Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 06:27:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 588 589 590 591 592 593 594 [595] 596 597 598 599 600 601 602 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13846480 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #29700 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 04:51:59 »

az üzemanyag rendszert hol tudom légteleníteni?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #29701 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 07:28:02 »

Hát...Mondeo csak 2.0 felett van dízelben,a többi az Aból Bbe autó  eplus2

Az az egy darab se magyar,hanem kintről behozott...Smiley

Hát pedig van Magyarországon a ford-nál is zsír újan.

http://www.ford.hu/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D%22Mondeo_arlista.pdf%22&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214464388904&blobkey=id
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #29702 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 07:38:13 »


Tudom,hogy van,de nem nagyon vették,ahogyan nézem a használt piacot.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #29703 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 07:46:14 »

Hello Mindenki,

Mondeo vásárlás előtt állok és az érdekelne , hogy a TDCi motorok közül melyik lenne a legjobb választás. Zömében autópályás utazás lenne ... a piac tele van az 1.6 TDCi-vel de delek tőle , hogy az egy picit gyenge lenne...valakinek valami tapasztalat ? Előre is köszi.

Milyen kasztnihoz? Fókában elmegy, Mondeot meg nem szerelték ezzel a 3-as szériában.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #29704 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 07:46:54 »

Most linkeltem be egyet

Nem értetted meg a finom poént... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #29705 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 08:04:21 »

Sziasztok!

Srácok, ígértem, hogy beszámolok róla mi történt a 2337-es hibámmal..
Ott tartok, hogy kértem időpontot, hogy gyári diagra tegyék és közölték velem, hogy 22.500 Ft lesz és legalább 1 órát vesz igénybe.. Mire én, hogy ez eddig kb 10 percet vett igénybe és 2500-FT-ot fizettem érte..
Ti mit gondoltok? Ennyi egy programozás máshol is? vagy csak engem akarnak hülyének nézni?Huh?
Kecskeméti szervízt hívtam, Ford Hovány, de a Szolnoki üzletüket adták meg, ők közölték ezt a jó hírt velem Sad kinyitottak 3 hónapja mint kiderült...

üdv.
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #29706 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 08:14:53 »

Szia vidd el más szerelőhöz is mert amikröl beszéltek árak ezzel az erővel vidd ford szalonba ott is megcsinálják ennyiért.amúgy egyszerre 4 porlasztó nem megy ki azokat is előbb feltetetném egy tesztre melyik *** melyik jó asszem 5-10 ezer darabja a fújatásnak egy próbát megér:)üdv Krisz


Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Úgy néz ki, hogy tönkrementek a 2003 decemberi gyártású facelift-es MK3 TDCI mondeóm 85kw/110LE, kombi porlasztócsúcsai. A szerelő azt mondta, hogy kompletten cserélni kell a nagynyomású szivattyúval mind a négy porlasztócsúcsot, valamint a tankot is ki kell tisztítani. Viszont erre nagyon horror árat mondott. Tudnátok segíteni, hogy kb. hogy és mennyiből jönne ki? Nem szeretném, ha 10e km után újra kezdhetném, mert azt hallottam, nem mindegy, hogy a felújított is milyen eljárással készült.

A Cromax oldalán (https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900251-befecskendezo-porlaszto/8295-porlaszto-diesel-ford-mondeo-2003-2007) háromféle, elég nagy szórású árakat találtam.

Bontottat nem szeretnék beszerelni, nem tudom, hogy az utángyártottak mennyivel rosszabbak, mert hol csak azt írják ki, hogy Delphi felújított, hol csak azt, hogy Delphi. A Cromax oldalán sem derült ki, hogy ezek vadonatújak-e...

Igazából 250e-t futott már az autó, nem tudom, mi várható még. Amit tudok, hogy a feszítőgörgők szintén javításra/cserére szorulnak majd, de láttam itt az oldalon, hogy szabadonfutóvá lehet tenni és akkor megszűnik a probléma a jövőre nézve Smiley

Szóval, ha tudtok segíteni árakkal, meg infókkal, esetleg egy megbízható szervizessel, akkor azt megköszönném. Nagyon meg kell javítanom mielőbb, mert csak ezen a kocsinkon van téli gumi és hát januárban már jön majd a hó... a munkámhoz meg kell a kocsi.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29707 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 08:42:14 »

Sziasztok!

