Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:59:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 725 726 727 728 729 730 731 [732] 733 734 735 736 737 738 739 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14648865 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #36550 Dátum: 2015.02.20 péntek, 08:19:50 »

Sziasztok!
Termosztátot kéne cserélnem, és elvesztem a fagyállók között! Milyen fagyállót vegyek?
Szeretném akkor már lecserélni az egészet. Esetleg konkrét márka is jöhet, csak ne a wikiben szereplő " Ford Superplus 50% " mert ez kb. semmit sem mond... worship
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36551 Dátum: 2015.02.20 péntek, 08:20:59 »

Sziasztok!
Termosztátot kéne cserélnem, és elvesztem a fagyállók között! Milyen fagyállót vegyek?
Szeretném akkor már lecserélni az egészet. Esetleg konkrét márka is jöhet, csak ne a wikiben szereplő " Ford Superplus 50% " mert ez kb. semmit sem mond... worship

Bemész egy Ford kereskedésbe, és amit adnak? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #36552 Dátum: 2015.02.20 péntek, 08:37:28 »

Bemész egy Ford kereskedésbe, és amit adnak? Smiley

AndyA
Na jó! És most komolyan?  nyes
Nem vagyok egy fillérprütykölő, de egy ford kereskdésben a köszönésért is pénzt kérnek... Pl . a Bárdinál beajánl az oldal egy fajta Febit-t ami 1,5l, de nem tudom kideríteni sehogy, hogy ez most koncentrátum vagy sem. Mert ügye nem mindegy.
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36553 Dátum: 2015.02.20 péntek, 08:58:13 »

Na jó! És most komolyan?  nyes
Nem vagyok egy fillérprütykölő, de egy ford kereskdésben a köszönésért is pénzt kérnek... Pl . a Bárdinál beajánl az oldal egy fajta Febit-t ami 1,5l, de nem tudom kideríteni sehogy, hogy ez most koncentrátum vagy sem. Mert ügye nem mindegy.

szerintem csak koncentrátumot lehet kapni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36554 Dátum: 2015.02.20 péntek, 09:30:46 »

Motoröblítőt hogyan használunk...eleve az autó nem megy sehova, alapjáraton kb fél óráig, olajcsere előtt használatos a motor öblítő folyadék.
Mivel alapjáraton terhelés nélkül jár az autó a turbó szinte csak forog a motorolaj üzemi hőmérséklete is optimális ezért nem fog a turbó csapágyazása megégni...a szűrést pedig az olajszűrő ugyanúgy elvégzi mint előtte is, azért van. Ezután azt az olajat úgyis le(kell) ereszteni és tiszta olajat és szűrőt kell felrakni és mehet is tovább a gépjármű.
Én is megcsináltam egyszer az enyémen, gyakorlatilag semmit nem vettem észre, de tegyük fel hogy ért valamit és akkor nyugodt maradok... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36555 Dátum: 2015.02.20 péntek, 09:33:17 »

Motoröblítőt hogyan használunk...
turbós motorban sehogy.a többi magánakció. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36556 Dátum: 2015.02.20 péntek, 09:37:39 »

Sziasztok. Most olvastam a Tddi ben Bunyek 7.én 22h54 kor írt hsz-ba hogy az új és a régi gyertyán a menet nem ugyanott volt.Amit én kicseréltem,hármat 1 et nem tudtam kivenni, azon se egyforma magasságba van a menet.Ha egymásmellé teszem a régit és az egy újat ami kimaradt,azt látom ,hogy a régin lejjebb van a menet alja,az újon pedig feljebb.Jól sejtem,hogy a kúpos részek ahol tömíteni kellene a hengerfejbe nem is érnek össze,ezért olajpárás ott most mert kifúj?? falbav Ettől lehet alapjárat ingadozás,hidegen?    

persze hogy lehet...sőt...az izzitókat mindig kúpra kell húzni.
Nem tudom milyet vettél de nem véletlen irtam be a DENSO-t, nagyon jó...és fele annyiba kerül mint a gyári.
Amiről irtam autót 3 éve szivtak vele kb, minden télen sz@rul indult kb 5-10 fok alatt és dőlt belőle a szürkés-fehér füst....már majdnem a komplett autót kicserélték, adagolót épp még nem.....kiszedtem mind a 4-et 2-nél menet is elment, beraktam a 4 denso-t kúpra húztam rendesen és azóta gyönyörűen indul.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36557 Dátum: 2015.02.20 péntek, 09:43:00 »

turbós motorban sehogy.a többi magánakció. vigyor3

Attól mert te kijelentesz valamit,és csípőből nyomod a véleményeidet egy dolog...valamiért nálad okosabbak és nem kis cégek azért kifejlesztettek ilyen dolgokat,nem kevés pénzért(pl: pro-tec,motul,liqui moly,stb)...és leis irják hogy kell használni hogy jó legyen.
De gondolom teis alátudod támasztani ezeket mérési és egyéb hiteles eredményekkel, és van gyakorlati tapasztalatod is... eljen

