Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:59:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
560
561
562
563
564
565
566
[
567
]
568
569
570
571
572
573
574
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14664555 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28300 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:25:46 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.01 kedd, 20:59:36
Tdci-be nem való kerozin.
pedig de.az összes adalék alapja a kerozin.80% ban.
én tennék bele,de nem több mint 1% ot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28301 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:27:36 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.01 kedd, 21:25:46
én tennék bele,de nem több mint 1% ot.
szóval nem
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28302 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:27:55 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.10.01 kedd, 21:23:02
Nem ertem hogy ha uzemanyagrendszerben van a baj akkor hogy lehet
lassu gazadasal 205 km/h ig gyorsitani,es hogy lehet a fogyasztas 5.2 lit
persze azt a 205 km/h-t egyszer probaltam
rossz csúcs okozhatja.erőteljes gyorsitasnal kilép a nyomashatarbol,vagy a kopogás szenzor betilt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28303 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:28:37 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.01 kedd, 21:27:36
szóval nem
de
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28304 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:37:14 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.01 kedd, 21:28:37
de
Vegul is tobb helyen olvastam hogy kb 170000 nel romlanak el
nalam 175000
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28305 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:39:54 »
Kernek szepen internetcimet ahol uj csucsokat lehet rendelni
Koszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28306 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:42:14 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.10.01 kedd, 21:39:54
Kernek szepen internetcimet ahol uj csucsokat lehet rendelni
Koszi
Ha megveszed az még kevés. Ki is kell cserélni, majd bemérni..... ez pedig szakműhelyi hatáskör. Majd programozni is kell a motorvezérlőbe.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28307 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:48:06 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.01 kedd, 21:42:14
Ha megveszed az még kevés. Ki is kell cserélni, majd bemérni..... ez pedig szakműhelyi hatáskör. Majd programozni is kell a motorvezérlőbe.
Igen remenykedek is nemi segitsegben amikor arra jarok magyarzorszagban
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28308 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:50:24 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.10.01 kedd, 21:48:06
Igen remenykedek is nemi segitsegben amikor arra jarok magyarzorszagban
Akkor inkább a felújítás. Ha pest felé jársz, akkor filepdiesel. Nem olcsók, de legalább jól megcsinálják.
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28309 Dátum:
2013.10.01 kedd, 22:00:06 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.01 kedd, 21:50:24
Akkor inkább a felújítás. Ha pest felé jársz, akkor filepdiesel. Nem olcsók, de legalább jól megcsinálják.
170000 km utan felujithato?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28310 Dátum:
2013.10.01 kedd, 22:02:30 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.10.01 kedd, 22:00:06
170000 km utan felujithato?
Ezt nem értem. Nyilván nem új kora óta van nálad az autó. Ki tudja milyen szutyokkal járt vele az előző tulaj.
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28311 Dátum:
2013.10.01 kedd, 22:06:27 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.01 kedd, 22:02:30
Ezt nem értem. Nyilván nem új kora óta van nálad az autó. Ki tudja milyen szutyokkal járt vele az előző tulaj.
En olaszbol vettem,de a szutykot itt kapta oroszban.
Ha a felujitas nem ocso akkor az uj az meregdraga?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28312 Dátum:
2013.10.01 kedd, 22:08:16 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.10.01 kedd, 22:06:27
En olaszbol vettem,de a szutykot itt kapta oroszban.
Ha a felujitas nem ocso akkor az uj az meregdraga?
Attól függ, hogy melyik porlasztó van benne. Itthon a gyári felújított (végülis új) az EU3-ashoz 84e/db, az EU4-eshez 100e/db. A felújítást megúszhatod 60e/db-ból.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28313 Dátum:
2013.10.02 szerda, 07:05:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.01 kedd, 22:08:16
Attól függ, hogy melyik porlasztó van benne. Itthon a gyári felújított (végülis új) az EU3-ashoz 84e/db, az EU4-eshez 100e/db. A felújítást megúszhatod 60e/db-ból.
