Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:44:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
613
614
615
616
617
618
619
[
620
]
621
622
623
624
625
626
627
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14662321 alkalommal)
0 Felhasználó és 181 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30950 Dátum:
2014.03.11 kedd, 19:57:37 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.11 kedd, 19:50:38
Köszi a linket
(én sem járok az érdekesbe)
Neked csinálunk majd egy külön topikot... Oda be lehet linkelni az ingyen elvihető dolgokat...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30951 Dátum:
2014.03.11 kedd, 19:58:04 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.11 kedd, 19:50:38
Köszi a linket
(én sem járok az érdekesbe)
mi az az "érdekes"
Naplózva
Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30952 Dátum:
2014.03.11 kedd, 19:58:51 »
Idézetet írta: Zoza - 2014.03.11 kedd, 19:58:04
mi az az "érdekes"
Egy topik neve...
Naplózva
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30953 Dátum:
2014.03.11 kedd, 20:33:29 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.10 hétfő, 23:58:07
Hát megnéztem! Ha csak jár a motor és semmi nincs bekapcsolva akkor 14,2stabil de ha a tompítottat felkapcsolom már 13,5
Ha a reflektort is akkor 12,8
Ez alá nem ment le azért akármit is kapcsolgattam!
Tehát akkor ez nagyon rossz, ugye?
E sorokat olvasva rámértem az enyémre,indítózáskor 12,5 V (ennyit mért a lányom),járó motornál 14,42 V, tompított+ködlámpa+elakadásjelző 14,39 V. Tehát nem feltétlenül rossz mert töltés van.Valami más/más is lehet a gond.
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30954 Dátum:
2014.03.11 kedd, 22:48:45 »
Idézetet írta: ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) - 2014.03.11 kedd, 20:33:29
E sorokat olvasva rámértem az enyémre,indítózáskor 12,5 V (ennyit mért a lányom),járó motornál 14,42 V, tompított+ködlámpa+elakadásjelző 14,39 V. Tehát nem feltétlenül rossz mert töltés van.Valami más/más is lehet a gond.
Ez nemnagyon terheli...vagyis a jót biztosnem! Kapcsold még rá a refit ablakfűtés(eket) ha van kettő
Mondjuk nekem a tompítottam is 65w a refi meg 100w lehet az is több, de ennyire akkor sem eshetne le
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30955 Dátum:
2014.03.12 szerda, 09:43:33 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.11 kedd, 19:57:37
Neked csinálunk majd egy külön topikot... Oda be lehet linkelni az ingyen elvihető dolgokat...
Naplózva
Harman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30956 Dátum:
2014.03.12 szerda, 09:59:28 »
Sziasztok!
Alapjárati problémára tud valaki orvoslást? A probléma: hideg indításkor az alapjárat ingadozik és egy egy henger kihagy. Hidegtől függően egy-két perc melegítés után az alapjárat beáll és nem mozdul tovább. Izzítógyertya csere nem hozott megoldást. MAF szenzor tisztítás nem hozott megoldást. Meleg motornál nincs semmilyen hibajelenség 18 fokban már nincs ingadozás indításkor. EGR dugózva.
Köszi a tippeket előre is!
Üdv
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30957 Dátum:
2014.03.12 szerda, 10:54:37 »
Idézetet írta: Harman - 2014.03.12 szerda, 09:59:28
Sziasztok!
Alapjárati problémára tud valaki orvoslást? A probléma: hideg indításkor az alapjárat ingadozik és egy egy henger kihagy. Hidegtől függően egy-két perc melegítés után az alapjárat beáll és nem mozdul tovább. Izzítógyertya csere nem hozott megoldást. MAF szenzor tisztítás nem hozott megoldást. Meleg motornál nincs semmilyen hibajelenség 18 fokban már nincs ingadozás indításkor. EGR dugózva.
Köszi a tippeket előre is!
