Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:47:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
647
648
649
650
651
652
653
[
654
]
655
656
657
658
659
660
661
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684610 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32650 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 20:42:24 »
Idézetet írta: 989Peti - 2014.06.09 hétfő, 13:46:33
Sziasztok!!
Mk 3 2.0.tdci 131 le mondeo eljár étolajjal? Ha igen, lehetnek e gondok? Mik? Mennyi ido utan? Koszi.
Szia, a jovedeki adocsalast imadjak a NAV-osok. A bunti lehet akar szazmillio is, de lehet, hogy tevedek. De az egymilla is ***. Udv!
Naplózva
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32651 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 23:04:31 »
Szevasztok!
Vazolom, ami eddig volt, van.
A kocsi sportos vezetesnel, uzemmeleg motorral vesztett az erejebol, malacfarok. Ujrainditas, tovabbhaladas. 70 merfold per ora korul malacfarok vagy motorleallas.
Hibakodolvasas eredmenye: U1900 CAN. Villanyasz haverom azt mondja, azt szivas kimerni, egyszer talalkoztak a kollegaival CAN BUS hibaval es egy het utan feladtak.
Kicsereltem az uzemanyagszurot, hatarozotan jobb, sportos vezetesnel is ugy kellett kieroszakolni belole a malacfarkat. Mar kepes volt 90 merfold per oras sebessegre is, leallast nem produkalt, csak malacfarkat, es lenyegesen kisebb szamban, haromszor, mint elozoleg. Ez egy feloras probakor volt a palyan. Szurocsere elott otpercenkent is produkalta a hibakat.
Mi a velemenyetek? Udv!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32652 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 23:15:04 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.06.09 hétfő, 23:04:31
Szevasztok!
Vazolom, ami eddig volt, van.
A kocsi sportos vezetesnel, uzemmeleg motorral vesztett az erejebol, malacfarok. Ujrainditas, tovabbhaladas. 70 merfold per ora korul malacfarok vagy motorleallas.
Hibakodolvasas eredmenye: U1900 CAN. Villanyasz haverom azt mondja, azt szivas kimerni, egyszer talalkoztak a kollegaival CAN BUS hibaval es egy het utan feladtak.
Kicsereltem az uzemanyagszurot, hatarozotan jobb, sportos vezetesnel is ugy kellett kieroszakolni belole a malacfarkat. Mar kepes volt 90 merfold per oras sebessegre is, leallast nem produkalt, csak malacfarkat, es lenyegesen kisebb szamban, haromszor, mint elozoleg. Ez egy feloras probakor volt a palyan. Szurocsere elott otpercenkent is produkalta a hibakat.
Mi a velemenyetek? Udv!
Ez csak rész megoldás,ott a csúcsokkal hiba lesz,mert nem tartják vagy a csúcsok a nyomást vagy a szibvattyú.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32653 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 23:15:44 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.06.09 hétfő, 23:04:31
Szevasztok!
Vazolom, ami eddig volt, van.
A kocsi sportos vezetesnel, uzemmeleg motorral vesztett az erejebol, malacfarok. Ujrainditas, tovabbhaladas. 70 merfold per ora korul malacfarok vagy motorleallas.
Hibakodolvasas eredmenye: U1900 CAN. Villanyasz haverom azt mondja, azt szivas kimerni, egyszer talalkoztak a kollegaival CAN BUS hibaval es egy het utan feladtak.
Kicsereltem az uzemanyagszurot, hatarozotan jobb, sportos vezetesnel is ugy kellett kieroszakolni belole a malacfarkat. Mar kepes volt 90 merfold per oras sebessegre is, leallast nem produkalt, csak malacfarkat, es lenyegesen kisebb szamban, haromszor, mint elozoleg. Ez egy feloras probakor volt a palyan. Szurocsere elott otpercenkent is produkalta a hibakat.
Mi a velemenyetek? Udv!
Nehéz kimérni?
Egy hét után feladták?
Hm.....az egyik legegyszerűbb, hiszen összesen 2 vezeték van.
Tudni kell, hogy hogyan és mit és hol. Egy multiméter bőven elég.