Srácok, ígértem, hogy beszámolok róla mi történt a 2337-es hibámmal..
Ott tartok, hogy kértem időpontot, hogy gyári diagra tegyék és közölték velem, hogy 22.500 Ft lesz és legalább 1 órát vesz igénybe.. Mire én, hogy ez eddig kb 10 percet vett igénybe és 2500-FT-ot fizettem érte..
Ti mit gondoltok? Ennyi egy programozás máshol is? vagy csak engem akarnak hülyének nézni?Huh?
Kecskeméti szervízt hívtam, Ford Hovány, de a Szolnoki üzletüket adták meg, ők közölték ezt a jó hírt velem Sad kinyitottak 3 hónapja mint kiderült...

üdv.

nekem pápán a ford szervízben kb 20 percet játszott vele a gyerek és 5500 péééz!ezért vettem fordiagot!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #29708 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 08:43:41 »

nekem pápán a ford szervízben kb 20 percet játszott vele a gyerek és 5500 péééz!ezért vettem fordiagot!

Tedd hozzá, hogy a Fordiag kb. 100 Euro.

De idővel behozza az árát, kétségtelen. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29709 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 08:44:09 »

Sziasztok!

Srácok, ígértem, hogy beszámolok róla mi történt a 2337-es hibámmal..
Ott tartok, hogy kértem időpontot, hogy gyári diagra tegyék és közölték velem, hogy 22.500 Ft lesz és legalább 1 órát vesz igénybe.. Mire én, hogy ez eddig kb 10 percet vett igénybe és 2500-FT-ot fizettem érte..
Ti mit gondoltok? Ennyi egy programozás máshol is? vagy csak engem akarnak hülyének nézni?Huh?
Kecskeméti szervízt hívtam, Ford Hovány, de a Szolnoki üzletüket adták meg, ők közölték ezt a jó hírt velem Sad kinyitottak 3 hónapja mint kiderült...

üdv.

Valami nem stimmel. Nekem Győrben 14.800ft volt úgy a diagnosztika, hogy kicserélték a gázolajszűrőt is újra. Igaz semmi eredményt nem hozott a ForTop-os diag, el kellett vinnem máshová mert 1 hét alatt nem tudtak hibakódot találni. A szerelőm pedig diagnosztikát csinált majd kiszerelte a hibás alkatrészeket(szivattyú és porlasztók), kitakarították az üza rendszert tank le-fel, résolaj csövek és nyomó csövek, vissza az új alkatrészeket, új gázolaj szűrő és 15-20 liter gázolaj, és így volt 33.800.

Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29710 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 08:45:44 »

az üzemanyag rendszert hol tudom légteleníteni?
tdci-t nem kell legteleniteni.a fals levegőt kell megszüntetni amit beszippant.resolajvisszavezetesnel,szuronel,csatiknal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29711 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 08:46:01 »

Tedd hozzá, hogy a Fordiag kb. 100 Euro.

De idővel behozza az árát, kétségtelen. Smiley

AndyA
egyértelmű visszahozza nekem már most megérte!igaz 33e ért vettem Meszike007 fórumtárstól de már régen most 36 körül van!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #29712 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 08:47:57 »

Köszi a segítséget, már ott tartok én is, hogy inkább veszek egy diagot én is, nem érdekel ha 200 euro is, csak tudjam vele az injektorokat programozni!

Azért mindenesetre elindulok most hozzájuk és megmondom nekik, hogy ha ilyen kedvesek, akkor majd itt a fórumon "jóhírüket" viszem Smiley

Ha valaki tud segíteni tényleg érdekelne diagnosztika!

köszi
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29713 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 08:49:51 »

Köszi a segítséget, már ott tartok én is, hogy inkább veszek egy diagot én is, nem érdekel ha 200 euro is, csak tudjam vele az injektorokat programozni!

Azért mindenesetre elindulok most hozzájuk és megmondom nekik, hogy ha ilyen kedvesek, akkor majd itt a fórumon "jóhírüket" viszem Smiley

Ha valaki tud segíteni tényleg érdekelne diagnosztika!

köszi
elm327. kb 2-4e ft.+ forscan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29714 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 11:16:03 »

Sziasztok!

