Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:05:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5253871 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #13500 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 19:20:16 »

Svájcban. Zofingen.
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.03 hétfő, 19:22:13 írta iki77 » Naplózva

Frey Márton
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13501 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 20:22:07 »

Svájcban. Zofingen.

Zoo-fingen?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #13502 Dátum: 2019.06.04 kedd, 21:31:05 »

 nyes taps
Naplózva

Frey Márton
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #13503 Dátum: 2019.06.05 szerda, 14:20:03 »

Sziasztok,
cserélt mostanában valaki vezérlést vagy csak vízpumpát UFBA motoron? Tud adni egy pontos cikkszámot?
2.0 TDCi, 103kW, 2014
Hátha nem a szétszerelésnél derül ki hogy a másikat kellett volna megvenni.  nyes nyes nyes
És még. Hosszbordás szíj kétféle hosszúságban 1845 és 1244 Huh? Mert hogy ?   help pias help
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.05 szerda, 15:01:28 írta deezz » Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13504 Dátum: 2019.06.05 szerda, 14:59:48 »

Sziasztok,
cserélt mostanában valaki vezérlést vagy csak vízpumpát UFBA motoron? Tud adni egy pontos cikkszámot?
2.0 TDCi, 103kW, 2014
Hátha nem a szétszerelésnél derül ki hogy a másikat kellett volna megvenni.  nyes nyes nyes
Alvázszámot küldj pl Zsolteey-nak, és megtudja mondani milyen cikkszám tartozik hozzá.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #13505 Dátum: 2019.06.05 szerda, 15:02:37 »

Alvázszámot küldj pl Zsolteey-nak, és megtudja mondani milyen cikkszám tartozik hozzá.

Úgy teszek. Köszönöm.  worship worship worship
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13506 Dátum: 2019.06.05 szerda, 15:09:47 »

Azt javaslom, hogy cseréltesd le a 2 vezérműtengely közötti láncot is, mert tapaszlatalból mondom utána azon fog járni az eszed, hogy az csaknem szakad el.......  tudom azt mondják azt csak akkor kellcserélni ha hangja van....


Úgy teszek. Köszönöm.  worship worship worship
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13507 Dátum: 2019.06.05 szerda, 15:11:02 »

Úgy teszek. Köszönöm.  worship worship worship

.....vagy nekem küld.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13508 Dátum: 2019.06.05 szerda, 15:21:06 »

Azt javaslom, hogy cseréltesd le a 2 vezérműtengely közötti láncot is, mert tapaszlatalból mondom utána azon fog járni az eszed, hogy az csaknem szakad el.......  tudom azt mondják azt csak akkor kellcserélni ha hangja van....



Azon ne járjon az esze. Nem szakad el.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13509 Dátum: 2019.06.05 szerda, 15:21:48 »

Azon ne járjon az este. Nem szakad el.
"kúrva telefon..."  hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13510 Dátum: 2019.06.05 szerda, 15:23:21 »

"kúrva telefon..."  hehe

Így van. eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13511 Dátum: 2019.06.05 szerda, 15:23:24 »

Alvázszámot küldj pl Zsolteey-nak, és megtudja mondani milyen cikkszám tartozik hozzá.

Yepp.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #13512 Dátum: 2019.06.05 szerda, 15:37:24 »

.....vagy nekem küld.  Cool

 worship worship worship taps
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #13513 Dátum: 2019.06.05 szerda, 15:40:07 »

Azt javaslom, hogy cseréltesd le a 2 vezérműtengely közötti láncot is, mert tapaszlatalból mondom utána azon fog járni az eszed, hogy az csaknem szakad el.......  tudom azt mondják azt csak akkor kellcserélni ha hangja van....



Ha a szíj sikerült, ránézek arra is!  nyes worship
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #13514 Dátum: 2019.06.06 csütörtök, 10:13:53 »

Sziasztok,
2.0TDCi, 103kW, UFBA, 2014 : Mennyi hűtőfolyadékkal készüljek a cserére?
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13515 Dátum: 2019.06.06 csütörtök, 12:32:02 »

Sziasztok,
2.0TDCi, 103kW, UFBA, 2014 : Mennyi hűtőfolyadékkal készüljek a cserére?

