Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:46:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
624
625
626
627
628
629
630
[
631
]
632
633
634
635
636
637
638
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684864 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
blukacs1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31500 Dátum:
2014.04.18 péntek, 20:00:52 »
Sziasztok!
Van egy 2004 6. havi 2.0 115 lovas TDCI mondim motorkód HJBC.
Hibakód kiolvasásnál P0401 hibakód magában csak.
Hibajelenség izzítás jelző kigyullad turbó ki és vészüzem
EGR puceva megvolt semmi haszna
Bontott EGR csere hibajelenség maradt
Mi lehet még az okozója vannak ötletek?
A segítséget előre is köszönöm.
Üdv Balázs
Naplózva
06-20-930-24-85
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31501 Dátum:
2014.04.18 péntek, 20:08:52 »
Idézetet írta: blukacs1 - 2014.04.18 péntek, 20:00:52
Sziasztok!
Van egy 2004 6. havi 2.0 115 lovas TDCI mondim motorkód HJBC.
Hibakód kiolvasásnál P0401 hibakód magában csak.
Hibajelenség izzítás jelző kigyullad turbó ki és vészüzem
EGR puceva megvolt semmi haszna
Bontott EGR csere hibajelenség maradt
Mi lehet még az okozója vannak ötletek?
A segítséget előre is köszönöm.
Üdv Balázs
akkor kellene hibakódot olvasni mikor villog az izzitásjelző!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31502 Dátum:
2014.04.18 péntek, 20:52:22 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.18 péntek, 19:17:19
Magánszemélynél használt cikk eladáskor nincs szavatosság.
A kereskedő az más kategória.
Most akkor mi a fax van?
Én már nem tudom követni....mindenki mást mond.
Én tényleg úgy tudtam, hogy fél év...de a megfelelő kikötéssel kizárható a szavatosság/felelősség.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31503 Dátum:
2014.04.18 péntek, 21:33:32 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.18 péntek, 19:17:19
Magánszemélynél használt cikk eladáskor nincs szavatosság.
Ezt miből vezetted le? Esetleg egy hivatkozás? Vagy csak gondolod?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31504 Dátum:
2014.04.18 péntek, 22:23:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.18 péntek, 21:33:32
Ezt miből vezetted le? Esetleg egy hivatkozás? Vagy csak gondolod?
Szavatosság, jótállás....esetleg garancia, ezekhez fogyasztó-nak kell lennie az egyik félnek, azaz a vevőnek. Tehát fogyasztói szerződésnek kell létrejönnie.
Na most két magánszemély közt kötött adásvétel után nem lesz fogyasztó a vevő, mert az nem fogyasztói szerződés.
A fogyasztói szerződésnek az minősül, ha a két személy közül az egyik gazdasági, vagy szakmai foglalkozási körében köti a szerződést.
De rá lehet keresni több helyen, nekem ilyesmi rémlik.
De BT majd pontosít.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.18 péntek, 22:29:30 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31505 Dátum:
2014.04.19 szombat, 00:22:28 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2014.04.18 péntek, 07:30:34
Hali!
Azért nem kell a szerviznek sem hinni! Szeretik a nagy és kerek számokat. A lendkerék felújítására is van mód, ami a tapasztalatunk szerint időtálló és nem kerül több százezerbe. A villogó izzításjelző oka lehet a felsőholtponti jeladó hibája is. /nekem is az csinálta/. Az én egyik csúcsomat is temették, de érdekes némi tisztítás és vígan száguldozom vele már egy éve lassan. Érdemes elvinni és "fordos" szerelőhöz. Ott sokat lehet spórolni. Mindenki belátása szerint tegyen.
Kicsit túl van lihegve a mindent újítsunk fel. Az üza rendszer valóban hisztis, de nem annyira.
Üdv.
Azért soha sem hasonlíts ugyanolyan hibát a másikhoz mert nem egyforma.A felső holtponti jeladó hibától le is áll.Neked segítet a tisztitás honnan tudod neki fog-e???nem ujítanák fel egy elkopott lendkereket.Azért általában mindig a felujítás vagy a csere a vége.A csúcs hibáról tudnék neked olyat mondani amit átéltem,hogy ami itt előfordul az velem nem esett meg és mégis csere lett minden.Abban igazad van,hogy rendessen át kell nézetni!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31506 Dátum:
2014.04.19 szombat, 07:01:00 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.04.19 szombat, 00:22:28
Azért soha sem hasonlíts ugyanolyan hibát a másikhoz mert nem egyforma.A felső holtponti jeladó hibától le is áll.Neked segítet a tisztitás honnan tudod neki fog-e???nem ujítanák fel egy elkopott lendkereket.Azért általában mindig a felujítás vagy a csere a vége.A csúcs hibáról tudnék neked olyat mondani amit átéltem,hogy ami itt előfordul az velem nem esett meg és mégis csere lett minden.Abban igazad van,hogy rendessen át kell nézetni!!!
