Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:42:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 659 660 661 662 663 664 665 [666] 667 668 669 670 671 672 673 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14634429 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33250 Dátum: 2014.07.25 péntek, 10:42:54 »

Én hülye, miért nem furkáltam szét a tárcsát két hete, mielőtt felraktam őket  falbav hehe hehe

Most szedheted le, látod? Smiley

Amúgy szét- nem kell, csak meg- elég.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33251 Dátum: 2014.07.25 péntek, 10:53:14 »

Én hülye, miért nem furkáltam szét a tárcsát két hete, mielőtt felraktam őket  falbav hehe hehe

Gyere el a következő minire....viszek fúrót (AndyA-nál biztos lesz, ha én elfeljteném eplus2) és megcsináljuk.  hehe 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33252 Dátum: 2014.07.25 péntek, 10:59:27 »

Gyere el a következő minire....viszek fúrót (AndyA-nál biztos lesz, ha én elfeljteném eplus2) és megcsináljuk.  hehe 

Sőt, le se kell szedni, és még a klímahűtő problémádat is megoldjuk.  hehe

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #33253 Dátum: 2014.07.25 péntek, 13:12:15 »

Főtengely ékszíjtárcsából milyet érdemes venni?
Beszerzési forrás?

A gyári az milyen gyártmány?

Köszi. worship
Erre valakinek van ötlete?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33254 Dátum: 2014.07.25 péntek, 13:18:52 »

Erre valakinek van ötlete?

Ha Görögországot elkerülöd, mindegy. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #33255 Dátum: 2014.07.25 péntek, 13:26:35 »

Ha Görögországot elkerülöd, mindegy. Smiley

AndyA

 2funny
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33256 Dátum: 2014.07.25 péntek, 13:26:44 »

Erre valakinek van ötlete?

1. Gyári...árban elég húzós
2. Valami nevesebb ugy. (Swag, Gates, Febi...)  beszerzéstől (kedvezménytől függ) 20-25ezer ft
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33257 Dátum: 2014.07.25 péntek, 13:43:21 »

1. Gyári...árban elég húzós
2. Valami nevesebb ugy. (Swag, Gates, Febi...)  beszerzéstől (kedvezménytől függ) 20-25ezer ft
 

Én a SWAG-ot nem ajánlom. Nekem az van fenn. Most fogom kihajítani. 30e km után megadta magát.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #33258 Dátum: 2014.07.25 péntek, 13:43:36 »

Ha Görögországot elkerülöd, mindegy. Smiley

AndyA
Az agyam stand by-ban van...
próbálom kikövetkeztetni, hogy mit szeretnél közölni, de pássz.
Szerintem valami íronizálás lehet, de  nemtudom

Valaki segítene??  vigyor3  worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #33259 Dátum: 2014.07.25 péntek, 13:44:40 »

Az agyam stand by-ban van...
próbálom kikövetkeztetni, hogy mit szeretnél közölni, de pássz.
Szerintem valami íronizálás lehet, de  nemtudom

Valaki segítene??  vigyor3  worship

Gin! Mond már a poént!  Wink
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33260 Dátum: 2014.07.25 péntek, 13:53:30 »

Gyere el a következő minire....viszek fúrót (AndyA-nál biztos lesz, ha én elfeljteném eplus2) és megcsináljuk.  hehe 

 nyes nyes
Csak elég hosszú fúrószárat hozz, hogy a felnit ne kelljen leszedni  hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33261 Dátum: 2014.07.25 péntek, 14:08:52 »

Ha Görögországot elkerülöd, mindegy. Smiley

AndyA
Szemétláda!  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33262 Dátum: 2014.07.25 péntek, 14:10:28 »

Az agyam stand by-ban van...
próbálom kikövetkeztetni, hogy mit szeretnél közölni, de pássz.
Szerintem valami íronizálás lehet, de  nemtudom

Valaki segítene??  vigyor3  worship
Egyik fórumtársnak, sajnos ott ment szét, most nyaralás közben, és Szalonikiben ragadtak. 300 ojró volt az óvadék, a helyi szervizben.  Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #33263 Dátum: 2014.07.25 péntek, 14:18:52 »

