Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:46:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
723
724
725
726
727
728
729
[
730
]
731
732
733
734
735
736
737
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14648475 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36450 Dátum:
2015.02.15 vasárnap, 22:04:26 »
Idézetet írta: placi86 - 2015.02.15 vasárnap, 21:55:59
A kormányt tekergetem jobbra és balra akkor elég kerregő hangja van,de ha nem tekerem akkor is morog,bár most értem nemrég haza és akkor nem hallottam pedig nagyon kivagyok élezve erre a hangra
tekergetés közben nem ropog a kormány közép állásból ha elfordítod?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
placi86
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36451 Dátum:
2015.02.15 vasárnap, 22:33:10 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2015.02.15 vasárnap, 22:04:26
tekergetés közben nem ropog a kormány közép állásból ha elfordítod?
nem ropog! enyhe nyöszörgő hangja van a szervónak ahogy tekerem,de nem olyan vészes
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36452 Dátum:
2015.02.15 vasárnap, 22:39:32 »
Idézetet írta: placi86 - 2015.02.15 vasárnap, 22:33:10
nem ropog! enyhe nyöszörgő hangja van a szervónak ahogy tekerem,de nem olyan vészes
Csak egy tipp,a közös ricni ami hajtja vízpumpát a szervónál nem-e ott ereszt és a vízpumpa kezd oda lenni,vagy a szervó is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
placi86
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36453 Dátum:
2015.02.15 vasárnap, 22:46:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2015.02.15 vasárnap, 22:39:32
Csak egy tipp,a közös ricni ami hajtja vízpumpát a szervónál nem-e ott ereszt és a vízpumpa kezd oda lenni,vagy a szervó is.
valami konkrétabb megnevezése a dolognak?
mi az a közös ricni? passzolok ezért nem is akarok okoskodni csak valamennyire jó lenne orvosolni a hibát,mert kocsi csere előtt állok és így nem nagyon szeretném eladni meg hát használom is még.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36454 Dátum:
2015.02.15 vasárnap, 22:52:04 »
Idézetet írta: placi86 - 2015.02.15 vasárnap, 22:46:45
valami konkrétabb megnevezése a dolognak?
mi az a közös ricni? passzolok ezért nem is akarok okoskodni csak valamennyire jó lenne orvosolni a hibát,mert kocsi csere előtt állok és így nem nagyon szeretném eladni meg hát használom is még.
a szervó és a vízpumpa közös tengelye mert a szervóról kapja a vízpumpa a hajtást.ha átereszt a vízpumpa a víz ezt e ricnit megeszi és tönkre megy a szervó,
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
placi86
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36455 Dátum:
2015.02.15 vasárnap, 22:53:25 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2015.02.15 vasárnap, 22:52:04
a szervó és a vízpumpa közös tengelye mert a szervóról kapja a vízpumpa a hajtást.ha átereszt a vízpumpa a víz ezt e ricnit megeszi és tönkre megy a szervó,
akkor gyakorlatilag most mit kellene kicserélnem ennek a problémának a megoldására? ezt a ricnit?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36456 Dátum:
2015.02.15 vasárnap, 22:59:13 »
Idézetet írta: placi86 - 2015.02.15 vasárnap, 22:53:25
akkor gyakorlatilag most mit kellene kicserélnem ennek a problémának a megoldására? ezt a ricnit?
Meg kell nézni amit csak szétszedéssel tudsz.Ahoz lekell venni a vízpumpát és akkor látod.de adhatja a hangot a szervó feszítő is.itt keressétek ha a kormány tekergetés közben is hallod.Tipp
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
placi86
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36457 Dátum:
2015.02.15 vasárnap, 23:03:52 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2015.02.15 vasárnap, 22:59:13
Meg kell nézni amit csak szétszedéssel tudsz.Ahoz lekell venni a vízpumpát és akkor látod.de adhatja a hangot a szervó feszítő is.itt keressétek ha a kormány tekergetés közben is hallod.Tipp
szervó szíjjat kompletten görgőkkel cseréltem nem rég,de mind1 most figyelem még a jelenséget és szétszedjük akkor,ha minden kötél szakad
.
