Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:10:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 730 731 732 733 734 735 736 [737] 738 739 740 741 742 743 744 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14644355 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #36800 Dátum: 2015.03.25 szerda, 18:16:41 »

Sziasztok!

Tavaly fél éve vettem egy 11 éves mondeo-t 350000 futott km-el! Vannak apróbb hibái, de az utóbbi napokban észrevettem, hogy reggel és este felé el kezd kerepelni a motor ha gázt adok, üres járatban is, de akkor csak nagyon halkan! Nap közben amikor melegszik az idő akkor szinte nem is kerepel, de hidegebb időben, vagy hideg motorral igen! Úgy érzem, hogy erő van benne, tehát erősebben rálépek a gázra akkor rendesen húz! Több ember véleményét is kikértem már és ők azt mondták, hogy a lendkerék vagy a ventilátor, vagy a dugattyúk! Sajnos én nagyon analfabéta vagyok az autókhoz én csak vezetem! Köszönöm szépen előre is a válaszotokat!

Szia!
Nekem ez volt és vezérműlánc és feszítői lett a vége. Akkor 400.000km volt benne. Ennyi volt a javítás is....... rinya
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36801 Dátum: 2015.03.25 szerda, 18:28:52 »

Jo estet!
Ma olajcserere szantam el magam.
Olaj leengedve,csavarnam ki az olajszuro plasztik fedelet,es lass csodat rengeteg apro darabra hullot szet.
Ez megtortent velen kb 2 eve is,ugy tunik nem birja az orosz hideget.
Megrendeltem,penteken erkezik.
Erdemes-e rogton egy esztergalyosnak odaadni hogy csinaljon egyet fembol?
Ha igen mibol?Aluminium,Titan?

Legközelebb fújd egy kicsit hőlégfúvóval, mielőtt nekilátsz. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36802 Dátum: 2015.03.25 szerda, 19:09:21 »

Legközelebb fújd egy kicsit hőlégfúvóval, mielőtt nekilátsz. Smiley

AndyA
Megprobalom,de valoszinubb hogy lecserelem femre
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36803 Dátum: 2015.03.25 szerda, 19:16:40 »

Legközelebb fújd egy kicsit hőlégfúvóval, mielőtt nekilátsz. Smiley

AndyA
A masik dolog pedig az hogy a kicsavaras pillanataban a plasztika forro volt.Miert melegitenem?
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #36804 Dátum: 2015.03.25 szerda, 20:36:34 »

Sziasztok. Többször be és ki nyitogatt a központi zárat. KB 5 szőr 10 szer. És azóta nem zárja a bal hátsó ajtót. Szerintetek mi lehet a baj?  Ugye nem nagy Sad
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36805 Dátum: 2015.03.25 szerda, 20:37:28 »

A masik dolog pedig az hogy a kicsavaras pillanataban a plasztika forro volt.Miert melegitenem?


Akkor ez volt a baj! Legközelebb hagyd kihűlni! eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36806 Dátum: 2015.03.25 szerda, 20:38:09 »

Sziasztok. Többször be és ki nyitogatt a központi zárat. KB 5 szőr 10 szer. És azóta nem zárja a bal hátsó ajtót. Szerintetek mi lehet a baj?  Ugye nem nagy Sad

Egy kérdés egy helyre, azután türelem.

Különben mi köze ennek a TDCi motorokhoz? Tudom, a te szekeredben is olyan van...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #36807 Dátum: 2015.03.25 szerda, 20:42:35 »

Egy kérdés egy helyre, azután türelem.

Különben mi köze ennek a TDCi motorokhoz? Tudom, a te szekeredben is olyan van...

