Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:06:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
264
265
266
267
268
269
270
[
271
]
272
273
274
275
276
277
278
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263598 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13500 Dátum:
2019.06.03 hétfő, 19:20:16 »
Svájcban. Zofingen.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.03 hétfő, 19:22:13 írta iki77
»
Naplózva
Frey Márton
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13501 Dátum:
2019.06.03 hétfő, 20:22:07 »
Idézetet írta: iki77 - 2019.06.03 hétfő, 19:20:16
Svájcban. Zofingen.
Zoo-fingen?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13502 Dátum:
2019.06.04 kedd, 21:31:05 »
Naplózva
Frey Márton
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13503 Dátum:
2019.06.05 szerda, 14:20:03 »
Sziasztok,
cserélt mostanában valaki vezérlést vagy csak vízpumpát UFBA motoron? Tud adni egy pontos cikkszámot?
2.0 TDCi, 103kW, 2014
Hátha nem a szétszerelésnél derül ki hogy a másikat kellett volna megvenni.
És még. Hosszbordás szíj kétféle hosszúságban 1845 és 1244
Mert hogy ?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.05 szerda, 15:01:28 írta deezz
»
Naplózva
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13504 Dátum:
2019.06.05 szerda, 14:59:48 »
Idézetet írta: deezz - 2019.06.05 szerda, 14:20:03
Sziasztok,
cserélt mostanában valaki vezérlést vagy csak vízpumpát UFBA motoron? Tud adni egy pontos cikkszámot?
2.0 TDCi, 103kW, 2014
Hátha nem a szétszerelésnél derül ki hogy a másikat kellett volna megvenni.
Alvázszámot küldj pl Zsolteey-nak, és megtudja mondani milyen cikkszám tartozik hozzá.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13505 Dátum:
2019.06.05 szerda, 15:02:37 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.05 szerda, 14:59:48
Alvázszámot küldj pl Zsolteey-nak, és megtudja mondani milyen cikkszám tartozik hozzá.
Úgy teszek. Köszönöm.
Naplózva
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13506 Dátum:
2019.06.05 szerda, 15:09:47 »
Azt javaslom, hogy cseréltesd le a 2 vezérműtengely közötti láncot is, mert tapaszlatalból mondom utána azon fog járni az eszed, hogy az csaknem szakad el....... tudom azt mondják azt csak akkor kellcserélni ha hangja van....
Idézetet írta: deezz - 2019.06.05 szerda, 15:02:37
Úgy teszek. Köszönöm.
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13507 Dátum:
2019.06.05 szerda, 15:11:02 »
Idézetet írta: deezz - 2019.06.05 szerda, 15:02:37
Úgy teszek. Köszönöm.
.....vagy nekem küld.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13508 Dátum:
2019.06.05 szerda, 15:21:06 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.06.05 szerda, 15:09:47
Azt javaslom, hogy cseréltesd le a 2 vezérműtengely közötti láncot is, mert tapaszlatalból mondom utána azon fog járni az eszed, hogy az csaknem szakad el....... tudom azt mondják azt csak akkor kellcserélni ha hangja van....
Azon ne járjon az esze. Nem szakad el.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13509 Dátum:
2019.06.05 szerda, 15:21:48 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.05 szerda, 15:21:06
Azon ne járjon az este. Nem szakad el.
"kúrva telefon..."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13510 Dátum:
2019.06.05 szerda, 15:23:21 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.05 szerda, 15:21:48
"kúrva telefon..."
Így van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13511 Dátum:
2019.06.05 szerda, 15:23:24 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.05 szerda, 14:59:48
Alvázszámot küldj pl Zsolteey-nak, és megtudja mondani milyen cikkszám tartozik hozzá.
Yepp.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13512 Dátum:
2019.06.05 szerda, 15:37:24 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.05 szerda, 15:11:02
.....vagy nekem küld.
Naplózva
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13513 Dátum:
2019.06.05 szerda, 15:40:07 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.06.05 szerda, 15:09:47
Azt javaslom, hogy cseréltesd le a 2 vezérműtengely közötti láncot is, mert tapaszlatalból mondom utána azon fog járni az eszed, hogy az csaknem szakad el....... tudom azt mondják azt csak akkor kellcserélni ha hangja van....
Ha a szíj sikerült, ránézek arra is!