Ha a hálózat rendben és mégis előfordul kommunikációs hiba, akkor érdemes szkóppal rámenni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32654 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 23:25:37 »
Ja, ezt mondta, meg hogy ha egyaltalan, akkor javitani is nehez, mert ez egy adatkabel, meg ellenallasok, meg forrasztas, hibalehetoseg...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32655 Dátum:
2014.06.10 kedd, 07:25:46 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.06.09 hétfő, 23:25:37
Ja, ezt mondta, meg hogy ha egyaltalan, akkor javitani is nehez, mert ez egy adatkabel, meg ellenallasok, meg forrasztas, hibalehetoseg...
Mi a nehéz vezetékek javításában?
A lezáró ellenállások a modulokban, vezérlőkben vannak szinte mindig.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32656 Dátum:
2014.06.10 kedd, 07:50:41 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.06.09 hétfő, 23:04:31
Szevasztok!
Vazolom, ami eddig volt, van.
A kocsi sportos vezetesnel, uzemmeleg motorral vesztett az erejebol, malacfarok. Ujrainditas, tovabbhaladas. 70 merfold per ora korul malacfarok vagy motorleallas.
Hibakodolvasas eredmenye: U1900 CAN. Villanyasz haverom azt mondja, azt szivas kimerni, egyszer talalkoztak a kollegaival CAN BUS hibaval es egy het utan feladtak.
Kicsereltem az uzemanyagszurot, hatarozotan jobb, sportos vezetesnel is ugy kellett kieroszakolni belole a malacfarkat. Mar kepes volt 90 merfold per oras sebessegre is, leallast nem produkalt, csak malacfarkat, es lenyegesen kisebb szamban, haromszor, mint elozoleg. Ez egy feloras probakor volt a palyan. Szurocsere elott otpercenkent is produkalta a hibakat.
Mi a velemenyetek? Udv!
még az is lehet,hogy nincs nagy probléma,hanem csak fel levegősödik a rendszer a résolajcsövek körül vagy a szűrőnél.Nincs gázolaj sehol a csúcsok körül,vagy a szűrőnél?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32657 Dátum:
2014.06.10 kedd, 09:01:00 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.09 hétfő, 23:15:44
Nehéz kimérni?
Egy hét után feladták?
Hm.....az egyik legegyszerűbb, hiszen összesen 2 vezeték van.
Tudni kell, hogy hogyan és mit és hol. Egy multiméter bőven elég.
Ha a hálózat rendben és mégis előfordul kommunikációs hiba, akkor érdemes szkóppal rámenni.
Jo reggelt, nekem azt mondta, bahalizza az egesz kocsit a vonohorogtol az ABS-en at a szenzorokig.
Meg kerdezte, hogy nem hajtottak-e vegre olyan javitast, amit esetleg elronthattak. Egy masfel evvel ezelotti dolgot leltem a szervizkonyvben, ami esetleg szamit.
Carry out ids check and clear codes, clean Inlet Metering Valve connector and Fuel Rail Pressure connector, reprogramme Injector Control Unit and Power-train Control Module
Naplózva
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32658 Dátum:
2014.06.10 kedd, 09:03:06 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.10 kedd, 07:50:41
még az is lehet,hogy nincs nagy probléma,hanem csak fel levegősödik a rendszer a résolajcsövek körül vagy a szűrőnél.Nincs gázolaj sehol a csúcsok körül,vagy a szűrőnél?
Hello, meg nem neztem. Nemsoka nezem. Koszi a tippet.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32659 Dátum:
2014.06.10 kedd, 09:11:48 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.06.10 kedd, 09:01:00
Jo reggelt, nekem azt mondta, bahalizza az egesz kocsit a vonohorogtol az ABS-en at a szenzorokig.
Meg kerdezte, hogy nem hajtottak-e vegre olyan javitast, amit esetleg elronthattak. Egy masfel evvel ezelotti dolgot leltem a szervizkonyvben, ami esetleg szamit.
Carry out ids check and clear codes, clean Inlet Metering Valve connector and Fuel Rail Pressure connector, reprogramme Injector Control Unit and Power-train Control Module
Nem hálózza be az egész autót. Az mk3-nál nem.
Vonóhorognál főleg nincs, de a szenzoroknál se. A modulok, vezérlők között van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32660 Dátum:
2014.06.10 kedd, 09:14:58 »
Sziasztok!
