Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:36:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 560 561 562 563 564 565 566 [567] 568 569 570 571 572 573 574 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14663949 alkalommal)
0 Felhasználó és 132 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28300 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:25:46 »

Tdci-be nem való kerozin.
pedig de.az összes adalék alapja a kerozin.80% ban.

én tennék bele,de nem több mint 1% ot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28301 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:27:36 »

én tennék bele,de nem több mint 1% ot.
szóval nem vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28302 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:27:55 »

Nem ertem hogy ha uzemanyagrendszerben van a baj akkor hogy lehet
lassu gazadasal 205 km/h ig gyorsitani,es hogy lehet a fogyasztas 5.2 lit
persze azt a 205 km/h-t egyszer probaltam
rossz csúcs okozhatja.erőteljes gyorsitasnal kilép a nyomashatarbol,vagy a kopogás szenzor betilt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28303 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:28:37 »

szóval nem vigyor3
de Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28304 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:37:14 »

de Grin
Vegul is tobb helyen olvastam hogy kb 170000 nel romlanak el
nalam 175000
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28305 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:39:54 »

Kernek szepen internetcimet ahol uj csucsokat lehet rendelni
Koszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28306 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:42:14 »

Kernek szepen internetcimet ahol uj csucsokat lehet rendelni
Koszi

Ha megveszed az még kevés. Ki is kell cserélni, majd bemérni..... ez pedig szakműhelyi hatáskör. Majd programozni is kell a motorvezérlőbe.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28307 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:48:06 »

Ha megveszed az még kevés. Ki is kell cserélni, majd bemérni..... ez pedig szakműhelyi hatáskör. Majd programozni is kell a motorvezérlőbe.
Igen remenykedek is nemi segitsegben amikor arra jarok magyarzorszagban
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28308 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:50:24 »

Igen remenykedek is nemi segitsegben amikor arra jarok magyarzorszagban

Akkor inkább a felújítás. Ha pest felé jársz, akkor filepdiesel. Nem olcsók, de legalább jól megcsinálják.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28309 Dátum: 2013.10.01 kedd, 22:00:06 »

Akkor inkább a felújítás. Ha pest felé jársz, akkor filepdiesel. Nem olcsók, de legalább jól megcsinálják.
170000 km utan felujithato?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28310 Dátum: 2013.10.01 kedd, 22:02:30 »

170000 km utan felujithato?

 Huh?  Ezt nem értem. Nyilván nem új kora óta van nálad az autó. Ki tudja milyen szutyokkal járt vele az előző tulaj.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28311 Dátum: 2013.10.01 kedd, 22:06:27 »

Huh?  Ezt nem értem. Nyilván nem új kora óta van nálad az autó. Ki tudja milyen szutyokkal járt vele az előző tulaj.
En olaszbol vettem,de a szutykot itt kapta oroszban.
Ha a felujitas nem ocso akkor az uj az meregdraga?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28312 Dátum: 2013.10.01 kedd, 22:08:16 »

En olaszbol vettem,de a szutykot itt kapta oroszban.
Ha a felujitas nem ocso akkor az uj az meregdraga?


Attól függ, hogy melyik porlasztó van benne. Itthon a gyári felújított (végülis új) az EU3-ashoz 84e/db, az EU4-eshez 100e/db. A felújítást megúszhatod 60e/db-ból.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #28313 Dátum: 2013.10.02 szerda, 07:05:34 »

Attól függ, hogy melyik porlasztó van benne. Itthon a gyári felújított (végülis új) az EU3-ashoz 84e/db, az EU4-eshez 100e/db. A felújítást megúszhatod 60e/db-ból.

45-nek is jó az a felújítás (EUR3-as, 601-es csúcsokra mondták).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28314 Dátum: 2013.10.02 szerda, 07:35:51 »

45-nek is jó az a felújítás (EUR3-as, 601-es csúcsokra mondták).

AndyA

Akkor még jobb. Bár porlasztó és porlasztó között is van különbség. Valamelyik fórumtársunk írta nem rég, hogy neki 60e/db volt a felújítás és ha jól tudom, nem EU4-es a motorja.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #28315 Dátum: 2013.10.02 szerda, 21:16:26 »

45-nek is jó az a felújítás (EUR3-as, 601-es csúcsokra mondták).

