Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:07:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 619 620 621 622 623 624 625 [626] 627 628 629 630 631 632 633 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14646930 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31250 Dátum: 2014.03.28 péntek, 20:05:31 »

Elgondolkoztam az EGR ledugózáson... Eggyetlen kérésem lenne valaki nemtud egy pontos méretet küldeni a dugóról ... furatok stb .. vagy esetleg egy rajzot .??  Mert akkor a cégnél kivágatnám plazmával . Előre is köszönöm ...

Rajz és a művelet....http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31251 Dátum: 2014.03.28 péntek, 20:55:01 »

estére tudok rajzot neked méretekkel az otthoni gépről....
[/quote

Azt előre is megköszönöm ...
egyel lentebb a rajzok....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31252 Dátum: 2014.03.28 péntek, 21:02:14 »

Zöld kártyán nem nagyon. Különben EGR-dugóval nem menne át az autó.

AndyA

Nox-ot nem mérnek, csak kormot, azaz dugóval jobban átmegy. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31253 Dátum: 2014.03.28 péntek, 21:57:19 »

azon is.4000
Mér kell azt olyan magas fordulaton csinálni azt nemért...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31254 Dátum: 2014.03.28 péntek, 22:04:49 »

Mér kell azt olyan magas fordulaton csinálni azt nemért...

Jó helyre kell menni és nincs ilyen....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #31255 Dátum: 2014.03.28 péntek, 22:52:24 »


Köszönöm  .... Rajta vagyok a témán ....
Naplózva
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #31256 Dátum: 2014.03.28 péntek, 22:53:06 »

egyel lentebb a rajzok....

 Köszi
Naplózva
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #31257 Dátum: 2014.03.28 péntek, 22:58:41 »

Ilyet vágathatnál nekem is kettőt, megfizetem  Wink (persze csak ha olcsó  eplus2)

Szia ... természetesen vágatok neked is .... az a kettõ már nem oszt nem szoroz ..... Ne aggodj a havi fizudbol biztosan kifutja ;-) :-P :-)c.... Figyelj az ilyennel úgy vagyok ha tudok segíteni akkor miért ne ..... ha megvannak a dugók akkor jelzem ... adsz egy címet ... én elküldöm te kifizeted  a póstát és boldog karácsonyt :-P  ;-)  Ha neked  így jó :-P
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #31258 Dátum: 2014.03.29 szombat, 06:53:03 »

Szia ... természetesen vágatok neked is .... az a kettõ már nem oszt nem szoroz ..... Ne aggodj a havi fizudbol biztosan kifutja ;-) :-P :-)c.... Figyelj az ilyennel úgy vagyok ha tudok segíteni akkor miért ne ..... ha megvannak a dugók akkor jelzem ... adsz egy címet ... én elküldöm te kifizeted  a póstát és boldog karácsonyt :-P  ;-)  Ha neked  így jó :-P
Természetesen jó, köszönöm szépen  worship Küldtem pü-t  integet2
Ne aggodj a havi fizudbol biztosan kifutja ;-) :-P :-)
Biztos vagy benne? Én taxis vagyok  eplus2 nyes hehe
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #31259 Dátum: 2014.03.29 szombat, 08:21:32 »

azon is.4000
Tisztelt Fórumtárs!
Változnak az idők. A műszaki vizsgán már nem pörgetik szét a diesel gépeket. Én tavaly októberben vizsgáztattam, és a környezetvédelmi vizsgát a következőképp hajtották végre. A szenzor és az OBD csatlakozó elhelyezése után a vizsga biztos 5x egy más után közepes fordulaton kitartott kb 25-30 mp-ig. Majd a központi gép ebből az öt mért adatból képzett egy átlagot. Hogy valójában hogyan, és miként, mit mért, nem tudom de ez volt látható. A legfontosabb számomra az volt, hogy nem taposták szét a motort. A mérési módszert Szolnokon az NKH-nál alkalmazták. A korom tartalom a gépemnél meglepően alacsony volt, még szóvá is tették. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #31260 Dátum: 2014.03.29 szombat, 09:19:57 »

Természetesen jó, köszönöm szépen  worship Küldtem pü-t  :integet2:Biztos vagy benne? Én taxis vagyok  eplus2 nyes hehe

 Akkor te duplán fizetsz .... .;-)  ...:-D
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31261 Dátum: 2014.03.29 szombat, 14:33:12 »

