Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:19:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 621 622 623 624 625 626 627 [628] 629 630 631 632 633 634 635 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14647441 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31350 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:04:45 »

Üdv.Nekem is így kezdődött és később meg is állt az autó.Büdös a füst mint a  dög?



Csináltam egy videot hatha mutat valamit a hibáról.
https://www.youtube.com/watch?v=d-sy-nPd4s8&feature=youtu.be
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31351 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:16:53 »

Köszönöm

http://www.mpdiesel.hu/

ha jól emlékszem, beszéltem itt egy hölggyel, számomra elég korrektek voltak. bemérik talán 8.000/ db úgy, hogy tisztítják,adnak kódot neki(ha belefér az értékekbe), ha meg nem akkor felújítják. az első 2 db viheted is szomoru1
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31352 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:19:52 »

http://www.mpdiesel.hu/

ha jól emlékszem, beszéltem itt egy hölggyel, számomra elég korrektek voltak. bemérik talán 8.000/ db úgy, hogy tisztítják,adnak kódot neki(ha belefér az értékekbe), ha meg nem akkor felújítják. az első 2 db viheted is szomoru1
viszont, tudnod kell, hogy ha tisztítottad a rendzert, akkor megint kellhet, mert a csúcsokban a lerakódott spén vissza kerül a rendszerbe, igaz egyből a szűrőbe megy, és onnan vissza a szivattyúba.


Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31353 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:30:23 »

http://www.mpdiesel.hu/

ha jól emlékszem, beszéltem itt egy hölggyel, számomra elég korrektek voltak. bemérik talán 8.000/ db úgy, hogy tisztítják,adnak kódot neki(ha belefér az értékekbe), ha meg nem akkor felújítják. az első 2 db viheted is szomoru1

Akkor már vigye mind a 4-et.ha fémreszelék volt az átment mind a 4-en.Én ilyenkor azt nem értem mért kell részletekben egy üzemanyagrendszert felujítani.???csak kérdezem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31354 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:35:15 »

Akkor már vigye mind a 4-et.ha fémreszelék volt az átment mind a 4-en.Én ilyenkor azt nem értem mért kell részletekben egy üzemanyagrendszert felujítani.???csak kérdezem.

telyes mértékben egyet értek veled, Jani.

Üdv integet2
Naplózva
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31355 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:37:49 »

http://www.mpdiesel.hu/

ha jól emlékszem, beszéltem itt egy hölggyel, számomra elég korrektek voltak. bemérik talán 8.000/ db úgy, hogy tisztítják,adnak kódot neki(ha belefér az értékekbe), ha meg nem akkor felújítják. az első 2 db viheted is szomoru1

Koszonom még azon gondolkodom hogy érdemes lenne a kipoharazás vagy a forscan biztos megmutattja
Át kellene szerkeszteni ezt is ugy mint a tddit elektromos ác ra  a pumpából meg kiszedni az alacsonynyomásu szivattyut és akkor nem kellene agódni
a fémreszelék miatt. Na de ehez mérnök kellene. Mi a véleméy.
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31356 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:42:38 »

Koszonom még azon gondolkodom hogy érdemes lenne a kipoharazás vagy a forscan biztos megmutattja
Át kellene szerkeszteni ezt is ugy mint a tddit elektromos ác ra  a pumpából meg kiszedni az alacsonynyomásu szivattyut és akkor nem kellene agódni
a fémreszelék miatt. Na de ehez mérnök kellene. Mi a véleméy.


ne, ne többe fog fájni, ha elcseszed a résolaj csövet+még valamit.
Vedd ki és vidd, ha jól emlékszem 21-es csőkulcs kell a csúcsokhoz, semmi extra.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31357 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 21:04:32 »

Hogy itt a csúcsokról van szó.Hát nekem olyan problémám jött,hogy ha 4 sebességi fokozatban megyek kb 2000 a fordulat furán csörög benne valami.És akkor is ha 5.-ben van és 1500 as a fordulat.Én biztosra veszem hogy a csúcsok rosszalkodnak pedig csak 100000km-ert mentem a komplett  gyári csereután.Ja és ki lett mosva a tank és a csövek is.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31358 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 21:11:06 »

