Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:42:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
730
731
732
733
734
735
736
[
737
]
738
739
740
741
742
743
744
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14643246 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36800 Dátum:
2015.03.25 szerda, 18:16:41 »
Idézetet írta: museboy - 2015.03.24 kedd, 14:16:27
Sziasztok!
Tavaly fél éve vettem egy 11 éves mondeo-t 350000 futott km-el! Vannak apróbb hibái, de az utóbbi napokban észrevettem, hogy reggel és este felé el kezd kerepelni a motor ha gázt adok, üres járatban is, de akkor csak nagyon halkan! Nap közben amikor melegszik az idő akkor szinte nem is kerepel, de hidegebb időben, vagy hideg motorral igen! Úgy érzem, hogy erő van benne, tehát erősebben rálépek a gázra akkor rendesen húz! Több ember véleményét is kikértem már és ők azt mondták, hogy a lendkerék vagy a ventilátor, vagy a dugattyúk! Sajnos én nagyon analfabéta vagyok az autókhoz én csak vezetem! Köszönöm szépen előre is a válaszotokat!
Szia!
Nekem ez volt és vezérműlánc és feszítői lett a vége. Akkor 400.000km volt benne. Ennyi volt a javítás is.......
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36801 Dátum:
2015.03.25 szerda, 18:28:52 »
Idézetet írta: Arpad - 2015.03.25 szerda, 18:05:44
Jo estet!
Ma olajcserere szantam el magam.
Olaj leengedve,csavarnam ki az olajszuro plasztik fedelet,es lass csodat rengeteg apro darabra hullot szet.
Ez megtortent velen kb 2 eve is,ugy tunik nem birja az orosz hideget.
Megrendeltem,penteken erkezik.
Erdemes-e rogton egy esztergalyosnak odaadni hogy csinaljon egyet fembol?
Ha igen mibol?Aluminium,Titan?
Legközelebb fújd egy kicsit hőlégfúvóval, mielőtt nekilátsz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36802 Dátum:
2015.03.25 szerda, 19:09:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.03.25 szerda, 18:28:52
Legközelebb fújd egy kicsit hőlégfúvóval, mielőtt nekilátsz.
AndyA
Megprobalom,de valoszinubb hogy lecserelem femre
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36803 Dátum:
2015.03.25 szerda, 19:16:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.03.25 szerda, 18:28:52
Legközelebb fújd egy kicsit hőlégfúvóval, mielőtt nekilátsz.
AndyA
A masik dolog pedig az hogy a kicsavaras pillanataban a plasztika forro volt.Miert melegitenem?
Naplózva
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36804 Dátum:
2015.03.25 szerda, 20:36:34 »
Sziasztok. Többször be és ki nyitogatt a központi zárat. KB 5 szőr 10 szer. És azóta nem zárja a bal hátsó ajtót. Szerintetek mi lehet a baj? Ugye nem nagy
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36805 Dátum:
2015.03.25 szerda, 20:37:28 »
Idézetet írta: Arpad - 2015.03.25 szerda, 19:16:40
A masik dolog pedig az hogy a kicsavaras pillanataban a plasztika forro volt.Miert melegitenem?
Akkor ez volt a baj! Legközelebb hagyd kihűlni!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36806 Dátum:
2015.03.25 szerda, 20:38:09 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.03.25 szerda, 20:36:34
Sziasztok. Többször be és ki nyitogatt a központi zárat. KB 5 szőr 10 szer. És azóta nem zárja a bal hátsó ajtót. Szerintetek mi lehet a baj? Ugye nem nagy
Egy kérdés egy helyre, azután türelem.
Különben mi köze ennek a TDCi motorokhoz? Tudom, a te szekeredben is olyan van...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36807 Dátum:
2015.03.25 szerda, 20:42:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.03.25 szerda, 20:38:09
Egy kérdés egy helyre, azután türelem.
Különben mi köze ennek a TDCi motorokhoz? Tudom, a te szekeredben is olyan van...
AndyA
Bocsi
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36808 Dátum:
2015.03.25 szerda, 20:42:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.03.25 szerda, 20:37:28
Akkor ez volt a baj! Legközelebb hagyd kihűlni!
AndyA
Ez aztan profi valasz! Ertesz hozza vazze.........
