wolfgabor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31200 Dátum: 2014.03.26 szerda, 11:30:10 » |
|
Jellemzően az EGR alatti durran el, mert abban van egy szűkület. A többi nem jellemző, de ha az EGR csövet valami stabilabbra cseréled, az előtte lévő szakaszok közül is megadhatja magát valamelyik.
AndyA
Tegnap kitakaritottam sz egr-t......ma lényegesebben jobban megy, de még füstöl ha padlózom kicsit.......lehet a 2T olajtol? Hallani ahogy dolgozik a turbo megy is dinamikusán a kocsi....... Akkor más cső nem lehet rossz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #31201 Dátum: 2014.03.26 szerda, 11:33:50 » |
|
Tegnap kitakaritottam sz egr-t......ma lényegesebben jobban megy, de még füstöl ha padlózom kicsit.......lehet a 2T olajtol? Hallani ahogy dolgozik a turbo megy is dinamikusán a kocsi....... Akkor más cső nem lehet rossz?
2T olajtól nem füstöl. Hacsak nem fél tanknyit tettél bele... Szívósor takarítás sem árt, ha az EGR nagyon mocskos volt. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #31202 Dátum: 2014.03.26 szerda, 13:23:04 » |
|
Urak! 6 sebességes tdci-nél hány db turbocső lehet problémas? Egr alatti az ok, a leszűrőhaz es turbo közötti is ok.......más? :-)
6
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #31203 Dátum: 2014.03.26 szerda, 13:24:41 » |
|
Tegnap kitakaritottam sz egr-t......ma lényegesebben jobban megy, de még füstöl ha padlózom kicsit.......lehet a 2T olajtol? Hallani ahogy dolgozik a turbo megy is dinamikusán a kocsi....... Akkor más cső nem lehet rossz?
takarítsd ki a szívósort aztán hajtsd meg ahogy csak bírod, akkor kikormolódik! Füstölnek ezek mindenhogyan! Akárki akármit mond, mindegyik mk3 dízel füstöl feketén kicsit ha padlógázt nyomsz, ha gyári ha csipszes!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #31204 Dátum: 2014.03.26 szerda, 13:47:18 » |
|
6
És az 5 sebességesben 5?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
wolfgabor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31205 Dátum: 2014.03.26 szerda, 14:04:26 » |
|
takarítsd ki a szívósort aztán hajtsd meg ahogy csak bírod, akkor kikormolódik! Füstölnek ezek mindenhogyan! Akárki akármit mond, mindegyik mk3 dízel füstöl feketén kicsit ha padlógázt nyomsz, ha gyári ha csipszes!
Szívósor leszedes nem nagy kaland? Egr le es hozzáférek? Menni megy azzal nincs gond :-D Csak ez a füst.......
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #31206 Dátum: 2014.03.26 szerda, 17:23:14 » |
|
És az 5 sebességesben 5? nem olyan egyszerű mint te.... 1.a turbónál közvetlenül 2.a motor hasa alatt 3.rezonátor 4.cooler előtt 5.cooler után 6.függőleges egr-re menő cső
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31207 Dátum: 2014.03.26 szerda, 20:54:37 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #31208 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 11:35:19 » |
|
Szívósor leszedes nem nagy kaland? Egr le es hozzáférek? Menni megy azzal nincs gond :-D Csak ez a füst.......
egr le és ott tartja 8csavar ha jól emlékszem, de semmiség tényleg! Csak használj porszívót miközben a torkokban kaparászod a kormot, az azért ne hulljon bele a motorba Meg kesztyűt!!! Mert ezt a kormot az életbe le nem vakarok!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
attilahun
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31209 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 13:07:46 » |
|
Ha magas a résolajveszteség, szökik a CR-nyomás, ill. indítózáskor, 2-300-as fordulat mellett fel sem tud épülni, hogy beinduljon a motor.