45-nek is jó az a felújítás (EUR3-as, 601-es csúcsokra mondták).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28314 Dátum:
2013.10.02 szerda, 07:35:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.10.02 szerda, 07:05:34
45-nek is jó az a felújítás (EUR3-as, 601-es csúcsokra mondták).
AndyA
Akkor még jobb. Bár porlasztó és porlasztó között is van különbség. Valamelyik fórumtársunk írta nem rég, hogy neki 60e/db volt a felújítás és ha jól tudom, nem EU4-es a motorja.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28315 Dátum:
2013.10.02 szerda, 21:16:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.10.02 szerda, 07:05:34
45-nek is jó az a felújítás (EUR3-as, 601-es csúcsokra mondták).
AndyA
így van,nekem Eu3-as...... 30-45 ezer között mondták a felújítást!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28316 Dátum:
2013.10.02 szerda, 21:47:52 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.10.02 szerda, 21:16:26
így van,nekem Eu3-as...... 30-45 ezer között mondták a felújítást!
És a szivattyú is lesz ha a 4 csúcs fellesz ujítva???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28317 Dátum:
2013.10.02 szerda, 22:22:21 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.10.02 szerda, 21:47:52
És a szivattyú is lesz ha a 4 csúcs fellesz ujítva???
nekem minden cserélve lett!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28318 Dátum:
2013.10.02 szerda, 23:09:05 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.10.02 szerda, 22:22:21
nekem minden cserélve lett!
Ja bocs elbambultam,persze te már túl vagy rajta,és nem most lessz javítva
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28319 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 13:49:45 »
Na üdv néktek. Múltkor írtam, hogy 3 hengeres lett a gép. Na szóval: megszorult az egyik porlasztó. Üzentem a szerelőnek (sógornál állt meg a gép), h nem akarok olyat hallani, h porlasztót kell cserélni, mert 1 hónapja lett felújítva(nem nála). Üzeni: porlasztót kell cserélni
üzenem: kapcsolószelep vagy csúcs állt meg? Nem érti, de 40-ért is meg tudja csinálni. Mondom oké... Kész, beleülök, beindítom:
három henger indul szépen, füstöl, kopog, majd amikor kedve van, a 4. is elindul. Kérdem: ez mi? Mondja: 40-ért csak összetákoltam, ennyire futja.
most így járok vele. Felkódolta, programozta, értékek jók.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28320 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 13:59:17 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.10.03 csütörtök, 13:49:45
Na üdv néktek. Múltkor írtam, hogy 3 hengeres lett a gép. Na szóval: megszorult az egyik porlasztó. Üzentem a szerelőnek (sógornál állt meg a gép), h nem akarok olyat hallani, h porlasztót kell cserélni, mert 1 hónapja lett felújítva(nem nála). Üzeni: porlasztót kell cserélni
üzenem: kapcsolószelep vagy csúcs állt meg? Nem érti, de 40-ért is meg tudja csinálni. Mondom oké... Kész, beleülök, beindítom:
három henger indul szépen, füstöl, kopog, majd amikor kedve van, a 4. is elindul. Kérdem: ez mi? Mondja: 40-ért csak összetákoltam, ennyire futja.
most így járok vele. Felkódolta, programozta, értékek jók.
és reménykedsz, hogy a *** csúcs nem fújja át a dugót, mert akkor kúva sokba lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28321 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 14:10:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.10.03 csütörtök, 13:59:17
és reménykedsz, hogy a *** csúcs nem fújja át a dugót, mert akkor kúva sokba lesz
Ja,egy nagy SOKK-ba lesz...Meg akkor majd megéri a motorcsere
Naplózva
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28322 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 14:38:57 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.10.03 csütörtök, 14:10:36
Ja,egy nagy SOKK-ba lesz...Meg akkor majd megéri a motorcsere
Akkor legalább felgyorsírtjuk a motorcserét....kap egy tddi-t. Szerintetek mennyibe fájhat egy komplett motor porlasztóval, adagolóval stb??