Jó helyre kell menni és nincs ilyen....
jó helyre el se kell vinni az autót  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31262 Dátum: 2014.03.29 szombat, 15:46:42 »

jó helyre el se kell vinni az autót  eplus2

Matricát meg majd én ragasztom fel mi?!  eplus2 eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #31263 Dátum: 2014.03.29 szombat, 19:31:53 »

Hát igen. A korom senkit nem érdekel, viszont a NOX-ot mérik...
Tisztelt Fórumtárs!
Szerencsére még NOX-ot nem mérnek. Korom tartalmat azt inkább.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #31264 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:21:55 »

Bevizsgálás után egyértelmű, hogy sajnos motorfelújítás előtt állok. MK3, 2003-as évvégi facelift-es Sad Úgy néz ki, hogy az egyik hengerrel van valami gond, de csak megbontás után lehet tudni, hogy pontosan mi.
Tudtok ajánlani céget, aki megbízható és tényleg jól meg is csinálja?
Én a neten két céget találtam igazán, akinek a honlapja alapján talán még el is merném oda vinni az autót, de nem ismerem őket, ha van javaslat, tapasztalat, szívesen fogadom.
Ők lennének azok:
http://fordszerviz.eu/motor-javitas-motordiagnosztika
http://fortunabt.hu/uzem-leiras.html

Azonkívül azt hallottam, hogy lehet kapni fűzött motorblokkot is, ha valaki fel tudna világosítani, hogy ez pontosan mit jelent, mert állítólag olcsóbb és jobb, mint egy motorfelújítás, azt megköszönném.



Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31265 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:34:59 »

Bevizsgálás után egyértelmű, hogy sajnos motorfelújítás előtt állok. MK3, 2003-as évvégi facelift-es Sad Úgy néz ki, hogy az egyik hengerrel van valami gond, de csak megbontás után lehet tudni, hogy pontosan mi.
Tudtok ajánlani céget, aki megbízható és tényleg jól meg is csinálja?
Én a neten két céget találtam igazán, akinek a honlapja alapján talán még el is merném oda vinni az autót, de nem ismerem őket, ha van javaslat, tapasztalat, szívesen fogadom.
Ők lennének azok:
http://fordszerviz.eu/motor-javitas-motordiagnosztika
http://fortunabt.hu/uzem-leiras.html

Azonkívül azt hallottam, hogy lehet kapni fűzött motorblokkot is, ha valaki fel tudna világosítani, hogy ez pontosan mit jelent, mert állítólag olcsóbb és jobb, mint egy motorfelújítás, azt megköszönném.




az annyit jelent, hogy ugyan olyan motorkódú kell mint a tied és beszerelés után kell egy újra műszakiztatás, ahol bejegyzik a motorszám változást, utána okmány iroda és kész is vagy.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #31266 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:36:44 »

Érdeklődnék ....... 1 évvel ezelőtt felújittatam a porlasztoimat viszont ma megint letiltott a járgány ismét felkell újitattnom .. ez miért lehet ?? Ez csak enyit bír ... vagy mi a pi.......... ??
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31267 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:47:04 »

Érdeklődnék ....... 1 évvel ezelőtt felújittatam a porlasztoimat viszont ma megint letiltott a járgány ismét felkell újitattnom .. ez miért lehet ?? Ez csak enyit bír ... vagy mi a pi.......... ??

Magasnyomású is át lett vizsgálva/fel lett újítva előzőleg? Tank, üzemanyagrendszer pucolás megtörtént múltkor?

A porlasztó hiba általában már csak a következmény. Az azt kiváltó okot is meg kell szüntetni, különben tényleg csak ennyit bír.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #31268 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 09:39:41 »

Magasnyomású is át lett vizsgálva/fel lett újítva előzőleg? Tank, üzemanyagrendszer pucolás megtörtént múltkor?

A porlasztó hiba általában már csak a következmény. Az azt kiváltó okot is meg kell szüntetni, különben tényleg csak ennyit bír.

Azt nemtudom mert szerelő csinálta...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31269 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 09:54:37 »

Azt nemtudom mert szerelő csinálta...
akkor beszélni kellene vele.  szomoru1   mennyi volt a számla?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31270 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 13:08:19 »

Sziasztok!

Érdeklődnék,hogy milyen módon szoktátok a szívócsonkot tisztítani? Hideg zsíroldóval,féktisztítóval fel vagyok szerelkezve. De a nehezen elérhető helyeken?  nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31271 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 13:13:03 »

Sziasztok!