AndyA

így van,nekem Eu3-as...... 30-45 ezer között mondták a felújítást!  eljen
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28316 Dátum: 2013.10.02 szerda, 21:47:52 »

így van,nekem Eu3-as...... 30-45 ezer között mondták a felújítást!  eljen
És a szivattyú is lesz ha a 4 csúcs fellesz ujítva???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #28317 Dátum: 2013.10.02 szerda, 22:22:21 »

És a szivattyú is lesz ha a 4 csúcs fellesz ujítva???

nekem minden cserélve lett!  Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28318 Dátum: 2013.10.02 szerda, 23:09:05 »

nekem minden cserélve lett!  Smiley
Ja bocs elbambultam,persze te már túl vagy rajta,és nem most lessz javítva falbav falbav
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #28319 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 13:49:45 »

Na üdv néktek. Múltkor írtam, hogy 3 hengeres lett a gép. Na szóval: megszorult az egyik porlasztó. Üzentem a szerelőnek (sógornál állt meg a gép), h nem akarok olyat hallani, h porlasztót kell cserélni, mert 1 hónapja lett felújítva(nem nála). Üzeni: porlasztót kell cserélni  gun üzenem: kapcsolószelep vagy csúcs állt meg? Nem érti, de 40-ért is meg tudja csinálni. Mondom oké... Kész, beleülök, beindítom:  Huh?  három henger indul szépen, füstöl, kopog, majd amikor kedve van, a 4. is elindul. Kérdem: ez mi? Mondja: 40-ért csak összetákoltam, ennyire futja.  falbav most így járok vele. Felkódolta, programozta, értékek jók. 
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28320 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 13:59:17 »

Na üdv néktek. Múltkor írtam, hogy 3 hengeres lett a gép. Na szóval: megszorult az egyik porlasztó. Üzentem a szerelőnek (sógornál állt meg a gép), h nem akarok olyat hallani, h porlasztót kell cserélni, mert 1 hónapja lett felújítva(nem nála). Üzeni: porlasztót kell cserélni  gun üzenem: kapcsolószelep vagy csúcs állt meg? Nem érti, de 40-ért is meg tudja csinálni. Mondom oké... Kész, beleülök, beindítom:  Huh?  három henger indul szépen, füstöl, kopog, majd amikor kedve van, a 4. is elindul. Kérdem: ez mi? Mondja: 40-ért csak összetákoltam, ennyire futja.  falbav most így járok vele. Felkódolta, programozta, értékek jók. 
és reménykedsz, hogy a *** csúcs nem fújja át a dugót, mert akkor kúva sokba lesz Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #28321 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 14:10:36 »

és reménykedsz, hogy a *** csúcs nem fújja át a dugót, mert akkor kúva sokba lesz Grin

Ja,egy nagy SOKK-ba lesz...Meg akkor majd megéri a motorcsere  falbav
Naplózva
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #28322 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 14:38:57 »

Ja,egy nagy SOKK-ba lesz...Meg akkor majd megéri a motorcsere  falbav

Akkor legalább felgyorsírtjuk a motorcserét....kap egy tddi-t. Szerintetek mennyibe fájhat egy komplett motor porlasztóval, adagolóval stb??
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28323 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 14:43:58 »

Akkor legalább felgyorsírtjuk a motorcserét....kap egy tddi-t. Szerintetek mennyibe fájhat egy komplett motor porlasztóval, adagolóval stb??
200-250eft és azokon is tönkremegy az adagoló, ami másik 150-200eft
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #28324 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 14:47:37 »

Sziasztok !

Pár napja tűnt fel, hogy erősebb gázadásoknál 1700/1800-as fordulatszámtól élesen süvítő, "fujó" hang jön a motortér bal oldalától (szemből nézve a jobb oldalától).
Hasonló hang mint a turbónak van, de ez most sokkalta hangosabb. Ez gondolom nem normális jelenség. Mi lehet az oka ? Turbó ? Turbócsőrepedés ? Megint drága mulatság lesz ?

Van valakinek tippje ?

Előre is köszönöm.  worship
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28325 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 14:48:21 »

Sziasztok,

nagy nehezen felvettek tagnak, 3-dik próba sikerült, KÖSZÖNÖM a sok infót, nagyon hasznos dologokra leltem,
lenne egy kérdésem, hol tudok résolajcső tömítést beszerezni ( a injektorhoz)

Köszönöm előre
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #28326 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 14:53:28 »

Sziasztok,

nagy nehezen felvettek tagnak, 3-dik próba sikerült, KÖSZÖNÖM a sok infót, nagyon hasznos dologokra leltem,
lenne egy kérdésem, hol tudok résolajcső tömítést beszerezni ( a injektorhoz)

Köszönöm előre
a legközelebbi autósboltban?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #28327 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 14:56:36 »

200-250eft és azokon is tönkremegy az adagoló, ami másik 150-200eft

Kis túlzást érzek benne...ennyiért van komplett jobbkormányos v osztrák, nem? Amúgy az enyém a régi motor a régi hengerfejjel. Elég volna a körítést beszereznem, csak az elektronika nemtom hogy lenne.
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28328 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 14:59:06 »

Na beszereltek a harmadik turboelektronikat is! Ezzel eddig szuperál a gep, de majd holnap meghajtom ha napam is birja akkor biztos nincs mar baj:D
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #28329 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 15:02:35 »

a legközelebbi autósboltban?