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36558 Dátum: 2015.02.20 péntek, 09:49:55 »

Attól mert te kijelentesz valamit,és csípőből nyomod a véleményeidet egy dolog...valamiért nálad okosabbak és nem kis cégek azért kifejlesztettek ilyen dolgokat,nem kevés pénzért(pl: pro-tec,motul,liqui moly,stb)...és leis irják hogy kell használni hogy jó legyen.
De gondolom teis alátudod támasztani ezeket mérési és egyéb hiteles eredményekkel, és van gyakorlati tapasztalatod is... eljen



Tegyük hozzá azt is, hogy mennyiben motiválta ebben őket a jószándék és a segíteni akarás amellett, hogy mennyire van tényleg és mindenáron szükség erre. Vagy éppen azt, hogy mennyire csak még valamiből plusz pénzt akarnak csinálni...

Szóval attól, hogy valamit jó pénzér' lehet kapni, és egy látszólag valós és érvekkel gondosan, pontosan alátámasztható igényt szolgál ki, attól még egyáltalán nem biztos, hogy az a valami tényleg szükséges.

A marketingesek egyik feladata mindenhol, hogy olyan igényt támasszanak, ami addig nem létezett, majd utána ezt az igényt a cégük termékeivel és szolgáltatásaival kiszolgálják - nem óccón.

Ha pedig ezek után a autógyártó - amelynek a tönkrement motorért jótállásban felelősséget kell vállalnia! - kijelenti, hogy nincs rá szükség, és még azt is hozzáteszi, hogy a használata a jótállás azonnali elvesztésével jár, akkor mindenesetre meggondolandó, hogy az adott termék vajon egy valós műszaki, technikai probléma megoldására szolgál - vagy csak a mosóolaj gyártójának marketingrizsája alapján mesterségesen keletkeztetett igényt szolgál ki (és tömi a gyártó zsebét).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36559 Dátum: 2015.02.20 péntek, 09:50:27 »

Attól mert te kijelentesz valamit,és csípőből nyomod a véleményeidet egy dolog...valamiért nálad okosabbak és nem kis cégek azért kifejlesztettek ilyen dolgokat,nem kevés pénzért(pl: pro-tec,motul,liqui moly,stb)...és leis irják hogy kell használni hogy jó legyen.
De gondolom teis alátudod támasztani ezeket mérési és egyéb hiteles eredményekkel, és van gyakorlati tapasztalatod is... eljen


Nem.én hiszek a TIS-ben és nem váltom meg a világot, mint a homokot motorbaszóró bikavadító motoradalékgyártó marketingcégek.
Én elhiszem,hogy a fordosok tesztelték azt amit kellett és nem véletlenül írták azt le.Ha nem így lenne,mindenki szénné tuningolhatná a verdát,és az sem vesztene garanciát.És mint mindenkinek,nekem is lehet véleményem természetesen.csípőből.Más véleménye nem is érdekel! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36560 Dátum: 2015.02.20 péntek, 10:16:38 »

Tegyük hozzá azt is, hogy mennyiben motiválta ebben őket a jószándék és a segíteni akarás amellett, hogy mennyire van tényleg és mindenáron szükség erre. Vagy éppen azt, hogy mennyire csak még valamiből plusz pénzt akarnak csinálni...

Szóval attól, hogy valamit jó pénzér' lehet kapni, és egy látszólag valós és érvekkel gondosan, pontosan alátámasztható igényt szolgál ki, attól még egyáltalán nem biztos, hogy az a valami tényleg szükséges.

A marketingesek egyik feladata mindenhol, hogy olyan igényt támasszanak, ami addig nem létezett, majd utána ezt az igényt a cégük termékeivel és szolgáltatásaival kiszolgálják - nem óccón.

Ha pedig ezek után a autógyártó - amelynek a tönkrement motorért jótállásban felelősséget kell vállalnia! - kijelenti, hogy nincs rá szükség, és még azt is hozzáteszi, hogy a használata a jótállás azonnali elvesztésével jár, akkor mindenesetre meggondolandó, hogy az adott termék vajon egy valós műszaki, technikai probléma megoldására szolgál - vagy csak a mosóolaj gyártójának marketingrizsája alapján mesterségesen keletkeztetett igényt szolgál ki (és tömi a gyártó zsebét).