Hogy itt a csúcsokról van szó.Hát nekem olyan problémám jött,hogy ha 4 sebességi fokozatban megyek kb 2000 a fordulat furán csörög benne valami.És akkor is ha 5.-ben van és 1500 as a fordulat.Én biztosra veszem hogy a csúcsok rosszalkodnak pedig csak 100000km-ert mentem a komplett  gyári csereután.Ja és ki lett mosva a tank és a csövek is.


te neked is Forscann aztán jöhet a többi  Wink
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31359 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 21:19:37 »

Megint meg kell vennem mindent bele.Ez nem nagy biznisz 100000km és  komplett csere.Ja és osztrák gázolajjal autókázom.


te neked is Forscann aztán jöhet a többi  Wink
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31360 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 21:25:07 »

Megint meg kell vennem mindent bele.Ez nem nagy biznisz 100000km és  komplett csere.Ja és osztrák gázolajjal autókázom.



tudod, ez nem autózás, ez szerelem, az meg pénzbe kerül  szomoru1
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31361 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 21:32:55 »

De mi van ha nem az a baja?Az a skan vagy mi az meg tudja mutatni a hibát?Vagy csak jósol?



tudod, ez nem autózás, ez szerelem, az meg pénzbe kerül  szomoru1
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31362 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 21:33:54 »

De mi van ha nem az a baja?Az a skan vagy mi az meg tudja mutatni a hibát?Vagy csak jósol?




Csak jósol, kártyából, és nem skan, hanem vadkan.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31363 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 21:36:42 »

 vigyor3
Csak jósol, kártyából, és nem skan, hanem vadkan.  laugh
nyes  nyes  nyes
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31364 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 21:37:08 »

 wow1 wow1 wow1 wow1


 
Csak jósol, kártyából, és nem skan, hanem vadkan.  laugh
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31365 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 21:39:12 »

És hol találok ilyen vad kan jóst?


vigyor3 nyes  nyes  nyes
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31366 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 21:40:14 »

De mi van ha nem az a baja?Az a skan vagy mi az meg tudja mutatni a hibát?Vagy csak jósol?




én ezzel kezdeném, mert ez a legolcsóbb, mint az előző társ is feltöltötte a videót, és ránézésre látható, hogy A-B csúcsok rosszalkodnak.
lehet résolajat mérni, de megint csak ez lenne az első ennyi tapasztalat után amit bejártam, ráadásul, ha utána elmégy egy szakihoz, és látja hogy nem vagy képben akkor ránt akkorát rajtad mint az ólajtón wave
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31367 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 21:44:55 »

És hol találok ilyen vad kan jóst?



megint csak olcsóbb, ha találsz egy fórumtársat akinek van forscannja a közeledbe, és amint látom, olvasom szavaidból, hogy nincs jártasságod benne, akkor egy Ford szervíz ami általában 7.000 huffért kiolvassa az értékeket. (vagy veszel forscant 7.000 körül, ebayról olcsóbban és te magad is megoldhatod)
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #31368 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 22:14:54 »

Megint meg kell vennem mindent bele.Ez nem nagy biznisz 100000km és  komplett csere.Ja és osztrák gázolajjal autókázom.


és itthon milyen gázolaj van?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31369 Dátum: 2014.04.08 kedd, 06:18:48 »

és itthon milyen gázolaj van?
büdös. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
baranyizoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #31370 Dátum: 2014.04.08 kedd, 15:33:33 »

Sziasztok! Olyan probléma van a kocsival, hogy eltűntek belőle a lovak, hasonlo a menetdinamika, mint anno az 1,8 as szívódiesel escortba... Turbócső nincs lecsúszva, egr le van dugózva, nem okádja az olajat, viszont a fogyi eleg magas lett 7,84l. Van valakinek valami tippje?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI N7BA GHIA EXECUTIVE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31371 Dátum: 2014.04.08 kedd, 15:35:38 »

Sziasztok! Olyan probléma van a kocsival, hogy eltűntek belőle a lovak, hasonlo a menetdinamika, mint anno az 1,8 as szívódiesel escortba... Turbócső nincs lecsúszva, egr le van dugózva, nem okádja az olajat, viszont a fogyi eleg magas lett 7,84l. Van valakinek valami tippje?


