Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:58:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 699 700 701 702 703 704 705 [706] 707 708 709 710 711 712 713 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14648846 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35250 Dátum: 2014.11.29 szombat, 17:06:17 »

Utána is ott van.


Akkor vak vagyok.  vigyor3    Cseréltem 1-2 éve ismerős 2005-ös gépében fagyállót és nem volt ott csap ahol nekem igen....csövet kellett bontani a leeresztéshez. 
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #35251 Dátum: 2014.11.29 szombat, 17:12:05 »

nincs leeresztő Smiley Lejött víz kb 4 5 liter. De keveslem. Mennyi van benne? Hogy tudom jól kiereszteni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35252 Dátum: 2014.11.29 szombat, 17:19:36 »

nincs leeresztő Smiley Lejött víz kb 4 5 liter. De keveslem. Mennyi van benne? Hogy tudom jól kiereszteni?
10liter
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35253 Dátum: 2014.11.29 szombat, 17:21:19 »

nincs leeresztő Smiley Lejött víz kb 4 5 liter. De keveslem. Mennyi van benne? Hogy tudom jól kiereszteni?


A teljes mennyiség 10,5l....mindet nem fogod tudni leereszteni. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35254 Dátum: 2014.11.29 szombat, 17:36:31 »

nincs leeresztő Smiley Lejött víz kb 4 5 liter. De keveslem. Mennyi van benne? Hogy tudom jól kiereszteni?
Tisztelt Fórumtárs!
Van még egy vízcső a sebváltó alatt. Ha jól emlékszem akkor a 2004 előttieknél még fém, az utána következő szériánál műanyag, az egyik vége V alakban szétnyílik. A másik végéről levéve a gumicsövet a maradék vizet is le tudod engedni. A hűtő vastag csövén meg van egy keresztirányú rugós biztosító gyűrű azt kihúzva megbontható a hűtő és a rácsatlakozó cső.  wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.29 szombat, 17:39:50 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35255 Dátum: 2014.11.29 szombat, 17:46:42 »

Utána is ott van.
Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépem 2005 FL utáni kiadás és nincs rajta leeresztő csap. Sajnos ez is a spórolás áldozata lett, mint sok minden más. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35256 Dátum: 2014.11.29 szombat, 17:50:22 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépem 2005 FL utáni kiadás és nincs rajta leeresztő csap. Sajnos ez is a spórolás áldozata lett, mint sok minden más. wave
Tisztelettel László! worship

A dízeleken nincs.
Benzines FL-es autókon van leeresztő.

Zoleex csak annyit mondott, hogy a FL után nincs leeresztő. Később írt dízelről.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35257 Dátum: 2014.11.29 szombat, 17:56:54 »

A dízeleken nincs.
Benzines FL-es autókon van leeresztő.

Zoleex csak annyit mondott, hogy a FL után nincs leeresztő. Később írt dízelről.  Cool


 taps  vigyor3
Mivel egy 2004-es TDCI-ből akarják leereszteni a vizet (én) arról beszéltem.   Te írtad neki válaszul, hogy van leeresztő (pedig nincs)....én csak javítottam.   Smiley

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #35258 Dátum: 2014.11.29 szombat, 18:12:47 »

Köszönöm a segítséget!. A váltó alatti cső egy gyorsbilincses cső. A maradék is lejött. Kb. 1 liter. Így a végén 6 liter jött le. Tudom javasolni a cserénél csak a váltó alatti cső bontását.

Üdv.: Ákos
Naplózva
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #35259 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 15:13:30 »

Sziasztok,
tudnátok olyanban segíteni nekem, hogy 2.0 tdci 131hp fmba motorkódal rendelkezó autóm hűtővize nem melegszik ki (mutató az első vonást sem éri el, természetesen hosszabb távon nézve). Termosztát cserélve. A alsó motor védő műanyag burkolat nincs rajta. Valaki találkozott hasonlóval? Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35260 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 15:14:18 »

Sziasztok,
tudnátok olyanban segíteni nekem, hogy 2.0 tdci 131hp fmba motorkódal rendelkezó autóm hűtővize nem melegszik ki (mutató az első vonást sem éri el, természetesen hosszabb távon nézve). Termosztát cserélve. A alsó motor védő műanyag burkolat nincs rajta. Valaki találkozott hasonlóval? Válaszokat előre is köszönöm.


