Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 01:27:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 558 559 560 561 562 563 564 [565] 566 567 568 569 570 571 572 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14668354 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28200 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 17:08:50 »

O lehete a 2.2esrol beszél.

Az lehet, de ahogy nézem a 2.0-ás is az lehetett volna az évjárata alapján.
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #28201 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 17:12:37 »

Tisztelt Fórumtárs!
Remélem, ezért a pénzért már kifogástalanul üzemel a gépsárkány. eljen A garanciáról és a motor működésével kapcsolatos tapasztalatokról, ha lehet egy kicsit bővebben. wave
Tisztelettel László! worship

112km eddig minden remek.  vigyor3
A fékolaj tartályomba ment ki a tömítés az alján. Így most a 112 km alatt csepegett el egy tartálynyi. Megrendeltem a javító készletet holnap az  is megvan.  smile
Csak Hoványék adtak garanciát a betanításra ,a csúcsokra nincs sajnos. A szivattyú meg bontott angol alkatrész.  rinya
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28202 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 17:50:51 »

112km eddig minden remek.  vigyor3
A fékolaj tartályomba ment ki a tömítés az alján. Így most a 112 km alatt csepegett el egy tartálynyi. Megrendeltem a javító készletet holnap az  is megvan.  smile
Csak Hoványék adtak garanciát a betanításra ,a csúcsokra nincs sajnos. A szivattyú meg bontott angol alkatrész.  rinya


Betanításra garancia?  fejvakaras  Hát ez érdekes....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #28203 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 19:09:27 »

112km eddig minden remek.  vigyor3
A fékolaj tartályomba ment ki a tömítés az alján. Így most a 112 km alatt csepegett el egy tartálynyi. Megrendeltem a javító készletet holnap az  is megvan.  smile
Csak Hoványék adtak garanciát a betanításra ,a csúcsokra nincs sajnos. A szivattyú meg bontott angol alkatrész.  rinya

Tisztelt Fórumtárs!
Remélem a gépsárkányod egy jó darabig rendben fog működni. Azt nem értem, hogy a csúcsok felújítására miért nincs garancia. Azt meg végképp nem értem, hogy a Hoványék mire is adtak garanciát. A felprogramozás vagy jó vagy nem jó. Nem értem mit takar a betanítás. Ha egy csúcs rendben van, és megfelelően van programozva, akkor annak azonnal minden tanulás nélkül hibátlanul kell üzemelnie. Lásd TISLER Fórumtárs gépezetét. A szivattyút a szerelőd adta, vagy te szerezted be? A fékolaj tartály levételénél óvatosan bánj a tartály tartó füleivel, nehogy eltörd. A tömítés csere az nem gond wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Topford
Vendég
« Új hozzászólás #28204 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 20:10:35 »

Sziasztok,

Tanácsotokat szertném kérni. Több mint 10 éve mondeozom, köztük volt egy 2002 TDDi is amit imádtam, mindent tudott amit kell és sosem volt semmi baja. Aztán ilyen-olyan okok miatt 4 éve Mk2-t hajtok, szintén sosem kellett hozzá nyúlni. Egy ideje rákattantam hogy Mk3 kombi kell, de 2005-nél fiatalabb. Benzines gyakorlatklag nincs eladó, csak TDCi. - Viszont a TDCi-ről csak a rosszat hallom, félek megvenni.  Porlasztó, nagynyomású szivattyú, kettöstömegü kuplung??? Ez igy egy milla és a nagyobbik baj ahogy olvasom, hogy hiába a csere hamarosan kezdőDik előről.Tényleg ennyie pusztulat? Mondjatok már valami biztatót  falbav
Naplózva
Levi30
Vendég
« Új hozzászólás #28205 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 20:11:12 »

Pl1 Ausztria
Pl2 Anglia
Köszönöm!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28206 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 20:15:12 »

...Mondjatok már valami biztatót  falbav
Rönótália vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #28207 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 20:27:35 »

Viszont a TDCi-ről csak a rosszat hallom, félek megvenni.  Porlasztó, nagynyomású szivattyú, kettöstömegü kuplung??? Ez igy egy milla és a nagyobbik baj ahogy olvasom, hogy hiába a csere hamarosan kezdőDik előről.Tényleg ennyie pusztulat? Mondjatok már valami biztatót  falbav
Szerintem nem rosszabb mint a többi márka magasnyomású dízlije,kínálat van bőven ,ha van kiszemelt példány linkeld be kivesézik +ajánlanak hozzáértő szerelőt aki megnézi neked.
 