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36458 Dátum:
2015.02.16 hétfő, 03:27:52 »
Sziasztok! Egy érdekes kérdéssel fordulnék hozzátok. A kocsim alacsony fordulaton 1200-1600-as fordulat körül kopogó hangot ad. Olyan érces dízel hangja lesz. Leginkább 5.-sebességben hallom olyan 70km/h körül. Alapjáraton nem hallok semmit. Ha üresben forgatom szintén nem hallok semmit. Hidegen, melegen is ugyanolyan mértékben csinálja.
Meg sem torpan, nem is füstöl. Semmi hibaüzenetem nincs. Nem rég óta hajtom az autót, mióta megvan ledugóztam az egr-t meg az összes szűrőt lecseréltem. Visszaolvastam, és AndyA írta egyszer jó rég hogy hasonló "problémája" volt, de nem találtam rá válaszokat igazán. Tapasztaltatok már ilyet?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.16 hétfő, 03:43:56 írta mobster
»
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36459 Dátum:
2015.02.16 hétfő, 05:10:23 »
Hozzám is eljutott a hűtőrendszer túlbuzgóságának átka, miszerint nem melegszik fel a hűtővíz normál hőfokra, illetve pikk-pakk visszahűl.
Ellenőriztem, hogy, amikor éppen hogy melegszik a motor, akkor a termosztát utáni cső szakasz, ami a hűtő felső részében megy elkezd melegedni, de a motor hőmérséklet nem éri el az üzemi hőfokot.
Gondoltam nyilván a termosztát nem működik megfelelően, ezért vettem egy másikat, igaz nem gyárit ( Febi ) és azt kicserélve ugyanazt tapasztalom.
Ha az olaj körben lévő termosztát nem működik megfelelően, attól még a hűtőbe menő felső csőszakasznak nem kéne melegednie. Jól gondolom?
Ez az új termosztát is lehet rossz?
Milyen típusú és hány darabot érdemes vásárolni amiből egy esetleg megfelelően működik?
Köszi!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36460 Dátum:
2015.02.16 hétfő, 06:02:22 »
Idézetet írta: mobster - 2015.02.16 hétfő, 03:27:52
Sziasztok! Egy érdekes kérdéssel fordulnék hozzátok. A kocsim alacsony fordulaton 1200-1600-as fordulat körül kopogó hangot ad. Olyan érces dízel hangja lesz. Leginkább 5.-sebességben hallom olyan 70km/h körül. Alapjáraton nem hallok semmit. Ha üresben forgatom szintén nem hallok semmit. Hidegen, melegen is ugyanolyan mértékben csinálja.
Meg sem torpan, nem is füstöl. Semmi hibaüzenetem nincs. Nem rég óta hajtom az autót, mióta megvan ledugóztam az egr-t meg az összes szűrőt lecseréltem. Visszaolvastam, és AndyA írta egyszer jó rég hogy hasonló "problémája" volt, de nem találtam rá válaszokat igazán. Tapasztaltatok már ilyet?
a cooler előtti rögzítés szilentjét kell eldobni és fixre csavarozni a traverzt a segédkerethez.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36461 Dátum:
2015.02.16 hétfő, 08:28:16 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.16 hétfő, 06:02:22
a cooler előtti rögzítés szilentjét kell eldobni és fixre csavarozni a traverzt a segédkerethez.
nagyon köszi
Most hogy írtad rákerestem és meg is lett a leírés ami ezt a rezonanciát hivatott kiküszöbölni. Sajnos a képek már nincsenek fennt az oldalon. Mennyire kell megbontani a kocsit, hogy fixre r9gzítse az ember? meg pontosan hol kell keresnem?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36462 Dátum:
2015.02.16 hétfő, 08:56:32 »
Idézetet írta: mobster - 2015.02.16 hétfő, 08:28:16
nagyon köszi
Most hogy írtad rákerestem és meg is lett a leírés ami ezt a rezonanciát hivatott kiküszöbölni. Sajnos a képek már nincsenek fennt az oldalon. Mennyire kell megbontani a kocsit, hogy fixre r9gzítse az ember? meg pontosan hol kell keresnem?
semennyire.aláfekszel és egy 8as krovával 2 perc alatt kiszeded a csavarjait,és aztán még 2 perc rögzíteni a szilentek nélkül.
