Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:59:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 608 609 610 611 612 613 614 [615] 616 617 618 619 620 621 622 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14658962 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30700 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 22:24:37 »

Sziasztok
Motorolajból mit javasoltok és mennyit FMBA mtorkódú, 130LE 6 sebességes autóba?
Rakjam a gyári Ford olajat, vagy vannak más alternaítvák, esetleg jobbak?

gyári  eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #30701 Dátum: 2014.02.28 péntek, 17:53:55 »

 
Helló! Kaptam ma egy kis ajándékot az autótól.... (2005, 2.0 tdci 131 le) előztem egy hosszú kocsisort, visszakapcsoltam aztán jött a meglepetés... dadogás erőtlenedés és villogó izzításjelző....vészüzem, aztán le is állt - halkan megjegyzem előzés közben - mi lehet a baj?!

leállást követően nem indult az autó, kis idő elteltével újra beindult, mindaddig jól is működött míg nem adtam neki nagyobb gázt, utána szintén bedobta a vész üzemet de legalább nem állt le!

remélem nem a porlasztó....

Segítsetek rajtam Cheesy
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30702 Dátum: 2014.02.28 péntek, 19:10:28 »


Helló! Kaptam ma egy kis ajándékot az autótól.... (2005, 2.0 tdci 131 le) előztem egy hosszú kocsisort, visszakapcsoltam aztán jött a meglepetés... dadogás erőtlenedés és villogó izzításjelző....vészüzem, aztán le is állt - halkan megjegyzem előzés közben - mi lehet a baj?!

leállást követően nem indult az autó, kis idő elteltével újra beindult, mindaddig jól is működött míg nem adtam neki nagyobb gázt, utána szintén bedobta a vész üzemet de legalább nem állt le!

remélem nem a porlasztó....

Segítsetek rajtam Cheesy

Pedig lehet,hogy pcs lesz...Terhelésre,nagy gáznál betilt? TISLER-nek is így kezdődött anno... szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30703 Dátum: 2014.02.28 péntek, 19:19:37 »


Helló! Kaptam ma egy kis ajándékot az autótól.... (2005, 2.0 tdci 131 le) előztem egy hosszú kocsisort, visszakapcsoltam aztán jött a meglepetés... dadogás erőtlenedés és villogó izzításjelző....vészüzem, aztán le is állt - halkan megjegyzem előzés közben - mi lehet a baj?!

leállást követően nem indult az autó, kis idő elteltével újra beindult, mindaddig jól is működött míg nem adtam neki nagyobb gázt, utána szintén bedobta a vész üzemet de legalább nem állt le!

remélem nem a porlasztó....

Segítsetek rajtam Cheesy
CMP is lehet.nem árt egy hibakódolvasás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30704 Dátum: 2014.02.28 péntek, 19:22:10 »

CMP is lehet.nem árt egy hibakódolvasás.

Nem csak a facelift előttiekre volt jellemző a CMP-meghibásodás? Ha jól rémlik,azokban "gyári hiba" volt,és más színűre érdemes cserélni Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30705 Dátum: 2014.02.28 péntek, 19:23:57 »

Nem csak a facelift előttiekre volt jellemző a CMP-meghibásodás? Ha jól rémlik,azokban "gyári hiba" volt,és más színűre érdemes cserélni Smiley
a "csak" talán nem fedi.az F2 ben is van CMP......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #30706 Dátum: 2014.02.28 péntek, 19:28:30 »

a "csak" talán nem fedi.az F2 ben is van CMP......

Mi az a CMP?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30707 Dátum: 2014.02.28 péntek, 19:30:31 »

Mi az a CMP?
vezérműtengely helyzetérzékelő.A szívósor felett van a hf-ben középen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #30708 Dátum: 2014.02.28 péntek, 19:42:17 »

vezérműtengely helyzetérzékelő.A szívósor felett van a hf-ben középen.

úgy gondolom jó lenne ha csak annyi baja lenne!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30709 Dátum: 2014.02.28 péntek, 19:57:47 »

úgy gondolom jó lenne ha csak annyi baja lenne!

hibakódolvasás! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #30710 Dátum: 2014.02.28 péntek, 19:59:24 »

hibakódolvasás! Wink

Holnap meg fog történni!
Naplózva
decline
Vendég
« Új hozzászólás #30711 Dátum: 2014.02.28 péntek, 22:04:18 »


Helló! Kaptam ma egy kis ajándékot az autótól.... (2005, 2.0 tdci 131 le) előztem egy hosszú kocsisort, visszakapcsoltam aztán jött a meglepetés... dadogás erőtlenedés és villogó izzításjelző....vészüzem, aztán le is állt - halkan megjegyzem előzés közben - mi lehet a baj?!

leállást követően nem indult az autó, kis idő elteltével újra beindult, mindaddig jól is működött míg nem adtam neki nagyobb gázt, utána szintén bedobta a vész üzemet de legalább nem állt le!

remélem nem a porlasztó....

