Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 14:57:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 695 696 697 698 699 700 701 [702] 703 704 705 706 707 708 709 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13831200 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35050 Dátum: 2014.11.21 péntek, 07:21:46 »

Szerintem az is segít, ha tankoláskor egy lábra állsz és a tankolás ideje alatt voodoo varázsigét mormolsz.....
Tudsz párat mondani?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35051 Dátum: 2014.11.21 péntek, 07:22:21 »

Már írtam neked korábban, hogy én Ravenoil 2T-t használtam.
Jaja, tényleg Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #35052 Dátum: 2014.11.21 péntek, 07:25:04 »

Szerintem az is segít, ha tankoláskor egy lábra állsz és a tankolás ideje alatt voodoo varázsigét mormolsz.....

Szerintem neked sem tenne rosszat, ha tankolásonként mondjuk egy decit beöntenél. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35053 Dátum: 2014.11.21 péntek, 07:28:21 »

Szerintem neked sem tenne rosszat, ha tankolásonként mondjuk egy decit beöntenél. Smiley

AndyA

Nekem biztosan nem, de az autóba is felesleges.
Esetleg még arra gondolhattál, hogy amikor tankolok, akkor magamnak öntsek be egy decit? Kösz, nem....
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.21 péntek, 07:36:07 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35054 Dátum: 2014.11.21 péntek, 07:34:39 »

Tudsz párat mondani?


párat
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #35055 Dátum: 2014.11.21 péntek, 08:29:04 »

Nekem biztosan nem, de az autóba is felesleges.
Esetleg még arra gondolhattál, hogy amikor tankolok, akkor magamnak öntsek be egy decit? Kösz, nem....

Pedig jót tenne... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35056 Dátum: 2014.11.21 péntek, 08:29:29 »


párat
folyamatosan széttoffolod az összes topicot. Angry Smiley
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35057 Dátum: 2014.11.21 péntek, 08:53:31 »

folyamatosan széttoffolod az összes topicot. Angry Smiley

bezzeg azok a szép idők amíg csak privátba zaklatta a népet  nevetes2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #35058 Dátum: 2014.11.21 péntek, 09:21:31 »

bezzeg azok a szép idők amíg csak privátba zaklatta a népet  nevetes2
taps jajj ne.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #35059 Dátum: 2014.11.21 péntek, 09:30:52 »

Szerintem az is segít, ha tankoláskor egy lábra állsz és a tankolás ideje alatt voodoo varázsigét mormolsz.....
Hála az égnek én így tankolok a dugattyúcsere óta. Azóta nincs is baja a kocsinak  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #35060 Dátum: 2014.11.21 péntek, 10:04:11 »

Kiegészítő izzítógyertyás motormelegítő vízkörbe  érdekelne valakit?
 Egyszerübb több darabot gyártatnom  .
Vízcső belső méretét tudja honnét lehet megtudni?
   
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35061 Dátum: 2014.11.21 péntek, 10:44:45 »

Pedig jót tenne... Smiley

AndyA

Szóval te már próbáltad magadon.
Amúgy ami neked bejött, másnak lehet nem. Ne erőltesd rám a szokásaid.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35062 Dátum: 2014.11.21 péntek, 10:46:00 »

Hála az égnek én így tankolok a dugattyúcsere óta. Azóta nincs is baja a kocsinak  vigyor3

 eljen


csak a titkos vágyaid írogatod fel papír csíkokra.......lehet ez segít?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #35063 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:17:13 »

eljen


csak a titkos vágyaid írogatod fel papír csíkokra.......lehet ez segít?  vigyor3
Semmi titkos vágyam nincs. Ami vágyam van, azt vállalom.  Wink
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35064 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:22:50 »

Semmi titkos vágyam nincs. Ami vágyam van, azt vállalom.  Wink

Igen, mutogattad is mindenkinek!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35065 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:24:11 »

Kiegészítő izzítógyertyás motormelegítő vízkörbe  érdekelne valakit?
 Egyszerübb több darabot gyártatnom  .
Vízcső belső méretét tudja honnét lehet megtudni?
   


