Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 08:57:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 617 618 619 620 621 622 623 [624] 625 626 627 628 629 630 631 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13829291 alkalommal)
0 Felhasználó és 67 vendég van a témában
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #31150 Dátum: 2014.03.21 péntek, 22:16:48 »

ha nem vgt-s turbo van rajta, akkor igen

Aha!!! Értem. ....mit lehet tenni ha lomha alacsony tartományban?

Gondoltam itt arra, hogy én mikor a légtömegmérőt is kitakaritottam,minden körülmény között jobban reagált gázadásra...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31151 Dátum: 2014.03.21 péntek, 22:23:46 »

Aha!!! Értem. ....mit lehet tenni ha lomha alacsony tartományban?

Gondoltam itt arra, hogy én mikor a légtömegmérőt is kitakaritottam,minden körülmény között jobban reagált gázadásra...
lecserléni vgt-s turbora
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #31152 Dátum: 2014.03.21 péntek, 22:25:38 »

lecserléni vgt-s turbora

 vigyor3
Ezt továbbitom!  eplus2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31153 Dátum: 2014.03.21 péntek, 23:08:13 »

Urak!

Létezik hogy a 115 lovas tdci-n nincs légtömegmérő?
Létezik,Azt hiszem László-é is ilyen fix turbós ezáltal.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #31154 Dátum: 2014.03.22 szombat, 04:55:57 »

Szép estét mindenkinek!

 Meg szeretném kérdezni tőletek, hogy mivel szoktátok leszedni az olajszűrő házat?

mert a van két leszedőm is és egyikkel sem bírtam. (ilyenkor az öreg autómba a csavarhúzót más át is ütöttem volna az olajszűrőn falbav) itt nem praktikus.


 Üdv!  András


Én 36-os krovával szoktam, de egy leszedő fejjel még biztosabb, mert nagyobb felületen fogja meg a házat.

Mondjuk egy ilyen: http://www.tmtrade.hu/shop/olajszuro-leszedo-dugo-36mm-p-337.html?osCsid=32c244720bbee6a3b05a8b2a26d59828
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 04:58:36 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31155 Dátum: 2014.03.22 szombat, 09:10:14 »

Szép estét mindenkinek!

 Meg szeretném kérdezni tőletek, hogy mivel szoktátok leszedni az olajszűrő házat?

mert a van két leszedőm is és egyikkel sem bírtam. (ilyenkor az öreg autómba a csavarhúzót más át is ütöttem volna az olajszűrőn falbav) itt nem praktikus.


 Üdv!  András



Szintén 36-os crova. Visszarakásnál meg nem kell/nem szabad eszetlenül megtépni és akkor következő olajcserénél könnyen lejön.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #31156 Dátum: 2014.03.22 szombat, 09:25:36 »

Szintén 36-os crova. Visszarakásnál meg nem kell/nem szabad eszetlenül megtépni és akkor következő olajcserénél könnyen lejön.
Én kézzel szoktam meghúzni a házat krova nélkűl.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31157 Dátum: 2014.03.22 szombat, 21:05:12 »

Én kézzel szoktam meghúzni a házat krova nélkűl.

Köszönöm mindenkinek a válaszokat.

Üdv,  András worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31158 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 10:23:04 »

A szervószivattyú jobb oldalán, a tengely/tárcsa alatti részen megjelenő minimális folyadék folt jelezheti előre a bordás tengely gondját?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
attilahun
Vendég
« Új hozzászólás #31159 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 10:27:58 »

Sziasztok!
Hidegben (0 fok körül) nem igazán akart indulni az autó. Próbálkoztam egy-két dologgal, de mivel melegedett az idő, a gond megszűnt. Néhányszor az is előfordult, hogy kb 3500 fordulatnál letiltott a gép. Újraindítással mentem tovább. P1211 (Injector Control Pressure Higher/Lower than Desired) és P0251 (Injection PumpFuel metering Control) hibakódokat dobott. A fórumról az a tippet kaptam, hogy esetleg nyomásszabályzó szelep, vagy maga az üzemanyag szivattyú.
Néhány napja az autó kb 80-as tempónál, normál fordulaton is leállt, és már nem sikerült beindítani. Hibakód ismét P1211 és P1608 Watchdog Mailfunction Vettem egy (bontott, működő) nyomásszabályzó szelepet, de az sem oldotta meg a gondom, az autó nem indul. Csak érdekesség, hogy az autóban vontatás közben, mintha lemerült volna az akksi (koppra), de aztán némi pihenő után úgy tünt, semmi baja. Azért feltöltöttem ...
SEGÍTSÉG!!!
Bármi hasznos ötletet szívesen veszek! Köszi!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31160 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 10:29:05 »

A szervószivattyú jobb oldalán, a tengely/tárcsa alatti részen megjelenő minimális folyadék folt jelezheti előre a bordás tengely gondját?

