Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:27:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
659
660
661
662
663
664
665
[
666
]
667
668
669
670
671
672
673
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14633734 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33250 Dátum:
2014.07.25 péntek, 10:42:54 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.07.25 péntek, 10:39:44
Én hülye, miért nem furkáltam szét a tárcsát két hete, mielőtt felraktam őket
Most szedheted le, látod?
Amúgy szét- nem kell, csak meg- elég.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33251 Dátum:
2014.07.25 péntek, 10:53:14 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.07.25 péntek, 10:39:44
Én hülye, miért nem furkáltam szét a tárcsát két hete, mielőtt felraktam őket
Gyere el a következő minire....viszek fúrót (AndyA-nál biztos lesz, ha én elfeljteném
) és megcsináljuk.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33252 Dátum:
2014.07.25 péntek, 10:59:27 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.07.25 péntek, 10:53:14
Gyere el a következő minire....viszek fúrót (AndyA-nál biztos lesz, ha én elfeljteném
) és megcsináljuk.
Sőt, le se kell szedni, és még a klímahűtő problémádat is megoldjuk.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33253 Dátum:
2014.07.25 péntek, 13:12:15 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.07.24 csütörtök, 12:52:31
Főtengely ékszíjtárcsából milyet érdemes venni?
Beszerzési forrás?
A gyári az milyen gyártmány?
Köszi.
Erre valakinek van ötlete?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33254 Dátum:
2014.07.25 péntek, 13:18:52 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.07.25 péntek, 13:12:15
Erre valakinek van ötlete?
Ha Görögországot elkerülöd, mindegy.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33255 Dátum:
2014.07.25 péntek, 13:26:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.25 péntek, 13:18:52
Ha Görögországot elkerülöd, mindegy.
AndyA
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33256 Dátum:
2014.07.25 péntek, 13:26:44 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.07.25 péntek, 13:12:15
Erre valakinek van ötlete?
1. Gyári...árban elég húzós
2. Valami nevesebb ugy. (Swag, Gates, Febi...) beszerzéstől (kedvezménytől függ) 20-25ezer ft
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33257 Dátum:
2014.07.25 péntek, 13:43:21 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.07.25 péntek, 13:26:44
1. Gyári...árban elég húzós
2. Valami nevesebb ugy. (Swag, Gates, Febi...) beszerzéstől (kedvezménytől függ) 20-25ezer ft
Én a SWAG-ot nem ajánlom. Nekem az van fenn. Most fogom kihajítani. 30e km után megadta magát.
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33258 Dátum:
2014.07.25 péntek, 13:43:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.25 péntek, 13:18:52
Ha Görögországot elkerülöd, mindegy.
AndyA
Az agyam stand by-ban van...
próbálom kikövetkeztetni, hogy mit szeretnél közölni, de pássz.
Szerintem valami íronizálás lehet, de
Valaki segítene??
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33259 Dátum:
2014.07.25 péntek, 13:44:40 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.07.25 péntek, 13:43:36
Az agyam stand by-ban van...
próbálom kikövetkeztetni, hogy mit szeretnél közölni, de pássz.
Szerintem valami íronizálás lehet, de
Valaki segítene??
Gin! Mond már a poént!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33260 Dátum:
2014.07.25 péntek, 13:53:30 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.07.25 péntek, 10:53:14
Gyere el a következő minire....viszek fúrót (AndyA-nál biztos lesz, ha én elfeljteném
) és megcsináljuk.
Csak elég hosszú fúrószárat hozz, hogy a felnit ne kelljen leszedni
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33261 Dátum:
2014.07.25 péntek, 14:08:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.25 péntek, 13:18:52
Ha Görögországot elkerülöd, mindegy.
AndyA
Szemétláda!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33262 Dátum:
2014.07.25 péntek, 14:10:28 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.07.25 péntek, 13:43:36
Az agyam stand by-ban van...
próbálom kikövetkeztetni, hogy mit szeretnél közölni, de pássz.
Szerintem valami íronizálás lehet, de
Valaki segítene??
Egyik fórumtársnak, sajnos ott ment szét, most nyaralás közben, és Szalonikiben ragadtak. 300 ojró volt az óvadék, a helyi szervizben.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33263 Dátum:
2014.07.25 péntek, 14:18:52 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.07.25 péntek, 13:43:21
Én a SWAG-ot nem ajánlom. Nekem az van fenn. Most fogom kihajítani. 30e km után megadta magát.
