Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.16 szombat, 21:02:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
558
559
560
561
562
563
564
[
565
]
566
567
568
569
570
571
572
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14591178 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28200 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 17:08:50 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.09.26 csütörtök, 17:00:24
O lehete a 2.2esrol beszél.
Az lehet, de ahogy nézem a 2.0-ás is az lehetett volna az évjárata alapján.
Naplózva
nejo88
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 565
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28201 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 17:12:37 »
Idézetet írta: László - 2013.09.26 csütörtök, 07:03:26
Tisztelt Fórumtárs!
Remélem, ezért a pénzért már kifogástalanul üzemel a gépsárkány.
A garanciáról és a motor működésével kapcsolatos tapasztalatokról, ha lehet egy kicsit bővebben.
Tisztelettel László!
112km eddig minden remek.
A fékolaj tartályomba ment ki a tömítés az alján. Így most a 112 km alatt csepegett el egy tartálynyi. Megrendeltem a javító készletet holnap az is megvan.
Csak Hoványék adtak garanciát a betanításra ,a csúcsokra nincs sajnos. A szivattyú meg bontott angol alkatrész.
Naplózva
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28202 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 17:50:51 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.09.26 csütörtök, 17:12:37
112km eddig minden remek.
A fékolaj tartályomba ment ki a tömítés az alján. Így most a 112 km alatt csepegett el egy tartálynyi. Megrendeltem a javító készletet holnap az is megvan.
Csak Hoványék adtak garanciát a betanításra ,a csúcsokra nincs sajnos. A szivattyú meg bontott angol alkatrész.
Betanításra garancia?
Hát ez érdekes....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28203 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 19:09:27 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.09.26 csütörtök, 17:12:37
112km eddig minden remek.
A fékolaj tartályomba ment ki a tömítés az alján. Így most a 112 km alatt csepegett el egy tartálynyi. Megrendeltem a javító készletet holnap az is megvan.
Csak Hoványék adtak garanciát a betanításra ,a csúcsokra nincs sajnos. A szivattyú meg bontott angol alkatrész.
Tisztelt Fórumtárs!
Remélem a gépsárkányod egy jó darabig rendben fog működni. Azt nem értem, hogy a csúcsok felújítására miért nincs garancia. Azt meg végképp nem értem, hogy a Hoványék mire is adtak garanciát. A felprogramozás vagy jó vagy nem jó. Nem értem mit takar a betanítás. Ha egy csúcs rendben van, és megfelelően van programozva, akkor annak azonnal minden tanulás nélkül hibátlanul kell üzemelnie. Lásd TISLER Fórumtárs gépezetét. A szivattyút a szerelőd adta, vagy te szerezted be? A fékolaj tartály levételénél óvatosan bánj a tartály tartó füleivel, nehogy eltörd. A tömítés csere az nem gond
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Topford
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28204 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 20:10:35 »
Sziasztok,
Tanácsotokat szertném kérni. Több mint 10 éve mondeozom, köztük volt egy 2002 TDDi is amit imádtam, mindent tudott amit kell és sosem volt semmi baja. Aztán ilyen-olyan okok miatt 4 éve Mk2-t hajtok, szintén sosem kellett hozzá nyúlni. Egy ideje rákattantam hogy Mk3 kombi kell, de 2005-nél fiatalabb. Benzines gyakorlatklag nincs eladó, csak TDCi. - Viszont a TDCi-ről csak a rosszat hallom, félek megvenni. Porlasztó, nagynyomású szivattyú, kettöstömegü kuplung??? Ez igy egy milla és a nagyobbik baj ahogy olvasom, hogy hiába a csere hamarosan kezdőDik előről.Tényleg ennyie pusztulat? Mondjatok már valami biztatót
Naplózva
Levi30
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28205 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 20:11:12 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.25 szerda, 16:42:02
Pl1
Ausztria
Pl2
Anglia
Köszönöm!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28206 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 20:15:12 »
Idézetet írta: Topford - 2013.09.26 csütörtök, 20:10:35
...Mondjatok már valami biztatót
Rönótália
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28207 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 20:27:35 »
Idézetet írta: Topford - 2013.09.26 csütörtök, 20:10:35
Viszont a TDCi-ről csak a rosszat hallom, félek megvenni. Porlasztó, nagynyomású szivattyú, kettöstömegü kuplung??? Ez igy egy milla és a nagyobbik baj ahogy olvasom, hogy hiába a csere hamarosan kezdőDik előről.Tényleg ennyie pusztulat? Mondjatok már valami biztatót
Szerintem nem rosszabb mint a többi márka magasnyomású dízlije,kínálat van bőven ,ha van kiszemelt példány linkeld be kivesézik +ajánlanak hozzáértő szerelőt aki megnézi neked.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28208 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 20:29:30 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.09.26 csütörtök, 20:15:12
Rönótália
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28209 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 20:57:07 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.09.26 csütörtök, 20:15:12
Rönótália
sok elb.szott olcsósitott béna esetlen autó van.közte ez is.