A cromax-nál próbáltam O-gyűrűt venni, de adni akarták a komplett csövezést is 25-ért. Köptem is egyet... Később mentem szűrőért, és újra megkérdeztem, akkor meg adtak ezervalamennyiért 4-et. Nem értem...
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #28330 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 15:03:23 »

Kis túlzást érzek benne...ennyiért van komplett jobbkormányos v osztrák, nem? Amúgy az enyém a régi motor a régi hengerfejjel. Elég volna a körítést beszereznem, csak az elektronika nemtom hogy lenne.

Hát azért egy nem olyan egyszerű,hogy tdci ki,tddi be. Olvasgasd netcore fórumtárs kocsijának történetét  integet2

http://mondeo.hu/index.php?topic=8607.0
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28331 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 15:05:36 »

a legközelebbi autósboltban?

Megyek is, köszi!
 worship

Majd lesz időm megosztom a kálváriát amit bejártam a behozott autóval, injektor+ nagynyomású kapcsán.
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28332 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 15:10:14 »

A cromax-nál próbáltam O-gyűrűt venni, de adni akarták a komplett csövezést is 25-ért. Köptem is egyet... Később mentem szűrőért, és újra megkérdeztem, akkor meg adtak ezervalamennyiért 4-et. Nem értem...

Hova mentél? vagyis hol vannak?

Na akkor, 220 huf/db a cromaxnál most beszéltem le.
Sok helyen az egész  vezetékrendszert akarták rám sózni csak most és itt akciós árpn 16.500-ért.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.03 csütörtök, 15:38:52 írta andras2 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28333 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 15:13:31 »

Kis túlzást érzek benne...ennyiért van komplett jobbkormányos v osztrák, nem? Amúgy az enyém a régi motor a régi hengerfejjel. Elég volna a körítést beszereznem, csak az elektronika nemtom hogy lenne.
azt érzel benne amit akarsz, 170eft volt nekünk egy motor meg egy adagoló. amiben garantált 180ekm van.

van ennyiért egész autó is 400ekm+os órával eplus2

+ még némi utána járás is lesz, ha hivatalosan akarod, számla, nkh, átépítési engedély, stb....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28334 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 15:44:58 »

Valakinek van tapasztalata a Tápiószőlősi sufnidieseles mesterek munkájával?Huh?Huh?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28335 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 15:47:41 »

Valakinek van tapasztalata a Tápiószőlősi sufnidieseles mesterek munkájával?Huh?Huh?

Nekem van. Ne menj oda. A garanciális javítást 28-ért akarta megcsinálni. De te tudod.
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28336 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 15:54:51 »

Nekem van. Ne menj oda. A garanciális javítást 28-ért akarta megcsinálni. De te tudod.

Veled voltam ott egyszerre? p-számmal?
Naplózva
chopper7
Vendég
« Új hozzászólás #28337 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 16:48:03 »

Üdv Mondeos társak!
Igen sajnos nálam is kiderült mint oly sok mondeosnál, hogy a 4-es porlasztócsúcsom lassan megadja magát. Azt mondta a szerelőm, hogy kérdezzek rá itt, hogy Győr környékén tudnátok-e ajánlani valakit aki foglalkozik porlasztócsúcs felújítással. Volt egy embere a Perkin's-be , de sajna már nincs ott, és azt mondja, hogy nagyon nem értenek hozzá az ott maradt emberek. Ha valaki tudna segíteni nekem ebbe azt nagyon megköszönném.
chopper7
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28338 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 17:14:46 »

Na beszereltek a harmadik turboelektronikat is! Ezzel eddig szuperál a gep, de majd holnap meghajtom ha napam is birja akkor biztos nincs mar baj:D
eljen integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28339 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 17:44:50 »

Veled voltam ott egyszerre? p-számmal?