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36809 Dátum:
2015.03.25 szerda, 21:20:29 »
Tisztelt forumtarsak,AndyA valaszaira figyeljetek mert nem segitokesz es nem hozzaerto!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36810 Dátum:
2015.03.25 szerda, 21:34:00 »
Idézetet írta: Arpad - 2015.03.25 szerda, 21:20:29
Tisztelt forumtarsak,AndyA valaszaira figyeljetek mert nem segitokesz es nem hozzaerto!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36811 Dátum:
2015.03.25 szerda, 21:39:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.03.25 szerda, 21:34:00
AndyA
Ezt megkaptad!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36812 Dátum:
2015.03.25 szerda, 22:12:40 »
Idézetet írta: Arpad - 2015.03.25 szerda, 21:20:29
Tisztelt forumtarsak,AndyA valaszaira figyeljetek mert nem segitokesz es nem hozzaerto!
Akkor miért figyeljünk rá?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36813 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 06:09:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.03.25 szerda, 21:34:00
AndyA
figyelni fogok a körmödre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36814 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 06:45:20 »
Idézetet írta: Arpad - 2015.03.25 szerda, 21:20:29
Tisztelt forumtarsak,AndyA valaszaira figyeljetek mert nem segitokesz es nem hozzaerto!
Azért ez nem semmi, higy 14853 hosszászólása alatt ezt senki nem vette észre!
Szépen altat minket!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36815 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 07:43:33 »
Idézetet írta: Koniman - 2015.03.26 csütörtök, 06:45:20
Azért ez nem semmi, higy 14853 hosszászólása alatt ezt senki nem vette észre!
Szépen altat minket!
Hehe...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36816 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 08:47:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.03.26 csütörtök, 07:43:33
Hehe...
AndyA
Jól leplezted!
Ez van. Leírtak AndyA !
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36817 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 09:22:32 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2015.03.26 csütörtök, 08:47:22
Jól leplezted!
Ez van. Leírtak AndyA !
Megbuktam, mint Rottenbiller...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36818 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 11:44:29 »
Sziasztok
2003 2.0 TDCI FMBA 6 sebességes kombinál ez normális?
Fix fordulatszámon tartva a motort a geometriaállító kar így ugrál?
https://www.youtube.com/watch?v=Rg5GgK-DE88
A tünetek: 1400 és 2000 között, ahol a turbónak nagyon kellene dolgozni, remeg, berreg és ráz az egész autó minden fokozatban és ereje sem túl sok van. Ha finoman adagolom a gázt, akkor nem csinálja. Illetve, ha üresben járatom, úgy sem.
Sokan mondták, hogy ez nem lehet a turbó, ez biztos azért van, mert egytömegűt rakattam a kocsiba.
Próbából lekaptam a turbóról a vákumcsövet, úgy mentem vele. Eredmény: az autó nem ráz, nem berreg, nem remeg, mondjuk nem is nagyon megy.
Én erre azt mondom tuti turbóhiba, esetleg valami a vákumrendszerben?
Erre ti mit szóltok? Esetleg további tipp a vizsgálódáshoz, amit itthon meg tudok csinálni minimális szaktudással és kevés szerszámmal?
Azon gondolkodtam, hogy le kellene venni a légszűrőből érkező csövet, de nem tudom hogy jön szét a bilincs. Rá akarok nézni a tengelyre, hogy lötyög-e, vagy hogy néznek ki a lapátok?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36819 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 11:56:33 »
Idézetet írta: o_tom - 2015.03.26 csütörtök, 11:44:29
Sziasztok
2003 2.0 TDCI FMBA 6 sebességes kombinál ez normális?
Fix fordulatszámon tartva a motort a geometriaállító kar így ugrál?
https://www.youtube.com/watch?v=Rg5GgK-DE88
A tünetek: 1400 és 2000 között, ahol a turbónak nagyon kellene dolgozni, remeg, berreg és ráz az egész autó minden fokozatban és ereje sem túl sok van. Ha finoman adagolom a gázt, akkor nem csinálja. Illetve, ha üresben járatom, úgy sem.
Sokan mondták, hogy ez nem lehet a turbó, ez biztos azért van, mert egytömegűt rakattam a kocsiba.
Próbából lekaptam a turbóról a vákumcsövet, úgy mentem vele. Eredmény: az autó nem ráz, nem berreg, nem remeg, mondjuk nem is nagyon megy.