Tegeződhetsz nyugodtan.
Legegyszerűbb megmérni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35066 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:30:58 »

Mi van Tibi, nincs elég meló?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35067 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:41:17 »

Mi van Tibi, nincs elég meló?

Van. Csak nagyrészt kell a gép hozzá és amíg végzi a feladatát...azt tudja tálcára rakva is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #35068 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:47:09 »

Sziasztok,

Még új vagyok az MK3 témában. Nemrég vettem egy 2007-s 2.0 Ghia TDCI-t. Nekem eddig benzines Focusom volt, tehét minden hang ismeretlen számomra. Honna fogom tudni, hogy a kettős tömegű betegeskedik? Esetleg van valami infotok a FordAutonett-márkaszervízzel kapcsolatban?
Köszi
István
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #35069 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:50:08 »

Sziasztok,

Még új vagyok az MK3 témában. Nemrég vettem egy 2007-s 2.0 Ghia TDCI-t. Nekem eddig benzines Focusom volt, tehét minden hang ismeretlen számomra. Honna fogom tudni, hogy a kettős tömegű betegeskedik? Esetleg van valami infotok a FordAutonett-márkaszervízzel kapcsolatban?
Köszi
István
Ha kuplung kinyomása nélkül állítod le a motort, és csörög-zörög, az nem jó jel. Próbaként állítsd le egyszer így, de ha kímélni akarod, akkor kinyomott kuplunggal állítsd le a motort.
Egyébként ha alapjáraton épphogy ráteszed a lábadat a kuplungpedálra (nem nyomod ki, max. egy fél centire), és ütemes remegést érzel a pedálon, az szintén nem jó jel.

Amúgy meg grat az autóhoz, leld benne sok örömöd! eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #35070 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:57:41 »

Köszönöm szépen a gyors választ!
Naplózva
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #35071 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:01:50 »

Lenne még egy kérdésem....
Amikor megvettem és autópályára mentem, akkor 120-nél elkezdett vibrálni...El is vittem centírozásra......javult a helyzet, de nem sokat, ekkor vetem rá új gumikat, aminek köszönhetően sokka jobb lett a dolog, de egy apró kis kormányvibrálás még mindig van...nem mindig de bizonyos korülmények között igen...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #35072 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:05:32 »

Lenne még egy kérdésem....
Amikor megvettem és autópályára mentem, akkor 120-nél elkezdett vibrálni...El is vittem centírozásra......javult a helyzet, de nem sokat, ekkor vetem rá új gumikat, aminek köszönhetően sokka jobb lett a dolog, de egy apró kis kormányvibrálás még mindig van...nem mindig de bizonyos korülmények között igen...
Ez lehet fékprobléma is. Vagy rosszul kopott, vagy eleve rossz féktárcsa pl. Ezt nem oldja meg sem a centír, sem az új gumi.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #35073 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:05:53 »

Lenne még egy kérdésem....
Amikor megvettem és autópályára mentem, akkor 120-nél elkezdett vibrálni...El is vittem centírozásra......javult a helyzet, de nem sokat, ekkor vetem rá új gumikat, aminek köszönhetően sokka jobb lett a dolog, de egy apró kis kormányvibrálás még mindig van...nem mindig de bizonyos korülmények között igen...

Lehet még pl. féktárcsa is, az is csak nagyobb tempónál jelentkezik, lassabban haladva nem veszed észre.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #35074 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:08:21 »

Tisztelt Fórumtársak!
olyan problémám van most újítattam fel 2 porlasztót előtte is hangos volt hidegen az autó illetve ingadozott az alapjárat néha,de még most is van ezzel gond ha megmelegszik akkor általában nincs.a másik hogy 1000-1200 között remeg az autó hidegen is melegen is .hibakód nincsen csak a műszertesztnél kaptam egy d262-es dtc-t.mi lehet a gond?töltést jónak látom a diaggal és a műszerteszttel.előre is köszi
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35075 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:10:06 »

Lehet még pl. féktárcsa is, az is csak nagyobb tempónál jelentkezik, lassabban haladva nem veszed észre.

AndyA

Ez meg nem a fék, abs, esp topik.   (nem az agyműtétes)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35076 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:10:58 »

Ez lehet fékprobléma is. Vagy rosszul kopott, vagy eleve rossz féktárcsa pl. Ezt nem oldja meg sem a centír, sem az új gumi.

