinte ennek volt köszönhető a sűrítőkerék kopás. Télen jó az 5w30as, de nyáron mindenképpen 10w40es olajat javasol ezentúl.
Nem értek hozzá de logikusnak tűnik amit mondott. (Bár ha jól tudom az olajkódokat az 5w40 jobban illene a motorhoz...
)
Persze nem akarok flame-t generálni, de érdekelne a Ti véleményetek (is).
Üdv!
Feri
Nekünk mindjárt itt a 400ezer km, de csak 5w-30at kap. Van olajhűtője a motornak, szerintem nem kell nagyon aggódni nyáron sem, hogy a túl meleg olaj miatt a kenőképessége lecsökken, és emiatt baja lesz a turbónak.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28085 Dátum:
2013.09.18 szerda, 19:35:08 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.09.18 szerda, 19:10:33
Lehet hülyén hangzik,de ha hosszú útról hazajövök a kocsival míg a várost átszelve haza érek elvileg már lehül mert lassan megyek min 5km-t,de ha beállok az udvarba még 1 percet akkor is hagyom járni.
Szerintem ártani nem árt neki. Most olvastam szerkezet és üzemeltetés ismereteknél, hogy indítás után és leállítás előtt célszerű fél percig járatni alapjáraton a motort, hogy a turbo fel tudjon normálisan pörögni, illetve vissza tudjon hűlni.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28086 Dátum:
2013.09.18 szerda, 20:10:42 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.09.18 szerda, 15:01:10
Hol, és mennyi a javítás?
... alkatrész innen-onnan....bevizsgáltatás, garancia.....szerelés.... 170-180 ezer......
Naplózva
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28087 Dátum:
2013.09.18 szerda, 20:51:00 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.09.18 szerda, 19:32:09
Nekünk mindjárt itt a 400ezer km, de csak 5w-30at kap. Van olajhűtője a motornak, szerintem nem kell nagyon aggódni nyáron sem, hogy a túl meleg olaj miatt a kenőképessége lecsökken, és emiatt baja lesz a turbónak.
Köszönöm az véleményeket.
Tehát megfelelő törődéssel, normális olajszűrővel, 10e csereintervallummal tehetek a legtöbbet a turbóért.
(Ez is igazolja, amit az olajról leírtatok:
http://www.geree.hu/2011/10/olajteszt-10w-40-vs-5w-30/
)
Ha már említetted a 400e km-t, a vezérműláncot cserélted már?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28088 Dátum:
2013.09.18 szerda, 20:59:22 »
Idézetet írta: dfeco - 2013.09.18 szerda, 20:51:00
Köszönöm az véleményeket.
Tehát megfelelő törődéssel, normális olajszűrővel, 10e csereintervallummal tehetek a legtöbbet a turbóért.
(Ez is igazolja, amit az olajról leírtatok:
http://www.geree.hu/2011/10/olajteszt-10w-40-vs-5w-30/
)
Ha már említetted a 400e km-t, a vezérműláncot cserélted már?
10 ezret inkább csak szigorú városi használat mellett mondanék az olajcserére. Ha jársz hosszabb távokat időnként, van ideje "kiszellőzni" a motorolajadnak, amikor a motor rendesen felmelegszik egy erősebb autópályamenet alatt, akkor azért nincs a 10 ezerre szükség.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28089 Dátum:
2013.09.18 szerda, 21:09:01 »
Idézetet írta: dfeco - 2013.09.18 szerda, 20:51:00
Köszönöm az véleményeket.
Tehát megfelelő törődéssel, normális olajszűrővel, 10e csereintervallummal tehetek a legtöbbet a turbóért.
(Ez is igazolja, amit az olajról leírtatok:
http://www.geree.hu/2011/10/olajteszt-10w-40-vs-5w-30/
)
Ha már említetted a 400e km-t, a vezérműláncot cserélted már?
Nem. Nem csörög, nincs jele annak, hogy gondja lenne. A 400ezres szerviznél valószínűleg le lesz kapva a takarója, hogy megkukkantsák, hogy mi a helyzet vele.
A csereintervallum szerintem használat kérdése, nekünk mindig a gyári előírás szerint, vagyis húsz ezrenként lett cserélve, de ehhez hozzátartozik, hogy a km-ek nagy részét autópályán és autóúton termelte be a kocsi.
Naplózva
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28090 Dátum:
2013.09.18 szerda, 21:41:56 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.09.18 szerda, 21:09:01
Nem. Nem csörög, nincs jele annak, hogy gondja lenne. A 400ezres szerviznél valószínűleg le lesz kapva a takarója, hogy megkukkantsák, hogy mi a helyzet vele.
A csereintervallum szerintem használat kérdése, nekünk mindig a gyári előírás szerint, vagyis húsz ezrenként lett cserélve, de ehhez hozzátartozik, hogy a km-ek nagy részét autópályán és autóúton termelte be a kocsi.
Köszi, akkor maradok a 15e intervallumnál.
A 400e km igazolt futás, vagy sejtés?
Fő alkatrészek javításával hogy állsz (turbó, kéttömegű lendkerék, üza. rendszer, motor stb) mert ha jól emlékszem 400e a tervezett élettartama az autónak.
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28091 Dátum:
2013.09.18 szerda, 22:03:19 »
Üdv Mindenki ismét!
Egy kis segítségre lenne szükségem (ismét). Generátorfelújítás után boldogan indultam haza, de a 4 hengerből egyszer csak 3 lett, amit az izzításjelzővel is jelez az én Drágám, és azóta sem hajlandó visszaadni a negyediket. Kapcsolószelepeket 3000 km-rel ezelőtt cseréltünk, ezért hirtelen a p.csúcsra gondoltam. Okozhat még valami más hiba ilyet szerintetek? Egyébként indul, meg megyeget is a maradék hárommal, csak hát rázza a motort.