Én a SWAG-ot nem ajánlom. Nekem az van fenn. Most fogom kihajítani. 30e km után megadta magát.
Swagot én sem tudom ajánlani. Rossz tapasztalat. Most Dayko van fent, eddig hibátlan. Igaz csak kora tavasz óta van fent.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #33264 Dátum: 2014.07.25 péntek, 14:37:51 »

Swagot én sem tudom ajánlani. Rossz tapasztalat. Most Dayko van fent, eddig hibátlan. Igaz csak kora tavasz óta van fent.
A "gyári" az milyen gyártmány??

Nekem continentált (30 pénz)és gatest ajánlottak...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #33265 Dátum: 2014.07.25 péntek, 14:40:22 »

Egyik fórumtársnak, sajnos ott ment szét, most nyaralás közben, és Szalonikiben ragadtak. 300 ojró volt az óvadék, a helyi szervizben.  Undecided

Ja, olvastam Én is de valahogy nem ugrott be. Most már biztos, hogy stand by.
Sajnálom, jó nagy szívás. Egyik pillanatról a másikra??
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #33266 Dátum: 2014.07.25 péntek, 15:55:10 »

búg a szervokormányom, hol lehet a szervoolajat tölteni?
szemből bal elől az ablaktisztító tartály mellett?
vagy a kormány magasságában a szélvédőnél?
mindkettő maxon van... mitől lehet még?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33267 Dátum: 2014.07.25 péntek, 16:18:29 »

búg a szervokormányom, hol lehet a szervoolajat tölteni?
szemből bal elől az ablaktisztító tartály mellett?
vagy a kormány magasságában a szélvédőnél?
mindkettő maxon van... mitől lehet még?

A kormánynál a fékfolyadék-tartály van, abba véletlenül se tegyél szervó-olajat.

Szemből bal elöl van. Búghat attól, hogy valahol tömítetlenség van és ott levegőt szív a rendszer, amitől hangoskodik a pumpa, vagy lehet maga a pumpa csapágya sz@r.
Naplózva
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #33268 Dátum: 2014.07.25 péntek, 17:07:00 »

és van valami mód h lehet kideríteni h a csapágy-e v ereszt? és hol kell keresni az eresztést?
ha csapágy akkor mit kell cserélni és mennyi lehet kb?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33269 Dátum: 2014.07.25 péntek, 18:46:51 »

és van valami mód h lehet kideríteni h a csapágy-e v ereszt? és hol kell keresni az eresztést?
ha csapágy akkor mit kell cserélni és mennyi lehet kb?

Az egész rendszert át kéne nézni, csövezést, kormánymű, stb. Az olajat ha megnézed menet közben nem habzik?

Ha nem levegősödik sehol, akkor esetleg meg lehet próbálkozni egy teljes olajcserével. De igazából cserélni kéne, ha a csapágy a hibás.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #33270 Dátum: 2014.07.25 péntek, 21:36:27 »

A "gyári" az milyen gyártmány??

Nekem continentált (30 pénz)és gatest ajánlottak...

http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=DAY+DPV1041#.U9KwzaMsbFw
Ilyen van az enyémben és benne van a Ford embléma is, ez is gyári beszállitó :
http://alkatreszek.hu/hasznos_informaciok/markaink/hu/dayco
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.25 péntek, 21:40:20 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #33271 Dátum: 2014.07.26 szombat, 05:18:48 »

Köszi!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #33272 Dátum: 2014.07.26 szombat, 09:33:37 »

Sziasztok. Olyan kèrdèssel fordulnèk felétek hogy mi okozhatja hidegen elég erősen traktor hangja van főleg indulásnál majd bemelegedik és elhaggya az erős traktor hangot. Porlasztókból 2 fel lett újitva üzemanyag nyomásszabályzót már cseréltek probából de ugyan az. Hiba üzenet nincs. Előre is köszönöm. Ha számít az üzemanyagnyomás hidegen alapjáraton 350 melegen 280 ez jó érték?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33273 Dátum: 2014.07.26 szombat, 09:41:21 »