AndyA

Bocsi
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36808 Dátum: 2015.03.25 szerda, 20:42:55 »

Akkor ez volt a baj! Legközelebb hagyd kihűlni! eplus2

AndyA
Ez aztan profi valasz! Ertesz hozza vazze.........
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36809 Dátum: 2015.03.25 szerda, 21:20:29 »

Tisztelt forumtarsak,AndyA valaszaira figyeljetek mert nem segitokesz es nem hozzaerto!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36810 Dátum: 2015.03.25 szerda, 21:34:00 »

Tisztelt forumtarsak,AndyA valaszaira figyeljetek mert nem segitokesz es nem hozzaerto!

 help

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #36811 Dátum: 2015.03.25 szerda, 21:39:33 »

help

AndyA

Ezt megkaptad! Cheesy
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #36812 Dátum: 2015.03.25 szerda, 22:12:40 »

Tisztelt forumtarsak,AndyA valaszaira figyeljetek mert nem segitokesz es nem hozzaerto!

Akkor miért figyeljünk rá?  hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36813 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 06:09:13 »

help

AndyA
hehe
figyelni fogok a körmödre. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #36814 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 06:45:20 »

Tisztelt forumtarsak,AndyA valaszaira figyeljetek mert nem segitokesz es nem hozzaerto!
Azért ez nem semmi, higy 14853 hosszászólása alatt ezt senki nem vette észre!
Szépen altat minket!  wow1  eljen
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36815 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 07:43:33 »

Azért ez nem semmi, higy 14853 hosszászólása alatt ezt senki nem vette észre!
Szépen altat minket!  wow1  eljen

Hehe... eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #36816 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 08:47:22 »

Hehe... eplus2

AndyA

Jól leplezted! Cheesy Ez van. Leírtak AndyA ! Cheesy
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36817 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 09:22:32 »

Jól leplezted! Cheesy Ez van. Leírtak AndyA ! Cheesy

Megbuktam, mint Rottenbiller... eljen

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36818 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 11:44:29 »

Sziasztok

2003 2.0 TDCI FMBA 6 sebességes kombinál ez normális?
Fix fordulatszámon tartva a motort a geometriaállító kar így ugrál?

https://www.youtube.com/watch?v=Rg5GgK-DE88

A tünetek: 1400 és 2000 között,  ahol a turbónak nagyon kellene dolgozni, remeg, berreg és ráz az egész autó minden fokozatban és ereje sem túl sok van. Ha finoman adagolom a gázt, akkor nem csinálja. Illetve, ha üresben járatom, úgy sem.
Sokan mondták, hogy ez nem lehet a turbó, ez biztos azért van, mert egytömegűt rakattam a kocsiba.
Próbából lekaptam a turbóról a vákumcsövet, úgy mentem vele. Eredmény: az autó nem ráz, nem berreg, nem remeg, mondjuk nem is nagyon megy.

Én erre azt mondom tuti turbóhiba, esetleg valami a vákumrendszerben?
Erre ti mit szóltok? Esetleg további tipp a vizsgálódáshoz, amit itthon meg tudok csinálni minimális szaktudással és kevés szerszámmal?

Azon gondolkodtam, hogy le kellene venni a légszűrőből érkező csövet, de nem tudom hogy jön szét a bilincs. Rá akarok nézni a tengelyre, hogy lötyög-e, vagy hogy néznek ki a lapátok?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #36819 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 11:56:33 »

Sziasztok

2003 2.0 TDCI FMBA 6 sebességes kombinál ez normális?
Fix fordulatszámon tartva a motort a geometriaállító kar így ugrál?

https://www.youtube.com/watch?v=Rg5GgK-DE88

A tünetek: 1400 és 2000 között,  ahol a turbónak nagyon kellene dolgozni, remeg, berreg és ráz az egész autó minden fokozatban és ereje sem túl sok van. Ha finoman adagolom a gázt, akkor nem csinálja. Illetve, ha üresben járatom, úgy sem.
Sokan mondták, hogy ez nem lehet a turbó, ez biztos azért van, mert egytömegűt rakattam a kocsiba.
Próbából lekaptam a turbóról a vákumcsövet, úgy mentem vele. Eredmény: az autó nem ráz, nem berreg, nem remeg, mondjuk nem is nagyon megy.

