Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:25:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
725
726
727
728
729
730
731
[
732
]
733
734
735
736
737
738
739
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14685114 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36550 Dátum:
2015.02.20 péntek, 08:19:50 »
Sziasztok!
Termosztátot kéne cserélnem, és elvesztem a fagyállók között! Milyen fagyállót vegyek?
Szeretném akkor már lecserélni az egészet. Esetleg konkrét márka is jöhet, csak ne a wikiben szereplő " Ford Superplus 50% " mert ez kb. semmit sem mond...
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36551 Dátum:
2015.02.20 péntek, 08:20:59 »
Idézetet írta: panses - 2015.02.20 péntek, 08:19:50
Sziasztok!
Termosztátot kéne cserélnem, és elvesztem a fagyállók között! Milyen fagyállót vegyek?
Szeretném akkor már lecserélni az egészet. Esetleg konkrét márka is jöhet, csak ne a wikiben szereplő " Ford Superplus 50% " mert ez kb. semmit sem mond...
Bemész egy Ford kereskedésbe, és amit adnak?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36552 Dátum:
2015.02.20 péntek, 08:37:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.20 péntek, 08:20:59
Bemész egy Ford kereskedésbe, és amit adnak?
AndyA
Na jó! És most komolyan?
Nem vagyok egy fillérprütykölő, de egy ford kereskdésben a köszönésért is pénzt kérnek... Pl . a Bárdinál beajánl az oldal egy fajta Febit-t ami 1,5l, de nem tudom kideríteni sehogy, hogy ez most koncentrátum vagy sem. Mert ügye nem mindegy.
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36553 Dátum:
2015.02.20 péntek, 08:58:13 »
Idézetet írta: panses - 2015.02.20 péntek, 08:37:28
Na jó! És most komolyan?
Nem vagyok egy fillérprütykölő, de egy ford kereskdésben a köszönésért is pénzt kérnek... Pl . a Bárdinál beajánl az oldal egy fajta Febit-t ami 1,5l, de nem tudom kideríteni sehogy, hogy ez most koncentrátum vagy sem. Mert ügye nem mindegy.
szerintem csak koncentrátumot lehet kapni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36554 Dátum:
2015.02.20 péntek, 09:30:46 »
Motoröblítőt hogyan használunk...eleve az autó nem megy sehova, alapjáraton kb fél óráig, olajcsere előtt használatos a motor öblítő folyadék.
Mivel alapjáraton terhelés nélkül jár az autó a turbó szinte csak forog a motorolaj üzemi hőmérséklete is optimális ezért nem fog a turbó csapágyazása megégni...a szűrést pedig az olajszűrő ugyanúgy elvégzi mint előtte is, azért van. Ezután azt az olajat úgyis le(kell) ereszteni és tiszta olajat és szűrőt kell felrakni és mehet is tovább a gépjármű.
Én is megcsináltam egyszer az enyémen, gyakorlatilag semmit nem vettem észre, de tegyük fel hogy ért valamit és akkor nyugodt maradok...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36555 Dátum:
2015.02.20 péntek, 09:33:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.20 péntek, 09:30:46
Motoröblítőt hogyan használunk...
turbós motorban sehogy.a többi magánakció.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36556 Dátum:
2015.02.20 péntek, 09:37:39 »
Idézetet írta: jaxi - 2015.02.19 csütörtök, 22:51:30
Sziasztok. Most olvastam a Tddi ben Bunyek 7.én 22h54 kor írt hsz-ba hogy az új és a régi gyertyán a menet nem ugyanott volt.Amit én kicseréltem,hármat 1 et nem tudtam kivenni, azon se egyforma magasságba van a menet.Ha egymásmellé teszem a régit és az egy újat ami kimaradt,azt látom ,hogy a régin lejjebb van a menet alja,az újon pedig feljebb.Jól sejtem,hogy a kúpos részek ahol tömíteni kellene a hengerfejbe nem is érnek össze,ezért olajpárás ott most mert kifúj??
Ettől lehet alapjárat ingadozás,hidegen?
persze hogy lehet...sőt...az izzitókat mindig kúpra kell húzni.
Nem tudom milyet vettél de nem véletlen irtam be a DENSO-t, nagyon jó...és fele annyiba kerül mint a gyári.
Amiről irtam autót 3 éve szivtak vele kb, minden télen sz@rul indult kb 5-10 fok alatt és dőlt belőle a szürkés-fehér füst....már majdnem a komplett autót kicserélték, adagolót épp még nem.....kiszedtem mind a 4-et 2-nél menet is elment, beraktam a 4 denso-t kúpra húztam rendesen és azóta gyönyörűen indul.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36557 Dátum:
2015.02.20 péntek, 09:43:00 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.20 péntek, 09:33:17
turbós motorban sehogy.a többi magánakció.