Segítsetek rajtam Cheesy

nekem 2004 novemberi van, ugyanez a típus. mentem vele haza elkerülőn, kivillant az izzitásjelző, visszavett a ménesből. másnap akartam vinni szerelőhöz, nem sikerült, nem reagált a gázadásra. leállítás-indítás játék, néha megmozdult, néha nem, nem erőltettem tovább. kiolvasták, elszállt az egyik porlasztóm, majd mikor házhoz jött a szerelő,(gondolom a további inditgatás, erőltetés nem tett jót) még kettő.
füstről már tudta hogy porlasztó. kék és üzemanyag szagú. azt mondták, még a henger is kilyukadhatott, de akkor szürke és égett szaga lenne a füstnek.
Naplózva
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #30712 Dátum: 2014.02.28 péntek, 22:06:50 »

nekem 2004 novemberi van, ugyanez a típus. mentem vele haza elkerülőn, kivillant az izzitásjelző, visszavett a ménesből. másnap akartam vinni szerelőhöz, nem sikerült, nem reagált a gázadásra. leállítás-indítás játék, néha megmozdult, néha nem, nem erőltettem tovább. kiolvasták, elszállt az egyik porlasztóm, majd mikor házhoz jött a szerelő,(gondolom a további inditgatás, erőltetés nem tett jót) még kettő.
füstről már tudta hogy porlasztó. kék és üzemanyag szagú. azt mondták, még a henger is kilyukadhatott, de akkor szürke és égett szaga lenne a füstnek.

És mennyibe mennek most a porlasztók? használtat is lehet beletenni?
Naplózva
decline
Vendég
« Új hozzászólás #30713 Dátum: 2014.02.28 péntek, 22:10:57 »

És mennyibe mennek most a porlasztók? használtat is lehet beletenni?

azt mondták azt is lehet, de lutri (bár mi nem az). nekem após intézte, felküldte pestre keszthelyről, 200ezerben állt meg. a szivattyút már ők nézték autószerelő rokonnal amit fent is irtak a többiek, hogy van e benne fémreszelék.
Naplózva
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #30714 Dátum: 2014.02.28 péntek, 22:13:13 »

azt mondták azt is lehet, de lutri (bár mi nem az). nekem após intézte, felküldte pestre keszthelyről, 200ezerben állt meg. a szivattyút már ők nézték autószerelő rokonnal amit fent is irtak a többiek, hogy van e benne fémreszelék.

holnap jön egyik hawerom aztán kiolvassuk a hibakódot, és kiderül mi lesz a baj! nem bánnám ha valami apró baja lenne
...
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #30715 Dátum: 2014.03.01 szombat, 06:56:31 »


Helló! Kaptam ma egy kis ajándékot az autótól.... (2005, 2.0 tdci 131 le) előztem egy hosszú kocsisort, visszakapcsoltam aztán jött a meglepetés... dadogás erőtlenedés és villogó izzításjelző....vészüzem, aztán le is állt - halkan megjegyzem előzés közben - mi lehet a baj?!

leállást követően nem indult az autó, kis idő elteltével újra beindult, mindaddig jól is működött míg nem adtam neki nagyobb gázt, utána szintén bedobta a vész üzemet de legalább nem állt le!

remélem nem a porlasztó....

Segítsetek rajtam Cheesy
ez nekem CMP jelado hiba volt.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
licskai90
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #30716 Dátum: 2014.03.01 szombat, 07:33:56 »

EGR dugózásához keresek alkatrészeket. Remélem tudtok segíteni.
Naplózva

2003 03 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE , EGR OFF ,
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30717 Dátum: 2014.03.01 szombat, 08:08:48 »

EGR dugózásához keresek alkatrészeket. Remélem tudtok segíteni.
leveszed a tömítést az egr-ről fogsz egy 1,5-2mm vastag savállót  körbekarcolod a két lyukat megfúrod a középsőt értelemszrően nem és visszarakoda tömítéssel együtt! és kész!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #30718 Dátum: 2014.03.01 szombat, 11:10:50 »

Sziasztok srácok.