Tudtam, hogy ilyen "vita" alakul ki. Én a saját példámat mondtam el. Feltételezésekben nem mentem bele. A lenkerék felújítás eddig mindig bevált. Egy se jött vissza, hogy *** lett.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
P.Robi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31507 Dátum:
2014.04.19 szombat, 13:17:10 »
Idézetet írta: BLACK 74 - 2014.04.16 szerda, 07:31:49
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem és segítséget szeretnék kérni. Mk3 2.0 tdci mondeo van, azt vettem észre menet közben leesik a vízhőfok mutatóm és akkor el megy a turbóm is. Ha leállítom és újraindítom akkor megint minden rendben van. Napi egyszer megtörténik. Szerintem a ventilátor egyfolytában mehet ilyenkor.
Volt már valakinek ilyen gondja, ne keljen mindent kicserélnem mire rájövök mi a baja.
Köszönöm a segítséget előre is.
Szia!
Ellenőrizd le a hűtőfolyadék szintet, én télen jártam úgy hogy kiszáradt a tartály és megelőztek a "bevásárlókocsik" az autópályán. Feltöltöttem fagyállóval és azóta nem fordult elő a probléma. Érdemes megnézni a víz és olajköri termosztátot is, mert hideg motornál az olajkörinek zárva kellene lenni de ha nem nyit ki mert rossz akkor a hengerfejben már forr a hűtővíz és ennek kívülről nincs semmi jele.
Robi
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31508 Dátum:
2014.04.19 szombat, 14:09:57 »
Idézetet írta: P.Robi - 2014.04.19 szombat, 13:17:10
Szia!
Ellenőrizd le a hűtőfolyadék szintet, én télen jártam úgy hogy kiszáradt a tartály és megelőztek a "bevásárlókocsik" az autópályán. Feltöltöttem fagyállóval és azóta nem fordult elő a probléma. Érdemes megnézni a víz és olajköri termosztátot is, mert hideg motornál az olajkörinek zárva kellene lenni de ha nem nyit ki mert rossz akkor a hengerfejben már forr a hűtővíz és ennek kívülről nincs semmi jele.
Robi
Az olajköri termosztát nem csk az olajhűtőt zárja el hideg motornál? Ettől miért forrna a hengerfejben a víz? Max az olaj...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31509 Dátum:
2014.04.19 szombat, 18:44:30 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.18 péntek, 22:23:23
Szavatosság, jótállás....esetleg garancia, ezekhez fogyasztó-nak kell lennie az egyik félnek, azaz a vevőnek. Tehát fogyasztói szerződésnek kell létrejönnie.
Na most két magánszemély közt kötött adásvétel után nem lesz fogyasztó a vevő, mert az nem fogyasztói szerződés.
A fogyasztói szerződésnek az minősül, ha a két személy közül az egyik gazdasági, vagy szakmai foglalkozási körében köti a szerződést.
De rá lehet keresni több helyen, nekem ilyesmi rémlik.
De BT majd pontosít.
OFF:
A fogyasztói szerződés tényleg az, amit írsz.
Viszont a szavatosság nem a fogyasztói szerződésből következik.
A PTK (2013.V. tv.) 6. könyv XXIV. fejezete (hibás teljesítés) általános érvénnyel szabályozza a szavatosság kérdését, ezen belül a kellékszavatosság az irányadó (2. szakasz). A fogyasztói szerződésre különös szabályok vonatkoznak (pl. 6:159§ (2) ).
(én sem vagyok jogvégzett ember)
ON
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31510 Dátum:
2014.04.19 szombat, 20:02:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.19 szombat, 18:44:30
OFF:
A fogyasztói szerződés tényleg az, amit írsz.
Viszont a szavatosság nem a fogyasztói szerződésből következik.
A PTK (2013.V. tv.) 6. könyv XXIV. fejezete (hibás teljesítés) általános érvénnyel szabályozza a szavatosság kérdését, ezen belül a kellékszavatosság az irányadó (2. szakasz). A fogyasztói szerződésre különös szabályok vonatkoznak (pl. 6:159§ (2) ).
(én sem vagyok jogvégzett ember)
ON
OFF
A
hibás teljesítés
eleve magában foglalja az egyik fél szakmai foglalkozási körében köti a szerződést és ilyenkor nem a forgalmazó, hanem a gyártó viseli a szavatosság terheit. Ez a termény szavatosság.
Ez már eleve nem két magánember közötti adok-veszek.
Ha magánemberként eladok egy TV-t, akkor annak eleve nem is vállalhatnám a szavatosságát, mert nem én vagyok a gyártó és nincs semmilyen szerződés a gyártó és én közöttem, hogy rajtam keresztül bármi is intézhető, érvényesíthető lenne.
