Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:01:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
622
623
624
625
626
627
628
[
629
]
630
631
632
633
634
635
636
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639148 alkalommal)
0 Felhasználó és 150 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31400 Dátum:
2014.04.09 szerda, 20:55:37 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.04.09 szerda, 20:50:48
Azt kérdezném a tisztelt fórumtársaktól, hogy a 6 liter olaj beöntése után hol szokott lenni a nívó szint.
Esetleg a turbó rosszalkodása okozhat olajfogyást? nekem a 6 liter után a minimumon van jelenleg.
Üdv. A.
a maxon.igen,a rossz lógó tengelyű turbó fogyaszthatja az olajat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31401 Dátum:
2014.04.09 szerda, 20:56:16 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.04.09 szerda, 20:50:48
Azt kérdezném a tisztelt fórumtársaktól, hogy a 6 liter olaj beöntése után hol szokott lenni a nívó szint.
Esetleg a turbó rosszalkodása okozhat olajfogyást? nekem a 6 liter után a minimumon van jelenleg.
Üdv. A.
Ha frissen öntötted bele a 6 litert és csak minimumnál van, az nem kóser. Nekem 6 liter után mindig max felett van pár mm-el.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31402 Dátum:
2014.04.09 szerda, 21:00:50 »
Ja.Csak az a baj hogy mégis hamar elkopik
Idézetet írta: verik - 2014.04.09 szerda, 20:32:07
Szia te aztán mindent megteszel az autód egészsége érdekében
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31403 Dátum:
2014.04.09 szerda, 21:25:37 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.09 szerda, 20:55:37
a maxon.igen,a rossz lógó tengelyű turbó fogyaszthatja az olajat.
Hail, igen amikor cseréltem nekem is maxon volt, mentem vele egy 400km-et közben eldurrant az egr alatti csövem, vontattam is ráadásul egy kis futót quaddal.
Egyszer kétszer jobban ráléptem a pedálra , (hazafelé durrant csővel) és felfütyült a turbó mint a tűzijáték rakéta. 2000 fordulat alatt tartottam, úgy jöttem 200 km-et. lehet akkor turbó javítás
üi, a generátor szuper volt, sikerült azt is megrepeszteni csapágycsere során, de csak 1 helyen, nem tököltem megheggesztettem, és meg lett oldva úgy.
generátor csapágyat otthon cserélni nem jó biznisz, főleg az elsőt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31404 Dátum:
2014.04.09 szerda, 21:46:55 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.04.09 szerda, 21:25:37
Hail, igen amikor cseréltem nekem is maxon volt, mentem vele egy 400km-et közben eldurrant az egr alatti csövem, vontattam is ráadásul egy kis futót quaddal.
Egyszer kétszer jobban ráléptem a pedálra , (hazafelé durrant csővel) és felfütyült a turbó mint a tűzijáték rakéta. 2000 fordulat alatt tartottam, úgy jöttem 200 km-et. lehet akkor turbó javítás
üi, a generátor szuper volt, sikerült azt is megrepeszteni csapágycsere során, de csak 1 helyen, nem tököltem megheggesztettem, és meg lett oldva úgy.
generátor csapágyat otthon cserélni nem jó biznisz, főleg az elsőt
auuuu....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31405 Dátum:
2014.04.09 szerda, 22:46:46 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.04.09 szerda, 20:50:48
Azt kérdezném a tisztelt fórumtársaktól, hogy a 6 liter olaj beöntése után hol szokott lenni a nívó szint.
Esetleg a turbó rosszalkodása okozhat olajfogyást? nekem a 6 liter után a minimumon van jelenleg.
Üdv. A.
Kapd le a turboról az elmenő csövet, és nézd meg, mennyire olajos belül (pl. tiszta PZS-vel). Mivel a turbo csúszócsapágya mellett óhatatlanul szivárog az olaj, ez a cső sosem lesz száraz, de nem lehet benne annyi olaj, hogy tocsogjon a zsebkendőn. Picit elszürkítheti, de annál többnek nem lenne szabad benne lenni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31406 Dátum:
2014.04.09 szerda, 23:32:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.09 szerda, 22:46:46
Kapd le a turboról az elmenő csövet, és nézd meg, mennyire olajos belül (pl. tiszta PZS-vel). Mivel a turbo csúszócsapágya mellett óhatatlanul szivárog az olaj, ez a cső sosem lesz száraz, de nem lehet benne annyi olaj, hogy tocsogjon a zsebkendőn. Picit elszürkítheti, de annál többnek nem lenne szabad benne lenni.