Unalmas téli estéken a következő gondolat fogalmazódott meg bennem.
Szerintetek milyen pozitív hatása lenne annak ha kicserélném az intercoolert 1 nagyobb darabra kb. 2szer akkorára mint
a gyári. A turbócsöveket pedig Forge csövekre cserélném.  eplus2
Érdemes-e a coolerrel költeni, cserélgeni.
A másik honnan tudnék olyan intercoolert szerezni ami a gyári helyére egyszerűen felmegy.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30719 Dátum: 2014.03.01 szombat, 11:30:40 »

Sziasztok srácok.

Unalmas téli estéken a következő gondolat fogalmazódott meg bennem.
Szerintetek milyen pozitív hatása lenne annak ha kicserélném az intercoolert 1 nagyobb darabra kb. 2szer akkorára mint
a gyári. A turbócsöveket pedig Forge csövekre cserélném.  eplus2
Érdemes-e a coolerrel költeni, cserélgeni.
A másik honnan tudnék olyan intercoolert szerezni ami a gyári helyére egyszerűen felmegy.
a forge szett kitűnő gondolat,nem lesz több lukas csöved.a nagyobb cooler csak nagyobb turbó esetén hoz előnyt.gyári állapoton nem javít.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #30720 Dátum: 2014.03.01 szombat, 11:42:11 »

a forge szett kitűnő gondolat,nem lesz több lukas csöved.a nagyobb cooler csak nagyobb turbó esetén hoz előnyt.gyári állapoton nem javít.

Chippelve van a motor akkor sem javít valamit?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
verik
Vendég
« Új hozzászólás #30721 Dátum: 2014.03.01 szombat, 11:44:35 »

Sziasztok.
Az lenne a kérdésem hogy van egy 115 lovas 2005-ös euro4 es 5 sebességes kintröl hozott  mondeónk.
A kocsi jól müködik a fogyasztás is jó. Viszont az injectorok nem gyáriak /véletlenül vettük észre/
 mert a motorburkolaton lévö kalb.kódok nem eggyeznek az injectorokon lévökkel és a tipusa
is EJDR 601D amit ugy néztünk hogy egy 2.2 es 155lovasba való lenne. A kocsit igy vettük. Elsö mondeónk.
Lehet e ebböl problema  .  Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30722 Dátum: 2014.03.01 szombat, 11:46:41 »

Chippelve van a motor akkor sem javít valamit?
a te autódon akkor javítana,ha a turbó nyomás is emelkedett volna a csippeléssel.De ez nem így van.mk3 -mon a turbónyomást nem tudják átírni.Csipp után is 2,5bar a diagolt nyomás.Így a levegőmennyiség sem több,gyakorlatilag a gyári állapotban marad ez ao oldal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30723 Dátum: 2014.03.01 szombat, 11:48:17 »

Sziasztok.
Az lenne a kérdésem hogy van egy 115 lovas 2005-ös euro4 es 5 sebességes kintröl hozott  mondeónk.
A kocsi jól müködik a fogyasztás is jó. Viszont az injectorok nem gyáriak /véletlenül vettük észre/
 mert a motorburkolaton lévö kalb.kódok nem eggyeznek az injectorokon lévökkel és a tipusa
is EJDR 601D amit ugy néztünk hogy egy 2.2 es 155lovasba való lenne. A kocsit igy vettük. Elsö mondeónk.
Lehet e ebböl problema  .  Köszönöm.
csak,ha van hiba.nehéz indulás,dadogás,torpanás.általában szokott......de neked kell tudni,hogy hogy megy a gép.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
verik
Vendég
« Új hozzászólás #30724 Dátum: 2014.03.01 szombat, 12:12:00 »

csak,ha van hiba.nehéz indulás,dadogás,torpanás.általában szokott......de neked kell tudni,hogy hogy megy a gép.


Köszi  Esetleg arra gondoltam hogy a nagyobb motorba való injector miatt nem kap e több üzit ami káros lehet.
Jól indul semmi gond . Járjak vele nem kell izgulni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30725 Dátum: 2014.03.01 szombat, 12:21:32 »


Köszi  Esetleg arra gondoltam hogy a nagyobb motorba való injector miatt nem kap e több üzit ami káros lehet.
Jól indul semmi gond . Járjak vele nem kell izgulni.
én akkor keresnék hibát,ha valami konkrét gond lenne.lentebb leírtam....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30726 Dátum: 2014.03.01 szombat, 12:22:26 »

én akkor keresnék hibát,ha valami konkrét gond lenne.lentebb leírtam....