Üdv
Nekem is ez szokott lenni, van amikor malacfarok kíséretében, és ilyen hibakodokat dobál:
P132B - Turbófeltöltő/kompresszor töltőnyomás vezérlés A teljesítmény
P179A - CAN ECM/Turbófeltöltő feltöltés-szabályzás A beavatkozótag áramkör hibás működés
Én is kíváncsian várom a megoldást
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30958 Dátum:
2014.03.12 szerda, 11:38:01 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.12 szerda, 10:54:37
Nekem is ez szokott lenni, van amikor malacfarok kíséretében, és ilyen hibakodokat dobál:
P132B - Turbófeltöltő/kompresszor töltőnyomás vezérlés A teljesítmény
P179A - CAN ECM/Turbófeltöltő feltöltés-szabályzás A beavatkozótag áramkör hibás működés
Én is kíváncsian várom a megoldást
Ez sima turbó vezérlő elektronika hiba. Javíttatható, érdemes egybekötni a turbó tisztításával. A koromlerakódás miatt nehézkes a geometria-állítás, ami kinyírja az elektronikát.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
decline
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30959 Dátum:
2014.03.12 szerda, 11:41:28 »
Sziasztok! Tudom mar leragott csont, de hiaba kerestem nem talaltam hozza topicot. Chip tunning utan erdeklodnek. Milyen velemennyel vagytok rola? Megeri? Elosorban keszthely kornyeken ismertek valakit? Most lett felujitva a porlasztom meg a magasnyomasum, milyen hatassal lenne? 130 lovas 2.0tdci-m van. Milyen arban van egy ilyen procedura!?
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30960 Dátum:
2014.03.12 szerda, 11:42:54 »
Idézetet írta: decline - 2014.03.12 szerda, 11:41:28
Sziasztok! Tudom mar leragott csont, de hiaba kerestem nem talaltam hozza topicot. Chip tunning utan erdeklodnek. Milyen velemennyel vagytok rola? Megeri? Elosorban keszthely kornyeken ismertek valakit? Most lett felujitva a porlasztom meg a magasnyomasum, milyen hatassal lenne? 130 lovas 2.0tdci-m van. Milyen arban van egy ilyen procedura!?
A tavaszi nagytalis topikban megy most a téma.
Sásdon van szaki, akit mindenki ajánl, illetve eljön a nagytalira is, ha lesz elég "megrendelő".
Ez a téma általában ilyenkor jön elő, de keresd itt a fórumon Bunyek-et ő ismeri a fickót!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30961 Dátum:
2014.03.12 szerda, 11:58:27 »
Idézetet írta: Takiatti - 2014.03.12 szerda, 11:42:54
A tavaszi nagytalis topikban megy most a téma.
Sásdon van szaki, akit mindenki ajánl, illetve eljön a nagytalira is, ha lesz elég "megrendelő".
Ez a téma általában ilyenkor jön elő, de keresd itt a fórumon Bunyek-et ő ismeri a fickót!
nekem is ő csinálta.csak ajánlani tudom!
meg leszel elégedve!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30962 Dátum:
2014.03.12 szerda, 12:26:32 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.12 szerda, 11:38:01
Ez sima turbó vezérlő elektronika hiba. Javíttatható, érdemes egybekötni a turbó tisztításával. A koromlerakódás miatt nehézkes a geometria-állítás, ami kinyírja az elektronikát.
Siky!
Én is ezt írtam!! Mire vársz?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30963 Dátum:
2014.03.12 szerda, 12:53:16 »
Idézetet írta: decline - 2014.03.12 szerda, 11:41:28
Sziasztok! Tudom mar leragott csont, de hiaba kerestem nem talaltam hozza topicot. Chip tunning utan erdeklodnek. Milyen velemennyel vagytok rola? Megeri? Elosorban keszthely kornyeken ismertek valakit? Most lett felujitva a porlasztom meg a magasnyomasum, milyen hatassal lenne? 130 lovas 2.0tdci-m van. Milyen arban van egy ilyen procedura!?
És tudsz valakit aki (olcsón/ingyen/fizet érte
) megcsinálja?
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30964 Dátum:
2014.03.12 szerda, 13:26:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.12 szerda, 12:26:32
Siky!
Én is ezt írtam!! Mire vársz?
Neked nem hiszek
Naplózva
Harman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30965 Dátum:
2014.03.12 szerda, 16:05:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.12 szerda, 11:38:01
Ez sima turbó vezérlő elektronika hiba. Javíttatható, érdemes egybekötni a turbó tisztításával. A koromlerakódás miatt nehézkes a geometria-állítás, ami kinyírja az elektronikát.
