Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 05:07:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
609
610
611
612
613
614
615
[
616
]
617
618
619
620
621
622
623
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14669215 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30750 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 10:55:53 »
Tehát: ahogy sejtettem le kell venni a feszítőt mert bele kell fűzni az újat. Akkor már cserélek görgőt is. Viszont a következő kérdés az, hogy jó-e a helyettesítő csapágy erre az oldalra is, ráadásul 3db is kell ha jól látom. Ja, és milyen szerszám kell a feszítő leszedéséhez?
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30751 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 10:59:14 »
Idézetet írta: Vadász - 2014.03.02 vasárnap, 10:55:53
Tehát: ahogy sejtettem le kell venni a feszítőt mert bele kell fűzni az újat. Akkor már cserélek görgőt is. Viszont a következő kérdés az, hogy jó-e a helyettesítő csapágy erre az oldalra is, ráadásul 3db is kell ha jól látom. Ja, és milyen szerszám kell a feszítő leszedéséhez?
Milyen helyettesítő csapágyra gondolsz?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30752 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 12:04:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.01 szombat, 19:28:52
Nekem egy porsche
intercoolere van bennt és szerintem sokat számit...a gyári egy vicc..nekem is 2.2-es turbója van most fennt 1,5bar-on megy, igazán a nagyobb volvo turbónál számitott szerintem amikor 2barral is töltögetett főleg nyáron...
forge szett biztos nagyonszép,jó,stb...de elmegyek boltba mtz traktorcsövet veszek 1500ft/m-ért és 10bart röhögve bir....lakatos meg lehajtogatja az iveket egy kanna borért...
vagy veszel autósboltba saválló iveket és ennyi.
Bunyek
most akkor 2.2 chippelthez érdemes nagyobb coolert szerinted vagy fölösleges
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30753 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 12:10:06 »
Idézetet írta: Vadász - 2014.03.02 vasárnap, 10:55:53
Tehát: ahogy sejtettem le kell venni a feszítőt mert bele kell fűzni az újat. Akkor már cserélek görgőt is. Viszont a következő kérdés az, hogy jó-e a helyettesítő csapágy erre az oldalra is, ráadásul 3db is kell ha jól látom. Ja, és milyen szerszám kell a feszítő leszedéséhez?
Tisztelt Fórumtárs!
A generátor oldalon a görgőket nem lehet, egy az egyben egy megfelelő méretű csapággyal kiváltani. Azon egyszerű oknál fogva, hogy nem létezik ilyen méretű helyettesítő csapágy. AndyA most végez kísérleteket a görgő kiváltással kapcsolatban. A szervo oldalon ez minden további nélkül megoldható volt.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30754 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 12:39:40 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.02 vasárnap, 10:59:14
Milyen helyettesítő csapágyra gondolsz?
Jaaa nem az egész kiváltására gondoltam, csak a feszítő görgőinek cseréjére, mint ahogy a másik oldalon is meg lehet oldani.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30755 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 12:50:19 »
Idézetet írta: László - 2014.03.02 vasárnap, 12:10:06
Tisztelt Fórumtárs!
A generátor oldalon a görgőket nem lehet, egy az egyben egy megfelelő méretű csapággyal kiváltani. Azon egyszerű oknál fogva, hogy nem létezik ilyen méretű helyettesítő csapágy. AndyA most végez kísérleteket a görgő kiváltással kapcsolatban. A szervo oldalon ez minden további nélkül megoldható volt.
Tisztelettel László!
Ő... Nem fordítva mert nekem itt várják az új görgők a cserét. Szinte mindenhol kapható. Pont a szervo oldali ahová nem egyszerű találni csapágyat. Legutóbb kb fél éve a Kovács autóalkatrész ben rendeltem a szervoszij feszítőbe görgőt azóta már beraktam. Hibátlan.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30756 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 14:00:54 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.03.02 vasárnap, 12:50:19
Ő... Nem fordítva mert nekem itt várják az új görgők a cserét. Szinte mindenhol kapható. Pont a szervo oldali ahová nem egyszerű találni csapágyat. Legutóbb kb fél éve a Kovács autóalkatrész ben rendeltem a szervoszij feszítőbe görgőt azóta már beraktam. Hibátlan.