AndyA
Hát sajnos még csak elméletben haladtam a dolgokkal, de minél többet olvasok a problémáról, annál jobban elszomorít. Azt kérdezném még (ha tudod esetleg a választ), hogy indítózásnál mekkora nyomásnak kell lennie? Gondoltam, ezt a rádugott számítógép indítózás közben úgyis kiírja - hátha hasznos információ lehet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31210 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 16:59:59 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lafy17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31211 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 18:09:33 » |
|
Sziasztok ... Segítséget szeretnék kérni .... Mitöl lehet az a jelenség hogy amikor beindítom az autómat ingadozik az alapjárat és keken füstöl egy kicsit .. Bemelekszik vagy kétszer rátaposok a gázra akkor már teljesen jó nem füstöl és nem ingdozik az alapjárat ..... előre isköszönöm hogy ha valaki veszi a fáradságot és tud nekem valami jót mondanni ....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31212 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 18:40:36 » |
|
Szakmailag nagyon felkészült beszélgetés, és sokmindent megtudhatunk a gömbölyű utáni kettes mondeo 2.0 TDCI-ről...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #31213 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 18:43:52 » |
|
Sziasztok ... Segítséget szeretnék kérni .... Mitöl lehet az a jelenség hogy amikor beindítom az autómat ingadozik az alapjárat és keken füstöl egy kicsit .. Bemelekszik vagy kétszer rátaposok a gázra akkor már teljesen jó nem füstöl és nem ingdozik az alapjárat ..... előre isköszönöm hogy ha valaki veszi a fáradságot és tud nekem valami jót mondanni ....
generátor,akku,töltés,szabadonfutó...stb.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
wolfgabor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31214 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 21:09:36 » |
|
egr le és ott tartja 8csavar ha jól emlékszem, de semmiség tényleg! Csak használj porszívót miközben a torkokban kaparászod a kormot, az azért ne hulljon bele a motorba Meg kesztyűt!!! Mert ezt a kormot az életbe le nem vakarok! Köszi a választ! A napokban szerintem megcsinálom. Hát, az EGR is elég kormos volt, ultraderm alig hozta le!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lafy17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31215 Dátum: 2014.03.28 péntek, 07:21:08 » |
|
generátor,akku,töltés,szabadonfutó...stb.
Köszönöm a választ .... Nekem mondtak még egy olyat is hogy az egyik izzitógyertyám zárlatos és ezmiatt csinálja .... Ebben lehet valami rácio ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #31216 Dátum: 2014.03.28 péntek, 07:42:38 » |
|
Köszönöm a választ .... Nekem mondtak még egy olyat is hogy az egyik izzitógyertyám zárlatos és ezmiatt csinálja .... Ebben lehet valami rácio ? a zárlatos izzító is kozhatja-ergo a töltésből mérhető is.de lakatfogóval ellenőrizni kell a gyertyákat is.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
gergoke
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Új hozzászólás #31217 Dátum: 2014.03.28 péntek, 09:26:51 » |
|
Kedves Fórumtársak! Kb. február eleje óta vagyok - többnyire - boldog tulajdonosa egy 2006-os 2.0 TDCI 115LE-nek. Az örömöm azért nem felhőtlen, mert van egy idegesítő jelenség, amire próbáltam keresni hasonló eseteket itt is, meg az egész internetttten, de nem találtam. Amire eleinte figyelmes lettem, hogy váltás után nem sok ereje van a motornak, meg-megtorpan egy-egy váltás utáni kuplungolás után (abszolút higgadt vezetési stílus mellett). Időnként, amikor ilyen történt (reggelente, 0-5 °C környékén), megjelent a villogó malacfarok, P242F hibakóddal, ami ugye azt mondja, hogy "Dízel részecskeszűrő korlátozás - hamu felhalmozás", de újraindítás után elmúlt. Később azt vettem észre, hogy nagyobb gázfröccsnél nem egyenletesen pörög fel a motor, hanem kihagy 2x. Tehát rálépek a gázra, és 3000-ig úgy pörög fel, mintha 2x meggondolnám magam 1-1 pillanatra. Ha sikerül úgy elkapni a ritmust, akkor még olyan hangja is van a motornak, mintha levegős lenne a rendszer. Vannak kivételek is: ha 1800-1900-as fordulatnál már váltok, akkor semmi ilyesmi, valamint, ha elpörgetem 2600-3000-is, és úgy váltok, akkor is elmúlik a jelenség. Amit még észrevettem, hogy intenzíven szokott ingadozni a lámpák fényereje, első világítás, műszerfal. Leginkább városban, 6-15 km-ekre használjuk hétköznap a kocsit, havonta figyel be esetleg egy 200-500km-es táv. Olaj+szűrők csere nem rég volt, turbót még az előző tulaj újítatta németben fel (közeli ismerősöm), EGR frissen tisztítva. Próbáltam összeszedni a dolgokat, milyen ötleteitek vannak, hol kezdjük hibakeresés folytatását? Sziasztok újra, Úgy tűnik, hogy fenti jelenségek (és még fokozottabb társai is: rángatás alacsony fordulaton, meg váltáskor) megoldódtak egy alapos EGR és szívócső tisztítás után! Elővigyázatosságból ledugóztuk az EGR-t is. EGR dugózásnál ez a két hibakód szokott jelentkezni általánosságban: P0405 és P0401? Köszi, G