A jobb oldalán nem hiszem....inkább valamilyen tömítés gond lesz a szervószivattyún.  Ha a vízpumpa felőli részen lenne gond akkor a vízpumpa-szervószivattyú illesztésénél látnál szivárgást.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31161 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 11:38:15 »

Sziasztok!
Hidegben (0 fok körül) nem igazán akart indulni az autó. Próbálkoztam egy-két dologgal, de mivel melegedett az idő, a gond megszűnt. Néhányszor az is előfordult, hogy kb 3500 fordulatnál letiltott a gép. Újraindítással mentem tovább. P1211 (Injector Control Pressure Higher/Lower than Desired) és P0251 (Injection PumpFuel metering Control) hibakódokat dobott. A fórumról az a tippet kaptam, hogy esetleg nyomásszabályzó szelep, vagy maga az üzemanyag szivattyú.
Néhány napja az autó kb 80-as tempónál, normál fordulaton is leállt, és már nem sikerült beindítani. Hibakód ismét P1211 és P1608 Watchdog Mailfunction Vettem egy (bontott, működő) nyomásszabályzó szelepet, de az sem oldotta meg a gondom, az autó nem indul. Csak érdekesség, hogy az autóban vontatás közben, mintha lemerült volna az akksi (koppra), de aztán némi pihenő után úgy tünt, semmi baja. Azért feltöltöttem ...
SEGÍTSÉG!!!
Bármi hasznos ötletet szívesen veszek! Köszi!
Mérjetek résolaj veszteséget és az kiinduló a csúcsok állapotáról.Sajnos ha 2-nél több csúcs rossz akkor a szivattyú is felujításra szorul.A szivattyút amúgy is megkell nézni mert ha nem indul nem épül fel a nyomás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
attilahun
Vendég
« Új hozzászólás #31162 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 13:12:35 »

Mérjetek résolaj veszteséget és az kiinduló a csúcsok állapotáról.Sajnos ha 2-nél több csúcs rossz akkor a szivattyú is felujításra szorul.A szivattyút amúgy is megkell nézni mert ha nem indul nem épül fel a nyomás.
Tehát te úgy gondolod, a porlasztócsúcsokkal lesz gond? Annak nem lenne külön hibakódja? A szivattyút én is esélyesnek találom, de nem vagyok képben, nem látom az összefüggést a csúcsokkal / résolaj veszteséggel kapcsolatban.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #31163 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 13:42:13 »

Tehát te úgy gondolod, a porlasztócsúcsokkal lesz gond? Annak nem lenne külön hibakódja? A szivattyút én is esélyesnek találom, de nem vagyok képben, nem látom az összefüggést a csúcsokkal / résolaj veszteséggel kapcsolatban.

Ha magas a résolajveszteség, szökik a CR-nyomás, ill. indítózáskor, 2-300-as fordulat mellett fel sem tud épülni, hogy beinduljon a motor.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
attilahun
Vendég
« Új hozzászólás #31164 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 14:23:00 »

Ha magas a résolajveszteség, szökik a CR-nyomás, ill. indítózáskor, 2-300-as fordulat mellett fel sem tud épülni, hogy beinduljon a motor.

AndyA
Ez így logikusnak tűnik. Látszólag nincs folyásnyom, hollanderek szorosak. Hol érdemes még keresgélni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #31165 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 14:26:57 »

Ez így logikusnak tűnik. Látszólag nincs folyásnyom, hollanderek szorosak. Hol érdemes még keresgélni?

Poharaz(tas)d meg. Abból kiderül, mennyi a résolaj. Ez nem kifelé folyik, ne ott keresd, hanem vissza a GO-szűrőbe ill. a tankba. De mivel a CR-nyomás terhére teszi, ha túl sok, mert kopott a csúcs, akkor nem lesz nyomásod, amivel beinduljon az autó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31166 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 15:06:32 »