Tisztelt Fórumtárs!
Én a szervo oldalon a gyári görgőt kiváltottam egy B17-116C tip mély-hornyú mindkét oldalon porvédős csapággyal. A csapágy olyan stabil felépítésű, hogy az autót csere nélkül elkíséri a bontóba. A beszerzése egyáltalán nem jelentett gondot. Ha épp nincs az adott csapágyboltban, megrendelik és másnap ott van. Mindezt csak azért mondom mert nem Budapesten, hanem egy mezővárosban lakom, ahol tényleg probléma némely alkatrészt beszerezni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30757 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 14:05:41 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.02 vasárnap, 08:01:18
Ezek szerint alf már csinált ilyet és tudja hogy a blokk rögzítőt ki kell csavarni és utána a blokkot egy picit megemelni (deszka az olajteknő alá ott kicsit olajemelövel megemelni) különben nem fűződ be a szíjat.
De jó, hogy én meg nem tudtam ezt. Biztos azért sikerült mindezek nélkül kicserélni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30758 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 14:07:48 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.02 vasárnap, 09:41:40
A szíj.
Anélkül, hogy nem veszed le a feszítőt nem tudod kivenni sem és befűzni sem tudod az újat. A régit persze elvághatod és úgy kitudod húzni.
A képen látszik a feszítő felső rögzítési pontja....
A motortartót viszont tényleg nem kell bántani, azt amúgy a felső vezetőgörgő miatt szokták piszkálni.
Jó kérdés. Az biztos, hogy a motortartót nem bántottuk, de mivel 2 éve volt, a részletekre ennél jobban már nem emlékszem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30759 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 14:12:38 »
Idézetet írta: László - 2014.03.02 vasárnap, 12:10:06
Tisztelt Fórumtárs!
A generátor oldalon a görgőket nem lehet, egy az egyben egy megfelelő méretű csapággyal kiváltani. Azon egyszerű oknál fogva, hogy nem létezik ilyen méretű helyettesítő csapágy. AndyA most végez kísérleteket a görgő kiváltással kapcsolatban. A szervo oldalon ez minden további nélkül megoldható volt.
Tisztelettel László!
A héten megcsinálom a feszítőre való görgőt. Elvileg kész van, csak a biztonság kedvéért még leesés ellen biztosítani akarom az aluköpenyt, amit rásajtoltunk. A másik elvileg pont csereszabatos egy csapággyal (pár mm-rel kisebb átmérőben), csak kellett hozzá egy megfelelő tartót esztergáltatni.
Az éles teszt viszont váratni fog magára egy kicsit, mert az elkövetkező hetekben sokat kell külföldre-messzire mennem, ahol nem jó ötlet, ha pont szétesik alattam az autó, ha valami nem jól sül el...
Csak Húsvét után lesz élesbe téve a projekt. Addig még megpróbálkozunk egy bordás vezetőgörgővel is, hátha sikerül arra is valami tartósabbat kitalálni, mint a gyári megoldás...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30760 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 14:16:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.02 vasárnap, 14:07:48
Jó kérdés. Az biztos, hogy a motortartót nem bántottuk, de mivel 2 éve volt, a részletekre ennél jobban már nem emlékszem.
AndyA
ennyit írtam:
csak egy lépést hagytál ki.A szíj belevan fűzve a feszítőbe.így azt mindenképp lekell venni......a generátor után......hopsz,akkor kettőt.