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK3 2006 2.0 TDCI 115LE kombi White Grape (Metallic) WF0WXXGBBW6B01039 HJBE
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #31218 Dátum: 2014.03.28 péntek, 09:30:14 » |
|
Sziasztok újra,
Úgy tűnik, hogy fenti jelenségek (és még fokozottabb társai is: rángatás alacsony fordulaton, meg váltáskor) megoldódtak egy alapos EGR és szívócső tisztítás után! Elővigyázatosságból ledugóztuk az EGR-t is. EGR dugózásnál ez a két hibakód szokott jelentkezni általánosságban: P0405 és P0401?
Köszi, G
Nem. Az EGR nyomás alacsony szokott beütni néha. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #31219 Dátum: 2014.03.28 péntek, 10:05:17 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
|
|
« Új hozzászólás #31220 Dátum: 2014.03.28 péntek, 10:12:20 » |
|
...nagyon komoly iromány... "...visszatartja az üzemanyag szivattyút .." maradok a 2T-nél..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.28 péntek, 10:14:57 írta vomdeutsch »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #31221 Dátum: 2014.03.28 péntek, 10:14:50 » |
|
Már volt.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
acws
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Új hozzászólás #31222 Dátum: 2014.03.28 péntek, 10:46:13 » |
|
Turbó is ki lett pucolva az elektronika javításakor? Ha nem, akkor Ervin fórumtárssal pucoltasd ki a turbót, majd utána csináltasd meg az elektronikát.
Hali, Ervin fórumtárshoz tudna valaki pü-ben egy telszámot küldeni. Sajnos pucolásra szorul a turbóm... Kösz Gábor
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #31223 Dátum: 2014.03.28 péntek, 10:53:27 » |
|
És most kérem tegye fel a kezét, akinek gondot okozott a 2T. Senki? Köszönöm. (Csórikám szerintem az egész évre rendelkezésre álló felkiáltójel készletét elhasználta a cikkben. )
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
Lafy17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31224 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:28:24 » |
|
Mi az a 2 t olaj ...... mihez kell
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #31225 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:30:46 » |
|
Mi az a 2 t olaj ...... mihez kell 2dl egy tank olajhoz.próbáld ki,egész megválzozika a hangja is.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lafy17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31226 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:32:13 » |
|
a zárlatos izzító is kozhatja-ergo a töltésből mérhető is.de lakatfogóval ellenőrizni kell a gyertyákat is.
Okés köszönöm ......
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lafy17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31227 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:35:08 » |
|
Elgondolkoztam az EGR ledugózáson... Eggyetlen kérésem lenne valaki nemtud egy pontos méretet küldeni a dugóról ... furatok stb .. vagy esetleg egy rajzot .?? Mert akkor a cégnél kivágatnám plazmával . Előre is köszönöm ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #31228 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:36:42 » |
|
Elgondolkoztam az EGR ledugózáson... Eggyetlen kérésem lenne valaki nemtud egy pontos méretet küldeni a dugóról ... furatok stb .. vagy esetleg egy rajzot .?? Mert akkor a cégnél kivágatnám plazmával . Előre is köszönöm ...
estére tudok rajzot neked méretekkel az otthoni gépről....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lafy17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31229 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:38:11 » |
|
estére tudok rajzot neked méretekkel az otthoni gépről.... [/quote
Azt előre is megköszönöm ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gergoke
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Új hozzászólás #31230 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:39:31 » |
|
2dl egy tank olajhoz.próbáld ki,egész megválzozika a hangja is.