A bal első lámpa alatt keresd a segédváz kereten.el sem lehet téveszteni.ez csak akkor nehezebb ha van alsó motorburkolatod.mert akkor azt lekell szedni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36463 Dátum:
2015.02.16 hétfő, 23:21:17 »
Minden nap olvasom a forumon a problemakat es oda jutottam hogy en szerencses ember vagyok.
En 2 eve vettem az autot megtettunk kozossen 110000 km-t.es semmi gond.
Persze volt kerekcsapagycsere,fekcsocsere,de mivel az en autom olaszbol jott ki tudja valojaban mennyi km van benne.
Se szij se gorgo semmit sem csereltem. Malacfarok persze van ha rendesen beletaposok,de nem taposom es minden ok.
Az edesocsem nemetben el,megvette az uj porlasztokat,magasnyomasut,nyaron megyek haza lecserelem oket.
Regota fordos vagyok.Tobb 10 taunusom,ganada(a legjobb ford)scorpiom volt.Ezt azert irom mert sajna nagyon sok az atveres
elednak minden szart rengeteg kilometerrel es jonnek a gondok.
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36464 Dátum:
2015.02.17 kedd, 06:38:17 »
Idézetet írta: Koniman - 2015.02.16 hétfő, 05:10:23
Hozzám is eljutott a hűtőrendszer túlbuzgóságának átka, miszerint nem melegszik fel a hűtővíz normál hőfokra, illetve pikk-pakk visszahűl.
Ellenőriztem, hogy, amikor éppen hogy melegszik a motor, akkor a termosztát utáni cső szakasz, ami a hűtő felső részében megy elkezd melegedni, de a motor hőmérséklet nem éri el az üzemi hőfokot.
Gondoltam nyilván a termosztát nem működik megfelelően, ezért vettem egy másikat, igaz nem gyárit ( Febi ) és azt kicserélve ugyanazt tapasztalom.
Ha az olaj körben lévő termosztát nem működik megfelelően, attól még a hűtőbe menő felső csőszakasznak nem kéne melegednie. Jól gondolom?
Ez az új termosztát is lehet rossz?
Milyen típusú és hány darabot érdemes vásárolni amiből egy esetleg megfelelően működik?
Köszi!
Az olajköri termosztátból kimenő cső hol csatlakozik bele a rendszerbe? Hová kering onnan a hűtővíz?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36465 Dátum:
2015.02.17 kedd, 06:45:08 »
Idézetet írta: Koniman - 2015.02.17 kedd, 06:38:17
Az olajköri termosztátból kimenő cső hol csatlakozik bele a rendszerbe? Hová kering onnan a hűtővíz?
az olajhűtőbe megy,onnan a fűtőradiátorba,onnan az egr hűtőbe,onnan a motorba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36466 Dátum:
2015.02.17 kedd, 06:47:49 »
Idézetet írta: Koniman - 2015.02.16 hétfő, 05:10:23
Hozzám is eljutott a hűtőrendszer túlbuzgóságának átka, miszerint nem melegszik fel a hűtővíz normál hőfokra, illetve pikk-pakk visszahűl.
Ellenőriztem, hogy, amikor éppen hogy melegszik a motor, akkor a termosztát utáni cső szakasz, ami a hűtő felső részében megy elkezd melegedni, de a motor hőmérséklet nem éri el az üzemi hőfokot.
Gondoltam nyilván a termosztát nem működik megfelelően, ezért vettem egy másikat, igaz nem gyárit ( Febi ) és azt kicserélve ugyanazt tapasztalom.
Ha az olaj körben lévő termosztát nem működik megfelelően, attól még a hűtőbe menő felső csőszakasznak nem kéne melegednie. Jól gondolom?
Ez az új termosztát is lehet rossz?
Milyen típusú és hány darabot érdemes vásárolni amiből egy esetleg megfelelően működik?