Persze lehet külön egyezség alapján garanciát, szavatosságot és fűt-fát ígérni az eladás reményében. Ha ez rögzítve van a szerződésen, akkor az más egyéni megegyezés.
Ha ezt az eladó mégsem teszi, akkor polgári perben lehet próbálkozni.
Egyéni megegyezés nélkül magánember és magánember közötti adok-veszek esetében nincs szavatosság. Eleve milyen alapon?
Képzelem, hogy ha valós lenne, akkor mennyi balhé lenne a vatera, olx, jófogás....stb. félresikerült használt cikk adásvételeiből.
BT nem akar nyilatkozni vagy még nem kereste ki......
ON
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31511 Dátum:
2014.04.19 szombat, 20:05:31 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.19 szombat, 20:02:44
BT nem akar nyilatkozni vagy még nem kereste ki......
ON
A BT most nem jogászkodik....újabban autószerelő (S-max szerelő)
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31512 Dátum:
2014.04.19 szombat, 20:11:30 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.19 szombat, 20:05:31
A BT most nem jogászkodik....újabban autószerelő (S-max szerelő)
Cipész kaptafánál......
Keveset futott tdci......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31513 Dátum:
2014.04.19 szombat, 20:46:10 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.19 szombat, 20:02:44
OFF
A
hibás teljesítés
eleve magában foglalja az egyik fél szakmai foglalkozási körében köti a szerződést és ilyenkor nem a forgalmazó, hanem a gyártó viseli a szavatosság terheit. Ez a termény szavatosság.
Ez már eleve nem két magánember közötti adok-veszek.
Ha magánemberként eladok egy TV-t, akkor annak eleve nem is vállalhatnám a szavatosságát, mert nem én vagyok a gyártó és nincs semmilyen szerződés a gyártó és én közöttem, hogy rajtam keresztül bármi is intézhető, érvényesíthető lenne.
Persze lehet külön egyezség alapján garanciát, szavatosságot és fűt-fát ígérni az eladás reményében. Ha ez rögzítve van a szerződésen, akkor az más egyéni megegyezés.
Ha ezt az eladó mégsem teszi, akkor polgári perben lehet próbálkozni.
Egyéni megegyezés nélkül magánember és magánember közötti adok-veszek esetében nincs szavatosság. Eleve milyen alapon?
Képzelem, hogy ha valós lenne, akkor mennyi balhé lenne a vatera, olx, jófogás....stb. félresikerült használt cikk adásvételeiből.
BT nem akar nyilatkozni vagy még nem kereste ki......
ON
OFF:
"A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett." (2013. V. tv. 6:157. §)
most tényleg posztoljam ide a
törvény szövegét
vagy elolvasod a hivatkozott részt? Nem kell nekem elhinni, ezért írtam pontos hivatkozást. Meg azért, hogy laikus agykattogtatás helyett pontos infók jelenjenek meg itt.
ON
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31514 Dátum:
2014.04.19 szombat, 21:03:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.19 szombat, 20:46:10
OFF:
"A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett." (2013. V. tv. 6:157. §)
most tényleg posztoljam ide a
törvény szövegét
vagy elolvasod a hivatkozott részt? Nem kell nekem elhinni, ezért írtam pontos hivatkozást. Meg azért, hogy laikus agykattogtatás helyett pontos infók jelenjenek meg itt.
ON
OFF
Értelek, de azzal én nem
teljesítek hibásan
ha eladom neked a használt TV-met. Én csak eladom, miért vállalnák én (kellene vállalnom) érte bármit is?
Amit korábban írtál hivatkozást a hibás teljesítésről, abban
fogyasztó
-ról van szó. Ott pedig eleve van fogyasztói szerződés.
Továbbra is azt mondom, hogy két magánember között kötött adásvételnél nincs fogyasztói szerep és ezért egyéb más sem.
Ha az adásvételből adódóan kár keletkezik a vevőnél, akkor az anyagi kár. Tehát polgári per. Ha bizonyíthatóan (nem könnyű) tudta az eladó, hogy rossz terméket ad el a termék piaci árában -tehát nem adott kedvezményt erre való tekintettel- akkor az csalás, megtévesztés. Nem szavatosság és hibás teljesítés és ilyesmi.
Egyik fél sem kötelezett és nincs szolgáltatás. Vagyon átruházás, tulajdonos váltás van.
Félre ne érts, nem nem hiszek neked és nem is vitázom (én) és semmi rossz szándékom nincs, de amit írtál hivatkozás abban az van, amiről én beszélek.
ON
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.19 szombat, 21:05:56 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31515 Dátum:
2014.04.20 vasárnap, 11:43:41 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.19 szombat, 21:03:37
OFF
Értelek, de azzal én nem
teljesítek hibásan
ha eladom neked a használt TV-met. Én csak eladom, miért vállalnák én (kellene vállalnom) érte bármit is?