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #28208 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 20:29:30 »

Rönótália vigyor3

 eljen eljen eljen eplus2 eplus2
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28209 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 20:57:07 »

Rönótália vigyor3
sok elb.szott olcsósitott béna esetlen autó van.közte ez is.
És van a mondeo
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28210 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 21:05:06 »

sok elb.szott olcsósitott béna esetlen autó van.közte ez is.
És van a mondeo
Vannak a fostalicskák, az autók, és a Mondeo  eplus2
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #28211 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 21:10:35 »

Vannak a fostalicskák, az autók, és a Mondeo  eplus2

 eljen
Imádom én is.....még ha nem is indult felhőtlenül a dolog, a TDCi-vel!  Cheesy
Naplózva
Topford
Vendég
« Új hozzászólás #28212 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 21:12:40 »

Szerintem nem rosszabb mint a többi márka magasnyomású dízlije,kínálat van bőven ,ha van kiszemelt példány linkeld be kivesézik +ajánlanak hozzáértő szerelőt aki megnézi neked.
 

Áhh....még csak tervezési fázisban van a dolog. De ammennyire szerettem a TDDi -t nagyon ekeserít hogy a TDCi ilyen. Olvasom pár hozzászólással elörébb a porlasztó felújjítást. Nekem is az a dilemmám hogy az MK2 nagyon megbízhatóan müködik, de mindenütt rohad - kértem árajánlatot 200 eft alsó hangon. - Ami még csak nem is sok, de már nincs kedvem egy 14 éves 300.000 ft -ot érő kocsira 200-at költeni. Persze egy 1,5 milliós MK3 -ra sincs kedvem 500-ért porlasztót venni.
Egyelőre azt hiszem, hogy megpróbálok egy benzinest kifogni...
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28213 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 21:15:38 »

eljen
Imádom én is.....még ha nem is indult felhőtlenül a dolog, a TDCi-vel!  Cheesy
Olvasgattam, hogy benyúltál a porlasztó cserés dologba. Sajnáltam, és reménykedek nekem minél később jön el ez a pillanat. 290-ezer van a kicsikébe...
Meg kell hagyni klnyeztet az a majd 160 lóerő  finom
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Topford
Vendég
« Új hozzászólás #28214 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 21:17:14 »

És mik a tapasztalatok, ha rászánom a porlaszó javításra a 400-at....azaz bekalkulálom az autócsere projectbe. Akkor meddig birja? Totálkáron azt olvasom hogy nem ritka hogy ~60ekm után újra szétmegy. 1.8 TDCi úgy olvasom a legbajosabb de a 115 é 130 LE 2.0 közül melyik a jobb? Van különbség?
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28215 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 21:20:00 »

És mik a tapasztalatok, ha rászánom a porlaszó javításra a 400-at....azaz bekalkulálom az autócsere projectbe. Akkor meddig birja? Totálkáron azt olvasom hogy nem ritka hogy ~60ekm után újra szétmegy. 1.8 TDCi úgy olvasom a legbajosabb de a 115 é 130 LE 2.0 közül melyik a jobb? Van különbség?
Az enyém gyárilag 130 lovas, erre 0 kilométeresen ráhúztak egy Pboxot. gyári porlasztócsúcsai vannak, és 290 ezer megtett kilométere. a 116 lovasról nem tudok nyilatkozni, olyannal még nem volt dolgom
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #28216 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 21:28:25 »

Olvasgattam, hogy benyúltál a porlasztó cserés dologba. Sajnáltam, és reménykedek nekem minél később jön el ez a pillanat. 290-ezer van a kicsikébe...
Meg kell hagyni klnyeztet az a majd 160 lóerő  finom

ja,belenyúltam, 245 van benne.....de ez sem 130 ló......... Tongue
A ford-os szerelő is azt mondta,bele van piszkálva szerinte..... ez majd a következő lépés. laugh

De a fogyi....ááá....bejön! Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #28217 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 21:30:12 »

Áhh....még csak tervezési fázisban van a dolog. De ammennyire szerettem a TDDi -t nagyon ekeserít hogy a TDCi ilyen. Olvasom pár hozzászólással elörébb a porlasztó felújjítást. Nekem is az a dilemmám hogy az MK2 nagyon megbízhatóan müködik, de mindenütt rohad - kértem árajánlatot 200 eft alsó hangon. - Ami még csak nem is sok, de már nincs kedvem egy 14 éves 300.000 ft -ot érő kocsira 200-at költeni. Persze egy 1,5 milliós MK3 -ra sincs kedvem 500-ért porlasztót venni.
Egyelőre azt hiszem, hogy megpróbálok egy benzinest kifogni...