Malacfarok villogás sincs?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
baranyizoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #31372 Dátum: 2014.04.08 kedd, 16:05:10 »

Malacfarok villogás sincs?

AndyA

A malacfarok nem villog, szerencsére... Smiley
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI N7BA GHIA EXECUTIVE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31373 Dátum: 2014.04.08 kedd, 16:09:38 »

A malacfarok nem villog, szerencsére... Smiley

Akkor pedig csak a turbonyomás szökik - vagy éppen nem épül fel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
baranyizoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #31374 Dátum: 2014.04.08 kedd, 16:16:49 »

Akkor pedig csak a turbonyomás szökik - vagy éppen nem épül fel.

AndyA

Ezt hogy tudom megallapitani? Es ha tenyleg ez a baj akkor mit kell cserelni? (A turbo nem lotyog es nem is dzsuvas, nemreg neztek)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI N7BA GHIA EXECUTIVE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31375 Dátum: 2014.04.08 kedd, 16:17:45 »

Ezt hogy tudom megallapitani? Es ha tenyleg ez a baj akkor mit kell cserelni? (A turbo nem lotyog es nem is dzsuvas, nemreg neztek)

Turbónyomást kell mérni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31376 Dátum: 2014.04.08 kedd, 16:23:31 »

Ezt hogy tudom megallapitani? Es ha tenyleg ez a baj akkor mit kell cserelni? (A turbo nem lotyog es nem is dzsuvas, nemreg neztek)

Hogy forog-e a turbo, azt elég jól hallani, ha picit pörgetsz a motoron - hallod, ha fütyül.

Nézd végig a turbocsöveket, hogy hol találsz olajpárát. Ne csak cső repedést keress, de laza bilincset, ilyesmit is ellenőrizz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31377 Dátum: 2014.04.08 kedd, 17:29:51 »

Csak azért írtam mert azt mondják,hogy az Osztrák gázolaj milyen jó..



és itthon milyen gázolaj van?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #31378 Dátum: 2014.04.08 kedd, 18:43:01 »

Csak azért írtam mert azt mondják,hogy az Osztrák gázolaj milyen jó..



  Igen én is tapasztalom jobb a Német meg a Osztrák go és hálisten a kocsi fogyasztása is jó Német Bretten-töl Hegyeshalom Osztrák oldal utolso shell kut 806km 40l tankolok.1 tankal 1100 km tudok menni.Itthol ritkán tankolok 1 hetet kibirja a tank amig itthol vok.Héten kerül sor a go szürö, olaj+szürö,légszürö,pollen szürö csere.GO szüröt majd megvizslatom majd alaposabban belülröl milyen állapotba találom.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31379 Dátum: 2014.04.08 kedd, 18:50:13 »

Biztos lesz benne fém reszelék az mindegyikben van mert a pumpa az kopik sajnos.


  Igen én is tapasztalom jobb a Német meg a Osztrák go és hálisten a kocsi fogyasztása is jó Német Bretten-töl Hegyeshalom Osztrák oldal utolso shell kut 806km 40l tankolok.1 tankal 1100 km tudok menni.Itthol ritkán tankolok 1 hetet kibirja a tank amig itthol vok.Héten kerül sor a go szürö, olaj+szürö,légszürö,pollen szürö csere.GO szüröt majd megvizslatom majd alaposabban belülröl milyen állapotba találom.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31380 Dátum: 2014.04.08 kedd, 18:58:52 »

Üdv.Nekem is így kezdődött és később meg is állt az autó.Büdös a füst mint a  dög?




Szia
Az lenne a kérdésem hogy teljesen megált e az autód.
És hogy és hol javitattad meg és mibe fájt a dolog, hány injector volt rossz.
Én Salgotarjáni vagyok errefelé van e valami megoldás a dologra.
Bocs irtam egy privát mailt is töröld Köszi
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31381 Dátum: 2014.04.08 kedd, 19:11:14 »

Szia.Nekem az Osztrákoknál állt meg sajna.De én tudtam hogy mi a baja és még jó előre meg rendeltem bele mindent.A csúcsokat 200eu/db gyári újak voltak ez 4 db.A pumpát itt hol vettem 220000rt volt a gyári felújított.A csúcsokat mindig a kocsiban tartottam ha meg áll okkor valahol ki cseréltetem és haza jövök vele.Sterencsém volt mert ahol lakom pon van egy Ford szerviz és ott cserélték a csúcsokat..A pumpát a szerelőmmel cseréltük tank és minden cső át mosásával egybe kötve.Most is van nálam gyári felújított csúcs 4db.Amit 600eu/4db-ért rendeltem.