Én erre azt mondom tuti turbóhiba, esetleg valami a vákumrendszerben?
Erre ti mit szóltok? Esetleg további tipp a vizsgálódáshoz, amit itthon meg tudok csinálni minimális szaktudással és kevés szerszámmal?
Azon gondolkodtam, hogy le kellene venni a légszűrőből érkező csövet, de nem tudom hogy jön szét a bilincs. Rá akarok nézni a tengelyre, hogy lötyög-e, vagy hogy néznek ki a lapátok?
Szabad kézzel, álló motornál tudod mozgatni a kart teljes terjedelmében viszonylag könnyen?
(állítva meg nem kamerázunk
)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36820 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 12:11:11 »
Idézetet írta: o_tom - 2015.03.26 csütörtök, 11:44:29
Sziasztok
2003 2.0 TDCI FMBA 6 sebességes kombinál ez normális?
Fix fordulatszámon tartva a motort a geometriaállító kar így ugrál?
https://www.youtube.com/watch?v=Rg5GgK-DE88
A tünetek: 1400 és 2000 között, ahol a turbónak nagyon kellene dolgozni, remeg, berreg és ráz az egész autó minden fokozatban és ereje sem túl sok van. Ha finoman adagolom a gázt, akkor nem csinálja. Illetve, ha üresben járatom, úgy sem.
Sokan mondták, hogy ez nem lehet a turbó, ez biztos azért van, mert egytömegűt rakattam a kocsiba.
Próbából lekaptam a turbóról a vákumcsövet, úgy mentem vele. Eredmény: az autó nem ráz, nem berreg, nem remeg, mondjuk nem is nagyon megy.
Én erre azt mondom tuti turbóhiba, esetleg valami a vákumrendszerben?
Erre ti mit szóltok? Esetleg további tipp a vizsgálódáshoz, amit itthon meg tudok csinálni minimális szaktudással és kevés szerszámmal?
Azon gondolkodtam, hogy le kellene venni a légszűrőből érkező csövet, de nem tudom hogy jön szét a bilincs. Rá akarok nézni a tengelyre, hogy lötyög-e, vagy hogy néznek ki a lapátok?
Első körben diag....meg kell nézni a nyomást.
A bilincshez spec. fogó (tömlőbilincs fogó) kell vagy csavarhúzóval szét lehet szedni a mostanit, de ajánlatos előtte venni egy awab bilincset, hogy legyen mivel visszarakni a csövet.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36821 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 12:51:21 »
Idézetet írta: Shad - 2015.03.26 csütörtök, 11:56:33
Szabad kézzel, álló motornál tudod mozgatni a kart teljes terjedelmében viszonylag könnyen?
(állítva meg nem kamerázunk
)
Nehezen mozog kézzel, de azért mozog.
Sorry, ki volt kapcsolva a telefonban az automatikus kepernyelforgatas, igy lett állókép.
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36822 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 12:58:18 »
Idézetet írta: o_tom - 2015.03.26 csütörtök, 12:51:21
Nehezen mozog kézzel, de azért mozog.
Sorry, ki volt kapcsolva a telefonban az automatikus kepernyelforgatas, igy lett állókép.
A kart lekötötted és úgy mozgott nehezen?
Ha igen, akkor akad a geo és tisztítani kell.
Ha nem, akkor nézd meg úgy is....könnyen kell mozognia.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36823 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 14:02:16 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.26 csütörtök, 12:58:18
A kart lekötötted és úgy mozgott nehezen?
Ha igen, akkor akad a geo és tisztítani kell.
Ha nem, akkor nézd meg úgy is....könnyen kell mozognia.
Akkor a videó alapján is elmondható, hogy valami nem kerek a turbómnál?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.26 csütörtök, 14:23:27 írta o_tom
»
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36824 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 14:22:10 »
Idézetet írta: o_tom - 2015.03.26 csütörtök, 11:44:29
Sziasztok
2003 2.0 TDCI FMBA 6 sebességes kombinál ez normális?
Fix fordulatszámon tartva a motort a geometriaállító kar így ugrál?
https://www.youtube.com/watch?v=Rg5GgK-DE88
A tünetek: 1400 és 2000 között, ahol a turbónak nagyon kellene dolgozni, remeg, berreg és ráz az egész autó minden fokozatban és ereje sem túl sok van. Ha finoman adagolom a gázt, akkor nem csinálja. Illetve, ha üresben járatom, úgy sem.