Srácok, ígértem, hogy beszámolok róla mi történt a 2337-es hibámmal..
Ott tartok, hogy kértem időpontot, hogy gyári diagra tegyék és közölték velem, hogy 22.500 Ft lesz és legalább 1 órát vesz igénybe.. Mire én, hogy ez eddig kb 10 percet vett igénybe és 2500-FT-ot fizettem érte..
Ti mit gondoltok? Ennyi egy programozás máshol is? vagy csak engem akarnak hülyének nézni?Huh?
Kecskeméti szervízt hívtam, Ford Hovány, de a Szolnoki üzletüket adták meg, ők közölték ezt a jó hírt velem Sad kinyitottak 3 hónapja mint kiderült...

üdv.

Ha egy óra akkor is max 9000 forint.Pécsen gyári diag volt nekem fél óra 5 e ft.Nem kell hozzá 1 óra és mindent átnéznek rajta
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #29715 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 11:44:27 »

Köszi a segítséget, már ott tartok én is, hogy inkább veszek egy diagot én is, nem érdekel ha 200 euro is, csak tudjam vele az injektorokat programozni!

Azért mindenesetre elindulok most hozzájuk és megmondom nekik, hogy ha ilyen kedvesek, akkor majd itt a fórumon "jóhírüket" viszem Smiley

Ha valaki tud segíteni tényleg érdekelne diagnosztika!

köszi

Ebay-ről pár napja rendeltem USB-s ELM327 v1.5-t 2000 ft-ért.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29716 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 12:09:19 »

Köszi a segítséget, már ott tartok én is, hogy inkább veszek egy diagot én is, nem érdekel ha 200 euro is, csak tudjam vele az injektorokat programozni!

Azért mindenesetre elindulok most hozzájuk és megmondom nekik, hogy ha ilyen kedvesek, akkor majd itt a fórumon "jóhírüket" viszem Smiley

Ha valaki tud segíteni tényleg érdekelne diagnosztika!

köszi
azért te nem csak a diagért fizetsz annyit,hanem a csúcsok programozásáért.Az teljesen más tarifát számít.
Vik általában 10ért progizza a csúcsokat.Itt meg plusz egy óra díja.Kb pont ennyi....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyulbela
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #29717 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 12:37:02 »

Üdvözlök mindenkit újként az oldalon.


2002-es Tdci mondeot hajtok immár 8 éve.Két héttel ezelőtt hazafelé jövet az autó bedobta a malacfarkat erőtlen lett illetve füstölt rendesen.Mérgemben rá sem néztem egy hétig de azért a csőrömet cseszegette a dolog így beültem , hogy elindítom. A malacfarok csak villogott az autó meg nem indult illetve csak nagyon hosszú próbálkozás után mintha levegős lett volna.Az elindulás után is füstölt rendesen az izzításjelző pedig csak vidáman villogott.Motorburkolatot levettem a jobbszélső porlasztó résolajcsövénél gázolajfolyás volt a gumigyűrűt kicseréltem hátha ott levegősödött le de sajnos nem mert másnap szintén csak hasonló erőltetések után indult.Kérdésem lehet e a lelevegősödés miatt a hibajel illetve hol és hogyan tudom kinyomozni a tőmítetlenséget ahol falsot szívhat illetve ha tudnátok Pápa környékén valakit ajánlani aki diagot tudna készíteni illetve egy SZERELŐT is.A ford szervíz az még viccnek is gyenge(főleg mióta renault).Köszönöm a türelmet és az esetleges segítséget előre is.
Naplózva

Mondeo MKIV 2,2 TDCI
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29718 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 12:58:41 »

Üdvözlök mindenkit újként az oldalon.


2002-es Tdci mondeot hajtok immár 8 éve.Két héttel ezelőtt hazafelé jövet az autó bedobta a malacfarkat erőtlen lett illetve füstölt rendesen.Mérgemben rá sem néztem egy hétig de azért a csőrömet cseszegette a dolog így beültem , hogy elindítom. A malacfarok csak villogott az autó meg nem indult illetve csak nagyon hosszú próbálkozás után mintha levegős lett volna.Az elindulás után is füstölt rendesen az izzításjelző pedig csak vidáman villogott.Motorburkolatot levettem a jobbszélső porlasztó résolajcsövénél gázolajfolyás volt a gumigyűrűt kicseréltem hátha ott levegősödött le de sajnos nem mert másnap szintén csak hasonló erőltetések után indult.Kérdésem lehet e a lelevegősödés miatt a hibajel illetve hol és hogyan tudom kinyomozni a tőmítetlenséget ahol falsot szívhat illetve ha tudnátok Pápa környékén valakit ajánlani aki diagot tudna készíteni illetve egy SZERELŐT is.A ford szervíz az még viccnek is gyenge(főleg mióta renault).Köszönöm a türelmet és az esetleges segítséget előre is.
Programoztasd újra a csúcsokat, nem levegős.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29719 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 12:58:59 »