Naplózva
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13514 Dátum:
2019.06.06 csütörtök, 10:13:53 »
Sziasztok,
2.0TDCi, 103kW, UFBA, 2014 : Mennyi hűtőfolyadékkal készüljek a cserére?
Naplózva
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13515 Dátum:
2019.06.06 csütörtök, 12:32:02 »
Idézetet írta: deezz - 2019.06.06 csütörtök, 10:13:53
Sziasztok,
2.0TDCi, 103kW, UFBA, 2014 : Mennyi hűtőfolyadékkal készüljek a cserére?
4 litert vegyél.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.06 csütörtök, 22:02:21 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13516 Dátum:
2019.06.06 csütörtök, 12:44:46 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.06 csütörtök, 12:32:02
4 litert vagyél.
4 liter mit? hűtőfolyadékot? Vagy fagyállót?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13517 Dátum:
2019.06.06 csütörtök, 22:02:12 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.06.06 csütörtök, 12:44:46
4 liter mit? hűtőfolyadékot? Vagy fagyállót?
Teljes egészben próbáld meg értelmezni.
"Mennyi hűtőfolyadékkal készüljek a cserére? "
"4 litert vegyél."
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13518 Dátum:
2019.06.06 csütörtök, 22:44:17 »
Idézetet írta: deezz - 2019.06.06 csütörtök, 10:13:53
Sziasztok,
2.0TDCi, 103kW, UFBA, 2014 : Mennyi hűtőfolyadékkal készüljek a cserére?
8,1 liter a feltöltési mennyiség.
A rendszert a Ford specifikációnak megfelelő hűtőfolyadék és víz 50/50 arányú keverékével töltse fel.
WSS-M97B44-D
Ford vagy Motorcraft Antifreeze Super Plus Premium
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13519 Dátum:
2019.06.06 csütörtök, 23:13:46 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.06.06 csütörtök, 22:44:17
8,1 liter a feltöltési mennyiség.
A rendszert a Ford specifikációnak megfelelő hűtőfolyadék és víz 50/50 arányú keverékével töltse fel.
WSS-M97B44-D
Ford vagy Motorcraft Antifreeze Super Plus Premium
Már megkapta a választ.
4 litert kell vennie, a másik 4 kifolyik a csapból.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13520 Dátum:
2019.06.06 csütörtök, 23:43:27 »
@Meg Győző
, @Mikorka Kálmán
,
Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Én nem figyeltem, ott van a leírásban.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.07 péntek, 05:00:59 írta deezz
»
Naplózva
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13521 Dátum:
2019.06.07 péntek, 07:51:34 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.06 csütörtök, 23:13:46
Már megkapta a választ.
4 litert kell vennie, a másik 4 kifolyik a csapból.
A 4+4 az neked 8,1?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13522 Dátum:
2019.06.07 péntek, 07:54:26 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.06.07 péntek, 07:51:34
A 4+4 az neked 8,1?
Ezt nem írtam.
De ugye tisztában vagy vele, hogy 8.1 liter hűtőfolyadékot soha nem tudsz leengedni?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13523 Dátum:
2019.06.07 péntek, 08:41:41 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.07 péntek, 07:54:26
Ezt nem írtam.
De ugye tisztában vagy vele, hogy 8.1 liter hűtőfolyadékot soha nem tudsz leengedni?
Szerinted azért kérdezte, hogy mennyit vegyen, hogy mennyit kell leengedni? Itt most a feltöltési mennyiségről van szó.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13524 Dátum:
2019.06.07 péntek, 10:03:20 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.06.07 péntek, 08:41:41
Szerinted azért kérdezte, hogy mennyit vegyen, hogy mennyit kell leengedni? Itt most a feltöltési mennyiségről van szó.
Húúú, de okos!
Lehet, neked furcsa. De mielőtt fel kell tölteni egy hűtőrendszert, le kell engedni a bennelévő hűtőfolyadékot!
Azt kérdezte mennyit vegyen. Megírtam 4 litert.
A flakonon pedig rajta van a keverési arány is.
Pont.
Innentől csak rostálod a fingot!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gerzson4
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13525 Dátum:
2019.06.09 vasárnap, 12:15:53 »
Üdv, clubtagok!