Attól mert te kijelentesz valamit,és csípőből nyomod a véleményeidet egy dolog...valamiért nálad okosabbak és nem kis cégek azért kifejlesztettek ilyen dolgokat,nem kevés pénzért(pl: pro-tec,motul,liqui moly,stb)...és leis irják hogy kell használni hogy jó legyen.
De gondolom teis alátudod támasztani ezeket mérési és egyéb hiteles eredményekkel, és van gyakorlati tapasztalatod is...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36558 Dátum:
2015.02.20 péntek, 09:49:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.20 péntek, 09:43:00
Attól mert te kijelentesz valamit,és csípőből nyomod a véleményeidet egy dolog...valamiért nálad okosabbak és nem kis cégek azért kifejlesztettek ilyen dolgokat,nem kevés pénzért(pl: pro-tec,motul,liqui moly,stb)...és leis irják hogy kell használni hogy jó legyen.
De gondolom teis alátudod támasztani ezeket mérési és egyéb hiteles eredményekkel, és van gyakorlati tapasztalatod is...
Tegyük hozzá azt is, hogy mennyiben motiválta ebben őket a jószándék és a segíteni akarás amellett, hogy mennyire van tényleg és mindenáron szükség erre. Vagy éppen azt, hogy mennyire csak még valamiből plusz pénzt akarnak csinálni...
Szóval attól, hogy valamit jó pénzér' lehet kapni, és egy látszólag valós és érvekkel gondosan, pontosan alátámasztható igényt szolgál ki, attól még egyáltalán nem biztos, hogy az a valami tényleg szükséges.
A marketingesek egyik feladata mindenhol, hogy olyan igényt támasszanak, ami addig nem létezett, majd utána ezt az igényt a cégük termékeivel és szolgáltatásaival kiszolgálják - nem óccón.
Ha pedig ezek után a autógyártó - amelynek a tönkrement motorért jótállásban felelősséget kell vállalnia! - kijelenti, hogy nincs rá szükség, és még azt is hozzáteszi, hogy a használata a jótállás azonnali elvesztésével jár, akkor mindenesetre meggondolandó, hogy az adott termék vajon egy valós műszaki, technikai probléma megoldására szolgál - vagy csak a mosóolaj gyártójának marketingrizsája alapján mesterségesen keletkeztetett igényt szolgál ki (és tömi a gyártó zsebét).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36559 Dátum:
2015.02.20 péntek, 09:50:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.20 péntek, 09:43:00
Attól mert te kijelentesz valamit,és csípőből nyomod a véleményeidet egy dolog...valamiért nálad okosabbak és nem kis cégek azért kifejlesztettek ilyen dolgokat,nem kevés pénzért(pl: pro-tec,motul,liqui moly,stb)...és leis irják hogy kell használni hogy jó legyen.
De gondolom teis alátudod támasztani ezeket mérési és egyéb hiteles eredményekkel, és van gyakorlati tapasztalatod is...
Nem.én hiszek a TIS-ben és nem váltom meg a világot, mint a homokot motorbaszóró bikavadító motoradalékgyártó marketingcégek.
Én elhiszem,hogy a fordosok tesztelték azt amit kellett és nem véletlenül írták azt le.Ha nem így lenne,mindenki szénné tuningolhatná a verdát,és az sem vesztene garanciát.És mint mindenkinek,nekem is lehet véleményem természetesen.csípőből.Más véleménye nem is érdekel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36560 Dátum:
2015.02.20 péntek, 10:16:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.20 péntek, 09:49:55
Tegyük hozzá azt is, hogy mennyiben motiválta ebben őket a jószándék és a segíteni akarás amellett, hogy mennyire van tényleg és mindenáron szükség erre. Vagy éppen azt, hogy mennyire csak még valamiből plusz pénzt akarnak csinálni...
Szóval attól, hogy valamit jó pénzér' lehet kapni, és egy látszólag valós és érvekkel gondosan, pontosan alátámasztható igényt szolgál ki, attól még egyáltalán nem biztos, hogy az a valami tényleg szükséges.
A marketingesek egyik feladata mindenhol, hogy olyan igényt támasszanak, ami addig nem létezett, majd utána ezt az igényt a cégük termékeivel és szolgáltatásaival kiszolgálják - nem óccón.
Ha pedig ezek után a autógyártó - amelynek a tönkrement motorért jótállásban felelősséget kell vállalnia! - kijelenti, hogy nincs rá szükség, és még azt is hozzáteszi, hogy a használata a jótállás azonnali elvesztésével jár, akkor mindenesetre meggondolandó, hogy az adott termék vajon egy valós műszaki, technikai probléma megoldására szolgál - vagy csak a mosóolaj gyártójának marketingrizsája alapján mesterségesen keletkeztetett igényt szolgál ki (és tömi a gyártó zsebét).
AndyA
Ezek a közhelyek, a neten is megtalálhatóak amiket leirtál...attól még van ilyen kifejlesztették és használható...hogy ki használja azt meg döntse el mindenki saját maga...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36561 Dátum:
2015.02.20 péntek, 10:28:10 »
Idézetet írta: panses - 2015.02.20 péntek, 08:19:50
Sziasztok!