Swagot én sem tudom ajánlani. Rossz tapasztalat. Most Dayko van fent, eddig hibátlan. Igaz csak kora tavasz óta van fent.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33264 Dátum:
2014.07.25 péntek, 14:37:51 »
Idézetet írta: malay - 2014.07.25 péntek, 14:18:52
Swagot én sem tudom ajánlani. Rossz tapasztalat. Most Dayko van fent, eddig hibátlan. Igaz csak kora tavasz óta van fent.
A "gyári" az milyen gyártmány??
Nekem continentált (30 pénz)és gatest ajánlottak...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33265 Dátum:
2014.07.25 péntek, 14:40:22 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.25 péntek, 14:10:28
Egyik fórumtársnak, sajnos ott ment szét, most nyaralás közben, és Szalonikiben ragadtak. 300 ojró volt az óvadék, a helyi szervizben.
Ja, olvastam Én is de valahogy nem ugrott be. Most már biztos, hogy stand by.
Sajnálom, jó nagy szívás. Egyik pillanatról a másikra??
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
TheNewDavid
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33266 Dátum:
2014.07.25 péntek, 15:55:10 »
búg a szervokormányom, hol lehet a szervoolajat tölteni?
szemből bal elől az ablaktisztító tartály mellett?
vagy a kormány magasságában a szélvédőnél?
mindkettő maxon van... mitől lehet még?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33267 Dátum:
2014.07.25 péntek, 16:18:29 »
Idézetet írta: TheNewDavid - 2014.07.25 péntek, 15:55:10
búg a szervokormányom, hol lehet a szervoolajat tölteni?
szemből bal elől az ablaktisztító tartály mellett?
vagy a kormány magasságában a szélvédőnél?
mindkettő maxon van... mitől lehet még?
A kormánynál a fékfolyadék-tartály van, abba véletlenül se tegyél szervó-olajat.
Szemből bal elöl van. Búghat attól, hogy valahol tömítetlenség van és ott levegőt szív a rendszer, amitől hangoskodik a pumpa, vagy lehet maga a pumpa csapágya sz@r.
Naplózva
TheNewDavid
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33268 Dátum:
2014.07.25 péntek, 17:07:00 »
és van valami mód h lehet kideríteni h a csapágy-e v ereszt? és hol kell keresni az eresztést?
ha csapágy akkor mit kell cserélni és mennyi lehet kb?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33269 Dátum:
2014.07.25 péntek, 18:46:51 »
Idézetet írta: TheNewDavid - 2014.07.25 péntek, 17:07:00
és van valami mód h lehet kideríteni h a csapágy-e v ereszt? és hol kell keresni az eresztést?
ha csapágy akkor mit kell cserélni és mennyi lehet kb?
Az egész rendszert át kéne nézni, csövezést, kormánymű, stb. Az olajat ha megnézed menet közben nem habzik?
Ha nem levegősödik sehol, akkor esetleg meg lehet próbálkozni egy teljes olajcserével. De igazából cserélni kéne, ha a csapágy a hibás.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33270 Dátum:
2014.07.25 péntek, 21:36:27 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.07.25 péntek, 14:37:51
A "gyári" az milyen gyártmány??
Nekem continentált (30 pénz)és gatest ajánlottak...
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=DAY+DPV1041#.U9KwzaMsbFw
Ilyen van az enyémben és benne van a Ford embléma is, ez is gyári beszállitó :
http://alkatreszek.hu/hasznos_informaciok/markaink/hu/dayco
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.25 péntek, 21:40:20 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33271 Dátum:
2014.07.26 szombat, 05:18:48 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2014.07.25 péntek, 21:36:27
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=DAY+DPV1041#.U9KwzaMsbFw
Ilyen van az enyémben és benne van a Ford embléma is, ez is gyári beszállitó :
http://alkatreszek.hu/hasznos_informaciok/markaink/hu/dayco
Köszi!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
rinya25
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33272 Dátum:
2014.07.26 szombat, 09:33:37 »
Sziasztok. Olyan kèrdèssel fordulnèk felétek hogy mi okozhatja hidegen elég erősen traktor hangja van főleg indulásnál majd bemelegedik és elhaggya az erős traktor hangot. Porlasztókból 2 fel lett újitva üzemanyag nyomásszabályzót már cseréltek probából de ugyan az. Hiba üzenet nincs. Előre is köszönöm. Ha számít az üzemanyagnyomás hidegen alapjáraton 350 melegen 280 ez jó érték?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33273 Dátum:
2014.07.26 szombat, 09:41:21 »
Idézetet írta: rinya25 - 2014.07.26 szombat, 09:33:37
Sziasztok. Olyan kèrdèssel fordulnèk felétek hogy mi okozhatja hidegen elég erősen traktor hangja van főleg indulásnál majd bemelegedik és elhaggya az erős traktor hangot. Porlasztókból 2 fel lett újitva üzemanyag nyomásszabályzót már cseréltek probából de ugyan az. Hiba üzenet nincs. Előre is köszönöm. Ha számít az üzemanyagnyomás hidegen alapjáraton 350 melegen 280 ez jó érték?