Az meg elég életszerűtlen, hogy egy 2.2 es pcsúcsával menjen egy 2.0 gond nélkül.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #30727 Dátum: 2014.03.01 szombat, 16:16:54 »

Gazolajszűrőt milyet érdemes venni?

Valahol itt a forumon olvastam, hogy 2 mikron es valami hőérzékelő kell hogy legyen benne. Valoban így van?

Gyári Ford szűrőt olyan 12körül találtam. Gondolom ez megfelel a feltételeknek. De láttam 5-6 ezerért is mindenféle szűrőt, azert lehetnek olcsóbbak mert azokban nincs ez a hőfok figyelő cucc?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #30728 Dátum: 2014.03.01 szombat, 16:18:55 »

Gazolajszűrőt milyet érdemes venni?

Valahol itt a forumon olvastam, hogy 2 mikron es valami hőérzékelő kell hogy legyen benne. Valoban így van?

Gyári Ford szűrőt olyan 12körül találtam. Gondolom ez megfelel a feltételeknek. De láttam 5-6 ezerért is mindenféle szűrőt, azert lehetnek olcsóbbak mert azokban nincs ez a hőfok figyelő cucc?

III-asnál nincs hőérzékelő a szűrőben.
Alul van vízérzékelő, de azt át lehet tenni az újba.
Gyárit vagy a gyárival megegyező (beszállítói) márkát érdemes. Meghálálja.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30729 Dátum: 2014.03.01 szombat, 17:04:27 »

Gazolajszűrőt milyet érdemes venni?

Valahol itt a forumon olvastam, hogy 2 mikron es valami hőérzékelő kell hogy legyen benne. Valoban így van?

Gyári Ford szűrőt olyan 12körül találtam. Gondolom ez megfelel a feltételeknek. De láttam 5-6 ezerért is mindenféle szűrőt, azert lehetnek olcsóbbak mert azokban nincs ez a hőfok figyelő cucc?
bosch vagy mann filter
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30730 Dátum: 2014.03.01 szombat, 17:39:57 »

III-asnál nincs hőérzékelő a szűrőben.
Alul van vízérzékelő, de azt át lehet tenni az újba.
Gyárit vagy a gyárival megegyező (beszállítói) márkát érdemes. Meghálálja.
Tisztelt Fórumtárs!
Kénytelen vagyok kiigazítani a hibás állításod az MKIII Mondeo gázolajszűrőjével kapcsolatban. A Mondeo gyári gázolajszűrőben igenis van egy 50°C  hőmérséklet érzékelő visszafolyó szelep. Feladata a gázolaj előmelegítése, és az elért hőmérséklet esetén vissza vezetni a gázolajat a tankba a túlmelegedés elkerülése végett. Ajánlom a FAQ topik idevonatkozó cikkének áttanulmányozását. Miért legyen gyári a gázolajszűrő címmel. A kiigazításért elnézésed kérem! wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.01 szombat, 17:42:18 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #30731 Dátum: 2014.03.01 szombat, 17:43:54 »

Tisztelt Fórumtárs!
Kénytelen vagyok kiigazítani a hibás állításod az MKIII mondeo gázolajszűrőjével kapcsolatban. A gázolajszűrőben igenis van egy 50°C  hőmérséklet érzékelő visszafolyó szelep. Feladata a gázolaj előmelegítése, és az elért hőmérséklet esetén vissza vezetni a gázolajat a tankba a túlmelegedés elkerülése végett. Ajánlom a FAQ topik idevonatkozó cikkének áttanulmányozását. Miért legyen gyári a gázolajszűrő címmel. A kiigazításért elnézésed kérem! wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

Igen, igazad van. Én kifejezetten elektromos érzékelőre gondoltam/céloztam. Ismerem a rendszert és működését.
Nyilván hőmérséklet érzékelés elvén működik a mechanikus szelep, de azt gondolom az ilyet nem szoktunk hőérzékelőnek hívni.
A teljesség igénye miatt köszönöm a kiegészítést!

Tisztelettel: 蒂博尔·科瓦奇
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.01 szombat, 17:45:30 írta 蒂博尔·科瓦奇 » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #30732 Dátum: 2014.03.01 szombat, 17:56:14 »

Üdv Tagtársak! Generátor szíjat szeretnék cserélni, de nem találok leírást sehol. Valaki megdobhatna néhány infóval ezzel kapcsolatban. Le kell venni a feszítőt a művelethez? Szerszámigény? Pótolható a görgő csapággyal stb? A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30733 Dátum: 2014.03.01 szombat, 18:01:24 »

Sziasztok srácok.