És van a mondeo
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28210 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 21:05:06 »
Idézetet írta: coboy - 2013.09.26 csütörtök, 20:57:07
sok elb.szott olcsósitott béna esetlen autó van.közte ez is.
És van a mondeo
Vannak a fostalicskák, az autók, és a Mondeo
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28211 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 21:10:35 »
Idézetet írta: mobster - 2013.09.26 csütörtök, 21:05:06
Vannak a fostalicskák, az autók, és a Mondeo
Imádom én is.....még ha nem is indult felhőtlenül a dolog, a TDCi-vel!
Naplózva
Topford
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28212 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 21:12:40 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.09.26 csütörtök, 20:27:35
Szerintem nem rosszabb mint a többi márka magasnyomású dízlije,kínálat van bőven ,ha van kiszemelt példány linkeld be kivesézik +ajánlanak hozzáértő szerelőt aki megnézi neked.
Áhh....még csak tervezési fázisban van a dolog. De ammennyire szerettem a TDDi -t nagyon ekeserít hogy a TDCi ilyen. Olvasom pár hozzászólással elörébb a porlasztó felújjítást. Nekem is az a dilemmám hogy az MK2 nagyon megbízhatóan müködik, de mindenütt rohad - kértem árajánlatot 200 eft alsó hangon. - Ami még csak nem is sok, de már nincs kedvem egy 14 éves 300.000 ft -ot érő kocsira 200-at költeni. Persze egy 1,5 milliós MK3 -ra sincs kedvem 500-ért porlasztót venni.
Egyelőre azt hiszem, hogy megpróbálok egy benzinest kifogni...
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28213 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 21:15:38 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.09.26 csütörtök, 21:10:35
Imádom én is.....még ha nem is indult felhőtlenül a dolog, a TDCi-vel!
Olvasgattam, hogy benyúltál a porlasztó cserés dologba. Sajnáltam, és reménykedek nekem minél később jön el ez a pillanat. 290-ezer van a kicsikébe...
Meg kell hagyni klnyeztet az a majd 160 lóerő
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Topford
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28214 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 21:17:14 »
És mik a tapasztalatok, ha rászánom a porlaszó javításra a 400-at....azaz bekalkulálom az autócsere projectbe. Akkor meddig birja? Totálkáron azt olvasom hogy nem ritka hogy ~60ekm után újra szétmegy. 1.8 TDCi úgy olvasom a legbajosabb de a 115 é 130 LE 2.0 közül melyik a jobb? Van különbség?
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28215 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 21:20:00 »
Idézetet írta: Topford - 2013.09.26 csütörtök, 21:17:14
És mik a tapasztalatok, ha rászánom a porlaszó javításra a 400-at....azaz bekalkulálom az autócsere projectbe. Akkor meddig birja? Totálkáron azt olvasom hogy nem ritka hogy ~60ekm után újra szétmegy. 1.8 TDCi úgy olvasom a legbajosabb de a 115 é 130 LE 2.0 közül melyik a jobb? Van különbség?