AndyA
köszi, körbejárom
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31407 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 11:43:29 »
Sziasztok!
Ma voltam szerelőnél a kocsimmal. Ugye elég rég óta úgy tűnik, hogy nem megy a turbóm(műszerfalon hiba nincs). Rá dugták egy gépre diagot futtatva. Találtak egy hiba üzit, ami a következő: "turbo sensor a"
A szaki kitörölte a hiba üzit, de ugye ezzel a hiba nem szűnt meg. Megkérdeztem mi a megoldás, de nem igazán tudott mit mondani. Át akarta vezetékelni a tűrbót, és vagy azt teljes egészében lecserélni. Tudván, hogy Angliában történik az eset és 2 hét múlva megyek haza ki kértem a véleményét, hogy így neki állna-e 2000 km-nek. Azt mondta, hogy meg tudom csinálni, az autó szépen stabilan jár, megy.
Vélemény? Mi ez a hiba üzenet vajon?
üdv
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31408 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 11:59:59 »
Idézetet írta: mobster - 2014.04.10 csütörtök, 11:43:29
Sziasztok!
Ma voltam szerelőnél a kocsimmal. Ugye elég rég óta úgy tűnik, hogy nem megy a turbóm(műszerfalon hiba nincs). Rá dugták egy gépre diagot futtatva. Találtak egy hiba üzit, ami a következő: "turbo sensor a"
A szaki kitörölte a hiba üzit, de ugye ezzel a hiba nem szűnt meg. Megkérdeztem mi a megoldás, de nem igazán tudott mit mondani. Át akarta vezetékelni a tűrbót, és vagy azt teljes egészében lecserélni. Tudván, hogy Angliában történik az eset és 2 hét múlva megyek haza ki kértem a véleményét, hogy így neki állna-e 2000 km-nek. Azt mondta, hogy meg tudom csinálni, az autó szépen stabilan jár, megy.
Vélemény? Mi ez a hiba üzenet vajon?
üdv
Ha nem hajtod agyon, esélyes, hogy hazaérsz, de csak szépen, lassacskán.
Pontos hibakód nincs?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31409 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 12:03:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.10 csütörtök, 11:59:59
Ha nem hajtod agyon, esélyes, hogy hazaérsz, de csak szépen, lassacskán.
Pontos hibakód nincs?
AndyA
Most hívtam vissza a szervizt, hogy biztos nincs-e ott még valami adat de csak ennyit mondott: "Sensor A, Turbo Valve"
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31410 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 12:16:05 »
Idézetet írta: mobster - 2014.04.10 csütörtök, 12:03:40
Most hívtam vissza a szervizt, hogy biztos nincs-e ott még valami adat de csak ennyit mondott: "Sensor A, Turbo Valve"
Pontos hibakód nélkül nem lesz egyszerű segíteni....
Ha a turbód egyáltalán nem dogozik akkor valószínű, hogy MAP szenzor.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31411 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 12:24:09 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.10 csütörtök, 12:16:05
Pontos hibakód nélkül nem lesz egyszerű segíteni....
Ha a turbód egyáltalán nem dogozik akkor valószínű, hogy MAP szenzor.
Már pedig a turbóm egyáltalán nem dolgozik....
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31412 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 12:33:37 »
Idézetet írta: mobster - 2014.04.10 csütörtök, 12:24:09
Már pedig a turbóm egyáltalán nem dolgozik....
Most raktam be a másik topicba (MK3 általános) képet a MAP szenzorról. Bontottan nem egy drága dolog és cserélni sem macerás.....
Először nézd meg, hogy csatlakozik -e rendesen...
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31413 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 12:36:49 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.10 csütörtök, 12:33:37
Most raktam be a másik topicba (MK3 általános) képet a MAP szenzorról. Bontottan nem egy drága dolog és cserélni sem macerás.....