Amit korábban írtál hivatkozást a hibás teljesítésről, abban
fogyasztó
-ról van szó. Ott pedig eleve van fogyasztói szerződés.
Továbbra is azt mondom, hogy két magánember között kötött adásvételnél nincs fogyasztói szerep és ezért egyéb más sem.
Ha az adásvételből adódóan kár keletkezik a vevőnél, akkor az anyagi kár. Tehát polgári per. Ha bizonyíthatóan (nem könnyű) tudta az eladó, hogy rossz terméket ad el a termék piaci árában -tehát nem adott kedvezményt erre való tekintettel- akkor az csalás, megtévesztés. Nem szavatosság és hibás teljesítés és ilyesmi.
Egyik fél sem kötelezett és nincs szolgáltatás. Vagyon átruházás, tulajdonos váltás van.
Félre ne érts, nem nem hiszek neked és nem is vitázom (én) és semmi rossz szándékom nincs, de amit írtál hivatkozás abban az van, amiről én beszélek.
ON
Akkor még 1x, utoljára:kérlek, olvasad el a hivatkozott törvényi részeket (ha kell, többször is). Amit írsz, nem felel meg a törvényben foglaltaknak, valamint a szubjektív logikádat tükrözi ("józan paraszti ész").
A ptk szerint magánember-magánember szerződés esetén is van hibás teljesítés (és ebből következően szavatosság), azzal, hogy amennyiben a jogosult (vevő) a szerződéskötés pillanatában fennálló hibá(ka)t ismerte, a kötelezett (eladó) kellékszavatossága kizárható (csak magánember - magánember viszonylatban!) .
Maradva a példádnál, eladod valakinek a használt, garancia utáni tv-det, de nem mondod meg neki, hogy pl. nem jó az audio-out csatlakozója, és erre a megtekintés során sem derül fény, akkor az bizony hibás teljesítésnek minősül és szavatossággal tartozol. Azonban ha az eladást megelőző megtekintés során elmondod az audio-out hibát, a vevő tudomásul veszi, akkor már mentesültél a szavatossági kötelezettség alól (esetleg az árat is ennek megfelelően állapítjátok meg)
Nem annyira bonyolult ez, sőt szerintem te is így csinálod általában.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31516 Dátum:
2014.04.20 vasárnap, 12:14:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.20 vasárnap, 11:43:41
Akkor még 1x, utoljára:kérlek, olvasad el a hivatkozott törvényi részeket (ha kell, többször is). Amit írsz, nem felel meg a törvényben foglaltaknak, valamint a szubjektív logikádat tükrözi ("józan paraszti ész").
A ptk szerint magánember-magánember szerződés esetén is van hibás teljesítés (és ebből következően szavatosság), azzal, hogy amennyiben a jogosult (vevő) a szerződéskötés pillanatában fennálló hibá(ka)t ismerte, a kötelezett (eladó) kellékszavatossága kizárható (csak magánember - magánember viszonylatban!) .
Maradva a példádnál, eladod valakinek a használt, garancia utáni tv-det, de nem mondod meg neki, hogy pl. nem jó az audio-out csatlakozója, és erre a megtekintés során sem derül fény, akkor az bizony hibás teljesítésnek minősül és szavatossággal tartozol. Azonban ha az eladást megelőző megtekintés során elmondod az audio-out hibát, a vevő tudomásul veszi, akkor már mentesültél a szavatossági kötelezettség alól (esetleg az árat is ennek megfelelően állapítjátok meg)
Nem annyira bonyolult ez, sőt szerintem te is így csinálod általában.
Még egy és én nem rágom tovább.
Nem kell újra átolvasnom, főleg nem többször. A valós jótállás-szavatosság fogyasztó szerződéskötés után alakul ki. Magánemberek között ilyen nincs, nem lehet.
Az más kategóriába esik, ahogyan írtam korábban és ott más a meghatározás probléma esetén. (csalás, megtévesztés) Ez nem hibás teljesítés!
Akárhogy is nézem, nincs a hivatkozásban magánemberekkel összefüggő hibás teljesítésre vonatkozó rész.
Más jótállási-szavatossági törvények vonatkoznak magszemélyre és cégre. Ennyi röviden ezt tény.
De lépjünk is tovább!
Viszont amit írsz az már ugye érdekes és bizonyíthatatlan terület. Kérdés, hogy szakértő tudja-e bizonyítani.......
Ha én soha nem használtam a TV-m audio out kimenetét, akkor ugye arról sem lehet tudomásom, hogy jó-e vagy rossz. Lehet már akkor is rossz volt, mikor én újként vásároltam. A vevő azonnal használni akarja az audio out-ot és nem jó. Hazudtam én, eltitkoltam én a hibát? Nem! Mert nem volt tudomásom róla.
