Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:21:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
141
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213086 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
newDesigner
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6700 Dátum:
2015.02.18 szerda, 18:35:27 »
Visszatérve a dinamikusabb égés és a szegénykeverékes égés okozta hőterheléshez. Egy kis hővédelem:
http://www.keramiabevonat.hu/
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6701 Dátum:
2015.02.24 kedd, 20:27:42 »
Sziasztok nemtudjátok véletlenul hogy a v6 nak jo e a gyertyaja a 1.8 zetecbe?
Naplózva
newDesigner
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6702 Dátum:
2015.02.24 kedd, 22:47:54 »
Idézetet írta: tranyowrc - 2015.02.24 kedd, 20:27:42
Sziasztok nemtudjátok véletlenul hogy a v6 nak jo e a gyertyaja a 1.8 zetecbe?
Hello!
Nem. Rövid. Ha megnézed az összehasonlítást, akkor látod, hogy a menethossz (Thread Length) különbözik. Ettől függetlenül kb. ugyanaz a kettő.
Zetec 1.8 NGK Type: PTR5A-10
Stock No.:5055
Details:
Wrench size:16,0 mm
Thread diameter:14,0 mm
Thread Length:25,0 mm
Spark gap:1,0 mm
Resistance:interference-free, 5 kOhm
Duratec 2.5 v6 NGK Type: PTR5D-10
Stock No.:3784
Details:
Wrench size:16,0 mm
Thread diameter:14,0 mm
Thread Length:17,5 mm
Spark gap:1,0 mm
Resistance:interference-free, 5 kOhm
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.25 szerda, 00:19:43 írta newDesigner
»
Naplózva
newDesigner
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6703 Dátum:
2015.02.25 szerda, 01:00:38 »
Üdv Mindenkinek!
Duratec V6 konstrukció hiba. Alapjáraton zörög a motor, avagy trehány vízpumpaház.
Csak szeretném megosztani a tapasztalataimat ez ügyben, amíg nem tudom a Wikiben közzé tenni.
A kapcsolódó képek:
https://drive.google.com/folder/d/0B9OvWfQGGc8NMVA1dGduWjNoRGM/edit
Szóval az autóm mellé vettem egy komplett motort, hogyha baj van, legyen mire cserélni a hibás alkatrészt. De mivel ez egy erősebb motor és szinte csak a hengerfurat méretében van eltérés, úgy döntöttem, hogy felújítom. Aztán az lesz az alkatrész ami most benne van az autóban.
De a lényeg. A használatban lévő motor, ha eléri az üzemi hőmérsékletet, alapjáraton el kezd zörögni. Nem tudtam eldönteni, hogy honnan jön a hang. Az összes folyadék le lett cserélve; a fékolajat és a hajtómű olajat is beleértve. De a tünet maradt. 135000 km van benne. A Motorcraft 5+ átvizsgáláson átment, de hibát nem jelzett a szerviz felém. Aztán nekiálltam szétszedni a cseremotort. Amikor leszedtem a vízpumpát, kissé abnormálisan zörgött. Miután szétszereltem, kihullott belőle egy kúpos fémkorong. Ami miután elszabadult a helyéről, a vízpumpa tárcsájával együtt forgott, zörgött és rágta a vízpumpaház anyagát. Ez után elkezdtem hallgatni a működő motor vízpumpáját és az volt a hang forrása. De úgy döntöttem, hogy megcsinálom a másikat, hogy csak cserélni kelljen. Ez után a másik vízpumpa kiszerelése is ugyan azt az eredményt hozta. A gyenge beszorítás egy idő után enged és az elszabadult tárcsa elmarja a peremet. Így viszont már nem lehet eredeti módon rögzíteni. Mivel a csavar kilazulhat és eldeformálhatja a vízpumpa tárcsáját, ezért a szegecselés mellett döntötten. Másrészt kívülről kellett fúrni, így nem lett a furat merőleges a korong palástjára sem. Az alu szegecs idomul és könnyen síkba csiszolható. Aztán egy kis polír (P1200 vizes csiszoló) és lehet is összerakni. Immáron nem zörög.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.25 szerda, 11:44:16 írta newDesigner
»
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6704 Dátum:
2015.02.25 szerda, 07:40:05 »
Idézetet írta: newDesigner - 2015.02.24 kedd, 22:47:54
Hello!