Sokan mondták, hogy ez nem lehet a turbó, ez biztos azért van, mert egytömegűt rakattam a kocsiba.
Próbából lekaptam a turbóról a vákumcsövet, úgy mentem vele. Eredmény: az autó nem ráz, nem berreg, nem remeg, mondjuk nem is nagyon megy.
Én erre azt mondom tuti turbóhiba, esetleg valami a vákumrendszerben?
Erre ti mit szóltok? Esetleg további tipp a vizsgálódáshoz, amit itthon meg tudok csinálni minimális szaktudással és kevés szerszámmal?
Azon gondolkodtam, hogy le kellene venni a légszűrőből érkező csövet, de nem tudom hogy jön szét a bilincs. Rá akarok nézni a tengelyre, hogy lötyög-e, vagy hogy néznek ki a lapátok?
1750-től van turbó
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36825 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 14:49:23 »
Idézetet írta: o_tom - 2015.03.26 csütörtök, 14:02:16
Akkor a videó alapján is elmondható, hogy valami nem kerek a turbómnál?
A videot menet közben csináltad (álló helyzetben hiába "pörgeted")?
Rendes vizsgálat nélkül nem jelentenék ki semmit. Első a diag....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36826 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 14:51:54 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2015.03.26 csütörtök, 14:22:10
1750-től van turbó
Wgt-nél. A VGT-nél előbb kezd el felépülni a nyomás.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36827 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 16:38:22 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2015.03.26 csütörtök, 14:22:10
1750-től van turbó
Nem tudom mennyire jön át a remegés, rázkódás, meg berregés a videón, ha másnem a hangon halljátok, hogy 2000-nél abbahagyja azt az idióta rezonanciát.
https://www.youtube.com/watch?v=fKT8KHqdIX4
Elnézést a minőségért, de legalább már nem álló a videó
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36828 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 16:52:02 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.26 csütörtök, 14:51:54
Wgt-nél. A VGT-nél előbb kezd el felépülni a nyomás.
a nyomás más 1000körül is emelkedik szépen.a maximális jön meg 1800nál....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36829 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 16:53:36 »
Idézetet írta: o_tom - 2015.03.26 csütörtök, 16:38:22
Nem tudom mennyire jön át a remegés, rázkódás, meg berregés a videón, ha másnem a hangon halljátok, hogy 2000-nél abbahagyja azt az idióta rezonanciát.
https://www.youtube.com/watch?v=fKT8KHqdIX4
Elnézést a minőségért, de legalább már nem álló a videó
Ez nem a rezonátorcső lesz amit fixen hozzá kell rögzíteni a karosszériához? Nekem az adott ki ilyen búgó hangot bizonyos fordulatszámon. Van is itt valahol egy leírás róla, csak most nem találom.
Naplózva
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36830 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 16:56:44 »
Idézetet írta: Shad - 2015.03.26 csütörtök, 16:53:36
Ez nem a rezonátorcső lesz amit fixen hozzá kell rögzíteni a karosszériához? Nekem az adott ki ilyen búgó hangot bizonyos fordulatszámon. Van is itt valahol egy leírás róla, csak most nem találom.
Nem tudom. De a turbó sem tol túlságosan.
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36831 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 16:58:57 »
Idézetet írta: o_tom - 2015.03.26 csütörtök, 16:56:44
Nem tudom. De a turbó sem tol túlságosan.
nem biztos, hogy a kettő tünet összefüggésben van egymással.
Naplózva
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36832 Dátum:
2015.03.27 péntek, 06:12:42 »
Sziasztok, jó reggelt. Lehet buta kérdést teszek fel. Akkor bocsi. Múltkor olvastam hogy a dízel autót reggel mikor hideg van jó járatni 1 vagy 2 percet indulás előtt és ne porgese az ember. Az oké hogy ne legyen szét taposva. De ha reggel 10 fok van akkor járatni kell 1-2 percet? Vagy inkább minden reggel kell indulás előtt?
Ne haragudjatok az ilyen kérdésért csak vigyázni szeretnék az autóra. Buta vagyok még a dízel autóhoz.