Két kérdésem lenne hozzátok. Az első az, hogy mennyire normális az, hogy a hőfokmérő szerint nem melegszik fel a motor az üzem meleg hőmérsékletre. Ez gondolom a közép állása a műszernek. A termosztát nyit, legalábbis a hőfokmérőn látom, amikor kinyit.
A másik kérdésem, hogy mennyit füstölhet egy 245000 km-es motor?
2009-es évjárat.
2.0 TDCI
KLBA motorkód.
Alap motor.
Köszönöm szépen!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13526 Dátum:
2019.06.09 vasárnap, 12:33:04 »
Idézetet írta: Gerzson4 - 2019.06.09 vasárnap, 12:15:53
Üdv, clubtagok!
Két kérdésem lenne hozzátok. Az első az, hogy mennyire normális az, hogy a hőfokmérő szerint nem melegszik fel a motor az üzem meleg hőmérsékletre. Ez gondolom a közép állása a műszernek. A termosztát nyit, legalábbis a hőfokmérőn látom, amikor kinyit.
A másik kérdésem, hogy mennyit füstölhet egy 245000 km-es motor?
2009-es évjárat.
2.0 TDCI
KLBA motorkód.
Alap motor.
Köszönöm szépen!
A hiba semennyire sem normális. el kell érnie az üzemi hőmérsékletet. A zárása is fontos a termosztátnak, nem csak a nyitása.
Ha felmerül a gyanú vele kapcsolatban, csere.
Mennyire füstölhet?
Nem füstölhet, esetleg regenerációnál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13527 Dátum:
2019.06.11 kedd, 06:46:23 »
Sziasztok!
Hosszú hétvégén megvolt a váltó és kuplungszett csere. 4napot állt az autó és most Low Battery felirat van a műszerfalon. Megint volt O2 szenzor hibám, tegnap töröltem (fűtéskör hiba).
Ma reggel jöttem dolgozni és azt vettem észre hogy 2-esben rángat az autó 2x, majd amikor 3-asba rakom olyan mintha behúznám a féket egy pillanatra és utána jó minden. Nem mindig csinálja, kb 10ből 8x.
Van összefüggés a rángatás az akksival vagy a lambda szondával? Nem regenerál, mert alapjáraton 0,4 a pillanatnyi fogyasztás.
Hibakódot délután nézem meg, de a motorhiba lámpa nem világít.
Lehet a pierburg szelep adja meg magát?
ui.: A 6-os manuális váltóm, amúgy dificsapágyas volt, lógott 1mm-ert a difi. Ezért volt a furcsa karistoló hangom terheléskor.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
bodora
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13528 Dátum:
2019.06.12 szerda, 18:32:43 »
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék, valaki járt már így? Ford Mondeo MK4 2.2 TDCI 2014-es évjárat 200le olajcsere volt összes szűrővel, gázolajszűrővel, izzító gyertya cserével. A duda kontakt hibás volt, javították. Azóta az autóban nincs erő. Hiba kód nincs látszólag minden érték rendben. A motor felpörög, de lassan, nincs meg az 1500-as fordulat felett a hátbavágás.
Előre is köszönöm
Naplózva
MK4 2.2TDCi 2014 - by Bodora
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13529 Dátum:
2019.06.12 szerda, 19:46:26 »
Idézetet írta: bodora - 2019.06.12 szerda, 18:32:43
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék, valaki járt már így? Ford Mondeo MK4 2.2 TDCI 2014-es évjárat 200le olajcsere volt összes szűrővel, gázolajszűrővel, izzító gyertya cserével. A duda kontakt hibás volt, javították. Azóta az autóban nincs erő. Hiba kód nincs látszólag minden érték rendben. A motor felpörög, de lassan, nincs meg az 1500-as fordulat felett a hátbavágás.
Előre is köszönöm
Valamit nem jól raktak össze.
Nem csatlakoztattak, vezetéket, csatlakozót, vákuumcsövet.....stb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13530 Dátum:
2019.06.12 szerda, 19:48:22 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.06.11 kedd, 06:46:23
Sziasztok!
Hosszú hétvégén megvolt a váltó és kuplungszett csere. 4napot állt az autó és most Low Battery felirat van a műszerfalon. Megint volt O2 szenzor hibám, tegnap töröltem (fűtéskör hiba).