Ráadásul elektronikai cikknél ugye ami ebben a pillanatban működik az nem biztos, hogy 5 perc múlva is működni fog. Nehéz ügyek ezek......
Valamint használt termékeknél sokszor többe kerülne a szakértő, per....mint a kár és így sajnos sokan pórul járnak. Persze az ellen a megoldás, hogy mindig érdemes kereskedésből vásárolni, még használ terméket is. De ezt meg sokan nem tudják megtenni.
Használt autónál, hogy a példánál maradjunk a szakértői vizsgálat dönti el, hogy a probléma fenn állt-e az adás-vétel előtt és az felismerhető volt-e az eladó számára, ergo tudnia kellett-e róla. Innen kezdődik a bonyodalom..... Senki nem akarja fizetni a szakértőt, ami előtt ugye hozzá sem szabad nyúlni a járműhöz. Ez egy fontos pont.
Mert ha valaki belenyúl, akkor az már nem az az állapot ahogy eladta..... ezért a szakértő már nem is vállalja...stb....stb.... és itt meg is szokott állni a dolog vagy lehet polgári pereskedni, de igazából reménytelen.
Sajnos nagyon jellemző a mai világban, hogy nagy számban elszaporodnak az átverések........mert aki károsodik az úgyse fog még pénzt áldozni szakértőre, bíróságra az őt megkárosító ellen, mert bukott eleget. Erre alapoznak a csalók!
Jót beszélgettünk, bár tehettük volna máshol is!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
mondi 77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31517 Dátum:
2014.04.20 vasárnap, 16:57:10 »
Üdv mindenki
Először is mindenkinek kellemes Húsvéti ünnepeket egy 2002-es tdci-ról van szó nem megy csak fekete füstöt ont magából és villan a malacfarok .De mielőtt villana egy kattanás lehet hallani és van amikor le is áll a motor tegnap lett cserélve két porlasztó .a gázolajszűrőbe kevés fémreszelék volt de a tankba nem volt. Tudom ,hogy hibát kellene olvasni de a kocsi 150 km-re van. mik az ilyen téren a tapasztalat ?
Naplózva
Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI 440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31518 Dátum:
2014.04.20 vasárnap, 16:58:49 »
Idézetet írta: mondi 77 - 2014.04.20 vasárnap, 16:57:10
Üdv mindenki
Először is mindenkinek kellemes Húsvéti ünnepeket egy 2002-es tdci-ról van szó nem megy csak fekete füstöt ont magából és villan a malacfarok .De mielőtt villana egy kattanás lehet hallani és van amikor le is áll a motor tegnap lett cserélve két porlasztó .a gázolajszűrőbe kevés fémreszelék volt de a tankba nem volt. Tudom ,hogy hibát kellene olvasni de a kocsi 150 km-re van. mik az ilyen téren a tapasztalat ?
Levegő csöveket nézzétek át a turbótól a motorig.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31519 Dátum:
2014.04.20 vasárnap, 17:24:22 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.20 vasárnap, 16:58:49
Levegő csöveket nézzétek át a turbótól a motorig.
Ebben nincs fojtószelep?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31520 Dátum:
2014.04.20 vasárnap, 17:32:15 »
Idézetet írta: mondi 77 - 2014.04.20 vasárnap, 16:57:10
Üdv mindenki
Először is mindenkinek kellemes Húsvéti ünnepeket egy 2002-es tdci-ról van szó nem megy csak fekete füstöt ont magából és villan a malacfarok .De mielőtt villana egy kattanás lehet hallani és van amikor le is áll a motor tegnap lett cserélve két porlasztó .a gázolajszűrőbe kevés fémreszelék volt de a tankba nem volt. Tudom ,hogy hibát kellene olvasni de a kocsi 150 km-re van. mik az ilyen téren a tapasztalat ?
Akkor másik 2 porlasztó is meg a szivattyút is meg kell nézni.Ha az leáll akkor a szivattyú is ludas lesr főleg a fémreszelék miatt.Átéltem ezt.Mi alapján cseréltetek 2 porlasztót ha nem volt hiba olvasás és főleg melyik 2-t???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondi 77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31521 Dátum:
2014.04.20 vasárnap, 20:17:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.04.20 vasárnap, 17:32:15
Akkor másik 2 porlasztó is meg a szivattyút is meg kell nézni.Ha az leáll akkor a szivattyú is ludas lesr főleg a fémreszelék miatt.Átéltem ezt.Mi alapján cseréltetek 2 porlasztót ha nem volt hiba olvasás és főleg melyik 2-t???
