Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:20:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 647 648 649 650 651 652 653 [654] 655 656 657 658 659 660 661 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683587 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32650 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 20:42:24 »

Sziasztok!!
Mk 3 2.0.tdci 131 le mondeo eljár étolajjal? Ha igen, lehetnek e gondok? Mik? Mennyi ido utan? Koszi.

Szia, a jovedeki adocsalast imadjak a NAV-osok. A bunti lehet akar szazmillio is, de lehet, hogy tevedek. De az egymilla is ***. Udv!
Naplózva
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32651 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 23:04:31 »

Szevasztok!
Vazolom, ami eddig volt, van.
A kocsi sportos vezetesnel, uzemmeleg motorral vesztett az erejebol, malacfarok. Ujrainditas, tovabbhaladas. 70 merfold per ora korul malacfarok vagy motorleallas.
Hibakodolvasas eredmenye: U1900 CAN. Villanyasz haverom azt mondja, azt szivas kimerni, egyszer talalkoztak a kollegaival CAN BUS hibaval es egy het utan feladtak.
Kicsereltem az uzemanyagszurot, hatarozotan jobb, sportos vezetesnel is ugy kellett kieroszakolni belole a malacfarkat. Mar kepes volt 90 merfold per oras sebessegre is, leallast nem produkalt, csak malacfarkat, es lenyegesen kisebb szamban, haromszor, mint elozoleg. Ez egy feloras probakor volt a palyan. Szurocsere elott otpercenkent is produkalta a hibakat.
Mi a velemenyetek? Udv!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32652 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 23:15:04 »

Szevasztok!
Vazolom, ami eddig volt, van.
A kocsi sportos vezetesnel, uzemmeleg motorral vesztett az erejebol, malacfarok. Ujrainditas, tovabbhaladas. 70 merfold per ora korul malacfarok vagy motorleallas.
Hibakodolvasas eredmenye: U1900 CAN. Villanyasz haverom azt mondja, azt szivas kimerni, egyszer talalkoztak a kollegaival CAN BUS hibaval es egy het utan feladtak.
Kicsereltem az uzemanyagszurot, hatarozotan jobb, sportos vezetesnel is ugy kellett kieroszakolni belole a malacfarkat. Mar kepes volt 90 merfold per oras sebessegre is, leallast nem produkalt, csak malacfarkat, es lenyegesen kisebb szamban, haromszor, mint elozoleg. Ez egy feloras probakor volt a palyan. Szurocsere elott otpercenkent is produkalta a hibakat.
Mi a velemenyetek? Udv!
Ez csak rész megoldás,ott a csúcsokkal hiba lesz,mert nem tartják vagy a csúcsok a nyomást vagy a szibvattyú.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32653 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 23:15:44 »

Szevasztok!
Vazolom, ami eddig volt, van.
A kocsi sportos vezetesnel, uzemmeleg motorral vesztett az erejebol, malacfarok. Ujrainditas, tovabbhaladas. 70 merfold per ora korul malacfarok vagy motorleallas.
Hibakodolvasas eredmenye: U1900 CAN. Villanyasz haverom azt mondja, azt szivas kimerni, egyszer talalkoztak a kollegaival CAN BUS hibaval es egy het utan feladtak.
Kicsereltem az uzemanyagszurot, hatarozotan jobb, sportos vezetesnel is ugy kellett kieroszakolni belole a malacfarkat. Mar kepes volt 90 merfold per oras sebessegre is, leallast nem produkalt, csak malacfarkat, es lenyegesen kisebb szamban, haromszor, mint elozoleg. Ez egy feloras probakor volt a palyan. Szurocsere elott otpercenkent is produkalta a hibakat.
Mi a velemenyetek? Udv!