Unalmas téli estéken a következő gondolat fogalmazódott meg bennem.
Szerintetek milyen pozitív hatása lenne annak ha kicserélném az intercoolert 1 nagyobb darabra kb. 2szer akkorára mint
a gyári. A turbócsöveket pedig Forge csövekre cserélném.  eplus2
Érdemes-e a coolerrel költeni, cserélgeni.
A másik honnan tudnék olyan intercoolert szerezni ami a gyári helyére egyszerűen felmegy.

Angol Mondeo fórumon csinálnak dupla méretű intercoolert, kb. 160 font. 1:1-ben csereszabatos, természetesen.

De semmi értelme, ha a teljes motorvezérlést nem állítod utána, mert hiába van, nem fogja kihasználni a géped.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30734 Dátum: 2014.03.01 szombat, 18:03:17 »

Az meg elég életszerűtlen, hogy egy 2.2 es pcsúcsával menjen egy 2.0 gond nélkül.

Simán. Angolok játszanak azzal, hogy a 2.2-es csúccsal, ami több üzemanyagot tud szállítani, megchipelik, és így tuningolják a 2.0-s TDCi-ket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30735 Dátum: 2014.03.01 szombat, 18:08:03 »

Üdv Tagtársak! Generátor szíjat szeretnék cserélni, de nem találok leírást sehol. Valaki megdobhatna néhány infóval ezzel kapcsolatban. Le kell venni a feszítőt a művelethez? Szerszámigény? Pótolható a görgő csapággyal stb? A segítséget előre is köszönöm!

Jobb első kerék le, dobbetétek ki.

Autót rendesen alábakolod, ne az emelő tartsa egyedül!

A főtengely végén a nagy szíjtárcsa három csavarjából kettőt kiveszel, egyet elég meglazítani. A szíj lelazul annyira, hogy simán ki tudod cserélni. Utána a nagy szíjtárcsát a helyére forgatod - kézzel el tudod forgatni annyira, hogy megfeszítse a szíjat újra, nem kell izgulni -, csavarok a helyére, meghúzod őket, kész.

Dobbetét, kerék vissza a helyére, ennyi volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30736 Dátum: 2014.03.01 szombat, 19:10:05 »

Jobb első kerék le, dobbetétek ki.

Autót rendesen alábakolod, ne az emelő tartsa egyedül!

A főtengely végén a nagy szíjtárcsa három csavarjából kettőt kiveszel, egyet elég meglazítani. A szíj lelazul annyira, hogy simán ki tudod cserélni. Utána a nagy szíjtárcsát a helyére forgatod - kézzel el tudod forgatni annyira, hogy megfeszítse a szíjat újra, nem kell izgulni -, csavarok a helyére, meghúzod őket, kész.

Dobbetét, kerék vissza a helyére, ennyi volt.

AndyA
csak egy lépést hagytál ki.A szíj belevan fűzve a feszítőbe.így azt mindenképp lekell venni......a generátor után......hopsz,akkor kettőt. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30737 Dátum: 2014.03.01 szombat, 19:20:00 »

Az meg elég életszerűtlen, hogy egy 2.2 es pcsúcsával menjen egy 2.0 gond nélkül.

mert? simán mehet vele...még jobban is talán mint a gyárival...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30738 Dátum: 2014.03.01 szombat, 19:28:52 »

Sziasztok srácok.

Unalmas téli estéken a következő gondolat fogalmazódott meg bennem.
Szerintetek milyen pozitív hatása lenne annak ha kicserélném az intercoolert 1 nagyobb darabra kb. 2szer akkorára mint
a gyári. A turbócsöveket pedig Forge csövekre cserélném.  eplus2
Érdemes-e a coolerrel költeni, cserélgeni.
A másik honnan tudnék olyan intercoolert szerezni ami a gyári helyére egyszerűen felmegy.