4 litert vegyél.
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.06 csütörtök, 22:02:21 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13516 Dátum: 2019.06.06 csütörtök, 12:44:46 »

4 litert vagyél.

4 liter mit? hűtőfolyadékot? Vagy fagyállót?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13517 Dátum: 2019.06.06 csütörtök, 22:02:12 »

4 liter mit? hűtőfolyadékot? Vagy fagyállót?  hehe

Teljes egészben próbáld meg értelmezni.  Cool

"Mennyi hűtőfolyadékkal készüljek a cserére? "

"4 litert vegyél."
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13518 Dátum: 2019.06.06 csütörtök, 22:44:17 »

Sziasztok,
2.0TDCi, 103kW, UFBA, 2014 : Mennyi hűtőfolyadékkal készüljek a cserére?

8,1 liter a feltöltési mennyiség.

A rendszert a Ford specifikációnak megfelelő hűtőfolyadék és víz 50/50 arányú keverékével töltse fel.

WSS-M97B44-D
Ford vagy Motorcraft Antifreeze Super Plus Premium
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13519 Dátum: 2019.06.06 csütörtök, 23:13:46 »

8,1 liter a feltöltési mennyiség.

A rendszert a Ford specifikációnak megfelelő hűtőfolyadék és víz 50/50 arányú keverékével töltse fel.

WSS-M97B44-D
Ford vagy Motorcraft Antifreeze Super Plus Premium



Már megkapta a választ.

4 litert kell vennie, a másik 4 kifolyik a csapból.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #13520 Dátum: 2019.06.06 csütörtök, 23:43:27 »

@Meg Győző  angel, @Mikorka Kálmán  angel,
Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.  worship nyes taps taps taps
Én nem figyeltem, ott van a leírásban.  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.07 péntek, 05:00:59 írta deezz » Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13521 Dátum: 2019.06.07 péntek, 07:51:34 »


Már megkapta a választ.

4 litert kell vennie, a másik 4 kifolyik a csapból.

A 4+4 az neked 8,1?  hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13522 Dátum: 2019.06.07 péntek, 07:54:26 »

A 4+4 az neked 8,1?  hehe eplus2

Ezt nem írtam.
De ugye tisztában vagy vele, hogy 8.1 liter hűtőfolyadékot soha nem tudsz leengedni?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13523 Dátum: 2019.06.07 péntek, 08:41:41 »

Ezt nem írtam.
De ugye tisztában vagy vele, hogy 8.1 liter hűtőfolyadékot soha nem tudsz leengedni?  eplus2

Szerinted azért kérdezte, hogy mennyit vegyen, hogy mennyit kell leengedni? Itt most a feltöltési mennyiségről van szó.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13524 Dátum: 2019.06.07 péntek, 10:03:20 »

Szerinted azért kérdezte, hogy mennyit vegyen, hogy mennyit kell leengedni? Itt most a feltöltési mennyiségről van szó.  eplus2

Húúú, de okos!  taps
Lehet, neked furcsa. De mielőtt fel kell tölteni egy hűtőrendszert, le kell engedni a bennelévő hűtőfolyadékot!  Cool

Azt kérdezte mennyit vegyen. Megírtam 4 litert.
A flakonon pedig rajta van a keverési arány is.
Pont.
Innentől csak rostálod a fingot!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gerzson4
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #13525 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 12:15:53 »

Üdv, clubtagok!

Két kérdésem lenne hozzátok. Az első az, hogy mennyire normális az, hogy a hőfokmérő szerint nem melegszik fel a motor az üzem meleg hőmérsékletre. Ez gondolom a közép állása a műszernek. A termosztát nyit, legalábbis a hőfokmérőn látom, amikor kinyit.
A másik kérdésem, hogy mennyit füstölhet egy 245000 km-es motor?
2009-es évjárat.
2.0 TDCI
KLBA motorkód.
Alap motor.