230-240 körül kellene lennie melegen.ha magasabb az azt jelenti,hogy az ecu valami miatt emeli a nyomás/esetleg a fordulatot.
Ez tipikusan a generátor miatt szokott lenni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33274 Dátum:
2014.07.26 szombat, 10:34:52 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.26 szombat, 09:41:21
230-240 körül kellene lennie melegen.ha magasabb az azt jelenti,hogy az ecu valami miatt emeli a nyomás/esetleg a fordulatot.
Ez tipikusan a generátor miatt szokott lenni....
Nekem melegen alapjáraton 260
Lehet, hogy rossz a generátorom?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33275 Dátum:
2014.07.26 szombat, 11:34:52 »
Idézetet írta: tamasia - 2014.07.26 szombat, 10:34:52
Nekem melegen alapjáraton 260
Lehet, hogy rossz a generátorom?
nem biztos.ha a te alapjáratod nem 750,hanem 800 vagy 900,akkor neked annyi dukál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33276 Dátum:
2014.07.26 szombat, 12:23:28 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.26 szombat, 11:34:52
nem biztos.ha a te alapjáratod nem 750,hanem 800 vagy 900,akkor neked annyi dukál.
800.
Ha már rail nyomásnál tartunk, mennyinek kell lennie maximum?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
rinya25
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33277 Dátum:
2014.07.26 szombat, 13:42:12 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.26 szombat, 09:41:21
230-240 körül kellene lennie melegen.ha magasabb az azt jelenti,hogy az ecu valami miatt emeli a nyomás/esetleg a fordulatot.
Ez tipikusan a generátor miatt szokott lenni....
ha a porlasztókak kizárom a magasnyomásu szivattyút is az üzemanyagnyomás szabályzót is esetleg mi lehet még a hiba? A rail csövön lèvő èrzékelő lehetsèges? Hogyan tudom meg hogy a generátor jó vagy sem. Töltést mérten az ők.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33278 Dátum:
2014.07.26 szombat, 14:07:45 »
Idézetet írta: tamasia - 2014.07.26 szombat, 12:23:28
800.
Ha már rail nyomásnál tartunk, mennyinek kell lennie maximum?
1680bar.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33279 Dátum:
2014.07.26 szombat, 14:09:28 »
Idézetet írta: rinya25 - 2014.07.26 szombat, 13:42:12
ha a porlasztókak kizárom a magasnyomásu szivattyút is az üzemanyagnyomás szabályzót is esetleg mi lehet még a hiba? A rail csövön lèvő èrzékelő lehetsèges? Hogyan tudom meg hogy a generátor jó vagy sem. Töltést mérten az ők.
ha a rail cső nyomásérzékelője xar,akkor P0251 a hibakód....
A töltés alapjáraton és fordulaton is jó?
Mennyi A-t vesz fel az akku,illetve mekkora a töltőáram?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rinya25
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33280 Dátum:
2014.07.26 szombat, 16:50:07 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.26 szombat, 14:09:28
ha a rail cső nyomásérzékelője xar,akkor P0251 a hibakód....
A töltés alapjáraton és fordulaton is jó?
Mennyi A-t vesz fel az akku,illetve mekkora a töltőáram?
nem emlékszem de este megkérem és leírom. Mennyinek kellene lennie?