Az enyém gyárilag 130 lovas, erre 0 kilométeresen ráhúztak egy Pboxot. gyári porlasztócsúcsai vannak, és 290 ezer megtett kilométere. a 116 lovasról nem tudok nyilatkozni, olyannal még nem volt dolgom
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28216 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 21:28:25 »
Idézetet írta: mobster - 2013.09.26 csütörtök, 21:15:38
Olvasgattam, hogy benyúltál a porlasztó cserés dologba. Sajnáltam, és reménykedek nekem minél később jön el ez a pillanat. 290-ezer van a kicsikébe...
Meg kell hagyni klnyeztet az a majd 160 lóerő
ja,belenyúltam, 245 van benne.....de ez sem 130 ló.........
A ford-os szerelő is azt mondta,bele van piszkálva szerinte..... ez majd a következő lépés.
De a fogyi....ááá....bejön!
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28217 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 21:30:12 »
Idézetet írta: Topford - 2013.09.26 csütörtök, 21:12:40
Áhh....még csak tervezési fázisban van a dolog. De ammennyire szerettem a TDDi -t nagyon ekeserít hogy a TDCi ilyen. Olvasom pár hozzászólással elörébb a porlasztó felújjítást. Nekem is az a dilemmám hogy az MK2 nagyon megbízhatóan müködik, de mindenütt rohad - kértem árajánlatot 200 eft alsó hangon. - Ami még csak nem is sok, de már nincs kedvem egy 14 éves 300.000 ft -ot érő kocsira 200-at költeni. Persze egy 1,5 milliós MK3 -ra sincs kedvem 500-ért porlasztót venni.
Egyelőre azt hiszem, hogy megpróbálok egy benzinest kifogni...
Benyás Mk3-asom volt ezelőtt......az sem rossz ám!!!
De tény,nincs annyi hibalehetőség...... TDDi-t vadásztam,de ez megfogott összképben....
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28218 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 21:43:02 »
Idézetet írta: Topford - 2013.09.26 csütörtök, 21:17:14
És mik a tapasztalatok, ha rászánom a porlaszó javításra a 400-at....azaz bekalkulálom az autócsere projectbe. Akkor meddig birja? Totálkáron azt olvasom hogy nem ritka hogy ~60ekm után újra szétmegy. 1.8 TDCi úgy olvasom a legbajosabb de a 115 é 130 LE 2.0 közül melyik a jobb? Van különbség?
amikor arról beszélnek h ennyi meg annyi után szétmegy, azt csak taknyolták nem felújították, vagy a szivattyú maradt xar, és agyonvágta megint a porlasztókat. Ami normálisan meg van csinálva az sokat kibír. Persze az nem olcsó, de hosszútávon igen. Meg fontos, h akkor a szivattyút is meg kell nézni-felújítani-cserélni. Meg jó gázolaj! szintén mind1 hogy hívják.
Amúgy mind1 mi a neve a kocsinak amit veszel, az a lényeg h ne legyen hulladék. Inkább vegyél 1 jót drágábban. Vagy ami már átesett a költséges dolgokon. Meg lehet venni autót is, de az drága
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28219 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 21:44:12 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.09.26 csütörtök, 21:28:25
ja,belenyúltam, 245 van benne.....
biztos?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.26 csütörtök, 21:46:16 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Topford
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28220 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 21:49:51 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.09.26 csütörtök, 21:30:12
Benyás Mk3-asom volt ezelőtt......az sem rossz ám!!!
De tény,nincs annyi hibalehetőség...... TDDi-t vadásztam,de ez megfogott összképben....