Köszi!
olyat érdemes venni ami golyós és nem ilyen csap a szelepe...asszem a Febi az csapos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kupeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36467 Dátum:
2015.02.17 kedd, 08:12:19 »
Idézetet írta: Koniman - 2015.02.16 hétfő, 05:10:23
Hozzám is eljutott a hűtőrendszer túlbuzgóságának átka, miszerint nem melegszik fel a hűtővíz normál hőfokra, illetve pikk-pakk visszahűl.
Ellenőriztem, hogy, amikor éppen hogy melegszik a motor, akkor a termosztát utáni cső szakasz, ami a hűtő felső részében megy elkezd melegedni, de a motor hőmérséklet nem éri el az üzemi hőfokot.
Gondoltam nyilván a termosztát nem működik megfelelően, ezért vettem egy másikat, igaz nem gyárit ( Febi ) és azt kicserélve ugyanazt tapasztalom.
Ha az olaj körben lévő termosztát nem működik megfelelően, attól még a hűtőbe menő felső csőszakasznak nem kéne melegednie. Jól gondolom?
Ez az új termosztát is lehet rossz?
Milyen típusú és hány darabot érdemes vásárolni amiből egy esetleg megfelelően működik?
Köszi!
Valamennyire melegedni fog az a cső, pont a légtelenítő miatt. Persze le is lehet dugózni egy csavarral, de én azt nem erőltetném. Febi helyett már ne vegyél másikat, ugyanúgy jó az, mint a gyári is valószínűleg jó volt.
Nem igazán érdemes kísérletezni, sok bosszúság, meg munka. Cseréld ki az olajkörit, de mikor megveszed fújj bele hogy jól zár-e.
Amit kivettél főkörit meg főzd ki, hogy rossz volt-e.
Ja és szerintem csak akkor van értelme termosztátot cserélni, ha már az üzemi hőfok elérése után, városon kívül laza tempónál visszahül a víz, vagy ha tényleg el sem éri (szinte soha) az üzemi hőfokot. Nekem most városban reggel kell kb 6 km hogy bemelegedjen teljesen, de pl a nulláson kellett kb 12. Ezt még mindig sokallom kicsit, de szerintem soha nem lesz jobb.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.17 kedd, 08:18:59 írta kupeti
»
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36468 Dátum:
2015.02.17 kedd, 08:21:47 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.17 kedd, 06:47:49
olyat érdemes venni ami golyós és nem ilyen csap a szelepe...asszem a Febi az csapos.
Igen, a Febi csapos, meg a Gates is.
Meg szerintem a gyárin kívül talán mind, de kipróbáltam, a csap is jól zár
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36469 Dátum:
2015.02.17 kedd, 12:58:40 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.02.17 kedd, 08:12:19
Valamennyire melegedni fog az a cső, pont a légtelenítő miatt. Persze le is lehet dugózni egy csavarral, de én azt nem erőltetném. Febi helyett már ne vegyél másikat, ugyanúgy jó az, mint a gyári is valószínűleg jó volt.
Nem igazán érdemes kísérletezni, sok bosszúság, meg munka. Cseréld ki az olajkörit, de mikor megveszed fújj bele hogy jól zár-e.
Amit kivettél főkörit meg főzd ki, hogy rossz volt-e.
Ja és szerintem csak akkor van értelme termosztátot cserélni, ha már az üzemi hőfok elérése után, városon kívül laza tempónál visszahül a víz, vagy ha tényleg el sem éri (szinte soha) az üzemi hőfokot. Nekem most városban reggel kell kb 6 km hogy bemelegedjen teljesen, de pl a nulláson kellett kb 12. Ezt még mindig sokallom kicsit, de szerintem soha nem lesz jobb.
Nekem nem melegszik fel egyáltalán a hűtővíz üzemmelegre legalábbis városi körülmények között 80-90km/h -ig lett használva, de csak közelíti a középállást (max 71c), viszont ha megállok szinte szemmel láthatóan elfekszik a mutató az első jelzésig. Azért nem értem a dolgot,mert kb 60-65c-nál néztem és a termóról menő csővet megfogtam a hűtőnél és meleg volt. Nem annyira, mint a termosztát bejövő csövénél, de akkor is. Most 88c fokon nyit vagy összvissza? Gondoltam, amig nem éri el a 88c fokot, addig nem szabadna melegednie a hűtőre menő csőnek, nem?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36470 Dátum:
2015.02.17 kedd, 13:01:33 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.02.17 kedd, 08:21:47
Igen, a Febi csapos, meg a Gates is.