AndyA


Ezek a közhelyek, a neten is megtalálhatóak amiket leirtál...attól még van ilyen kifejlesztették és használható...hogy ki használja azt meg döntse el mindenki saját maga...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #36561 Dátum: 2015.02.20 péntek, 10:28:10 »

Sziasztok!
Termosztátot kéne cserélnem, és elvesztem a fagyállók között! Milyen fagyállót vegyek?
Szeretném akkor már lecserélni az egészet. Esetleg konkrét márka is jöhet, csak ne a wikiben szereplő " Ford Superplus 50% " mert ez kb. semmit sem mond... worship

Mannolt, az tudja a ford specifikációt is: http://mannol.hu/fag/mannol-longlife-antifreeze-af12-5-liter-af12
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.20 péntek, 10:30:49 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36562 Dátum: 2015.02.20 péntek, 10:29:17 »

Ezek a közhelyek, a neten is megtalálhatóak amiket leirtál...attól még van ilyen kifejlesztették és használható...hogy ki használja azt meg döntse el mindenki saját maga...

Hogyan tudja az ember kiválasztani azokat, amik valóban működnek azok közül, amik peches esetben akár tönkre is tehetnek valamit az autóban? Tegyük hozzá, hogy a laikus ember. Ebben pedig még te is nagyobbrészt az vagy, ez olyan szintű kémiai, mechanikai meg egyéb ismereteket igényelne, ami legfeljebb komplett mérnökcsapatoknak van meg együttesen.

És akkor még mindig ott van a gyári ajánlás, amit a motort tervező mérnökök tettek (erősvést leszavazták), szemben a motormosó gyártójának bizonyíthatatlan igéretével, ami "univerzális" megoldást igér bármilyen motorra. Hány féle motorolaj van? Nem kicsit rengeteg, és akkor még keveset mondtam. Ebből választ a gyártó egy elég szűk kört, amit ajánl a motorjába, valós tesztek, mérések, előzetes és a tesztek alapján végzett számítások alapján. Ehhez képest mondja azt a motormosó gyártója, hogy az ő löttye az bezzeg akármilyen motorba jó.

Tudod, aki ezt beveszi, és még pénzt is fizet érte...

De igazad van, mindenki eldönti lyóóól magának, hogy mit csinál. Azután úgy járt, ahogyan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36563 Dátum: 2015.02.20 péntek, 10:36:45 »

Nem.én hiszek a TIS-ben és nem váltom meg a világot, mint a homokot motorbaszóró bikavadító motoradalékgyártó marketingcégek.
Én elhiszem,hogy a fordosok tesztelték azt amit kellett és nem véletlenül írták azt le.Ha nem így lenne,mindenki szénné tuningolhatná a verdát,és az sem vesztene garanciát.És mint mindenkinek,nekem is lehet véleményem természetesen.csípőből.Más véleménye nem is érdekel! eplus2

Kizártnak tartom hogy a fordosok motoröblitő folyadékra tesztelték volna akármelyik motorjukat is....pár motor termet már átadtunk de ilyenről nem hallottam sehol..de biztos akkor van ilyen, én tévedtem.
Ez nem tuning dolog, hanem szerviz/karbantartás funkció inkább...ne beszéljünk most másról.
Mindenkinek lehet véleménye persze, és mindenki döntse el kiére ad valamit is...ez igy van jó. eljen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36564 Dátum: 2015.02.20 péntek, 10:51:00 »

Hogyan tudja az ember kiválasztani azokat, amik valóban működnek azok közül, amik peches esetben akár tönkre is tehetnek valamit az autóban? Tegyük hozzá, hogy a laikus ember. Ebben pedig még te is nagyobbrészt az vagy, ez olyan szintű kémiai, mechanikai meg egyéb ismereteket igényelne, ami legfeljebb komplett mérnökcsapatoknak van meg együttesen.

És akkor még mindig ott van a gyári ajánlás, amit a motort tervező mérnökök tettek (erősvést leszavazták), szemben a motormosó gyártójának bizonyíthatatlan igéretével, ami "univerzális" megoldást igér bármilyen motorra. Hány féle motorolaj van? Nem kicsit rengeteg, és akkor még keveset mondtam. Ebből választ a gyártó egy elég szűk kört, amit ajánl a motorjába, valós tesztek, mérések, előzetes és a tesztek alapján végzett számítások alapján. Ehhez képest mondja azt a motormosó gyártója, hogy az ő löttye az bezzeg akármilyen motorba jó.

Tudod, aki ezt beveszi, és még pénzt is fizet érte...