A TDDi -be beletekertem 320.000 km-et 5 év alatt, ez alatt volt egy kuplung csere (210eft) , csapágy+agy (75eft) és egy üzemanyag szivattyú (85eft) csere. - többi csak a kötelező olaj, szürő, stb. Szal TDDi -be beleülnék most is de sajnos csak 2002 -ig van, és '99 -es autót nem cserélünk 2002 -re
Mondjuk az üzemanyag szivattyú miatt otthagyott az út szélén :s az nem volt jó...Egy 1.3 Skoda Felicia huzott haza, szerintem utánna hengerfejet kellett benne cserélni
Láttam, hogy 5 ajtósból azért van benzines pár....de nkem minenképpen kombi kell abbóól talán 4-5 ha van a használtauto.hu -n.
Naplózva
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28221 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 21:56:28 »
Sziasztok!
Olajcserére vinném a paripát. Jól emlékszem, hogy 6,5 l kell a 130 lovas tdci-nél? Tudtok vmi olcsó forrást a gyári olajra?
Gázolajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő mellett mit érdemes még cseréltessek "rutinban"?
Köszi:
J
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28222 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 22:32:39 »
Idézetet írta: Jack - 2013.09.26 csütörtök, 21:56:28
Sziasztok!
Olajcserére vinném a paripát. Jól emlékszem, hogy 6,5 l kell a 130 lovas tdci-nél? Tudtok vmi olcsó forrást a gyári olajra?
Gázolajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő mellett mit érdemes még cseréltessek "rutinban"?
Köszi:
J
6 liter kell bele. Nagyautonal multkor volt akcio olajcserecuccokra. De Wyctortol is tudsz venni. Vagy ha van ismerosod unix bardi. Ha nincs baja akkor mas nem kell. Illetve az olajszurot is csereltesd
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.26 csütörtök, 22:34:32 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28223 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 22:37:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.26 csütörtök, 16:11:49
Rückwärts. Vagyis ha már, akkor rükverc...
AndyA
Akkor most tese kötekedj!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28224 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 22:40:14 »
Idézetet írta: Jack - 2013.09.26 csütörtök, 21:56:28
Sziasztok!
Olajcserére vinném a paripát. Jól emlékszem, hogy 6,5 l kell a 130 lovas tdci-nél? Tudtok vmi olcsó forrást a gyári olajra?
Gázolajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő mellett mit érdemes még cseréltessek "rutinban"?
Köszi:
J
OLAJSZÜRŐ-t még kinefelejtsd
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28225 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 22:49:47 »
köszi szépen!
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28226 Dátum:
2013.09.27 péntek, 17:01:02 »
Idézetet írta: Jack - 2013.09.26 csütörtök, 21:56:28
Sziasztok!
Olajcserére vinném a paripát. Jól emlékszem, hogy 6,5 l kell a 130 lovas tdci-nél? Tudtok vmi olcsó forrást a gyári olajra?
Gázolajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő mellett mit érdemes még cseréltessek "rutinban"?
Köszi:
J
cseréli le ezek magad nem ördögi dolgok így azon is spórolni tudsz .az olaj árár minimum.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28227 Dátum:
2013.09.27 péntek, 17:54:03 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.09.26 csütörtök, 05:55:46
Lista:
A bevizsgálás 4x5000ft 20.000
A felújítás 4x65.000ft 260.000
A nagy nyomású 60.000
A gázolajszűrő 11.235
Gázolaj 5.000
Ez: 356.235ft
A szerelőnek oda adtam 400.000ft-ot. Abból fizette ezeket a tételeket + trélerrel bevitette Szolnokra a kocsit Ford Hoványhoz, ahol 16.000 ft volt a felprogramozás. Onnan megint haza hozta a tréler Tiszaföldvárra az ő költségére. + Munkadíj =416.000ft a vége
olcsón megúsztad!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28228 Dátum:
2013.09.27 péntek, 22:46:07 »
Idézetet írta: Jack - 2013.09.26 csütörtök, 21:56:28
Sziasztok!
Olajcserére vinném a paripát. Jól emlékszem, hogy 6,5 l kell a 130 lovas tdci-nél? Tudtok vmi olcsó forrást a gyári olajra?
Gázolajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő mellett mit érdemes még cseréltessek "rutinban"?
Köszi:
J
Én a Cromaxnál vettem olajat és szűrőt és mivel náluk vettem a csere ingyé volt illetve 450Ft egy alátétet cseréltek vagy csavart már nem emléxem.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Levi30
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28229 Dátum:
2013.09.28 szombat, 07:56:22 »
Sziasztok!
Véleményeket várok!
Tapasztalatlan vagyok a témában ezért a kérdés. Vettem egy 2006-os 130 le. TDCI Mondeot. Az auto jól megy pöcre indul nem füstöl és egyenletes az alapjárati fordulatszáma. Viszont főleg hidegen /de melegen is/ adott fordulatszámon általában gyorsításkor erős kopogó hangja van. Tehát a kérdés: porlasztócsúcs hibás-e vagy nem?
Hozzáértők válaszát előre is köszi!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28230 Dátum:
2013.09.28 szombat, 08:42:57 »
Idézetet írta: Levi30 - 2013.09.28 szombat, 07:56:22
Sziasztok!
Véleményeket várok!
Tapasztalatlan vagyok a témában ezért a kérdés. Vettem egy 2006-os 130 le. TDCI Mondeot. Az auto jól megy pöcre indul nem füstöl és egyenletes az alapjárati fordulatszáma. Viszont főleg hidegen /de melegen is/ adott fordulatszámon általában gyorsításkor erős kopogó hangja van. Tehát a kérdés: porlasztócsúcs hibás-e vagy nem?
Hozzáértők válaszát előre is köszi!
1800 körüli fordulatnál? mikor kipróbáltad nem csinálta?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Levi30
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28231 Dátum:
2013.09.28 szombat, 10:27:11 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.09.28 szombat, 08:42:57
1800 körüli fordulatnál? mikor kipróbáltad nem csinálta?
Vásárláskor is megvolt a hangja és kb. azon fordulatszám környékén.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28232 Dátum:
2013.09.28 szombat, 10:35:38 »
Idézetet írta: Levi30 - 2013.09.28 szombat, 10:27:11
Vásárláskor is megvolt a hangja és kb. azon fordulatszám környékén.
Elvitted megnézetni a kocsit? Egy állapotfelmérésbe mondjuk egy Ford szervízhez? Ha rossz volt már vételkor,miért vetted meg? Ha vételkor is ilyen volt,és tisztában vagy vele,nem tudom,kötelesek lennének-e visszavenni a kocsit...
Naplózva
Levi30
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28233 Dátum:
2013.09.28 szombat, 11:02:01 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.09.28 szombat, 10:35:38
Elvitted megnézetni a kocsit? Egy állapotfelmérésbe mondjuk egy Ford szervízhez? Ha rossz volt már vételkor,miért vetted meg? Ha vételkor is ilyen volt,és tisztában vagy vele,nem tudom,kötelesek lennének-e visszavenni a kocsit...
Az autót magánszemélytől vettem, a kopogásra inkább azután figyeltem fel miután felhívták rá a figyelmemet. Több szerelő meghallgatta némelyik szerint hiba, valaki szerint meg nem. "Ford-nál ez normális" Jártam a tatabányai Ford szalonban ahol elmondásuk szerint csak nagy általánosságban tudnak diagnosztizálni. Feleslegesen meg nem szedetném szét a motort. Ford szerelő elmondása szerint amíg pöcre indul nem füstöl addíg nem hibás. Hát eddig jutottam.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28234 Dátum:
2013.09.28 szombat, 11:09:14 »
Idézetet írta: Levi30 - 2013.09.28 szombat, 11:02:01
Az autót magánszemélytől vettem, a kopogásra inkább azután figyeltem fel miután felhívták rá a figyelmemet. Több szerelő meghallgatta némelyik szerint hiba, valaki szerint meg nem. "Ford-nál ez normális" Jártam a tatabányai Ford szalonban ahol elmondásuk szerint csak nagy általánosságban tudnak diagnosztizálni. Feleslegesen meg nem szedetném szét a motort. Ford szerelő elmondása szerint amíg pöcre indul nem füstöl addíg nem hibás. Hát eddig jutottam.