Termosztátot kéne cserélnem, és elvesztem a fagyállók között! Milyen fagyállót vegyek?
Szeretném akkor már lecserélni az egészet. Esetleg konkrét márka is jöhet, csak ne a wikiben szereplő " Ford Superplus 50% " mert ez kb. semmit sem mond...
Mannolt, az tudja a ford specifikációt is:
http://mannol.hu/fag/mannol-longlife-antifreeze-af12-5-liter-af12
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.20 péntek, 10:30:49 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36562 Dátum:
2015.02.20 péntek, 10:29:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.20 péntek, 10:16:38
Ezek a közhelyek, a neten is megtalálhatóak amiket leirtál...attól még van ilyen kifejlesztették és használható...hogy ki használja azt meg döntse el mindenki saját maga...
Hogyan tudja az ember kiválasztani azokat, amik valóban működnek azok közül, amik peches esetben akár tönkre is tehetnek valamit az autóban? Tegyük hozzá, hogy a laikus ember. Ebben pedig még te is nagyobbrészt az vagy, ez olyan szintű kémiai, mechanikai meg egyéb ismereteket igényelne, ami legfeljebb komplett mérnökcsapatoknak van meg együttesen.
És akkor még mindig ott van a gyári ajánlás, amit a motort tervező mérnökök tettek (erősvést leszavazták), szemben a motormosó gyártójának bizonyíthatatlan igéretével, ami "univerzális" megoldást igér bármilyen motorra. Hány féle motorolaj van? Nem kicsit rengeteg, és akkor még keveset mondtam. Ebből választ a gyártó egy elég szűk kört, amit ajánl a motorjába, valós tesztek, mérések, előzetes és a tesztek alapján végzett számítások alapján. Ehhez képest mondja azt a motormosó gyártója, hogy az ő löttye az bezzeg akármilyen motorba jó.
Tudod, aki ezt beveszi, és még pénzt is fizet érte...
De igazad van, mindenki eldönti lyóóól magának, hogy mit csinál. Azután úgy járt, ahogyan.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36563 Dátum:
2015.02.20 péntek, 10:36:45 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.20 péntek, 09:50:27
Nem.én hiszek a TIS-ben és nem váltom meg a világot, mint a homokot motorbaszóró bikavadító motoradalékgyártó marketingcégek.
Én elhiszem,hogy a fordosok tesztelték azt amit kellett és nem véletlenül írták azt le.Ha nem így lenne,mindenki szénné tuningolhatná a verdát,és az sem vesztene garanciát.És mint mindenkinek,nekem is lehet véleményem természetesen.csípőből.Más véleménye nem is érdekel!
Kizártnak tartom hogy a fordosok motoröblitő folyadékra tesztelték volna akármelyik motorjukat is....pár motor termet már átadtunk de ilyenről nem hallottam sehol..de biztos akkor van ilyen, én tévedtem.
Ez nem tuning dolog, hanem szerviz/karbantartás funkció inkább...ne beszéljünk most másról.
Mindenkinek lehet véleménye persze, és mindenki döntse el kiére ad valamit is...ez igy van jó.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36564 Dátum:
2015.02.20 péntek, 10:51:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.20 péntek, 10:29:17
Hogyan tudja az ember kiválasztani azokat, amik valóban működnek azok közül, amik peches esetben akár tönkre is tehetnek valamit az autóban? Tegyük hozzá, hogy a laikus ember. Ebben pedig még te is nagyobbrészt az vagy, ez olyan szintű kémiai, mechanikai meg egyéb ismereteket igényelne, ami legfeljebb komplett mérnökcsapatoknak van meg együttesen.
És akkor még mindig ott van a gyári ajánlás, amit a motort tervező mérnökök tettek (erősvést leszavazták), szemben a motormosó gyártójának bizonyíthatatlan igéretével, ami "univerzális" megoldást igér bármilyen motorra. Hány féle motorolaj van? Nem kicsit rengeteg, és akkor még keveset mondtam. Ebből választ a gyártó egy elég szűk kört, amit ajánl a motorjába, valós tesztek, mérések, előzetes és a tesztek alapján végzett számítások alapján. Ehhez képest mondja azt a motormosó gyártója, hogy az ő löttye az bezzeg akármilyen motorba jó.
Tudod, aki ezt beveszi, és még pénzt is fizet érte...
De igazad van, mindenki eldönti lyóóól magának, hogy mit csinál. Azután úgy járt, ahogyan.
AndyA
rendben, értem...
Tehát akkor pl van a specifikáció motorolajból 5W30 amit a ford engedélyez és az a szentirás, a többi motorolajtól tönkre megy a motor.
Hát nem...ezek a specifikációk nagyon kemény lóvékról szólnak, attól a többi nem rossz feltétlenül ,sőt!!!! csak lehet nem voltak közel a tűzhöz.