Ez így logikusnak tűnik. Látszólag nincs folyásnyom, hollanderek szorosak. Hol érdemes még keresgélni?
csak azért írtam neked ezt mert FARIKA fórumtársnak is már letiltott 2e fordulat felett.Hibakód volt a szivattyúra.most összehoztam a szerelőmmel és mért résolajveszteséget és kopott a csúcs mert nagy a veszteség.mivel 3 csúcs rossz ezért a szivattyú is megy felujításra.ilyenkor már a szivattyú is a kopásából kiindulva fémreszeléket átküldi a csúcsokon és ez is betesz a csúcsnak.sajnos ezért függ össze a 2 dolog egymással.A hibakód ok,de a csúcsokat is megkell nézni.sajnos én is már ezen átestem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #31167 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 16:33:38 »

36-os crova.
nekem ez nem volt szerencsés,el is törte szépen mikor le akartam tekerni első olajcsere alkalmával.azóta semmi gond de gondolom azért mert én csak kézzel tekerem vissza amennyire tudom.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31168 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 17:29:04 »

nekem ez nem volt szerencsés,el is törte szépen mikor le akartam tekerni első olajcsere alkalmával.azóta semmi gond de gondolom azért mert én csak kézzel tekerem vissza amennyire tudom.

Valószínű, hogy előtted valami barom meghúzta izomból és ezért tört el.  Én csak a levételhez használom....visszarakásnál én is csak kézzel húzom meg.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #31169 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 19:53:50 »

Jo estet!
Tetszik a fooldalon a ford serviz ajalata 2.0 TDCI vezermuszijcsere.........................
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #31170 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 20:01:22 »

Jo estet!
Tetszik a fooldalon a ford serviz ajalata 2.0 TDCI vezermuszijcsere.........................
2007-től simán.... nyes  Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31171 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 20:02:01 »

nekem ez nem volt szerencsés,el is törte szépen mikor le akartam tekerni első olajcsere alkalmával.azóta semmi gond de gondolom azért mert én csak kézzel tekerem vissza amennyire tudom.

Első olajcserénél én is paráztam h törik vagy nem. Előző tulaj megtépte rendesen, de szerencsére lejött épségben.
(Most már van egy tartalék belőle a műhely polcon... in case of Cheesy)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #31172 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 20:05:17 »

2007-től simán.... nyes  Wink
Lebuktam sorry...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31173 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 23:54:11 »

Jo estet!
Tetszik a fooldalon a ford serviz ajalata 2.0 TDCI vezermuszijcsere.........................
Az MKIII-ra nem vonatkozik,hisz azok láncossak a 2.0 TDCI esetében!!!! wave wave wave
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #31174 Dátum: 2014.03.25 kedd, 04:54:26 »

nekem ez nem volt szerencsés,el is törte szépen mikor le akartam tekerni első olajcsere alkalmával.azóta semmi gond de gondolom azért mert én csak kézzel tekerem vissza amennyire tudom.
Ezért jobb egy ilyen megoldás:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg879087#msg879087
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vadász82
Vendég
« Új hozzászólás #31175 Dátum: 2014.03.25 kedd, 09:10:36 »

Üdv mindenkinek. Uj vagyok még erre. A segitsegeteket szeretnem kerni. Ha javitják a turbóvezérlő elektronikát, arra menyi garanciát adnak? Kb 1 éve javították, de megint azt hozza hibának.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #31176 Dátum: 2014.03.25 kedd, 09:11:36 »

Üdv mindenkinek. Uj vagyok még erre. A segitsegeteket szeretnem kerni. Ha javitják a turbóvezérlő elektronikát, arra menyi garanciát adnak? Kb 1 éve javították, de megint azt hozza hibának.

Ennyit biztos nem...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vadász82
Vendég
« Új hozzászólás #31177 Dátum: 2014.03.25 kedd, 09:22:21 »

mit tudnek vele kezdeni. Javitassam meg ujra vagy csereljem ki? Mere keressek vezerlő elektronikát?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31178 Dátum: 2014.03.25 kedd, 09:54:58 »

mit tudnek vele kezdeni. Javitassam meg ujra vagy csereljem ki? Mere keressek vezerlő elektronikát?

Turbó is ki lett pucolva az elektronika javításakor?
Ha nem, akkor Ervin fórumtárssal pucoltasd ki a turbót, majd utána csináltasd meg az elektronikát.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vadász82
Vendég
« Új hozzászólás #31179 Dátum: 2014.03.25 kedd, 11:01:32 »

igen ki lett pucolva meg a lapátokal valami probléma volt azt hiszem cserélve lettek bent. Hol tudom megcsinaltatni, kit ajanlatok? Helyileg zalaegerszegi vagyok.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31180 Dátum: 2014.03.25 kedd, 11:03:06 »

Turbó is ki lett pucolva az elektronika javításakor?
Ha nem, akkor Ervin fórumtárssal pucoltasd ki a turbót, majd utána csináltasd meg az elektronikát.
Nem vagyok Ervin ellen, de ha kézzel könnyen mozog a geo tengely akkor semmi értelme kipucoltatni. Max. azt nem bírja mozgatni az elektronika ha retkes a turbó!