Sziasztok. Olyan kèrdèssel fordulnèk felétek hogy mi okozhatja hidegen elég erősen traktor hangja van főleg indulásnál majd bemelegedik és elhaggya az erős traktor hangot. Porlasztókból 2 fel lett újitva üzemanyag nyomásszabályzót már cseréltek probából de ugyan az. Hiba üzenet nincs. Előre is köszönöm. Ha számít az üzemanyagnyomás hidegen alapjáraton 350 melegen 280 ez jó érték?

230-240 körül kellene lennie melegen.ha magasabb az azt jelenti,hogy az ecu valami miatt emeli a nyomás/esetleg a fordulatot.
Ez tipikusan a generátor miatt szokott lenni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #33274 Dátum: 2014.07.26 szombat, 10:34:52 »

230-240 körül kellene lennie melegen.ha magasabb az azt jelenti,hogy az ecu valami miatt emeli a nyomás/esetleg a fordulatot.
Ez tipikusan a generátor miatt szokott lenni....
Nekem melegen alapjáraton 260 wow1
Lehet, hogy rossz a generátorom?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33275 Dátum: 2014.07.26 szombat, 11:34:52 »

Nekem melegen alapjáraton 260 wow1
Lehet, hogy rossz a generátorom?
nem biztos.ha a te alapjáratod nem 750,hanem 800 vagy 900,akkor neked annyi dukál. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #33276 Dátum: 2014.07.26 szombat, 12:23:28 »

nem biztos.ha a te alapjáratod nem 750,hanem 800 vagy 900,akkor neked annyi dukál. nyes
800.
Ha már rail nyomásnál tartunk, mennyinek kell lennie maximum?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #33277 Dátum: 2014.07.26 szombat, 13:42:12 »

230-240 körül kellene lennie melegen.ha magasabb az azt jelenti,hogy az ecu valami miatt emeli a nyomás/esetleg a fordulatot.
Ez tipikusan a generátor miatt szokott lenni....
ha a porlasztókak kizárom a magasnyomásu szivattyút is az üzemanyagnyomás szabályzót is esetleg mi lehet még a hiba? A rail csövön lèvő èrzékelő lehetsèges? Hogyan tudom meg hogy a generátor jó vagy sem. Töltést mérten az ők.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33278 Dátum: 2014.07.26 szombat, 14:07:45 »

800.
Ha már rail nyomásnál tartunk, mennyinek kell lennie maximum?
1680bar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33279 Dátum: 2014.07.26 szombat, 14:09:28 »

ha a porlasztókak kizárom a magasnyomásu szivattyút is az üzemanyagnyomás szabályzót is esetleg mi lehet még a hiba? A rail csövön lèvő èrzékelő lehetsèges? Hogyan tudom meg hogy a generátor jó vagy sem. Töltést mérten az ők.
ha a rail cső nyomásérzékelője xar,akkor P0251 a hibakód....

A töltés alapjáraton és fordulaton is jó?
Mennyi A-t vesz fel az akku,illetve mekkora a töltőáram?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #33280 Dátum: 2014.07.26 szombat, 16:50:07 »

ha a rail cső nyomásérzékelője xar,akkor P0251 a hibakód....

A töltés alapjáraton és fordulaton is jó?
Mennyi A-t vesz fel az akku,illetve mekkora a töltőáram?

nem emlékszem de este megkérem és leírom. Mennyinek kellene lennie?
Ettől lehet erős traktor hangja ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33281 Dátum: 2014.07.26 szombat, 16:53:49 »

nem emlékszem de este megkérem és leírom. Mennyinek kellene lennie?
Ettől lehet erős traktor hangja ?