Nem. Rövid. Ha megnézed az összehasonlítást, akkor látod, hogy a menethossz (Thread Length) különbözik. Ettől függetlenül kb. ugyanaz a kettő.
Zetec 1.8 NGK Type: PTR5A-10
Stock No.:5055
Details:
Wrench size:16,0 mm
Thread diameter:14,0 mm
Thread Length:25,0 mm
Spark gap:1,0 mm
Resistance:interference-free, 5 kOhm
Duratec 2.5 v6 NGK Type: PTR5D-10
Stock No.:3784
Details:
Wrench size:16,0 mm
Thread diameter:14,0 mm
Thread Length:17,5 mm
Spark gap:1,0 mm
Resistance:interference-free, 5 kOhm
Köszi
Naplózva
padlógáz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6705 Dátum:
2015.03.11 szerda, 10:37:53 »
Idézetet írta: gurubalint - 2015.02.17 kedd, 11:20:14
Sajnos ugyanaz a rángatás...
Szia!
Hasonló problémával küzködtem.Egyetemes megoldás minden rángatásra biztos nincs.. gondolom leírom a v6-osom gyógyulását. Vettem egy kínai bluetooth obd csatlakozót a neten,ez kiválóan műkodött egy FORscan nevű ingyen letölthető programmal ( létezik androidos progi is hozzá ,úgy hallottam) lamdaszondákat cseréltem. (nem megfelelő jel). Végül egyszer rendellenes égést mutatott az 5. hengeren.Ebből a kódból nem derül ki gyújtás vagy üzemanyag probléma van. Nem korrekt megoldás ,de lehúztam az ötös gyertyáról a kábelt, és beledugtam egy gyertyát.Motor jár.Néha el ,el aludt a kék szikra. Kábel látszólag jó volt.Kicseréltem a gyujtótrafót újra (tisztogatás után látszott a roszz trafón egy vékony repedés az ötös kimenetnél).Megy mint a rakéta azóta.A kipufogó vége azóta tiszta.A fogyija is elég jó lett.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6706 Dátum:
2015.03.11 szerda, 17:54:49 »
A fals levegő esetét már kizártad? Az könnyen tud ilyen tünetet okozni. Ilyenkor az az első és legegyszerűbb teszt.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.16 péntek, 10:49:21 írta Zsolteey
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6707 Dátum:
2015.03.11 szerda, 19:12:40 »
A szívósorra is fújhatsz a tömítések irányába. De alaposan nézd át, mozgasd át, nyomkodd át az összes csövet, aminek köze van a szívó oldalhoz. Járó motornál. A fojtószelep alatti kartergáz bevezetést se hagyd ki. Fújkálhatod is őket féktisztítóval. Minden fals levegő, amit nem tud mérni a MAF szenzor, tehát minden rész ami utána tömítetlen, vagy sérült, azon be nem kalkulált levegőmennyiség jut be.
Mivel ritka a hibajelenséged, ezért nem biztos, hogy komoly résről van szó, lehet, hogy olyan kicsi a hiba, hogy csak bizonyos hőtágulás mellett jön létre olyan deformáció, aminél levegő jut be. De ha alaposan átmozgatod, akkor azért a gumi és műanyag csöveknél ki kell derülnie a gondnak. Az öntvényeknél nyilván problémásabb a helyzet.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.16 péntek, 09:11:44 írta Zsolteey
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6708 Dátum:
2015.03.11 szerda, 20:18:59 »
szia,
az 500-as alapjáratot (a leesőt is) nem az alapjárati motor hibája okozza. Általában a fojtószelep elkoszolódása okozza, azt nézd át.
Üdv.
Zsolio
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 16:04:39 írta Zsolteey
»
Naplózva
Christof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6709 Dátum:
2015.03.20 péntek, 19:42:04 »
Sziasztok!
Van esetleg csak a vákumrendszerről leírás robbantott ábrával?