Nehéz kimérni?
Egy hét után feladták?
Hm.....az egyik legegyszerűbb, hiszen összesen 2 vezeték van.
Tudni kell, hogy hogyan és mit és hol. Egy multiméter bőven elég.
Ha a hálózat rendben és mégis előfordul kommunikációs hiba, akkor érdemes szkóppal rámenni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32654 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 23:25:37 »

Ja, ezt mondta, meg hogy ha egyaltalan, akkor javitani is nehez, mert ez egy adatkabel, meg ellenallasok, meg forrasztas, hibalehetoseg...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32655 Dátum: 2014.06.10 kedd, 07:25:46 »

Ja, ezt mondta, meg hogy ha egyaltalan, akkor javitani is nehez, mert ez egy adatkabel, meg ellenallasok, meg forrasztas, hibalehetoseg...

Mi a nehéz vezetékek javításában?
A lezáró ellenállások a modulokban, vezérlőkben vannak szinte mindig.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32656 Dátum: 2014.06.10 kedd, 07:50:41 »

Szevasztok!
Vazolom, ami eddig volt, van.
A kocsi sportos vezetesnel, uzemmeleg motorral vesztett az erejebol, malacfarok. Ujrainditas, tovabbhaladas. 70 merfold per ora korul malacfarok vagy motorleallas.
Hibakodolvasas eredmenye: U1900 CAN. Villanyasz haverom azt mondja, azt szivas kimerni, egyszer talalkoztak a kollegaival CAN BUS hibaval es egy het utan feladtak.
Kicsereltem az uzemanyagszurot, hatarozotan jobb, sportos vezetesnel is ugy kellett kieroszakolni belole a malacfarkat. Mar kepes volt 90 merfold per oras sebessegre is, leallast nem produkalt, csak malacfarkat, es lenyegesen kisebb szamban, haromszor, mint elozoleg. Ez egy feloras probakor volt a palyan. Szurocsere elott otpercenkent is produkalta a hibakat.
Mi a velemenyetek? Udv!
még az is lehet,hogy nincs nagy probléma,hanem csak fel levegősödik a rendszer a résolajcsövek körül vagy a szűrőnél.Nincs gázolaj sehol a csúcsok körül,vagy a szűrőnél?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32657 Dátum: 2014.06.10 kedd, 09:01:00 »

Nehéz kimérni?
Egy hét után feladták?
Hm.....az egyik legegyszerűbb, hiszen összesen 2 vezeték van.
Tudni kell, hogy hogyan és mit és hol. Egy multiméter bőven elég.
Ha a hálózat rendben és mégis előfordul kommunikációs hiba, akkor érdemes szkóppal rámenni.
Jo reggelt, nekem azt mondta, bahalizza az egesz kocsit a vonohorogtol az ABS-en at a szenzorokig. Sad Meg kerdezte, hogy nem hajtottak-e vegre olyan javitast, amit esetleg elronthattak. Egy masfel evvel ezelotti dolgot leltem a szervizkonyvben, ami esetleg szamit.


Carry out ids check and clear codes, clean Inlet Metering Valve connector and Fuel Rail Pressure connector, reprogramme Injector Control Unit and Power-train Control Module
Naplózva
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32658 Dátum: 2014.06.10 kedd, 09:03:06 »

még az is lehet,hogy nincs nagy probléma,hanem csak fel levegősödik a rendszer a résolajcsövek körül vagy a szűrőnél.Nincs gázolaj sehol a csúcsok körül,vagy a szűrőnél?
Hello, meg nem neztem. Nemsoka nezem. Koszi a tippet.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32659 Dátum: 2014.06.10 kedd, 09:11:48 »

Jo reggelt, nekem azt mondta, bahalizza az egesz kocsit a vonohorogtol az ABS-en at a szenzorokig. Sad Meg kerdezte, hogy nem hajtottak-e vegre olyan javitast, amit esetleg elronthattak. Egy masfel evvel ezelotti dolgot leltem a szervizkonyvben, ami esetleg szamit.