Először nézd meg, hogy csatlakozik -e rendesen...
időközben meg találtam a hozzászólásod ott is. Nagyon örülök neki. Meg fogom nézni, hogy jól csatlakozik-e. Akkor ez mindenféle bontás nélkül megközelíthető?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31414 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 12:40:44 »
Idézetet írta: mobster - 2014.04.10 csütörtök, 12:36:49
időközben meg találtam a hozzászólásod ott is. Nagyon örülök neki. Meg fogom nézni, hogy jól csatlakozik-e. Akkor ez mindenféle bontás nélkül megközelíthető?
Azt nem tudom mennyire könnyen lehet fentről hozzáférni....nekem pont a másik oldalon van a Di-n. Én alulról a hűtővédő leszedése után simán hozzáfértem....még emelni sem kellett az autót.
Nézz be fentről és meglátod....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31415 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 12:44:58 »
Idézetet írta: mobster - 2014.04.10 csütörtök, 12:03:40
Most hívtam vissza a szervizt, hogy biztos nincs-e ott még valami adat de csak ennyit mondott: "Sensor A, Turbo Valve"
Kell legyen pontos hibakódja, mint pl. P0402.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31416 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 19:17:17 »
Sziasztok! Ma megvolt az olaj csere és a szürök cseréje.Olajbol ford formulát,go szüröböl mannt,a többi szüröböl alkot választottam és vettem 1 db jobbos valeo ablak törlölapátot 4500ft meg 1 olajleeresztö csavar tömitést 150ft.Össz:37500ft Bárdiba.Munkadij 11950ft ford szervizbe.Ja még 1 flakon spuri 2800ft ez autosbolt-bol.Érdemes betartani a cseréket mert tényleg mássabb a motor mozgása.
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31417 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 19:28:55 »
Idézetet írta: Dezsi - 2014.04.10 csütörtök, 19:17:17
Sziasztok! Ma megvolt az olaj csere és a szürök cseréje.Olajbol ford formulát,go szüröböl mannt,a többi szüröböl alkot választottam és vettem 1 db jobbos valeo ablak törlölapátot 4500ft meg 1 olajleeresztö csavar tömitést 150ft.Össz:37500ft Bárdiba.Munkadij 11950ft ford szervizbe.Ja még 1 flakon spuri 2800ft ez autosbolt-bol.Érdemes betartani a cseréket mert tényleg mássabb a motor mozgása.
Én sokallom mind a munkadíjat, mind az anyagköltséget
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31418 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 19:33:03 »
Idézetet írta: Dezsi - 2014.04.10 csütörtök, 19:17:17
Sziasztok! Ma megvolt az olaj csere és a szürök cseréje.Olajbol ford formulát,go szüröböl mannt,a többi szüröböl alkot választottam és vettem 1 db jobbos valeo ablak törlölapátot 4500ft meg 1 olajleeresztö csavar tömitést 150ft.Össz:37500ft Bárdiba.Munkadij 11950ft ford szervizbe.Ja még 1 flakon spuri 2800ft ez autosbolt-bol.Érdemes betartani a cseréket mert tényleg mássabb a motor mozgása.
Munkadíjban nem vagyok otthon, mert ezt a részét otthon csinálom, de az anyag nekem is soknak tűnik. A "szervíz egységcsomag" nálam olyan huszonegypár ezerre szokott kijönni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31419 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 19:56:47 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.04.10 csütörtök, 19:33:03
Munkadíjban nem vagyok otthon, mert ezt a részét otthon csinálom, de az anyag nekem is soknak tűnik. A "szervíz egységcsomag" nálam olyan huszonegypár ezerre szokott kijönni.
Én is ritkán megyek szervízbe, de egy ilyen beavatkozás kb 6000 Ft (1 óra) szokott lenni. Nekem a csere a következőképpen nézett ki:
Ford 5w-30 9162 Ft
Bosch olajszűrő 1664 Ft
Bosch levegőszűrő 2582 Ft
Bosch Üzemanyag szűrő 6360 Ft
Ez 19.768 Ft. Ha munkadíj is lett volna, megállt kb volna kb 25-be
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31420 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 19:59:26 »
Idézetet írta: Dezsi - 2014.04.10 csütörtök, 19:17:17
Sziasztok! Ma megvolt az olaj csere és a szürök cseréje.Olajbol ford formulát,go szüröböl mannt,a többi szüröböl alkot választottam és vettem 1 db jobbos valeo ablak törlölapátot 4500ft meg 1 olajleeresztö csavar tömitést 150ft.Össz:37500ft Bárdiba.Munkadij 11950ft ford szervizbe.Ja még 1 flakon spuri 2800ft ez autosbolt-bol.Érdemes betartani a cseréket mert tényleg mássabb a motor mozgása.