Meg szerintem a gyárin kívül talán mind, de kipróbáltam, a csap is jól zár
Igen, csapos volt a Febi. Ott gondolom, hogy mindegy hogyan rakom bele, mert nincs minek mivel összepasszolnia. Adtak hozzá a gumitömítésen kívűl egy vékony fém lapot is, talán valami leszrító, de azt nem tettem be, mert akkor a termóház és a fémlap közé nem kerülne senni és gondoltam kevésbé tömít akkor, de így sem csepeg az illesztésnél.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.17 kedd, 13:09:03 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36471 Dátum:
2015.02.17 kedd, 13:02:26 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.17 kedd, 06:45:08
az olajhűtőbe megy,onnan a fűtőradiátorba,onnan az egr hűtőbe,onnan a motorba.
Köszi!
Mondtam az embernek a Bárdiban, hogy minőségit adjon, ne gagyit!
Ezt kaptam!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.17 kedd, 13:04:31 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36472 Dátum:
2015.02.17 kedd, 13:47:51 »
Idézetet írta: Koniman - 2015.02.17 kedd, 13:02:26
Köszi!
Mondtam az embernek a Bárdiban, hogy minőségit adjon, ne gagyit!
Ezt kaptam!
csak gyári van belőle.nincs u.gy!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36473 Dátum:
2015.02.17 kedd, 14:02:07 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.17 kedd, 13:47:51
csak gyári van belőle.nincs u.gy!
Ja bocsi a főkörire írtam.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36474 Dátum:
2015.02.17 kedd, 17:15:36 »
Sziasztok mi a véleményetek a kocsiról és ezekről a dízelekről??
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_tdci_titanium_led-navi-pdc-szerv.konyv-8682846
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36475 Dátum:
2015.02.17 kedd, 18:16:03 »
Idézetet írta: T0aD - 2015.02.17 kedd, 17:15:36
Sziasztok mi a véleményetek a kocsiról és ezekről a dízelekről??
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_tdci_titanium_led-navi-pdc-szerv.konyv-8682846
Ha nem gond, hogy időnként ki kell szállni és megtolni, pl. hogy egy kisebb dombra fel tudjon kapaszkodni...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36476 Dátum:
2015.02.17 kedd, 18:17:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.17 kedd, 18:16:03
Ha nem gond, hogy időnként ki kell szállni és megtolni, pl. hogy egy kisebb dombra fel tudjon kapaszkodni...
AndyA
Ennyire gyenge?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Iskolabusz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36477 Dátum:
2015.02.17 kedd, 18:18:25 »
Üdv mindenkinek!
Vszínűleg alap kérdés, de vki meg tudja mondani, mikor aktuálisak, ill. kb mennyire fájnak a szíjcserék egy 2004-es 130le-s Tdci Mondeonál? Van egy kis morgás alapjáraton, olyan forgóalkatrész hangja van és 1700-2000 között terhelés alatt egy nem szép morgás. Szerintem a kettő nem feltétlenül függ össze, mert az alapjárati amolyan tipikus talán vízpumpa-vagy-szíj-vagy ilyesmi, a másik viszont eddig 2 szerelőt is gondba ejtett....Mondeoban nincs tapasztalatom, mindig japán vagy BMW volt eddig a háznál...de megcsaládosodtunk és kellett egy iskolabusz...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36478 Dátum:
2015.02.17 kedd, 18:22:03 »
Idézetet írta: T0aD - 2015.02.17 kedd, 18:17:40
Ennyire gyenge?
Nem gyenge,csak nagy a súly,amit cipel.
Inkább 2.0 mint 1.6, a többivel nincs semmi gond.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.17 kedd, 18:23:34 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36479 Dátum:
2015.02.17 kedd, 18:31:41 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.02.17 kedd, 18:22:03
Nem gyenge,csak nagy a súly,amit cipel.
Inkább 2.0 mint 1.6, a többivel nincs semmi gond.
Tehát ezzel a motorral nem az igazi.