Én erre azt mondom tuti turbóhiba, esetleg valami a vákumrendszerben?
Erre ti mit szóltok? Esetleg további tipp a vizsgálódáshoz, amit itthon meg tudok csinálni minimális szaktudással és kevés szerszámmal?

Azon gondolkodtam, hogy le kellene venni a légszűrőből érkező csövet, de nem tudom hogy jön szét a bilincs. Rá akarok nézni a tengelyre, hogy lötyög-e, vagy hogy néznek ki a lapátok?

Szabad kézzel, álló motornál tudod mozgatni a kart teljes terjedelmében viszonylag könnyen?
(állítva meg nem kamerázunk  eplus2 )
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36820 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 12:11:11 »

Sziasztok

2003 2.0 TDCI FMBA 6 sebességes kombinál ez normális?
Fix fordulatszámon tartva a motort a geometriaállító kar így ugrál?

https://www.youtube.com/watch?v=Rg5GgK-DE88

A tünetek: 1400 és 2000 között,  ahol a turbónak nagyon kellene dolgozni, remeg, berreg és ráz az egész autó minden fokozatban és ereje sem túl sok van. Ha finoman adagolom a gázt, akkor nem csinálja. Illetve, ha üresben járatom, úgy sem.
Sokan mondták, hogy ez nem lehet a turbó, ez biztos azért van, mert egytömegűt rakattam a kocsiba.
Próbából lekaptam a turbóról a vákumcsövet, úgy mentem vele. Eredmény: az autó nem ráz, nem berreg, nem remeg, mondjuk nem is nagyon megy.

Én erre azt mondom tuti turbóhiba, esetleg valami a vákumrendszerben?
Erre ti mit szóltok? Esetleg további tipp a vizsgálódáshoz, amit itthon meg tudok csinálni minimális szaktudással és kevés szerszámmal?

Azon gondolkodtam, hogy le kellene venni a légszűrőből érkező csövet, de nem tudom hogy jön szét a bilincs. Rá akarok nézni a tengelyre, hogy lötyög-e, vagy hogy néznek ki a lapátok?


Első körben diag....meg kell nézni a nyomást.
A bilincshez spec. fogó (tömlőbilincs fogó) kell vagy csavarhúzóval szét lehet szedni a mostanit, de ajánlatos előtte venni egy awab bilincset, hogy legyen mivel visszarakni a csövet.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36821 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 12:51:21 »

Szabad kézzel, álló motornál tudod mozgatni a kart teljes terjedelmében viszonylag könnyen?
(állítva meg nem kamerázunk  eplus2 )
Nehezen mozog kézzel, de azért mozog.
Sorry, ki volt kapcsolva a telefonban az automatikus kepernyelforgatas, igy lett állókép.
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36822 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 12:58:18 »

Nehezen mozog kézzel, de azért mozog.
Sorry, ki volt kapcsolva a telefonban az automatikus kepernyelforgatas, igy lett állókép.


A kart lekötötted és úgy mozgott nehezen? 
Ha igen, akkor akad a geo és tisztítani kell.
Ha nem, akkor nézd meg úgy is....könnyen kell mozognia. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36823 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 14:02:16 »



A kart lekötötted és úgy mozgott nehezen?  
Ha igen, akkor akad a geo és tisztítani kell.
Ha nem, akkor nézd meg úgy is....könnyen kell mozognia.  
Akkor a videó alapján is elmondható, hogy valami nem kerek a turbómnál?
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.26 csütörtök, 14:23:27 írta o_tom » Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36824 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 14:22:10 »

Sziasztok

2003 2.0 TDCI FMBA 6 sebességes kombinál ez normális?
Fix fordulatszámon tartva a motort a geometriaállító kar így ugrál?

https://www.youtube.com/watch?v=Rg5GgK-DE88

A tünetek: 1400 és 2000 között,  ahol a turbónak nagyon kellene dolgozni, remeg, berreg és ráz az egész autó minden fokozatban és ereje sem túl sok van. Ha finoman adagolom a gázt, akkor nem csinálja. Illetve, ha üresben járatom, úgy sem.
Sokan mondták, hogy ez nem lehet a turbó, ez biztos azért van, mert egytömegűt rakattam a kocsiba.
Próbából lekaptam a turbóról a vákumcsövet, úgy mentem vele. Eredmény: az autó nem ráz, nem berreg, nem remeg, mondjuk nem is nagyon megy.