Egy általános diag is sokmindent megmondhat. Pl ha menetközben rárakják a gépet,az tud 1000 meg 1 értéket mutatni(üzemanyagrendszer,turbó,etc.). Miért kéne a motort szétszedni? Hát ha ezt mondták,akkor így van...Ha nem füstöl-pöccre megy,nem hibás...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28235 Dátum:
2013.09.28 szombat, 11:14:33 »
Idézetet írta: Levi30 - 2013.09.28 szombat, 10:27:11
Vásárláskor is megvolt a hangja és kb. azon fordulatszám környékén.
Enyém is a körül csinálja, viszont csak hidegen, és hűvös hideg időben. 5 fok környékén és alatta. Melegen hibátlan. De több mindenkinek kopog klubon belül. Nekem 2 éve azt mondták fordban, h 4 ből 3 porlasztó kuka. De azóta sincs semmi baja, és mentem már vele 50-60 ezret és semmi nem változott.
Amúgy ha elmész 1 szerelőhöz, vagy ford szervizbe mert valami baja van a kocsidnak, mindig porlasztót akarnak majd cserélni. Először itt kérj segítséget, és jobban fogsz járni.
A szerelőd jól mondta, ami jó, ahhoz nem kell hozzányúlni.
Milyen a kocsi? évjárat, km, 4-5-kombi, milyen extrák, és mennyiért vetted ha nem titok?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28236 Dátum:
2013.09.28 szombat, 11:21:41 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.09.28 szombat, 11:14:33
Enyém is a körül csinálja, viszont csak hidegen, és hűvös hideg időben. 5 fok környékén és alatta. Melegen hibátlan. De több mindenkinek kopog klubon belül. Nekem 2 éve azt mondták fordban, h 4 ből 3 porlasztó kuka. De azóta sincs semmi baja, és mentem már vele 50-60 ezret és semmi nem változott.
Amúgy ha elmész 1 szerelőhöz, vagy ford szervizbe mert valami baja van a kocsidnak, mindig porlasztót akarnak majd cserélni. Először itt kérj segítséget, és jobban fogsz járni.
A szerelőd jól mondta, ami jó, ahhoz nem kell hozzányúlni.
Milyen a kocsi? évjárat, km, 4-5-kombi, milyen extrák, és mennyiért vetted ha nem titok?
Hát igen...A porlasztócserés szervízek
Az egyik Mondeonkra 120ezer km-el ezelőtt is mondták,azóta túl van a 300ezren és még mindig megy. A régire is már vétel óta mondogatják,abba is belement laza 200ezer,de a porlasztók makacsok,úgy néz ki...
Naplózva
Levi30
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28237 Dátum:
2013.09.28 szombat, 11:29:11 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.09.28 szombat, 11:14:33
Enyém is a körül csinálja, viszont csak hidegen, és hűvös hideg időben. 5 fok környékén és alatta. Melegen hibátlan. De több mindenkinek kopog klubon belül. Nekem 2 éve azt mondták fordban, h 4 ből 3 porlasztó kuka. De azóta sincs semmi baja, és mentem már vele 50-60 ezret és semmi nem változott.
Amúgy ha elmész 1 szerelőhöz, vagy ford szervizbe mert valami baja van a kocsidnak, mindig porlasztót akarnak majd cserélni. Először itt kérj segítséget, és jobban fogsz járni.
A szerelőd jól mondta, ami jó, ahhoz nem kell hozzányúlni.
Milyen a kocsi? évjárat, km, 4-5-kombi, milyen extrák, és mennyiért vetted ha nem titok?
2006 07. évjárat 215000 km 2.0 130 le TDCI lépcsőshátú 1,2 m gyönyörű állapot. Extra: bőrön, autómatán, DVD-n kívül minden 6 seb.