Carry out ids check and clear codes, clean Inlet Metering Valve connector and Fuel Rail Pressure connector, reprogramme Injector Control Unit and Power-train Control Module

Nem hálózza be az egész autót. Az mk3-nál nem.
Vonóhorognál főleg nincs, de a szenzoroknál se. A modulok, vezérlők között van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #32660 Dátum: 2014.06.10 kedd, 09:14:58 »

Sziasztok!

Alapjáraton néha beremeg a kocsi, olyan mintha el akarna indulni. Ha kinyomom a kuplungot akkor is, és néha még valami súrlódó hang is hallatszik. Szerintetek mi lehet ez. Remélem nem lendkerék probléma. A segítséget előre is köszönöm. Ja a kocsi 2003-as 2.0 tdci
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32661 Dátum: 2014.06.10 kedd, 09:16:23 »

Nem hálózza be az egész autót. Az mk3-nál nem.
Vonóhorognál főleg nincs, de a szenzoroknál se. A modulok, vezérlők között van.

Ja, nem 2002-es a kocsi, hanem 2003-as, mindhart javitom (vagy nem). Vicces, mert a rendszam alapjan 2002-es.
Es amit mondasz most, az ket kabel vagy sok es szivas?
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.10 kedd, 09:23:44 írta rudyka » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32662 Dátum: 2014.06.10 kedd, 10:10:30 »

Ja, nem 2002-es a kocsi, hanem 2003-as, mindhart javitom (vagy nem). Vicces, mert a rendszam alapjan 2002-es.
Es amit mondasz most, az ket kabel vagy sok es szivas?

Nem tudom, hogy milyen az angol forgalmi, de itt meg tudod nézni alvázszám alapján az autód főbb adatait, amikkel kijött a gyárból.
Naplózva
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32663 Dátum: 2014.06.10 kedd, 10:14:45 »

Nem tudom, hogy milyen az angol forgalmi, de itt meg tudod nézni alvázszám alapján az autód főbb adatait, amikkel kijött a gyárból.
Koszi a tippet.
Naplózva
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32664 Dátum: 2014.06.10 kedd, 10:43:11 »

még az is lehet,hogy nincs nagy probléma,hanem csak fel levegősödik a rendszer a résolajcsövek körül vagy a szűrőnél.Nincs gázolaj sehol a csúcsok körül,vagy a szűrőnél?
Az egyik csucsnal van olaj. Nem tocsog benne, de van eleg.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32665 Dátum: 2014.06.10 kedd, 10:47:59 »

Az egyik csucsnal van olaj. Nem tocsog benne, de van eleg.
addig nem is érdemes tovább menni.azt a szivárgást megkell szüntetni.ott falsot szív-hat....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32666 Dátum: 2014.06.10 kedd, 10:49:31 »

addig nem is érdemes tovább menni.azt a szivárgást megkell szüntetni.ott falsot szív-hat....
Koszi, de hogy kell megszuntetni? Cheesy Analfabeka vagyok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32667 Dátum: 2014.06.10 kedd, 10:51:11 »

Koszi, de hogy kell megszuntetni? Cheesy Analfabeka vagyok.
ha a hollandiknál szivárog,megkell húzni egy villás kulccsal,ha a résolajcsöveknél,akkor résolajcsövet kellhet cserélni,és vagy Ó gyűrűt.
felkell tárni a hiba helyét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32668 Dátum: 2014.06.10 kedd, 11:39:36 »

ha a hollandiknál szivárog,megkell húzni egy villás kulccsal,ha a résolajcsöveknél,akkor résolajcsövet kellhet cserélni,és vagy Ó gyűrűt.
felkell tárni a hiba helyét.
Koszi szepen.
Motorolaj folyt ra (nem a hollandinal, a toveben). Nincs diesel szaga. Sad A kabelek elvileg rendben. A motorvezerlo mintha paras lenne, a kek muanyagon, de nincs szetrohadva. Brrr!
Miutan meg lett bolygatva, most mar 100 mph-t birt menni (tobbet nem mertem, ket hiba volt a feloras menetben), egyre szebb. De nem az igazi.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.10 kedd, 15:28:17 írta rudyka » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32669 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:21:08 »