A kezdő probléma az alapjárat ingadozás... Biztos, hogy a turbó vezérlő elektronika a felelős az indítás utáni egy-két perces alapjárat ingadozásért? Meleg motornál már tudja szabályozni az elektronika a geometriát csak hidegben nem? Üdv
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30966 Dátum:
2014.03.12 szerda, 16:12:19 »
Idézetet írta: Harman - 2014.03.12 szerda, 16:05:24
A kezdő probléma az alapjárat ingadozás... Biztos, hogy a turbó vezérlő elektronika a felelős az indítás utáni egy-két perces alapjárat ingadozásért? Meleg motornál már tudja szabályozni az elektronika a geometriát csak hidegben nem? Üdv
ezt nem neked írta
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30967 Dátum:
2014.03.12 szerda, 16:31:47 »
Ha mégis ez a megoldás, milyen összegbe kerülhet?
Idézetet írta: Harman - 2014.03.12 szerda, 16:05:24
A kezdő probléma az alapjárat ingadozás... Biztos, hogy a turbó vezérlő elektronika a felelős az indítás utáni egy-két perces alapjárat ingadozásért? Meleg motornál már tudja szabályozni az elektronika a geometriát csak hidegben nem? Üdv
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30968 Dátum:
2014.03.12 szerda, 16:33:38 »
Idézetet írta: wmatyas - 2014.03.12 szerda, 16:31:47
Ha mégis ez a megoldás, milyen összegbe kerülhet?
cirka 30.él év garival. de lehet otthon is javítani....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30969 Dátum:
2014.03.12 szerda, 18:36:12 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.12 szerda, 16:33:38
cirka 30.él év garival. de lehet otthon is javítani....
Az otthoni javítást választom
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30970 Dátum:
2014.03.12 szerda, 19:29:30 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.12 szerda, 16:33:38
cirka 30.él év garival. de lehet otthon is javítani....
Hogy javitod otthon?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30971 Dátum:
2014.03.12 szerda, 20:21:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.12 szerda, 19:29:30
Hogy javitod otthon?
Házhoz hívja a szerelőt!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30972 Dátum:
2014.03.12 szerda, 20:33:20 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.12 szerda, 20:21:50
Házhoz hívja a szerelőt!
jaaaa....úgy 30...értem.
Akkor mindenki tud CR rendszert is felujjitani otthon..
nem értem mit problémázik mindenki...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30973 Dátum:
2014.03.12 szerda, 20:34:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.12 szerda, 20:33:20
jaaaa....úgy 30...értem.
Akkor mindenki tud CR rendszert is felujjitani otthon..
nem értem mit problémázik mindenki...
Még végül belejössz!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30974 Dátum:
2014.03.12 szerda, 20:35:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.12 szerda, 19:29:30
Hogy javitod otthon?
van egy aprócska szösszenet,hogy milyen műveletet végeznek el 30ért. 1db azaz egy darab forrasztópáka kell hozzá.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30975 Dátum:
2014.03.12 szerda, 20:55:00 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.12 szerda, 20:35:05
van egy aprócska szösszenet,hogy milyen műveletet végeznek el 30ért. 1db azaz egy darab forrasztópáka kell hozzá.
És te már javitottál ilyet?
Naplózva
Bencee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30976 Dátum:
2014.03.12 szerda, 20:57:56 »
Sziasztok!
Melóból hazafelé menet közben egyszercsak elkezdett villogni az izzításjelzőm(kb 120as tempónál), rá 1-2 mpre akksi is felgyulladt, motor leállt!!! Megálltam gyújtás le. Sajna újraindítani nem sikerült úgyhogy vontatás. Fedcomp nem ír dtc-t. Ménkű van. De mintha nem kapna üzemanyagot, szóval hajt hajt de nem indul be. Ha abbahagyom az indítózást megint villog az izzítás visszajelző. Valami tipp, esetleg tapasztalat ez ügyben?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!
Naplózva
2004 4 ajtós N7BA tédécéi 6 gang fekete metál
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30977 Dátum:
2014.03.12 szerda, 21:02:35 »
Idézetet írta: Bencee - 2014.03.12 szerda, 20:57:56
Sziasztok!