 
Szia
Az lenne a kérdésem hogy teljesen megált e az autód.
És hogy és hol javitattad meg és mibe fájt a dolog, hány injector volt rossz.
Én Salgotarjáni vagyok errefelé van e valami megoldás a dologra.
Bocs irtam egy privát mailt is töröld Köszi
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31382 Dátum: 2014.04.08 kedd, 19:15:32 »

Szia.Nekem az Osztrákoknál állt meg sajna.De én tudtam hogy mi a baja és még jó előre meg rendeltem bele mindent.A csúcsokat 200eu/db gyári újak voltak ez 4 db.A pumpát itt hol vettem 220000rt volt a gyári felújított.A csúcsokat mindig a kocsiban tartottam ha meg áll okkor valahol ki cseréltetem és haza jövök vele.Sterencsém volt mert ahol lakom pon van egy Ford szerviz és ott cserélték a csúcsokat..A pumpát a szerelőmmel cseréltük tank és minden cső át mosásával egybe kötve.Most is van nálam gyári felújított csúcs 4db.Amit 600eu/4db-ért rendeltem.

 
Köszi te asztán nagyon felkészült vagy ezt nevezem.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31383 Dátum: 2014.04.08 kedd, 19:17:14 »

neked is godod van?



4
Köszi te asztán nagyon felkészült vagy ezt nevezem.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31384 Dátum: 2014.04.08 kedd, 19:26:34 »

Ha érdekel nekem van 2db gyárilag újított csúcsom hátha jó a tiédbe.Tévesen lett rendelve már egy jó éve.Ki sincsenek bontva a csomagolásból.



neked is godod van?



Összel vettük pumpa hibásan tettünk bele egy jó pumpát szépen ment jó fogyasztott
letettem a kocsit télre most meg füstölget aztán nem szeretnék az autópályán lerobbanni
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31385 Dátum: 2014.04.08 kedd, 19:35:32 »

Küldtem privit.Indításkor füstöl? Akkor szerintem vége van.



Köszi ejdr 601d van benne igy vettük  az eladó mien mi az ára
Az ultrahangos tisztitást még lehet megpróbálom hátha csak valami leragadt benne
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31386 Dátum: 2014.04.08 kedd, 20:53:44 »

Küldtem privit.Indításkor füstöl? Akkor szerintem vége van.




Ha az autó állt 1-2 hónapot akkor, nagy esélye van a rendszerben pangó víz által okozott rozsdásodásra, ráadásul a nagynyomású is rozsdásodik és kikezdi a poharat, és a görgőket, ami egyből a csúcsok felé megy, és berakja a szelepeket. ha tegnap mondtad volna akkor mondtam volna, hogy mi lehet a gond.
Egy ultrahangos tisztítás lehetséges hogy segítene, viszont azonnal utána szűrő csere. Viszont, a nagynyomású is károsodott, kérdés mennyire.
A nagynyomású fel lett újítva, vagy újat raktál bele?
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.08 kedd, 20:55:31 írta andras2 » Naplózva
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31387 Dátum: 2014.04.08 kedd, 21:14:50 »

Ha az autó állt 1-2 hónapot akkor, nagy esélye van a rendszerben pangó víz által okozott rozsdásodásra, ráadásul a nagynyomású is rozsdásodik és kikezdi a poharat, és a görgőket, ami egyből a csúcsok felé megy, és berakja a szelepeket. ha tegnap mondtad volna akkor mondtam volna, hogy mi lehet a gond.
Egy ultrahangos tisztítás lehetséges hogy segítene, viszont azonnal utána szűrő csere. Viszont, a nagynyomású is károsodott, kérdés mennyire.
A nagynyomású fel lett újítva, vagy újat raktál bele?
Szia csak felujitott lett bele téve és ma kipoharaztuk óvatosan és a váltó felöl fecskendöbe jobbról balra számozva
  hidegen 1.5    3.5    3.6    4  
  melegen 2.5    3.9    3.8    5ml      itt egy picit tovább járt
Ha van ötlet szivesen fogadom
Esetleg a kis érték a rossz vagy a nagyobb .a 4-5 értéknél lévöt kivettem és ultra h tisztitóval tiszt. holnap próba
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.08 kedd, 21:19:08 írta verik » Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31388 Dátum: 2014.04.08 kedd, 21:29:35 »