hát én otthon az árok fölött végzek ezekkel kb 1 óra alatt akkor ők a szervíben.egy óra pápán a fordnál 9500Ft körül van.van pofájuk az biztos
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31421 Dátum:
2014.04.11 péntek, 01:50:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.10 csütörtök, 11:59:59
Ha nem hajtod agyon, esélyes, hogy hazaérsz, de csak szépen, lassacskán.
Pontos hibakód nincs?
AndyA
130km/h-val jöhetek, vagy te lassabban jönnél?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
n3h3
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31422 Dátum:
2014.04.11 péntek, 06:47:07 »
Sziasztok!
önindítót keresek S.O.S
2001-es 2.0 tdci mondeomhoz!
70/3734089
előre is köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31423 Dátum:
2014.04.11 péntek, 07:21:46 »
Idézetet írta: mobster - 2014.04.11 péntek, 01:50:50
130km/h-val jöhetek, vagy te lassabban jönnél?
Inkább tartson kicsit tovább, de érj haza vele békében. Drága ám a trélereztetés...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31424 Dátum:
2014.04.11 péntek, 08:08:55 »
Idézetet írta: n3h3 - 2014.04.11 péntek, 06:47:07
Sziasztok!
önindítót keresek S.O.S
2001-es 2.0 tdci mondeomhoz!
70/3734089
előre is köszi
Ha BP közel van neked, akkor
www.oninditogenerator.hu
. Lehet, hogy van nekik raktáron csere darab vagy a tiedet felújítják pár óra alatt.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
csiotibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31425 Dátum:
2014.04.11 péntek, 17:00:00 »
Sziasztok.Meg uj vagyok itt.Lenne egy olyan kerdesem , h 2002 es TDCi 2.0 as mondeom van.Eddig a hosszu porlasztoim voltak 00101Z es vettem egy masik motort amiben rovid 504Z s van. Fog mukodni vele az autom vagy ez csak a 2003 utanni mondeokba valo? Segitsetek nekem legyszi. Koszi Tibi
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31426 Dátum:
2014.04.11 péntek, 17:03:34 »
Idézetet írta: csiotibi - 2014.04.11 péntek, 17:00:00
Sziasztok.Meg uj vagyok itt.Lenne egy olyan kerdesem , h 2002 es TDCi 2.0 as mondeom van.Eddig a hosszu porlasztoim voltak 00101Z es vettem egy masik motort amiben rovid 504Z s van. Fog mukodni vele az autom vagy ez csak a 2003 utanni mondeokba valo? Segitsetek nekem legyszi. Koszi Tibi
A motort akarod cserélni vagy csak a porlasztókat?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31427 Dátum:
2014.04.11 péntek, 18:49:52 »
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy valami fújó hang erősen be hallatszik az utastérbe 1.8 2-0 fordulatszámnál kezd hallatszani műszerfal alatt ott hallom hogy erősen fúj vagy szív valamin szívócsövet most cseréltem ki nem tujátok mi lehet a baj?
2001 2.0 TDCI 116 LE
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
boyszv
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31428 Dátum:
2014.04.11 péntek, 18:53:57 »
Sziasztok!
A következő hibakód pontosan mit jelent? Annyit értek belőle, hogy a kieg. fűtés ventilátorával van valami hiba.
===DTC B2454===
Code: B2454 - Auxiliary Heater Blower Fan Circuit Open
Module: Fuel Fired Coolant Heating Module
Diagnostic Trouble Code details
Auxiliary Heater Blower Fan Circuit Open
===END DTC B2454===
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv,
Viktor
Naplózva
2004/08 2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
csiotibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31429 Dátum:
2014.04.11 péntek, 19:59:41 »
Hat komplett motort vettem de rovid porlasztokkal es nekem meg az eredeti motorban hosszuak voltak.Szoval Zoleex tudsz nekem ebben segiteni?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.11 péntek, 20:04:38 írta csiotibi
»
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31430 Dátum:
2014.04.11 péntek, 21:16:31 »
Idézetet írta: csiotibi - 2014.04.11 péntek, 19:59:41
Hat komplett motort vettem de rovid porlasztokkal es nekem meg az eredeti motorban hosszuak voltak.Szoval Zoleex tudsz nekem ebben segiteni?