Ettől lehet erős traktor hangja ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33281 Dátum:
2014.07.26 szombat, 16:53:49 »
Idézetet írta: rinya25 - 2014.07.26 szombat, 16:50:07
nem emlékszem de este megkérem és leírom. Mennyinek kellene lennie?
Ettől lehet erős traktor hangja ?
14,5v,de terhelésen sem lehet 14alatt.
igen,ha elég alacsony a törlőfeszültség vagy nagy a töltőáram,akkor lehet traktorhangja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rinya25
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33282 Dátum:
2014.07.26 szombat, 17:20:24 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.26 szombat, 16:53:49
14,5v,de terhelésen sem lehet 14alatt.
igen,ha elég alacsony a törlőfeszültség vagy nagy a töltőáram,akkor lehet traktorhangja.
köszönöm a gyors segítséget este leírom a tapasztaltakat.
Naplózva
rinya25
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33283 Dátum:
2014.07.27 vasárnap, 09:47:18 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.26 szombat, 16:53:49
14,5v,de terhelésen sem lehet 14alatt.
igen,ha elég alacsony a törlőfeszültség vagy nagy a töltőáram,akkor lehet traktorhangja.
Szia! Megmértem esete a töltés alapjáraton terhelés nélkül 14,1 volt, fogyasztókkal 13,4 re visszaesik. Ampert sajna nem tudtam mérni. Cseréltem már üa nyomásszabályzót, érzékelőt a rail csőben, 2 porlasztó felújított, 2 régi de ok és semmi változás a hangjában. Az üzemanyag nyomást is megnéztem még egyszer hidegen 350, melegen 280 melegen kicsit lágyabban jár, de hidegen kemény. Akkor van a legcsúnyább hangja amikor hidegen 1 sebességi fokozatban elindulok, és kicsit megterheli a motort na ott olyan kemény hangja van, hogy az 50 mtz.-m kutya.....a ahhoz képest.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33284 Dátum:
2014.07.27 vasárnap, 12:36:59 »
Idézetet írta: rinya25 - 2014.07.27 vasárnap, 09:47:18
Szia! Megmértem esete a töltés alapjáraton terhelés nélkül 14,1 volt, fogyasztókkal 13,4 re visszaesik. Ampert sajna nem tudtam mérni. Cseréltem már üa nyomásszabályzót, érzékelőt a rail csőben, 2 porlasztó felújított, 2 régi de ok és semmi változás a hangjában. Az üzemanyag nyomást is megnéztem még egyszer hidegen 350, melegen 280 melegen kicsit lágyabban jár, de hidegen kemény. Akkor van a legcsúnyább hangja amikor hidegen 1 sebességi fokozatban elindulok, és kicsit megterheli a motort na ott olyan kemény hangja van, hogy az 50 mtz.-m kutya.....a ahhoz képest.
A töltés sajnos nem jó nem mehet 14V alá igazán ha nagyon kicsit változna az lenne a jó!!!Akkor mérjél résolaj veszteséget is ha még nem volt abból jobban látod a csúcsoknál mi az ok.Az akksit mérted terhelő villával az is ad egy támpontot az állapotáról.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33285 Dátum:
2014.07.27 vasárnap, 16:56:12 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2014.07.21 hétfő, 19:38:23
Hali mindenki!
Hibajelenségem: 110 km/h tempomat. Megpadlózom villogó izzitásjelző. Ha tempomat nélkül állatkodok semmi. Hibakódolvasás holnap.
Tapasztalt már valaki ilyet?
Vezérműtengely jeladó cserélve, csúcsokat 1 éve nézettem meg, üza szűrő új, egr dugózott.
Köszi előre is!
Megvan a probléma forrása. A generátorom hervadt le. Alapjáraton leterhelve 11.8 V esik a töltés. Elérkezett az ideje a generátor tuningnak.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33286 Dátum:
2014.07.27 vasárnap, 21:46:04 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2014.07.27 vasárnap, 16:56:12
Megvan a probléma forrása. A generátorom hervadt le. Alapjáraton leterhelve 11.8 V esik a töltés. Elérkezett az ideje a generátor tuningnak.
Javaslom őket:
http://mondeo.hu/index.php?page=177
Én is nemrég jártam náluk.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33287 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 17:33:59 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.27 vasárnap, 21:46:04
Javaslom őket:
http://mondeo.hu/index.php?page=177
Én is nemrég jártam náluk.