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28323 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 14:43:58 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.10.03 csütörtök, 14:38:57
Akkor legalább felgyorsírtjuk a motorcserét....kap egy tddi-t. Szerintetek mennyibe fájhat egy komplett motor porlasztóval, adagolóval stb??
200-250eft és azokon is tönkremegy az adagoló, ami másik 150-200eft
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28324 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 14:47:37 »
Sziasztok !
Pár napja tűnt fel, hogy erősebb gázadásoknál 1700/1800-as fordulatszámtól élesen süvítő, "fujó" hang jön a motortér bal oldalától (szemből nézve a jobb oldalától).
Hasonló hang mint a turbónak van, de ez most sokkalta hangosabb. Ez gondolom nem normális jelenség. Mi lehet az oka ? Turbó ? Turbócsőrepedés ? Megint drága mulatság lesz ?
Van valakinek tippje ?
Előre is köszönöm.
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28325 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 14:48:21 »
Sziasztok,
nagy nehezen felvettek tagnak, 3-dik próba sikerült, KÖSZÖNÖM a sok infót, nagyon hasznos dologokra leltem,
lenne egy kérdésem, hol tudok résolajcső tömítést beszerezni ( a injektorhoz)
Köszönöm előre
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28326 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 14:53:28 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.03 csütörtök, 14:48:21
Sziasztok,
nagy nehezen felvettek tagnak, 3-dik próba sikerült, KÖSZÖNÖM a sok infót, nagyon hasznos dologokra leltem,
lenne egy kérdésem, hol tudok résolajcső tömítést beszerezni ( a injektorhoz)
Köszönöm előre
a legközelebbi autósboltban?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28327 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 14:56:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.10.03 csütörtök, 14:43:58
200-250eft és azokon is tönkremegy az adagoló, ami másik 150-200eft
Kis túlzást érzek benne...ennyiért van komplett jobbkormányos v osztrák, nem? Amúgy az enyém a régi motor a régi hengerfejjel. Elég volna a körítést beszereznem, csak az elektronika nemtom hogy lenne.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28328 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 14:59:06 »
Na beszereltek a harmadik turboelektronikat is! Ezzel eddig szuperál a gep, de majd holnap meghajtom ha napam is birja akkor biztos nincs mar baj:D
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28329 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 15:02:35 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.10.03 csütörtök, 14:53:28
a legközelebbi autósboltban?
A cromax-nál próbáltam O-gyűrűt venni, de adni akarták a komplett csövezést is 25-ért. Köptem is egyet... Később mentem szűrőért, és újra megkérdeztem, akkor meg adtak ezervalamennyiért 4-et. Nem értem...
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28330 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 15:03:23 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.10.03 csütörtök, 14:56:36
Kis túlzást érzek benne...ennyiért van komplett jobbkormányos v osztrák, nem? Amúgy az enyém a régi motor a régi hengerfejjel. Elég volna a körítést beszereznem, csak az elektronika nemtom hogy lenne.
Hát azért egy nem olyan egyszerű,hogy tdci ki,tddi be. Olvasgasd netcore fórumtárs kocsijának történetét
http://mondeo.hu/index.php?topic=8607.0
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28331 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 15:05:36 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.10.03 csütörtök, 14:53:28
a legközelebbi autósboltban?
Megyek is, köszi!
Majd lesz időm megosztom a kálváriát amit bejártam a behozott autóval, injektor+ nagynyomású kapcsán.
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28332 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 15:10:14 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.10.03 csütörtök, 15:02:35
A cromax-nál próbáltam O-gyűrűt venni, de adni akarták a komplett csövezést is 25-ért. Köptem is egyet... Később mentem szűrőért, és újra megkérdeztem, akkor meg adtak ezervalamennyiért 4-et. Nem értem...
Hova mentél? vagyis hol vannak?
Na akkor, 220 huf/db a cromaxnál most beszéltem le.