Tegnap futómű beállítás meg lett csinálva. Hétfőn megyek még szerelohoz az autó hátul valami kotyogo hang van rossz uton,mikor lassan megyek. Nem tudom mi lehet
jövő héten megy olaj csere, üzemanyag, legszuro, pollen, olajszuro. Akkor meg kérdezem mennyibe kerül az amit AndyA írt múltkor.
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
Bulba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36833 Dátum:
2015.03.27 péntek, 06:51:13 »
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy kis gond az autómmal (2.2 TdCi). 2000/perc fordulaton hajlamos egy-egy kihagyásra (ránt egyet), hidegen kb 1/2 percig nagyon füstöl és alapjáratra is furán áll be (először leesik a fordulat és alulról épül az alapjárat).
Ennek ellenőrzésére szeretném elvinni szerelőhöz, ellenőriztetni a porlasztócsúcsokat és ha szükséges, felújítatni azokat. Itt kellene a segítség.
Szükségem volna egy megbízható szerelőre, aki ellenőrzi a csúcsokat és azokat újítja fel, amiket szükséges. Nem szeretnék beleesni egy olyanba, hogy azt mondja, cserélni kell mindet, mert egyrészt nincs rá közel fél millióm, másrészt azt sem szeretném, hogy amit fel lehet újítani, arra is azt mondja, hogy csere (mert ez így neki kényelmesebb, vagy több pénz) továbbá azt sem szeretném, hogy adott esetben felújítás címén összegányoljon valamit és rövid időn belül újra fizethessek ugyanazért.
Valakinek valami javaslat?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36834 Dátum:
2015.03.27 péntek, 06:56:06 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.03.27 péntek, 06:12:42
Sziasztok, jó reggelt. Lehet buta kérdést teszek fel. Akkor bocsi. Múltkor olvastam hogy a dízel autót reggel mikor hideg van jó járatni 1 vagy 2 percet indulás előtt és ne porgese az ember. Az oké hogy ne legyen szét taposva. De ha reggel 10 fok van akkor járatni kell 1-2 percet? Vagy inkább minden reggel kell indulás előtt?
Ne haragudjatok az ilyen kérdésért csak vigyázni szeretnék az autóra. Buta vagyok még a dízel autóhoz.
Tegnap futómű beállítás meg lett csinálva. Hétfőn megyek még szerelohoz az autó hátul valami kotyogo hang van rossz uton,mikor lassan megyek. Nem tudom mi lehet
jövő héten megy olaj csere, üzemanyag, legszuro, pollen, olajszuro. Akkor meg kérdezem mennyibe kerül az amit AndyA írt múltkor.
Hát, hogy ki mennyi ideig járatja szerintem 10 fokban nem sok értelme van de -10 ben már jó ha kicsit mozog mielőtt elindulsz vele. Nálam ez úgy megy, hogy beindítom kapu kinyit kiáll kapu becsuk és öregpapásindul ez kb 2perc.
Gyorsabban melegszik ha kap egy kis terhelést.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36835 Dátum:
2015.03.27 péntek, 08:33:53 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.03.27 péntek, 06:12:42
Sziasztok, jó reggelt. Lehet buta kérdést teszek fel. Akkor bocsi. Múltkor olvastam hogy a dízel autót reggel mikor hideg van jó járatni 1 vagy 2 percet indulás előtt és ne porgese az ember. Az oké hogy ne legyen szét taposva. De ha reggel 10 fok van akkor járatni kell 1-2 percet? Vagy inkább minden reggel kell indulás előtt?
Ne haragudjatok az ilyen kérdésért csak vigyázni szeretnék az autóra. Buta vagyok még a dízel autóhoz.
Tegnap futómű beállítás meg lett csinálva. Hétfőn megyek még szerelohoz az autó hátul valami kotyogo hang van rossz uton,mikor lassan megyek. Nem tudom mi lehet
jövő héten megy olaj csere, üzemanyag, legszuro, pollen, olajszuro. Akkor meg kérdezem mennyibe kerül az amit AndyA írt múltkor.
Autó indít, rakod az egyest és finoman, alacsony terhelésen elindulsz.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36836 Dátum:
2015.03.27 péntek, 08:36:29 »
Idézetet írta: Bulba - 2015.03.27 péntek, 06:51:13
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy kis gond az autómmal (2.2 TdCi). 2000/perc fordulaton hajlamos egy-egy kihagyásra (ránt egyet), hidegen kb 1/2 percig nagyon füstöl és alapjáratra is furán áll be (először leesik a fordulat és alulról épül az alapjárat).