Köszönöm szépen! Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13526 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 12:33:04 »

Üdv, clubtagok!

Két kérdésem lenne hozzátok. Az első az, hogy mennyire normális az, hogy a hőfokmérő szerint nem melegszik fel a motor az üzem meleg hőmérsékletre. Ez gondolom a közép állása a műszernek. A termosztát nyit, legalábbis a hőfokmérőn látom, amikor kinyit.
A másik kérdésem, hogy mennyit füstölhet egy 245000 km-es motor?
2009-es évjárat.
2.0 TDCI
KLBA motorkód.
Alap motor.

Köszönöm szépen! Smiley

A hiba semennyire sem normális. el kell érnie az üzemi hőmérsékletet. A zárása is fontos a termosztátnak, nem csak a nyitása.
Ha felmerül a gyanú vele kapcsolatban, csere.

Mennyire füstölhet?
Nem füstölhet, esetleg regenerációnál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13527 Dátum: 2019.06.11 kedd, 06:46:23 »

Sziasztok!

Hosszú hétvégén megvolt a váltó és kuplungszett csere. 4napot állt az autó és most Low Battery felirat van a műszerfalon. Megint volt O2 szenzor hibám, tegnap töröltem (fűtéskör hiba).
Ma reggel jöttem dolgozni és azt vettem észre hogy 2-esben rángat az autó 2x, majd amikor 3-asba rakom olyan mintha behúznám a féket egy pillanatra és utána jó minden. Nem mindig csinálja, kb 10ből 8x.

Van összefüggés a rángatás az akksival vagy a lambda szondával? Nem regenerál, mert alapjáraton 0,4 a pillanatnyi fogyasztás.
Hibakódot délután nézem meg, de a motorhiba lámpa nem világít.
Lehet a pierburg szelep adja meg magát?


ui.: A 6-os manuális váltóm, amúgy dificsapágyas volt, lógott 1mm-ert a difi. Ezért volt a furcsa karistoló hangom terheléskor.
Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
bodora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #13528 Dátum: 2019.06.12 szerda, 18:32:43 »

Sziasztok!

Kis segítséget kérnék, valaki járt már így? Ford Mondeo MK4 2.2 TDCI 2014-es évjárat 200le olajcsere volt összes szűrővel, gázolajszűrővel, izzító gyertya cserével. A duda kontakt hibás volt, javították. Azóta az autóban nincs erő. Hiba kód nincs látszólag minden érték rendben. A motor felpörög, de lassan, nincs meg az 1500-as fordulat felett a hátbavágás.

Előre is köszönöm
Naplózva

MK4 2.2TDCi 2014 - by Bodora
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13529 Dátum: 2019.06.12 szerda, 19:46:26 »

Sziasztok!

Kis segítséget kérnék, valaki járt már így? Ford Mondeo MK4 2.2 TDCI 2014-es évjárat 200le olajcsere volt összes szűrővel, gázolajszűrővel, izzító gyertya cserével. A duda kontakt hibás volt, javították. Azóta az autóban nincs erő. Hiba kód nincs látszólag minden érték rendben. A motor felpörög, de lassan, nincs meg az 1500-as fordulat felett a hátbavágás.

Előre is köszönöm

Valamit nem jól raktak össze.
Nem csatlakoztattak, vezetéket, csatlakozót, vákuumcsövet.....stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13530 Dátum: 2019.06.12 szerda, 19:48:22 »

Sziasztok!

Hosszú hétvégén megvolt a váltó és kuplungszett csere. 4napot állt az autó és most Low Battery felirat van a műszerfalon. Megint volt O2 szenzor hibám, tegnap töröltem (fűtéskör hiba).
Ma reggel jöttem dolgozni és azt vettem észre hogy 2-esben rángat az autó 2x, majd amikor 3-asba rakom olyan mintha behúznám a féket egy pillanatra és utána jó minden. Nem mindig csinálja, kb 10ből 8x.