2 termosztát van....cseréld a másikat is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35261 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 15:14:42 »

Sziasztok,
tudnátok olyanban segíteni nekem, hogy 2.0 tdci 131hp fmba motorkódal rendelkezó autóm hűtővize nem melegszik ki (mutató az első vonást sem éri el, természetesen hosszabb távon nézve). Termosztát cserélve. A alsó motor védő műanyag burkolat nincs rajta. Valaki találkozott hasonlóval? Válaszokat előre is köszönöm.

A másik termosztátot is cseréld ki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #35262 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 16:57:28 »



2 termosztát van....cseréld a másikat is.

Köszönöm a gyors válaszokat!  worship Annyiban szeretnék még segítséget kérni, hogy valami cikkszámot tudtok adni mind két termosztátra vagy mind kettő ugyan olyan?  Undecided
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35263 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 17:01:03 »

Köszönöm a gyors válaszokat!  worship Annyiban szeretnék még segítséget kérni, hogy valami cikkszámot tudtok adni mind két termosztátra vagy mind kettő ugyan olyan?  Undecided

Nem egyformák.
A főkörit cserélted eddig és van még egy kisebb a vízpumpa mögött. (olajköri-nek nevezik)

https://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530523-olajhuto-alkatreszei/10094-termosztat-olajhutohoz-ford-mondeo-2000-2007-diesel
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.30 vasárnap, 17:14:24 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #35264 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 17:03:33 »

Nem egyformák.
A főkörit cserélted eddig és van még egy kisebb a vízpumpa mögött. (olajköri-nek nevezik)


 worship
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35265 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 17:06:04 »

... A alsó motor védő műanyag burkolat nincs rajta. Valaki találkozott hasonlóval?...
Én már láttam olyat, amin nem volt.  vigyor3 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35266 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 17:58:41 »

Én már láttam olyat, amin nem volt.  vigyor3 wave


Facelift után azt is lespróloták. hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #35267 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 18:13:35 »

Sziasztok,

Ma indulás előtt olvastam egy hibakódot, mert hazafelé mintha a műszerfalon a számok ugrottak volna, először azt hittem csak fáradt vagyok. A P0200-as hibakód volt tárolva, töröltem. Visszafelé ismét furán viselkedtek a műszerfalon a számok, gondoltam olvasok ismét hibakódot és megint le volt tárolva a P0200. Namost a kérdésem az lenne mivel az alább leírt múltkori eset után Vik mondta, hogy furcsa, mert a P1664 és P2288 ritkán jár együtt, ő eddig csak TDDi-ben látott ilyet.
Mondjuk, most hogy így hidegebb idő van az alapjárat indítás után hideg motornál 1050 körül van, gondoltam ez normális. Néztem Forscannel F_INJ_A,B,C,D gramm mértékeket és hideg motornál alapjáraton (1050) A: 3, B: -2,1, C:1,5, D:-2,4 is volt, MAP.OBDII, gramm pedig 17.04 volt. Meleg motornál (750) alapjáraton ugyanez A:0,3 B:-0,9 C:0,33 D:0,26 MAP.OBDII gramm pedig 11 és 13 között mozgott.  Lehet tényleg valami zárlatos és az dobálja? Lehet CMP jeladó vagy MAP szenzor csinál ilyen PCM hibát? Vagy tényleg most már vigyem a csúcsokat nézettetni?


Köszi előre is az építő hozzászólásokat.

üdv
Szergej

Sziasztok,

Véleményetek kérném, tegnap miután leállítottam az autót utána újraindítottam és nem akart indulni csak harmadikra sikerült, a két indítás között meg malacfarkot dobott. Ma olvastam hibakódot P1664 és P2288 volt letárolva, de érdekes, hogy múltkor autópályán tiltás nélkül dobott malacfarkot és az akkor beíródott P0251 hibakód most már nem volt benne (mondjuk voltam lendkerék cserén Viknél lehet, hogy törölték?). Holnap indulnék vidéki körútra de parázok hogy előjön és letilt menet közben. Szerintetek kezdhetem a poharazás stb tortúrát...?