Ennek ellenőrzésére szeretném elvinni szerelőhöz, ellenőriztetni a porlasztócsúcsokat és ha szükséges, felújítatni azokat. Itt kellene a segítség.
Szükségem volna egy megbízható szerelőre, aki ellenőrzi a csúcsokat és azokat újítja fel, amiket szükséges. Nem szeretnék beleesni egy olyanba, hogy azt mondja, cserélni kell mindet, mert egyrészt nincs rá közel fél millióm, másrészt azt sem szeretném, hogy amit fel lehet újítani, arra is azt mondja, hogy csere (mert ez így neki kényelmesebb, vagy több pénz) továbbá azt sem szeretném, hogy adott esetben felújítás címén összegányoljon valamit és rövid időn belül újra fizethessek ugyanazért.
Valakinek valami javaslat?
Filep Diesel.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bulba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36837 Dátum:
2015.03.27 péntek, 08:54:31 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.03.27 péntek, 08:36:29
Filep Diesel.
köszi
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36838 Dátum:
2015.03.27 péntek, 09:00:27 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.03.27 péntek, 06:12:42
Sziasztok, jó reggelt. Lehet buta kérdést teszek fel. Akkor bocsi. Múltkor olvastam hogy a dízel autót reggel mikor hideg van jó járatni 1 vagy 2 percet indulás előtt és ne porgese az ember. Az oké hogy ne legyen szét taposva. De ha reggel 10 fok van akkor járatni kell 1-2 percet? Vagy inkább minden reggel kell indulás előtt?
Ne haragudjatok az ilyen kérdésért csak vigyázni szeretnék az autóra. Buta vagyok még a dízel autóhoz.
Tegnap futómű beállítás meg lett csinálva. Hétfőn megyek még szerelohoz az autó hátul valami kotyogo hang van rossz uton,mikor lassan megyek. Nem tudom mi lehet
jövő héten megy olaj csere, üzemanyag, legszuro, pollen, olajszuro. Akkor meg kérdezem mennyibe kerül az amit AndyA írt múltkor.
Szerintem ez már csak ilyen legenda, hogy járatni kell az autót elindulás előtt
Én nem nagyon szoktam, pláne nem +10 fokban. Téli hidegben, én beindítom, bekötöm magam, keresek valami zenét, és indulok. Nagy a parkoló, míg kiérek a főútra, addig szépen lassan gurulok. Alapvetően sose jó, ha hidegen megy a motor, a cél az, hogy minél hamarabb felmelegedjen, ezt pedig úgy tudod elérni, hogy szépen lassan, kíméletesen indulsz el vele, hamarabb fel fog melegedni, mint ha egy helyben járatnád percekig. Ezzel a motort és a környezeted is kíméled. Állítólag van ország (talán Ausztria?), ahol megbüntetnek azért, ha járatod az autód miközben takarítod róla a havat
Naplózva
szucsis75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36839 Dátum:
2015.03.27 péntek, 10:47:35 »
Sziasztok,
Szerintetek mk3-s 2.0 TDCI esetében van értelme az EGR-t ledugózni? Ha igen akkor mit érek el vele? Nem fog hibakódot dobni a rendszer?
motorkód:n7ba7c06851
b5y
köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36840 Dátum:
2015.03.27 péntek, 11:33:13 »
Idézetet írta: szucsis75 - 2015.03.27 péntek, 10:47:35
Sziasztok,
Szerintetek mk3-s 2.0 TDCI esetében van értelme az EGR-t ledugózni? Ha igen akkor mit érek el vele? Nem fog hibakódot dobni a rendszer?
motorkód:n7ba7c06851
b5y
köszi
értelme?van.
nem eszi a kormot a motor.
hibakód csak eu3 -nál nem lesz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36841 Dátum:
2015.03.27 péntek, 12:00:53 »
Idézetet írta: szucsis75 - 2015.03.27 péntek, 10:47:35
Sziasztok,
Szerintetek mk3-s 2.0 TDCI esetében van értelme az EGR-t ledugózni? Ha igen akkor mit érek el vele? Nem fog hibakódot dobni a rendszer?
motorkód:n7ba7c06851
b5y
köszi
Dugózd le, egy pucolással (ha kell, szívósort is) egybekötve.