Volt hiba olvasás és az alapján lett cserélve .Az egész történet egy elcseszet szelep fedéltömítés cserével kezdődött és szilikon került a porlasztóba ,egy török szerelő Rotterdamba szikikonnal orvosolta a porlasztó melletti szivárgást de került a porlasztó végébe is . holnap tudok hibakódokat is mert felmegyek
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.20 vasárnap, 20:25:13 írta mondi 77
»
Naplózva
Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI 440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
jaszkari
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31522 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 00:23:37 »
Tisztelt Kollegák!
Ma reggel történt velem hogy a nyuszis ünnep kapcsán útnak indulva a 2.-3. kereszteződésben másodikba kapcsolva leállt Mondi villogó izzításjelzővel. Utána gond nélkül indult, de alapjáraton mintha rángatott volna. Következő sebességváltásnál ismét ugyenez. És még egyszer harmadszor is eljátszotta, aztán gond nélkül megérkeztünk a célunkba. Végigpörgettem itton a műszerfal teszt módját de nincs benne DTC kód.
Milyen problémára számíthatok a géppel?
Köszönöm előre is!
Naplózva
savage
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31523 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 01:37:51 »
Üdv Mindenkinek!
Motorolajjal kapcsolatos kérdésem lenne. Igazság szerint egy 2009-es Jaguar X-type-ról van szó, ami az MK3 Mondeo közeli rokona, ezért bátorkodom ide írni. 2.2d Ford Puma motor van az autóba, részecskeszűrővel szerelve. Melyik szabvány az irányadó a wss-m2c913-b-c-d vagy a wss-m2c934-b? A 2009-ben kiadott gépkönyve szerint a wss-m2c913-b szabvány az előírás, de tudomásom szerint ezek az olajok nem 'low saps' olajok, nem tesznek jót a DPF-nek.
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31524 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 01:40:28 »
Idézetet írta: jaszkari - 2014.04.21 hétfő, 00:23:37
Tisztelt Kollegák!
Ma reggel történt velem hogy a nyuszis ünnep kapcsán útnak indulva a 2.-3. kereszteződésben másodikba kapcsolva leállt Mondi villogó izzításjelzővel. Utána gond nélkül indult, de alapjáraton mintha rángatott volna. Következő sebességváltásnál ismét ugyenez. És még egyszer harmadszor is eljátszotta, aztán gond nélkül megérkeztünk a célunkba. Végigpörgettem itton a műszerfal teszt módját de nincs benne DTC kód.
Milyen problémára számíthatok a géppel?
Köszönöm előre is!
a műszertesztben nem fogsz látni üzemanyag rendszeri hibakódot.
Számítani bármire számíthatsz, az egyszerű szivárgás/levegősödéstől a teljes CR pumpa és porlasztó felújításig.
Érdemes rákeresni a p0251-es DTC hibaelhárítására itt a fórumon, ott megvan minden róla.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Imrus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31525 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 13:10:06 »
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Egy olyan szerelőt keresek, aki az MK3-as (automata) Mondeo 130 lovas TDCI rendszerében otthon van, megbízható és csak azt akarja cserélni-cseréltetni, amire tényleg szükség van.
A jelenség, hogy 4. és 5. fokozatban, kétezres fordulat alatt, amikor nyomatékot kéne leadnia hibát dob és tilt. Időnként csak visszavesz a teljesítményből, de gyakrabban le is áll. Hidegen indítással még bemelegedés után is jól kontrollálható, de félig meleg vagy meleg motornál csak 3-4 leállás-újraindítás után lehet csak használni. Sejtem, hogy valószínűleg a csúcsokkal lehet a probléma. Azonban a jelenség azért is érdekes, mert kb. 100.000 kilométerrel ezelőtt is nagy ritkán bedobta ezt a jelenséget, amikor pedig elvileg még újszerűek voltak benne a csúcsok, mert 100.000-nél még az előző tulaj cseréltette őket. Így most nem szeretnék egy több százezres komplett felújítás után azzal szembesülni, hogy a hiba még mindig fennáll, mert valójában a kopás mellett főként csak egy pár tízezres akármit kellett volna kicserélni vagy kitisztítani.
Hálásan köszönöm a segítségeteket és a kontaktokat.
Üdv,
Imi
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31526 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 13:14:36 »
Idézetet írta: Imrus - 2014.04.21 hétfő, 13:10:06
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Egy olyan szerelőt keresek, aki az MK3-as (automata) Mondeo 130 lovas TDCI rendszerében otthon van, megbízható és csak azt akarja cserélni-cseréltetni, amire tényleg szükség van.