Sok helyen az egész vezetékrendszert akarták rám sózni csak most és itt akciós árpn 16.500-ért.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.03 csütörtök, 15:38:52 írta andras2
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28333 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 15:13:31 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.10.03 csütörtök, 14:56:36
Kis túlzást érzek benne...ennyiért van komplett jobbkormányos v osztrák, nem? Amúgy az enyém a régi motor a régi hengerfejjel. Elég volna a körítést beszereznem, csak az elektronika nemtom hogy lenne.
azt érzel benne amit akarsz, 170eft volt nekünk egy motor meg egy adagoló. amiben garantált 180ekm van.
van ennyiért egész autó is 400ekm+os órával
+ még némi utána járás is lesz, ha hivatalosan akarod, számla, nkh, átépítési engedély, stb....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28334 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 15:44:58 »
Valakinek van tapasztalata a Tápiószőlősi sufnidieseles mesterek munkájával?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28335 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 15:47:41 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.03 csütörtök, 15:44:58
Valakinek van tapasztalata a Tápiószőlősi sufnidieseles mesterek munkájával?
Nekem van. Ne menj oda. A garanciális javítást 28-ért akarta megcsinálni. De te tudod.
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28336 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 15:54:51 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.03 csütörtök, 15:47:41
Nekem van. Ne menj oda. A garanciális javítást 28-ért akarta megcsinálni. De te tudod.
Veled voltam ott egyszerre? p-számmal?
Naplózva
chopper7
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28337 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 16:48:03 »
Üdv Mondeos társak!
Igen sajnos nálam is kiderült mint oly sok mondeosnál, hogy a 4-es porlasztócsúcsom lassan megadja magát. Azt mondta a szerelőm, hogy kérdezzek rá itt, hogy Győr környékén tudnátok-e ajánlani valakit aki foglalkozik porlasztócsúcs felújítással. Volt egy embere a Perkin's-be , de sajna már nincs ott, és azt mondja, hogy nagyon nem értenek hozzá az ott maradt emberek. Ha valaki tudna segíteni nekem ebbe azt nagyon megköszönném.
chopper7
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28338 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 17:14:46 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.10.03 csütörtök, 14:59:06
Na beszereltek a harmadik turboelektronikat is! Ezzel eddig szuperál a gep, de majd holnap meghajtom ha napam is birja akkor biztos nincs mar baj:D
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28339 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 17:44:50 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.03 csütörtök, 15:54:51
Veled voltam ott egyszerre? p-számmal?
Nem. Mielőtt megvettem az autót, ott jvították a porlasztókat. Kb 1 hónapra rá az egyik porlasztó nem működött megfelelően (alapjárat ugrálás, traktorhang), majd visszamentem, hogy akkor gariba javítás. Közölte a csávó, hogy nincs garis javítás, de 28-ért megcsinálja. Mondtam neki, hogy tegye vissza a porlasztót, majd meggondolom. 3 nap múlva a filepdieselnél megcsinálták. Igaz kicsit drágábban, de ott nem csak a féktisztítót ismerik. (p. csúcs csere, kapcsolószelep csere, új kód, felprogramozás, ki- beszerelés, ellenőrzés). Ja és közölte a csávó, hogy ő nem ad új kódot a porlasztónak, hanem ugyanazt adja vissza neki. Ha rám hallgatsz, akkor inkább feljössza a filep dieselhez. Azóta elmentem azzal a porlasztóval tizenegykétezret tünetmentesen.
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28340 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 17:51:08 »
Szeretnék segítséget kérni, vettem egy új nagynyomásút a gépemre, meg fel lettek újítva az injektorok+ tank tisztítás és minden ami kell.
Indítanám, de amint a kézi pumpás légtelenítővel szívtam a vissza térő ágat, a szűrő előtt, folyamatosan légbuborékok jelentek meg.
Megnéztem a résolaj cső csatlakozását és szakadtak a gyűrűk.(cromaxban 220-ért kaptam a segítségetekkel)
Annak ellenére, hogy nem vezettem vissza a szűrőbe az olajat nem sikerült beindítani.(mert ugye megtölti levegővel a visszatérő ág a szűrőt)
Na most, a hibakód amit még nem töröltünk, az arról szól, hogy 15.500 km-et tett meg az autó ezzel a hibával.(kintről lett behozva)
Lehet, hogy ez miatt nem indul az autó?