Köszi előre is.

üdv
Szergej
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.30 vasárnap, 18:16:28 írta szergej1985 » Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
Vidike
Vendég
« Új hozzászólás #35268 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 16:01:50 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,generátoromnál van egy csavar,tegnap találtam rá,nem tudom mi a szerepe,próbáltam hajtani rajta befelé,de nem akart ennél tovább menni,mint ahogy a képen is látható. Esetleg,ha valaki tudna segíteni,megköszönnöm.  worship Wink http://kepfeltoltes.hu/view/141201/WP_20141201_15_52_50_Prouiol_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35269 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 17:22:02 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,generátoromnál van egy csavar,tegnap találtam rá,nem tudom mi a szerepe,próbáltam hajtani rajta befelé,de nem akart ennél tovább menni,mint ahogy a képen is látható. Esetleg,ha valaki tudna segíteni,megköszönnöm.  worship Wink http://kepfeltoltes.hu/view/141201/WP_20141201_15_52_50_Prouiol_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
segíts magadon,isten is megsegít.Ragadj egy menetfúrót,asszem M12es,és fúrd újra a menetet a lukban.Aztán fogj egy menetmetszőt,és javítsd fel a menetet a csavaron is.aztán annak kutya kötelessége bemenni tökig.Ha nem boldogulsz,keress fel egy autószerelőt,vagy egy esztergályost.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vidike
Vendég
« Új hozzászólás #35270 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 19:07:21 »

segíts magadon,isten is megsegít.Ragadj egy menetfúrót,asszem M12es,és fúrd újra a menetet a lukban.Aztán fogj egy menetmetszőt,és javítsd fel a menetet a csavaron is.aztán annak kutya kötelessége bemenni tökig.Ha nem boldogulsz,keress fel egy autószerelőt,vagy egy esztergályost.

nem azt kértem,hogy csináljátok meg helyettem. Érdeklődtem,hogy mi lehet az oka,hogy nem megy beljebb,mivel nem rég vásároltam a mondeot,így annyira nem vágom még a témát.  smile de köszönöm a segítséget!  Wink smile
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35271 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 20:00:11 »

nem azt kértem,hogy csináljátok meg helyettem. Érdeklődtem,hogy mi lehet az oka,hogy nem megy beljebb,mivel nem rég vásároltam a mondeot,így annyira nem vágom még a témát.  smile de köszönöm a segítséget!  Wink smile
én sem úgy,gondoltam,hanem hogy otthon akár magad is megtudod oldani.Bocs ha félreérhető volt.

Annak teljesen bekell mennie.Hiszen az rögzíti az alutraverzt,amire a generátor is rögzítve van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vidike
Vendég
« Új hozzászólás #35272 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 20:41:02 »

én sem úgy,gondoltam,hanem hogy otthon akár magad is megtudod oldani.Bocs ha félreérhető volt.

Annak teljesen bekell mennie.Hiszen az rögzíti az alutraverzt,amire a generátor is rögzítve van.

Semmi baj,köszi a választ.  vigyor3 Ma kivettem a csavart,ránézésre épnek néz ki,akkor bent a lukba lesz gondom.
Naplózva
Qvecset
Vendég
« Új hozzászólás #35273 Dátum: 2014.12.02 kedd, 11:10:20 »

Sziasztok!

Azt honnan tudom meg pontosan, hogy milyen típusú az injketor a motorban?
Delphi EJDR Huh??
HJBC a motorkód (115 LE)

Esetleg rá van írva valamelyik részére? Mert én csak a 16 jegyű kódot látom rajta.

Egy darabot szeretnék cserélni. 1-es hengeré eléggé oda van.
Csere után az új kódot be kell adni az ECU-ba vagy csak cserélem és megyek?

Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35274 Dátum: 2014.12.02 kedd, 11:13:01 »

Sziasztok!

Azt honnan tudom meg pontosan, hogy milyen típusú az injketor a motorban?
Delphi EJDR Huh??
HJBC a motorkód (115 LE)

Esetleg rá van írva valamelyik részére? Mert én csak a 16 jegyű kódot látom rajta.

Egy darabot szeretnék cserélni. 1-es hengeré eléggé oda van.
Csere után az új kódot be kell adni az ECU-ba vagy csak cserélem és megyek?

Válaszokat előre is köszönöm!

Szereld ki és újíttasd fel. Akkor biztosan a jó kerül bele vissza, és kb. amúgy is ez a legolcsóbb megoldás. A felújítást olyan helyen csináltasd, akik értenek is hozzá, és tudnak új 16-jegyű kódot generálni. Azt utána akár Forscannel is be lehet írni a vezérlőbe. De a legjobb, ha a felújítókkal csináltatod ezt az egészet, akkor biztosan működni fog a mutatvány.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Qvecset
Vendég
« Új hozzászólás #35275 Dátum: 2014.12.02 kedd, 11:23:09 »

Szereld ki és újíttasd fel. Akkor biztosan a jó kerül bele vissza, és kb. amúgy is ez a legolcsóbb megoldás. A felújítást olyan helyen csináltasd, akik értenek is hozzá, és tudnak új 16-jegyű kódot generálni. Azt utána akár Forscannel is be lehet írni a vezérlőbe. De a legjobb, ha a felújítókkal csináltatod ezt az egészet, akkor biztosan működni fog a mutatvány.

AndyA

Legtöbben úgy vállalják csak, hogy adom a rosszamat és adnak egy felújítottat.
Esetleg Veszprém közelébe ha valaki ismer olyat aki ezt így vállalja?
40ezer ha adom rosszat és adnak egy felújítottat kóddal tokkal vonóval.
Egyenlőre ezt találtam. 
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35276 Dátum: 2014.12.02 kedd, 11:38:21 »

Sziasztok!

Azt honnan tudom meg pontosan, hogy milyen típusú az injketor a motorban?
Delphi EJDR Huh??
HJBC a motorkód (115 LE)

Esetleg rá van írva valamelyik részére? Mert én csak a 16 jegyű kódot látom rajta.

Egy darabot szeretnék cserélni. 1-es hengeré eléggé oda van.
Csere után az új kódot be kell adni az ECU-ba vagy csak cserélem és megyek?

Válaszokat előre is köszönöm!


101z ( 130hp ) Long Nozzle Thin body's 2.0l Will not Fit in engine from 2003> 301z ( 115hp ) Long Nozzle Thin body's 2.0l Will not Fit in engine from 2003>

401z ( 115hp ) Short Nozzle Normal Body's 2.0l 2003>2005 but are older injectors normally ran till 2005 mid 2006
501z ( 130hp ) Short Nozzle Normal Body's 2.0l 2003>2005 but are older injectors normally ran till 2005 mid 2006

601z ( 125hp ) Short Nozzle Normal Body's 2.0l Euro 4 Mid 2005 >2007
701d ( 155hp ) Short Nozzle Normal Body's 2.2l Euro 3 will fit and work but need Remap on 2.0 engine
801d ( 150hp ) Short Nozzle Normal Body's 2.2l Euro 4 will fit and work but need Remap on 2.0 engine
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35277 Dátum: 2014.12.02 kedd, 11:58:21 »

Legtöbben úgy vállalják csak, hogy adom a rosszamat és adnak egy felújítottat.
Esetleg Veszprém közelébe ha valaki ismer olyat aki ezt így vállalja?
40ezer ha adom rosszat és adnak egy felújítottat kóddal tokkal vonóval.
Egyenlőre ezt találtam. 