Benyás Mk3-asom volt ezelőtt......az sem rossz ám!!! Cheesy Cheesy
De tény,nincs annyi hibalehetőség...... TDDi-t vadásztam,de ez megfogott összképben.... Smiley
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28218 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 21:43:02 »

És mik a tapasztalatok, ha rászánom a porlaszó javításra a 400-at....azaz bekalkulálom az autócsere projectbe. Akkor meddig birja? Totálkáron azt olvasom hogy nem ritka hogy ~60ekm után újra szétmegy. 1.8 TDCi úgy olvasom a legbajosabb de a 115 é 130 LE 2.0 közül melyik a jobb? Van különbség?
amikor arról beszélnek h ennyi meg annyi után szétmegy, azt csak taknyolták nem felújították, vagy a szivattyú maradt xar, és agyonvágta megint a porlasztókat. Ami normálisan meg van csinálva az sokat kibír.  Persze az nem olcsó, de hosszútávon igen. Meg fontos, h akkor a szivattyút is meg kell nézni-felújítani-cserélni.  Meg jó gázolaj! szintén mind1 hogy hívják.

Amúgy mind1 mi a neve a kocsinak amit veszel, az a lényeg h ne legyen hulladék.  Inkább vegyél 1 jót drágábban.  Vagy ami már átesett a költséges dolgokon.                      Meg lehet venni autót is, de az drága  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28219 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 21:44:12 »

ja,belenyúltam, 245 van benne.....
biztos?
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.26 csütörtök, 21:46:16 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Topford
Vendég
« Új hozzászólás #28220 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 21:49:51 »

Benyás Mk3-asom volt ezelőtt......az sem rossz ám!!! Cheesy Cheesy
De tény,nincs annyi hibalehetőség...... TDDi-t vadásztam,de ez megfogott összképben.... Smiley

A TDDi -be beletekertem 320.000 km-et 5 év alatt, ez alatt volt egy kuplung csere (210eft) , csapágy+agy (75eft) és egy üzemanyag szivattyú (85eft) csere. - többi csak a kötelező olaj, szürő, stb. Szal TDDi -be beleülnék most is de sajnos csak 2002 -ig van, és '99 -es autót nem cserélünk 2002 -re Smiley

Mondjuk az üzemanyag szivattyú miatt otthagyott az út szélén :s az nem volt jó...Egy 1.3 Skoda Felicia huzott haza, szerintem utánna hengerfejet kellett benne cserélni Smiley

Láttam, hogy 5 ajtósból azért van benzines pár....de nkem minenképpen kombi kell abbóól talán 4-5 ha van a használtauto.hu -n.
Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #28221 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 21:56:28 »

Sziasztok!
Olajcserére vinném a paripát. Jól emlékszem, hogy 6,5 l kell a 130 lovas tdci-nél? Tudtok vmi olcsó forrást a gyári olajra?
Gázolajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő mellett mit érdemes még cseréltessek "rutinban"?
Köszi:
J
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28222 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 22:32:39 »

Sziasztok!
Olajcserére vinném a paripát. Jól emlékszem, hogy 6,5 l kell a 130 lovas tdci-nél? Tudtok vmi olcsó forrást a gyári olajra?
Gázolajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő mellett mit érdemes még cseréltessek "rutinban"?
Köszi:
J
6 liter kell bele.   Nagyautonal multkor volt akcio olajcserecuccokra. De Wyctortol is tudsz venni. Vagy ha van ismerosod unix  bardi. Ha nincs baja akkor mas nem kell.  Illetve az olajszurot is csereltesd
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.26 csütörtök, 22:34:32 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28223 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 22:37:02 »