Ez fedi a valóságot.mert a feszítő traverza a generátor alatt van.ahhoz,hogy a szíj belelegyen fűzve a feszítőt lekell szedni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30761 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 14:28:49 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.02 vasárnap, 14:16:03
ennyit írtam:
csak egy lépést hagytál ki.A szíj belevan fűzve a feszítőbe.így azt mindenképp lekell venni......a generátor után......hopsz,akkor kettőt.
Ez fedi a valóságot.mert a feszítő traverza a generátor alatt van.ahhoz,hogy a szíj belelegyen fűzve a feszítőt lekell szedni.
Mondjuk nekem feszítőt is kellett cserélni anno, lehet, ezért "magától" megoldódott a probléma.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30762 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 18:28:39 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.03.02 vasárnap, 12:04:35
Bunyek
most akkor 2.2 chippelthez érdemes nagyobb coolert szerinted vagy fölösleges
ha nagyon megvan húzva szerintem igen...értem itt 200LE körül...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.02 vasárnap, 18:34:10 írta Bunyek
»
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30763 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 19:10:35 »
Sziasztok!
Most olvastam az alábbi linket,sokan még vissza is igazolták,hogy milyen jó.
70% üzemenyag megtakarítás! Margit,hát nooormális?
http://www.fuelsavingplus.com/hu0v90511E/#
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30764 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 19:49:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.02 vasárnap, 14:28:49
Mondjuk nekem feszítőt is kellett cserélni anno, lehet, ezért "magától" megoldódott a probléma.
AndyA
nyilván.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30765 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 19:53:44 »
Idézetet írta: mkisanyi - 2014.03.02 vasárnap, 19:10:35
Sziasztok!
Most olvastam az alábbi linket,sokan még vissza is igazolták,hogy milyen jó.
70% üzemenyag megtakarítás! Margit,hát nooormális?
http://www.fuelsavingplus.com/hu0v90511E/#
Ugye nem gondolod, hogy azokat valódi emberek küldték be?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30766 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 19:57:31 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.03.02 vasárnap, 19:53:44
Ugye nem gondolod, hogy azokat valódi emberek küldték be?
De hát ott a fénykép....a kocsi és az ember!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30767 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 19:58:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.03.02 vasárnap, 19:53:44
Ugye nem gondolod, hogy azokat valódi emberek küldték be?
Vicces.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30768 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 19:59:46 »
Idézetet írta: mkisanyi - 2014.03.02 vasárnap, 19:10:35
Sziasztok!
Most olvastam az alábbi linket,sokan még vissza is igazolták,hogy milyen jó.
70% üzemenyag megtakarítás! Margit,hát nooormális?
http://www.fuelsavingplus.com/hu0v90511E/#
Szerintem ha igaz lenne akkor már mindenki ilyet használna.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30769 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 20:02:46 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.03.02 vasárnap, 19:53:44
Ugye nem gondolod, hogy azokat valódi emberek küldték be?
klónok?vagy Drónok?vagy Cyborgok?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30770 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 20:06:50 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.02 vasárnap, 20:02:46
klónok?vagy Drónok?vagy Cyborgok?
Vagy csak simán barmok...
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30771 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 20:06:56 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.02 vasárnap, 19:57:31
De hát ott a fénykép....a kocsi és az ember!
Érdekes, hogy annyira nem adnak a látszatra, hogy legalább más kocsikról készült képeket használjanak:
http://www.fuelsavingplus.com/bg2/
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.02 vasárnap, 20:02:46
klónok?vagy Drónok?vagy Cyborgok?
Azok biza a reptíliaiak lesznek!
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30772 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 20:15:02 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.02 vasárnap, 20:06:50
Vagy csak simán barmok...
Közben utána jártam ennek az első hallásra is hülyeségnek.A Weblap nem fogad hozzászólást,a meglévőkhöz,és az akció idejéhez is maga a Weblap generálja az időt,tehát kamu.Valaki szétszedett egy ilyen űrtechnikát,és volt benne 1db 4700uF 35V kondi, 1 db 4700 Ohm-es ellenállat,meg egy kék led. Aki rendel ilyet,kap egy szivargyujtós hangulatvilágítást 10000 pnzért.