Elmondom ezek az egyéb cégek többet tesztelnek mint a gyártó...akiket megkennek az olaj kartelek és az lessz a motorban...nagyon elvagytok tévedve úgylátom...ezeket pénzre játszák.
A motortervezők egy bizonyos költségvetésből dolgoznak, és igen kevés hajszáluk marad legtöbbjüknek mire abból egy épkézláb motort kihoznak....ez látszik a jelenlegi autókon és motorokon is, egyre
sz@rabbak....kész
mérnöki csoda hogy működnek főleg amilyen emissziós követelményeknek kell megfelelniük is...nemhogy ilyeneket tesztelnek pénzért....hagyad már...eleve nem tesztelik mert nem létszükséglet a működéséhez.
Én nem védem vagy támogatom a motormosót nem erről van szó, de nemis állitom hogy jó vagy rossz pedig használtam is....de a gyári dolgoknál van jobb, olcsóbb is és ezt hiszem és gondolom.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36565 Dátum:
2015.02.20 péntek, 11:16:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.20 péntek, 10:51:00
rendben, értem...
Tehát akkor pl van a specifikáció motorolajból 5W30 amit a ford engedélyez és az a szentirás, a többi motorolajtól tönkre megy a motor.
Hát nem...ezek a specifikációk nagyon kemény lóvékról szólnak, attól a többi nem rossz feltétlenül ,sőt!!!! csak lehet nem voltak közel a tűzhöz.
Elmondom ezek az egyéb cégek többet tesztelnek mint a gyártó...akiket megkennek az olaj kartelek és az lessz a motorban...nagyon elvagytok tévedve úgylátom...ezeket pénzre játszák.
A motortervezők egy bizonyos költségvetésből dolgoznak, és igen kevés hajszáluk marad legtöbbjüknek mire abból egy épkézláb motort kihoznak....ez látszik a jelenlegi autókon és motorokon is, egyre
sz@rabbak....kész
mérnöki csoda hogy működnek főleg amilyen emissziós követelményeknek kell megfelelniük is...nemhogy ilyeneket tesztelnek pénzért....hagyad már...eleve nem tesztelik mert nem létszükséglet a működéséhez.
Én nem védem vagy támogatom a motormosót nem erről van szó, de nemis állitom hogy jó vagy rossz pedig használtam is....de a gyári dolgoknál van jobb, olcsóbb is és ezt hiszem és gondolom.
Pénzre játsszák, bizony. A Fordnak saccra kilométeres listája van a jótállásra bejelentett, bevizsgált, majd elfogadott vagy elutasított motorokról, így közvetve ugyan, de elég pontos képük lehet arról is, hogy mitől és hogyan mennek tönkre a motorjaik. Csodálkoznék, ha nem lenne köztük egészen véletlenül pár száz igény, ami a motormosó miatt tönkrement motorokról szól... Ráadásul az ilyen "élő", és rengeteg motoron, hosszú időn át végzett teszt jellemzően sokkal pontosabb képet ad, mint bármilyen mesterséges, megtervezett tesztelés pár tucat motoron. Mivel ők sem szeretnek fizetni más hülyeségéért, bizony, jól megnézik és masszívan előírják, hogy mit szabad a motorba tölteni. Konkrétan motormosót nem.
Az meg csak úgy egy mellékes megjegyzés a "Ki tud többet a Szovjetúnióról?" versenyhez, hogy a Ford már akkor motorokat gyártott, amikor ezeknek az univerzális izéket feltaláló, önjelölt mindentmegoldó cégeknek az alapítóit még az anyukájuk pelenkázta.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36566 Dátum:
2015.02.20 péntek, 11:38:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.20 péntek, 11:16:00
Pénzre játsszák, bizony. A Fordnak saccra kilométeres listája van a jótállásra bejelentett, bevizsgált, majd elfogadott vagy elutasított motorokról, így közvetve ugyan, de elég pontos képük lehet arról is, hogy mitől és hogyan mennek tönkre a motorjaik. Csodálkoznék, ha nem lenne köztük egészen véletlenül pár száz igény, ami a motormosó miatt tönkrement motorokról szól... Ráadásul az ilyen "élő", és rengeteg motoron, hosszú időn át végzett teszt jellemzően sokkal pontosabb képet ad, mint bármilyen mesterséges, megtervezett tesztelés pár tucat motoron. Mivel ők sem szeretnek fizetni más hülyeségéért, bizony, jól megnézik és masszívan előírják, hogy mit szabad a motorba tölteni. Konkrétan motormosót nem.
Az meg csak úgy egy mellékes megjegyzés a "Ki tud többet a Szovjetúnióról?" versenyhez, hogy a Ford már akkor motorokat gyártott, amikor ezeknek az univerzális izéket feltaláló, önjelölt mindentmegoldó cégeknek az alapítóit még az anyukájuk pelenkázta.
AndyA
Úgy látom hogy te nagyon vágod ezeket a dolgokat, igy természetesen nem vitázok...inkább kérdezek akkor.