Rückwärts. Vagyis ha már, akkor rükverc...  taps

AndyA
Akkor most tese kötekedj!!!! falbav
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28224 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 22:40:14 »

Sziasztok!
Olajcserére vinném a paripát. Jól emlékszem, hogy 6,5 l kell a 130 lovas tdci-nél? Tudtok vmi olcsó forrást a gyári olajra?
Gázolajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő mellett mit érdemes még cseréltessek "rutinban"?
Köszi:
J
OLAJSZÜRŐ-t még kinefelejtsd
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #28225 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 22:49:47 »

köszi szépen! worship
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28226 Dátum: 2013.09.27 péntek, 17:01:02 »

Sziasztok!
Olajcserére vinném a paripát. Jól emlékszem, hogy 6,5 l kell a 130 lovas tdci-nél? Tudtok vmi olcsó forrást a gyári olajra?
Gázolajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő mellett mit érdemes még cseréltessek "rutinban"?
Köszi:
J
cseréli le ezek magad nem ördögi dolgok így azon is spórolni tudsz .az olaj árár minimum.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28227 Dátum: 2013.09.27 péntek, 17:54:03 »

Lista:
A bevizsgálás 4x5000ft     20.000
A felújítás 4x65.000ft       260.000
A nagy nyomású              60.000
A gázolajszűrő                 11.235
Gázolaj                           5.000
Ez:                  356.235ft

A szerelőnek oda adtam 400.000ft-ot. Abból fizette ezeket a tételeket + trélerrel bevitette Szolnokra a kocsit Ford Hoványhoz, ahol 16.000 ft volt a felprogramozás. Onnan megint haza hozta a tréler Tiszaföldvárra az ő költségére. + Munkadíj =416.000ft a vége  rinya rinya                 
olcsón megúsztad!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #28228 Dátum: 2013.09.27 péntek, 22:46:07 »

Sziasztok!
Olajcserére vinném a paripát. Jól emlékszem, hogy 6,5 l kell a 130 lovas tdci-nél? Tudtok vmi olcsó forrást a gyári olajra?
Gázolajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő mellett mit érdemes még cseréltessek "rutinban"?
Köszi:
J
Én a Cromaxnál vettem olajat és szűrőt és mivel náluk vettem a csere ingyé volt illetve 450Ft egy alátétet cseréltek vagy csavart már nem emléxem.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Levi30
Vendég
« Új hozzászólás #28229 Dátum: 2013.09.28 szombat, 07:56:22 »

Sziasztok!
Véleményeket várok!
Tapasztalatlan vagyok a témában ezért a kérdés. Vettem egy 2006-os 130 le. TDCI Mondeot. Az auto jól megy pöcre indul nem füstöl és egyenletes az alapjárati fordulatszáma. Viszont főleg hidegen /de melegen is/ adott fordulatszámon általában gyorsításkor erős kopogó hangja van. Tehát a kérdés: porlasztócsúcs hibás-e vagy nem?
Hozzáértők válaszát előre is köszi!
 Huh? Huh? Huh?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28230 Dátum: 2013.09.28 szombat, 08:42:57 »

Sziasztok!
Véleményeket várok!
Tapasztalatlan vagyok a témában ezért a kérdés. Vettem egy 2006-os 130 le. TDCI Mondeot. Az auto jól megy pöcre indul nem füstöl és egyenletes az alapjárati fordulatszáma. Viszont főleg hidegen /de melegen is/ adott fordulatszámon általában gyorsításkor erős kopogó hangja van. Tehát a kérdés: porlasztócsúcs hibás-e vagy nem?
Hozzáértők válaszát előre is köszi!
 Huh? Huh? Huh?
1800 körüli fordulatnál?      mikor kipróbáltad nem csinálta?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Levi30
Vendég
« Új hozzászólás #28231 Dátum: 2013.09.28 szombat, 10:27:11 »

1800 körüli fordulatnál?      mikor kipróbáltad nem csinálta?
Vásárláskor is megvolt a hangja és kb. azon fordulatszám környékén.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #28232 Dátum: 2013.09.28 szombat, 10:35:38 »

Vásárláskor is megvolt a hangja és kb. azon fordulatszám környékén.