De igazad van, mindenki eldönti lyóóól magának, hogy mit csinál. Azután úgy járt, ahogyan.

AndyA


rendben, értem...
Tehát akkor pl van a specifikáció motorolajból 5W30 amit a ford engedélyez és az a szentirás, a többi motorolajtól tönkre megy a motor.
Hát nem...ezek a specifikációk nagyon kemény lóvékról szólnak, attól a többi nem rossz feltétlenül ,sőt!!!! csak lehet nem voltak közel a tűzhöz.
Elmondom ezek az egyéb cégek többet tesztelnek mint a gyártó...akiket megkennek az olaj kartelek és az lessz a motorban...nagyon elvagytok tévedve úgylátom...ezeket pénzre játszák.
A motortervezők egy bizonyos költségvetésből dolgoznak, és igen kevés hajszáluk marad legtöbbjüknek mire abból egy épkézláb motort kihoznak....ez látszik a jelenlegi autókon és motorokon is, egyre sz@rabbak....kész mérnöki csoda hogy működnek főleg amilyen emissziós követelményeknek kell megfelelniük is...nemhogy ilyeneket tesztelnek pénzért....hagyad már...eleve nem tesztelik mert nem létszükséglet a működéséhez.
Én nem védem vagy támogatom a motormosót nem erről van szó, de nemis állitom hogy jó vagy rossz pedig használtam is....de a gyári dolgoknál van jobb, olcsóbb is és ezt hiszem és gondolom.


Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36565 Dátum: 2015.02.20 péntek, 11:16:00 »

rendben, értem...
Tehát akkor pl van a specifikáció motorolajból 5W30 amit a ford engedélyez és az a szentirás, a többi motorolajtól tönkre megy a motor.
Hát nem...ezek a specifikációk nagyon kemény lóvékról szólnak, attól a többi nem rossz feltétlenül ,sőt!!!! csak lehet nem voltak közel a tűzhöz.
Elmondom ezek az egyéb cégek többet tesztelnek mint a gyártó...akiket megkennek az olaj kartelek és az lessz a motorban...nagyon elvagytok tévedve úgylátom...ezeket pénzre játszák.
A motortervezők egy bizonyos költségvetésből dolgoznak, és igen kevés hajszáluk marad legtöbbjüknek mire abból egy épkézláb motort kihoznak....ez látszik a jelenlegi autókon és motorokon is, egyre sz@rabbak....kész mérnöki csoda hogy működnek főleg amilyen emissziós követelményeknek kell megfelelniük is...nemhogy ilyeneket tesztelnek pénzért....hagyad már...eleve nem tesztelik mert nem létszükséglet a működéséhez.
Én nem védem vagy támogatom a motormosót nem erről van szó, de nemis állitom hogy jó vagy rossz pedig használtam is....de a gyári dolgoknál van jobb, olcsóbb is és ezt hiszem és gondolom.

Pénzre játsszák, bizony. A Fordnak saccra kilométeres listája van a jótállásra bejelentett, bevizsgált, majd elfogadott vagy elutasított motorokról, így közvetve ugyan, de elég pontos képük lehet arról is, hogy mitől és hogyan mennek tönkre a motorjaik. Csodálkoznék, ha nem lenne köztük egészen véletlenül pár száz igény, ami a motormosó miatt tönkrement motorokról szól... Ráadásul az ilyen "élő", és rengeteg motoron, hosszú időn át végzett teszt jellemzően sokkal pontosabb képet ad, mint bármilyen mesterséges, megtervezett tesztelés pár tucat motoron. Mivel ők sem szeretnek fizetni más hülyeségéért, bizony, jól megnézik és masszívan előírják, hogy mit szabad a motorba tölteni. Konkrétan motormosót nem.

Az meg csak úgy egy mellékes megjegyzés a "Ki tud többet a Szovjetúnióról?" versenyhez, hogy a Ford már akkor motorokat gyártott, amikor ezeknek az univerzális izéket feltaláló, önjelölt mindentmegoldó cégeknek az alapítóit még az anyukájuk pelenkázta. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36566 Dátum: 2015.02.20 péntek, 11:38:06 »

Pénzre játsszák, bizony. A Fordnak saccra kilométeres listája van a jótállásra bejelentett, bevizsgált, majd elfogadott vagy elutasított motorokról, így közvetve ugyan, de elég pontos képük lehet arról is, hogy mitől és hogyan mennek tönkre a motorjaik. Csodálkoznék, ha nem lenne köztük egészen véletlenül pár száz igény, ami a motormosó miatt tönkrement motorokról szól... Ráadásul az ilyen "élő", és rengeteg motoron, hosszú időn át végzett teszt jellemzően sokkal pontosabb képet ad, mint bármilyen mesterséges, megtervezett tesztelés pár tucat motoron. Mivel ők sem szeretnek fizetni más hülyeségéért, bizony, jól megnézik és masszívan előírják, hogy mit szabad a motorba tölteni. Konkrétan motormosót nem.