azért te nem csak a diagért fizetsz annyit,hanem a csúcsok programozásáért.Az teljesen más tarifát számít.
Vik általában 10ért progizza a csúcsokat.Itt meg plusz egy óra díja.Kb pont ennyi....

Ez a csúcsprogizás azt takarja, hogy beírja a pcsúcsok számait?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29720 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 13:07:03 »

Ez a csúcsprogizás azt takarja, hogy beírja a pcsúcsok számait?
igen kb 10 perc
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29721 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 13:14:45 »

igen kb 10 perc

Ervin!

Amit vettél a cseh gyerektől viszi a TDDI-t? Adagolóhoz hozzá tud szólni valamilyen szinten?
Naplózva
nyulbela
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #29722 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 13:29:57 »

Programoztasd újra a csúcsokat, nem levegős.

Köszi!
Ilyen egyszerű lenne csak a probléma? Semmi százezres cserebere?
Naplózva

Mondeo MKIV 2,2 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29723 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 13:55:47 »

Köszi!
Ilyen egyszerű lenne csak a probléma? Semmi százezres cserebere?
azért nem árt a fals levegő bejutásának a megszüntetése mindenek előtt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #29724 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 13:59:31 »

Üdvözlök mindenkit újként az oldalon.


2002-es Tdci mondeot hajtok immár 8 éve.Két héttel ezelőtt hazafelé jövet az autó bedobta a malacfarkat erőtlen lett illetve füstölt rendesen.Mérgemben rá sem néztem egy hétig de azért a csőrömet cseszegette a dolog így beültem , hogy elindítom. A malacfarok csak villogott az autó meg nem indult illetve csak nagyon hosszú próbálkozás után mintha levegős lett volna.Az elindulás után is füstölt rendesen az izzításjelző pedig csak vidáman villogott.Motorburkolatot levettem a jobbszélső porlasztó résolajcsövénél gázolajfolyás volt a gumigyűrűt kicseréltem hátha ott levegősödött le de sajnos nem mert másnap szintén csak hasonló erőltetések után indult.Kérdésem lehet e a lelevegősödés miatt a hibajel illetve hol és hogyan tudom kinyomozni a tőmítetlenséget ahol falsot szívhat illetve ha tudnátok Pápa környékén valakit ajánlani aki diagot tudna készíteni illetve egy SZERELŐT is.A ford szervíz az még viccnek is gyenge(főleg mióta renault).Köszönöm a türelmet és az esetleges segítséget előre is.


...esetleg turbócsövek átvizsgálása..
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29725 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:03:17 »

Ez a csúcsprogizás azt takarja, hogy beírja a pcsúcsok számait?
persze.de kb egy tempomat bekapcsolása sem több,és ugyan ennyibe kerül,ha a hardvert már kiépítetted.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29726 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 15:27:38 »

Ervin!

Amit vettél a cseh gyerektől viszi a TDDI-t? Adagolóhoz hozzá tud szólni valamilyen szinten?
Igen viszi, de azt nem tudom, hogy az adagolóval bír-e, mert annyira nem mélyedtem bele (nem kellett). Főleg TDCi-ken használom.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29727 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 15:30:25 »

Igen viszi, de azt nem tudom, hogy az adagolóval bír-e, mert annyira nem mélyedtem bele (nem kellett). Főleg TDCi-ken használom.

köszi..
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29728 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 15:34:15 »

Köszi!
Ilyen egyszerű lenne csak a probléma? Semmi százezres cserebere?
Az nem biztos, cserélj go.szűrőt, nézd meg van-e fémreszelék, vagy mérj résolajveszteséget, de legbiztosabb, ha kiveszed a csúcsokat és bevizsgáltatod.
De elsőnek hibakód olvasás, meg szerintem csúcsprogramozás...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
joccee
Vendég
« Új hozzászólás #29729 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 18:32:03 »