Szia csak felujitott lett bele téve és ma kipoharaztuk óvatosan és a váltó felöl fecskendöbe jobbról balra számozva
  hidegen 1.5    3.5    3.6    4  
  melegen 2.5    3.9    3.8    5ml      itt egy picit tovább járt
Ha van ötlet szivesen fogadom
Esetleg a kis érték a rossz vagy a nagyobb .a 4-5 értéknél lévöt kivettem és ultra h tisztitóval tiszt. holnap próba


A kisérték a jó, de ha már viszed vidd mind a 4-et, gondolom azért csak a 4-5 ml-eset vinnéd, hogy ki tudd szűrni. így legalább mind megvan.
Hová viszed? van valaki Salgótarjánban aki ezzel foglalkozik? mennyit állt az autó, beindítás nélkül?
Naplózva
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31389 Dátum: 2014.04.08 kedd, 21:44:43 »

A kisérték a jó, de ha már viszed vidd mind a 4-et, gondolom azért csak a 4-5 ml-eset vinnéd, hogy ki tudd szűrni. így legalább mind megvan.
Hová viszed? van valaki Salgótarjánban aki ezzel foglalkozik? mennyit állt az autó, beindítás nélkül?
Van egy Bosch szerviz már azt az eggyet megtisztitották . Arra gondoltam hogy vissza rakom és kipróbálom meg megint kipoharazom hogy lássam
változott e valami. vagy két hónapot ált ki gondolta hogy ebböl baj lehet. A kisebb értékhez képest nem tulnagy az eltérés és érdekes hogy a
forscanos adatok is másikra utalnak nem Köszi a segitséget elsö mondeo nem egy egyszerü
belerázódni.
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31390 Dátum: 2014.04.08 kedd, 21:51:24 »

Van egy Bosch szerviz már azt az eggyet megtisztitották . Arra gondoltam hogy vissza rakom és kipróbálom meg megint kipoharazom hogy lássam
változott e valami. vagy két hónapot ált ki gondolta hogy ebböl baj lehet. A kisebb értékhez képest nem tulnagy az eltérés és érdekes hogy a
forscanos adatok is másikra utalnak nem Köszi a segitséget elsö mondeo nem egy egyszerü
belerázódni.

szét is szedték? gondolom igen, és rá tették e gépre? hogy kipróbálják? vagy csak bele a tisztítóba és kész.
Ha áll a gép akkor érdemes t2 olajat önteni a go-hoz, na meg hetente beindítani (legközelebb, biztos nem fogod elfelejteni)
Kíváncsi vagyok, holnap mire jutottál.
Naplózva
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31391 Dátum: 2014.04.08 kedd, 21:59:38 »

szét is szedték? gondolom igen, és rá tették e gépre? hogy kipróbálják? vagy csak bele a tisztítóba és kész.
Ha áll a gép akkor érdemes t2 olajat önteni a go-hoz, na meg hetente beindítani (legközelebb, biztos nem fogod elfelejteni)
Kíváncsi vagyok, holnap mire jutottál.
Nem szedték szét azt monták hogy akkor elmegy a kalibkódja ez igazlehet és nem tesztelték csak bele a tisztitóba
Opel zafira 2D volt elötte fél évig ált pöcre indult 1000km le semmi gond na de az nem cr rendszer ki gondolta
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31392 Dátum: 2014.04.08 kedd, 22:07:06 »