Ma reggel jöttem dolgozni és azt vettem észre hogy 2-esben rángat az autó 2x, majd amikor 3-asba rakom olyan mintha behúznám a féket egy pillanatra és utána jó minden. Nem mindig csinálja, kb 10ből 8x.
Van összefüggés a rángatás az akksival vagy a lambda szondával? Nem regenerál, mert alapjáraton 0,4 a pillanatnyi fogyasztás.
Hibakódot délután nézem meg, de a motorhiba lámpa nem világít.
Lehet a pierburg szelep adja meg magát?
ui.: A 6-os manuális váltóm, amúgy dificsapágyas volt, lógott 1mm-ert a difi. Ezért volt a furcsa karistoló hangom terheléskor.
Köszönöm!
Van összefüggés.Amíg a szonda hiba fennáll,addig nem regenerál az autó.Ha nem regenerál,egy idő után megnő a nyomás a kupuffrendszerben...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13531 Dátum:
2019.06.12 szerda, 19:52:54 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.12 szerda, 19:48:22
Van összefüggés.Amíg a szonda hiba fennáll,addig nem regenerál az autó.Ha nem regenerál,egy idő után megnő a nyomás a kupuffrendszerben...
A lambda szonda nem szükséges a regenerációhoz.
Sőt, van is erre egy gyári MSZI, hogy akár el is lehet hagyni, ad is a helyére záródugót.
A "nem regenerál"-t gondolom arra értette, hogy nem amiatt lehet fura a motor működés.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.12 szerda, 19:55:38 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13532 Dátum:
2019.06.12 szerda, 19:57:12 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.12 szerda, 19:52:54
A lambda szonda nem szükséges a regenerációhoz.
Sőt, van is erre egy gyári MSZI, hogy akár el is lehet hagyni, ad is a helyére záródugót.
lehet.
Eddig találkoztam mk4-el is és Galaxyval is,ami a szonda hibája miatt nem regenerált.
A kényszerített regeneráció 15perc után megszakadt,és hibának azt írta, hogy a szonda miatt nem fejezte be a regenerációt.
Szonda csere után hibamentesen lefutott a regen.Gyári IDS-el csináltuk.
Az is lehet, hogy van záródugója, de amíg a programban aktív a szonda,addig kell a rendszernek a helyes működése.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13533 Dátum:
2019.06.12 szerda, 20:12:20 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.12 szerda, 19:57:12
lehet.
Eddig találkoztam mk4-el is és Galaxyval is,ami a szonda hibája miatt nem regenerált.
A kényszerített regeneráció 15perc után megszakadt,és hibának azt írta, hogy a szonda miatt nem fejezte be a regenerációt.
Szonda csere után hibamentesen lefutott a regen.Gyári IDS-el csináltuk.
Az is lehet, hogy van záródugója, de amíg a programban aktív a szonda,addig kell a rendszernek a helyes működése.
De a hiba 2x volt kiolvasható, egyszersem világított a motorhiba lámpa. Utoljára akkor volt amikor írtam ezt. Azóta mentem többet, nem volt a lambda hiba.
Csak 2esben csinálja, 1x ránt 1500nál és 1x 2000nél. Ha pont 2000nél váltok akkor lebólint az autó eleje.
Ezt se mindig csinálja. Olyan mintha a turbó feltöltés gondolkodna, hiába nyomom a gázt nem gyorsul úgy, aztán 2000 felett se csinálja 2esben.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13534 Dátum:
2019.06.12 szerda, 20:29:21 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.06.12 szerda, 20:12:20
De a hiba 2x volt kiolvasható, egyszersem világított a motorhiba lámpa. Utoljára akkor volt amikor írtam ezt. Azóta mentem többet, nem volt a lambda hiba.
Csak 2esben csinálja, 1x ránt 1500nál és 1x 2000nél. Ha pont 2000nél váltok akkor lebólint az autó eleje.
Ezt se mindig csinálja. Olyan mintha a turbó feltöltés gondolkodna, hiába nyomom a gázt nem gyorsul úgy, aztán 2000 felett se csinálja 2esben.
Lambda hibánál nem villog a motorhiba lámba.
2000-nél ne válts el, hiszen akkor kezdene felépülni a töltőnyomás és jönne meg a nyomaték.
2500-2700 között válts fel.