Ui: amúgy a generátor lejött speckó szerszám és különösebb bontás nélkül.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28092 Dátum:
2013.09.18 szerda, 22:09:36 »
Idézetet írta: dfeco - 2013.09.18 szerda, 21:41:56
Köszi, akkor maradok a 15e intervallumnál.
A 400e km igazolt futás, vagy sejtés?
Fő alkatrészek javításával hogy állsz (turbó, kéttömegű lendkerék, üza. rendszer, motor stb) mert ha jól emlékszem 400e a tervezett élettartama az autónak.
Hozzánk ~2-3 évesen került 80 ezerrel, az előéletről német szervizmatricák voltak. Turbó csere volt, sajnos az elektronika miatt kellett, mert akkor még nem tudtuk, hogy javítható, a gyári előírás meg a komplett csere. Egy kuplungozás is volt, amikor minden lett cserélve, a többihez kellett nyúlni, kimaradt a porlasztós rémálom, bár a márkaszerviz már 150ezerrel ezelőtt cserélni akarta az üzemanyagrendszert. Most már csipegeti az olajat, a min-ig leeszi az olajcseréig, meg alapjáraton az olajbeöntőt leszedve szépet fúj (bár utóbbira azt mondják normális). De amúgy elég jó erőben van, jó kis igásló
A tervezett élettartamot nem tudom, egy tranzitban ugyanennek a motornak potenciálisan jóval többet kell ennél elmennie. De azért néha poénkodunk, hogy átgördül a számláló 400ezerre, és atomjaira esik a kocsi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28093 Dátum:
2013.09.18 szerda, 22:43:35 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.09.18 szerda, 22:03:19
Üdv Mindenki ismét!
Egy kis segítségre lenne szükségem (ismét). Generátorfelújítás után boldogan indultam haza, de a 4 hengerből egyszer csak 3 lett, amit az izzításjelzővel is jelez az én Drágám, és azóta sem hajlandó visszaadni a negyediket. Kapcsolószelepeket 3000 km-rel ezelőtt cseréltünk, ezért hirtelen a p.csúcsra gondoltam. Okozhat még valami más hiba ilyet szerintetek? Egyébként indul, meg megyeget is a maradék hárommal, csak hát rázza a motort.
Ui: amúgy a generátor lejött speckó szerszám és különösebb bontás nélkül.
VAgy elvesztette a kódot a csúcs esetleg fellazult és ezért nem megy.Nemenj vele hanem vidd el szerelőhöz és újra lehet átnézni és javítani.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ZZotyo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28094 Dátum:
2013.09.18 szerda, 23:26:14 »
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy olyan 1700-1800as fordulattól 2200-2300as fordulatig jelentkező morgó hangnak mi lehet az oka?
Főként akkor ad ki ilyen hangot ha nem padlógázzal gyorsítok.
Gondoltam a turbócsőre, de ereje megvan. Ellenben kicsit kormol nagy gázra.
Gondoltam a feszítőre, de azt meg máskor is hallanám nemde?
Várom a véleményeteket!
Naplózva
nejo88
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 565
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28095 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 05:37:07 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.09.18 szerda, 20:10:42
... alkatrész innen-onnan....bevizsgáltatás, garancia.....szerelés.... 170-180 ezer......
Az jó. Én is most járok itt: 65.000x4 a porlasztó 60.000 a nagy nyomású 20,000 a bevizsgálás 15.000 a szűrő +munkadíj a végét meg még nem tudom
Naplózva
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28096 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 05:40:36 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.09.19 csütörtök, 05:37:07
Az jó. Én is most járok itt: 65.000x4 a porlasztó 60.000 a nagy nyomású 20,000 a bevizsgálás 15.000 a szűrő +munkadíj a végét meg még nem tudom
jajaj....ne is mond!!! akkor a sok telefon, a kölcsön autó és abba tankolás.......off!
15 a szűrő??? mit vettél bele?
?
Lassan csak helyre állsz te is!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28097 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 07:18:51 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.09.19 csütörtök, 05:40:36
jajaj....ne is mond!!! akkor a sok telefon, a kölcsön autó és abba tankolás.......off!
15 a szűrő??? mit vettél bele?
?
Lassan csak helyre állsz te is!
A Mann listaára van 15 körül. Amúgy valami 6 ezer körül lehet Boscht kapni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28098 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 07:32:11 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.09.19 csütörtök, 05:37:07
Az jó. Én is most járok itt: 65.000x4 a porlasztó 60.000 a nagy nyomású 20,000 a bevizsgálás 15.000 a szűrő +munkadíj a végét meg még nem tudom
Tisztelt Fórumtárs!
Kezdetnek nem olcsó. Mindezt hol csinálják? Mennyi garancia van az elvégzett munkára? Ha tisztességes munkát végeznek akkor még lesz egy pár tízezer Ft járulékos költség. Tömítő gyűrűk, porlasztóalátétek, magasnyomású porlasztócsövek, tank és üza rendszer teljes tisztítás, résolajcső tömítés, és egyebek. Szerintem tessék bátran fialtatni a forintokat. Remélem mindezért cserébe, mihamarabb lesz egy kifogástalan gépsárkányod.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28099 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 07:35:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.19 csütörtök, 07:18:51
A Mann listaára van 15 körül. Amúgy valami 6 ezer körül lehet Boscht kapni.
AndyA
Igen, én bosch-t vettem....mann 9000 lett volna.....
Kopogos a kocsi hangja. General óta 100 km- t mentem. Beáll ez vsgy vigyem vissza?
Naplózva
Oldalak:
1
...
555
556
557
558
559
560
561
[
562
]
563
564
565
566
567
568
569
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