Koszi szepen.
Motorolaj folyt ra (nem a hollandinal, a toveben). Nincs diesel szaga. Sad A kabelek elvileg rendben. A motorvezerlo mintha paras lenne, a kek muanyagon, de nincs szetrohadva. Brrr!
Miutan meg lett bolygatva, most mar 100 mph-t birt menni (tobbet nem mertem, ket hiba volt a feloras menetben), egyre szebb. De nem az igazi.
lehet ott motorolaj, akkor ki kell cserélni az adott szimeringet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32670 Dátum: 2014.06.10 kedd, 22:25:00 »

lehet ott motorolaj, akkor ki kell cserélni az adott szimeringet
Koszi, most mar a nagy hibak remelem, kiestek. Udv!
Naplózva
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #32671 Dátum: 2014.06.11 szerda, 07:34:08 »

sziasztok,tud valaki ajánlani olcsó porlasztócsúcs javítót?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32672 Dátum: 2014.06.11 szerda, 07:38:22 »

sziasztok,tud valaki ajánlani olcsó porlasztócsúcs javítót?
Ha jót is akarsz, akkor sok választásod nincs.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #32673 Dátum: 2014.06.11 szerda, 09:22:47 »

sziasztok,tud valaki ajánlani olcsó porlasztócsúcs javítót?

Nekem ők csinálták: http://euroelectric.hu/
45 000/db ez tartalmazza a kapcsolószelep és a csúcs cserét és a kódolást. A szivattyút is nézesd meg!
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #32674 Dátum: 2014.06.11 szerda, 11:15:11 »

Nekem ők csinálták: http://euroelectric.hu/
45 000/db ez tartalmazza a kapcsolószelep és a csúcs cserét és a kódolást. A szivattyút is nézesd meg!
45e/db-ért érdemes javíttatni? Nekem amikor cserélve lett, akkor igaz okosban szerezve, de 40e/db volt az új. 180e-ért felújítani, amiről a fene se tudja meddig lesz jó, nekem "kicsit" drágának tűnik.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32675 Dátum: 2014.06.11 szerda, 11:24:13 »

45e/db-ért érdemes javíttatni? Nekem amikor cserélve lett, akkor igaz okosban szerezve, de 40e/db volt az új. 180e-ért felújítani, amiről a fene se tudja meddig lesz jó, nekem "kicsit" drágának tűnik.

Az "új" az minimum a duplája, de inkább több. Értsd: olyan gyári új példány, ami még sosem volt autóba beszerelve, egy métert nem mentek vele.

Minden más a feléért, tökmindegy, milyen forrásból, az egy elhasználódott, tönkrement, majd utána valahogyan felújított csúcs. (Vagy teherautóról leesett, de az már BTK-ba ütköző kategória, még annak is, aki "csak" megveszi.)

45 ezerért, ha a megfelelő szakműhelyben csináltatod, "gyári", azaz Delphi technológiával és alkatrészekkel újítják fel, vizsgálják be, és generálnak hozzá új kódot.

Ha neked 4 x 5 rugót megér, hogy ki tudja, hol és hogyan felújított csúcsaid legyenek, hát lelked rajta. Amúgy nem nagy wasistdas szétszedni, a FordWikin van cikk róla. Csak a nagy varázslat, ami 45 ezret ér, azt pont nem ez az egészben. Sőt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #32676 Dátum: 2014.06.11 szerda, 11:32:25 »

Az "új" az minimum a duplája, de inkább több. Értsd: olyan gyári új példány, ami még sosem volt autóba beszerelve, egy métert nem mentek vele.