Akkor meg csak tudnak egy ugyanolyat találni, ha a kezükbe nyomod... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35278 Dátum: 2014.12.02 kedd, 17:45:24 »

Legtöbben úgy vállalják csak, hogy adom a rosszamat és adnak egy felújítottat.
Esetleg Veszprém közelébe ha valaki ismer olyat aki ezt így vállalja?
40ezer ha adom rosszat és adnak egy felújítottat kóddal tokkal vonóval.
Egyenlőre ezt találtam. 
az nem rossz. egyébként ahol a 16 jegyű szám van ott a cikkszáma is. vagy irsz egy alvázszámot és megmondom
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #35279 Dátum: 2014.12.02 kedd, 18:44:49 »

Semmi baj,köszi a választ.  vigyor3 Ma kivettem a csavart,ránézésre épnek néz ki,akkor bent a lukba lesz gondom.
Vagy a csavar hosszával...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35280 Dátum: 2014.12.02 kedd, 19:02:50 »

Vagy a csavar hosszával...

Bizony  (bár a konzol csavarjai egyformák)
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.02 kedd, 19:36:58 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35281 Dátum: 2014.12.02 kedd, 19:14:11 »

Vagy a csavar hosszával...

Nem lehet, hogy valamelyik két csavart felcserélte, aki utoljára szerelte? Egy másik meg rövid, és a végén másfél menet tart összesen...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #35282 Dátum: 2014.12.02 kedd, 19:18:58 »

Nem lehet, hogy valamelyik két csavart felcserélte, aki utoljára szerelte? Egy másik meg rövid, és a végén másfél menet tart összesen...?

AndyA
Még egyet ki tud venni anélkül, hogy elmozdulna, és össze tudja hasonlítani a másikkal, mert ott mind 3 egyforma hosszú, csak a generátort rögzítő csavar hosszabb, de az sokkal..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35283 Dátum: 2014.12.02 kedd, 20:47:42 »

Nem lehet, hogy valamelyik két csavart felcserélte, aki utoljára szerelte? Egy másik meg rövid, és a végén másfél menet tart összesen...?

AndyA
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #35284 Dátum: 2014.12.02 kedd, 20:51:34 »

Legtöbben úgy vállalják csak, hogy adom a rosszamat és adnak egy felújítottat.
Esetleg Veszprém közelébe ha valaki ismer olyat aki ezt így vállalja?
40ezer ha adom rosszat és adnak egy felújítottat kóddal tokkal vonóval.
Egyenlőre ezt találtam.  
én sárváron tudok de az 45/db kóddal mindennel és másnapra megvan és gyári csúccsal kapcsolószelepel csinálja. takacsszerviz.hu,vagy keszthelyen van a király gyula ott is ez az ár.
üdv Attila
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.02 kedd, 20:55:27 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #35285 Dátum: 2014.12.02 kedd, 21:43:55 »

Sziasztok!

2006-os MK3-asom van (2.0 TDCI).
Az elmúlt hetekben lett benne mindkét termosztát kicserélve. A hűtővíz is ellenőrizve lett.
Most, hogy gyenge fagyok vannak és nap közben is csak 3-4 fok van próbálgatom, hogy mégis mikor akar bemelegedni.
Amikor eléri a 60 fokot a mutató, már bekapcsolom a fűtést és működik, fújja.
Ezzel a részével nincs is semmi problémám.

A furcsa az, hogy mennem kell lakott területen kívül legalább 20 km-t, mondjuk 90-el, hogy a MAJDNEM üzemi hőt elérje a motor és amikor visszalassítok, vagy alapjáraton hagyom a motort, szinte a gáz elvétele után azonnal elkezd visszahűlni. (közben megy a fűtés) Nagyjából 70 fokra esik vissza a víz hőfoka. Ha ismét terhelem, ismét melegszik. A teljesen függőleges állás nagyjából 6-odikban 100-nál, 110-nél áll be. Ha ekkor lassítok, ismét esik a hőmérséklet.

Ez az ingadozás és, hogy ennyit kell várni a bemelegedésre normális új termosztátnál (a termosztátból nem a legolcsóbbakat vetem)?

Előre is köszi a választ.