ezzel már bocs a kifejezésért de jól megszivattad magadat.a porlasztó szerintem nem használható a motorcsere meg eléggé macerás dolog! egyszerűbb ha szerzel porlasztókat és a motort amit vettél meg eladod!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31431 Dátum:
2014.04.12 szombat, 14:53:55 »
Idézetet írta: boyszv - 2014.04.11 péntek, 18:53:57
Sziasztok!
A következő hibakód pontosan mit jelent? Annyit értek belőle, hogy a kieg. fűtés ventilátorával van valami hiba.
===DTC B2454===
Code: B2454 - Auxiliary Heater Blower Fan Circuit Open
Module: Fuel Fired Coolant Heating Module
Diagnostic Trouble Code details
Auxiliary Heater Blower Fan Circuit Open
===END DTC B2454===
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv,
Viktor
Gázolajos állófűtésnél a ventilátor áramköre szakadt. Talán.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31432 Dátum:
2014.04.12 szombat, 15:32:45 »
Sziasztok!
Kiszedtem az izzítógyertyákat,leteszteltem,mind a 4 kuka.Hétfőn pesten vagyok,tudja valaki hol kaphatok elfogadható áron?
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31433 Dátum:
2014.04.12 szombat, 15:44:59 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.12 szombat, 14:53:55
Gázolajos állófűtésnél a ventilátor áramköre szakadt. Talán.
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2005/2_0/DIESEL/elektromos-rendszer/izzitas-alkatreszei/izzitogyertya/
Naplózva
sandiablo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31434 Dátum:
2014.04.12 szombat, 21:50:52 »
Sziasztok!
Van egy 2006-os mondeom amit szeretek és szeretném rendesen karbantartani és keresek egy jó -rendes-megbízható szerelőt!
Kérlek segítsetek! Tudnátok ajánlani valakit Budaörs - Budapest környékén valakit!
Előre is köszönöm a segítségetket!
Az alábbi a problémám:
Hidegen, indításkor az aksi és engine visszajelző 2-3 másodpercig villágit és addig gázra nem reagál. Ehez társul egy kis kékes füst. Utána minden rendben.
Melegen, nem indül pöcre, csak 2-3 hosszú probálkozásra.
A napokban (eddig kétszer), ha egy kicsit odatapostam (viszonylag az autózás kezdés után), villogni kezdett az izzitógyertya lámpa. Újraindításkor látszolag minden rendben.
Az Auto-Fort -nál (BP. Váci út) kicserélték a nagynyomású szivatyut - nem segített, minden maradt a régi. Visszavittem, egy napot nézegették, mérték, azt mondták, hogy a motor nagyon jó és az önindítót kell cserélni (mert kosz kerülhetett bele, emiatt áramveszteség ble.bla.bla).
NYILVÁNVALÓVÁ VÁLT HOGY NEM ÉRTENEK HOZZÁ ÉS MEGRÖVIDÍTETTEK EGY CSOMÓ PÉNZEL!
Próbáltam utána olvasni, és egy pár szakit felhívtam, mindegyik mást mondott, az adagoló csere/felújjítás -tól mindent hallottam...
Szóval a semmiségtöl a motor cseréig minden meg volt :-)
Naplózva
oritomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31435 Dátum:
2014.04.12 szombat, 23:14:10 »
Sziasztok
Egy 2002-es 130 lovas automata tdci-nek mennyi a normális (vegyes) fogyasztása?
Olvastam sokmindent, jó lenne tudni valami korrektebbet....
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31436 Dátum:
2014.04.12 szombat, 23:15:35 »
Idézetet írta: oritomi - 2014.04.12 szombat, 23:14:10
Sziasztok
Egy 2002-es 130 lovas automata tdci-nek mennyi a normális (vegyes) fogyasztása?
Olvastam sokmindent, jó lenne tudni valami korrektebbet....