Valami gubanc van a szellőző rendszeremmel. Annyit sikerült kiderítenem, hogy nem jut vákum az utastérbe. Csak szélvédőre fúj. A klíma sem megy. Bár annak lehet más oka is. Az egy következő projekt lesz. Sufni megoldásokat már kipróbált az utastérbe. Nem vezetett eredményre. Most jönne a motortér de nincs hozzá leírás. Van több szerelési kézikönyvek de nem tér ki részletesen a vákumrendszerre. Előre is köszi!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6710 Dátum:
2015.03.21 szombat, 12:21:34 »
Idézetet írta: Christof - 2015.03.20 péntek, 19:42:04
Sziasztok!
Van esetleg csak a vákumrendszerről leírás robbantott ábrával?
Valami gubanc van a szellőző rendszeremmel. Annyit sikerült kiderítenem, hogy nem jut vákum az utastérbe. Csak szélvédőre fúj. A klíma sem megy. Bár annak lehet más oka is. Az egy következő projekt lesz. Sufni megoldásokat már kipróbált az utastérbe. Nem vezetett eredményre. Most jönne a motortér de nincs hozzá leírás. Van több szerelési kézikönyvek de nem tér ki részletesen a vákumrendszerre. Előre is köszi!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szell%C5%91z%C5%91rendszer_-_csak_a_sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91re_f%C3%BAj
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6711 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 19:46:18 »
Van egy régebbi hiba, amit a melegebb idő beálltával újra ismerősként köszöntöttem. Konkrétan arról van szó, hogy ha nem nagy gázzal és legalább 3000 fölé pörgetve gyorsítok, akkor a kuplung kinyomásakor nem esik vissza a fordulatszám, hanem pörög még feljebb pár másodpercre. Ez a téli időszakban nem, vagy csak nagyon elvétve jelentkezett. 10 fok feletti hőmérsékletnél most megint csinálja. Hol van valami hőmérsékletszenzor amit csekkolhatnék? Ill. a légtömegmérő.. nemtom. Annak lehet ehhez köze?
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6712 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 20:48:56 »
Idézetet írta: thomyka - 2015.04.02 csütörtök, 19:46:18
Van egy régebbi hiba, amit a melegebb idő beálltával újra ismerősként köszöntöttem. Konkrétan arról van szó, hogy ha nem nagy gázzal és legalább 3000 fölé pörgetve gyorsítok, akkor a kuplung kinyomásakor nem esik vissza a fordulatszám, hanem pörög még feljebb pár másodpercre. Ez a téli időszakban nem, vagy csak nagyon elvétve jelentkezett. 10 fok feletti hőmérsékletnél most megint csinálja. Hol van valami hőmérsékletszenzor amit csekkolhatnék? Ill. a légtömegmérő.. nemtom. Annak lehet ehhez köze?
Szia,
két dolog lehet szerintem:
- koszos a fojtószelep, és bizonyos szögnél szorul,( a melegben jobban tágul).
- nagy fordulatnál a ECU kicsit tartja a fordulatot , segítve a visszaváltást (mintha olvastam volna valami ilyet, de ez nem biztos)
de ezek csak ötletek.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6713 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 22:17:16 »
Idézetet írta: zsolio - 2015.04.02 csütörtök, 20:48:56
Szia,
két dolog lehet szerintem:
- koszos a fojtószelep, és bizonyos szögnél szorul,( a melegben jobban tágul).
- nagy fordulatnál a ECU kicsit tartja a fordulatot , segítve a visszaváltást (mintha olvastam volna valami ilyet, de ez nem biztos)
de ezek csak ötletek.
Ránézek mindenképp arra is, hátha
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Christof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6714 Dátum:
2015.04.13 hétfő, 10:02:46 »
Idézetet írta: Dávid - 2015.03.21 szombat, 12:21:34
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szell%C5%91z%C5%91rendszer_-_csak_a_sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91re_f%C3%BAj
Igen köszi.
De mint ahogy írtam a sufni módszereket már kipróbáltam. Nem véletlenül keresem a robbantott ábrát vagy leírást a vákumrendszerről. Egyéb ötlet?
Naplózva
Christof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6715 Dátum:
2015.04.18 szombat, 16:41:16 »
Sziasztok!
Valami nem stimmel a mondival.
Most voltam kicsit kocsikázni és feltűnt egy fura jelenség.