Nem szedték szét azt monták hogy akkor elmegy a kalibkódja ez igazlehet és nem tesztelték csak bele a tisztitóba
Opel zafira 2D volt elötte fél évig ált pöcre indult 1000km le semmi gond na de az nem cr rendszer ki gondolta

ajaj, a kód egy szétszeréstől, nem mehet el szerintem, ha cserélnek benne valamit akkor igen, ha belegondolsz, hogy ha benne van valami az hogy jön ki belőle, főleg a szelepben ami forog. nem lesz kellemes vége annak szomoru1
Naplózva
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31393 Dátum: 2014.04.09 szerda, 20:00:44 »

ajaj, a kód egy szétszeréstől, nem mehet el szerintem, ha cserélnek benne valamit akkor igen, ha belegondolsz, hogy ha benne van valami az hogy jön ki belőle, főleg a szelepben ami forog. nem lesz kellemes vége annak szomoru1

Szia Na talán kicsit szebben ment reggel és elvittem a szervizbe ott azt mondták hogy a két középsö tunik rossznak de tisztittasam ki a másik hármat
is . Tisztitás után ugy tünik hogy szebben jár nem füstölt jó az alapjárat az mondták próbáljam meg a metabond megasel plus adalékot de majd holnap reggel derül ki hogy ért e valamit az egész. Esetleg az adalék mellé még rakjak 2t 50literhez 1dl olajat.
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31394 Dátum: 2014.04.09 szerda, 20:15:16 »

Szia Na talán kicsit szebben ment reggel és elvittem a szervizbe ott azt mondták hogy a két középsö tunik rossznak de tisztittasam ki a másik hármat
is . Tisztitás után ugy tünik hogy szebben jár nem füstölt jó az alapjárat az mondták próbáljam meg a metabond megasel plus adalékot de majd holnap reggel derül ki hogy ért e valamit az egész. Esetleg az adalék mellé még rakjak 2t 50literhez 1dl olajat.


Szia, rakjál fullszintetikusat t2-öt, és cseréljetek egy go szűrőt is. hátha megúszod egy darabig még a nagy balhét. wow1
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31395 Dátum: 2014.04.09 szerda, 20:16:14 »

Szia, rakjál fullszintetikusat t2-öt, és cseréljetek egy go szűrőt is. hátha megúszod egy darabig még a nagy balhét. wow1

sokan a spurira esküsznek a pirosra.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31396 Dátum: 2014.04.09 szerda, 20:16:35 »

Szia.1dl kevés 50l hez.Én mindig tele tankolom és kb 2,5dl teszek hozzá amióta ki lett cserélve a rendszerem.És még is van fém reszelék a szűrőben.Ja és ezt is öntök bele minden tankolásakor:http://kleen-flo.hu/uzemanyag-rendszer-tisztito/diesel-adagolo-tisztito-detail



Szia Na talán kicsit szebben ment reggel és elvittem a szervizbe ott azt mondták hogy a két középsö tunik rossznak de tisztittasam ki a másik hármat
is . Tisztitás után ugy tünik hogy szebben jár nem füstölt jó az alapjárat az mondták próbáljam meg a metabond megasel plus adalékot de majd holnap reggel derül ki hogy ért e valamit az egész. Esetleg az adalék mellé még rakjak 2t 50literhez 1dl olajat.

« Utoljára szerkesztve: 2014.04.09 szerda, 20:20:38 írta tuza35 » Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31397 Dátum: 2014.04.09 szerda, 20:21:33 »


Nem az ásványi Castrol 2t a jó itt a fórumon ez olvastam
Naplózva
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31398 Dátum: 2014.04.09 szerda, 20:32:07 »

Szia.1dl kevés 50l hez.Én mindig tele tankolom és kb 2,5dl teszek hozzá amióta ki lett cserélve a rendszerem.És még is van fém reszelék a szűrőben.Ja és ezt is öntök bele minden tankolásakor:http://kleen-flo.hu/uzemanyag-rendszer-tisztito/diesel-adagolo-tisztito-detail



Szia te aztán mindent megteszel az autód egészsége érdekében
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31399 Dátum: 2014.04.09 szerda, 20:50:48 »

Azt kérdezném a tisztelt fórumtársaktól, hogy a 6 liter olaj beöntése után hol szokott lenni a nívó szint.
Esetleg a turbó rosszalkodása okozhat olajfogyást? nekem a 6 liter után a minimumon  van jelenleg. integet2

Üdv. A.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 621 622 623 624 625 626 627 [628] 629 630 631 632 633 634 635 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.