7-8+ liter
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
oritomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31437 Dátum:
2014.04.12 szombat, 23:27:42 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.12 szombat, 23:15:35
7-8+ liter
köszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31438 Dátum:
2014.04.12 szombat, 23:58:08 »
Idézetet írta: sandiablo - 2014.04.12 szombat, 21:50:52
Sziasztok!
Van egy 2006-os mondeom amit szeretek és szeretném rendesen karbantartani és keresek egy jó -rendes-megbízható szerelőt!
Kérlek segítsetek! Tudnátok ajánlani valakit Budaörs - Budapest környékén valakit!
Előre is köszönöm a segítségetket!
Az alábbi a problémám:
Hidegen, indításkor az aksi és engine visszajelző 2-3 másodpercig villágit és addig gázra nem reagál. Ehez társul egy kis kékes füst. Utána minden rendben.
Melegen, nem indül pöcre, csak 2-3 hosszú probálkozásra.
A napokban (eddig kétszer), ha egy kicsit odatapostam (viszonylag az autózás kezdés után), villogni kezdett az izzitógyertya lámpa. Újraindításkor látszolag minden rendben.
Az Auto-Fort -nál (BP. Váci út) kicserélték a nagynyomású szivatyut - nem segített, minden maradt a régi. Visszavittem, egy napot nézegették, mérték, azt mondták, hogy a motor nagyon jó és az önindítót kell cserélni (mert kosz kerülhetett bele, emiatt áramveszteség ble.bla.bla).
NYILVÁNVALÓVÁ VÁLT HOGY NEM ÉRTENEK HOZZÁ ÉS MEGRÖVIDÍTETTEK EGY CSOMÓ PÉNZEL!
Próbáltam utána olvasni, és egy pár szakit felhívtam, mindegyik mást mondott, az adagoló csere/felújjítás -tól mindent hallottam...
Szóval a semmiségtöl a motor cseréig minden meg volt :-)
vélhetően porlasztó gondja lesz. Ha jól gondolom, amikor nem reagál gázpedálra, a fordulatszám 750 alatt van. Az enyémen ezt a jelenséget a porlasztók cseréje oldotta meg. Elvileg lehet még alacsony vezérlő modul feszültség is (gyenge akksi miatt) de a nagyobb gázadásra előjövő izzító jelzés inkább a porlasztók hibáját valószínűsíti.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
sandiablo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31439 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 20:35:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.12 szombat, 23:58:08
vélhetően porlasztó gondja lesz. Ha jól gondolom, amikor nem reagál gázpedálra, a fordulatszám 750 alatt van. Az enyémen ezt a jelenséget a porlasztók cseréje oldotta meg. Elvileg lehet még alacsony vezérlő modul feszültség is (gyenge akksi miatt) de a nagyobb gázadásra előjövő izzító jelzés inkább a porlasztók hibáját valószínűsíti.
Köszönöm, a tippeket, valamikor megnézem az aksi cserét, hátha a kisebb probléma okozza a jelenséget....
Esetleg, egy korrekt szakit/szerizt nem tudnál ajaánkani?
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31440 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 20:53:58 »
Idézetet írta: oritomi - 2014.04.12 szombat, 23:14:10
Sziasztok
Egy 2002-es 130 lovas automata tdci-nek mennyi a normális (vegyes) fogyasztása?
Olvastam sokmindent, jó lenne tudni valami korrektebbet....
szia
Bp 7-7,5 liter. Dugó, araszolás....
Egyéb nagyváros 6.5-7
Pálya 130-130+ 6,2-6.5
országút 5,3
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31441 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 20:56:43 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.04.13 vasárnap, 20:53:58
szia
Bp 7-7,5 liter. Dugó, araszolás....
Egyéb nagyváros 6.5-7
Pálya 130-130+ 6,2-6.5
országút 5,3
Mindenkinek ilyen keveset eszik a CI,csak a mienk zabál?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31442 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 01:05:11 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.04.13 vasárnap, 20:56:43
Mindenkinek ilyen keveset eszik a CI,csak a mienk zabál?
Nem, az enyém is, bizonyos esetekben. Pl. 2x5km Budapest, hideg üzem dugóban araszolással, max 40kmh sebesség=9L
De: 2+2 ember, tele csomag, 700as thule box, autópálya, 115kmh = 5.5L
( érdekes, hogy magyar és osztrák gázolajjal azonos)
Megj: van fogyasztás topic!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
varanus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31443 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 10:09:56 »
Üdv Mindenkinek!