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30773 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 21:14:51 »
Idézetet írta: mkisanyi - 2014.03.02 vasárnap, 20:15:02
Közben utána jártam ennek az első hallásra is hülyeségnek.A Weblap nem fogad hozzászólást,a meglévőkhöz,és az akció idejéhez is maga a Weblap generálja az időt,tehát kamu.Valaki szétszedett egy ilyen űrtechnikát,és volt benne 1db 4700uF 35V kondi, 1 db 4700 Ohm-es ellenállat,meg egy kék led. Aki rendel ilyet,kap egy szivargyujtós hangulatvilágítást 10000 pnzért.
Igen. A múltkor már kitárgyaltuk az érdekes topicban....
Arra jutottunk, hogy legalább 2db-ot kell venni meg egy kannát, hogy lehessen mibe gyűjteni a gázolajat amit termel.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30774 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 21:48:35 »
Nem tudom érdekel valakit TDCI-n alapjárat megemelése? 10-20-al, szij berregés megszüntetésére..pl.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30775 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 21:57:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.02 vasárnap, 21:48:35
Nem tudom érdekel valakit TDCI-n alapjárat megemelése? 10-20-al, szij berregés megszüntetésére..pl.
A kérdés a hogyanon van...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30776 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 23:43:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.02 vasárnap, 21:48:35
Nem tudom érdekel valakit TDCI-n alapjárat megemelése? 10-20-al, szij berregés megszüntetésére..pl.
850-900-ig kellene emelni, mint a Di-n van. A 10-20 1/min semmit sem ér szvsz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30777 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 06:35:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.02 vasárnap, 21:48:35
Nem tudom érdekel valakit TDCI-n alapjárat megemelése? 10-20-al, szij berregés megszüntetésére..pl.
No, ha itt tartunk. Akkor nem csak az enyém remeg picit és berreg alapjáratnál?
Mikor kicsit magasabban pörög no problem. Ez lenne a megoldás,a fordulatszám emelése.....
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30778 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 08:18:06 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.03.03 hétfő, 06:35:30
No, ha itt tartunk. Akkor nem csak az enyém remeg picit és berreg alapjáratnál?
Mikor kicsit magasabban pörög no problem. Ez lenne a megoldás,a fordulatszám emelése.....
Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépsárkányomnál, minden alapjárati remegést, berregést, megoldott a szabadonfutósítás, a hidraulikus rugó alu pogácsázása, és a generátor szíj 1640mm-re való cserélése( a gyári méret 1642mm). Már közel 100 ezer km-rel ezelőtt történt az átalakítás, azóta nincs ilyen problémám.
Ha viszont elektromosan meglehetne emelni az alapjárati fordulatot az megoldást jelentene, de egyúttal növelné az átlag fogyasztást is.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30779 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 10:34:25 »
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, P2339-es hibakódot dobott ki a kocsi.Miskolc környékén tudna valaki segíteni, a szerelő azt mondta, hogy valószínű elég lenne újra kódolni a csúcsokat. A miskolci ford szervíz már ki akarta szerelni a porlasztókat meg a magasnyomású szivattyút is.
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30780 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 10:46:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.02 vasárnap, 21:48:35
Nem tudom érdekel valakit TDCI-n alapjárat megemelése? 10-20-al, szij berregés megszüntetésére..pl.
engem érdekel
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30781 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 11:30:31 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.03.03 hétfő, 10:34:25
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, P2339-es hibakódot dobott ki a kocsi.Miskolc környékén tudna valaki segíteni, a szerelő azt mondta, hogy valószínű elég lenne újra kódolni a csúcsokat. A miskolci ford szervíz már ki akarta szerelni a porlasztókat meg a magasnyomású szivattyút is.
Fordoknál sokan nem tudják mire vélni az alábbi hibakódokat, és nem tudják mi a teendö.