Alapjáraton néha beremeg a kocsi, olyan mintha el akarna indulni. Ha kinyomom a kuplungot akkor is, és néha még valami súrlódó hang is hallatszik. Szerintetek mi lehet ez. Remélem nem lendkerék probléma. A segítséget előre is köszönöm. Ja a kocsi 2003-as 2.0 tdci
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32661 Dátum:
2014.06.10 kedd, 09:16:23 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.10 kedd, 09:11:48
Nem hálózza be az egész autót. Az mk3-nál nem.
Vonóhorognál főleg nincs, de a szenzoroknál se. A modulok, vezérlők között van.
Ja, nem 2002-es a kocsi, hanem 2003-as, mindhart javitom (vagy nem). Vicces, mert a rendszam alapjan 2002-es.
Es amit mondasz most, az ket kabel vagy sok es szivas?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.10 kedd, 09:23:44 írta rudyka
»
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32662 Dátum:
2014.06.10 kedd, 10:10:30 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.06.10 kedd, 09:16:23
Ja, nem 2002-es a kocsi, hanem 2003-as, mindhart javitom (vagy nem). Vicces, mert a rendszam alapjan 2002-es.
Es amit mondasz most, az ket kabel vagy sok es szivas?
Nem tudom, hogy milyen az angol forgalmi, de
itt
meg tudod nézni alvázszám alapján az autód főbb adatait, amikkel kijött a gyárból.
Naplózva
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32663 Dátum:
2014.06.10 kedd, 10:14:45 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.06.10 kedd, 10:10:30
Nem tudom, hogy milyen az angol forgalmi, de
itt
meg tudod nézni alvázszám alapján az autód főbb adatait, amikkel kijött a gyárból.
Koszi a tippet.
Naplózva
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32664 Dátum:
2014.06.10 kedd, 10:43:11 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.10 kedd, 07:50:41
még az is lehet,hogy nincs nagy probléma,hanem csak fel levegősödik a rendszer a résolajcsövek körül vagy a szűrőnél.Nincs gázolaj sehol a csúcsok körül,vagy a szűrőnél?
Az egyik csucsnal van olaj. Nem tocsog benne, de van eleg.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32665 Dátum:
2014.06.10 kedd, 10:47:59 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.06.10 kedd, 10:43:11
Az egyik csucsnal van olaj. Nem tocsog benne, de van eleg.
addig nem is érdemes tovább menni.azt a szivárgást megkell szüntetni.ott falsot szív-hat....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32666 Dátum:
2014.06.10 kedd, 10:49:31 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.10 kedd, 10:47:59
addig nem is érdemes tovább menni.azt a szivárgást megkell szüntetni.ott falsot szív-hat....
Koszi, de hogy kell megszuntetni?
Analfabeka vagyok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32667 Dátum:
2014.06.10 kedd, 10:51:11 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.06.10 kedd, 10:49:31
Koszi, de hogy kell megszuntetni?
Analfabeka vagyok.
ha a hollandiknál szivárog,megkell húzni egy villás kulccsal,ha a résolajcsöveknél,akkor résolajcsövet kellhet cserélni,és vagy Ó gyűrűt.
felkell tárni a hiba helyét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32668 Dátum:
2014.06.10 kedd, 11:39:36 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.10 kedd, 10:51:11
ha a hollandiknál szivárog,megkell húzni egy villás kulccsal,ha a résolajcsöveknél,akkor résolajcsövet kellhet cserélni,és vagy Ó gyűrűt.
felkell tárni a hiba helyét.
Koszi szepen.
Motorolaj folyt ra (nem a hollandinal, a toveben). Nincs diesel szaga.
A kabelek elvileg rendben. A motorvezerlo mintha paras lenne, a kek muanyagon, de nincs szetrohadva. Brrr!
Miutan meg lett bolygatva, most mar 100 mph-t birt menni (tobbet nem mertem, ket hiba volt a feloras menetben), egyre szebb. De nem az igazi.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.10 kedd, 15:28:17 írta rudyka
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32669 Dátum:
2014.06.10 kedd, 21:21:08 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.06.10 kedd, 11:39:36
Koszi szepen.
Motorolaj folyt ra (nem a hollandinal, a toveben). Nincs diesel szaga.