Én erre azt mondom tuti turbóhiba, esetleg valami a vákumrendszerben?
Erre ti mit szóltok? Esetleg további tipp a vizsgálódáshoz, amit itthon meg tudok csinálni minimális szaktudással és kevés szerszámmal?

Azon gondolkodtam, hogy le kellene venni a légszűrőből érkező csövet, de nem tudom hogy jön szét a bilincs. Rá akarok nézni a tengelyre, hogy lötyög-e, vagy hogy néznek ki a lapátok?
1750-től van turbó
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36825 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 14:49:23 »

Akkor a videó alapján is elmondható, hogy valami nem kerek a turbómnál?


A videot menet közben csináltad (álló helyzetben hiába "pörgeted")?  vigyor3   Rendes vizsgálat nélkül nem jelentenék ki semmit.  Első a diag....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36826 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 14:51:54 »

1750-től van turbó


Wgt-nél.  A VGT-nél előbb kezd el felépülni a nyomás.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36827 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 16:38:22 »

1750-től van turbó
Nem tudom mennyire jön át a remegés, rázkódás, meg berregés a videón, ha másnem a hangon halljátok, hogy 2000-nél abbahagyja azt az idióta rezonanciát.
https://www.youtube.com/watch?v=fKT8KHqdIX4
Elnézést a minőségért, de legalább már nem álló a videó Wink
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36828 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 16:52:02 »



Wgt-nél.  A VGT-nél előbb kezd el felépülni a nyomás.
a nyomás más 1000körül is emelkedik szépen.a maximális jön meg 1800nál....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #36829 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 16:53:36 »

Nem tudom mennyire jön át a remegés, rázkódás, meg berregés a videón, ha másnem a hangon halljátok, hogy 2000-nél abbahagyja azt az idióta rezonanciát.
https://www.youtube.com/watch?v=fKT8KHqdIX4
Elnézést a minőségért, de legalább már nem álló a videó Wink

Ez nem a rezonátorcső lesz amit fixen hozzá kell rögzíteni a karosszériához? Nekem az adott ki ilyen búgó hangot bizonyos fordulatszámon. Van is itt valahol egy leírás róla, csak most nem találom.
Naplózva
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36830 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 16:56:44 »

Ez nem a rezonátorcső lesz amit fixen hozzá kell rögzíteni a karosszériához? Nekem az adott ki ilyen búgó hangot bizonyos fordulatszámon. Van is itt valahol egy leírás róla, csak most nem találom.
Nem tudom. De a turbó sem tol túlságosan.
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #36831 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 16:58:57 »

Nem tudom. De a turbó sem tol túlságosan.

nem biztos, hogy a kettő tünet összefüggésben van egymással.
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #36832 Dátum: 2015.03.27 péntek, 06:12:42 »

Sziasztok, jó reggelt.  Lehet buta kérdést teszek fel. Akkor bocsi. Múltkor olvastam hogy a dízel autót reggel mikor hideg van jó járatni 1 vagy 2 percet indulás előtt és ne porgese az ember. Az oké hogy ne legyen szét taposva. De ha reggel 10 fok van akkor járatni kell 1-2 percet?  Vagy inkább minden reggel kell indulás előtt? 
Ne haragudjatok az ilyen kérdésért csak vigyázni szeretnék az autóra. Buta vagyok még a dízel autóhoz.
Tegnap futómű beállítás meg lett csinálva. Hétfőn megyek még szerelohoz az autó hátul valami kotyogo hang van rossz uton,mikor lassan megyek. Nem tudom mi lehet Sad jövő héten megy olaj csere, üzemanyag, legszuro, pollen, olajszuro.  Akkor meg kérdezem mennyibe kerül az amit AndyA írt múltkor.
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Bulba
Vendég
« Új hozzászólás #36833 Dátum: 2015.03.27 péntek, 06:51:13 »

Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy kis gond az autómmal (2.2 TdCi). 2000/perc fordulaton hajlamos egy-egy kihagyásra (ránt egyet), hidegen kb 1/2 percig nagyon füstöl és alapjáratra is furán áll be (először leesik a fordulat és alulról épül az alapjárat).
Ennek ellenőrzésére szeretném elvinni szerelőhöz, ellenőriztetni a porlasztócsúcsokat és ha szükséges, felújítatni azokat. Itt kellene a segítség.
Szükségem volna egy megbízható szerelőre, aki ellenőrzi a csúcsokat és azokat újítja fel, amiket szükséges. Nem szeretnék beleesni egy olyanba, hogy azt mondja, cserélni kell mindet, mert egyrészt nincs rá közel fél millióm, másrészt azt sem szeretném, hogy amit fel lehet újítani, arra is azt mondja, hogy csere (mert ez így neki kényelmesebb, vagy több pénz) továbbá azt sem szeretném, hogy adott esetben felújítás címén összegányoljon valamit és rövid időn belül újra fizethessek ugyanazért.
Valakinek valami javaslat?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #36834 Dátum: 2015.03.27 péntek, 06:56:06 »

Sziasztok, jó reggelt.  Lehet buta kérdést teszek fel. Akkor bocsi. Múltkor olvastam hogy a dízel autót reggel mikor hideg van jó járatni 1 vagy 2 percet indulás előtt és ne porgese az ember. Az oké hogy ne legyen szét taposva. De ha reggel 10 fok van akkor járatni kell 1-2 percet?  Vagy inkább minden reggel kell indulás előtt? 
Ne haragudjatok az ilyen kérdésért csak vigyázni szeretnék az autóra. Buta vagyok még a dízel autóhoz.
Tegnap futómű beállítás meg lett csinálva. Hétfőn megyek még szerelohoz az autó hátul valami kotyogo hang van rossz uton,mikor lassan megyek. Nem tudom mi lehet Sad jövő héten megy olaj csere, üzemanyag, legszuro, pollen, olajszuro.  Akkor meg kérdezem mennyibe kerül az amit AndyA írt múltkor.
Hát, hogy ki mennyi ideig járatja szerintem 10 fokban nem sok értelme van de -10 ben már jó ha kicsit mozog mielőtt elindulsz vele. Nálam ez úgy megy, hogy beindítom kapu kinyit kiáll kapu becsuk és öregpapásindul ez kb 2perc.
 Gyorsabban melegszik ha kap egy kis terhelést.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36835 Dátum: 2015.03.27 péntek, 08:33:53 »

Sziasztok, jó reggelt.  Lehet buta kérdést teszek fel. Akkor bocsi. Múltkor olvastam hogy a dízel autót reggel mikor hideg van jó járatni 1 vagy 2 percet indulás előtt és ne porgese az ember. Az oké hogy ne legyen szét taposva. De ha reggel 10 fok van akkor járatni kell 1-2 percet?  Vagy inkább minden reggel kell indulás előtt? 
Ne haragudjatok az ilyen kérdésért csak vigyázni szeretnék az autóra. Buta vagyok még a dízel autóhoz.
Tegnap futómű beállítás meg lett csinálva. Hétfőn megyek még szerelohoz az autó hátul valami kotyogo hang van rossz uton,mikor lassan megyek. Nem tudom mi lehet Sad jövő héten megy olaj csere, üzemanyag, legszuro, pollen, olajszuro.  Akkor meg kérdezem mennyibe kerül az amit AndyA írt múltkor.