Melóból hazafelé menet közben egyszercsak elkezdett villogni az izzításjelzőm(kb 120as tempónál), rá 1-2 mpre akksi is felgyulladt, motor leállt!!! Megálltam gyújtás le. Sajna újraindítani nem sikerült úgyhogy vontatás. Fedcomp nem ír dtc-t. Ménkű van. De mintha nem kapna üzemanyagot, szóval hajt hajt de nem indul be. Ha abbahagyom az indítózást megint villog az izzítás visszajelző. Valami tipp, esetleg tapasztalat ez ügyben?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!
Másik topicban már írtam tippet én is és Tisler is......látatlanba senki sem tud többet mondani.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30978 Dátum:
2014.03.12 szerda, 21:22:55 »
Idézetet írta: Harman - 2014.03.12 szerda, 16:05:24
A kezdő probléma az alapjárat ingadozás... Biztos, hogy a turbó vezérlő elektronika a felelős az indítás utáni egy-két perces alapjárat ingadozásért? Meleg motornál már tudja szabályozni az elektronika a geometriát csak hidegben nem? Üdv
Ingadozik vagy ugrál? A lassan változó alapjárat inkább generátor gond, az egyenetlen járás, ugráló alapjárat inkább befecskendezési gond. Turbó alapjáraton annyira nem kritikus szerintem.
Koszos egr/szívósor is esélyes lehet (habár írtad, hogy egr dugózva van)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30979 Dátum:
2014.03.12 szerda, 21:23:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.12 szerda, 20:55:00
És te már javitottál ilyet?
egyet igen.annak az volt a baja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30980 Dátum:
2014.03.12 szerda, 21:27:10 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.12 szerda, 21:23:08
egyet igen.annak az volt a baja.
Van erről a műveletről valahol leírás?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30981 Dátum:
2014.03.12 szerda, 21:29:18 »
Idézetet írta: Bencee - 2014.03.12 szerda, 20:57:56
Sziasztok!
Melóból hazafelé menet közben egyszercsak elkezdett villogni az izzításjelzőm(kb 120as tempónál), rá 1-2 mpre akksi is felgyulladt, motor leállt!!! Megálltam gyújtás le. Sajna újraindítani nem sikerült úgyhogy vontatás. Fedcomp nem ír dtc-t. Ménkű van. De mintha nem kapna üzemanyagot, szóval hajt hajt de nem indul be. Ha abbahagyom az indítózást megint villog az izzítás visszajelző. Valami tipp, esetleg tapasztalat ez ügyben?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!
Cmp jeladó hibája tud pl. ilyet csinálni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30982 Dátum:
2014.03.12 szerda, 22:44:34 »
Idézetet írta: Bencee - 2014.03.12 szerda, 20:57:56
Sziasztok!
Melóból hazafelé menet közben egyszercsak elkezdett villogni az izzításjelzőm(kb 120as tempónál), rá 1-2 mpre akksi is felgyulladt, motor leállt!!! Megálltam gyújtás le. Sajna újraindítani nem sikerült úgyhogy vontatás. Fedcomp nem ír dtc-t. Ménkű van. De mintha nem kapna üzemanyagot, szóval hajt hajt de nem indul be. Ha abbahagyom az indítózást megint villog az izzítás visszajelző. Valami tipp, esetleg tapasztalat ez ügyben?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!
Pontosan ez történt velem is még Decemberben. Nálam a nagynyomású szivattyú tönkrement és vele együtt a 4 porlasztó is. Mindent fel kellett újítani qrva drágán.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30983 Dátum:
2014.03.12 szerda, 22:56:37 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.12 szerda, 21:23:08
egyet igen.annak az volt a baja.
Mi volt a baja?
Naplózva
R.T.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30984 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 07:58:32 »
Sziasztok.