Most te is off-olsz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #35077 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:13:56 »

Lehet még pl. féktárcsa is, az is csak nagyobb tempónál jelentkezik, lassabban haladva nem veszed észre.

AndyA


Köszi!
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #35078 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:34:15 »

Most te is off-olsz.
Nem. Én segítettem. Mondhattam volna, hogy menjen a fék topikba, és ott is beírhattam volna, akkor így lenne +1 hsz-em, ő meg nem biztos, hogy megtalálná a választ.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #35079 Dátum: 2014.11.21 péntek, 15:14:33 »

sziasztok! találkozott már valaki tdci-nél P242F hibakóddal? én úgy tudom, hogy arra utal, hogy tele van a dpf. nem az enyém az autó, de annyit mondott az ismerős, aki a tulajdonosa, hogy próbálták kényszerregenerálni, nem lehetett, aztán cserélték a dpf-et, illesztették bosch diag műszerrel, de az autó továbbra is agyhalott, nem megy rendesen... adalék még van benne... valakinek valami ötlet?
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35080 Dátum: 2014.11.21 péntek, 16:23:49 »

Nem. Én segítettem. Mondhattam volna, hogy menjen a fék topikba, és ott is beírhattam volna, akkor így lenne +1 hsz-em, ő meg nem biztos, hogy megtalálná a választ.

....és így  van ez mindennel. Ha nem oda írsz, ahol a téma van....megszakad vagy nem lesz meg a válasz. Ennyit az off meghatározásáról.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35081 Dátum: 2014.11.21 péntek, 16:40:08 »

....és így  van ez mindennel. Ha nem oda írsz, ahol a téma van....megszakad vagy nem lesz meg a válasz. Ennyit az off meghatározásáról.
Most mirt offolsz, megent?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #35082 Dátum: 2014.11.21 péntek, 16:44:03 »

sziasztok! találkozott már valaki tdci-nél P242F hibakóddal? én úgy tudom, hogy arra utal, hogy tele van a dpf. nem az enyém az autó, de annyit mondott az ismerős, aki a tulajdonosa, hogy próbálták kényszerregenerálni, nem lehetett, aztán cserélték a dpf-et, illesztették bosch diag műszerrel, de az autó továbbra is agyhalott, nem megy rendesen... adalék még van benne... valakinek valami ötlet?

Vedd le a dpf szűrőt és mosd át kandalló üveg tisztító folyadékkal. Kb. 1-1.5 litert öntsél bele és kb. 30 percig hagyd benne. Mosd jól át magasnyomású vízzel. Tufi helyre fog jönni. Előnye ennek, hogy nem marja szarrá a dpf szűrőt.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35083 Dátum: 2014.11.21 péntek, 17:34:45 »

hello
A múltkori nyekergés oka a szíjtárcsa volt, Szerda este ki is lett cserélve a vezető görgőkkel, illetve a komplett feszítővel, szíjjal.
Az összeszerelést követő beindításkor volt egy kellemetlen hang, mert "lebegett a szíj". Lenyúlt valami dróttal, megfeszíteni a feszítőt, akkor elhallgatott, aztán megint előjött. Ezt a szerelő az alábbi eshetőségekkel magyarázta:
- a szíjfeszítő nem feszít eleget, bár mivel teljesen új, így erre kevés az esély.
- új a szíjtárcsa és új a szíj, még össze kell kopniuk, meg a szíjnak le kell koptatnia a festékréteget a szíjtárcsa belső peremeiről, ahol összeérnek.
Ezután megfújta WD-40-nel, és el is hallgatott minden... Másnap reggelig.
Tegnap reggel szólt, mint állat, de aztán délután teljesen elmúlt.
Ma reggel ismét szólt, aztán autómosás után elhallgatott, majd később ismét előjött, de nem olyan erősen:
https://www.youtube.com/watch?v=h2bqhf-MPLA&feature=youtu.be

Mivel itt nagyon gyengén hallani, így holnap csinálok újat rögtön az indításkor megjelenő hangorkánról.