Szépen megindul padlógázzal, üvölt ahogy kell. Sportmódban majdnem szabályzásig pörög, elvált ahogy kell (autómata). De nehezen megy 180 ra. 150-ig nincs baj. Szépen gyorsul. Aztán 170-ig lassan. De a 180-at már alig éri el. Végig padlógázon. Szívósort nyitja amikor kell, azt még a garázsban Megnéztem. Shellen tankolok mindig. Szerviz óta kb 8000 km van a szűrője. Nemsokára esedékes a következő. (10e-ként kap mindenből gyárit) de most kábelt gyertyával is cserélek szívó oldalt kitakarítom, szíjjal feszítő vizpumpa szintén csere. Szóval nagyszerviz lesz nem kisrutin. Esetleg mit nézzek még meg ami kapcsolatban lehet a végsebességgel? Most 148000 van benne óra és könyv szerint. Gyakran járok német pályán, ezért lenne fontos hogy tartani tudjam a belső sáv tempóját. Mk2 v6 otomata 99 ből.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6716 Dátum:
2015.04.18 szombat, 20:25:03 »
Idézetet írta: Christof - 2015.04.18 szombat, 16:41:16
Sziasztok!
Valami nem stimmel a mondival.
Most voltam kicsit kocsikázni és feltűnt egy fura jelenség.
Szépen megindul padlógázzal, üvölt ahogy kell. Sportmódban majdnem szabályzásig pörög, elvált ahogy kell (autómata). De nehezen megy 180 ra. 150-ig nincs baj. Szépen gyorsul. Aztán 170-ig lassan. De a 180-at már alig éri el. Végig padlógázon. Szívósort nyitja amikor kell, azt még a garázsban Megnéztem. Shellen tankolok mindig. Szerviz óta kb 8000 km van a szűrője. Nemsokára esedékes a következő. (10e-ként kap mindenből gyárit) de most kábelt gyertyával is cserélek szívó oldalt kitakarítom, szíjjal feszítő vizpumpa szintén csere. Szóval nagyszerviz lesz nem kisrutin. Esetleg mit nézzek még meg ami kapcsolatban lehet a végsebességgel? Most 148000 van benne óra és könyv szerint. Gyakran járok német pályán, ezért lenne fontos hogy tartani tudjam a belső sáv tempóját. Mk2 v6 otomata 99 ből.
Szerintem az a 170 nagyon rendben van, még a Németeknél sem kellene ennyivel menni, mivel ott is kezdik a sebességhatárokat bevezetni, betartatni. Ez egy 15 éves autó. Ne feszegesd a határokat.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6717 Dátum:
2015.04.18 szombat, 21:10:22 »
Idézetet írta: Christof - 2015.04.18 szombat, 16:41:16
Sziasztok!
Valami nem stimmel a mondival.
Most voltam kicsit kocsikázni és feltűnt egy fura jelenség.
Szépen megindul padlógázzal, üvölt ahogy kell. Sportmódban majdnem szabályzásig pörög, elvált ahogy kell (autómata). De nehezen megy 180 ra. 150-ig nincs baj. Szépen gyorsul. Aztán 170-ig lassan. De a 180-at már alig éri el. Végig padlógázon. Szívósort nyitja amikor kell, azt még a garázsban Megnéztem. Shellen tankolok mindig. Szerviz óta kb 8000 km van a szűrője. Nemsokára esedékes a következő. (10e-ként kap mindenből gyárit) de most kábelt gyertyával is cserélek szívó oldalt kitakarítom, szíjjal feszítő vizpumpa szintén csere. Szóval nagyszerviz lesz nem kisrutin. Esetleg mit nézzek még meg ami kapcsolatban lehet a végsebességgel? Most 148000 van benne óra és könyv szerint. Gyakran járok német pályán, ezért lenne fontos hogy tartani tudjam a belső sáv tempóját. Mk2 v6 otomata 99 ből.
Nálam is ez volt a gond. Csak nagy sebességnél 4esben és 5ösben nem nyílt ki az IMRC. Kiakasztottam, utána már szépen mozgott 160 fölött is a sebesség mutató.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6718 Dátum:
2015.04.18 szombat, 21:12:22 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.04.18 szombat, 20:25:03
Szerintem az a 170 nagyon rendben van, még a Németeknél sem kellene ennyivel menni, mivel ott is kezdik a sebességhatárokat bevezetni, betartatni. Ez egy 15 éves autó. Ne feszegesd a határokat.