Sziasztok!!
2002-es tdci mondeom van és ujabban bedobja a motorhibakódot(villog az iizitásjelző!!)Általában akkor ha hirtelen adok neki gázt vagy ha olyan 3000-er körül van a fordulatszám!Ha kidobja a motorhibakódot olyankor leszoktam állitani újra inditok pöcre indul és a motorhibakódnak nyoma sincs!!!És ami még furcsa az hogy ha meleg van akkor sűrűbben csinálja hídegbe sokkal ritkábban!!!Porlasztócsúcsok jók nincs résolajveszteség,tank tiszta nem koszos,egr ledugozva!Hibakód amit kiolvastunk belőle az a P0251 illetve P1211!Van valakinek valami ötlete mi baja lehet Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.30 hétfő, 18:36:54 írta joccee » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29730 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 18:40:58 »

Sziasztok!!
2002-es tdci mondeom van és ujabban bedobja a motorhibakódot(villog az iizitásjelző!!)Általában akkor ha hirtelen adok neki gázt vagy ha olyan 3000-er körül van a fordulatszám!Ha kidobja a motorhibakódot olyankor leszoktam állitani újra inditok pöcre indul és a motorhibakódnak nyoma sincs!!!És ami még furcsa az hogy ha meleg van akkor sűrűbben csinálja hídegbe sokkal ritkábban!!!Porlasztócsúcsok jók nincs résolajveszteség,tank tiszta nem koszos,egr ledugozva!Hibakód amit kiolvastunk belőle az a P0251 illetve P1211!Van valakinek valami ötlete mi baja lehet Huh?

P0251 hibakeresésből:
Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be
damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and
10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical
fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29731 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 19:18:29 »

Sziasztok!!
2002-es tdci mondeom van és ujabban bedobja a motorhibakódot(villog az iizitásjelző!!)Általában akkor ha hirtelen adok neki gázt vagy ha olyan 3000-er körül van a fordulatszám!Ha kidobja a motorhibakódot olyankor leszoktam állitani újra inditok pöcre indul és a motorhibakódnak nyoma sincs!!!És ami még furcsa az hogy ha meleg van akkor sűrűbben csinálja hídegbe sokkal ritkábban!!!Porlasztócsúcsok jók nincs résolajveszteség,tank tiszta nem koszos,egr ledugozva!Hibakód amit kiolvastunk belőle az a P0251 illetve P1211!Van valakinek valami ötlete mi baja lehet Huh?

Ha a csúcsok szerinted jók akkor nézzétek meg a szivattyút illetve a nyomásszabályzó szelepet jó-e.A gázolajszürőt vedd le és keress benne fémreszeléket.Ha nincs akkor jó.Meg nézd meg nincs-e valahol szivárgás csúcsoknál.Már pedig valahol elmegy a nyomás mert terheléskor nem tartja valami.Ez lehet csúcs szivattyú.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
joccee
Vendég
« Új hozzászólás #29732 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 19:34:29 »

Ha a csúcsok szerinted jók akkor nézzétek meg a szivattyút illetve a nyomásszabályzó szelepet jó-e.A gázolajszürőt vedd le és keress benne fémreszeléket.Ha nincs akkor jó.Meg nézd meg nincs-e valahol szivárgás csúcsoknál.Már pedig valahol elmegy a nyomás mert terheléskor nem tartja valami.Ez lehet csúcs szivattyú.
Gázolajszürőt is kicseréltem!!!A csúcsok ki lettek szedve be lettek vizsgálv és jók!!
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.30 hétfő, 19:37:10 írta joccee » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29733 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 19:38:16 »

Gázolajszürőt is kicseréltem!!!

És megnézted akkor volt-e benne fémreszelék.Ezt úgy tudod megnézni,hogy kiperemezed a szürő tetejét,kihúzod a belsejét és mágnest teszel az aljára és ha összejön a fém az alján akkor gond van.Ezért kell megnézni mert ilyenkor rossz a szivattyú és a csúcsokat is ez tönkre vágja
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #29734 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 19:40:50 »

Ha egy óra akkor is max 9000 forint.Pécsen gyári diag volt nekem fél óra 5 e ft.Nem kell hozzá 1 óra és mindent átnéznek rajta

Pécsen hol?
Naplózva
joccee
Vendég
« Új hozzászólás #29735 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 19:44:59 »