A gondom a 2002-es tdci-vel, a következő. Szeptember óta mentem vele 45000km-t hiba nélkül. Mostanában kigyullad és villog az izzítás lámpa, a motor vagy elgyengül vagy leáll. Ki lett kódolva- nagynyomású szivattyú nyomás esés hibát adott ki. A segítségeteket kérném, kihez vihetném aki lelkiismeretesen átnézi, megjavítja a kocsit. Nagyon sok kontár , lehúzós szervíz van, nem szeretnék így járni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv:
R.T.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30985 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 08:26:34 »
Idézetet írta: R.T. - 2014.03.13 csütörtök, 07:58:32
Sziasztok.
A gondom a 2002-es tdci-vel, a következő. Szeptember óta mentem vele 45000km-t hiba nélkül. Mostanában kigyullad és villog az izzítás lámpa, a motor vagy elgyengül vagy leáll. Ki lett kódolva- nagynyomású szivattyú nyomás esés hibát adott ki. A segítségeteket kérném, kihez vihetném aki lelkiismeretesen átnézi, megjavítja a kocsit. Nagyon sok kontár , lehúzós szervíz van, nem szeretnék így járni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv:
R.T.
Sokat lendítene a dolgon, ha legalább egy sacc/kb. megyét mondanál, hogy merre.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30986 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 10:35:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.12 szerda, 22:56:37
Mi volt a baja?
a terheléstől kiolvadtak a motor teljesítménycsatlakozói.utána Ervin kitakarította a turbót,és azóta is jó.ennek 2,5éve.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30987 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 10:35:59 »
Idézetet írta: R.T. - 2014.03.13 csütörtök, 07:58:32
Sziasztok.
A gondom a 2002-es tdci-vel, a következő. Szeptember óta mentem vele 45000km-t hiba nélkül. Mostanában kigyullad és villog az izzítás lámpa, a motor vagy elgyengül vagy leáll. Ki lett kódolva- nagynyomású szivattyú nyomás esés hibát adott ki. A segítségeteket kérném, kihez vihetném aki lelkiismeretesen átnézi, megjavítja a kocsit. Nagyon sok kontár , lehúzós szervíz van, nem szeretnék így járni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv:
R.T.
www.filepdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30988 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 12:23:28 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.13 csütörtök, 10:35:35
a terheléstől kiolvadtak a motor teljesítménycsatlakozói.utána Ervin kitakarította a turbót,és azóta is jó.ennek 2,5éve.....
király...
De sima pákával rémálom beleforrasztani vagy nem tudsz....vagy keresel másik mérőpontot, én inkább uj kábelt teszek be...és nem mindig ez a baja sajna...most is van nálam 3db kettőt megcsináltam, utolsót feladtam és két műszerész is...kuka valószinű.
Otthon bárki megcsinálja dologra kaptam csak fel a fejemet...lehet nagyobb kárt csinál mint hasznot...de aki bátor, hajrá...
Naplózva
Harman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30989 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 13:13:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.12 szerda, 21:22:55
Ingadozik vagy ugrál? A lassan változó alapjárat inkább generátor gond, az egyenetlen járás, ugráló alapjárat inkább befecskendezési gond. Turbó alapjáraton annyira nem kritikus szerintem.
Koszos egr/szívósor is esélyes lehet (habár írtad, hogy egr dugózva van)
Szia! Köszönöm a választ ez hasznos volt. Az alapjárat ugrál szóval énis inkább az üzemanyag ellátásban keresném a hibát... Az EGR dugózva, de nem túl régóta tehát múlt béli koszolódás már lehet a szívósoron, ami viszont nem egyértelmű, hogy csak hideg motornál. Az üzemanyagrendszert tisztítottam ProTech-el ,de semmi változás nem történt. a hiba már 4 éve megvan. (Ismerem a kocsi előéletét családon belül vándorolt...) Szóval elképzelhető, hogy van valamilyen szenzor ami hivatott a hideg motor üzemanyag ellátásáért?
Naplózva
ferenc77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30990 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 16:15:14 »
Sziasztok.
Valaki találkozott már ezzel a problémával:
Az izzítás jelző villog és nem megy az autó.
Hibakód: P0128 Coolant Thermostat Malfunction
Mi lehet ez a hiba?
Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
2006 2.0l TDCI Ghia 130 LE INA,EGR OFF, 425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30991 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 17:00:51 »
Idézetet írta: ferenc77 - 2014.03.13 csütörtök, 16:15:14
Sziasztok.