Karban kell tartani, és akkor mindegy, hogy új, vagy 100 éves
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6719 Dátum:
2015.04.18 szombat, 21:21:29 »
Idézetet írta: Dávid - 2015.04.18 szombat, 21:10:22
Nálam is ez volt a gond. Csak nagy sebességnél 4esben és 5ösben nem nyílt ki az IMRC. Kiakasztottam, utána már szépen mozgott 160 fölött is a sebesség mutató.
Nálam szépen nyit 5ik be is,ma picit megterelgettem hazafelé, végig 5ikben, 110rol -gyorsítás, vissza,majd előzés /gyorsítás,és nagyon durván húzott
)
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.18 szombat, 21:25:47 írta eSTé™
»
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6720 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 06:28:47 »
Idézetet írta: Dávid - 2015.04.18 szombat, 21:12:22
Karban kell tartani, és akkor mindegy, hogy új, vagy 100 éves
Én nem is a karbantartás elmulasztására ösztökéltem, hanem a 170 túllépését próbáltam puhítani. Mindenkit hazavárnak! Nekem is nehéz lábam van, ezért van V6-om, s nem suzukiswiftem!
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6721 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 09:56:43 »
Idézetet írta: Dávid - 2015.04.18 szombat, 21:10:22
Nálam is ez volt a gond. Csak nagy sebességnél 4esben és 5ösben nem nyílt ki az IMRC. Kiakasztottam, utána már szépen mozgott 160 fölött is a sebesség mutató.
mennyi volt a max sebesség amit kihoztál belőle?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6722 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 11:48:37 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.04.19 vasárnap, 06:28:47
Én nem is a karbantartás elmulasztására ösztökéltem, hanem a 170 túllépését próbáltam puhítani. Mindenkit hazavárnak! Nekem is nehéz lábam van, ezért van V6-om, s nem suzukiswiftem!
Szerintem ne térjünk el a tárgytól
Nekem a pl folytószelep poti okozott hasonló hibát, igaz párosult azzal, hogy bekapcsolt klíma mellett üresben gurulva nem esett a fordulatszám 2000 alá.
Naplózva
Christof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6723 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 12:10:43 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.04.18 szombat, 20:25:03
Szerintem az a 170 nagyon rendben van, még a Németeknél sem kellene ennyivel menni, mivel ott is kezdik a sebességhatárokat bevezetni, betartatni. Ez egy 15 éves autó. Ne feszegesd a határokat.
Hát a fékek szinte újak. Egy éve lett cserélve gyárira. Fékpadon hozza a gyári normát. A németeknél amíg nem csinálsz bajt addig nem basztatnak a gyorshajtásért. Persze csak pályán. Ha tényleg veszélyesnek ítélik akkor sem büntetnek halálra. Mivel a gyári vége 224km/h, ezért nem értem ezt a 170-alig 180-as értéket. A hangjából ítélve padlógázon nyitva van a szívósor. Ezért érdeklődtem merre keresgéljek ha betolom a műhelybe. A féket a hazavárásra írtam. Persze ez nem elég tudom. Egyébként karban van tartva rendesen. Ha valami fura hangot ad vagy nem úgy műkO.dik ahogy kellene akkor egyből megy szervizbe. Baromi költséges de csak gyári cuccokat veszek bele. Így sikerült a vásárláskori értéke dupláját rákölteni. És még van mire...... De leszarom. V6 fíling
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.19 vasárnap, 12:16:11 írta Christof
»
Naplózva
Christof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6724 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 12:20:05 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2015.04.18 szombat, 21:21:29
Nálam szépen nyit 5ik be is,ma picit megterelgettem hazafelé, végig 5ikben, 110rol -gyorsítás, vissza,majd előzés /gyorsítás,és nagyon durván húzott
)
Na jó de nem is egy sima v6-od van
Naplózva
Christof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6725 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 12:44:11 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.04.18 szombat, 20:25:03
Szerintem az a 170 nagyon rendben van, még a Németeknél sem kellene ennyivel menni, mivel ott is kezdik a sebességhatárokat bevezetni, betartatni. Ez egy 15 éves autó. Ne feszegesd a határokat.