P2336 - (1-es henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 1 Above Knock Threshold
P2337 - (2-es henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 2 Above Knock Threshold
P2338 - (3-as henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 3 Above Knock Threshold
P2339 - (4-es henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 4 Above Knock Threshold
Ezeknél a hibakódoknál a dízel befecskendök korrekciós kódjait kell újra programozni.
Ha az injektort felújjították, akkor a szakmühely adott új kódot és azt kell beprogramozni, nem pedig azt ami az injektoron van rajta !!!
Az alábbi típusoknál szoktak elöfordulni a fenti hibakódok:
Mondeo 2000-2006 2.0 DuraTorq TDCi HJBA/HJBB/HJBC/FMBA/N7BA2005-2006 2.2 DuraTorq TDCiFocus 2001-2005 1.8 DuraTorq TDCi FFDA/F9DA/F9DB2.0 DuraTorq TDCi FIFA2005-... 1.6 DuraTorq TDCiFocus C-Max 2005-... 1.6 DuraTorq TDCiFiesta 2004-...
Szoftverfrissítés és porlasztó programozás talán segít.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.03 hétfő, 11:52:07 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30782 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:05:54 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2014.03.03 hétfő, 11:30:31
Fordoknál sokan nem tudják mire vélni az alábbi hibakódokat, és nem tudják mi a teendö.
P2336 - (1-es henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 1 Above Knock Threshold
P2337 - (2-es henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 2 Above Knock Threshold
P2338 - (3-as henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 3 Above Knock Threshold
P2339 - (4-es henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 4 Above Knock Threshold
Ezeknél a hibakódoknál a dízel befecskendök korrekciós kódjait kell újra programozni.
Ha az injektort felújjították, akkor a szakmühely adott új kódot és azt kell beprogramozni, nem pedig azt ami az injektoron van rajta !!!
Az alábbi típusoknál szoktak elöfordulni a fenti hibakódok:
Mondeo 2000-2006 2.0 DuraTorq TDCi HJBA/HJBB/HJBC/FMBA/N7BA2005-2006 2.2 DuraTorq TDCiFocus 2001-2005 1.8 DuraTorq TDCi FFDA/F9DA/F9DB2.0 DuraTorq TDCi FIFA2005-... 1.6 DuraTorq TDCiFocus C-Max 2005-... 1.6 DuraTorq TDCiFiesta 2004-...
Szoftverfrissítés és porlasztó programozás talán segít.
Köszönöm. Hol találom meg a porlasztók kódjait? Miskolc környékén tudnál valakit ajánlani aki meg tudja csinálni?
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30783 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:12:36 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.03.03 hétfő, 12:05:54
Köszönöm. Hol találom meg a porlasztók kódjait? Miskolc környékén tudnál valakit ajánlani aki meg tudja csinálni?
Ird be a profilod alsó részébe az autód adatait, hogy késöbb is tudjuk miről irsz
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30784 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:14:27 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2014.03.03 hétfő, 12:12:36
Ird be a profilod alsó részébe az autód adatait, hogy késöbb is tudjuk miről irsz
Ok.
2003.04. 2.0 TDCI 130Le 6 sebesség
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30785 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:20:58 »
http://www.bardiauto.hu/webshop/cikkszam-kereso/0450906508/BOSCH/
Ez a gyárinak megfelelő üa szűrő?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30786 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:22:12 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.03 hétfő, 12:20:58
http://www.bardiauto.hu/webshop/cikkszam-kereso/0450906508/BOSCH/
Ez a gyárinak megfelelő üa szűrő?
Hogyhogy nem a legolcsóbbat veszed? Vagy használtat?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30787 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:25:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.03 hétfő, 12:22:12
Hogyhogy nem a legolcsóbbat veszed? Vagy használtat?
Ebből keresek használtat
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30788 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:30:37 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.03.03 hétfő, 12:14:27
Ok.