Korrekt ár
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33288 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 19:04:20 »
Idézetet írta: laza - 2014.07.28 hétfő, 17:33:59
Korrekt ár
Viszont utána van egy gyakorlatilag új generátorod.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33289 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 19:31:11 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.26 szombat, 16:53:49
:szomoru1:14,5v,de terhelésen sem lehet 14alatt.
igen,ha elég alacsony a törlőfeszültség vagy nagy a töltőáram,akkor lehet traktorhangja.
Milyen összefüggésben van a feszültségeséssel (14volt )?
Pontosabban mi gond lehet,amennyivel max több ampert vesz fel kisebb fesz mellett.
Üzemközben mennyi ampert vesz fel a disli?
Mert nekem masszivan 13körúl lesz
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33290 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 21:07:45 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.27 vasárnap, 21:46:04
Javaslom őket:
http://mondeo.hu/index.php?page=177
Én is nemrég jártam náluk.
és mi van ebben a 35-ben? egy alap(csapágyak, csúszógyűrű szénkefe csere) javításért elég húzós
az mk1-2 generátorért nálunk 20-at kértek volna, 8-ból megvolt, plusz 2 óra meló. ha komoly baja nincs, az anyag ennek is megáll 10-ből
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33291 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 21:17:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.28 hétfő, 21:07:45
és mi van ebben a 35-ben? egy alap(csapágyak, csúszógyűrű szénkefe csere) javításért elég húzós
az mk1-2 generátorért nálunk 20-at kértek volna, 8-ból megvolt, plusz 2 óra meló. ha komoly baja nincs, az anyag ennek is megáll 10-ből
Gondolom a 8-ban nincsen benne a munkadíj, tekercselés díja, a ház homokfújása, festése, és 1/2 év garancia.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33292 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 21:30:56 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.28 hétfő, 21:17:40
Gondolom a 8-ban nincsen benne a munkadíj, tekercselés díja, a ház homokfújása, festése, és 1/2 év garancia.
valóban nincs, viszont ugyanúgy működik. szerintem, ha újra kell tekercselni(nagyon ritka) az a 35-ben sincs. vagy bármit kell csinálni akkor is 35? amúgy kit érdekel, hogy néz ki az aluház kívülről? tökéletesen működik, és legalább tudom, hogy rendes csapágyak vannak benne
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
.Balázs.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33293 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 22:03:58 »
Üdv!
Kedves forumtársak, kint vagyok németbe vettem egy mondit, kombit, sajna amikor házhoz mentem vártam az emberemre és melegen hozta az autot, alapjárat rendben volt ment, minden okés.. ESP lámpa világított és a jobb xenon meg egyik helyzetjelzőm se ég... Erről természetesen nem informált túl sokat a hirdetésbe...
No mindegy...
Probléma lista: -Alapjárat ingadozik nagyon minimálisan kb 30-50 et tér el vagy annyit se mert a fordulat mutató épphogy kimozog ( EGR vagy porlasztó?)
- azért gondolok EGR re mert kicsit kormolgat, de abszolut nem vészesen, csak szerintem több a kelleténél
- ESP világit van hogy elalszik ujra indításnál, aztán előjön, ma pedig elkezdett villogni és nyomtam a gázt de nem moccant az auto... (fogalmam sincs mi lehet ez, olvastam hogy csak kariblálni kellene a kormányt, de akkor miért lett erőtlen és villogot az ESP-is amikor elment az ereje)
- Lendkerék : finoman benyomom a kuplungot nem pulzál, szóval a lendkerék talán rendben ? Nem hallottam még lendkerekes leállítást, de szerintem nincs kaki hangja
- Extrák működnek
-Turbo húz szépen, de visszatérve olvastam, hogy porlasztót onnan lehet tudni hogy *** hangja van ha 5-6 kapcsolsz alacsony fordulatba, de úgy érzem csak olyan hangot ad, hogy nem tetszik neki az a sebesség amibe van.
Igazából, holnap indulok haza és remélem csak EGR dugózás kell és akkor megszűnik minden problem..
- meg valami kis finomítás mert én kicsit hangosnak hallom a paripát, bár 2.0 tdci de nemtudom..