Minden más a feléért, tökmindegy, milyen forrásból, az egy elhasználódott, tönkrement, majd utána valahogyan felújított csúcs. (Vagy teherautóról leesett, de az már BTK-ba ütköző kategória, még annak is, aki "csak" megveszi.)

45 ezerért, ha a megfelelő szakműhelyben csináltatod, "gyári", azaz Delphi technológiával és alkatrészekkel újítják fel, vizsgálják be, és generálnak hozzá új kódot.

Ha neked 4 x 5 rugót megér, hogy ki tudja, hol és hogyan felújított csúcsaid legyenek, hát lelked rajta. Amúgy nem nagy wasistdas szétszedni, a FordWikin van cikk róla. Csak a nagy varázslat, ami 45 ezret ér, azt pont nem ez az egészben. Sőt.

AndyA

Ok, akkor maradjunk ennyiben  worship
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #32677 Dátum: 2014.06.11 szerda, 12:03:45 »

Az "új" az minimum a duplája, de inkább több. Értsd: olyan gyári új példány, ami még sosem volt autóba beszerelve, egy métert nem mentek vele.

Minden más a feléért, tökmindegy, milyen forrásból, az egy elhasználódott, tönkrement, majd utána valahogyan felújított csúcs. (Vagy teherautóról leesett, de az már BTK-ba ütköző kategória, még annak is, aki "csak" megveszi.)

45 ezerért, ha a megfelelő szakműhelyben csináltatod, "gyári", azaz Delphi technológiával és alkatrészekkel újítják fel, vizsgálják be, és generálnak hozzá új kódot.

Ha neked 4 x 5 rugót megér, hogy ki tudja, hol és hogyan felújított csúcsaid legyenek, hát lelked rajta. Amúgy nem nagy wasistdas szétszedni, a FordWikin van cikk róla. Csak a nagy varázslat, ami 45 ezret ér, azt pont nem ez az egészben. Sőt.

AndyA


Meg van video a jutubin, ahogy a románok a dci dacia-ban az út szélén, szalvétán cserélik  nevetes1
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32678 Dátum: 2014.06.11 szerda, 13:06:30 »

Meg van video a jutubin, ahogy a románok a dci dacia-ban az út szélén, szalvétán cserélik  nevetes1

Az nem CR, ha jól sejtem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32679 Dátum: 2014.06.11 szerda, 13:08:58 »

Az nem CR, ha jól sejtem.

AndyA

Rosszul sejted... Az egy hdi motor.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32680 Dátum: 2014.06.11 szerda, 13:09:14 »

Az nem CR, ha jól sejtem.

AndyA

Dehogynem.

A rönó 1.5 dci van benne.

Paré és veszélyes és közel sem szakszerű és megfelelő javítás.....ha egyáltalán annak lehet nevezni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32681 Dátum: 2014.06.11 szerda, 13:10:07 »



Paré és veszélyes és közel sem szakszerű és megfelelő javítás.....h

És-és-és-és-és-és...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #32682 Dátum: 2014.06.11 szerda, 14:02:46 »

igen 45-ért delphi technológiával újítják fel.

Nem nagy hókuszpókusz, házilag is ki lehet cserélni a porlasztóban az alkatrészeket, de nagyon nehéz jó áron hozzájutni eredeti kapcsolószelephez és csúcshoz.

Most már a delphi kezd ráállni hogy csak szettben adja a porlasztóhoz az alkatrészeket. Lassan vége lesz annak hogy csak a kapcsolószelep cserével javítsuk a résolajveszteséget. 
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32683 Dátum: 2014.06.11 szerda, 14:16:03 »

igen 45-ért delphi technológiával újítják fel.

Nem nagy hókuszpókusz, házilag is ki lehet cserélni a porlasztóban az alkatrészeket, de nagyon nehéz jó áron hozzájutni eredeti kapcsolószelephez és csúcshoz.