Az meg csak úgy egy mellékes megjegyzés a "Ki tud többet a Szovjetúnióról?" versenyhez, hogy a Ford már akkor motorokat gyártott, amikor ezeknek az univerzális izéket feltaláló, önjelölt mindentmegoldó cégeknek az alapítóit még az anyukájuk pelenkázta. Smiley

AndyA


Úgy látom hogy te nagyon vágod ezeket a dolgokat, igy természetesen nem vitázok...inkább kérdezek akkor.
Hol vizsgálják be ezeket a motorokat?  tehát ha én veszek egy uj autót és beáll a motor mondjuk akkor a szervizben ahova viszem és pl leresztik az olajat és elküldik mintavételre? vagy mint a mentalista ránéz és ez motormosótól ment tönkre az tuti.... vagy kiszedik a motort és komplett elküldik a ford teszt bázisára bevizsgálni kispiripócsaljára és addig megkérnek legyek türelemmel, pár hónap az egész az eredmény, max fél év..szemben a buszmegáló jön busz?
De eleve motormosóval nem közlekedünk,rajta van a flakonon hogy kell használni...a hülyeség ellen nincs orvosság ez tény.
De akkor pl azt sem értem hogy mindenki itt öntögeti a motorba az ilyen meg olyan "sz@r" adalékokat, köztük teis és az nem probléma ennek a köztudottan elég kényes delphi rendszernek...azokat a ford engedélyezte? kicsit ellentmondást érzek dolgokban, egyeseknél... szomoru1
Ne tegyek 5.1-es fékfolyadékot a 4-es helyére? szabadonfutót tesztek fel a gyári fix helyére?  biztos elfelejtették szabadonfutóval tesztelni vagy nem gondoltak rá?  nemtudom elég vicces lenne.
Tény hogy a legegyszerűbb egy valamit kiragadni mindig és minden mást lesz@rozni...de ez szűk látásmódra utal.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36567 Dátum: 2015.02.20 péntek, 11:56:15 »

Úgy látom hogy te nagyon vágod ezeket a dolgokat, igy természetesen nem vitázok...inkább kérdezek akkor.
Hol vizsgálják be ezeket a motorokat?  tehát ha én veszek egy uj autót és beáll a motor mondjuk akkor a szervizben ahova viszem és pl leresztik az olajat és elküldik mintavételre? vagy mint a mentalista ránéz és ez motormosótól ment tönkre az tuti.... vagy kiszedik a motort és komplett elküldik a ford teszt bázisára bevizsgálni kispiripócsaljára és addig megkérnek legyek türelemmel, pár hónap az egész az eredmény, max fél év..szemben a buszmegáló jön busz?
De eleve motormosóval nem közlekedünk,rajta van a flakonon hogy kell használni...a hülyeség ellen nincs orvosság ez tény.
De akkor pl azt sem értem hogy mindenki itt öntögeti a motorba az ilyen meg olyan "sz@r" adalékokat, köztük teis és az nem probléma ennek a köztudottan elég kényes delphi rendszernek...azokat a ford engedélyezte? kicsit ellentmondást érzek dolgokban, egyeseknél... szomoru1
Ne tegyek 5.1-es fékfolyadékot a 4-es helyére? szabadonfutót tesztek fel a gyári fix helyére?  biztos elfelejtették szabadonfutóval tesztelni vagy nem gondoltak rá?  nemtudom elég vicces lenne.
Tény hogy a legegyszerűbb egy valamit kiragadni mindig és minden mást lesz@rozni...de ez szűk látásmódra utal.

a szabadonfutót tesztelték,sőt alkalmazzák.mk3 dzeleknél a költségcsökkentés volt a szempont,ami miatt elmaradt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #36568 Dátum: 2015.02.20 péntek, 12:27:54 »

Amiben a segítségeteket kérem nem hiszem hogy mindennapos hibajelenség falbav

2004-es, Euro 3-as 2.2 TDCI Mondeoban az alábbi hibakódok vannak:

P1211- befecskendező vezérlő nyomás magasabb/alacsonyabb mint a kívánt (motor jár)
P2291- befecskendező vezérlőnyomás túl alacsony (motor indít)
P0251- Befecskendező szivattyú üzemanyag Adagolás vezérlés
C1302- Bal első szigetelt csatlakozó áramkör hiba
és van még valami C-s hibakód, talán C1100- ABS szivattyúkapcsoló áramkör hiba

Valamilyen Delphi programmal olvasták ki belőle.