Valaki találkozott már ezzel a problémával:
Az izzítás jelző villog és nem megy az autó.
Hibakód: P0128 Coolant Thermostat Malfunction
Mi lehet ez a hiba?
Előre is köszönöm a segítséget.
P0128 Hűtőközeg termosztát (hűtőközeg hőmérséklet termosztát szabályzó hőmérséklet alatt)
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30992 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 17:16:27 »
Idézetet írta: ferenc77 - 2014.03.13 csütörtök, 16:15:14
Sziasztok.
Valaki találkozott már ezzel a problémával:
Az izzítás jelző villog és nem megy az autó.
Hibakód: P0128 Coolant Thermostat Malfunction
Mi lehet ez a hiba?
Előre is köszönöm a segítséget.
klíma hiba.....keress meg egy klímást.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30993 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 20:14:20 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.13 csütörtök, 17:16:27
klíma hiba.....keress meg egy klímást.
klímahibából is lehet vészüzem?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30994 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 21:08:12 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.13 csütörtök, 20:14:20
klímahibából is lehet vészüzem?
nincs összefüggés.gondolom a malacfarokra nem tárolt hibát....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30995 Dátum:
2014.03.14 péntek, 10:01:11 »
Sziasztok!
Lehet hülyeséget kérdezek de olvastam egy tdci-s cikket és a csomádi adagolósok a mágnest a tankba megoldás tanácsolják.
Ér ez valamit?
Ha igen akkor mekkorát és hogy juttassam bele?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30996 Dátum:
2014.03.14 péntek, 10:12:48 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.03.14 péntek, 10:01:11
Sziasztok!
Lehet hülyeséget kérdezek de olvastam egy tdci-s cikket és a csomádi adagolósok a mágnest a tankba megoldás tanácsolják.
Ér ez valamit?
Ha igen akkor mekkorát és hogy juttassam bele?
Valami jó kis neodímium- vagy hasonló ritkaföldém mágnest. Azok valami piszok módon erősek.
A bejuttatás nem gond, a kérdés az, hogyan veszed rá, hogy ott is maradjon, ahová tetted, illetve ki is tudd szedni, amikor takarítani akarod.
A tank műanyag, tehát elvileg kívülre is teheted - de az kívülről is meglehetős mágnesezhető szemetet fog összeszedni, és az összegyűjtött szutyok kitakarítása belülről még mindig nem megoldott. Nincs igazán jó ötletem.
Talán a GO szűrőbe kellene beszerelni valahová?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30997 Dátum:
2014.03.14 péntek, 10:22:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.14 péntek, 10:12:48
Valami jó kis neodímium- vagy hasonló ritkaföldém mágnest. Azok valami piszok módon erősek.
A bejuttatás nem gond, a kérdés az, hogyan veszed rá, hogy ott is maradjon, ahová tetted, illetve ki is tudd szedni, amikor takarítani akarod.
A tank műanyag, tehát elvileg kívülre is teheted - de az kívülről is meglehetős mágnesezhető szemetet fog összeszedni, és az összegyűjtött szutyok kitakarítása belülről még mindig nem megoldott. Nincs igazán jó ötletem.
Talán a GO szűrőbe kellene beszerelni valahová?
AndyA
Ha már fémszemcse van, akkor ott már gebax is van... Nem?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30998 Dátum:
2014.03.14 péntek, 10:22:54 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.03.14 péntek, 10:01:11
Sziasztok!
Lehet hülyeséget kérdezek de olvastam egy tdci-s cikket és a csomádi adagolósok a mágnest a tankba megoldás tanácsolják.
Ér ez valamit?
Ha igen akkor mekkorát és hogy juttassam bele?
Hol olvastad?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30999 Dátum:
2014.03.14 péntek, 10:28:25 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.03.14 péntek, 10:01:11
Sziasztok!
Lehet hülyeséget kérdezek de olvastam egy tdci-s cikket és a csomádi adagolósok a mágnest a tankba megoldás tanácsolják.
Ér ez valamit?
Ha igen akkor mekkorát és hogy juttassam bele?
egy marékkal a tankba....
viccen kívül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
613
614
615
616
617
618
619
[
620
]
621
622
623
624
625
626
627
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