Szia,
nekem is ugyanezt csinálta az autó kb 2 héttel ezelőttig(illetve visszahűlt kb 70 fokosra, mikor lehajtottam az autópályáról). Először főköri termosztátot cseréltem, javult a helyzet, de nem oldódott meg, így cseréltem olajkörit is, ami már megoldást jelentett.
Én mindkettőből gyári Fordot vettem.
Ha csere után is ez a hiba, akkor valamelyik termosztát nem működik megfelelően, ahogy ezt már többen írták.
Így most városban használva, 0-1 °C külső hőmérséklet esetén kb 1-2 km után van fűtés, 3-4 km után kezd 60 fok fölé emelkedni a mutató (én hidegen nem gyötröm). Korábban 10-12 km folyamatos 70-nel való haladás után kezdett csak 60 fok fölé kúszni.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #35286 Dátum: 2014.12.03 szerda, 09:50:49 »

Üdv!

Tudnátok erről a kódról valamit mondani:
P2336 hibakod 1 es henger kopogasos eges folyamat eszlelese.
Mi a véleményetek?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35287 Dátum: 2014.12.03 szerda, 09:57:55 »

Üdv!

Tudnátok erről a kódról valamit mondani:
P2336 hibakod 1 es henger kopogasos eges folyamat eszlelese.
Mi a véleményetek?


Porlasztócsúcs szokott lenni. Ha újraprogramozod a kódjával, egy ideig még lehet húzni-halasztani a dolgot, de hosszabb távon csak a felújítás (csere) segít rajta.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #35288 Dátum: 2014.12.03 szerda, 09:59:50 »

Porlasztócsúcs szokott lenni. Ha újraprogramozod a kódjával, egy ideig még lehet húzni-halasztani a dolgot, de hosszabb távon csak a felújítás (csere) segít rajta.

AndyA
Köszönöm!!!! worship
Naplózva
csumi23
Vendég
« Új hozzászólás #35289 Dátum: 2014.12.03 szerda, 16:47:17 »

Sziasztok

Két dolgot szeretnék kérdezni. MK3-as 2007-es 2.0TDCI Mondeom van, 155ezer kilométerrel, és nem vagyok egy nagy szaki a témában, de sokaktól hallottam, hogy ezek a dieselek nem a legjobb konstrukciók, sok velük a baj, bár nekem egy égszíj szakadáson túl még semmi bajom nem volt vele.
1: szerelőm szerint a turbóm eléggé halott. Hol lehetne ezt felújítatni normális áron? (pesti vagyok)
2: mit javasoltok, mit érdemes ennyi kilométernél mindenképpen átnézetni a következő szervizemen.
Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35290 Dátum: 2014.12.03 szerda, 17:37:00 »

Sziasztok

Két dolgot szeretnék kérdezni. MK3-as 2007-es 2.0TDCI Mondeom van, 155ezer kilométerrel, és nem vagyok egy nagy szaki a témában, de sokaktól hallottam, hogy ezek a dieselek nem a legjobb konstrukciók, sok velük a baj, bár nekem egy égszíj szakadáson túl még semmi bajom nem volt vele.
1: szerelőm szerint a turbóm eléggé halott. Hol lehetne ezt felújítatni normális áron? (pesti vagyok)
2: mit javasoltok, mit érdemes ennyi kilométernél mindenképpen átnézetni a következő szervizemen.
Előre is köszi a válaszokat.
csácsumi csőtészta csőváz csokoládés csokigolyó. vigyor3

A dízel rossz konstukciójától már csak egy rosszabb van,és az a benzines. nyes

Én a helyedben vennék egy bontott turbót 40ért,és az kitart,amíg meglesz a verda.