Lehet töltőnyomás szabályozó szelep hiba, de lehet akadó VGT is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13535 Dátum:
2019.06.12 szerda, 20:32:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.12 szerda, 20:29:21
Lambda hibánál nem villog a motorhiba lámba.
2000-nél ne válts el, hiszen akkor kezdene felépülni a töltőnyomás és jönne meg a nyomaték.
2500-2700 között válts fel.
Lehet töltőnyomás szabályozó szelep hiba, de lehet akadó VGT is.
Nem villogásra gondoltam, hanem hogy világít ha, menet közben fenn áll a hiba nem?
De miért csak 2esben? 3asban akárhogy taposom semmi hibajelenség.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13536 Dátum:
2019.06.12 szerda, 21:31:25 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.12 szerda, 20:29:21
Lambda hibánál nem villog a motorhiba lámba.
2000-nél ne válts el, hiszen akkor kezdene felépülni a töltőnyomás és jönne meg a nyomaték.
2500-2700 között válts fel.
Lehet töltőnyomás szabályozó szelep hiba, de lehet akadó VGT is.
Csordogálós tempóban egyenes úton az automata is elváltja 2000-nél
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13537 Dátum:
2019.06.13 csütörtök, 08:33:10 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.12 szerda, 20:29:21
Lambda hibánál nem villog a motorhiba lámba.
2000-nél ne válts el, hiszen akkor kezdene felépülni a töltőnyomás és jönne meg a nyomaték.
2500-2700 között válts fel.
Lehet töltőnyomás szabályozó szelep hiba, de lehet akadó VGT is.
Pierburg szabályozó szelepre és akadó geometriára akkor miért nem ad hibakódot?
Meg gondolom 3-ban és 4ben is lehet még úgy terhelni, hogy akadjon a geometria, vagy akkor is rossz lenne a szabályozó szelep nem?
Fordulatszámon is látom, hogy egy pillanatra megáll a mutató 2esben.
Ma csináltam élőadatot állóhelyzetből, de pont nem csinálta egyszer sem a rángatást. Utána persze előjött amikor nem voltam a géppel rajta.
Ja és 1 éve van nálam a kocsi, de 2000 körül szoktam a 2est elváltani, ha nyugiban megyek, de sosem torpant meg az autó és nem rángatott.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13538 Dátum:
2019.06.13 csütörtök, 10:50:56 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.12 szerda, 20:29:21
Lambda hibánál nem villog a motorhiba lámba.
2000-nél ne válts el, hiszen akkor kezdene felépülni a töltőnyomás és jönne meg a nyomaték.
2500-2700 között válts fel.
Lehet töltőnyomás szabályozó szelep hiba, de lehet akadó VGT is.
Kicserélem a pierburg szolenoid szabályozó szelepet. 1 hónapja volt olyan hogy 4-esben is megtorpant és gondolkodott majd ment tovább.
A turbó nyomást megnéztem és szerintem későn jön meg.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13539 Dátum:
2019.06.15 szombat, 22:15:47 »
Sziasztok!
Ford Mondeo 2012 juliusi,2.0Tdci .140 Le.
Olyan gondom van ,hogy a kipufogócsonkra rácseppen a motorolaj.Nem a turbó felöli oldarról,hanem a kormányfelöli oldalról a motortömb baloldaláról szivárog a motorolaj.Pontosan,a turbó és a kipufogó kanyarulat közé cseppen le.
Honnan jöhet az olaj?
Naplózva
Frey Márton
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13540 Dátum:
2019.06.15 szombat, 22:28:58 »
Idézetet írta: iki77 - 2019.06.15 szombat, 22:15:47
Sziasztok!
Ford Mondeo 2012 juliusi,2.0Tdci .140 Le.
Olyan gondom van ,hogy a kipufogócsonkra rácseppen a motorolaj.Nem a turbó felöli oldarról,hanem a kormányfelöli oldalról a motortömb baloldaláról szivárog a motorolaj.Pontosan,a turbó és a kipufogó kanyarulat közé cseppen le.
Honnan jöhet az olaj?
Ha motorolaj, akkor a motorból.
Szerintem ezt nem kitalálni kell, hanem megkeresni!