Mi lehet a bibi?
Arra is gyanakszom, hogy lehet, hogy a szíjtárcsát tette fel rosszul?
Nem tudom, hogy ott kell-e valamit valamilyen jelre tenni, vagy teljesen mindegy, hogyan rakja fel az ember. Mert ha csak egy bizonyos módon kerülhet fel, akkor lehet, hogy az lesz a hiba oka, mert kikapta a dobozból és már csavarta is a helyére a 3 csavart...
Vagy lehet tényleg az e-bayes feszítő a xar??
Köszi
Naplózva
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #35084 Dátum: 2014.11.21 péntek, 17:38:56 »

hello
A múltkori nyekergés oka a szíjtárcsa volt, Szerda este ki is lett cserélve a vezető görgőkkel, illetve a komplett feszítővel, szíjjal.
Az összeszerelést követő beindításkor volt egy kellemetlen hang, mert "lebegett a szíj". Lenyúlt valami dróttal, megfeszíteni a feszítőt, akkor elhallgatott, aztán megint előjött. Ezt a szerelő az alábbi eshetőségekkel magyarázta:
- a szíjfeszítő nem feszít eleget, bár mivel teljesen új, így erre kevés az esély.
- új a szíjtárcsa és új a szíj, még össze kell kopniuk, meg a szíjnak le kell koptatnia a festékréteget a szíjtárcsa belső peremeiről, ahol összeérnek.
Ezután megfújta WD-40-nel, és el is hallgatott minden... Másnap reggelig.
Tegnap reggel szólt, mint állat, de aztán délután teljesen elmúlt.
Ma reggel ismét szólt, aztán autómosás után elhallgatott, majd később ismét előjött, de nem olyan erősen:
https://www.youtube.com/watch?v=h2bqhf-MPLA&feature=youtu.be

Mivel itt nagyon gyengén hallani, így holnap csinálok újat rögtön az indításkor megjelenő hangorkánról.

Mi lehet a bibi?
Arra is gyanakszom, hogy lehet, hogy a szíjtárcsát tette fel rosszul?
Nem tudom, hogy ott kell-e valamit valamilyen jelre tenni, vagy teljesen mindegy, hogyan rakja fel az ember. Mert ha csak egy bizonyos módon kerülhet fel, akkor lehet, hogy az lesz a hiba oka, mert kikapta a dobozból és már csavarta is a helyére a 3 csavart...
Vagy lehet tényleg az e-bayes feszítő a xar??
Köszi
olyan,mintha csapágy szólna.generátort ellenőriztétek,és vagy a klíma kuplungot?
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35085 Dátum: 2014.11.21 péntek, 17:46:05 »

olyan,mintha csapágy szólna.generátort ellenőriztétek,és vagy a klíma kuplungot?
Generátort -szerintem- megnézte, a klíma kuplungot nem tudom...
De csak alapjáraton szól...
Ha emelem a fordulatot, akkor elhallgat.
Naplózva
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #35086 Dátum: 2014.11.21 péntek, 17:48:16 »

Generátort -szerintem- megnézte, a klíma kuplungot nem tudom...
De csak alapjáraton szól...
Ha emelem a fordulatot, akkor elhallgat.
fordulaton megfeszül a szíj.továbbra is lehetséges
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35087 Dátum: 2014.11.21 péntek, 18:03:18 »

Most mirt offolsz, megent?

amit te
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35088 Dátum: 2014.11.21 péntek, 18:06:06 »

fordulaton megfeszül a szíj.továbbra is lehetséges
És az is elhallgathat, aztán újra megszólal?
Naplózva
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #35089 Dátum: 2014.11.21 péntek, 18:11:14 »