Vagy: http://www.turbocentrum.hu/turbó-javítása-felújítása

https://www.google.hu/search?client=opera&q=turbó+felújítás+csepel&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#q=turb%C3%B3+fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s+budapest

Nézesd meg a fékeket,olajcsere,szűrőcserék.Gumakat ellenőrizni.ennyi
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35291 Dátum: 2014.12.03 szerda, 18:45:28 »

Sziasztok

Két dolgot szeretnék kérdezni. MK3-as 2007-es 2.0TDCI Mondeom van, 155ezer kilométerrel, és nem vagyok egy nagy szaki a témában, de sokaktól hallottam, hogy ezek a dieselek nem a legjobb konstrukciók, sok velük a baj, bár nekem egy égszíj szakadáson túl még semmi bajom nem volt vele.
1: szerelőm szerint a turbóm eléggé halott. Hol lehetne ezt felújítatni normális áron? (pesti vagyok)
2: mit javasoltok, mit érdemes ennyi kilométernél mindenképpen átnézetni a következő szervizemen.
Előre is köszi a válaszokat.

Ékszíj. Smiley

Egy nem nagyon sokat futott autóból vegyél egy turbót, és jó' van. Viszont ne csak simán kicserél(tes)d, de nézd meg az odavezető olajcsövet is, pucold ki stb. Ebben Ervin tud segítségedre lenne, ha Fehérvár (Súr) elérhető közelségében laksz.

Felújítás pár tízezerből megvan kínai ócska alkatrésszel, de olyan is lesz. Ennyiért kapsz egy jó állapotú használt turbót is. Budaörsön van cég, amelyik Garrett alkatrészekkel újít fel - az 140 ezer körül van, de gyakorlatilag gyári újjal megegyező, vadi új turbo lesz.

160 ezernél emlékeim szerint szíjcserék esedékesek, kis és nagy szíjkör, plusz akkor már megnézni a nagy szíjkör összes támasztó- és vezetőgörgőjét, és ha még nincs, szabadonfutót rakni a generátorra. A kis körben a támasztógörgőt cseréld ki egy méretes csapágyra, és soha többé nem lesz vele gondod.

Olajcsere, szűrőcserék (levegő, pollen, olaj), GO-szűrő csere ízlés szerint (elvileg 60 ezrenként kell, de nem árt, ha gyakrabban megteszed).

Ezenkívül a féltengelyek + gumiharangok, féltengely vezetőcsapágy a jobb oldalon, fékek (tárcsa és betétek), kerékcsapágyak, szilentek, kutyacsontok, szóval a szokásos rutin.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
csumi23
Vendég
« Új hozzászólás #35292 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 12:03:23 »

Köszi Srácok a segítséget. Még annyit szeretnék kérdezni, hogy melyik bontót ajánlanátok nyugodt szívvel, ahol nem vernek át és normális turbót is találhatok.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35293 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 12:14:02 »

Köszi Srácok a segítséget. Még annyit szeretnék kérdezni, hogy melyik bontót ajánlanátok nyugodt szívvel, ahol nem vernek át és normális turbót is találhatok.



Itt a fórumon a keres-kínál topicban találsz bontósokat.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35294 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 12:14:30 »

Köszi Srácok a segítséget. Még annyit szeretnék kérdezni, hogy melyik bontót ajánlanátok nyugodt szívvel, ahol nem vernek át és normális turbót is találhatok.


Pl. Motorcraft (PÜ) vagy mk2 (csak telefonon).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
azsak
Vendég
« Új hozzászólás #35295 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 13:46:41 »

Sziasztok!

Lehet hülye kérdés, de számít valamit ha nem teszem vissza a motor burkolatot (felső)? Huh?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #35296 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 15:07:06 »

Sziasztok!

Lehet hülye kérdés, de számít valamit ha nem teszem vissza a motor burkolatot (felső)? Huh?

persze..nem lessz rajta.
Naplózva
azsak
Vendég
« Új hozzászólás #35297 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 15:10:44 »

persze..nem lessz rajta.
Ezen kívül? Cheesy
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35298 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 15:13:14 »

Ezen kívül? Cheesy

Csak esztétikai szerepe van. 
Hangot, hőt nem szigetel....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
azsak
Vendég
« Új hozzászólás #35299 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 15:15:52 »


Csak esztétikai szerepe van. 
Hangot, hőt nem szigetel....
Köszi! Szobában nem mutatott jól, úgyh vissza tettem Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 699 700 701 702 703 704 705 [706] 707 708 709 710 711 712 713 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.