Félreértés ne essék!!!!! Nem vagyok vaddisznó! Nem döngetek végig így. Csak vannak helyzetek amikor jól jönne az a plusz 10-20km/h. Pl: külsőben brummogok 120-130. Beérem a kamionost/családi kombist/nyugdíjast. Besorolok középre ahol jön mint az ökör 150-nel. De egy dobozos tranzit vagy bármi előzésben van már egy ideje. Nincs más ha nem akarok lendületet veszteni, hogy kövérgáz index belsősáv. Ahol aztán tényleg gyorsan történnek a dolgok. Ha csak egy kilómétert is de kell tudni a 180 körüli feletti tempót. Ezek nem normálisak. Fék nincs egyik porsekájenba vagy nagymercibe. Szóval vagy beragadok hosszú időre egy vagy több láma mögé, vagy egy határozott gázadással egy pillanat alatt kikerülöm őket és brummogok tovább a saját tempóban. Na röviden erre gondoltam.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6726 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 13:43:37 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2015.04.19 vasárnap, 09:56:43
mennyi volt a max sebesség amit kihoztál belőle?
180 fölé nemigazán szoktam tolni. Gondolom az órát végig lehet forgatni (azt a 2.0-ás is tudja).
Engem inkább a dinamika, gázreakció, és a gyorsulás érdekel, ezekkel most már elégedett vagyok. 1-esben már így is alig van tapadás padlógázon a teljes tartományban..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6727 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 13:47:41 »
Idézetet írta: Christof - 2015.04.19 vasárnap, 12:10:43
Hát a fékek szinte újak. Egy éve lett cserélve gyárira. Fékpadon hozza a gyári normát. A németeknél amíg nem csinálsz bajt addig nem basztatnak a gyorshajtásért. Persze csak pályán. Ha tényleg veszélyesnek ítélik akkor sem büntetnek halálra. Mivel a gyári vége 224km/h, ezért nem értem ezt a 170-alig 180-as értéket. A hangjából ítélve padlógázon nyitva van a szívósor. Ezért érdeklődtem merre keresgéljek ha betolom a műhelybe. A féket a hazavárásra írtam. Persze ez nem elég tudom. Egyébként karban van tartva rendesen. Ha valami fura hangot ad vagy nem úgy műkO.dik ahogy kellene akkor egyből megy szervizbe. Baromi költséges de csak gyári cuccokat veszek bele. Így sikerült a vásárláskori értéke dupláját rákölteni. És még van mire...... De leszarom. V6 fíling
Mielőtt betolod a műhelybe, én a helyedben csinálnék egy próbát kiakasztott IMRC-vel. Így derülne ki 100%-ra, hogy nyílik-e vagy sem.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Christof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6728 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 15:22:53 »
Idézetet írta: Dávid - 2015.04.19 vasárnap, 13:47:41
Mielőtt betolod a műhelybe, én a helyedben csinálnék egy próbát kiakasztott IMRC-vel. Így derülne ki 100%-ra, hogy nyílik-e vagy sem.
Műhelybe mindenképp megy nagyszervízre. Egy napot ott lesz. Nyitástól zárási lesz vele időm foglalkozni.
Naplózva
Christof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6729 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 15:27:27 »
Most találtam egy kapaszkodót az utastrér szellőztetéshez. A motortérben van gubanc az már biztos. A motor és a főfékhenger közt valahol hallottam egy pici szívóhangot leállításkor. Sajnos egyedül vagyok így ennél közelebb nem sikerült jutnom a hangforráshoz. Valamint a motor és tűzfal közt láttam egy szakadt csövet. Ami megint csak olyan lehetetlen helyen van hogy nem lehet hozzáférni. Féktisztítós hibakeresést javasolták korábban. Na az nem vezetett eredményre. További ötleteket szívesen fogadok ezügyben!