14,5v,de terhelésen sem lehet 14alatt.

igen,ha elég alacsony a törlőfeszültség vagy nagy a töltőáram,akkor lehet traktorhangja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #33282 Dátum: 2014.07.26 szombat, 17:20:24 »

14,5v,de terhelésen sem lehet 14alatt.

igen,ha elég alacsony a törlőfeszültség vagy nagy a töltőáram,akkor lehet traktorhangja.
köszönöm a gyors segítséget este leírom a tapasztaltakat. Smiley
Naplózva
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #33283 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 09:47:18 »

 finom
14,5v,de terhelésen sem lehet 14alatt.

igen,ha elég alacsony a törlőfeszültség vagy nagy a töltőáram,akkor lehet traktorhangja.

Szia! Megmértem esete a töltés alapjáraton terhelés nélkül 14,1 volt, fogyasztókkal 13,4 re visszaesik. Ampert sajna nem tudtam mérni. Cseréltem már üa nyomásszabályzót, érzékelőt a rail csőben, 2 porlasztó felújított, 2 régi de ok és semmi változás a hangjában. Az üzemanyag nyomást is megnéztem még egyszer hidegen 350, melegen 280 melegen kicsit lágyabban jár, de hidegen kemény. Akkor van a legcsúnyább hangja amikor hidegen 1 sebességi fokozatban  elindulok, és kicsit megterheli a motort na ott olyan kemény hangja van, hogy az 50 mtz.-m kutya.....a ahhoz képest.  Embarrassed
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33284 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 12:36:59 »

finom
Szia! Megmértem esete a töltés alapjáraton terhelés nélkül 14,1 volt, fogyasztókkal 13,4 re visszaesik. Ampert sajna nem tudtam mérni. Cseréltem már üa nyomásszabályzót, érzékelőt a rail csőben, 2 porlasztó felújított, 2 régi de ok és semmi változás a hangjában. Az üzemanyag nyomást is megnéztem még egyszer hidegen 350, melegen 280 melegen kicsit lágyabban jár, de hidegen kemény. Akkor van a legcsúnyább hangja amikor hidegen 1 sebességi fokozatban  elindulok, és kicsit megterheli a motort na ott olyan kemény hangja van, hogy az 50 mtz.-m kutya.....a ahhoz képest.  Embarrassed
A töltés sajnos nem jó nem mehet 14V alá igazán ha nagyon kicsit változna az lenne a jó!!!Akkor mérjél résolaj veszteséget is ha még nem volt abból jobban látod a csúcsoknál mi az ok.Az akksit mérted terhelő villával az is ad egy támpontot az állapotáról.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #33285 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 16:56:12 »

Hali mindenki!

Hibajelenségem: 110 km/h tempomat. Megpadlózom villogó izzitásjelző. Ha tempomat nélkül állatkodok semmi. Hibakódolvasás holnap.

Tapasztalt már valaki ilyet?

Vezérműtengely jeladó cserélve, csúcsokat 1 éve nézettem meg, üza szűrő új, egr dugózott.

Köszi előre is!

Megvan a probléma forrása. A generátorom hervadt le. Alapjáraton leterhelve 11.8 V esik a töltés. Elérkezett az ideje a generátor tuningnak. Cheesy
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33286 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 21:46:04 »

Megvan a probléma forrása. A generátorom hervadt le. Alapjáraton leterhelve 11.8 V esik a töltés. Elérkezett az ideje a generátor tuningnak. Cheesy
Javaslom őket: http://mondeo.hu/index.php?page=177  eljen
Én is nemrég jártam náluk. 
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #33287 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 17:33:59 »

Javaslom őket: http://mondeo.hu/index.php?page=177  eljen
Én is nemrég jártam náluk. 

Korrekt ár  vigyor3
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33288 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 19:04:20 »

Korrekt ár  vigyor3

Viszont utána van egy gyakorlatilag új generátorod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #33289 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 19:31:11 »

:szomoru1:14,5v,de terhelésen sem lehet 14alatt.

igen,ha elég alacsony a törlőfeszültség vagy nagy a töltőáram,akkor lehet traktorhangja.

Milyen összefüggésben van a feszültségeséssel (14volt )?
Pontosabban mi gond lehet,amennyivel max több ampert vesz fel kisebb fesz mellett.