Ezt kenés miatt érdemes használni, vagy tisztít is? Vagy arra valami más adalék javasolt? G
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK3 2006 2.0 TDCI 115LE kombi White Grape (Metallic) WF0WXXGBBW6B01039 HJBE
|
|
|
Lafy17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31231 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:40:48 » |
|
2dl egy tank olajhoz.próbáld ki,egész megválzozika a hangja is.
Ez komoly ?? Nemlessz tőle baja ?? Esetleg nemfog tőle füstölni .... mindegy hogy mien 2 t olaj vagy van valami ami bevált ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #31232 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:43:48 » |
|
Mi az a 2 t olaj ...... mihez kell A gázolajhoz szoktuk adagolni kb. 1-2 deci/tank alapon, hogy a CR szivattyú kenését segítse. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Lafy17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31233 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:50:41 » |
|
A gázolajhoz szoktuk adagolni kb. 1-2 deci/tank alapon, hogy a CR szivattyú kenését segítse.
AndyA
Most pl ha nekem van a stihl nek egy nagyon drága 2 t keverőolaja akkor egy tankhoz öntök 2 decit és jó is ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #31234 Dátum: 2014.03.28 péntek, 12:09:39 » |
|
Most pl ha nekem van a stihl nek egy nagyon drága 2 t keverőolaja akkor egy tankhoz öntök 2 decit és jó is ? igen.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
gergoke
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Új hozzászólás #31235 Dátum: 2014.03.28 péntek, 12:13:55 » |
|
Nem. Az EGR nyomás alacsony szokott beütni néha.
AndyA
És annak mi a kódja?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK3 2006 2.0 TDCI 115LE kombi White Grape (Metallic) WF0WXXGBBW6B01039 HJBE
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #31236 Dátum: 2014.03.28 péntek, 12:15:40 » |
|
És annak mi a kódja?
P0402. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #31237 Dátum: 2014.03.28 péntek, 12:23:32 » |
|
Az EGR dugózással megnő az égéshő, ha jól sejtem, hiszen nem elhasznált füstös levegőt kap, hanem zoxigén dús frisset. Ez jót tesz az autónak? Pl. a kipuffnak?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Lafy17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31238 Dátum: 2014.03.28 péntek, 12:28:34 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #31239 Dátum: 2014.03.28 péntek, 12:30:33 » |
|
Az EGR dugózással megnő az égéshő, ha jól sejtem, hiszen nem elhasznált füstös levegőt kap, hanem zoxigén dús frisset. Ez jót tesz az autónak? Pl. a kipuffnak?
a kipuffnak mindenképpen.a koromlerakódás minimalizálódik!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #31240 Dátum: 2014.03.28 péntek, 13:04:57 » |
|
Az EGR dugózással megnő az égéshő, ha jól sejtem, hiszen nem elhasznált füstös levegőt kap, hanem zoxigén dús frisset. Ez jót tesz az autónak? Pl. a kipuffnak?