Érdeklődnék,hogy milyen módon szoktátok a szívócsonkot tisztítani? Hideg zsíroldóval,féktisztítóval fel vagyok szerelkezve. De a nehezen elérhető helyeken?  nyes
én sima ronggyal tisztítottam tisztára....amíg beért a kezem...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomiiiii55
Vendég
« Új hozzászólás #31272 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 01:06:12 »

Sziasztok! 2.0 tdci (130 LE) 2004! Skóciában van ez a mondeom! A következők a gondjai:
A motor alapjáraton ha bemelegszik, hidegben nem volt vészes mert magasabb volt valamiért az alapjàrat, fura hangokat ad ki, az ékszijfeszítő rossz valószínűleg de leheth más is mert elég durva,kicsit magasabb fordulaton jó!
Gyorsításkor eleinte csak 2-es és 3-as fokozatban csinálta mostmár szinte mindegyikben 1800- 2000 ig erősen rezgő hangokat hallok elölről!
Illetve tolatásnál és motorféknél amikor fel engedem a kuplungpedált katogos hangokat hallok amint vissza nyomom a pedált elhallgat!
Akarom majd vinni szerelőhöz ha lesz rá időm! Ha valaki tudna segíteni, h mik okozzák ezt vagy volt hasonló próblémája megköszönném ha leírná mik okozhatják ezt!
Naplózva
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #31273 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 06:28:43 »

akkor beszélni kellene vele.  szomoru1   mennyi volt a számla?

Hát igazság szerint  sok mert elősször kicserélt valami mást ami nem is  volt rossz és utánna  jött  a porlaszto ...... így fizettem kerek 200 e ret ..... szóval ja
Naplózva
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #31274 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 06:32:00 »

Sziasztok! 2.0 tdci (130 LE) 2004! Skóciában van ez a mondeom! A következők a gondjai:
A motor alapjáraton ha bemelegszik, hidegben nem volt vészes mert magasabb volt valamiért az alapjàrat, fura hangokat ad ki, az ékszijfeszítő rossz valószínűleg de leheth más is mert elég durva,kicsit magasabb fordulaton jó!
Gyorsításkor eleinte csak 2-es és 3-as fokozatban csinálta mostmár szinte mindegyikben 1800- 2000 ig erősen rezgő hangokat hallok elölről!
Illetve tolatásnál és motorféknél amikor fel engedem a kuplungpedált katogos hangokat hallok amint vissza nyomom a pedált elhallgat!
Akarom majd vinni szerelőhöz ha lesz rá időm! Ha valaki tudna segíteni, h mik okozzák ezt vagy volt hasonló próblémája megköszönném ha leírná mik okozhatják ezt!

Ez szerintem kettős tömegű lendkerék lessz .......
Naplózva
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #31275 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 06:34:17 »

Sziasztok! 2.0 tdci (130 LE) 2004! Skóciában van ez a mondeom! A következők a gondjai:
A motor alapjáraton ha bemelegszik, hidegben nem volt vészes mert magasabb volt valamiért az alapjàrat, fura hangokat ad ki, az ékszijfeszítő rossz valószínűleg de leheth más is mert elég durva,kicsit magasabb fordulaton jó!
Gyorsításkor eleinte csak 2-es és 3-as fokozatban csinálta mostmár szinte mindegyikben 1800- 2000 ig erősen rezgő hangokat hallok elölről!
Illetve tolatásnál és motorféknél amikor fel engedem a kuplungpedált katogos hangokat hallok amint vissza nyomom a pedált elhallgat!
Akarom majd vinni szerelőhöz ha lesz rá időm! Ha valaki tudna segíteni, h mik okozzák ezt vagy volt hasonló próblémája megköszönném ha leírná mik okozhatják ezt!

A melegen alapjárat problémával küzdöttem én is de mostmár kijött hozzá a hibakód is... A porlasztók felmondták a szolgálatot ....
Naplózva
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #31276 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 06:50:30 »

A melegen alapjárat problémával küzdöttem én is de mostmár kijött hozzá a hibakód is... A porlasztók felmondták a szolgálatot ....