Nem. Mielőtt megvettem az autót, ott jvították a porlasztókat. Kb 1 hónapra rá az egyik porlasztó nem működött megfelelően (alapjárat ugrálás, traktorhang), majd visszamentem, hogy akkor gariba javítás. Közölte a csávó, hogy nincs garis javítás, de 28-ért megcsinálja. Mondtam neki, hogy tegye vissza a porlasztót, majd meggondolom. 3 nap múlva a filepdieselnél megcsinálták. Igaz kicsit drágábban, de ott nem csak a féktisztítót ismerik. (p. csúcs csere, kapcsolószelep csere, új kód, felprogramozás, ki- beszerelés, ellenőrzés). Ja és közölte a csávó, hogy ő nem ad új kódot a porlasztónak, hanem ugyanazt adja vissza neki. Ha rám hallgatsz, akkor inkább feljössza a filep dieselhez. Azóta elmentem azzal a porlasztóval tizenegykétezret tünetmentesen.
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28340 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 17:51:08 »

Szeretnék segítséget kérni, vettem egy új nagynyomásút a gépemre, meg fel lettek újítva az injektorok+ tank tisztítás és minden ami kell.
Indítanám, de amint a kézi pumpás légtelenítővel szívtam a vissza térő ágat, a szűrő előtt, folyamatosan légbuborékok jelentek meg.
Megnéztem a résolaj cső csatlakozását és szakadtak a gyűrűk.(cromaxban 220-ért kaptam a segítségetekkel)
Annak ellenére, hogy nem vezettem vissza a szűrőbe az olajat nem sikerült beindítani.(mert ugye megtölti levegővel a visszatérő ág a szűrőt)
Na most, a hibakód amit még nem töröltünk, az arról szól, hogy 15.500 km-et tett meg az autó ezzel a hibával.(kintről lett behozva)
Lehet, hogy ez miatt nem indul az autó? help
A szivattyú cserét nem kell programozni, vagy bármit is tenni vele? jól gondolom?

 
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #28341 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 18:02:52 »

Lenne egy" buta" kérdésem!  Tongue

Fél literes 2600ft-os ENI 2T olaj jó??  a gázolajhoz gondoltam....amiről már beszéltünk! Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28342 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 18:05:13 »

Szeretnék segítséget kérni, vettem egy új nagynyomásút a gépemre, meg fel lettek újítva az injektorok+ tank tisztítás és minden ami kell.
Indítanám, de amint a kézi pumpás légtelenítővel szívtam a vissza térő ágat, a szűrő előtt, folyamatosan légbuborékok jelentek meg.
Megnéztem a résolaj cső csatlakozását és szakadtak a gyűrűk.(cromaxban 220-ért kaptam a segítségetekkel)
Annak ellenére, hogy nem vezettem vissza a szűrőbe az olajat nem sikerült beindítani.(mert ugye megtölti levegővel a visszatérő ág a szűrőt)
Na most, a hibakód amit még nem töröltünk, az arról szól, hogy 15.500 km-et tett meg az autó ezzel a hibával.(kintről lett behozva)
Lehet, hogy ez miatt nem indul az autó? help
A szivattyú cserét nem kell programozni, vagy bármit is tenni vele? jól gondolom?

 
és a csonkját lezártad annak a csőnek,amit nem tettél vissza a szűrőre?mert akkor ott falsot szív a pumpa,és a jövő évszázad közepe-vége felé sem fog beindulni..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28343 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 18:08:00 »

Nem. Mielőtt megvettem az autót, ott jvították a porlasztókat. Kb 1 hónapra rá az egyik porlasztó nem működött megfelelően (alapjárat ugrálás, traktorhang), majd visszamentem, hogy akkor gariba javítás. Közölte a csávó, hogy nincs garis javítás, de 28-ért megcsinálja. Mondtam neki, hogy tegye vissza a porlasztót, majd meggondolom. 3 nap múlva a filepdieselnél megcsinálták. Igaz kicsit drágábban, de ott nem csak a féktisztítót ismerik. (p. csúcs csere, kapcsolószelep csere, új kód, felprogramozás, ki- beszerelés, ellenőrzés). Ja és közölte a csávó, hogy ő nem ad új kódot a porlasztónak, hanem ugyanazt adja vissza neki. Ha rám hallgatsz, akkor inkább feljössza a filep dieselhez. Azóta elmentem azzal a porlasztóval tizenegykétezret tünetmentesen.