Hol vizsgálják be ezeket a motorokat? tehát ha én veszek egy uj autót és beáll a motor mondjuk akkor a szervizben ahova viszem és pl leresztik az olajat és elküldik mintavételre? vagy mint a mentalista ránéz és ez motormosótól ment tönkre az tuti.... vagy kiszedik a motort és komplett elküldik a ford teszt bázisára bevizsgálni kispiripócsaljára és addig megkérnek legyek türelemmel, pár hónap az egész az eredmény, max fél év..szemben a buszmegáló jön busz?
De eleve motormosóval nem közlekedünk,rajta van a flakonon hogy kell használni...a hülyeség ellen nincs orvosság ez tény.
De akkor pl azt sem értem hogy mindenki itt öntögeti a motorba az ilyen meg olyan "sz@r" adalékokat, köztük teis és az nem probléma ennek a köztudottan elég kényes delphi rendszernek...azokat a ford engedélyezte? kicsit ellentmondást érzek dolgokban, egyeseknél...
Ne tegyek 5.1-es fékfolyadékot a 4-es helyére? szabadonfutót tesztek fel a gyári fix helyére? biztos elfelejtették szabadonfutóval tesztelni vagy nem gondoltak rá?
elég vicces lenne.
Tény hogy a legegyszerűbb egy valamit kiragadni mindig és minden mást
lesz@rozni...de
ez szűk látásmódra utal.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36567 Dátum:
2015.02.20 péntek, 11:56:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.20 péntek, 11:38:06
Úgy látom hogy te nagyon vágod ezeket a dolgokat, igy természetesen nem vitázok...inkább kérdezek akkor.
Hol vizsgálják be ezeket a motorokat? tehát ha én veszek egy uj autót és beáll a motor mondjuk akkor a szervizben ahova viszem és pl leresztik az olajat és elküldik mintavételre? vagy mint a mentalista ránéz és ez motormosótól ment tönkre az tuti.... vagy kiszedik a motort és komplett elküldik a ford teszt bázisára bevizsgálni kispiripócsaljára és addig megkérnek legyek türelemmel, pár hónap az egész az eredmény, max fél év..szemben a buszmegáló jön busz?
De eleve motormosóval nem közlekedünk,rajta van a flakonon hogy kell használni...a hülyeség ellen nincs orvosság ez tény.
De akkor pl azt sem értem hogy mindenki itt öntögeti a motorba az ilyen meg olyan "sz@r" adalékokat, köztük teis és az nem probléma ennek a köztudottan elég kényes delphi rendszernek...azokat a ford engedélyezte? kicsit ellentmondást érzek dolgokban, egyeseknél...
Ne tegyek 5.1-es fékfolyadékot a 4-es helyére? szabadonfutót tesztek fel a gyári fix helyére? biztos elfelejtették szabadonfutóval tesztelni vagy nem gondoltak rá?
elég vicces lenne.
Tény hogy a legegyszerűbb egy valamit kiragadni mindig és minden mást
lesz@rozni...de
ez szűk látásmódra utal.
a szabadonfutót tesztelték,sőt alkalmazzák.mk3 dzeleknél a költségcsökkentés volt a szempont,ami miatt elmaradt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36568 Dátum:
2015.02.20 péntek, 12:27:54 »
Amiben a segítségeteket kérem nem hiszem hogy mindennapos hibajelenség
2004-es, Euro 3-as 2.2 TDCI Mondeoban az alábbi hibakódok vannak:
P1211- befecskendező vezérlő nyomás magasabb/alacsonyabb mint a kívánt (motor jár)
P2291- befecskendező vezérlőnyomás túl alacsony (motor indít)
P0251- Befecskendező szivattyú üzemanyag Adagolás vezérlés
C1302- Bal első szigetelt csatlakozó áramkör hiba
és van még valami C-s hibakód, talán C1100- ABS szivattyúkapcsoló áramkör hiba
Valamilyen Delphi programmal olvasták ki belőle.
A hibajelenség amit már írtam korábban is, hogy önindítóval nagyon nehezen indul. Sokszor percekig forgatva sem indul el. Tolásra, tehát amikor már nem vesz fel áramot az önindító, azonnal indul.
Gázolajszivárgás van a 2-es henger résolajcsőnél, és a visszafolyó egyik csatlakozójánál. A tömítéskészlet beszerzése folyamatban van, ezek ki lesznek cserélve.
Viszont ami aggaszt az az, hogy ha csak levegősödés probléma lenne akkor tolásra sem dolgozná ki a levegőt azonnal.
Ami a másik csavar a dologban, hogy zsír új akksival, és egy másik akkumulátorról még bikakábellel rásegítve pedig elindul önindítóval is a levegősödés ellenére.
Amire gyanakszom, hogy valahol testhibának, vagy kontakthibának kell vagy kellene lennie. Csak azt nem tudom hogy merre kezdjük el keresni a hibát?
Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36569 Dátum:
2015.02.20 péntek, 12:29:18 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.20 péntek, 11:56:15
a szabadonfutót tesztelték,sőt alkalmazzák.mk3 dzeleknél a költségcsökkentés volt a szempont,ami miatt elmaradt.
Nem hinném, BMW,merga,audi,stb...számtalanon nincs...közép kategóriánál mondjuk ok spórolnak, de felsőben nem annyira..az már presztízs vesztés lenne keményen.
Én hiszek abban hogy a szijrendszer kilakitása miatt nem kell....de nem mondtam hogy ártana.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.20 péntek, 12:35:11 írta Bunyek
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36570 Dátum:
2015.02.20 péntek, 12:32:29 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.02.20 péntek, 12:27:54
Amiben a segítségeteket kérem nem hiszem hogy mindennapos hibajelenség
2004-es, Euro 3-as 2.2 TDCI Mondeoban az alábbi hibakódok vannak:
P1211- befecskendező vezérlő nyomás magasabb/alacsonyabb mint a kívánt (motor jár)
P2291- befecskendező vezérlőnyomás túl alacsony (motor indít)
P0251- Befecskendező szivattyú üzemanyag Adagolás vezérlés
C1302- Bal első szigetelt csatlakozó áramkör hiba
és van még valami C-s hibakód, talán C1100- ABS szivattyúkapcsoló áramkör hiba
Valamilyen Delphi programmal olvasták ki belőle.
A hibajelenség amit már írtam korábban is, hogy önindítóval nagyon nehezen indul. Sokszor percekig forgatva sem indul el. Tolásra, tehát amikor már nem vesz fel áramot az önindító, azonnal indul.
Gázolajszivárgás van a 2-es henger résolajcsőnél, és a visszafolyó egyik csatlakozójánál. A tömítéskészlet beszerzése folyamatban van, ezek ki lesznek cserélve.
Viszont ami aggaszt az az, hogy ha csak levegősödés probléma lenne akkor tolásra sem dolgozná ki a levegőt azonnal.
Ami a másik csavar a dologban, hogy zsír új akksival, és egy másik akkumulátorról még bikakábellel rásegítve pedig elindul önindítóval is a levegősödés ellenére.
Amire gyanakszom, hogy valahol testhibának, vagy kontakthibának kell vagy kellene lennie. Csak azt nem tudom hogy merre kezdjük el keresni a hibát?
Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával?
kösd le a generátor tápkábelét.úgy indítsd.ha pöccre indul.a generátorod xar.többeknek előfordult már.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36571 Dátum:
2015.02.20 péntek, 12:37:09 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.20 péntek, 12:32:29
kösd le a generátor tápkábelét.úgy indítsd.ha pöccre indul.a generátorod xar.többeknek előfordult már.
Ezt megpróbáljuk, és megírom mi lett.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36572 Dátum:
2015.02.20 péntek, 12:37:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.20 péntek, 12:29:18
MKIII-nál?
persze.mk3 benzineseken van gyárilag.
az mk3 dízelek költségcsökkentés miatt nem kapták meg.
A később a panaszok miatt több modellnél újra felkerült a dízelekre is a szabadonfutó,mint pl az smax,fókusz,fityó,stb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36573 Dátum:
2015.02.20 péntek, 12:40:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.20 péntek, 12:29:18
Nem hinném, BMW,merga,audi,stb...számtalanon nincs...közép kategóriánál mondjuk ok spórolnak, de felsőben nem annyira..az már presztízs vesztés lenne keményen.
Én hiszek abban hogy a szijrendszer kilakitása miatt nem kell....de nem mondtam hogy ártana.
nekem a BMW-men is volt szabadonfutó.És a wv-ken is van.rönyókon is a 2.2hdi-ken.....jó dolog az.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36574 Dátum:
2015.02.20 péntek, 12:42:05 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.20 péntek, 12:37:51
persze.mk3 benzineseken van gyárilag.
az mk3 dízelek költségcsökkentés miatt nem kapták meg.
A később a panaszok miatt több modellnél újra felkerült a dízelekre is a szabadonfutó,mint pl az smax,fókusz,fityó,stb.
PSA motor az más tészta, ford kb ott volt és nézte milyen hdi motor van ott, irt hozzá egy szoftvert és berakta egy kaszniba.....eleve volt rajta szabadonfutó HDI-n.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36575 Dátum:
2015.02.20 péntek, 12:45:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.20 péntek, 12:42:05
PSA motor az más tészta, ford kb ott volt és nézte milyen hdi motor van ott, irt hozzá egy szoftvert és berakta egy kaszniba.....eleve volt rajta szabadonfutó HDI-n.
hát....csak a blokkot vette át.nem azt a generátort szereli,mint a csigazabálók.