És megnézted akkor volt-e benne fémreszelék.Ezt úgy tudod megnézni,hogy kiperemezed a szürő tetejét,kihúzod a belsejét és mágnest teszel az aljára és ha összejön a fém az alján akkor gond van.Ezért kell megnézni mert ilyenkor rossz a szivattyú és a csúcsokat is ez tönkre vágja
Igen ez is megvolt és nem volt benne fémreszelék!!A tankkal eggyütt vettük le és mind a kettő makulátlan tiszta volt!!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29736 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 19:49:14 »


Pécsen hol?
FX-ben voltam és mindent átnéztek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29737 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 19:50:33 »

Igen ez is megvolt és nem volt benne fémreszelék!!A tankkal eggyütt vettük le és mind a kettő makulátlan tiszta volt!!

EGR szelep dugózva van???Még az is okoz galibát
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
joccee
Vendég
« Új hozzászólás #29738 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 20:04:37 »

EGR szelep dugózva van???Még az is okoz galibát
3 éve le van dugózva!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29739 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 20:14:50 »

3 éve le van dugózva!!

P0251 (Fuel metering valve (IMV) control error)
Symptoms:
* Extremely poor engine performance - glow plug warning lamp flashes.
* Engine cuts out - glow plug warning lamp flashes.
* Engine will not start.
Cause:
* The fuel rail pressure demanded by the system cannot be achieved without the IMV opening
beyond the tolerance specified for that pressure.
• NOTE:The fault descriptions listed below should be worked through in order.
1. Restriction in the low-pressure fuel system, which could be caused by a blockage of a fuel line
or the fuel filter, or a damaged fuel line.
2. Air in the low-pressure system: Check using transparent hoses or remote feed the fuel injection
pump with a filtered proprietary fuel supply to eliminate the vehicle low-pressure fuel system
entirely. Leaking fuel lines or connections can cause air in fuel.
• NOTE:When using transparent hoses a small amount of air in the fuel system is normal due to a
permanent bleed hole in the fuel filter.
Recirculation of fuel will occur through the fuel filter until the temperature of the return fuel is over
40°C (hence any air in the system will re-circulate until the fuel is above 40°C and is being
returned to the fuel tank).
3. Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump
internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to
generate the required fuel rail pressure). Check the following (if the engine does not start):
• Remote feed the fuel injection pump with a filtered, proprietary fuel supply.
If the engine will start when the fuel supply is pressurized or held above the fuel injection pump
intake (gravity fed), but will not start when the fuel supply is not pressurized or held below the fuel
injection pump intake then it is likely that there is a fault with the internal transfer pump (i.e. not
able to draw fuel).
4. Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be
damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and
10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical
fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
5. Injectors:
• Perform a return quantity test. If high return quantities are experienced, check a sample of fuel
from the FIP return for black metallic swarf . Go to the next step.
6. Swarf in the system:
• Despite improved materials it is possible there may be swarf in the system, without the fuel
injection pump being defective.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29740 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 20:19:29 »

Igen ez is megvolt és nem volt benne fémreszelék!!A tankkal eggyütt vettük le és mind a kettő makulátlan tiszta volt!!

Akkor még egy kérdés,ez mikor volt időben ??csak azért mert a tönkremenetel a csúcsoknál,meg a szivattyúnál nálam ajele sem volt,hogy tönkre megy.A hét elején tuti volt aztán megyek Pestre és megáll az autópályán,aztán ujra indul és pár km után megint vész üzem aztán megint megállt.És így.A hiba jön hamar és gyorsan.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29741 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 20:29:54 »

Gázolajszürőt is kicseréltem!!!A csúcsok ki lettek szedve be lettek vizsgálv és jók!!

egy vacak kábelszakadás is okozhatja!

                   P0251 = Befecskendező-szivattyú A, rotor/bütykös gyűrű - áramkör hibás müködése 
                   Hiba lehetséges oka: = Kábelköteg, befecskendező-szivattyú, motorvezérlő készülék

                   P1211 = Befecskendezőszelep szabályozási nyomása - túl nagy/kicsi nyomás
                   Hiba lehetséges oka: = Kábelköteg, befecskendezőszelep, motorvezérlő készülék

                   P1665 = Adagolószivattyú, szerelt - adatátvitel
                   Hiba lehetséges oka: = Kábelköteg, üzemanyag-adagoló szivattyú vezérlőkészülék, motorvezérlő készülék.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joccee
Vendég
« Új hozzászólás #29742 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 20:32:07 »