Elvitted megnézetni a kocsit? Egy állapotfelmérésbe mondjuk egy Ford szervízhez? Ha rossz volt már vételkor,miért vetted meg? Ha vételkor is ilyen volt,és tisztában vagy vele,nem tudom,kötelesek lennének-e visszavenni a kocsit... szomoru1
Naplózva
Levi30
Vendég
« Új hozzászólás #28233 Dátum: 2013.09.28 szombat, 11:02:01 »

Elvitted megnézetni a kocsit? Egy állapotfelmérésbe mondjuk egy Ford szervízhez? Ha rossz volt már vételkor,miért vetted meg? Ha vételkor is ilyen volt,és tisztában vagy vele,nem tudom,kötelesek lennének-e visszavenni a kocsit... szomoru1
Az autót magánszemélytől vettem, a kopogásra inkább azután figyeltem fel miután felhívták rá a figyelmemet. Több szerelő meghallgatta némelyik szerint hiba, valaki szerint meg nem. "Ford-nál ez normális" Jártam a tatabányai Ford szalonban ahol elmondásuk szerint csak nagy általánosságban tudnak diagnosztizálni. Feleslegesen meg nem szedetném szét a motort. Ford szerelő elmondása szerint amíg pöcre indul nem füstöl addíg nem hibás. Hát eddig jutottam.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #28234 Dátum: 2013.09.28 szombat, 11:09:14 »

Az autót magánszemélytől vettem, a kopogásra inkább azután figyeltem fel miután felhívták rá a figyelmemet. Több szerelő meghallgatta némelyik szerint hiba, valaki szerint meg nem. "Ford-nál ez normális" Jártam a tatabányai Ford szalonban ahol elmondásuk szerint csak nagy általánosságban tudnak diagnosztizálni. Feleslegesen meg nem szedetném szét a motort. Ford szerelő elmondása szerint amíg pöcre indul nem füstöl addíg nem hibás. Hát eddig jutottam.

Egy általános diag is sokmindent megmondhat. Pl ha menetközben rárakják a gépet,az tud 1000 meg 1 értéket mutatni(üzemanyagrendszer,turbó,etc.). Miért kéne a motort szétszedni? Hát ha ezt mondták,akkor így van...Ha nem füstöl-pöccre megy,nem hibás...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28235 Dátum: 2013.09.28 szombat, 11:14:33 »

Vásárláskor is megvolt a hangja és kb. azon fordulatszám környékén.
Enyém is a körül csinálja, viszont csak hidegen, és hűvös hideg időben.  5 fok környékén és alatta.  Melegen hibátlan.  De több mindenkinek kopog klubon belül.    Nekem 2 éve azt mondták fordban, h 4 ből 3 porlasztó kuka.  De azóta sincs semmi baja, és mentem már vele 50-60 ezret és semmi nem változott.

Amúgy ha elmész 1 szerelőhöz, vagy ford szervizbe mert valami baja van a kocsidnak, mindig porlasztót akarnak majd cserélni.    Először itt kérj segítséget, és jobban fogsz járni.

A szerelőd jól mondta, ami jó, ahhoz nem kell hozzányúlni. 

Milyen a kocsi? évjárat, km, 4-5-kombi, milyen extrák, és mennyiért vetted ha nem titok?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #28236 Dátum: 2013.09.28 szombat, 11:21:41 »

Enyém is a körül csinálja, viszont csak hidegen, és hűvös hideg időben.  5 fok környékén és alatta.  Melegen hibátlan.  De több mindenkinek kopog klubon belül.    Nekem 2 éve azt mondták fordban, h 4 ből 3 porlasztó kuka.  De azóta sincs semmi baja, és mentem már vele 50-60 ezret és semmi nem változott.

Amúgy ha elmész 1 szerelőhöz, vagy ford szervizbe mert valami baja van a kocsidnak, mindig porlasztót akarnak majd cserélni.    Először itt kérj segítséget, és jobban fogsz járni.

A szerelőd jól mondta, ami jó, ahhoz nem kell hozzányúlni. 

Milyen a kocsi? évjárat, km, 4-5-kombi, milyen extrák, és mennyiért vetted ha nem titok?