Van összefüggés a rángatás az akksival vagy a lambda szondával? Nem regenerál, mert alapjáraton 0,4 a pillanatnyi fogyasztás.
Hibakódot délután nézem meg, de a motorhiba lámpa nem világít.
Lehet a pierburg szelep adja meg magát?


ui.: A 6-os manuális váltóm, amúgy dificsapágyas volt, lógott 1mm-ert a difi. Ezért volt a furcsa karistoló hangom terheléskor.
Köszönöm!
Van összefüggés.Amíg a szonda hiba fennáll,addig nem regenerál az autó.Ha nem regenerál,egy idő után megnő a nyomás a kupuffrendszerben...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13531 Dátum: 2019.06.12 szerda, 19:52:54 »

Van összefüggés.Amíg a szonda hiba fennáll,addig nem regenerál az autó.Ha nem regenerál,egy idő után megnő a nyomás a kupuffrendszerben...

A lambda szonda nem szükséges a regenerációhoz.  wave
Sőt, van is erre egy gyári MSZI, hogy akár el is lehet hagyni, ad is a helyére záródugót.  Cool

A "nem regenerál"-t gondolom arra értette, hogy nem amiatt lehet fura a motor működés.
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.12 szerda, 19:55:38 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13532 Dátum: 2019.06.12 szerda, 19:57:12 »

A lambda szonda nem szükséges a regenerációhoz.  wave
Sőt, van is erre egy gyári MSZI, hogy akár el is lehet hagyni, ad is a helyére záródugót.  Cool

lehet.
Eddig találkoztam mk4-el is és Galaxyval is,ami a szonda hibája miatt nem regenerált.
A kényszerített regeneráció 15perc után megszakadt,és hibának azt írta, hogy a szonda miatt nem fejezte be a regenerációt.
Szonda csere után hibamentesen lefutott a regen.Gyári IDS-el csináltuk.
Az is lehet, hogy van záródugója, de amíg a programban aktív a szonda,addig kell a rendszernek a helyes működése.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13533 Dátum: 2019.06.12 szerda, 20:12:20 »

lehet.
Eddig találkoztam mk4-el is és Galaxyval is,ami a szonda hibája miatt nem regenerált.
A kényszerített regeneráció 15perc után megszakadt,és hibának azt írta, hogy a szonda miatt nem fejezte be a regenerációt.
Szonda csere után hibamentesen lefutott a regen.Gyári IDS-el csináltuk.
Az is lehet, hogy van záródugója, de amíg a programban aktív a szonda,addig kell a rendszernek a helyes működése.

De a hiba 2x volt kiolvasható, egyszersem világított a motorhiba lámpa. Utoljára akkor volt amikor írtam ezt. Azóta mentem többet, nem volt a lambda hiba.

Csak 2esben csinálja, 1x ránt 1500nál és 1x 2000nél. Ha pont 2000nél váltok akkor lebólint az autó eleje.
Ezt se mindig csinálja. Olyan mintha a turbó feltöltés gondolkodna, hiába nyomom a gázt nem gyorsul úgy, aztán 2000 felett se csinálja 2esben.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13534 Dátum: 2019.06.12 szerda, 20:29:21 »

De a hiba 2x volt kiolvasható, egyszersem világított a motorhiba lámpa. Utoljára akkor volt amikor írtam ezt. Azóta mentem többet, nem volt a lambda hiba.

Csak 2esben csinálja, 1x ránt 1500nál és 1x 2000nél. Ha pont 2000nél váltok akkor lebólint az autó eleje.
Ezt se mindig csinálja. Olyan mintha a turbó feltöltés gondolkodna, hiába nyomom a gázt nem gyorsul úgy, aztán 2000 felett se csinálja 2esben.


Lambda hibánál nem villog a motorhiba lámba.
2000-nél ne válts el, hiszen akkor kezdene felépülni a töltőnyomás és jönne meg a nyomaték.
2500-2700 között válts fel.