Nekem is volt porlasztós gondom, akkor jól elmagyarázta nekem a szerviz:
- meg kell nézni a szűrőben, hogy van-e benne fémreszelék. Valószínűleg van, mert a porlasztókat legtöbbször a magasnyomású szivattyú teszi tönkre, mert a belső faláról fémdarabok szoktak leválni. Típusbetegség. Szóval sokszor nem elég csak a porlasztót cserélni, a nagynyomású szivattyút is cserélni kell és a teljes üzemanyagellátó rendszert át kell mostni, beleértve a tankkal is. És persze új szűrő is kell bele Sad
Ha nem nézeted át a rendszert, akkor könnyen úgy járhatsz, hogy csak a porlasztót cseréled ki, ami rövid időn belül újra beadja az unalmast.
Naplózva
attilahun
Vendég
« Új hozzászólás #31277 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 15:14:13 »

Magasnyomású szivattyú problémával küszködök - az autó egyszer csak megállt, mint a szög, azóta sem indul.
A szivattyú nevetséges értéket mutat (58 bar - max), Nem értem, hogyan tünt el a nyomás normálisról ilyen alacsonyra egyik pillanatról a másikra.
Lehetséges, hogy a tankban lévő pumpa adta meg magát? Nyomásszabályzó szelep, mint hibaforrás - már kizárva.
Dugulás, vagy egyéb hiba okozhat ilyen problémát?
Valaki!!!??? Köszi előre is!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31278 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 15:23:25 »

Magasnyomású szivattyú problémával küszködök - az autó egyszer csak megállt, mint a szög, azóta sem indul.
A szivattyú nevetséges értéket mutat (58 bar - max), Nem értem, hogyan tünt el a nyomás normálisról ilyen alacsonyra egyik pillanatról a másikra.
Lehetséges, hogy a tankban lévő pumpa adta meg magát? Nyomásszabályzó szelep, mint hibaforrás - már kizárva.
Dugulás, vagy egyéb hiba okozhat ilyen problémát?
Valaki!!!??? Köszi előre is!


Van hibakód?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #31279 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 15:40:33 »

Magasnyomású szivattyú problémával küszködök - az autó egyszer csak megállt, mint a szög, azóta sem indul.
A szivattyú nevetséges értéket mutat (58 bar - max), Nem értem, hogyan tünt el a nyomás normálisról ilyen alacsonyra egyik pillanatról a másikra.
Lehetséges, hogy a tankban lévő pumpa adta meg magát? Nyomásszabályzó szelep, mint hibaforrás - már kizárva.
Dugulás, vagy egyéb hiba okozhat ilyen problémát?
Valaki!!!??? Köszi előre is!

A tankban nincs pumpa. Amúgy meg egy TDCi-nek a rail nyomásnak olyan 260-280 bar körül kellene lennie alapjáraton és max rail nyomás meg olyan 1600-1680 bar körül kellene ha jó. Ha szűrő lenne elkoszolódva akkor menne és menet közben kapkodna. Hibakód olvasás volt?
Naplózva
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #31280 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 15:43:58 »

Nekem is volt porlasztós gondom, akkor jól elmagyarázta nekem a szerviz:
- meg kell nézni a szűrőben, hogy van-e benne fémreszelék. Valószínűleg van, mert a porlasztókat legtöbbször a magasnyomású szivattyú teszi tönkre, mert a belső faláról fémdarabok szoktak leválni. Típusbetegség. Szóval sokszor nem elég csak a porlasztót cserélni, a nagynyomású szivattyút is cserélni kell és a teljes üzemanyagellátó rendszert át kell mostni, beleértve a tankkal is. És persze új szűrő is kell bele Sad
Ha nem nézeted át a rendszert, akkor könnyen úgy járhatsz, hogy csak a porlasztót cseréled ki, ami rövid időn belül újra beadja az unalmast.


Az fasza akkor tavaj hiába csináltattam a porlasztóimat ..... Neked ez a játék menyibe fájt Huh?Huh?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31281 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 16:23:09 »

Az fasza akkor tavaj hiába csináltattam a porlasztóimat ..... Neked ez a játék menyibe fájt Huh?Huh?