- EGR retkes vagy porlasztót tippeltek így látatlanba ? help
Egyébként 170 ezren áll az óra.. 2004 óta. utolsó pecsét 81 ezernél 2009 be, talán klappol
Styleair Gáborral volt egy kis telózás, ezuton is köszönöm mégegyszer a segítséget
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/p526x296/1977139_4492689773413_4775968736761799708_n.jpg?oh=8e4a2795414287a2ab267edb24fb5ee7&oe=5452B482&__gda__=1413879206_b0bbf5b7d5f6a4a5315482e52ddc500c
Naplózva
2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33294 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 22:06:57 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.28 hétfő, 21:30:56
valóban nincs, viszont ugyanúgy működik. szerintem, ha újra kell tekercselni(nagyon ritka) az a 35-ben sincs. vagy bármit kell csinálni akkor is 35? amúgy kit érdekel, hogy néz ki az aluház kívülről? tökéletesen működik, és legalább tudom, hogy rendes csapágyak vannak benne
Kertész utcaiaknál van olyan, hogy beviszed a generátorodat, adnak ajánlatot és ha kéred, megcsinálják. A 35K az a plafon.
Illetve akkor is 35, ha elviszel egy felújítottat és csak leadod a sajátodat (ezt szerintem tekinthetjük a "ha bármit kell csinálni, akkor is 35-nek", mert kitudja, hogy mi fogja őket fogadni a leadott generátorban).
A munkájuk minőségét szerintem nem kell megkérdőjelezni.
Amit még szerintem meg kell fizetni náluk, az a gyorsaság.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33295 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 22:08:57 »
Idézetet írta: .: Balázs :. - 2014.07.28 hétfő, 22:03:58
Üdv!
Kedves forumtársak, kint vagyok németbe vettem egy mondit, kombit, sajna amikor házhoz mentem vártam az emberemre és melegen hozta az autot, alapjárat rendben volt ment, minden okés.. ESP lámpa világított és a jobb xenon meg egyik helyzetjelzőm se ég... Erről természetesen nem informált túl sokat a hirdetésbe...
No mindegy...
Probléma lista: -Alapjárat ingadozik nagyon minimálisan kb 30-50 et tér el vagy annyit se mert a fordulat mutató épphogy kimozog ( EGR vagy porlasztó?)
- azért gondolok EGR re mert kicsit kormolgat, de abszolut nem vészesen, csak szerintem több a kelleténél
- ESP világit van hogy elalszik ujra indításnál, aztán előjön, ma pedig elkezdett villogni és nyomtam a gázt de nem moccant az auto... (fogalmam sincs mi lehet ez, olvastam hogy csak kariblálni kellene a kormányt, de akkor miért lett erőtlen és villogot az ESP-is amikor elment az ereje)
- Lendkerék : finoman benyomom a kuplungot nem pulzál, szóval a lendkerék talán rendben ? Nem hallottam még lendkerekes leállítást, de szerintem nincs kaki hangja
- Extrák működnek
-Turbo húz szépen, de visszatérve olvastam, hogy porlasztót onnan lehet tudni hogy *** hangja van ha 5-6 kapcsolsz alacsony fordulatba, de úgy érzem csak olyan hangot ad, hogy nem tetszik neki az a sebesség amibe van.
Igazából, holnap indulok haza és remélem csak EGR dugózás kell és akkor megszűnik minden problem..
- meg valami kis finomítás mert én kicsit hangosnak hallom a paripát, bár 2.0 tdci de nemtudom..
- EGR retkes vagy porlasztót tippeltek így látatlanba ? help
Egyébként 170 ezren áll az óra.. 2004 óta. utolsó pecsét 81 ezernél 2009 be, talán klappol
Styleair Gáborral volt egy kis telózás, ezuton is köszönöm mégegyszer a segítséget
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/p526x296/1977139_4492689773413_4775968736761799708_n.jpg?oh=8e4a2795414287a2ab267edb24fb5ee7&oe=5452B482&__gda__=1413879206_b0bbf5b7d5f6a4a5315482e52ddc500c
Talán még izzítógyertya is lehet a fordulatszám hullámzás hidegen.
ESP: olvass hibakódot.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33296 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 22:49:23 »
Idézetet írta: .: Balázs :. - 2014.07.28 hétfő, 22:03:58
Üdv!
Kedves forumtársak, kint vagyok németbe vettem egy mondit, kombit, sajna amikor házhoz mentem vártam az emberemre és melegen hozta az autot, alapjárat rendben volt ment, minden okés.. ESP lámpa világított és a jobb xenon meg egyik helyzetjelzőm se ég... Erről természetesen nem informált túl sokat a hirdetésbe...