Naplózva
nejo88
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 565
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28238 Dátum:
2013.09.28 szombat, 11:30:08 »
Idézetet írta: Levi30 - 2013.09.28 szombat, 07:56:22
Sziasztok!
Véleményeket várok!
Tapasztalatlan vagyok a témában ezért a kérdés. Vettem egy 2006-os 130 le. TDCI Mondeot. Az auto jól megy pöcre indul nem füstöl és egyenletes az alapjárati fordulatszáma. Viszont főleg hidegen /de melegen is/ adott fordulatszámon általában gyorsításkor erős kopogó hangja van. Tehát a kérdés: porlasztócsúcs hibás-e vagy nem?
Hozzáértők válaszát előre is köszi!
Esetleg ezt is hallhatod. Ez szokott búgó hangot hallatni. Csak egy ötlet
http://mondeo.hu/index.php?topic=5111.0
Naplózva
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28239 Dátum:
2013.09.28 szombat, 11:38:46 »
Idézetet írta: Levi30 - 2013.09.28 szombat, 11:29:11
2006 07. évjárat 215000 km 2.0 130 le TDCI lépcsőshátú 1,2 m gyönyörű állapot. Extra: bőrön, autómatán, DVD-n kívül minden 6 seb.
ejha, nemtűnik soknak. nekem a bőrön automatán kívül fullos ezt jelenti: xenon, navi, esp, tempomat, radar, ülésfűtés, napfénytető, esőszenzor, allú felni,
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28240 Dátum:
2013.09.28 szombat, 11:40:19 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.09.28 szombat, 11:30:08
Esetleg ezt is hallhatod. Ez szokott búgó hangot hallatni. Csak egy ötlet
http://mondeo.hu/index.php?topic=5111.0
neki kopog. Te, a rossz csúcsaidat miért nézték meg húszezerért?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Levi30
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28241 Dátum:
2013.09.28 szombat, 11:43:04 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.09.28 szombat, 11:30:08
Esetleg ezt is hallhatod. Ez szokott búgó hangot hallatni. Csak egy ötlet
http://mondeo.hu/index.php?topic=5111.0
Köszi majd megnézem a link-et de a munkahelyi gépem nem nyitja meg a tartalmat.
Naplózva
Levi30
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28242 Dátum:
2013.09.28 szombat, 11:55:11 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.09.28 szombat, 11:38:46
ejha, nemtűnik soknak. nekem a bőrön automatán kívül fullos ezt jelenti: xenon, navi, esp, tempomat, radar, ülésfűtés, napfénytető, esőszenzor, allú felni,
Inkább Úgy írom, hogy Trend és nem fullos /nincs temp, ülésf. navi, tetőablak/
Naplózva
nejo88
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 565
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28243 Dátum:
2013.09.28 szombat, 11:55:43 »
Te, a rossz csúcsaidat miért nézték meg húszezerért ?
Azt nem tudom ha úgy is mind a 4 et fel akartam amúgy is vizsgálatól függetlenül. De azon már ne múljon kifizettem.
Naplózva
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28244 Dátum:
2013.09.28 szombat, 12:00:25 »
Idézetet írta: Levi30 - 2013.09.28 szombat, 11:55:11
Inkább Úgy írom, hogy Trend és nem fullos /nincs temp, ülésf. navi, tetőablak/
a képeket már senki gépe nem nyitja meg mert azok törlödtek az idö mulásával
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28245 Dátum:
2013.09.28 szombat, 13:13:41 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.09.28 szombat, 11:55:43
Te, a rossz csúcsaidat miért nézték meg húszezerért ?
Azt nem tudom ha úgy is mind a 4 et fel akartam amúgy is vizsgálatól függetlenül. De azon már ne múljon kifizettem.
nem szabad ilyeneket engedni, kidobott pénz.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Levi30
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28246 Dátum:
2013.09.28 szombat, 15:34:05 »
Sziasztok!