Akkor még egy kérdés,ez mikor volt időben ??csak azért mert a tönkremenetel a csúcsoknál,meg a szivattyúnál nálam ajele sem volt,hogy tönkre megy.A hét elején tuti volt aztán megyek Pestre és megáll az autópályán,aztán ujra indul és pár km után megint vész üzem aztán megint megállt.És így.A hiba jön hamar és gyorsan.
Lassan már fél éve szenvedek ezzel,hogy kidobja a motorhibakódot majd  leállit újraindit és motorhibakód volt nincs!!!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29743 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 20:35:04 »

Lassan már fél éve szenvedek ezzel,hogy kidobja a motorhibakódot majd  leállit újraindit és motorhibakód volt nincs!!!
Akkor még nézd meg a bal első doblemez mögött a csúcsok vezérlő dobozát.Ott lehet ahogy ALF is írta vezeték hiba,esetleg beázás.Ez a doboz ban van a vezérlő modul/ICU/ ami az injektorokat vezérli.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
joccee
Vendég
« Új hozzászólás #29744 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 20:40:26 »

Akkor még nézd meg a bal első doblemez mögött a csúcsok vezérlő dobozát.Ott lehet ahogy ALF is írta vezeték hiba,esetleg beázás.Ez a doboz ban van a vezérlő modul/ICU/ ami az injektorokat vezérli.
Rendben köszönöm a segitséget megnézem!!!
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #29745 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 23:16:59 »

Sziasztok ma este beesett a kuplungom és nem emel ki most lett 6 napja kinyomó meg kettőstömegű cserélve mi lehet a baj a fiesztám akkor csinált ilyet mikor elszakadt a kuplung bovden de ez ha minden igaz akkor nem bovdenes úgyhogy légyszi segítsetek ötlet tipp?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29746 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 23:23:31 »

Sziasztok ma este beesett a kuplungom és nem emel ki most lett 6 napja kinyomó meg kettőstömegű cserélve mi lehet a baj a fiesztám akkor csinált ilyet mikor elszakadt a kuplung bovden de ez ha minden igaz akkor nem bovdenes úgyhogy légyszi segítsetek ötlet tipp?
Sz@rul rakták össze?
Lehet, hogy csak levegős.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29747 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 23:26:40 »

Sziasztok ma este beesett a kuplungom és nem emel ki most lett 6 napja kinyomó meg kettőstömegű cserélve mi lehet a baj a fiesztám akkor csinált ilyet mikor elszakadt a kuplung bovden de ez ha minden igaz akkor nem bovdenes úgyhogy légyszi segítsetek ötlet tipp?
Vagy ujra légteleníteni kell vagy a kinyomó kuka lett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #29748 Dátum: 2013.12.31 kedd, 06:32:23 »

XVI-ban van Vik.  Ő nagyon érti a dolgát és korrekt is.   

Nagyon szépen köszönöm a tanácsot! Küldök is neki üzit.
Naplózva
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #29749 Dátum: 2013.12.31 kedd, 06:45:22 »

Szerintem Latat ide: http://mondeo.hu/index.php?topic=15753.msg847738;topicseen#msg847738 érdemes lenne benézned,mert épp egy olyan autóról lehet szó,mint a tied,és gondolom nem kérne érte fél milliót aki bontja a kocsit  integet2

Köszi az ötletet, Vik-et megkeresem inkább. Fizetek kicsit többet egy biztos újért, vagy jól felujítottért, mint egy karambolos, 145e km-t futott autó felújított porlasztócsúcsaiért, amik lehet sérültek. A fórumban is írták, lehet a motor is sérült. Amúgy nekem 250e van benne és úgy kell porlasztócsúcsot cserélni. El nem tudom képzelni, hogy egy 145e km-es milyen használatban volt, ha ott is cserélni kellett. Elméletileg ugyebár a porlasztócsúcsok a fémreszeléktől mennek tönkre, ami a nagynyomásúból lerohad, a Ford szerint meg ugyebár "nem az alkatrész, hanem az üzemanyag a rossz". Nyugati behozott tört autónak tűnik L-es rendszámmal... Az meg nagyon zsákbamacska, mert kint ugyebár "jobb" az üzemanyag Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 588 589 590 591 592 593 594 [595] 596 597 598 599 600 601 602 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.209 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.