Most már a delphi kezd ráállni hogy csak szettben adja a porlasztóhoz az alkatrészeket. Lassan vége lesz annak hogy csak a kapcsolószelep cserével javítsuk a résolajveszteséget. 


És utána még be kellene mérni, kódot generálni hozzá. Az sem triviális műtét.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
moxon
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Új hozzászólás #32684 Dátum: 2014.06.11 szerda, 15:07:19 »

Sziasztok!
Tegnap mikor gyorsítottam az autópályán egyszer csak megtorpant a motor és az izzításjelző vadul villogni kezdett és nem gyorsult. Leálltam és újra indítottam a motort, ami simán elindult és nem villogott az jelző.
Ma megint előjött a hibajelenség.

Mi lehet a baj?

2004 MK3 2.0 Tdci és (tényleg) 240.000km van benne.
Naplózva

MK_IV MONDEO TITANIUM, 120kW, 6 gang 17"
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #32685 Dátum: 2014.06.11 szerda, 15:16:01 »

És utána még be kellene mérni, kódot generálni hozzá. Az sem triviális műtét.

AndyA

Ha összeraktad akkor el kel vinni egy porlasztóshoz és 5000ft/db áron padon generálnak hozzá kódot. De nem éri meg foglalkozni vele mert drága az alkatrész. Ezért csináltattam meg a felújítást 45 000/db áron, ebben benne van a kódgenerálás is és így van rá garanciám is.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32686 Dátum: 2014.06.11 szerda, 15:56:01 »

Sziasztok!
Tegnap mikor gyorsítottam az autópályán egyszer csak megtorpant a motor és az izzításjelző vadul villogni kezdett és nem gyorsult. Leálltam és újra indítottam a motort, ami simán elindult és nem villogott az jelző.
Ma megint előjött a hibajelenség.

Mi lehet a baj?

2004 MK3 2.0 Tdci és (tényleg) 240.000km van benne.
amit kérdezel,azt egy hibakódolvasás találgatás nélkül megmondja.addig csak találgatni lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32687 Dátum: 2014.06.11 szerda, 22:04:17 »


jelenség: indítás után lassú indulásnál fémes ciripelés, időnként csikorgó hang. egyszer rántás is érezhető volt s csikorgásnál. Lehet a szabadonfutó?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32688 Dátum: 2014.06.11 szerda, 22:06:24 »

jelenség: indítás után lassú indulásnál fémes ciripelés, időnként csikorgó hang. egyszer rántás is érezhető volt s csikorgásnál. Lehet a szabadonfutó?

Szerintem, ha a szabadonfutó hagyta el magát, akkor töltésed sincs. Én inkább a kuplungra gyanakodnék. Bár ez csak az én véleményem. A tapasztaltabbak lehet, hogy mást mondanak.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32689 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 09:04:36 »

Szerintem, ha a szabadonfutó hagyta el magát, akkor töltésed sincs. Én inkább a kuplungra gyanakodnék. Bár ez csak az én véleményem. A tapasztaltabbak lehet, hogy mást mondanak.
Ha felvette a fordulatot, akkor nem csinálta. Én nem gondolnék a kuplungra.. és mintha üresben is csinálta volna, ha az emlékeim nem csalnak. Viszont a ZEN futott nálam 35e km-t.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32690 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 09:20:41 »

Ha felvette a fordulatot, akkor nem csinálta. Én nem gondolnék a kuplungra.. és mintha üresben is csinálta volna, ha az emlékeim nem csalnak. Viszont a ZEN futott nálam 35e km-t.