Autó indít, rakod az egyest és finoman, alacsony terhelésen elindulsz.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36836 Dátum: 2015.03.27 péntek, 08:36:29 »

Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy kis gond az autómmal (2.2 TdCi). 2000/perc fordulaton hajlamos egy-egy kihagyásra (ránt egyet), hidegen kb 1/2 percig nagyon füstöl és alapjáratra is furán áll be (először leesik a fordulat és alulról épül az alapjárat).
Ennek ellenőrzésére szeretném elvinni szerelőhöz, ellenőriztetni a porlasztócsúcsokat és ha szükséges, felújítatni azokat. Itt kellene a segítség.
Szükségem volna egy megbízható szerelőre, aki ellenőrzi a csúcsokat és azokat újítja fel, amiket szükséges. Nem szeretnék beleesni egy olyanba, hogy azt mondja, cserélni kell mindet, mert egyrészt nincs rá közel fél millióm, másrészt azt sem szeretném, hogy amit fel lehet újítani, arra is azt mondja, hogy csere (mert ez így neki kényelmesebb, vagy több pénz) továbbá azt sem szeretném, hogy adott esetben felújítás címén összegányoljon valamit és rövid időn belül újra fizethessek ugyanazért.
Valakinek valami javaslat?

Filep Diesel.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bulba
Vendég
« Új hozzászólás #36837 Dátum: 2015.03.27 péntek, 08:54:31 »

Filep Diesel.

köszi
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #36838 Dátum: 2015.03.27 péntek, 09:00:27 »

Sziasztok, jó reggelt.  Lehet buta kérdést teszek fel. Akkor bocsi. Múltkor olvastam hogy a dízel autót reggel mikor hideg van jó járatni 1 vagy 2 percet indulás előtt és ne porgese az ember. Az oké hogy ne legyen szét taposva. De ha reggel 10 fok van akkor járatni kell 1-2 percet?  Vagy inkább minden reggel kell indulás előtt? 
Ne haragudjatok az ilyen kérdésért csak vigyázni szeretnék az autóra. Buta vagyok még a dízel autóhoz.
Tegnap futómű beállítás meg lett csinálva. Hétfőn megyek még szerelohoz az autó hátul valami kotyogo hang van rossz uton,mikor lassan megyek. Nem tudom mi lehet Sad jövő héten megy olaj csere, üzemanyag, legszuro, pollen, olajszuro.  Akkor meg kérdezem mennyibe kerül az amit AndyA írt múltkor.

Szerintem ez már csak ilyen legenda, hogy járatni kell az autót elindulás előtt  smile
Én nem nagyon szoktam, pláne nem +10 fokban. Téli hidegben, én beindítom, bekötöm magam, keresek valami zenét, és indulok. Nagy a parkoló, míg kiérek a főútra, addig szépen lassan gurulok. Alapvetően sose jó, ha hidegen megy a motor, a cél az, hogy minél hamarabb felmelegedjen, ezt pedig úgy tudod elérni, hogy szépen lassan, kíméletesen indulsz el vele, hamarabb fel fog melegedni, mint ha egy helyben járatnád percekig. Ezzel a motort és a környezeted is kíméled. Állítólag van ország (talán Ausztria?), ahol megbüntetnek azért, ha járatod az autód miközben takarítod róla a havat  Grin
Naplózva
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #36839 Dátum: 2015.03.27 péntek, 10:47:35 »

Sziasztok,

Szerintetek mk3-s 2.0 TDCI esetében van értelme az EGR-t ledugózni? Ha igen akkor mit érek el vele? Nem fog hibakódot dobni a rendszer?
motorkód:n7ba7c06851

b5y

köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36840 Dátum: 2015.03.27 péntek, 11:33:13 »

Sziasztok,

Szerintetek mk3-s 2.0 TDCI esetében van értelme az EGR-t ledugózni? Ha igen akkor mit érek el vele? Nem fog hibakódot dobni a rendszer?
motorkód:n7ba7c06851

b5y

köszi
értelme?van.
nem eszi a kormot a motor.
hibakód csak eu3 -nál nem lesz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36841 Dátum: 2015.03.27 péntek, 12:00:53 »

Sziasztok,

Szerintetek mk3-s 2.0 TDCI esetében van értelme az EGR-t ledugózni? Ha igen akkor mit érek el vele? Nem fog hibakódot dobni a rendszer?
motorkód:n7ba7c06851

b5y

köszi

Dugózd le, egy pucolással (ha kell, szívósort is) egybekötve.