meg a befecsi rendszert sem,hengerfejet sem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
MM53 LVR
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36576 Dátum:
2015.02.21 szombat, 15:41:51 »
Sziasztok olyan kérdésem vólna hogy van egy 2003 2,0Tdci Ford Mondeom. es manapsag ha el tekerem a kulcsot az inditas gyujto teker de nem indul de viszont tolásra vagy bikázással indul egyébként az aku jo mi lehet a probléma? Ekőre is köszönöm a választ
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36577 Dátum:
2015.02.21 szombat, 16:30:42 »
Idézetet írta: MM53 LVR - 2015.02.21 szombat, 15:41:51
Sziasztok olyan kérdésem vólna hogy van egy 2003 2,0Tdci Ford Mondeom. es manapsag ha el tekerem a kulcsot az inditas gyujto teker de nem indul de viszont tolásra vagy bikázással indul egyébként az aku jo mi lehet a probléma? Ekőre is köszönöm a választ
okozjatja a generátor(is).hibatárolót kellene olvasni,hátha tárol valamit olyankor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36578 Dátum:
2015.02.21 szombat, 17:09:31 »
Sziasztok!
Még mindíg nyűglődök a termosztát cserével, hogy cseréljem-e vagy sem!
Javítsatok ki, ha tévedek, de: a termosztát ügye nem nyit ki semennyire sem, amíg a motor el nem éri a 80-85 fokot?!
Más: tegnap arra lettem figyelmes, hogy hidegen beindítottam az autót - arrébb állás céljából - és leállításkor hallottam, hogy leáll a hűtőventillátor: (mondom: anyád) Majd beindítottam mégegyszer, kikapcsolt klímával, leállítottam és megint hallom, hogy leáll a ventillátor. Ennek hideg motornál aztán végképp nem kéne mennie! Mi a pöts baja lehet? Hibakód 0 van az autóban.
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36579 Dátum:
2015.02.21 szombat, 18:17:03 »
Idézetet írta: panses - 2015.02.21 szombat, 17:09:31
Sziasztok!
Még mindíg nyűglődök a termosztát cserével, hogy cseréljem-e vagy sem!
Javítsatok ki, ha tévedek, de: a termosztát ügye nem nyit ki semennyire sem, amíg a motor el nem éri a 80-85 fokot?!
nemkéne neki.ha mégis,rossz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36580 Dátum:
2015.02.21 szombat, 18:22:00 »
Idézetet írta: panses - 2015.02.21 szombat, 17:09:31
Sziasztok!
Még mindíg nyűglődök a termosztát cserével, hogy cseréljem-e vagy sem!
Javítsatok ki, ha tévedek, de: a termosztát ügye nem nyit ki semennyire sem, amíg a motor el nem éri a 80-85 fokot?!
Más: tegnap arra lettem figyelmes, hogy hidegen beindítottam az autót - arrébb állás céljából - és leállításkor hallottam, hogy leáll a hűtőventillátor: (mondom: anyád) Majd beindítottam mégegyszer, kikapcsolt klímával, leállítottam és megint hallom, hogy leáll a ventillátor. Ennek hideg motornál aztán végképp nem kéne mennie! Mi a pöts baja lehet? Hibakód 0 van az autóban.
Más:
Nézd meg a ventilátor csatlakozóját,össze szokott égni,és egy átvezetékelés általában megoldja a problémát.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36581 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 12:12:03 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.02.21 szombat, 18:22:00
Más:
Nézd meg a ventilátor csatlakozóját,össze szokott égni,és egy átvezetékelés általában megoldja a problémát.
Köszönöm Neked és ALF-nak is! Megnézem mindkettőt!
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36582 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 16:29:19 »
https://cromax.hu/90000000-kipufogo/91600000-kipufogo-rendszer-alkatreszei/91600185-kipufogocso/5543-elso-kipufogocso-ford-mondeo-2000-2007
ez jó a 2.0tdci-hez? létezik, hogy csak 14 lenne egy rezonátor?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36583 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 16:31:55 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.02.22 vasárnap, 16:29:19
https://cromax.hu/90000000-kipufogo/91600000-kipufogo-rendszer-alkatreszei/91600185-kipufogocso/5543-elso-kipufogocso-ford-mondeo-2000-2007
ez jó a 2.0tdci-hez? létezik, hogy csak 14 lenne egy rezonátor?
Jó.
Csak?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36584 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 18:44:51 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.02.22 vasárnap, 16:29:19
https://cromax.hu/90000000-kipufogo/91600000-kipufogo-rendszer-alkatreszei/91600185-kipufogocso/5543-elso-kipufogocso-ford-mondeo-2000-2007
ez jó a 2.0tdci-hez? létezik, hogy csak 14 lenne egy rezonátor?
+ 2 tömítés 1200 Ft
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36585 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 18:53:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.20 péntek, 12:42:05
PSA motor az más tészta, ford kb ott volt és nézte milyen hdi motor van ott, irt hozzá egy szoftvert és berakta egy kaszniba.....eleve volt rajta szabadonfutó HDI-n.