És az is elhallgathat, aztán újra megszólal?
nem feltétlenül elhallgat,hanem elnyomja a motorzaj.meg a szíj is megfeszül fordulaton.nem biztos,hogy az,de a videón csapágyhangnak tűnik.
amikor lenn volt a szíj,nem ellenőriztétek a csapágyakat?generátoron,meg a klímakuplungnál.és az alsó támasztógörgőt is cseréltétek?
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35090 Dátum: 2014.11.21 péntek, 18:24:42 »

nem feltétlenül elhallgat,hanem elnyomja a motorzaj.meg a szíj is megfeszül fordulaton.nem biztos,hogy az,de a videón csapágyhangnak tűnik.
amikor lenn volt a szíj,nem ellenőriztétek a csapágyakat?generátoron,meg a klímakuplungnál.és az alsó támasztógörgőt is cseréltétek?
Úgy értem, hogy délelött szól, délután meg nem...
Délelött is csak alapjáraton van az a bizonyos hang, amikor "lebeg" a szíj, mert nem feszes.
De tegnap délután teljesen eltűnt a hang. Ma reggel erős volt, délután meg megint egyre halkabb lett...
Én nem ellenőriztem semmit, mikor lent volt a szíj. Volt cserélve a szíjtárcsa, a feszítő kompletten, és két vezető görgő (gondolom az egyik az alsó támasztó).
A klímakompresszorét nem tudom, hogy nézte-e. Mindjárt felhívom. Pillanat Smiley
UPDATE: Nézte, semmi más nem lógott és nem adott hangot.
Továbbra is azt mondja, hogy vagy a feszítő nem feszít rendesen, vagy lassan összekopik. Használjam, ha nem lesz halkabb, akkor vigyem vissza.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.21 péntek, 18:28:50 írta mendoza » Naplózva
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #35091 Dátum: 2014.11.21 péntek, 18:32:34 »

Úgy értem, hogy délelött szól, délután meg nem...
Délelött is csak alapjáraton van az a bizonyos hang, amikor "lebeg" a szíj, mert nem feszes.
De tegnap délután teljesen eltűnt a hang. Ma reggel erős volt, délután meg megint egyre halkabb lett...
Én nem ellenőriztem semmit, mikor lent volt a szíj. Volt cserélve a szíjtárcsa, a feszítő kompletten, és két vezető görgő (gondolom az egyik az alsó támasztó).
A klímakompresszorét nem tudom, hogy nézte-e. Mindjárt felhívom. Pillanat Smiley
UPDATE: Nézte, semmi más nem lógott és nem adott hangot.
Továbbra is azt mondja, hogy vagy a feszítő nem feszít rendesen, vagy lassan összekopik. Használjam, ha nem lesz halkabb, akkor vigyem vissza.
akkor maradj ezen a vonalon.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #35092 Dátum: 2014.11.21 péntek, 18:33:42 »

Úgy értem, hogy délelött szól, délután meg nem...
Délelött is csak alapjáraton van az a bizonyos hang, amikor "lebeg" a szíj, mert nem feszes.
De tegnap délután teljesen eltűnt a hang. Ma reggel erős volt, délután meg megint egyre halkabb lett...
Én nem ellenőriztem semmit, mikor lent volt a szíj. Volt cserélve a szíjtárcsa, a feszítő kompletten, és két vezető görgő (gondolom az egyik az alsó támasztó).
A klímakompresszorét nem tudom, hogy nézte-e. Mindjárt felhívom. Pillanat Smiley
UPDATE: Nézte, semmi más nem lógott és nem adott hangot.
Továbbra is azt mondja, hogy vagy a feszítő nem feszít rendesen, vagy lassan összekopik. Használjam, ha nem lesz halkabb, akkor vigyem vissza.
nem lehetséges hogy hoszabb szíjat rakott fel mit ami előtte volt?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35093 Dátum: 2014.11.21 péntek, 18:34:11 »

Úgy értem, hogy délelött szól, délután meg nem...
Délelött is csak alapjáraton van az a bizonyos hang, amikor "lebeg" a szíj, mert nem feszes.
De tegnap délután teljesen eltűnt a hang. Ma reggel erős volt, délután meg megint egyre halkabb lett...
Én nem ellenőriztem semmit, mikor lent volt a szíj. Volt cserélve a szíjtárcsa, a feszítő kompletten, és két vezető görgő (gondolom az egyik az alsó támasztó).
A klímakompresszorét nem tudom, hogy nézte-e. Mindjárt felhívom. Pillanat Smiley
UPDATE: Nézte, semmi más nem lógott és nem adott hangot.
Továbbra is azt mondja, hogy vagy a feszítő nem feszít rendesen, vagy lassan összekopik. Használjam, ha nem lesz halkabb, akkor vigyem vissza.