Üzemközben mennyi ampert vesz fel a disli?
Mert nekem masszivan 13körúl lesz  szomoru1
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33290 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 21:07:45 »

Javaslom őket: http://mondeo.hu/index.php?page=177  eljen
Én is nemrég jártam náluk. 
és mi van ebben a 35-ben? egy alap(csapágyak, csúszógyűrű szénkefe csere) javításért elég húzós
az mk1-2 generátorért nálunk 20-at kértek volna, 8-ból megvolt, plusz 2 óra meló. ha komoly baja nincs, az anyag ennek is megáll 10-ből
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33291 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 21:17:40 »

és mi van ebben a 35-ben? egy alap(csapágyak, csúszógyűrű szénkefe csere) javításért elég húzós
az mk1-2 generátorért nálunk 20-at kértek volna, 8-ból megvolt, plusz 2 óra meló. ha komoly baja nincs, az anyag ennek is megáll 10-ből
Gondolom a 8-ban nincsen benne a munkadíj, tekercselés díja, a ház homokfújása,  festése, és 1/2 év garancia.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33292 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 21:30:56 »

Gondolom a 8-ban nincsen benne a munkadíj, tekercselés díja, a ház homokfújása,  festése, és 1/2 év garancia.
valóban nincs, viszont ugyanúgy működik. szerintem, ha újra kell tekercselni(nagyon ritka) az a 35-ben sincs. vagy bármit kell csinálni akkor is 35? amúgy kit érdekel, hogy néz ki az aluház kívülről? tökéletesen működik, és legalább tudom, hogy rendes csapágyak vannak benne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
.Balázs.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #33293 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 22:03:58 »

Üdv!

Kedves forumtársak, kint vagyok németbe vettem egy mondit, kombit, sajna amikor házhoz mentem vártam az emberemre és melegen hozta az autot, alapjárat rendben volt ment, minden okés.. ESP lámpa világított és a jobb xenon meg egyik helyzetjelzőm se ég... Erről természetesen nem informált túl sokat a hirdetésbe...
No mindegy...
 Probléma lista: -Alapjárat ingadozik nagyon minimálisan kb 30-50 et tér el vagy annyit se mert a fordulat mutató épphogy kimozog ( EGR vagy porlasztó?)
- azért gondolok EGR re mert kicsit kormolgat, de abszolut nem vészesen, csak szerintem több a kelleténél
- ESP világit van hogy elalszik ujra indításnál, aztán előjön, ma pedig elkezdett villogni és nyomtam a gázt de nem moccant az auto... (fogalmam sincs mi lehet ez, olvastam hogy csak kariblálni kellene a kormányt, de akkor miért lett erőtlen és villogot az ESP-is amikor elment az ereje)
- Lendkerék : finoman benyomom a kuplungot nem pulzál, szóval a lendkerék talán rendben ? Nem  hallottam még lendkerekes leállítást, de szerintem nincs kaki hangja   vigyor3
- Extrák működnek   worship
-Turbo húz szépen, de visszatérve olvastam, hogy porlasztót onnan lehet tudni hogy *** hangja van ha 5-6 kapcsolsz alacsony fordulatba, de úgy érzem csak olyan hangot ad, hogy nem tetszik neki az a sebesség amibe van.
Igazából, holnap indulok haza és remélem csak EGR dugózás kell és akkor megszűnik minden problem..
- meg valami kis finomítás mert én kicsit hangosnak hallom a paripát, bár 2.0 tdci de nemtudom..
- EGR retkes vagy porlasztót tippeltek így látatlanba ?  help
Egyébként 170 ezren áll az óra.. 2004 óta. utolsó pecsét 81 ezernél 2009 be, talán klappol    puszi
Styleair Gáborral volt egy kis telózás, ezuton is köszönöm mégegyszer a segítséget   party0038

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/p526x296/1977139_4492689773413_4775968736761799708_n.jpg?oh=8e4a2795414287a2ab267edb24fb5ee7&oe=5452B482&__gda__=1413879206_b0bbf5b7d5f6a4a5315482e52ddc500c
Naplózva