Lehet nem pont idevágó a kérdés és azt is tudom,hogy lerágott csont de csak megkérdezem 2000tdci 2005 miért akarja a pillanatnyi fogyi mérő az átlagot számolni állandóan és miért megy fel a fogyasztás mérője állóhelyzetbe akár 15l ig és onnan a világ minden kincséért nem jön lejjebb csak ha újra indítom lehet e ezt módosítani vagy betanítani mint a normális fogyasztásmérők amit oda állítok a pillanatnyira akkor azt mutassa és ne önállósodjon ja és alapjáratban nem kellene neki 0.7 0.8l többet mutatni van e erre megoldás ennél a típusnál. Akár szoftver frissítéssel.
Köszönet
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31444 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 16:04:21 »
Idézetet írta: varanus - 2014.04.14 hétfő, 10:09:56
Üdv Mindenkinek!
Lehet nem pont idevágó a kérdés és azt is tudom,hogy lerágott csont de csak megkérdezem 2000tdci 2005 miért akarja a pillanatnyi fogyi mérő az átlagot számolni állandóan és miért megy fel a fogyasztás mérője állóhelyzetbe akár 15l ig és onnan a világ minden kincséért nem jön lejjebb csak ha újra indítom lehet e ezt módosítani vagy betanítani mint a normális fogyasztásmérők amit oda állítok a pillanatnyira akkor azt mutassa és ne önállósodjon ja és alapjáratban nem kellene neki 0.7 0.8l többet mutatni van e erre megoldás ennél a típusnál. Akár szoftver frissítéssel.
Köszönet
Valószínű nem a pillanatnyi fogyasztást méri per pillanat, hanem a beindítás óta megtett út fogyasztásának átlagát. állás után gondolom ha elindul és kimész a városbolt szép csendes utakon szépen elkezd lefelé kúszni.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31445 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 17:27:21 »
Idézetet írta: varanus - 2014.04.14 hétfő, 10:09:56
Üdv Mindenkinek!
Lehet nem pont idevágó a kérdés és azt is tudom,hogy lerágott csont de csak megkérdezem 2000tdci 2005 miért akarja a pillanatnyi fogyi mérő az átlagot számolni állandóan és miért megy fel a fogyasztás mérője állóhelyzetbe akár 15l ig és onnan a világ minden kincséért nem jön lejjebb csak ha újra indítom lehet e ezt módosítani vagy betanítani mint a normális fogyasztásmérők amit oda állítok a pillanatnyira akkor azt mutassa és ne önállósodjon ja és alapjáratban nem kellene neki 0.7 0.8l többet mutatni van e erre megoldás ennél a típusnál. Akár szoftver frissítéssel.
Köszönet
csak átlagfogyasztás méröd van.ami ha lenullázod akkor is csak a megtett ut átlagábol kalkulál.minél nagyobb a megtett út annál kevésbé fog változni az adat.ez nem pontos mérés csak kb.
Pillanatnyi fogyasztásméröd gyárilag nincs.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31446 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 19:10:00 »
Idézetet írta: coboy - 2014.04.14 hétfő, 17:27:21
csak átlagfogyasztás méröd van.ami ha lenullázod akkor is csak a megtett ut átlagábol kalkulál.minél nagyobb a megtett út annál kevésbé fog változni az adat.ez nem pontos mérés csak kb.
Pillanatnyi fogyasztásméröd gyárilag nincs.
Alf is mondta ha jól emlékszem van olyan évjáratu kocsi amiben belehet kapcsolni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31447 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 19:59:27 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.04.14 hétfő, 19:10:00
Alf is mondta ha jól emlékszem van olyan évjáratu kocsi amiben belehet kapcsolni.
hát
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31448 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 20:48:22 »
Üdv Urak.
Mikor kedve szottyan az autom-nak ilyen hangot hallat 2 ezres fordulatnál, videóban mellékelem. Nem mindig csinálja ezt.Valaki tapasztalt már hasonlót?
https://www.youtube.com/watch?v=swm3ky0V1ag
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31449 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 21:54:56 »
Valamelyik turbócső lyukas szerintem!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Oldalak:
1
...
622
623
624
625
626
627
628
[
629
]
630
631
632
633
634
635
636
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