Marhaság, csókolom. Egyrészt a dízel mindig levegőfeleslegben égeti el az üzemanyagot (kivéve chiptuning... ), azaz nem lehet olyan vele, mint a benzinessel, hogy ha túl szegény a keverék, akkor a magasabb hőmérsékletű égés miatt elégeti a szelepkarimákat. Másrészt az EGR célja dedikáltan nem az égéshő csökkentése (hiszen pont olyankor "dugul el" magától is, amikor a legnagyobb az égéshő, csúcsterhelésnél), hanem a szennyező anyagok egy részének megfogása alacsony fordulaton, azaz elsősorban hidegindításnál ill. városi üzemben. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #31241 Dátum: 2014.03.28 péntek, 13:13:10 » |
|
Marhaság, csókolom. Egyrészt a dízel mindig levegőfeleslegben égeti el az üzemanyagot (kivéve chiptuning... ), azaz nem lehet olyan vele, mint a benzinessel, hogy ha túl szegény a keverék, akkor a magasabb hőmérsékletű égés miatt elégeti a szelepkarimákat. Másrészt az EGR célja dedikáltan nem az égéshő csökkentése (hiszen pont olyankor "dugul el" magától is, amikor a legnagyobb az égéshő, csúcsterhelésnél), hanem a szennyező anyagok egy részének megfogása alacsony fordulaton, azaz elsősorban hidegindításnál ill. városi üzemben. AndyA pedig de. az egr szelep engedi a kipufogógázt a hengerbe ismét,ami szegényíti oxigénben a keveréket,ezáltal csökken az égéshő,ergo csökken a NOX kibocsájtás. de kérdezzük meg MindenttudóTibit,mert ha esetleg senki nem tudja jól,Ő biztosan jól tudja....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #31242 Dátum: 2014.03.28 péntek, 13:18:34 » |
|
pedig de. az egr szelep engedi a kipufogógázt a hengerbe ismét,ami szegényíti oxigénben a keveréket,ezáltal csökken az égéshő,ergo csökken a NOX kibocsájtás. de kérdezzük meg MindenttudóTibit,mert ha esetleg senki nem tudja jól,Ő biztosan jól tudja.... De elsődlegesen nem az égéshő csökkentése a célja, hanem a szennyezőanyag-kibocsátás csökkentése. A magasabb égéshő sem annyival magasabb, mint teljes terhelésen, azaz a motornak tökmindegy. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #31243 Dátum: 2014.03.28 péntek, 13:19:51 » |
|
De elsődlegesen nem az égéshő csökkentése a célja, hanem a szennyezőanyag-kibocsátás csökkentése.
A magasabb égéshő sem annyival magasabb, mint teljes terhelésen, azaz a motornak tökmindegy.
AndyA
a NOX kibocsájtás csökkentés a lényege.nem a korom.sőt,az csak több van miatta.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #31244 Dátum: 2014.03.28 péntek, 13:22:30 » |
|
a NOX kibocsájtás csökkentés a lényege.nem a korom.sőt,az csak több van miatta.
Hát igen. A korom senkit nem érdekel, viszont a NOX-ot mérik...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #31245 Dátum: 2014.03.28 péntek, 13:23:30 » |
|
Hát igen. A korom senkit nem érdekel, viszont a NOX-ot mérik...
Zöld kártyán nem nagyon. Különben EGR-dugóval nem menne át az autó. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #31246 Dátum: 2014.03.28 péntek, 13:31:18 » |
|
Zöld kártyán nem nagyon. Különben EGR-dugóval nem menne át az autó.
AndyA
ott csak K értéket mérnek-füstölést(szerintem korom).ami maximálisan 1,5 lehet.nekem az ledugózott egr-el mértek 0.15K-t. erről ennyit.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #31247 Dátum: 2014.03.28 péntek, 17:49:16 » |
|
ott csak K értéket mérnek-füstölést(szerintem korom).ami maximálisan 1,5 lehet.nekem az ledugózott egr-el mértek 0.15K-t. erről ennyit.
még a mondeon? Mekkkora fordulaton?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #31248 Dátum: 2014.03.28 péntek, 17:58:37 » |
|
még a mondeon?
Mekkkora fordulaton?
azon is.4000
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #31249 Dátum: 2014.03.28 péntek, 19:33:06 » |
|
Elgondolkoztam az EGR ledugózáson... Eggyetlen kérésem lenne valaki nemtud egy pontos méretet küldeni a dugóról ... furatok stb .. vagy esetleg egy rajzot .?? Mert akkor a cégnél kivágatnám plazmával . Előre is köszönöm ...
Ilyet vágathatnál nekem is kettőt, megfizetem (persze csak ha olcsó )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|