De általában csak szimplán beszarik az elektronika!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31181 Dátum: 2014.03.25 kedd, 11:04:24 »

Üdv mindenkinek. Uj vagyok még erre. A segitsegeteket szeretnem kerni. Ha javitják a turbóvezérlő elektronikát, arra menyi garanciát adnak? Kb 1 éve javították, de megint azt hozza hibának.
Nekem 2hónap alatt 4db elektronikát raktak rá! Ez az utolsó most jó  vigyor3

Csináltasd meg plusz vegyél egyet és rakd be a csomagtartóba hogy bármikor ki tudd cserélni magadnak! Ez a biztos, én is így tettem!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Vadász82
Vendég
« Új hozzászólás #31182 Dátum: 2014.03.25 kedd, 11:15:07 »

hol tudnám megcsináltatni, illetve hol tudok venni hozzá? Mere keressem?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31183 Dátum: 2014.03.25 kedd, 11:18:03 »

hol tudnám megcsináltatni, illetve hol tudok venni hozzá? Mere keressem?
Pl.:
http://racing-bazar.hu/szolgaltatas/szerviz-tuning/ford_mondeo_turbo_elektronika_javitas
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31184 Dátum: 2014.03.25 kedd, 11:35:37 »

igen ki lett pucolva meg a lapátokal valami probléma volt azt hiszem cserélve lettek bent. Hol tudom megcsinaltatni, kit ajanlatok? Helyileg zalaegerszegi vagyok.
Elküldtem Privátban amit kértél.Olvasd el
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
attilahun
Vendég
« Új hozzászólás #31185 Dátum: 2014.03.25 kedd, 15:59:04 »

csak azért írtam neked ezt mert FARIKA fórumtársnak is már letiltott 2e fordulat felett.Hibakód volt a szivattyúra.most összehoztam a szerelőmmel és mért résolajveszteséget és kopott a csúcs mert nagy a veszteség.mivel 3 csúcs rossz ezért a szivattyú is megy felujításra.ilyenkor már a szivattyú is a kopásából kiindulva fémreszeléket átküldi a csúcsokon és ez is betesz a csúcsnak.sajnos ezért függ össze a 2 dolog egymással.A hibakód ok,de a csúcsokat is megkell nézni.sajnos én is már ezen átestem.
Sajnos ezek a dolgok nem hangzanak túl jól!  Angry Ha nem jutok előrébb, lehet, hogy elkérem annak a szerelőnek az elérhetőségét ...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #31186 Dátum: 2014.03.25 kedd, 19:39:47 »

Ma megörvendeztetett a kocsi egy P0234 (túl magas turbónyomás) hibakóddal. Gondolom geometria kezd akadozni. Amikor még így az elején van a dolog, lehet segíteni a dolgon egy kiadós autópályás taposással, vagy már készüljek, hogy jön a szétszedés-tisztítás történet (lehetőleg mielőtt az elektronikáját taccsra vágja)?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31187 Dátum: 2014.03.25 kedd, 19:42:42 »

Ma megörvendeztetett a kocsi egy P0234 (túl magas turbónyomás) hibakóddal. Gondolom geometria kezd akadozni. Amikor még így az elején van a dolog, lehet segíteni a dolgon egy kiadós autópályás taposással, vagy már készüljek, hogy jön a szétszedés-tisztítás történet (lehetőleg mielőtt az elektronikáját taccsra vágja)?
inkább szétszedném
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #31188 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:55:13 »

Sziasztok!

Kb 2-3 hónapja takaritottam az egr-t (15-18 ezer km) és ma nem akart nagyon húzni a verda és pályán füstölt mint a dög..... nem is fogyasztott jól.....  leszedtem az EGR-t olyan retkes volt hogy hihetetlen. Ennyi km alatt lekokszolódhat ennyire??

Mi lehet az oka? Vagy ez ilyen és kész???

Az anyag megvan, hamarosan ledugózom!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31189 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:14:05 »

Sziasztok!

Kb 2-3 hónapja takaritottam az egr-t (15-18 ezer km) és ma nem akart nagyon húzni a verda és pályán füstölt mint a dög..... nem is fogyasztott jól.....  leszedtem az EGR-t olyan retkes volt hogy hihetetlen. Ennyi km alatt lekokszolódhat ennyire??