Nekem egy porsche 944 intercoolere van bennt és szerintem sokat számit...a gyári egy vicc..nekem is 2.2-es turbója van most fennt 1,5bar-on megy, igazán a nagyobb volvo turbónál számitott szerintem amikor 2barral is töltögetett főleg nyáron...
forge szett biztos nagyonszép,jó,stb...de elmegyek boltba mtz traktorcsövet veszek 1500ft/m-ért és 10bart röhögve bir....lakatos meg lehajtogatja az iveket egy kanna borért... eplus2 vagy veszel autósboltba saválló iveket és ennyi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30739 Dátum: 2014.03.01 szombat, 22:47:02 »

csak egy lépést hagytál ki.A szíj belevan fűzve a feszítőbe.így azt mindenképp lekell venni......a generátor után......hopsz,akkor kettőt. vigyor3

Mi van a mibe belefűzve?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #30740 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 08:01:18 »

Mi van a mibe belefűzve?

AndyA
Ezek szerint alf már csinált ilyet és tudja hogy a blokk rögzítőt ki kell csavarni és utána a blokkot egy picit megemelni (deszka az olajteknő alá ott kicsit olajemelövel megemelni) különben nem fűződ be a szíjat.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #30741 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 08:12:00 »

Ezek szerint alf már csinált ilyet és tudja hogy a blokk rögzítőt ki kell csavarni és utána a blokkot egy picit megemelni (deszka az olajteknő alá ott kicsit olajemelövel megemelni) különben nem fűződ be a szíjat.
Nem kell megemelni a blokkot, még a motortartót sem kell bántani, mindent ki lehet cserélni e nélkül.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.02 vasárnap, 08:26:09 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #30742 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 09:07:47 »

Nem kell megemelni a blokkot, még a motortartót sem kell bántani, mindent ki lehet cserélni e nélkül.
Nem kell mindent csak a szíjat, de ahhoz útban lesz a motortartó. De ha elárulod hogyan, akkor legközelebb nem kell 2 percet elvesztegetni a motortartó kicsavarására meg az alábakolásra.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #30743 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 09:20:45 »

Nem kell mindent csak a szíjat, de ahhoz útban lesz a motortartó. De ha elárulod hogyan, akkor legközelebb nem kell 2 percet elvesztegetni a motortartó kicsavarására meg az alábakolásra.
Én a generátort vettem le,és nem kellett bakolni semmit. vigyor3
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #30744 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 09:30:10 »

Én a generátort vettem le,és nem kellett bakolni semmit. vigyor3
Szíjat cseréltél vagy csak szíjfeszítőt?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30745 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 09:41:40 »

Mi van a mibe belefűzve?

AndyA

A szíj.  Smiley 
Anélkül, hogy nem veszed le a feszítőt nem tudod kivenni sem és befűzni sem tudod az újat. A régit persze elvághatod és úgy kitudod húzni.
A képen látszik a feszítő felső rögzítési pontja.... 

A motortartót viszont tényleg nem kell bántani, azt amúgy a felső vezetőgörgő miatt szokták piszkálni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #30746 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 10:12:58 »

Nem kell mindent csak a szíjat, de ahhoz útban lesz a motortartó. De ha elárulod hogyan, akkor legközelebb nem kell 2 percet elvesztegetni a motortartó kicsavarására meg az alábakolásra.
Dehogy van útban, nincs mit elárulni azon kívül, hogy nem kell levenni... vigyor3 a feszítőt és a tartóját kell levenni és ennyi..
De az a 2 perc ide vagy oda olyan mindegy... eplus2 végül is csak kb 10-ből 5 tdci-nél látom, hogy ilyen balfaxságok miatt összenyomkodják az olajteknőt, de mindegy csak jótanács volt, hogy nem kell.. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #30747 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 10:14:42 »

A szíj.  Smiley 
Anélkül, hogy nem veszed le a feszítőt nem tudod kivenni sem és befűzni sem tudod az újat. A régit persze elvághatod és úgy kitudod húzni.
A képen látszik a feszítő felső rögzítési pontja.... 

A motortartót viszont tényleg nem kell bántani, azt amúgy a felső vezetőgörgő miatt szokták piszkálni.

Felső vezetőgörgő is simán levehető bak leszerelése nélkül.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #30748 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 10:20:04 »

Szíjat cseréltél vagy csak szíjfeszítőt?
Csak szíjat,a generátort pedig szabadonfutósítottam.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30749 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 10:20:31 »

Felső vezetőgörgő is simán levehető bak leszerelése nélkül.. Wink

Tudom én sem bántottam a bakot.  Smiley  Sokan egyszerűbbnek tartják úgy...valaki a generátort is fölfelé szedi ki....ahány ember annyi szokás.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 608 609 610 611 612 613 614 [615] 616 617 618 619 620 621 622 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.