Csereüzlet. A ford adja a puma motort a psa-nak, ezt szerelik a szállítójárművekbe (jumper, boxer), a psa meg adja a személyautókba való motort.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36586 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 21:13:16 »
Ki tudja ez a burkolat milyen tdci-re való?
Ime:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36587 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 21:47:51 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.02.22 vasárnap, 21:13:16
Ki tudja ez a burkolat milyen tdci-re való?
Ime:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Szerintem mk4 tdci.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36588 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 22:33:08 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.22 vasárnap, 21:47:51
Szerintem mk4 tdci.
https://cromax.hu/110000000-motor/110620000-hengerfej-es-alkatreszei/110620624-motorter-felso-burkolat/143168-motorter-felso-burkolat-ford-mondeo-2007-diesel-2_0tdci
Igen MKIV
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36589 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 22:45:54 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.22 vasárnap, 21:47:51
Szerintem mk4 tdci.
Köszi!MK3-ban találtam.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36590 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 22:46:45 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.02.22 vasárnap, 22:45:54
Köszi!MK3-ban találtam.
A csomagtartóban?
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36591 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 22:46:57 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2015.02.22 vasárnap, 22:33:08
https://cromax.hu/110000000-motor/110620000-hengerfej-es-alkatreszei/110620624-motorter-felso-burkolat/143168-motorter-felso-burkolat-ford-mondeo-2007-diesel-2_0tdci
Igen MKIV
Igen tényleg az!Köszönöm!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36592 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 22:48:25 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.02.22 vasárnap, 22:46:45
A csomagtartóban?
Rá volt téve a motor tetejére,hogy meg ne ázzon.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36593 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 22:51:39 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.02.22 vasárnap, 22:48:25
Rá volt téve a motor tetejére,hogy meg ne ázzon.
jártam már én is úgy, hogy megkaptam kosárban valamit , és miközben raktam össze az istennek nem illett hozzá, majd a végén kiderült, hogy véletlen rossz kosárba dobták
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36594 Dátum:
2015.02.23 hétfő, 06:07:52 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.02.22 vasárnap, 22:51:39
jártam már én is úgy, hogy megkaptam kosárban valamit , és miközben raktam össze az istennek nem illett hozzá, majd a végén kiderült, hogy véletlen rossz kosárba dobták
fogadjunk,hogy a fhoshatost raktad így össze.....abba tök mind1 milyen alkatrészt teszel,akkor is lezabálja a gatyádat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36595 Dátum:
2015.02.23 hétfő, 08:11:46 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.23 hétfő, 06:07:52
fogadjunk,hogy a fhoshatost raktad így össze.....abba tök mind1 milyen alkatrészt teszel,akkor is lezabálja a gatyádat.
marha
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36596 Dátum:
2015.02.23 hétfő, 11:02:03 »
üdv.
valoszinü döglödik a turbo elektronikám.hibakodra azt irta hogy valami le van ragadva...ezért is füstölt.az egyik felét be tudtuk fujni.akkor pár napra megszünt a füstölés.valoszinü kapott rendesen levegőt...de ma megint elkezdte.szét lehet azt szedni valahogy?mert abba ha jol tudom van valami fogaskerekes kis szerkezet ami esetleg le van ragadva...
ötlet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36597 Dátum:
2015.02.23 hétfő, 11:16:54 »
Idézetet írta: waver - 2015.02.23 hétfő, 11:02:03
üdv.
valoszinü döglödik a turbo elektronikám.hibakodra azt irta hogy valami le van ragadva...ezért is füstölt.az egyik felét be tudtuk fujni.akkor pár napra megszünt a füstölés.valoszinü kapott rendesen levegőt...de ma megint elkezdte.szét lehet azt szedni valahogy?mert abba ha jol tudom van valami fogaskerekes kis szerkezet ami esetleg le van ragadva...
ötlet?
ami levan ragadva,elkormolódva az a lapátok a turbóban.szétkell szedni és megpucolni.Ervin szokott ilyen elkövetni Súr-on.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36598 Dátum:
2015.02.23 hétfő, 11:35:25 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.23 hétfő, 11:16:54
ami levan ragadva,elkormolódva az a lapátok a turbóban.szétkell szedni és megpucolni.Ervin szokott ilyen elkövetni Súr-on.
...de ha belenézek a turboba a légszürö felöl azt látnom kéne nem? márpedig ott patika tiszta...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36599 Dátum:
2015.02.23 hétfő, 11:47:53 »
Idézetet írta: waver - 2015.02.23 hétfő, 11:35:25
...de ha belenézek a turboba a légszürö felöl azt látnom kéne nem? márpedig ott patika tiszta...
ott csak a sűrítő kereket látod.a tengely másik végén lévő lapátokat hajtja a kipugáz.na ott mocskos,és azt kell letakarítani!
Nem a szűrt levegőtől koxosodik el a turbicsek...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
725
726
727
728
729
730
731
[
732
]
733
734
735
736
737
738
739
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