Ha porlasztócsúcsot kellene felújítatnom azt kivel lenne érdemes csináltatni?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28247 Dátum:
2013.09.28 szombat, 16:27:19 »
Idézetet írta: Levi30 - 2013.09.28 szombat, 15:34:05
Sziasztok!
Ha porlasztócsúcsot kellene felújítatnom azt kivel lenne érdemes csináltatni?
Filep dizel.Eddig csak jokat mondtak roluk. Vagy veszel bontottakat az joval oolcsóbb. De ha nincs bajuk ne bantsd oket.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28248 Dátum:
2013.09.28 szombat, 16:45:17 »
Idézetet írta: Levi30 - 2013.09.28 szombat, 11:02:01
Az autót magánszemélytől vettem, a kopogásra inkább azután figyeltem fel miután felhívták rá a figyelmemet. Több szerelő meghallgatta némelyik szerint hiba, valaki szerint meg nem. "Ford-nál ez normális" Jártam a tatabányai Ford szalonban ahol elmondásuk szerint csak nagy általánosságban tudnak diagnosztizálni. Feleslegesen meg nem szedetném szét a motort. Ford szerelő elmondása szerint amíg pöcre indul nem füstöl addíg nem hibás. Hát eddig jutottam.
Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben szépen használnám az autót mind addig, amíg valami jól értelmezhető jelzést, vagy hiba kódot nem generál a gépsárkány. Addig is próbáld meg a következőt. Tele tankhoz öntsél elsőre 2 deci majd minden további tele tankhoz 1 deci jó minőségű, PL Stihl 2T motor olajat(nem lánckenő olaj). Ez az olajadalék megfelelően fogja kenni a magasnyomású szivattyút, és a porlasztó csúcsokat. Sajna a magyar üzemanyag elég száraz, mióta lecsökkentették a kén tartalmát. Az eredmény a következő lesz. A motor hangja jelentősen lefog csendesedni, megszűnik a jellegzetes tranzit traktorhang, és a megfelelő kenés is biztosítva lesz. Én először ezt tenném a helyedben. Jó pár Fórumtársammal egyetemben használjuk minden probléma nélkül a legnagyobb megelégedésünkre. Úgy hogy csak óvatosan azzal a motor szétszedéssel és a csúcs cserékkel. Fölöslegesen ne apaszd a pénztárcád, ha nem muszáj.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.28 szombat, 16:47:49 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28249 Dátum:
2013.09.28 szombat, 17:12:31 »
Idézetet írta: László - 2013.09.28 szombat, 16:45:17
Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben szépen használnám az autót mind addig, amíg valami jól értelmezhető jelzést, vagy hiba kódot nem generál a gépsárkány. Addig is próbáld meg a következőt. Tele tankhoz öntsél elsőre 2 deci majd minden további tele tankhoz 1 deci jó minőségű, PL Stihl 2T motor olajat(nem lánckenő olaj). Ez az olajadalék megfelelően fogja kenni a magasnyomású szivattyút, és a porlasztó csúcsokat. Sajna a magyar üzemanyag elég száraz, mióta lecsökkentették a kén tartalmát. Az eredmény a következő lesz. A motor hangja jelentősen lefog csendesedni, megszűnik a jellegzetes tranzit traktorhang, és a megfelelő kenés is biztosítva lesz. Én először ezt tenném a helyedben. Jó pár Fórumtársammal egyetemben használjuk minden probléma nélkül a legnagyobb megelégedésünkre. Úgy hogy csak óvatosan azzal a motor szétszedéssel és a csúcs cserékkel. Fölöslegesen ne apaszd a pénztárcád, ha nem muszáj.
Tisztelettel László!
már a tranzit sem a régi, azzokba is ez a motor van vagy mégsem?
egyébként szerintem ez amolyan védjegye a tranzitnak olyan mint a csillag márkásnak anno.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak:
1
...
558
559
560
561
562
563
564
[
565
]
566
567
568
569
570
571
572
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