Hát igen...A porlasztócserés szervízek Smiley Az egyik Mondeonkra 120ezer km-el ezelőtt is mondták,azóta túl van a 300ezren és még mindig megy. A régire is már vétel óta mondogatják,abba is belement laza 200ezer,de a porlasztók makacsok,úgy néz ki... rinya eplus2 eplus2
Naplózva
Levi30
Vendég
« Új hozzászólás #28237 Dátum: 2013.09.28 szombat, 11:29:11 »

Enyém is a körül csinálja, viszont csak hidegen, és hűvös hideg időben.  5 fok környékén és alatta.  Melegen hibátlan.  De több mindenkinek kopog klubon belül.    Nekem 2 éve azt mondták fordban, h 4 ből 3 porlasztó kuka.  De azóta sincs semmi baja, és mentem már vele 50-60 ezret és semmi nem változott.

Amúgy ha elmész 1 szerelőhöz, vagy ford szervizbe mert valami baja van a kocsidnak, mindig porlasztót akarnak majd cserélni.    Először itt kérj segítséget, és jobban fogsz járni.

A szerelőd jól mondta, ami jó, ahhoz nem kell hozzányúlni. 

Milyen a kocsi? évjárat, km, 4-5-kombi, milyen extrák, és mennyiért vetted ha nem titok?
2006 07. évjárat 215000 km 2.0 130 le TDCI lépcsőshátú 1,2 m gyönyörű állapot. Extra: bőrön, autómatán, DVD-n kívül minden 6 seb.
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #28238 Dátum: 2013.09.28 szombat, 11:30:08 »

Sziasztok!
Véleményeket várok!
Tapasztalatlan vagyok a témában ezért a kérdés. Vettem egy 2006-os 130 le. TDCI Mondeot. Az auto jól megy pöcre indul nem füstöl és egyenletes az alapjárati fordulatszáma. Viszont főleg hidegen /de melegen is/ adott fordulatszámon általában gyorsításkor erős kopogó hangja van. Tehát a kérdés: porlasztócsúcs hibás-e vagy nem?
Hozzáértők válaszát előre is köszi!
 Huh? Huh? Huh?

Esetleg ezt is hallhatod. Ez szokott búgó hangot hallatni. Csak egy ötlet  Wink
http://mondeo.hu/index.php?topic=5111.0
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28239 Dátum: 2013.09.28 szombat, 11:38:46 »

2006 07. évjárat 215000 km 2.0 130 le TDCI lépcsőshátú 1,2 m gyönyörű állapot. Extra: bőrön, autómatán, DVD-n kívül minden 6 seb.
ejha, nemtűnik soknak.   nekem a bőrön automatán kívül fullos ezt jelenti: xenon, navi, esp, tempomat, radar, ülésfűtés, napfénytető, esőszenzor, allú felni,   smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28240 Dátum: 2013.09.28 szombat, 11:40:19 »

Esetleg ezt is hallhatod. Ez szokott búgó hangot hallatni. Csak egy ötlet  Wink
http://mondeo.hu/index.php?topic=5111.0
neki kopog.       Te, a rossz csúcsaidat miért nézték meg húszezerért? 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Levi30
Vendég
« Új hozzászólás #28241 Dátum: 2013.09.28 szombat, 11:43:04 »

Esetleg ezt is hallhatod. Ez szokott búgó hangot hallatni. Csak egy ötlet  Wink
http://mondeo.hu/index.php?topic=5111.0
Köszi majd megnézem a link-et de a munkahelyi gépem nem nyitja meg a tartalmat. email
Naplózva
Levi30
Vendég
« Új hozzászólás #28242 Dátum: 2013.09.28 szombat, 11:55:11 »

ejha, nemtűnik soknak.   nekem a bőrön automatán kívül fullos ezt jelenti: xenon, navi, esp, tempomat, radar, ülésfűtés, napfénytető, esőszenzor, allú felni,   smile
Inkább Úgy írom, hogy Trend és nem fullos /nincs temp, ülésf. navi, tetőablak/
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #28243 Dátum: 2013.09.28 szombat, 11:55:43 »

Te, a rossz csúcsaidat miért nézték meg húszezerért ?

Azt nem tudom ha úgy is mind a 4 et fel akartam amúgy is vizsgálatól függetlenül. De azon már ne múljon kifizettem.  szomoru1
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28244 Dátum: 2013.09.28 szombat, 12:00:25 »

Inkább Úgy írom, hogy Trend és nem fullos /nincs temp, ülésf. navi, tetőablak/
a képeket már senki gépe nem nyitja meg mert azok törlödtek az idö mulásával
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28245 Dátum: 2013.09.28 szombat, 13:13:41 »

Te, a rossz csúcsaidat miért nézték meg húszezerért ?