A kabelek elvileg rendben. A motorvezerlo mintha paras lenne, a kek muanyagon, de nincs szetrohadva. Brrr!
Miutan meg lett bolygatva, most mar 100 mph-t birt menni (tobbet nem mertem, ket hiba volt a feloras menetben), egyre szebb. De nem az igazi.
lehet ott motorolaj, akkor ki kell cserélni az adott szimeringet
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32670 Dátum:
2014.06.10 kedd, 22:25:00 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.06.10 kedd, 21:21:08
lehet ott motorolaj, akkor ki kell cserélni az adott szimeringet
Koszi, most mar a nagy hibak remelem, kiestek. Udv!
Naplózva
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32671 Dátum:
2014.06.11 szerda, 07:34:08 »
sziasztok,tud valaki ajánlani olcsó porlasztócsúcs javítót?
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32672 Dátum:
2014.06.11 szerda, 07:38:22 »
Idézetet írta: loranger - 2014.06.11 szerda, 07:34:08
sziasztok,tud valaki ajánlani olcsó porlasztócsúcs javítót?
Ha jót is akarsz, akkor sok választásod nincs.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32673 Dátum:
2014.06.11 szerda, 09:22:47 »
Idézetet írta: loranger - 2014.06.11 szerda, 07:34:08
sziasztok,tud valaki ajánlani olcsó porlasztócsúcs javítót?
Nekem ők csinálták:
http://euroelectric.hu/
45 000/db ez tartalmazza a kapcsolószelep és a csúcs cserét és a kódolást. A szivattyút is nézesd meg!
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32674 Dátum:
2014.06.11 szerda, 11:15:11 »
Idézetet írta: egyuri - 2014.06.11 szerda, 09:22:47
Nekem ők csinálták:
http://euroelectric.hu/
45 000/db ez tartalmazza a kapcsolószelep és a csúcs cserét és a kódolást. A szivattyút is nézesd meg!
45e/db-ért érdemes javíttatni? Nekem amikor cserélve lett, akkor igaz okosban szerezve, de 40e/db volt az új. 180e-ért felújítani, amiről a fene se tudja meddig lesz jó, nekem "kicsit" drágának tűnik.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32675 Dátum:
2014.06.11 szerda, 11:24:13 »
Idézetet írta: Domi - 2014.06.11 szerda, 11:15:11
45e/db-ért érdemes javíttatni? Nekem amikor cserélve lett, akkor igaz okosban szerezve, de 40e/db volt az új. 180e-ért felújítani, amiről a fene se tudja meddig lesz jó, nekem "kicsit" drágának tűnik.
Az "új" az minimum a duplája, de inkább több. Értsd: olyan gyári új példány, ami még sosem volt autóba beszerelve, egy métert nem mentek vele.
Minden más a feléért, tökmindegy, milyen forrásból, az egy elhasználódott, tönkrement, majd utána valahogyan felújított csúcs. (Vagy teherautóról leesett, de az már BTK-ba ütköző kategória, még annak is, aki "csak" megveszi.)
45 ezerért, ha a megfelelő szakműhelyben csináltatod, "gyári", azaz Delphi technológiával és alkatrészekkel újítják fel, vizsgálják be, és generálnak hozzá új kódot.
Ha neked 4 x 5 rugót megér, hogy ki tudja, hol és hogyan felújított csúcsaid legyenek, hát lelked rajta. Amúgy nem nagy wasistdas szétszedni, a FordWikin van cikk róla. Csak a nagy varázslat, ami 45 ezret ér, azt pont nem ez az egészben. Sőt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32676 Dátum:
2014.06.11 szerda, 11:32:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.11 szerda, 11:24:13
Az "új" az minimum a duplája, de inkább több. Értsd: olyan gyári új példány, ami még sosem volt autóba beszerelve, egy métert nem mentek vele.
Minden más a feléért, tökmindegy, milyen forrásból, az egy elhasználódott, tönkrement, majd utána valahogyan felújított csúcs. (Vagy teherautóról leesett, de az már BTK-ba ütköző kategória, még annak is, aki "csak" megveszi.)
45 ezerért, ha a megfelelő szakműhelyben csináltatod, "gyári", azaz Delphi technológiával és alkatrészekkel újítják fel, vizsgálják be, és generálnak hozzá új kódot.