Akkor marad a hallgatózás. Vagy leveszed a hosszbordás szíjat és úgy hallgatod meg. Ha akor nem jelentkezik a hang, akkor a szabadonfutó halhatott be.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32691 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 09:24:34 »

Akkor marad a hallgatózás. Vagy leveszed a hosszbordás szíjat és úgy hallgatod meg. Ha akor nem jelentkezik a hang, akkor a szabadonfutó halhatott be.
Ha már leszedem, rakok rá másik szabadonfutót is. Van hozzá elvileg leszedő dugóm is, na meg a feszítőhöz barkácsszerszám is.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32692 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 09:26:31 »

Ha már leszedem, rakok rá másik szabadonfutót is. Van hozzá elvileg leszedő dugóm is, na meg a feszítőhöz barkácsszerszám is.

A szíj leszedéséhez nem kell kivenni a generátort. Elég, ha leveszed a szíjat. Miért akarod magad feleslegesen szivatni a generátor kiszedésével? Te tudod.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32693 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 09:36:23 »

A szíj leszedéséhez nem kell kivenni a generátort. Elég, ha leveszed a szíjat. Miért akarod magad feleslegesen szivatni a generátor kiszedésével? Te tudod.

Nem szeretném leszedni hozzá a generátort. Csak róla a szabadonfutót. Vagy az kivitelezhetetlen ott bent?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #32694 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 09:49:58 »

Ha már leszedem, rakok rá másik szabadonfutót is. Van hozzá elvileg leszedő dugóm is, na meg a feszítőhöz barkácsszerszám is.
Sztm a szabadonfuto lesz. Nekunk is igy adta meg magat csikorogva  szomoru1.
Nekem nem volt hozza leszedom es ezert kivettuk a generatort es visszaalakitottuk flexxel nem szabadonfutossa, hogy le lehesen venni nyes .
A legegyszerubb, ha megprobalod ott lent, ha hozzafersz akkor nem kell kivenned a generatort  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32695 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 10:05:15 »

Sztm a szabadonfuto lesz. Nekunk is igy adta meg magat csikorogva  szomoru1.
Nekem nem volt hozza leszedom es ezert kivettuk a generatort es visszaalakitottuk flexxel nem szabadonfutossa, hogy le lehesen venni nyes .
A legegyszerubb, ha megprobalod ott lent, ha hozzafersz akkor nem kell kivenned a generatort  eljen
Kösz az érdemi hozzászólást.
Mennyit ment még el az első csikorgás után?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #32696 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 10:14:21 »

Kösz az érdemi hozzászólást.
Mennyit ment még el az első csikorgás után?
Eloszor leallitasnal lehetett hallani, hogy gaz. Onnan kb 5000km-ert mentunk amikor jottek a nyikorgasok alacsony fordulaton, alapjaraton.
Onnan meg sztm 1500-at ment kb es mar villogot neha a tolteslampa azaz mindket iranyba szabadon futott, de csak alacsony fordulaton (alapjaraton), forgatva nem volt gond es akkor csereltem.
Nekunk 36e km-rt futott osszesen. Most Japan van fent is 30ezernel jar remelem tovabb birja  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32697 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 10:23:27 »

Nem szeretném leszedni hozzá a generátort. Csak róla a szabadonfutót. Vagy az kivitelezhetetlen ott bent?

Hát nem tudom. Elég sz.r helyen van.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32698 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 10:32:12 »

Eloszor leallitasnal lehetett hallani, hogy gaz. Onnan kb 5000km-ert mentunk amikor jottek a nyikorgasok alacsony fordulaton, alapjaraton.
Onnan meg sztm 1500-at ment kb es mar villogot neha a tolteslampa azaz mindket iranyba szabadon futott, de csak alacsony fordulaton (alapjaraton), forgatva nem volt gond es akkor csereltem.
Nekunk 36e km-rt futott osszesen. Most Japan van fent is 30ezernel jar remelem tovabb birja  Wink

De miért csak ennyit bír ki?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #32699 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 10:33:58 »

De miért csak ennyit bír ki?
Mert gagyi a zen nem ina, mint az mk4-en Sad
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 647 648 649 650 651 652 653 [654] 655 656 657 658 659 660 661 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.