Mi lehet az oka? Vagy ez ilyen és kész???

Az anyag megvan, hamarosan ledugózom!

Dugót neki.  vigyor3
Amúgy igen....ez ilyen.  szomoru1
A te autóddat láthattam a hahu-n?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #31190 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:20:44 »

Dugót neki.  vigyor3
Amúgy igen....ez ilyen.  szomoru1
A te autóddat láthattam a hahu-n?

Igen? Szomorú....de ledugózom! vigyor3

Igen,az enyém van fent! Wink
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31191 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:27:00 »

Igen? Szomorú....de ledugózom! vigyor3

Igen,az enyém van fent! Wink

Először én is csak kipucoltam az EGR-t.....nem találtam megfelelő anyagot a dugóhoz.  1 hétig (3-400km) használtam....mikor szétszedtem a dugózás miatt már ennyi után lehetett látni, hogy kezd megint kormolódni.  szomoru1
Dugózd le azzal csak jót teszel.

Csere lesz...mondeo?  Smiley
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31192 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:32:32 »

Igen? Szomorú....de ledugózom! vigyor3

Igen,az enyém van fent! Wink
2-es saválló lemez nekem is az van benne már a kezdetektől és azóta sem égett át!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #31193 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:36:07 »

Először én is csak kipucoltam az EGR-t.....nem találtam megfelelő anyagot a dugóhoz.  1 hétig (3-400km) használtam....mikor szétszedtem a dugózás miatt már ennyi után lehetett látni, hogy kezd megint kormolódni.  szomoru1
Dugózd le azzal csak jót teszel.

Csere lesz...mondeo?  Smiley

Ja, most nekem is lerakodott a cucc.....

Igen, csere a meló miatt. Mondeo mk3 kombi, csak 2006 körüli,ugyanis az a kívánséguk, 10 évnél ne legyen öregebb az autó. Undecided Smiley Smiley
De ha megmarad sem sirok, sőt.....rendbe van téve, szeretjük szép stb........legszivesebben megtartanám ezt is! Cheesy Cheesy Cheesy

Madar! Én is 2-es lemezt kaptam apóstól! Wink Wink
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #31194 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:37:02 »

Ja, most nekem is lerakodott a cucc.....

Igen, csere a meló miatt. Mondeo mk3 kombi, csak 2006 körüli,ugyanis az a kívánséguk, 10 évnél ne legyen öregebb az autó. Undecided Smiley Smiley
De ha megmarad sem sirok, sőt.....rendbe van téve, szeretjük szép stb........legszivesebben megtartanám ezt is! Cheesy Cheesy Cheesy

Madar! Én is 2-es lemezt kaptam apóstól! Wink Wink
Te is taxizni fogsz?  nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #31195 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:38:20 »

Te is taxizni fogsz?  nyes

 laugh laugh  igen és másodállásban én vagyok a szállító!  Cheesy
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31196 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:40:04 »

Ja, most nekem is lerakodott a cucc.....

Igen, csere a meló miatt. Mondeo mk3 kombi, csak 2006 körüli,ugyanis az a kívánséguk, 10 évnél ne legyen öregebb az autó. Undecided Smiley Smiley
De ha megmarad sem sirok, sőt.....rendbe van téve, szeretjük szép stb........legszivesebben megtartanám ezt is! Cheesy Cheesy Cheesy

Madar! Én is 2-es lemezt kaptam apóstól! Wink Wink

Meg kell mondani, hogy veszel te szívesen szalonból is......csak fizessék ki.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #31197 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:49:57 »

Meg kell mondani, hogy veszel te szívesen szalonból is......csak fizessék ki.  eplus2

Ja, vagy beérem egy 2008-2010-es mk4-el!  eplus2 eplus2
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #31198 Dátum: 2014.03.26 szerda, 11:20:36 »

Urak!
6 sebességes tdci-nél hány db turbocső lehet problémas?
Egr alatti az ok, a leszűrőhaz es turbo közötti is ok.......más? :-)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #31199 Dátum: 2014.03.26 szerda, 11:25:09 »

Urak!
6 sebességes tdci-nél hány db turbocső lehet problémas?
Egr alatti az ok, a leszűrőhaz es turbo közötti is ok.......más? :-)

Jellemzően az EGR alatti durran el, mert abban van egy szűkület. A többi nem jellemző, de ha az EGR csövet valami stabilabbra cseréled, az előtte lévő szakaszok közül is megadhatja magát valamelyik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 617 618 619 620 621 622 623 [624] 625 626 627 628 629 630 631 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.