No mindegy...
Probléma lista: -Alapjárat ingadozik nagyon minimálisan kb 30-50 et tér el vagy annyit se mert a fordulat mutató épphogy kimozog ( EGR vagy porlasztó?)
- azért gondolok EGR re mert kicsit kormolgat, de abszolut nem vészesen, csak szerintem több a kelleténél
- ESP világit van hogy elalszik ujra indításnál, aztán előjön, ma pedig elkezdett villogni és nyomtam a gázt de nem moccant az auto... (fogalmam sincs mi lehet ez, olvastam hogy csak kariblálni kellene a kormányt, de akkor miért lett erőtlen és villogot az ESP-is amikor elment az ereje)
- Lendkerék : finoman benyomom a kuplungot nem pulzál, szóval a lendkerék talán rendben ? Nem hallottam még lendkerekes leállítást, de szerintem nincs kaki hangja
- Extrák működnek
-Turbo húz szépen, de visszatérve olvastam, hogy porlasztót onnan lehet tudni hogy *** hangja van ha 5-6 kapcsolsz alacsony fordulatba, de úgy érzem csak olyan hangot ad, hogy nem tetszik neki az a sebesség amibe van.
Igazából, holnap indulok haza és remélem csak EGR dugózás kell és akkor megszűnik minden problem..
- meg valami kis finomítás mert én kicsit hangosnak hallom a paripát, bár 2.0 tdci de nemtudom..
- EGR retkes vagy porlasztót tippeltek így látatlanba ? help
Egyébként 170 ezren áll az óra.. 2004 óta. utolsó pecsét 81 ezernél 2009 be, talán klappol
Styleair Gáborral volt egy kis telózás, ezuton is köszönöm mégegyszer a segítséget
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/p526x296/1977139_4492689773413_4775968736761799708_n.jpg?oh=8e4a2795414287a2ab267edb24fb5ee7&oe=5452B482&__gda__=1413879206_b0bbf5b7d5f6a4a5315482e52ddc500c
.Mi az,hogy a kormányt kalibrálni kell????A villogó ESP-től nem erőtlen a motor.nem a malac farok villogott.
?Ha ingadozik az alapjárat lehet koszos légtömegmérőtől is illettve generátor probléma.Az ESÖP jel a két müszer között van erről a jelről beszél??
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
.Balázs.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33297 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 22:59:30 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.07.28 hétfő, 22:49:23
.Mi az,hogy a kormányt kalibrálni kell????A villogó ESP-től nem erőtlen a motor.nem a malac farok villogott.
?Ha ingadozik az alapjárat lehet koszos légtömegmérőtől is illettve generátor probléma.Az ESÖP jel a két müszer között van erről a jelről beszél??
http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/148/9152/49697639/abs-und-esp-3274252142060618824.jpg
A jobb oldali kis ikon ég, és gyorsításnál villog eddig kétszer csinálta. Olvastam itt fórumon, hogy ez lehet csak a kormány miatt van. Arra gondoltam, ESP rossz jelet kap, ezért letiltja a gyorsítást vagy ilyesmi..
Csak találgatok én is..
Naplózva
2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33298 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 23:11:56 »
Ezeknél a kocsiknál az ESP kipörgésgátlás funkciója tud szólni a PCM-nek, hogy vegye vissza a nyomatékot, vagy kizárólag a fékkel operál?
Ha tud, akkor lehet, hogy hülyeséget lát, és azért nem volt ereje a gépnek.
De mindenekelőtt hibakód-olvasás.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33299 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 23:16:03 »
Idézetet írta: .: Balázs :. - 2014.07.28 hétfő, 22:59:30
http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/148/9152/49697639/abs-und-esp-3274252142060618824.jpg
A jobb oldali kis ikon ég, és gyorsításnál villog eddig kétszer csinálta. Olvastam itt fórumon, hogy ez lehet csak a kormány miatt van. Arra gondoltam, ESP rossz jelet kap, ezért letiltja a gyorsítást vagy ilyesmi..
Csak találgatok én is..
És mivan akkor ha kikapcsolod akkor mit csinál???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
659
660
661
662
663
664
665
[
666
]
667
668
669
670
671
672
673
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