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6730 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 19:01:53 »
Idézetet írta: Christof - 2015.04.19 vasárnap, 12:10:43
Hát a fékek szinte újak. Egy éve lett cserélve gyárira. Fékpadon hozza a gyári normát. A németeknél amíg nem csinálsz bajt addig nem basztatnak a gyorshajtásért. Persze csak pályán. Ha tényleg veszélyesnek ítélik akkor sem büntetnek halálra. Mivel a gyári vége 224km/h, ezért nem értem ezt a 170-alig 180-as értéket. A hangjából ítélve padlógázon nyitva van a szívósor. Ezért érdeklődtem merre keresgéljek ha betolom a műhelybe. A féket a hazavárásra írtam. Persze ez nem elég tudom. Egyébként karban van tartva rendesen. Ha valami fura hangot ad vagy nem úgy műkO.dik ahogy kellene akkor egyből megy szervizbe. Baromi költséges de csak gyári cuccokat veszek bele. Így sikerült a vásárláskori értéke dupláját rákölteni. És még van mire...... De leszarom. V6 fíling
Igen, az megfizethetetlen. Használd egészséggel sokáig!
Naplózva
Christof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6731 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 22:58:44 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.04.19 vasárnap, 19:01:53
Igen, az megfizethetetlen. Használd egészséggel sokáig!
Amen!
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6732 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 18:45:21 »
Sziasztok! Tudom nem ide kellene de ezt többen olvassák. Eladó egy 170 ezer km-es V6 motor mindennel együtt 70 ezer Ft.A minden:motor,váltó, önindító,generátor, klíma kompr,katalizátor, kábel korbács, féltengelyek végül is a bölcsővel együtt ahogy ki lett véve.Ha valakit érdekel keressen akár privátban is.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6733 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 21:07:31 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2015.04.20 hétfő, 18:45:21
Sziasztok! Tudom nem ide kellene de ezt többen olvassák. Eladó egy 170 ezer km-es V6 motor mindennel együtt 70 ezer Ft.A minden:motor,váltó, önindító,generátor, klíma kompr,katalizátor, kábel korbács, féltengelyek végül is a bölcsővel együtt ahogy ki lett véve.Ha valakit érdekel keressen akár privátban is.
Jó ár. Én is most cseréltem motort, kb hasonló áron. Remélem, hamar találsz vevőt!
Naplózva
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6734 Dátum:
2015.05.01 péntek, 17:03:52 »
Hi !
Budapesten ki az aki mondeo 2,5v6-os motorokat szerel és álmából felkelve is tudja mi hol van benne ?
Az EGR szelepet pedig ott nem lelem ahol lennie kéne.
Nagyobb kép
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.01 péntek, 21:00:33 írta Hokusz
»
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Christof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6735 Dátum:
2015.05.01 péntek, 19:10:04 »
Nos! Sikerült a szellőző hibát felderíteni. A motortérből az utastérbe vezető kis vákumcsövecske van eltörve. A tűzfal előtt kb 20 centire. Szóval a javítás szinte kizárt. Az utastérben kiiktattam a kis vákumszelepet. Így szélvédőre nem fúj. Viszont nem fagy le a lábam. Valakinek van ebben tapasztalata? Mármint a szóban forgó csőcseréről?
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6736 Dátum:
2015.05.02 szombat, 02:29:31 »
Idézetet írta: Hokusz - 2015.05.01 péntek, 17:03:52
Hi !
Budapesten ki az aki mondeo 2,5v6-os motorokat szerel és álmából felkelve is tudja mi hol van benne ?
Az EGR szelepet pedig ott nem lelem ahol lennie kéne.
Nagyobb kép
Ahogy nézem ebből kiszerelték és ledugózták. Ha tudja így is károsanyag kibocsátást tekintetében amit kell tudnia, akkor ne foglalkozz vele, jó így is.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6737 Dátum:
2015.05.02 szombat, 12:37:52 »
Idézetet írta: thomyka - 2015.05.02 szombat, 02:29:31
Ahogy nézem ebből kiszerelték és ledugózták. Ha tudja így is károsanyag kibocsátást tekintetében amit kell tudnia, akkor ne foglalkozz vele, jó így is.
Ez szerintem gyári lezárás nem kiszerelés.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6738 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 05:50:42 »
Idézetet írta: Hokusz - 2015.05.02 szombat, 12:37:52
Ez szerintem gyári lezárás nem kiszerelés.
Ezt ugye nem komolyan írtad? Vagy Te tudsz valamit, amit mi nem? Volt olyan széria, ami EGR nélkül jött ki? Minden esetre azon nagyon meglepődnék. Ez egy egyszerű lemezes ledugózása az EGR helyének. Olcsó és bombabiztos. Van, aki ott hagyja, csak a lemezt rakja közé (mint én is). A lényeg, ne menjen a szutyok oda, ahová nagyon nem való.