2003.04. 2.0 TDCI 130Le 6 sebesség
Küldtem pü-t.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30789 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:36:00 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.03 hétfő, 12:20:58
http://www.bardiauto.hu/webshop/cikkszam-kereso/0450906508/BOSCH/
Ez a gyárinak megfelelő üa szűrő?
a gyári az bosch,vagy esetleg még mann filtert lehet bele venni
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30790 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:45:32 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.03.03 hétfő, 12:36:00
a gyári az bosch,vagy esetleg még mann filtert lehet bele venni
Igen, köszönöm, AndyA privátban már megerősítette, hogy ez az
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30791 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:50:31 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.03 hétfő, 12:45:32
Igen, köszönöm, AndyA privátban már megerősítette, hogy ez az
Bosch-t is találsz olcsóbban. 12 az sok.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30792 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:51:34 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.03 hétfő, 12:25:57
Ebből keresek használtat
Vazze, ha reggel szólsz, kitúrom neked a kukából. Ma vitték el a szemetet...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30793 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 12:51:57 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.03 hétfő, 12:50:31
Bosch-t is találsz olcsóbban. 12 az sok.
Ő sem ennyiért veszi.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30794 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 13:01:15 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.03 hétfő, 12:50:31
Bosch-t is találsz olcsóbban. 12 az sok.
Köszi az aggodalmat, 6481,9-ért veszem
De lehet, hogy kikukázom amit AndyA kidobott
Melyik telepre vitték?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30795 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 14:36:08 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.03.03 hétfő, 12:36:00
a gyári az bosch,vagy esetleg még mann filtert lehet bele venni
Tisztelt Fórumtárs!
A MANN filter talán a legjobb minőség a magyar piacon. Nem "esetleg", hanem bátran ajánlom a beépítését. Én szedtem már szét több márkát. A MANN belső felépítésre stabilitásra kialakításra messze veri a többi gyártó szűrőjét.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.03 hétfő, 14:38:15 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30796 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 16:58:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.02 vasárnap, 23:43:19
850-900-ig kellene emelni, mint a Di-n van. A 10-20 1/min semmit sem ér szvsz.
Hát akár 4750-re is lehet tenni az alapjáratod...és tuti nem remeg...
Gyakorlatilag úgy néz ki mondasz egy számot és annyira lessz téve az alapjáratod...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30797 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 17:04:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.03 hétfő, 16:58:07
Hát akár 4750-re is lehet tenni az alapjáratod...és tuti nem remeg...
Gyakorlatilag úgy néz ki mondasz egy számot és annyira lessz téve az alapjáratod...
Mi lehet az, ami alapjáraton kb. másodpercenként kétszer nyikkan egyet? Egy hete a 240 ezres szervízkor persze richtig nem csinálta. Most mélygarázsban áll az autó, így nem volt sok időm fülelni, honnan jön, mert megfulladok a kipufogógázban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30798 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 17:45:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.03 hétfő, 17:04:58
Mi lehet az, ami alapjáraton kb. másodpercenként kétszer nyikkan egyet? Egy hete a 240 ezres szervízkor persze richtig nem csinálta. Most mélygarázsban áll az autó, így nem volt sok időm fülelni, honnan jön, mert megfulladok a kipufogógázban.
AndyA
generátorszíj vagy a szervószíj rendszerben valami csapágy....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30799 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 18:11:31 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.03 hétfő, 17:45:56
generátorszíj vagy a szervószíj rendszerben valami csapágy....
Én is ettől tartok. A feszítő viszonylag új, talán nem az. A másik feszítőgörgő viszont simán lehet, meg a bordás is.
Mennyire kínos, hogy csikorog? Mostanában sokat kell majd autóznom (4-5000 km Húsvétig), és igazából csak utána lesz időm komolyabban szerelgetni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
609
610
611
612
613
614
615
[
616
]
617
618
619
620
621
622
623
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