EUR-4-nél hibát fog dobni, de nem érdekes. Műszaki vizsga előtt kiszereled a dugót, törlöd a hibát, és ha megvan a műszaki, visszadugózod.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szabotom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36842 Dátum:
2015.03.27 péntek, 12:19:16 »
Sziasztok.
A hibajelenség a következő : Hidegen hidegben (ez kb +5C alatt van) hullámzik az alapjárat , de csak akkor mikor gurul az auto. 1800-1900 fordulat között picit csörög kopog , de csak hidegen. Porlasztó csúcs lesz ?
Naplózva
szucsis75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36843 Dátum:
2015.03.27 péntek, 15:08:02 »
füstölni jobban, vagy kevésbé fog?
Naplózva
szabotom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36844 Dátum:
2015.03.27 péntek, 15:20:23 »
Idézetet írta: szucsis75 - 2015.03.27 péntek, 15:08:02
füstölni jobban, vagy kevésbé fog?
Ilyen időben mint ma van - volt kb 2 percet látszott a kipufogón hogy jön ki valami , de azt inkább mondanám párának mint füstnek.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36845 Dátum:
2015.03.27 péntek, 18:37:58 »
Idézetet írta: szucsis75 - 2015.03.27 péntek, 15:08:02
füstölni jobban, vagy kevésbé fog?
Az EGR dugózástól?
Ha az EGR hibátlanul működött, akkor nem lesz változás.
Ha az EGR nem tud rendesen lezárni, és akkor is van átjárás, amikor padlózod, akkor csökkenni fog a füst a dugózástól.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36846 Dátum:
2015.03.27 péntek, 19:59:04 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.03.27 péntek, 18:37:58
Az EGR dugózástól?
Ha az EGR hibátlanul működött, akkor nem lesz változás.
Ha az EGR nem tud rendesen lezárni, és akkor is van átjárás, amikor padlózod, akkor csökkenni fog a füst a dugózástól.
mindenképpen kevésbé fog füstölni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
izsoldistvan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36847 Dátum:
2015.03.27 péntek, 21:02:19 »
Töltés rendben! Sajna valami más lesz a hunyó! 90%-ra a porlasztókra gyanakszom.
Idézetet írta: alf - 2015.03.21 szombat, 21:31:37
az ingadozó alapjáratot okozhatja a generátor is.a töltést ellenőriztétek?kösd le a generátort,és teszteld úgy.ha megszűnik az okozta.
Naplózva
2006/12 2.0 TDCi Ghia 6 seb
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36848 Dátum:
2015.03.27 péntek, 21:16:08 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.27 péntek, 19:59:04
mindenképpen kevésbé fog füstölni.
Miért?
Gyorsításnál úgy tudom zárva kell lennie a szelepnek, máskor meg a légfelesleg miatt nincs látható mennyiségű füst.
Naplózva
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36849 Dátum:
2015.03.28 szombat, 07:39:27 »
Idézetet írta: Shad - 2015.03.27 péntek, 09:00:27
Szerintem ez már csak ilyen legenda, hogy járatni kell az autót elindulás előtt
Én nem nagyon szoktam, pláne nem +10 fokban. Téli hidegben, én beindítom, bekötöm magam, keresek valami zenét, és indulok. Nagy a parkoló, míg kiérek a főútra, addig szépen lassan gurulok. Alapvetően sose jó, ha hidegen megy a motor, a cél az, hogy minél hamarabb felmelegedjen, ezt pedig úgy tudod elérni, hogy szépen lassan, kíméletesen indulsz el vele, hamarabb fel fog melegedni, mint ha egy helyben járatnád percekig. Ezzel a motort és a környezeted is kíméled. Állítólag van ország (talán Ausztria?), ahol megbüntetnek azért, ha járatod az autód miközben takarítod róla a havat
Köszönöm a válaszod. Akitől vettem az mondta hogy ezt csináljam
Amikor le állítom az autót a motortérben hallok valami kicsi csipogó hangot. Ez mi lehet?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.28 szombat, 09:21:33 írta adrian007
»
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
Oldalak:
1
...
730
731
732
733
734
735
736
[
737
]
738
739
740
741
742
743
744
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