Hol csináltattad a porlasztóidat? Garanciát kaptál rá? A számlák megvannak?
Naplózva
fleto21
Vendég
« Új hozzászólás #31282 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 18:19:01 »

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy a turbót kitakarítottam ,EGR, szelep kitakarítva MAf szenzor kitakarítva, geometriás turbóvezérlő elektronika kitakarítva és még mindig villog az izzításjelző és nem dolgozik a turbóm. Számítógépre rákötöttük és azt írja, hogy a geometriás turbónak az elektromos motorja a hibás. Ezt hogy lehetne megjavítani vagy mit lehetne vele csinálni, hogy jó legyen? És hogy ezeknek az elektromos motoroknak mi szokott a hibájuk lenni? A forrasztások nincsenek fellazulva, nincsenek elválva. A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31283 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 19:49:04 »

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy a turbót kitakarítottam ,EGR, szelep kitakarítva MAf szenzor kitakarítva, geometriás turbóvezérlő elektronika kitakarítva és még mindig villog az izzításjelző és nem dolgozik a turbóm. Számítógépre rákötöttük és azt írja, hogy a geometriás turbónak az elektromos motorja a hibás. Ezt hogy lehetne megjavítani vagy mit lehetne vele csinálni, hogy jó legyen? És hogy ezeknek az elektromos motoroknak mi szokott a hibájuk lenni? A forrasztások nincsenek fellazulva, nincsenek elválva. A válaszokat előre is köszönöm!
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fleto21
Vendég
« Új hozzászólás #31284 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 20:33:33 »

Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31285 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 20:41:52 »

Sziasztok! 2.0 tdci (130 LE) 2004! Skóciában van ez a mondeom! A következők a gondjai:
A motor alapjáraton ha bemelegszik, hidegben nem volt vészes mert magasabb volt valamiért az alapjàrat, fura hangokat ad ki, az ékszijfeszítő rossz valószínűleg de leheth más is mert elég durva,kicsit magasabb fordulaton jó!
Gyorsításkor eleinte csak 2-es és 3-as fokozatban csinálta mostmár szinte mindegyikben 1800- 2000 ig erősen rezgő hangokat hallok elölről!
Illetve tolatásnál és motorféknél amikor fel engedem a kuplungpedált katogos hangokat hallok amint vissza nyomom a pedált elhallgat!
Akarom majd vinni szerelőhöz ha lesz rá időm! Ha valaki tudna segíteni, h mik okozzák ezt vagy volt hasonló próblémája megköszönném ha leírná mik okozhatják ezt!

A lényeget írd be az aláírásodba.

ebay.co.uk-n a "techniclutch" nevű eladót kerüld, fake cuccokat küld.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.31 hétfő, 21:24:45 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #31286 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 21:06:15 »

Hol csináltattad a porlasztóidat? Garanciát kaptál rá? A számlák megvannak?

Fél év garit kaptám rá ... az már lejárt ....
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31287 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 21:42:40 »

Fél év garit kaptám rá ... az már lejárt ....

Csak pcs-ket cseréltek? A csöveket nem? A gyári előírásban szerintem benne van,hogy azokat is kell cserélni. Go-szűrőben van fémreszelék?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31288 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 22:05:42 »

Csak pcs-ket cseréltek? A csöveket nem? A gyári előírásban szerintem benne van,hogy azokat is kell cserélni. Go-szűrőben van fémreszelék?

A csövezést leginkább a hollenderek miatt kell cserélni, más miatt nemigen. Ha nem szivárog, ez nem nagyon okozhat problémát.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tomiiiii55
Vendég
« Új hozzászólás #31289 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 22:18:03 »

A lényeget írd be az aláírásodba.

ebay.co.uk-n a "techniclutch" nevű eladót kerüld, fake cuccokat küld.

AndyA
Kösz minindenkinek a segítséget! Bíztam benne, h nem porlasztó gond! Nem vettem észre változást a teljesítményben és a fogyasztásban sem, szerintem mindkettő normális (még) és nem füstöl vészesen! Az alapjárat 750 ig megy le és akkor vannak ezek a hangok, az ékszijfesztő biztos, h rossz mert nagyon hallani az ékszijakat de mintha a motornak is mas hangja lenne!
Naplózva
Tomiiiii55
Vendég
« Új hozzászólás #31290 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 22:24:51 »

Ez szerintem kettős tömegű lendkerék lessz .......
Kösz hát talán az még jobb lenne, valaki szerint porlasztó, nem tudom de mint irtam nem füstöl nagyon, a fogyasztás es a teljesítmény sem rossz!
Naplózva
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #31291 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 23:42:56 »