A hibajelenség amit már írtam korábban is, hogy önindítóval nagyon nehezen indul. Sokszor percekig forgatva sem indul el. Tolásra, tehát amikor már nem vesz fel áramot az önindító, azonnal indul.
Gázolajszivárgás van a 2-es henger résolajcsőnél, és a visszafolyó egyik csatlakozójánál. A tömítéskészlet beszerzése folyamatban van, ezek ki lesznek cserélve.
Viszont ami aggaszt az az, hogy ha csak levegősödés probléma lenne akkor tolásra sem dolgozná ki a levegőt azonnal.
Ami a másik csavar a dologban, hogy zsír új akksival, és egy másik akkumulátorról még bikakábellel rásegítve pedig elindul önindítóval is a levegősödés ellenére.

Amire gyanakszom, hogy valahol testhibának, vagy kontakthibának kell vagy kellene lennie. Csak azt nem tudom hogy merre kezdjük el keresni a hibát?

Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával?

Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36569 Dátum: 2015.02.20 péntek, 12:29:18 »

a szabadonfutót tesztelték,sőt alkalmazzák.mk3 dzeleknél a költségcsökkentés volt a szempont,ami miatt elmaradt.

Nem hinném, BMW,merga,audi,stb...számtalanon nincs...közép kategóriánál mondjuk ok spórolnak, de felsőben nem annyira..az már presztízs vesztés lenne keményen.
Én hiszek abban hogy a szijrendszer kilakitása miatt nem kell....de nem mondtam hogy ártana. eljen
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.20 péntek, 12:35:11 írta Bunyek » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36570 Dátum: 2015.02.20 péntek, 12:32:29 »

Amiben a segítségeteket kérem nem hiszem hogy mindennapos hibajelenség falbav

2004-es, Euro 3-as 2.2 TDCI Mondeoban az alábbi hibakódok vannak:

P1211- befecskendező vezérlő nyomás magasabb/alacsonyabb mint a kívánt (motor jár)
P2291- befecskendező vezérlőnyomás túl alacsony (motor indít)
P0251- Befecskendező szivattyú üzemanyag Adagolás vezérlés
C1302- Bal első szigetelt csatlakozó áramkör hiba
és van még valami C-s hibakód, talán C1100- ABS szivattyúkapcsoló áramkör hiba

Valamilyen Delphi programmal olvasták ki belőle.

A hibajelenség amit már írtam korábban is, hogy önindítóval nagyon nehezen indul. Sokszor percekig forgatva sem indul el. Tolásra, tehát amikor már nem vesz fel áramot az önindító, azonnal indul.
Gázolajszivárgás van a 2-es henger résolajcsőnél, és a visszafolyó egyik csatlakozójánál. A tömítéskészlet beszerzése folyamatban van, ezek ki lesznek cserélve.
Viszont ami aggaszt az az, hogy ha csak levegősödés probléma lenne akkor tolásra sem dolgozná ki a levegőt azonnal.
Ami a másik csavar a dologban, hogy zsír új akksival, és egy másik akkumulátorról még bikakábellel rásegítve pedig elindul önindítóval is a levegősödés ellenére.

Amire gyanakszom, hogy valahol testhibának, vagy kontakthibának kell vagy kellene lennie. Csak azt nem tudom hogy merre kezdjük el keresni a hibát?

Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával?


kösd le a generátor tápkábelét.úgy indítsd.ha pöccre indul.a generátorod xar.többeknek előfordult már.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #36571 Dátum: 2015.02.20 péntek, 12:37:09 »

kösd le a generátor tápkábelét.úgy indítsd.ha pöccre indul.a generátorod xar.többeknek előfordult már.

Ezt megpróbáljuk, és megírom mi lett. eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36572 Dátum: 2015.02.20 péntek, 12:37:51 »

MKIII-nál?
persze.mk3 benzineseken van gyárilag.
az mk3 dízelek költségcsökkentés miatt nem kapták meg.
A később a panaszok miatt több modellnél újra felkerült a dízelekre is a szabadonfutó,mint pl az smax,fókusz,fityó,stb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36573 Dátum: 2015.02.20 péntek, 12:40:19 »

Nem hinném, BMW,merga,audi,stb...számtalanon nincs...közép kategóriánál mondjuk ok spórolnak, de felsőben nem annyira..az már presztízs vesztés lenne keményen.
Én hiszek abban hogy a szijrendszer kilakitása miatt nem kell....de nem mondtam hogy ártana. eljen

nekem a BMW-men is volt szabadonfutó.És a wv-ken is van.rönyókon is a 2.2hdi-ken.....jó dolog az. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36574 Dátum: 2015.02.20 péntek, 12:42:05 »

persze.mk3 benzineseken van gyárilag.
az mk3 dízelek költségcsökkentés miatt nem kapták meg.
A később a panaszok miatt több modellnél újra felkerült a dízelekre is a szabadonfutó,mint pl az smax,fókusz,fityó,stb.