Azt nem tudom ha úgy is mind a 4 et fel akartam amúgy is vizsgálatól függetlenül. De azon már ne múljon kifizettem.  szomoru1
nem szabad ilyeneket engedni, kidobott pénz.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Levi30
Vendég
« Új hozzászólás #28246 Dátum: 2013.09.28 szombat, 15:34:05 »

Sziasztok!
Ha porlasztócsúcsot kellene felújítatnom azt kivel lenne érdemes csináltatni? 
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28247 Dátum: 2013.09.28 szombat, 16:27:19 »

Sziasztok!
Ha porlasztócsúcsot kellene felújítatnom azt kivel lenne érdemes csináltatni?  
Filep dizel.Eddig csak jokat mondtak roluk.  Vagy veszel bontottakat az joval oolcsóbb.  De ha nincs bajuk ne bantsd oket.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #28248 Dátum: 2013.09.28 szombat, 16:45:17 »

Az autót magánszemélytől vettem, a kopogásra inkább azután figyeltem fel miután felhívták rá a figyelmemet. Több szerelő meghallgatta némelyik szerint hiba, valaki szerint meg nem. "Ford-nál ez normális" Jártam a tatabányai Ford szalonban ahol elmondásuk szerint csak nagy általánosságban tudnak diagnosztizálni. Feleslegesen meg nem szedetném szét a motort. Ford szerelő elmondása szerint amíg pöcre indul nem füstöl addíg nem hibás. Hát eddig jutottam.
Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben szépen használnám az autót mind addig, amíg valami jól értelmezhető jelzést, vagy hiba kódot nem generál a gépsárkány. Addig is próbáld meg a következőt. Tele tankhoz öntsél elsőre 2 deci majd minden további tele tankhoz 1 deci jó minőségű, PL Stihl 2T motor olajat(nem lánckenő olaj). Ez az olajadalék megfelelően fogja kenni a magasnyomású szivattyút, és a porlasztó csúcsokat. Sajna a magyar üzemanyag elég száraz, mióta lecsökkentették a kén tartalmát. Az eredmény a következő lesz. A motor hangja jelentősen lefog csendesedni, megszűnik a jellegzetes tranzit traktorhang, és a megfelelő kenés is biztosítva lesz. Én először ezt tenném a helyedben. Jó pár Fórumtársammal egyetemben használjuk minden probléma nélkül a legnagyobb megelégedésünkre. Úgy hogy csak óvatosan azzal a motor szétszedéssel és a csúcs cserékkel. Fölöslegesen ne apaszd a pénztárcád, ha nem muszáj. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.28 szombat, 16:47:49 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28249 Dátum: 2013.09.28 szombat, 17:12:31 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben szépen használnám az autót mind addig, amíg valami jól értelmezhető jelzést, vagy hiba kódot nem generál a gépsárkány. Addig is próbáld meg a következőt. Tele tankhoz öntsél elsőre 2 deci majd minden további tele tankhoz 1 deci jó minőségű, PL Stihl 2T motor olajat(nem lánckenő olaj). Ez az olajadalék megfelelően fogja kenni a magasnyomású szivattyút, és a porlasztó csúcsokat. Sajna a magyar üzemanyag elég száraz, mióta lecsökkentették a kén tartalmát. Az eredmény a következő lesz. A motor hangja jelentősen lefog csendesedni, megszűnik a jellegzetes tranzit traktorhang, és a megfelelő kenés is biztosítva lesz. Én először ezt tenném a helyedben. Jó pár Fórumtársammal egyetemben használjuk minden probléma nélkül a legnagyobb megelégedésünkre. Úgy hogy csak óvatosan azzal a motor szétszedéssel és a csúcs cserékkel. Fölöslegesen ne apaszd a pénztárcád, ha nem muszáj. wave
Tisztelettel László! worship
már a tranzit sem a régi, azzokba is ez a motor van vagy mégsem?
egyébként szerintem ez amolyan védjegye a tranzitnak olyan mint a csillag márkásnak anno.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak: 1 ... 558 559 560 561 562 563 564 [565] 566 567 568 569 570 571 572 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.