A jelenség, hogy 4. és 5. fokozatban, kétezres fordulat alatt, amikor nyomatékot kéne leadnia hibát dob és tilt. Időnként csak visszavesz a teljesítményből, de gyakrabban le is áll. Hidegen indítással még bemelegedés után is jól kontrollálható, de félig meleg vagy meleg motornál csak 3-4 leállás-újraindítás után lehet csak használni. Sejtem, hogy valószínűleg a csúcsokkal lehet a probléma. Azonban a jelenség azért is érdekes, mert kb. 100.000 kilométerrel ezelőtt is nagy ritkán bedobta ezt a jelenséget, amikor pedig elvileg még újszerűek voltak benne a csúcsok, mert 100.000-nél még az előző tulaj cseréltette őket. Így most nem szeretnék egy több százezres komplett felújítás után azzal szembesülni, hogy a hiba még mindig fennáll, mert valójában a kopás mellett főként csak egy pár tízezres akármit kellett volna kicserélni vagy kitisztítani.
Hálásan köszönöm a segítségeteket és a kontaktokat.
Üdv,
Imi
Hali!
Először is: Mikori a kocsid? Mert ha még facelift előtti,lehet a CMP jeladód döglődik,amiatt áll le a kocsid. Az EGR szelepet érdemes ledugózni,előtte a szívósort pucolni. Ha a hibát kidobja,kellene egy hibakódot olvastatni,azt ide beírod,és majd az okosok megmondják,mi a baj
Naplózva
Imrus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31527 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 13:36:10 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.04.21 hétfő, 13:14:36
Hali!
Először is: Mikori a kocsid? Mert ha még facelift előtti,lehet a CMP jeladód döglődik,amiatt áll le a kocsid. Az EGR szelepet érdemes ledugózni,előtte a szívósort pucolni. Ha a hibát kidobja,kellene egy hibakódot olvastatni,azt ide beírod,és majd az okosok megmondják,mi a baj
Köszönöm a gyors infókat. :-)
Az autó 2003. 2. havi gyártású, még a facelift előtti darab.
Van ötleted, hogy kihez érdemes elvinni?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31528 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 13:39:55 »
Idézetet írta: Imrus - 2014.04.21 hétfő, 13:36:10
Köszönöm a gyors infókat. :-)
Az autó 2003. 2. havi gyártású, még a facelift előtti darab.
Van ötleted, hogy kihez érdemes elvinni?
Ha elárulod hol laksz akkor egyszerűbben tudunk szakit ajánlani.
Pesten tudok....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Imrus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31529 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 13:42:38 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.21 hétfő, 13:39:55
Ha elárulod hol laksz akkor egyszerűbben tudunk szakit ajánlani.
Pesten tudok....
Néma gyereknek... :-D
Budapesti vagyok. :-)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31530 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 13:51:03 »
Idézetet írta: Imrus - 2014.04.21 hétfő, 13:42:38
Néma gyereknek... :-D
Budapesti vagyok. :-)
Akkor Viket ajánlom. Küldöm privátban az elérhetőségét.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31531 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 17:10:13 »
Hello !
Azt honnan tudhatom, hogy EURO4 es motor van e az autóban?
Köszi!
M.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
jaszkari
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31532 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 17:13:59 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.21 hétfő, 01:40:28
a műszertesztben nem fogsz látni üzemanyag rendszeri hibakódot.
Számítani bármire számíthatsz, az egyszerű szivárgás/levegősödéstől a teljes CR pumpa és porlasztó felújításig.
Érdemes rákeresni a p0251-es DTC hibaelhárítására itt a fórumon, ott megvan minden róla.
Köszi a választ! Levettem ma a műanyag burkolatot gázolajnyomok után kutatva és a 4. henger teteje eléggé olajos.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31533 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 17:44:04 »
Idézetet írta: wmatyas - 2014.04.21 hétfő, 17:10:13
Hello !
Azt honnan tudhatom, hogy EURO4 es motor van e az autóban?
Köszi!
M.
Az évjárat aéalpján annak kell lenni.A turbód vákumos akkor nem,ha elektromos azaz van rajta egy elektromos doboz akkor EURO4.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31534 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 18:19:46 »
Idézetet írta: wmatyas - 2014.04.21 hétfő, 17:10:13
Hello !
Azt honnan tudhatom, hogy EURO4 es motor van e az autóban?
Köszi!
M.
Ha jól tudom 2005-ben még volt ilyen is, meg olyan is. Ha a forgalmi engedélyben a V.9.-nél 10-es szám szerepel akkor EURO5, ha nem, nem.
Naplózva
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31535 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 18:44:47 »
Sziasztok.
Köszi, megnéztem, V.9: 10 es szám.
akkor most már ezt is tudom!
Idézetet írta: siky - 2014.04.21 hétfő, 18:19:46
Ha jól tudom 2005-ben még volt ilyen is, meg olyan is. Ha a forgalmi engedélyben a V.9.-nél 10-es szám szerepel akkor EURO5, ha nem, nem.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31536 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 18:45:45 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.21 hétfő, 18:19:46
Ha jól tudom 2005-ben még volt ilyen is, meg olyan is. Ha a forgalmi engedélyben a V.9.-nél 10-es szám szerepel akkor EURO5, ha nem, nem.