Az fasza akkor tavaj hiába csináltattam a porlasztóimat ..... Neked ez a játék menyibe fájt Huh?Huh?
50 a porlasztócsúcs darabja, vagyis az 200,  kb. 110 a nagynyomású szivattyú + üzemanyagszűrő kb. 7-10e, nem emlékszem, de csak gyárit raknak ilyenkor bele + szerelés, tisztítás + kb. 10e-ért üzemanyag valahol 380 körül volt.
mindegyiket totál felújították, a kocsiban kb. 240e volt. A porlasztók delphi rendszerűek. Állítólag a nagynyomású szivattyú belsejéből leváló fémrészecskék teszik tönkre a porlasztócsúcsokat, azok meg a *** üzemanyag miatt válnak le (nem bírják az alkoholt, amit a dízelhez kevernek, vagy szimplán *** kivitelezés). Ez típushiba, ahogy olvastam.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31292 Dátum: 2014.04.01 kedd, 00:10:33 »

50 a porlasztócsúcs darabja, vagyis az 200,  kb. 110 a nagynyomású szivattyú + üzemanyagszűrő kb. 7-10e, nem emlékszem, de csak gyárit raknak ilyenkor bele + szerelés, tisztítás + kb. 10e-ért üzemanyag valahol 380 körül volt.
mindegyiket totál felújították, a kocsiban kb. 240e volt. A porlasztók delphi rendszerűek. Állítólag a nagynyomású szivattyú belsejéből leváló fémrészecskék teszik tönkre a porlasztócsúcsokat, azok meg a *** üzemanyag miatt válnak le (nem bírják az alkoholt, amit a dízelhez kevernek, vagy szimplán *** kivitelezés). Ez típushiba, ahogy olvastam.

A Delphi rendszerek érzékenyebbek a s*ar üzemanyagra. Ennyi a történet. De nem csak a Mondeonál "típushiba". Kb. technológiai hiba,hogy a CR rendszerek nem szeretik a koszos go-t. Ugyan úgy behal más márka dízele is a rossz naftától.  integet2
Naplózva
attilahun
Vendég
« Új hozzászólás #31293 Dátum: 2014.04.01 kedd, 13:43:07 »

Van hibakód?
Van, p0251, és mivel néhányszor letiltott kb 3500-as fordulat fölött, ezért már a p1211 is. De a végső megállás normál körülmények között, alacsony sebességnél, alacsony fordulaton történt. Megállt, és már nem indult be többé. A mikor megállt, beírta a p1608 Watchdog Malfunction üzenetet is (amit valahol a magasnyomású szivattyú hibájaként aposztrofálnak).
Naplózva
attilahun
Vendég
« Új hozzászólás #31294 Dátum: 2014.04.01 kedd, 13:47:47 »

A tankban nincs pumpa. Amúgy meg egy TDCi-nek a rail nyomásnak olyan 260-280 bar körül kellene lennie alapjáraton és max rail nyomás meg olyan 1600-1680 bar körül kellene ha jó. Ha szűrő lenne elkoszolódva akkor menne és menet közben kapkodna. Hibakód olvasás volt?
Igen, a nyomásadatokat olvastam a neten, ezért is megdöbbentő, hogy a nyomás indítózáskor nem jut 58 bar fölé. Egyik pillanatról a másikra számomra érthetetlen! Volt ugyan előzmény (már ha a dolgok összetartoznak). Hibakód: van, p0251, és mivel néhányszor letiltott kb 3500-as fordulat fölött, ezért már a p1211 is. De a végső megállás normál körülmények között, alacsony sebességnél, alacsony fordulaton történt. Megállt, és már nem indult be többé. A mikor megállt, beírta a p1608 Watchdog Malfunction üzenetet is (amit valaholl a magasnyomású szivattyú hibájaként aposztrofálnak). Kitöröltem a hibakódokat, de indítózásnál nem ír vissza semmit.
A tankban az ülés alatt nincs egy pumpa, ami kinyomja az üzemanyagot, és ahová visszaérkezik a "résolaj" ?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31295 Dátum: 2014.04.01 kedd, 18:49:22 »