Mosd le, majd járasd a motort és figyeld....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13541 Dátum:
2019.06.16 vasárnap, 06:54:56 »
Értem ,hogy mit mondasz,nagyon nehezen hozzáférhető hely ez . Nem gyakori hiba ez a mondeóknál?
Keresem tovább,hogy mi lehet.
Köszi.
Naplózva
Frey Márton
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13542 Dátum:
2019.06.16 vasárnap, 09:07:22 »
Idézetet írta: iki77 - 2019.06.15 szombat, 22:15:47
Sziasztok!
Ford Mondeo 2012 juliusi,2.0Tdci .140 Le.
Olyan gondom van ,hogy a kipufogócsonkra rácseppen a motorolaj.Nem a turbó felöli oldarról,hanem a kormányfelöli oldalról a motortömb baloldaláról szivárog a motorolaj.Pontosan,a turbó és a kipufogó kanyarulat közé cseppen le.
Honnan jöhet az olaj?
Szerintem a magasnyomású szimeringje engedi a motorolajat ki. 2 szimmering van, ha a blokk felöli rossz akkor engedi a motorolajat egy kis lyukon, és pont a kipufogó felé csöpög, nekem így volt.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13543 Dátum:
2019.06.16 vasárnap, 10:09:21 »
Sziasztok!
Kicseréltem a pierburg szelepet. Hát nem jártam sikerrel.
2esben ugyanúgy megvan a torpanás. 2x 3x megtorpan 2000 alatt, aztán kilő. Nem mindig csinálja. Többi sebességfokozatban semmi sincs.
Mit nézzek meg? Élő adatoknál mit figyeljek?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13544 Dátum:
2019.06.16 vasárnap, 13:33:03 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.06.16 vasárnap, 09:07:22
Szerintem a magasnyomású szimeringje engedi a motorolajat ki. 2 szimmering van, ha a blokk felöli rossz akkor engedi a motorolajat egy kis lyukon, és pont a kipufogó felé csöpög, nekem így volt.
A nagynyomású pumpa és a hengerfej között csak egy tömítés van, ami nem szimmering.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.16 vasárnap, 14:15:58 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13545 Dátum:
2019.06.16 vasárnap, 14:04:32 »
Köszönöm Thomas8607!
Naplózva
Frey Márton
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13546 Dátum:
2019.06.16 vasárnap, 16:16:58 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.16 vasárnap, 13:33:03
A nagynyomású pumpa és a hengerfej között csak egy tömítés van, ami nem szimmering.
[img]https://i.imgur.com/ECFDscu.jpg
A nagynyomásúban van kettő darab a tengelyén, a külső a hibás. Porlasztósoknál egyből tudták miről beszélek, tőlük vettem.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.16 vasárnap, 18:42:08 írta alf®
»
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13547 Dátum:
2019.06.16 vasárnap, 16:40:19 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.06.16 vasárnap, 16:16:58
A nagynyomásúban van kettő darab a tengelyén, a külső a hibás. Porlasztósoknál egyből tudták miről beszélek, tőlük vettem.
Tudom hogyan néz ki, de ha már tudni (még nem, mert nem lett megvizsgálva), hogy a nagynyomású és a hengerfej közül szivárog az olaj.....hát bizony az papír tömítés van, amit linkeltem!
Van szimmering a pumpában, de nem az tömít az olajtér és a szabad levegő között!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13548 Dátum:
2019.06.16 vasárnap, 16:42:20 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.16 vasárnap, 16:40:19
Tudom hogyan néz ki, de ha már tudni (még nem, mert nem lett megvizsgálva), hogy a nagynyomású és a hengerfej közül szivárog az olaj.....hát bizony az papír tömítés van, amit linkeltem!
Van szimmering a pumpában, de nem az tömít az olajtér és a szabad levegő között!
[img]https://i.ebayimg.com/images/g/Y8wAAOSwgdtcOJOd/s-l1600.jpg
Írtam hogy nálam az a szimmering volt a rossz. És egy pici lyukon csöpögött ki az olaj. Delphi pumpánál.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.16 vasárnap, 18:42:24 írta alf®
»
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13549 Dátum:
2019.06.17 hétfő, 20:09:35 »
Köszönöm Gyözö!
Üdv:Márton
Naplózva
Frey Márton
Oldalak:
1
...
264
265
266
267
268
269
270
[
271
]
272
273
274
275
276
277
278
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