A szivattyú cserét nem kell programozni, vagy bármit is tenni vele? jól gondolom?
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28341 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 18:02:52 »
Lenne egy" buta" kérdésem!
Fél literes 2600ft-os ENI 2T olaj jó?? a gázolajhoz gondoltam....amiről már beszéltünk!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28342 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 18:05:13 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.03 csütörtök, 17:51:08
Szeretnék segítséget kérni, vettem egy új nagynyomásút a gépemre, meg fel lettek újítva az injektorok+ tank tisztítás és minden ami kell.
Indítanám, de amint a kézi pumpás légtelenítővel szívtam a vissza térő ágat, a szűrő előtt, folyamatosan légbuborékok jelentek meg.
Megnéztem a résolaj cső csatlakozását és szakadtak a gyűrűk.(cromaxban 220-ért kaptam a segítségetekkel)
Annak ellenére, hogy nem vezettem vissza a szűrőbe az olajat nem sikerült beindítani.(mert ugye megtölti levegővel a visszatérő ág a szűrőt)
Na most, a hibakód amit még nem töröltünk, az arról szól, hogy 15.500 km-et tett meg az autó ezzel a hibával.(kintről lett behozva)
Lehet, hogy ez miatt nem indul az autó?
A szivattyú cserét nem kell programozni, vagy bármit is tenni vele? jól gondolom?
és a csonkját lezártad annak a csőnek,amit nem tettél vissza a szűrőre?mert akkor ott falsot szív a pumpa,és a jövő évszázad közepe-vége felé sem fog beindulni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28343 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 18:08:00 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.03 csütörtök, 17:44:50
Nem. Mielőtt megvettem az autót, ott jvították a porlasztókat. Kb 1 hónapra rá az egyik porlasztó nem működött megfelelően (alapjárat ugrálás, traktorhang), majd visszamentem, hogy akkor gariba javítás. Közölte a csávó, hogy nincs garis javítás, de 28-ért megcsinálja. Mondtam neki, hogy tegye vissza a porlasztót, majd meggondolom. 3 nap múlva a filepdieselnél megcsinálták. Igaz kicsit drágábban, de ott nem csak a féktisztítót ismerik. (p. csúcs csere, kapcsolószelep csere, új kód, felprogramozás, ki- beszerelés, ellenőrzés). Ja és közölte a csávó, hogy ő nem ad új kódot a porlasztónak, hanem ugyanazt adja vissza neki. Ha rám hallgatsz, akkor inkább feljössza a filep dieselhez. Azóta elmentem azzal a porlasztóval tizenegykétezret tünetmentesen.
Hát akkor nagyon megszívtam asszem, voltam náluk kb 1 hónapj, hogy bemérje acsúcsokat, mondta 2000/ db a bemérés, mondom jól van.
Lementem, rárakta a gépre, hú ez nagyon spénes, mondta. Kicserélte a szelepeket, és életre keltette a csúcsokat. Fizettem 100. EZRET!!!a négy darabért.
A hab a tortán meg az volt, hogy belerakta az olajsütőjébe a közösnyomót, úgy hogy az ki lógott a vége, de aztán megfordította, hogy a másik vége is belekerüljön.
Kb. benne volt 2 percig összesen, majd ráfújt egy kevés féktisztítót 22.db ezret akart. Ott a cérna elszakadt, persze nem fizettem ki!
Kérdeztem hogy, ha hozzá nyúlnak akkor nem kell neki új kód, meg programozás, válasz NEM, HA ODA RAKOM VISSZA AHOL VOLT ÉS NINCS RÁADVA A GYÚJTÁS AKKOR SEMMI GOND.
Akkor kellene programozni, meg kóddal ellátni? ezért nem indul a verda? Pedig már nagyon hallanám a hangját, 2 hónapja áll az udvaron.