Ha neked 4 x 5 rugót megér, hogy ki tudja, hol és hogyan felújított csúcsaid legyenek, hát lelked rajta. Amúgy nem nagy wasistdas szétszedni, a FordWikin van cikk róla. Csak a nagy varázslat, ami 45 ezret ér, azt pont nem ez az egészben. Sőt.
AndyA
Ok, akkor maradjunk ennyiben
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32677 Dátum:
2014.06.11 szerda, 12:03:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.11 szerda, 11:24:13
Az "új" az minimum a duplája, de inkább több. Értsd: olyan gyári új példány, ami még sosem volt autóba beszerelve, egy métert nem mentek vele.
Minden más a feléért, tökmindegy, milyen forrásból, az egy elhasználódott, tönkrement, majd utána valahogyan felújított csúcs. (Vagy teherautóról leesett, de az már BTK-ba ütköző kategória, még annak is, aki "csak" megveszi.)
45 ezerért, ha a megfelelő szakműhelyben csináltatod, "gyári", azaz Delphi technológiával és alkatrészekkel újítják fel, vizsgálják be, és generálnak hozzá új kódot.
Ha neked 4 x 5 rugót megér, hogy ki tudja, hol és hogyan felújított csúcsaid legyenek, hát lelked rajta. Amúgy nem nagy wasistdas szétszedni, a FordWikin van cikk róla. Csak a nagy varázslat, ami 45 ezret ér, azt pont nem ez az egészben. Sőt.
AndyA
Meg van video a jutubin, ahogy a románok a dci dacia-ban az út szélén, szalvétán cserélik
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32678 Dátum:
2014.06.11 szerda, 13:06:30 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.06.11 szerda, 12:03:45
Meg van video a jutubin, ahogy a románok a dci dacia-ban az út szélén, szalvétán cserélik
Az nem CR, ha jól sejtem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32679 Dátum:
2014.06.11 szerda, 13:08:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.11 szerda, 13:06:30
Az nem CR, ha jól sejtem.
AndyA
Rosszul sejted... Az egy hdi motor.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32680 Dátum:
2014.06.11 szerda, 13:09:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.11 szerda, 13:06:30
Az nem CR, ha jól sejtem.
AndyA
Dehogynem.
A rönó 1.5 dci van benne.
Paré és veszélyes és közel sem szakszerű és megfelelő javítás.....ha egyáltalán annak lehet nevezni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32681 Dátum:
2014.06.11 szerda, 13:10:07 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.11 szerda, 13:09:14
Paré és veszélyes és közel sem szakszerű és megfelelő javítás.....h
És-és-és-és-és-és...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32682 Dátum:
2014.06.11 szerda, 14:02:46 »
igen 45-ért delphi technológiával újítják fel.
Nem nagy hókuszpókusz, házilag is ki lehet cserélni a porlasztóban az alkatrészeket, de nagyon nehéz jó áron hozzájutni eredeti kapcsolószelephez és csúcshoz.
Most már a delphi kezd ráállni hogy csak szettben adja a porlasztóhoz az alkatrészeket. Lassan vége lesz annak hogy csak a kapcsolószelep cserével javítsuk a résolajveszteséget.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32683 Dátum:
2014.06.11 szerda, 14:16:03 »
Idézetet írta: egyuri - 2014.06.11 szerda, 14:02:46
igen 45-ért delphi technológiával újítják fel.
Nem nagy hókuszpókusz, házilag is ki lehet cserélni a porlasztóban az alkatrészeket, de nagyon nehéz jó áron hozzájutni eredeti kapcsolószelephez és csúcshoz.
Most már a delphi kezd ráállni hogy csak szettben adja a porlasztóhoz az alkatrészeket. Lassan vége lesz annak hogy csak a kapcsolószelep cserével javítsuk a résolajveszteséget.
És utána még be kellene mérni, kódot generálni hozzá. Az sem triviális műtét.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
moxon
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32684 Dátum:
2014.06.11 szerda, 15:07:19 »
Sziasztok!
Tegnap mikor gyorsítottam az autópályán egyszer csak megtorpant a motor és az izzításjelző vadul villogni kezdett és nem gyorsult. Leálltam és újra indítottam a motort, ami simán elindult és nem villogott az jelző.