Lehet töltőnyomás szabályozó szelep hiba, de lehet akadó VGT is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13535 Dátum: 2019.06.12 szerda, 20:32:09 »

Lambda hibánál nem villog a motorhiba lámba.
2000-nél ne válts el, hiszen akkor kezdene felépülni a töltőnyomás és jönne meg a nyomaték.
2500-2700 között válts fel.

Lehet töltőnyomás szabályozó szelep hiba, de lehet akadó VGT is.

Nem villogásra gondoltam, hanem hogy világít ha, menet közben fenn áll a hiba nem?
De miért csak 2esben? 3asban akárhogy taposom semmi hibajelenség.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13536 Dátum: 2019.06.12 szerda, 21:31:25 »

Lambda hibánál nem villog a motorhiba lámba.
2000-nél ne válts el, hiszen akkor kezdene felépülni a töltőnyomás és jönne meg a nyomaték.
2500-2700 között válts fel.

Lehet töltőnyomás szabályozó szelep hiba, de lehet akadó VGT is.


Csordogálós tempóban egyenes úton az automata is elváltja 2000-nél  szomoru1
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13537 Dátum: 2019.06.13 csütörtök, 08:33:10 »

Lambda hibánál nem villog a motorhiba lámba.
2000-nél ne válts el, hiszen akkor kezdene felépülni a töltőnyomás és jönne meg a nyomaték.
2500-2700 között válts fel.

Lehet töltőnyomás szabályozó szelep hiba, de lehet akadó VGT is.


Pierburg szabályozó szelepre és akadó geometriára akkor miért nem ad hibakódot?
Meg gondolom 3-ban és 4ben is lehet még úgy terhelni, hogy akadjon a geometria, vagy akkor is rossz lenne a szabályozó szelep nem?
Fordulatszámon is látom, hogy egy pillanatra megáll a mutató 2esben.

Ma csináltam élőadatot állóhelyzetből, de pont nem csinálta egyszer sem a rángatást. Utána persze előjött amikor nem voltam a géppel rajta.

Ja és 1 éve van nálam a kocsi, de 2000 körül szoktam a 2est elváltani, ha nyugiban megyek, de sosem torpant meg az autó és nem rángatott.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13538 Dátum: 2019.06.13 csütörtök, 10:50:56 »

Lambda hibánál nem villog a motorhiba lámba.
2000-nél ne válts el, hiszen akkor kezdene felépülni a töltőnyomás és jönne meg a nyomaték.
2500-2700 között válts fel.

Lehet töltőnyomás szabályozó szelep hiba, de lehet akadó VGT is.


Kicserélem a pierburg szolenoid szabályozó szelepet. 1 hónapja volt olyan hogy 4-esben is megtorpant és gondolkodott majd ment tovább.
A turbó nyomást megnéztem és szerintem későn jön meg.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #13539 Dátum: 2019.06.15 szombat, 22:15:47 »

Sziasztok!

Ford Mondeo 2012 juliusi,2.0Tdci .140 Le.
Olyan gondom van ,hogy a kipufogócsonkra rácseppen a motorolaj.Nem a turbó felöli oldarról,hanem a kormányfelöli oldalról a motortömb baloldaláról szivárog a motorolaj.Pontosan,a turbó és a kipufogó kanyarulat közé cseppen le.
Honnan jöhet az olaj?
Naplózva

Frey Márton
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13540 Dátum: 2019.06.15 szombat, 22:28:58 »

Sziasztok!

Ford Mondeo 2012 juliusi,2.0Tdci .140 Le.
Olyan gondom van ,hogy a kipufogócsonkra rácseppen a motorolaj.Nem a turbó felöli oldarról,hanem a kormányfelöli oldalról a motortömb baloldaláról szivárog a motorolaj.Pontosan,a turbó és a kipufogó kanyarulat közé cseppen le.
Honnan jöhet az olaj?