Pedig nekem is ugye 115 le. Úgy gondoltam az jobb lehet. Egy picivel.
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Iskolabusz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36480 Dátum:
2015.02.17 kedd, 18:36:58 »
Elfelejtettem írni, hogy kb. 230e km, feltehetően valós a kopásokat nézve, ill. hogy kuplungszetet kettőstömegűvel most cseréltem, és a gyári ugrott ki belőle (fémen...)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36481 Dátum:
2015.02.17 kedd, 18:40:45 »
Idézetet írta: Iskolabusz - 2015.02.17 kedd, 18:36:58
Elfelejtettem írni, hogy kb. 230e km, feltehetően valós a kopásokat nézve, ill. hogy kuplungszetet kettőstömegűvel most cseréltem, és a gyári ugrott ki belőle (fémen...)
Többet elmegy a gyári szett....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36482 Dátum:
2015.02.17 kedd, 18:41:22 »
Idézetet írta: Iskolabusz - 2015.02.17 kedd, 18:18:25
Üdv mindenkinek!
Vszínűleg alap kérdés, de vki meg tudja mondani, mikor aktuálisak, ill. kb mennyire fájnak a szíjcserék egy 2004-es 130le-s Tdci Mondeonál? Van egy kis morgás alapjáraton, olyan forgóalkatrész hangja van és 1700-2000 között terhelés alatt egy nem szép morgás. Szerintem a kettő nem feltétlenül függ össze, mert az alapjárati amolyan tipikus talán vízpumpa-vagy-szíj-vagy ilyesmi, a másik viszont eddig 2 szerelőt is gondba ejtett....Mondeoban nincs tapasztalatom, mindig japán vagy BMW volt eddig a háznál...de megcsaládosodtunk és kellett egy iskolabusz...
200e km nél kell a szíjakat cserélni,a generátornál is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Iskolabusz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36483 Dátum:
2015.02.17 kedd, 18:47:20 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.17 kedd, 18:40:45
Többet elmegy a gyári szett....
Németországban élek, hegyvidéken. Lehet így jobban fogy egy kicsit...
Amúgy abszolút elégedett vagyok a kocsival, mert jól felszerelt, 6 liter körül marad a fogyasztás a hegyek és a rövidtávú használat ellenére is. Ha hosszútáv és síkság, inkább 5-höz közel, a helykínálat pedig megszégyeníti az E 39-emet, nem kicsit....
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36484 Dátum:
2015.02.17 kedd, 18:47:53 »
Idézetet írta: Koniman - 2015.02.17 kedd, 12:58:40
Nekem nem melegszik fel egyáltalán a hűtővíz üzemmelegre legalábbis városi körülmények között 80-90km/h -ig lett használva, de csak közelíti a középállást (max 71c), viszont ha megállok szinte szemmel láthatóan elfekszik a mutató az első jelzésig. Azért nem értem a dolgot,mert kb 60-65c-nál néztem és a termóról menő csővet megfogtam a hűtőnél és meleg volt. Nem annyira, mint a termosztát bejövő csövénél, de akkor is. Most 88c fokon nyit vagy összvissza? Gondoltam, amig nem éri el a 88c fokot, addig nem szabadna melegednie a hűtőre menő csőnek, nem?
Az a cső picit meleg lesz mindig.
Amit kivettél főkörit tedd vízbe, gyújts alá. Akkor kiderül hány fokon nyit. Ha nincs olyan hőmérőd ami jó erre, a 88 °c kb mikor már tényleg majdnem forr a víz. Viszont ugye a termosztát itt nem egy kapcsoló, lassan nyit, lassan zár, de azért nem össze-vissza. Hány km-t mész ilyenkor, mikor nem megy 71c fölé?
Naplózva
Iskolabusz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36485 Dátum:
2015.02.17 kedd, 18:49:18 »
Mibe fáj az összes szíj cseréje az összes kütyüvel ?