Ma megint előjött a hibajelenség.
Mi lehet a baj?
2004 MK3 2.0 Tdci és (tényleg) 240.000km van benne.
Naplózva
MK_IV MONDEO TITANIUM, 120kW, 6 gang 17"
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32685 Dátum:
2014.06.11 szerda, 15:16:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.11 szerda, 14:16:03
És utána még be kellene mérni, kódot generálni hozzá. Az sem triviális műtét.
AndyA
Ha összeraktad akkor el kel vinni egy porlasztóshoz és 5000ft/db áron padon generálnak hozzá kódot. De nem éri meg foglalkozni vele mert drága az alkatrész. Ezért csináltattam meg a felújítást 45 000/db áron, ebben benne van a kódgenerálás is és így van rá garanciám is.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32686 Dátum:
2014.06.11 szerda, 15:56:01 »
Idézetet írta: moxon - 2014.06.11 szerda, 15:07:19
Sziasztok!
Tegnap mikor gyorsítottam az autópályán egyszer csak megtorpant a motor és az izzításjelző vadul villogni kezdett és nem gyorsult. Leálltam és újra indítottam a motort, ami simán elindult és nem villogott az jelző.
Ma megint előjött a hibajelenség.
Mi lehet a baj?
2004 MK3 2.0 Tdci és (tényleg) 240.000km van benne.
amit kérdezel,azt egy hibakódolvasás találgatás nélkül megmondja.addig csak találgatni lehet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32687 Dátum:
2014.06.11 szerda, 22:04:17 »
jelenség: indítás után lassú indulásnál fémes ciripelés, időnként csikorgó hang. egyszer rántás is érezhető volt s csikorgásnál. Lehet a szabadonfutó?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32688 Dátum:
2014.06.11 szerda, 22:06:24 »
Idézetet írta: GiN - 2014.06.11 szerda, 22:04:17
jelenség: indítás után lassú indulásnál fémes ciripelés, időnként csikorgó hang. egyszer rántás is érezhető volt s csikorgásnál. Lehet a szabadonfutó?
Szerintem, ha a szabadonfutó hagyta el magát, akkor töltésed sincs. Én inkább a kuplungra gyanakodnék. Bár ez csak az én véleményem. A tapasztaltabbak lehet, hogy mást mondanak.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32689 Dátum:
2014.06.12 csütörtök, 09:04:36 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.06.11 szerda, 22:06:24
Szerintem, ha a szabadonfutó hagyta el magát, akkor töltésed sincs. Én inkább a kuplungra gyanakodnék. Bár ez csak az én véleményem. A tapasztaltabbak lehet, hogy mást mondanak.
Ha felvette a fordulatot, akkor nem csinálta. Én nem gondolnék a kuplungra.. és mintha üresben is csinálta volna, ha az emlékeim nem csalnak. Viszont a ZEN futott nálam 35e km-t.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32690 Dátum:
2014.06.12 csütörtök, 09:20:41 »
Idézetet írta: GiN - 2014.06.12 csütörtök, 09:04:36
Ha felvette a fordulatot, akkor nem csinálta. Én nem gondolnék a kuplungra.. és mintha üresben is csinálta volna, ha az emlékeim nem csalnak. Viszont a ZEN futott nálam 35e km-t.
Akkor marad a hallgatózás. Vagy leveszed a hosszbordás szíjat és úgy hallgatod meg. Ha akor nem jelentkezik a hang, akkor a szabadonfutó halhatott be.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32691 Dátum:
2014.06.12 csütörtök, 09:24:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.06.12 csütörtök, 09:20:41
Akkor marad a hallgatózás. Vagy leveszed a hosszbordás szíjat és úgy hallgatod meg. Ha akor nem jelentkezik a hang, akkor a szabadonfutó halhatott be.
Ha már leszedem, rakok rá másik szabadonfutót is. Van hozzá elvileg leszedő dugóm is, na meg a feszítőhöz barkácsszerszám is.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32692 Dátum:
2014.06.12 csütörtök, 09:26:31 »
Idézetet írta: GiN - 2014.06.12 csütörtök, 09:24:34
Ha már leszedem, rakok rá másik szabadonfutót is. Van hozzá elvileg leszedő dugóm is, na meg a feszítőhöz barkácsszerszám is.