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28344 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 18:10:11 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.03 csütörtök, 18:05:13
és a csonkját lezártad annak a csőnek,amit nem tettél vissza a szűrőre?mert akkor ott falsot szív a pumpa,és a jövő évszázad közepe-vége felé sem fog beindulni.....
persze, hisz ott is ki, be járkál az olaj, de nem lezártam hanem csatlakoztattam egy 50 ml es fecskendőt és tele töltöttem olajjal.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28345 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 18:14:10 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.10.03 csütörtök, 18:02:52
Lenne egy" buta" kérdésem!
Fél literes 2600ft-os ENI 2T olaj jó?? a gázolajhoz gondoltam....amiről már beszéltünk!
Alig feléért kapsz literes Castrolt...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28346 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 18:17:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.10.03 csütörtök, 18:14:10
Alig feléért kapsz literes Castrolt...
AndyA
após vette,maradt 2-3 dl......gondoltam elhasználom,de előtte kérdezek!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28347 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 18:22:04 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.03 csütörtök, 18:08:00
Hát akkor nagyon megszívtam asszem, voltam náluk kb 1 hónapj, hogy bemérje acsúcsokat, mondta 2000/ db a bemérés, mondom jól van.
Lementem, rárakta a gépre, hú ez nagyon spénes, mondta. Kicserélte a szelepeket, és életre keltette a csúcsokat. Fizettem 100. EZRET!!!a négy darabért.
A hab a tortán meg az volt, hogy belerakta az olajsütőjébe a közösnyomót, úgy hogy az ki lógott a vége, de aztán megfordította, hogy a másik vége is belekerüljön.
Kb. benne volt 2 percig összesen, majd ráfújt egy kevés féktisztítót 22.db ezret akart. Ott a cérna elszakadt, persze nem fizettem ki!
Kérdeztem hogy, ha hozzá nyúlnak akkor nem kell neki új kód, meg programozás, válasz NEM, HA ODA RAKOM VISSZA AHOL VOLT ÉS NINCS RÁADVA A GYÚJTÁS AKKOR SEMMI GOND.
Akkor kellene programozni, meg kóddal ellátni? ezért nem indul a verda? Pedig már nagyon hallanám a hangját, 2 hónapja áll az udvaron.
hát ezért nem indul.ráadásul miután neked korai tdci-d van ,szerintem neked még az ICU-ba kell felprogramozni a csúcsokat.én gyári WDS digot javasolnék,hogy ne lőjj nagyon bakot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28348 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 18:36:17 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.03 csütörtök, 18:22:04
hát ezért nem indul.ráadásul miután neked korai tdci-d van ,szerintem neked még az ICU-ba kell felprogramozni a csúcsokat.én gyári WDS digot javasolnék,hogy ne lőjj nagyon bakot.
Tudtam, hogy rád számíthatok
ez hogyan történik? mert szombaton jön egy jó szerelő ismerős, egy dig cuccal, csak jó lenne ha én is képben lennék.
Ez megjelenik a hibakód olvasásakor?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28349 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 19:00:37 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.03 csütörtök, 18:36:17
Tudtam, hogy rád számíthatok
ez hogyan történik? mert szombaton jön egy jó szerelő ismerős, egy dig cuccal, csak jó lenne ha én is képben lennék.
Ez megjelenik a hibakód olvasásakor?
nem.sőt,kiolvasni sem lehet az icu-ból a kódokat,mert csak írható.tehát azoknak megkell lenniük,és csak bekell őket írni.ezt most jelenleg a gyári diagon kívül tudja pl a forscan és az Fsuper progi.valszeg van több is,én nagyjából ezeket ismerem.ha az embered tudja mit csinál,akkor valszeg menni fog.ha mégsem,akkor szagszervízt javasolok továbbra is.amúgy kb másfél perc lesz a progizás. a kommunikáció felépítése több időt vesz igénybe....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
560
561
562
563
564
565
566
[
567
]
568
569
570
571
572
573
574
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