Igen, a nyomásadatokat olvastam a neten, ezért is megdöbbentő, hogy a nyomás indítózáskor nem jut 58 bar fölé. Egyik pillanatról a másikra számomra érthetetlen! Volt ugyan előzmény (már ha a dolgok összetartoznak). Hibakód: van, p0251, és mivel néhányszor letiltott kb 3500-as fordulat fölött, ezért már a p1211 is. De a végső megállás normál körülmények között, alacsony sebességnél, alacsony fordulaton történt. Megállt, és már nem indult be többé. A mikor megállt, beírta a p1608 Watchdog Malfunction üzenetet is (amit valaholl a magasnyomású szivattyú hibájaként aposztrofálnak). Kitöröltem a hibakódokat, de indítózásnál nem ír vissza semmit.
A tankban az ülés alatt nincs egy pumpa, ami kinyomja az üzemanyagot, és ahová visszaérkezik a "résolaj" ?
Hidd el nincs az ülés alatt pumpa a TDCI-nél!!!!!Amire tegondolsz az TDDi-ben van.A csúcsoknál mérjetek még résolaj veszteséget.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31296 Dátum: 2014.04.01 kedd, 18:53:26 »

Igen, a nyomásadatokat olvastam a neten, ezért is megdöbbentő, hogy a nyomás indítózáskor nem jut 58 bar fölé. Egyik pillanatról a másikra számomra érthetetlen! Volt ugyan előzmény (már ha a dolgok összetartoznak). Hibakód: van, p0251, és mivel néhányszor letiltott kb 3500-as fordulat fölött, ezért már a p1211 is. De a végső megállás normál körülmények között, alacsony sebességnél, alacsony fordulaton történt. Megállt, és már nem indult be többé. A mikor megállt, beírta a p1608 Watchdog Malfunction üzenetet is (amit valaholl a magasnyomású szivattyú hibájaként aposztrofálnak). Kitöröltem a hibakódokat, de indítózásnál nem ír vissza semmit.
A tankban az ülés alatt nincs egy pumpa, ami kinyomja az üzemanyagot, és ahová visszaérkezik a "résolaj" ?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
itt olvashatsz róla ! szerintem a nagynyomású szivattyúd vár felújításra és ha az megadta magát akkor 4 porlasztó megy mellé!szerintem kezd el gyűjteni a lóvét!
 
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31297 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:26:20 »

Igen, a nyomásadatokat olvastam a neten, ezért is megdöbbentő, hogy a nyomás indítózáskor nem jut 58 bar fölé. Egyik pillanatról a másikra számomra érthetetlen! Volt ugyan előzmény (már ha a dolgok összetartoznak). Hibakód: van, p0251, és mivel néhányszor letiltott kb 3500-as fordulat fölött, ezért már a p1211 is. De a végső megállás normál körülmények között, alacsony sebességnél, alacsony fordulaton történt. Megállt, és már nem indult be többé. A mikor megállt, beírta a p1608 Watchdog Malfunction üzenetet is (amit valaholl a magasnyomású szivattyú hibájaként aposztrofálnak). Kitöröltem a hibakódokat, de indítózásnál nem ír vissza semmit.
A tankban az ülés alatt nincs egy pumpa, ami kinyomja az üzemanyagot, és ahová visszaérkezik a "résolaj" ?

115Le-s TDDI-nek van AC pumpája a jobb hátsó kerék előtt az alvázon. TDCI-nél nincs AC, ott a nagynyomású szívja fel a naftát.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #31298 Dátum: 2014.04.02 szerda, 08:49:28 »

Csak pcs-ket cseréltek? A csöveket nem? A gyári előírásban szerintem benne van,hogy azokat is kell cserélni. Go-szűrőben van fémreszelék?

Tegnap  teljesen megált a vas .a pályán letiltott vagy háromszor .. utánna odaértem az uticélhoz ... ált vagy három orát a kocsi ... onnantol kezdve nemtudtam beindittani .... hétvégén hozhatom haza autómentővel ....... de lehet hogy inkább FELGYUJTOM ...... 
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31299 Dátum: 2014.04.02 szerda, 10:38:46 »

Tegnap  teljesen megált a vas .a pályán letiltott vagy háromszor .. utánna odaértem az uticélhoz ... ált vagy három orát a kocsi ... onnantol kezdve nemtudtam beindittani .... hétvégén hozhatom haza autómentővel ....... de lehet hogy inkább FELGYUJTOM ...... 

Bocsi, de mit vártál? Hogy az idők végezetéig fog menni csak néha letilt?
Az tény, hogy *** ez a Delphi rendszer, de ha felújításnál normálisan megcsinálták volna, akkor most vígan autóznál. Arról nem az autó tehet, hogy a kókler szerviz csak a tüneteket kezelte...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 619 620 621 622 623 624 625 [626] 627 628 629 630 631 632 633 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.