Naplózva
Iskolabusz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36486 Dátum:
2015.02.17 kedd, 18:51:16 »
Amúgy a melegedés probléma nálam is megvan, mert télen csak hegynek felfelé megy fel normális hőfokra, amúgy alatta kóvályog a mutató, termosztát új...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36487 Dátum:
2015.02.17 kedd, 18:51:56 »
Idézetet írta: Iskolabusz - 2015.02.17 kedd, 18:49:18
Mibe fáj az összes szíj cseréje az összes kütyüvel ?
www.cromax.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kupeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36488 Dátum:
2015.02.17 kedd, 18:59:59 »
Idézetet írta: Iskolabusz - 2015.02.17 kedd, 18:51:16
Amúgy a melegedés probléma nálam is megvan, mert télen csak hegynek felfelé megy fel normális hőfokra, amúgy alatta kóvályog a mutató, termosztát új...
Mind a kettő?
Naplózva
Iskolabusz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36489 Dátum:
2015.02.17 kedd, 19:03:52 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.02.17 kedd, 18:59:59
Mind a kettő?
Ez jó kérdés...az egyik biztos.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36490 Dátum:
2015.02.17 kedd, 19:15:01 »
Idézetet írta: Iskolabusz - 2015.02.17 kedd, 19:03:52
Ez jó kérdés...az egyik biztos.
van egy olajköri termó is.az szokott gyaran ereszteni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Iskolabusz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36491 Dátum:
2015.02.17 kedd, 19:21:11 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.17 kedd, 19:15:01
van egy olajköri termó is.az szokott gyaran ereszteni....
Köszönöm a tippet, megnézetem.
Naplózva
Iskolabusz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36492 Dátum:
2015.02.17 kedd, 19:26:27 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.17 kedd, 18:51:56
www.cromax.hu
Köszi a linket, de nem nagyom tudom, mi mindent kell összeválogatnom...a kérdésem pedig pont ez lenne, hogy mi mindennel kell számolni, az árakat már xsak megtalálom..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36493 Dátum:
2015.02.17 kedd, 19:31:56 »
Idézetet írta: Iskolabusz - 2015.02.17 kedd, 19:26:27
Köszi a linket, de nem nagyom tudom, mi mindent kell összeválogatnom...a kérdésem pedig pont ez lenne, hogy mi mindennel kell számolni, az árakat már xsak megtalálom..
a generátor szíjrendszer mindennel együtt szabadonfutóval ,munkadíjjal cirka 100e ft.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36494 Dátum:
2015.02.17 kedd, 19:33:23 »
Idézetet írta: Iskolabusz - 2015.02.17 kedd, 19:26:27
Köszi a linket, de nem nagyom tudom, mi mindent kell összeválogatnom...a kérdésem pedig pont ez lenne, hogy mi mindennel kell számolni, az árakat már xsak megtalálom..
2 vezető görgő
automata szíjfeszítő
kéttömegű szíjtárcsa
szíj
szabadonfutó a generátorra
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Iskolabusz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36495 Dátum:
2015.02.17 kedd, 19:45:21 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.17 kedd, 19:33:23
2 vezető görgő
automata szíjfeszítő
kéttömegű szíjtárcsa
szíj
szabadonfutó a generátorra
Köszönöm. remélem, ha ezeket cseréltem, megszűnik az a *** morgás is...
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36496 Dátum:
2015.02.17 kedd, 19:52:32 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.02.17 kedd, 18:47:53
Az a cső picit meleg lesz mindig.
Amit kivettél főkörit tedd vízbe, gyújts alá. Akkor kiderül hány fokon nyit. Ha nincs olyan hőmérőd ami jó erre, a 88 °c kb mikor már tényleg majdnem forr a víz. Viszont ugye a termosztát itt nem egy kapcsoló, lassan nyit, lassan zár, de azért nem össze-vissza. Hány km-t mész ilyenkor, mikor nem megy 71c fölé?
Ok, begyújtom!
Azért mondom, hogy összevissza, merg, ha 88c fokos a termosztát, akkor gondolom az azt jelenti, hogy elöbb nem nyit ki.
Most a régi gyári és ez az új is kinyit, mivel meleg a cső a hűtő felöli végén is 60c foknál is.
Végtelen Km megtétele után sem, illetve, de! Autópályán 120Km/h-tól, de akkor se áll be pont középre. Lassításnál, megállásnál visszahűl.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
kupeti
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36497 Dátum:
2015.02.17 kedd, 20:05:27 »
Idézetet írta: Koniman - 2015.02.17 kedd, 19:52:32
Ok, begyújtom!