Ha motorolaj, akkor a motorból.  Smiley
Szerintem ezt nem kitalálni kell, hanem megkeresni!  wave

Mosd le, majd járasd a motort és figyeld....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #13541 Dátum: 2019.06.16 vasárnap, 06:54:56 »

Értem ,hogy mit mondasz,nagyon nehezen hozzáférhető hely ez . Nem gyakori hiba ez a mondeóknál?
Keresem tovább,hogy mi lehet.
Köszi.
Naplózva

Frey Márton
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13542 Dátum: 2019.06.16 vasárnap, 09:07:22 »

Sziasztok!

Ford Mondeo 2012 juliusi,2.0Tdci .140 Le.
Olyan gondom van ,hogy a kipufogócsonkra rácseppen a motorolaj.Nem a turbó felöli oldarról,hanem a kormányfelöli oldalról a motortömb baloldaláról szivárog a motorolaj.Pontosan,a turbó és a kipufogó kanyarulat közé cseppen le.
Honnan jöhet az olaj?
Szerintem a magasnyomású szimeringje engedi a motorolajat ki. 2 szimmering van, ha a blokk felöli rossz akkor engedi a motorolajat egy kis lyukon, és pont a kipufogó felé csöpög, nekem így volt.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13543 Dátum: 2019.06.16 vasárnap, 10:09:21 »

Sziasztok!

Kicseréltem a pierburg szelepet. Hát nem jártam sikerrel.
2esben ugyanúgy megvan a torpanás. 2x 3x megtorpan 2000 alatt, aztán kilő. Nem mindig csinálja. Többi sebességfokozatban semmi sincs.

Mit nézzek meg? Élő adatoknál mit figyeljek?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13544 Dátum: 2019.06.16 vasárnap, 13:33:03 »

Szerintem a magasnyomású szimeringje engedi a motorolajat ki. 2 szimmering van, ha a blokk felöli rossz akkor engedi a motorolajat egy kis lyukon, és pont a kipufogó felé csöpög, nekem így volt.

A nagynyomású pumpa és a hengerfej között csak egy tömítés van, ami nem szimmering.


« Utoljára szerkesztve: 2019.06.16 vasárnap, 14:15:58 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #13545 Dátum: 2019.06.16 vasárnap, 14:04:32 »

Köszönöm Thomas8607!
Naplózva

Frey Márton
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13546 Dátum: 2019.06.16 vasárnap, 16:16:58 »

A nagynyomású pumpa és a hengerfej között csak egy tömítés van, ami nem szimmering.


[img]https://i.imgur.com/ECFDscu.jpg
A nagynyomásúban van kettő darab a tengelyén, a külső a hibás. Porlasztósoknál egyből tudták miről beszélek, tőlük vettem.
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.16 vasárnap, 18:42:08 írta alf® » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13547 Dátum: 2019.06.16 vasárnap, 16:40:19 »

A nagynyomásúban van kettő darab a tengelyén, a külső a hibás. Porlasztósoknál egyből tudták miről beszélek, tőlük vettem.

Tudom hogyan néz ki, de ha már tudni (még nem, mert nem lett megvizsgálva), hogy a nagynyomású és a hengerfej közül szivárog az olaj.....hát bizony az papír tömítés van, amit linkeltem!
Van szimmering a pumpában, de nem az tömít az olajtér és a szabad levegő között!

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13548 Dátum: 2019.06.16 vasárnap, 16:42:20 »

Tudom hogyan néz ki, de ha már tudni (még nem, mert nem lett megvizsgálva), hogy a nagynyomású és a hengerfej közül szivárog az olaj.....hát bizony az papír tömítés van, amit linkeltem!
Van szimmering a pumpában, de nem az tömít az olajtér és a szabad levegő között!

[img]https://i.ebayimg.com/images/g/Y8wAAOSwgdtcOJOd/s-l1600.jpg
Írtam hogy nálam az a szimmering volt a rossz. És egy pici lyukon csöpögött ki az olaj. Delphi pumpánál.
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.16 vasárnap, 18:42:24 írta alf® » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #13549 Dátum: 2019.06.17 hétfő, 20:09:35 »

Köszönöm Gyözö!
Üdv:Márton
Naplózva

Frey Márton
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.