EUR-4-nél hibát fog dobni, de nem érdekes. Műszaki vizsga előtt kiszereled a dugót, törlöd a hibát, és ha megvan a műszaki, visszadugózod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #36842 Dátum: 2015.03.27 péntek, 12:19:16 »

Sziasztok.

A hibajelenség a következő : Hidegen hidegben (ez kb +5C alatt van) hullámzik az alapjárat , de csak akkor mikor gurul az auto. 1800-1900 fordulat között picit csörög kopog , de csak hidegen. Porlasztó csúcs lesz ?

Naplózva
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #36843 Dátum: 2015.03.27 péntek, 15:08:02 »


füstölni jobban, vagy kevésbé fog?
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #36844 Dátum: 2015.03.27 péntek, 15:20:23 »

füstölni jobban, vagy kevésbé fog?

Ilyen időben mint ma van - volt kb 2 percet látszott a kipufogón hogy jön ki valami , de azt inkább mondanám párának mint füstnek.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36845 Dátum: 2015.03.27 péntek, 18:37:58 »

füstölni jobban, vagy kevésbé fog?

Az EGR dugózástól?
Ha az EGR hibátlanul működött, akkor nem lesz változás.
Ha az EGR nem tud rendesen lezárni, és akkor is van átjárás, amikor padlózod, akkor csökkenni fog a füst a dugózástól.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36846 Dátum: 2015.03.27 péntek, 19:59:04 »

Az EGR dugózástól?
Ha az EGR hibátlanul működött, akkor nem lesz változás.
Ha az EGR nem tud rendesen lezárni, és akkor is van átjárás, amikor padlózod, akkor csökkenni fog a füst a dugózástól.
mindenképpen kevésbé fog füstölni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
izsoldistvan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #36847 Dátum: 2015.03.27 péntek, 21:02:19 »

Töltés rendben! Sajna valami más lesz a hunyó! 90%-ra a porlasztókra gyanakszom.

az ingadozó alapjáratot okozhatja a generátor is.a töltést ellenőriztétek?kösd le a generátort,és teszteld úgy.ha megszűnik az okozta.
Naplózva

2006/12  2.0 TDCi Ghia 6 seb
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36848 Dátum: 2015.03.27 péntek, 21:16:08 »

mindenképpen kevésbé fog füstölni.

Miért?
Gyorsításnál úgy tudom zárva kell lennie a szelepnek, máskor meg a légfelesleg miatt nincs látható mennyiségű füst.
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #36849 Dátum: 2015.03.28 szombat, 07:39:27 »

Szerintem ez már csak ilyen legenda, hogy járatni kell az autót elindulás előtt  smile
Én nem nagyon szoktam, pláne nem +10 fokban. Téli hidegben, én beindítom, bekötöm magam, keresek valami zenét, és indulok. Nagy a parkoló, míg kiérek a főútra, addig szépen lassan gurulok. Alapvetően sose jó, ha hidegen megy a motor, a cél az, hogy minél hamarabb felmelegedjen, ezt pedig úgy tudod elérni, hogy szépen lassan, kíméletesen indulsz el vele, hamarabb fel fog melegedni, mint ha egy helyben járatnád percekig. Ezzel a motort és a környezeted is kíméled. Állítólag van ország (talán Ausztria?), ahol megbüntetnek azért, ha járatod az autód miközben takarítod róla a havat  Grin

Köszönöm a válaszod. Akitől vettem az mondta hogy ezt csináljam Smiley

Amikor le állítom az autót a motortérben hallok valami kicsi csipogó hangot. Ez mi lehet? 
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.28 szombat, 09:21:33 írta adrian007 » Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Oldalak: 1 ... 730 731 732 733 734 735 736 [737] 738 739 740 741 742 743 744 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.