Azért mondom, hogy összevissza, merg, ha 88c fokos a termosztát, akkor gondolom az azt jelenti, hogy elöbb nem nyit ki.
Most a régi gyári és ez az új is kinyit, mivel meleg a cső a hűtő felöli végén is 60c foknál is.
Végtelen Km megtétele után sem, illetve, de! Autópályán 120Km/h-tól, de akkor se áll be pont középre. Lassításnál, megállásnál visszahűl.
Jól gondolod, előbb nem nyit ki elvileg, a kis légtelenítőn tud kimenni a víz. Ha kifőzöd kiderül hogy rossz-e.
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36498 Dátum:
2015.02.17 kedd, 20:10:42 »
Idézetet írta: Koniman - 2015.02.17 kedd, 19:52:32
Ok, begyújtom!
Azért mondom, hogy összevissza, merg, ha 88c fokos a termosztát, akkor gondolom az azt jelenti, hogy elöbb nem nyit ki.
Most a régi gyári és ez az új is kinyit, mivel meleg a cső a hűtő felöli végén is 60c foknál is.
Végtelen Km megtétele után sem, illetve, de! Autópályán 120Km/h-tól, de akkor se áll be pont középre. Lassításnál, megállásnál visszahűl.
Egyébként rossz termosztáttal általában pont menet közben szoktak visszahülni az autók, mert a menetszél hűti a vizet.
Itt most akkor hogy van, kérdezem a hozzáértőktől?
Naplózva
benobalogh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36499 Dátum:
2015.02.17 kedd, 20:13:43 »
Üdv!
Tanácsot kérnék egy érdekes jelenségben.
2003 2.0 tdci mondeo 115le novemberben vásároltam, ismerős tulajtól, lerobbanva.
cmp szenzor csere, és mentem vele 8e km.
2 hónappal ez előtt -12ben pöccre indul, 3mp után leáll, hosszadalmas nyektetésre indul el, utána semmi gond. Gázolajszűrő illetve izzító gyertyák cseréje, hiba maradt, És egyre csak erősödött. 3 hét múlva már melegen is 4-5 tekerésre indul, nagy gáznál torpanás és villogó malacfarok, ha tartottam a pedált akkor meg is állt. Kuplung, gyujtás le, fel, indul, semmi gond, megy tovább. Finom gázzal eljártam vele még 2 hétig, pörgetni lehetett, 150et is mentem vele, csak finoman kellett gyorsulni. Végre sikerült kiolvasni, íme:
P1211- befecskendező vezérlő nyomás magasabb/alacsonyabb mint a kívánt (motor jár)
P2291- befecskendező vezérlőnyomás túl alacsony (motor indít)
P0200- befecskendező áramkör hibás működése
P0251- Befecskendező szivattyú üzemanyag Adagolás vezérlés A
injektorokat megnézettem, a csucs elvékonyodva, belül a szelep szétkopva, mind messzi túl vannak a határértékeken.
Találtam egy ugyan ilyen évjáratú, ugyan ilyen teljesítményű és motorkódú autót, ami oldalról volt törött, motor tökéletes pöcre indul, injektorokat kivettük, még csak nem is volt fekete a csúcs.
Át lett téve a 4 injektor, sprével elindul, de csak kb 5-600on kopog 10 másodpercig, gázra nem reagál, majd leáll. Ebből gondoltam nincs gázolaj, nincs nyomás. Ami igaz is, alig van üzemanyag, indítás közben hollandert meglazítva nincs prüszkölés csak nagyon enyhe folyás, a közös nyomócső előtt is.
Át lett téve a közös nyomócső, és át tettem a nagynyomású szivattyút is.
És most se indul, még csak nem is tüszög, se fehér köd, se semmi, gondoltam nem nyit az injektor. Indítás közbe egyik injektor vezetékét levettem, semmi áram nem jön rajta.
Valaki adjon már egy ötletet hogy mit csináljak még vele?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.17 kedd, 20:16:05 írta benobalogh
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
723
724
725
726
727
728
729
[
730
]
731
732
733
734
735
736
737
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