2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33294 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 22:06:57 »

valóban nincs, viszont ugyanúgy működik. szerintem, ha újra kell tekercselni(nagyon ritka) az a 35-ben sincs. vagy bármit kell csinálni akkor is 35? amúgy kit érdekel, hogy néz ki az aluház kívülről? tökéletesen működik, és legalább tudom, hogy rendes csapágyak vannak benne

Kertész utcaiaknál van olyan, hogy beviszed a generátorodat, adnak ajánlatot és ha kéred, megcsinálják. A 35K az a plafon.
Illetve akkor is 35, ha elviszel egy felújítottat és csak leadod a sajátodat (ezt szerintem tekinthetjük a "ha bármit kell csinálni, akkor is 35-nek", mert kitudja, hogy mi fogja őket fogadni a leadott generátorban).

A munkájuk minőségét szerintem nem kell megkérdőjelezni.
Amit még szerintem meg kell fizetni náluk, az a gyorsaság.  eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33295 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 22:08:57 »

Üdv!

Kedves forumtársak, kint vagyok németbe vettem egy mondit, kombit, sajna amikor házhoz mentem vártam az emberemre és melegen hozta az autot, alapjárat rendben volt ment, minden okés.. ESP lámpa világított és a jobb xenon meg egyik helyzetjelzőm se ég... Erről természetesen nem informált túl sokat a hirdetésbe...
No mindegy...
 Probléma lista: -Alapjárat ingadozik nagyon minimálisan kb 30-50 et tér el vagy annyit se mert a fordulat mutató épphogy kimozog ( EGR vagy porlasztó?)
- azért gondolok EGR re mert kicsit kormolgat, de abszolut nem vészesen, csak szerintem több a kelleténél
- ESP világit van hogy elalszik ujra indításnál, aztán előjön, ma pedig elkezdett villogni és nyomtam a gázt de nem moccant az auto... (fogalmam sincs mi lehet ez, olvastam hogy csak kariblálni kellene a kormányt, de akkor miért lett erőtlen és villogot az ESP-is amikor elment az ereje)
- Lendkerék : finoman benyomom a kuplungot nem pulzál, szóval a lendkerék talán rendben ? Nem  hallottam még lendkerekes leállítást, de szerintem nincs kaki hangja   vigyor3
- Extrák működnek   worship
-Turbo húz szépen, de visszatérve olvastam, hogy porlasztót onnan lehet tudni hogy *** hangja van ha 5-6 kapcsolsz alacsony fordulatba, de úgy érzem csak olyan hangot ad, hogy nem tetszik neki az a sebesség amibe van.
Igazából, holnap indulok haza és remélem csak EGR dugózás kell és akkor megszűnik minden problem..
- meg valami kis finomítás mert én kicsit hangosnak hallom a paripát, bár 2.0 tdci de nemtudom..
- EGR retkes vagy porlasztót tippeltek így látatlanba ?  help
Egyébként 170 ezren áll az óra.. 2004 óta. utolsó pecsét 81 ezernél 2009 be, talán klappol    puszi
Styleair Gáborral volt egy kis telózás, ezuton is köszönöm mégegyszer a segítséget   party0038

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/p526x296/1977139_4492689773413_4775968736761799708_n.jpg?oh=8e4a2795414287a2ab267edb24fb5ee7&oe=5452B482&__gda__=1413879206_b0bbf5b7d5f6a4a5315482e52ddc500c

Talán még izzítógyertya is lehet a fordulatszám hullámzás hidegen.
ESP: olvass hibakódot.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33296 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 22:49:23 »

Üdv!