PSA motor az más tészta, ford kb ott volt és nézte milyen hdi motor van ott, irt hozzá egy szoftvert és berakta egy kaszniba.....eleve volt rajta szabadonfutó HDI-n.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36575 Dátum: 2015.02.20 péntek, 12:45:41 »

PSA motor az más tészta, ford kb ott volt és nézte milyen hdi motor van ott, irt hozzá egy szoftvert és berakta egy kaszniba.....eleve volt rajta szabadonfutó HDI-n.
hát....csak a blokkot vette át.nem azt a generátort szereli,mint a csigazabálók. Roll Eyes  meg a befecsi rendszert sem,hengerfejet sem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
MM53 LVR
Vendég
« Új hozzászólás #36576 Dátum: 2015.02.21 szombat, 15:41:51 »

Sziasztok olyan kérdésem vólna hogy van egy 2003 2,0Tdci Ford Mondeom. es manapsag ha el tekerem a kulcsot az inditas gyujto teker de nem indul de viszont tolásra vagy bikázással indul egyébként az aku jo mi lehet a probléma? Ekőre is köszönöm a választ
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36577 Dátum: 2015.02.21 szombat, 16:30:42 »

Sziasztok olyan kérdésem vólna hogy van egy 2003 2,0Tdci Ford Mondeom. es manapsag ha el tekerem a kulcsot az inditas gyujto teker de nem indul de viszont tolásra vagy bikázással indul egyébként az aku jo mi lehet a probléma? Ekőre is köszönöm a választ
okozjatja a generátor(is).hibatárolót kellene olvasni,hátha tárol valamit olyankor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #36578 Dátum: 2015.02.21 szombat, 17:09:31 »

Sziasztok!

Még mindíg nyűglődök a termosztát cserével, hogy cseréljem-e vagy sem!
Javítsatok ki, ha tévedek, de: a termosztát ügye nem nyit ki semennyire sem, amíg a motor el nem éri a 80-85 fokot?!

Más: tegnap arra lettem figyelmes, hogy hidegen beindítottam az autót - arrébb állás céljából - és leállításkor hallottam, hogy leáll a hűtőventillátor: (mondom: anyád) Majd beindítottam mégegyszer, kikapcsolt klímával, leállítottam és megint hallom, hogy leáll a ventillátor. Ennek hideg motornál aztán végképp nem kéne mennie! Mi a pöts baja lehet? Hibakód 0 van az autóban.

 worship
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36579 Dátum: 2015.02.21 szombat, 18:17:03 »

Sziasztok!

Még mindíg nyűglődök a termosztát cserével, hogy cseréljem-e vagy sem!
Javítsatok ki, ha tévedek, de: a termosztát ügye nem nyit ki semennyire sem, amíg a motor el nem éri a 80-85 fokot?!

 worship
nemkéne neki.ha mégis,rossz!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #36580 Dátum: 2015.02.21 szombat, 18:22:00 »

Sziasztok!

Még mindíg nyűglődök a termosztát cserével, hogy cseréljem-e vagy sem!
Javítsatok ki, ha tévedek, de: a termosztát ügye nem nyit ki semennyire sem, amíg a motor el nem éri a 80-85 fokot?!

Más: tegnap arra lettem figyelmes, hogy hidegen beindítottam az autót - arrébb állás céljából - és leállításkor hallottam, hogy leáll a hűtőventillátor: (mondom: anyád) Majd beindítottam mégegyszer, kikapcsolt klímával, leállítottam és megint hallom, hogy leáll a ventillátor. Ennek hideg motornál aztán végképp nem kéne mennie! Mi a pöts baja lehet? Hibakód 0 van az autóban.

 worship
Más:
Nézd meg a ventilátor csatlakozóját,össze szokott égni,és egy átvezetékelés általában megoldja a problémát. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #36581 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 12:12:03 »

Más:
Nézd meg a ventilátor csatlakozóját,össze szokott égni,és egy átvezetékelés általában megoldja a problémát. vigyor3

Köszönöm Neked és ALF-nak is! Megnézem mindkettőt!

Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36582 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 16:29:19 »

https://cromax.hu/90000000-kipufogo/91600000-kipufogo-rendszer-alkatreszei/91600185-kipufogocso/5543-elso-kipufogocso-ford-mondeo-2000-2007

ez jó a 2.0tdci-hez? létezik, hogy csak 14 lenne egy rezonátor?  wow1
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36583 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 16:31:55 »


Jó.
Csak?   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #36584 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 18:44:51 »

+ 2 tömítés 1200 Ft  eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36585 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 18:53:01 »

PSA motor az más tészta, ford kb ott volt és nézte milyen hdi motor van ott, irt hozzá egy szoftvert és berakta egy kaszniba.....eleve volt rajta szabadonfutó HDI-n.

Csereüzlet. A ford adja a puma motort a psa-nak, ezt szerelik a szállítójárművekbe (jumper, boxer), a psa meg adja a személyautókba való motort.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #36586 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 21:13:16 »

Ki tudja ez a burkolat milyen tdci-re való?
Ime:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36587 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 21:47:51 »

Ki tudja ez a burkolat milyen tdci-re való?
Ime:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Szerintem mk4 tdci.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36588 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 22:33:08 »



Szerintem mk4 tdci.
https://cromax.hu/110000000-motor/110620000-hengerfej-es-alkatreszei/110620624-motorter-felso-burkolat/143168-motorter-felso-burkolat-ford-mondeo-2007-diesel-2_0tdci
Igen MKIV
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #36589 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 22:45:54 »



Szerintem mk4 tdci.


Köszi!MK3-ban találtam. worship
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36590 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 22:46:45 »


Köszi!MK3-ban találtam. worship
A csomagtartóban? hehe
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #36591 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 22:46:57 »



Igen tényleg az!Köszönöm! worship
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #36592 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 22:48:25 »

A csomagtartóban? hehe


Rá volt téve a motor tetejére,hogy meg ne ázzon. falbav
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36593 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 22:51:39 »


Rá volt téve a motor tetejére,hogy meg ne ázzon. falbav

jártam már én is úgy, hogy megkaptam kosárban valamit , és miközben raktam össze az istennek nem illett hozzá, majd a végén kiderült, hogy véletlen rossz kosárba dobták  Roll Eyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36594 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 06:07:52 »

jártam már én is úgy, hogy megkaptam kosárban valamit , és miközben raktam össze az istennek nem illett hozzá, majd a végén kiderült, hogy véletlen rossz kosárba dobták  Roll Eyes
fogadjunk,hogy a fhoshatost raktad így össze.....abba tök mind1 milyen alkatrészt teszel,akkor is lezabálja a gatyádat. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36595 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 08:11:46 »

fogadjunk,hogy a fhoshatost raktad így össze.....abba tök mind1 milyen alkatrészt teszel,akkor is lezabálja a gatyádat. eplus2

marha  eplus2
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #36596 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 11:02:03 »

üdv.
valoszinü döglödik a turbo elektronikám.hibakodra azt irta hogy valami le van ragadva...ezért is füstölt.az egyik felét be tudtuk fujni.akkor pár napra megszünt a füstölés.valoszinü kapott rendesen levegőt...de ma megint elkezdte.szét lehet azt szedni valahogy?mert abba ha jol tudom van valami fogaskerekes kis szerkezet ami esetleg le van ragadva...
ötlet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36597 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 11:16:54 »

üdv.
valoszinü döglödik a turbo elektronikám.hibakodra azt irta hogy valami le van ragadva...ezért is füstölt.az egyik felét be tudtuk fujni.akkor pár napra megszünt a füstölés.valoszinü kapott rendesen levegőt...de ma megint elkezdte.szét lehet azt szedni valahogy?mert abba ha jol tudom van valami fogaskerekes kis szerkezet ami esetleg le van ragadva...
ötlet?
ami levan ragadva,elkormolódva az a lapátok a turbóban.szétkell szedni és megpucolni.Ervin szokott ilyen elkövetni Súr-on.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #36598 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 11:35:25 »

ami levan ragadva,elkormolódva az a lapátok a turbóban.szétkell szedni és megpucolni.Ervin szokott ilyen elkövetni Súr-on.

...de ha belenézek a turboba a légszürö felöl azt látnom kéne nem? márpedig ott patika tiszta... Sad
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36599 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 11:47:53 »

...de ha belenézek a turboba a légszürö felöl azt látnom kéne nem? márpedig ott patika tiszta... Sad
ott csak a sűrítő kereket látod.a tengely másik végén lévő lapátokat hajtja a kipugáz.na ott mocskos,és azt kell letakarítani!
Nem a szűrt levegőtől koxosodik el a turbicsek... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 725 726 727 728 729 730 731 [732] 733 734 735 736 737 738 739 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.