Hát akkor nagyon megszívtam asszem, voltam náluk kb 1 hónapj, hogy bemérje acsúcsokat, mondta 2000/ db a bemérés, mondom jól van.
Lementem, rárakta a gépre, hú ez nagyon spénes, mondta. Kicserélte a szelepeket, és életre keltette a csúcsokat. Fizettem 100. EZRET!!!a négy darabért.
A hab a tortán meg az volt, hogy belerakta az olajsütőjébe a közösnyomót, úgy hogy az ki lógott a vége, de aztán megfordította, hogy a másik vége is belekerüljön.
Kb. benne volt 2 percig összesen, majd ráfújt egy kevés féktisztítót 22.db ezret akart. Ott a cérna elszakadt, persze nem fizettem ki!
Kérdeztem hogy, ha hozzá nyúlnak akkor nem kell neki új kód, meg programozás, válasz NEM, HA ODA RAKOM VISSZA AHOL VOLT ÉS NINCS RÁADVA A GYÚJTÁS AKKOR SEMMI GOND.
Akkor kellene programozni, meg kóddal ellátni? ezért nem indul a verda? Pedig már nagyon hallanám a hangját, 2 hónapja áll az udvaron.
 
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28344 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 18:10:11 »

és a csonkját lezártad annak a csőnek,amit nem tettél vissza a szűrőre?mert akkor ott falsot szív a pumpa,és a jövő évszázad közepe-vége felé sem fog beindulni..... Roll Eyes
Wink persze, hisz ott is ki, be járkál az olaj, de nem lezártam hanem csatlakoztattam egy 50 ml es fecskendőt és tele töltöttem olajjal.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #28345 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 18:14:10 »

Lenne egy" buta" kérdésem!  Tongue

Fél literes 2600ft-os ENI 2T olaj jó??  a gázolajhoz gondoltam....amiről már beszéltünk! Smiley

Alig feléért kapsz literes Castrolt... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #28346 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 18:17:58 »

Alig feléért kapsz literes Castrolt... Smiley

AndyA

após vette,maradt 2-3 dl......gondoltam elhasználom,de előtte kérdezek!  Cheesy Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28347 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 18:22:04 »

Hát akkor nagyon megszívtam asszem, voltam náluk kb 1 hónapj, hogy bemérje acsúcsokat, mondta 2000/ db a bemérés, mondom jól van.
Lementem, rárakta a gépre, hú ez nagyon spénes, mondta. Kicserélte a szelepeket, és életre keltette a csúcsokat. Fizettem 100. EZRET!!!a négy darabért.
A hab a tortán meg az volt, hogy belerakta az olajsütőjébe a közösnyomót, úgy hogy az ki lógott a vége, de aztán megfordította, hogy a másik vége is belekerüljön.
Kb. benne volt 2 percig összesen, majd ráfújt egy kevés féktisztítót 22.db ezret akart. Ott a cérna elszakadt, persze nem fizettem ki!
Kérdeztem hogy, ha hozzá nyúlnak akkor nem kell neki új kód, meg programozás, válasz NEM, HA ODA RAKOM VISSZA AHOL VOLT ÉS NINCS RÁADVA A GYÚJTÁS AKKOR SEMMI GOND.
Akkor kellene programozni, meg kóddal ellátni? ezért nem indul a verda? Pedig már nagyon hallanám a hangját, 2 hónapja áll az udvaron.
 
hát ezért nem indul.ráadásul miután neked korai tdci-d van ,szerintem neked még az ICU-ba kell felprogramozni a csúcsokat.én gyári WDS digot javasolnék,hogy ne lőjj nagyon bakot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28348 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 18:36:17 »

hát ezért nem indul.ráadásul miután neked korai tdci-d van ,szerintem neked még az ICU-ba kell felprogramozni a csúcsokat.én gyári WDS digot javasolnék,hogy ne lőjj nagyon bakot.
Tudtam, hogy rád számíthatok worship ez hogyan történik? mert szombaton jön egy jó szerelő ismerős, egy dig cuccal, csak jó lenne ha én is képben lennék.
Ez megjelenik a hibakód olvasásakor?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28349 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 19:00:37 »

Tudtam, hogy rád számíthatok worship ez hogyan történik? mert szombaton jön egy jó szerelő ismerős, egy dig cuccal, csak jó lenne ha én is képben lennék.
Ez megjelenik a hibakód olvasásakor?

nem.sőt,kiolvasni sem lehet az icu-ból a kódokat,mert csak írható.tehát azoknak megkell lenniük,és csak bekell őket írni.ezt most jelenleg a gyári diagon kívül tudja pl a forscan és az Fsuper progi.valszeg van több is,én nagyjából ezeket ismerem.ha az embered tudja mit csinál,akkor valszeg menni fog.ha mégsem,akkor szagszervízt javasolok továbbra is.amúgy kb másfél perc lesz a progizás. a kommunikáció felépítése több időt vesz igénybe....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 560 561 562 563 564 565 566 [567] 568 569 570 571 572 573 574 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.