Kedves forumtársak, kint vagyok németbe vettem egy mondit, kombit, sajna amikor házhoz mentem vártam az emberemre és melegen hozta az autot, alapjárat rendben volt ment, minden okés.. ESP lámpa világított és a jobb xenon meg egyik helyzetjelzőm se ég... Erről természetesen nem informált túl sokat a hirdetésbe...
No mindegy...
 Probléma lista: -Alapjárat ingadozik nagyon minimálisan kb 30-50 et tér el vagy annyit se mert a fordulat mutató épphogy kimozog ( EGR vagy porlasztó?)
- azért gondolok EGR re mert kicsit kormolgat, de abszolut nem vészesen, csak szerintem több a kelleténél
- ESP világit van hogy elalszik ujra indításnál, aztán előjön, ma pedig elkezdett villogni és nyomtam a gázt de nem moccant az auto... (fogalmam sincs mi lehet ez, olvastam hogy csak kariblálni kellene a kormányt, de akkor miért lett erőtlen és villogot az ESP-is amikor elment az ereje)
- Lendkerék : finoman benyomom a kuplungot nem pulzál, szóval a lendkerék talán rendben ? Nem  hallottam még lendkerekes leállítást, de szerintem nincs kaki hangja   vigyor3
- Extrák működnek   worship
-Turbo húz szépen, de visszatérve olvastam, hogy porlasztót onnan lehet tudni hogy *** hangja van ha 5-6 kapcsolsz alacsony fordulatba, de úgy érzem csak olyan hangot ad, hogy nem tetszik neki az a sebesség amibe van.
Igazából, holnap indulok haza és remélem csak EGR dugózás kell és akkor megszűnik minden problem..
- meg valami kis finomítás mert én kicsit hangosnak hallom a paripát, bár 2.0 tdci de nemtudom..
- EGR retkes vagy porlasztót tippeltek így látatlanba ?  help
Egyébként 170 ezren áll az óra.. 2004 óta. utolsó pecsét 81 ezernél 2009 be, talán klappol    puszi
Styleair Gáborral volt egy kis telózás, ezuton is köszönöm mégegyszer a segítséget   party0038

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/p526x296/1977139_4492689773413_4775968736761799708_n.jpg?oh=8e4a2795414287a2ab267edb24fb5ee7&oe=5452B482&__gda__=1413879206_b0bbf5b7d5f6a4a5315482e52ddc500c
.Mi az,hogy a kormányt kalibrálni kell????A villogó ESP-től nem erőtlen a motor.nem a malac farok villogott.Huh??Ha ingadozik az alapjárat lehet koszos légtömegmérőtől is illettve generátor probléma.Az ESÖP jel a két müszer között van erről a jelről beszél??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
.Balázs.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #33297 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 22:59:30 »

.Mi az,hogy a kormányt kalibrálni kell????A villogó ESP-től nem erőtlen a motor.nem a malac farok villogott.Huh??Ha ingadozik az alapjárat lehet koszos légtömegmérőtől is illettve generátor probléma.Az ESÖP jel a két müszer között van erről a jelről beszél??

http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/148/9152/49697639/abs-und-esp-3274252142060618824.jpg

A jobb oldali kis ikon ég, és gyorsításnál villog eddig kétszer csinálta. Olvastam itt fórumon, hogy ez lehet csak a kormány miatt van. Arra gondoltam, ESP rossz jelet kap, ezért letiltja a gyorsítást vagy ilyesmi..
Csak találgatok én is..
Naplózva

2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33298 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 23:11:56 »

Ezeknél a kocsiknál az ESP kipörgésgátlás funkciója tud szólni a PCM-nek, hogy vegye vissza a nyomatékot, vagy kizárólag a fékkel operál?
Ha tud, akkor lehet, hogy hülyeséget lát, és azért nem volt ereje a gépnek.

De mindenekelőtt hibakód-olvasás.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33299 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 23:16:03 »

http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/148/9152/49697639/abs-und-esp-3274252142060618824.jpg

A jobb oldali kis ikon ég, és gyorsításnál villog eddig kétszer csinálta. Olvastam itt fórumon, hogy ez lehet csak a kormány miatt van. Arra gondoltam, ESP rossz jelet kap, ezért letiltja a gyorsítást vagy ilyesmi..
Csak találgatok én is..
És mivan akkor ha kikapcsolod akkor mit csinál???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 659 660 661 662 663 664 665 [666] 667 668 669 670 671 672 673 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.