Ez a "lassan összekopik". hmmmmmm Shocked Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35094 Dátum: 2014.11.21 péntek, 18:59:00 »

Úgy értem, hogy délelött szól, délután meg nem...
Délelött is csak alapjáraton van az a bizonyos hang, amikor "lebeg" a szíj, mert nem feszes.
De tegnap délután teljesen eltűnt a hang. Ma reggel erős volt, délután meg megint egyre halkabb lett...
Én nem ellenőriztem semmit, mikor lent volt a szíj. Volt cserélve a szíjtárcsa, a feszítő kompletten, és két vezető görgő (gondolom az egyik az alsó támasztó).
A klímakompresszorét nem tudom, hogy nézte-e. Mindjárt felhívom. Pillanat Smiley
UPDATE: Nézte, semmi más nem lógott és nem adott hangot.
Továbbra is azt mondja, hogy vagy a feszítő nem feszít rendesen, vagy lassan összekopik. Használjam, ha nem lesz halkabb, akkor vigyem vissza.
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a rendszer minden eleme hibátlan nem kell semminek összekopni, és zajtalannak kel legyen a szíjfutás. Biztos minden görgőt kicserélt a szerelő? Három görgő van a rendszerben. 2 db nyomó és 1 db szíjvezető. Ha a szíj képes alapjáraton belengeni akkor hosszabb szíj lett feltéve. Nem gondolnám, hogy a hidraulikus rugó alapból nem jó. Van e a generátorodon szabadonfutó? Mert még az is lehet ludas, ha van a generátoron. A generátor oldal minden elemét le kell még egyszer alaposan ellenőrizni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35095 Dátum: 2014.11.21 péntek, 19:15:26 »

nem lehetséges hogy hoszabb szíjat rakott fel mit ami előtte volt?
Nem,
1640-eset rendeltem hozza
Naplózva
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #35096 Dátum: 2014.11.21 péntek, 19:21:24 »

A napi 13-13km ingázás okozhatja a motorolaj fogyást? Reggel kb 3/4 út mire a víz is eléri az üzemi hőfokot.

Illetve a szervó olajam is a minimumon van. Elég ha rátöltök vagy ezt is le lehet engedni valahol?
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35097 Dátum: 2014.11.21 péntek, 19:23:39 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha a rendszer minden eleme hibátlan nem kell semminek összekopni, és zajtalannak kel legyen a szíjfutás. Biztos minden görgőt kicserélt a szerelő? Három görgő van a rendszerben. 2 db nyomó és 1 db szíjvezető. Ha a szíj képes alapjáraton belengeni akkor hosszabb szíj lett feltéve. Nem gondolnám, hogy a hidraulikus rugó alapból nem jó. Van e a generátorodon szabadonfutó? Mert még az is lehet ludas, ha van a generátoron. A generátor oldal minden elemét le kell még egyszer alaposan ellenőrizni. wave
Tisztelettel László! worship
Tisztelt László,
Minden görgő ki lett cserélve, a saját szememmel láttam.
A generátor még nem lett szabadonfutósítva.
Akkor még lehet az, hogy, valóban hosszabb szíj jött tévedésből, de ezt utólag már nem tudom ellenőrizni... A szíj papírdoboza valószínűleg már elszállításra került a szemetesek által.. Smiley
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35098 Dátum: 2014.11.21 péntek, 19:25:37 »

ezt akartam már kérdezni, milyen 2t?
én most arolt öntöttem bele teli tankba 2decit. De ott vannak a skil olajak, meg a mindenféle robogó olajak. A yamahámhoz amikor még aDT125 volt, a mol prémium olaját adtam, szép kék volt, és szinte egyáltalán nem füstölt vele. Ellenben 5000 volt literje....
gázolajat rakjál bele vazze  eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35099 Dátum: 2014.11.21 péntek, 19:28:54 »

gázolajat rakjál bele vazze  eplus2
Nehezen keveredik a gáz az olajjal Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 695 696 697 698 699 700 701 [702] 703 704 705 706 707 708 709 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.