Euro 5 ?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31537 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 18:49:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.21 hétfő, 18:45:45
Euro 5 ?
Taxis,neki az
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31538 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 18:50:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.21 hétfő, 18:45:45
Euro 5 ?
Ezzel magyarázza, hogy miért olyan magas a fuvardíj!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31539 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 18:52:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.21 hétfő, 18:45:45
Euro 5 ?
+-
Naplózva
mferkó
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31540 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 20:41:54 »
Sziasztok!
Lehet, hogy eretnekség, amit kérdezek: 4 éve hajtom a TDDI-t (természetsen mindkettőnk megelégedésére...), de lassan cserén gondolkodom... A Jaguar X-Type-on (is) megakadt a szemem, ami ugye "álruhába bújt Mondeo". Vajon annak is Delphi system a befecskendező rendszere???
kösz
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31541 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 20:56:48 »
Idézetet írta: mferkó - 2014.04.21 hétfő, 20:41:54
Sziasztok!
Lehet, hogy eretnekség, amit kérdezek: 4 éve hajtom a TDDI-t (természetsen mindkettőnk megelégedésére...), de lassan cserén gondolkodom... A Jaguar X-Type-on (is) megakadt a szemem, ami ugye "álruhába bújt Mondeo". Vajon annak is Delphi system a befecskendező rendszere???
kösz
Igen,szerintem ugyanaz a motor koppra benne
Naplózva
RobRob
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31542 Dátum:
2014.04.22 kedd, 08:29:56 »
Sziasztok,
van esetleg valamelyikőtöknek tapasztalata Dunkaeszin a Kállay autósbolt/szervízzel?
Illetve meg tudnátok adni a fórumon sokat emlegetett Vik elérhetőségét?
Köszöönm!
Üdv,
Robi
Naplózva
ruby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31543 Dátum:
2014.04.22 kedd, 08:37:57 »
Sziasztok,
Sajnos fekete füstöt ereget az autóm, miközben a motor szaggat. A füst gyakoribb/folyamatosabb, mint a szaggatás.
Ez porlasztó problèma? Pesten mit ajànlotok diagnosztikára, hova vigyem?
Köszi
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31544 Dátum:
2014.04.22 kedd, 09:06:00 »
Idézetet írta: ruby - 2014.04.22 kedd, 08:37:57
Sziasztok,
Sajnos fekete füstöt ereget az autóm, miközben a motor szaggat. A füst gyakoribb/folyamatosabb, mint a szaggatás.
Ez porlasztó problèma? Pesten mit ajànlotok diagnosztikára, hova vigyem?
Köszi
Hogyan szaggat? Milyen fordulaton? Hibakódot dob?(villog a motorkontroll/izzitasjelzo?) mikori az auto? EGR dugozva van?
Naplózva
ruby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31545 Dátum:
2014.04.22 kedd, 09:32:32 »
Hibakód nincsen, nem gyulladt ki semmi.
2005ös az autó, dugózva nem volt (6 éve van nálam).
A szaggatás valtozó, ma reggel pl nem is éreztem a vàrosban. 1500-2000 körül emlékszem, de nem figyeltem igazán.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31546 Dátum:
2014.04.22 kedd, 09:34:05 »
Idézetet írta: ruby - 2014.04.22 kedd, 09:32:32
Hibakód nincsen, nem gyulladt ki semmi.
2005ös az autó, dugózva nem volt (6 éve van nálam).
A szaggatás valtozó, ma reggel pl nem is éreztem a vàrosban. 1500-2000 körül emlékszem, de nem figyeltem igazán.
Turbócsöveket nézd át....az EGR alattival kezdeném.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ruby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31547 Dátum:
2014.04.22 kedd, 09:59:32 »
Őszinte leszek, nem vagyok egy nagy spîler ebben, inkább elvinnèm valahova, csak nem tudom merre.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31548 Dátum:
2014.04.22 kedd, 10:03:29 »
Idézetet írta: ruby - 2014.04.22 kedd, 09:59:32
Őszinte leszek, nem vagyok egy nagy spîler ebben, inkább elvinnèm valahova, csak nem tudom merre.
Ha elárulod hol laksz akkor könnyebben tudunk ajánlani valakit aki ért hozzá.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ruby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31549 Dátum:
2014.04.22 kedd, 10:08:36 »
Hát jó...
Budapest, Óbuda, de jövök megyek a városban.
Apropó, nagy bajt okozhat ha óvatosan is, de hasznàlom?
Naplózva
Oldalak:
1
...
624
625
626
627
628
629
630
[
631
]
632
633
634
635
636
637
638
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