A szíj leszedéséhez nem kell kivenni a generátort. Elég, ha leveszed a szíjat. Miért akarod magad feleslegesen szivatni a generátor kiszedésével? Te tudod.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32693 Dátum:
2014.06.12 csütörtök, 09:36:23 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.06.12 csütörtök, 09:26:31
A szíj leszedéséhez nem kell kivenni a generátort. Elég, ha leveszed a szíjat. Miért akarod magad feleslegesen szivatni a generátor kiszedésével? Te tudod.
Nem szeretném leszedni hozzá a generátort. Csak róla a szabadonfutót. Vagy az kivitelezhetetlen ott bent?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32694 Dátum:
2014.06.12 csütörtök, 09:49:58 »
Idézetet írta: GiN - 2014.06.12 csütörtök, 09:24:34
Ha már leszedem, rakok rá másik szabadonfutót is. Van hozzá elvileg leszedő dugóm is, na meg a feszítőhöz barkácsszerszám is.
Sztm a szabadonfuto lesz. Nekunk is igy adta meg magat csikorogva
.
Nekem nem volt hozza leszedom es ezert kivettuk a generatort es visszaalakitottuk flexxel nem szabadonfutossa, hogy le lehesen venni
.
A legegyszerubb, ha megprobalod ott lent, ha hozzafersz akkor nem kell kivenned a generatort
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32695 Dátum:
2014.06.12 csütörtök, 10:05:15 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.06.12 csütörtök, 09:49:58
Sztm a szabadonfuto lesz. Nekunk is igy adta meg magat csikorogva
.
Nekem nem volt hozza leszedom es ezert kivettuk a generatort es visszaalakitottuk flexxel nem szabadonfutossa, hogy le lehesen venni
.
A legegyszerubb, ha megprobalod ott lent, ha hozzafersz akkor nem kell kivenned a generatort
Kösz az érdemi hozzászólást.
Mennyit ment még el az első csikorgás után?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32696 Dátum:
2014.06.12 csütörtök, 10:14:21 »
Idézetet írta: GiN - 2014.06.12 csütörtök, 10:05:15
Kösz az érdemi hozzászólást.
Mennyit ment még el az első csikorgás után?
Eloszor leallitasnal lehetett hallani, hogy gaz. Onnan kb 5000km-ert mentunk amikor jottek a nyikorgasok alacsony fordulaton, alapjaraton.
Onnan meg sztm 1500-at ment kb es mar villogot neha a tolteslampa azaz mindket iranyba szabadon futott, de csak alacsony fordulaton (alapjaraton), forgatva nem volt gond es akkor csereltem.
Nekunk 36e km-rt futott osszesen. Most Japan van fent is 30ezernel jar remelem tovabb birja
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32697 Dátum:
2014.06.12 csütörtök, 10:23:27 »
Idézetet írta: GiN - 2014.06.12 csütörtök, 09:36:23
Nem szeretném leszedni hozzá a generátort. Csak róla a szabadonfutót. Vagy az kivitelezhetetlen ott bent?
Hát nem tudom. Elég sz.r helyen van.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32698 Dátum:
2014.06.12 csütörtök, 10:32:12 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.06.12 csütörtök, 10:14:21
Eloszor leallitasnal lehetett hallani, hogy gaz. Onnan kb 5000km-ert mentunk amikor jottek a nyikorgasok alacsony fordulaton, alapjaraton.
Onnan meg sztm 1500-at ment kb es mar villogot neha a tolteslampa azaz mindket iranyba szabadon futott, de csak alacsony fordulaton (alapjaraton), forgatva nem volt gond es akkor csereltem.
Nekunk 36e km-rt futott osszesen. Most Japan van fent is 30ezernel jar remelem tovabb birja
De miért csak ennyit bír ki?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32699 Dátum:
2014.06.12 csütörtök, 10:33:58 »
Idézetet írta: Joshi Bharat - 2014.06.12 csütörtök, 10:32:12
De miért csak ennyit bír ki?
Mert gagyi a zen nem ina, mint az mk4-en
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak:
1
...
647
648
649
650
651
652
653
[
654
]
655
656
657
658
659
660
661
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