Naplózva
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6739 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 07:26:00 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.05.03 vasárnap, 05:50:42
Ezt ugye nem komolyan írtad? Vagy Te tudsz valamit, amit mi nem? Volt olyan széria, ami EGR nélkül jött ki? Minden esetre azon nagyon meglepődnék. Ez egy egyszerű lemezes ledugózása az EGR helyének. Olcsó és bombabiztos. Van, aki ott hagyja, csak a lemezt rakja közé (mint én is). A lényeg, ne menjen a szutyok oda, ahová nagyon nem való.
Pedig de.
Nekem 2006 os évjárat, s szintén EGR nélküli. Igaz azon a ledugozáson van egy tartó lemez s azon valami amibe 2 kis cső megy, de maga a szívólyukba semmi sem megy.
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6740 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 08:28:34 »
Idézetet írta: Gegsite - 2015.05.03 vasárnap, 07:26:00
Pedig de.
Nekem 2006 os évjárat, s szintén EGR nélküli. Igaz azon a ledugozáson van egy tartó lemez s azon valami amibe 2 kis cső megy, de maga a szívólyukba semmi sem megy.
Ja, az enyém 2003 év végi, ép pont tegnap néztük, hogy az is ilyen.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6741 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 08:34:37 »
Még a végén kiderül, hogy rájöttek a gyárban, hogy ez az EGR egy zsákutca? Akkor elnézést kérek, mondjuk én csak az MK2-eseket ismerem, azokban még volt!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6742 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 08:44:43 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.05.03 vasárnap, 08:34:37
Még a végén kiderül, hogy rájöttek a gyárban, hogy ez az EGR egy zsákutca? Akkor elnézést kérek, mondjuk én csak az MK2-eseket ismerem, azokban még volt!
Abban nekem is
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6743 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 11:58:50 »
Csak az a fránya rángatás ne lenne 1000-es fordulaton! A fene egye meg!
Naplózva
Christof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6744 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 14:07:11 »
Üdv! Mostanába egy fura jelenség jött elő. Napi eső indításkor nehezen tudom fokozatba rakni a váltót. A biztonsági retesz működik. De P-ből D-be nehezen kattan. Az R és N közt szorul. Valamint egy nagy kattanás van a váltónál amikor sikerül a fokozatot kapcsolni. Olyan mint ha valami a váltókarhoz szorult volna de csak a napi első indításkor jelentkezik. A hőmérséklettel nem függ össze. Egyébként jól működik a váltó. Szépen kapcsolgat,nem maradnak ki fokozatok. Bár nagyot relatíve nagyot ránt amikor valamelyik fokozatba rakom. De a váltások puhák szinte fokozatmentes. Olaj kb 5000 kilométerrel ezelőtt lett cserélve.Teljesen random jelentkezik a tünet. Az autómata váltó topik eléggé halott azért itt próbálkozom. Valakinek tipp?
Naplózva
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6745 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 19:39:47 »
Nagyobb kép
Kezd a benzines motor magához térni.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.03 vasárnap, 19:52:10 írta Hokusz
»
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6746 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 11:45:15 »
Idézetet írta: Hokusz - 2015.05.03 vasárnap, 19:39:47
Nagyobb kép
Kezd a benzines motor magához térni.
Bővebben?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6747 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 13:03:50 »
Idézetet írta: Dávid - 2015.05.04 hétfő, 11:45:15
Bővebben?
ha kihagyjuk a hajtásláncot, nyerhetünk 40 lóerőt
Naplózva
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6748 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 16:29:44 »
Idézetet írta: Dávid - 2015.05.04 hétfő, 11:45:15
Bővebben?
Első méréskor csak 132 Le volt meg.Aztán egy két alkatrész csere.
Utána 150Le majd ismét egy alkatrész cseréje.
Most már 156Le de még mindig hiányzik 14.
Az a torpanás nem tetszik még a görbén amikor IMRC nyit.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.04 hétfő, 16:40:31 írta Hokusz
»
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6749 Dátum:
2015.05.05 kedd, 02:36:29 »
Idézetet írta: Hokusz - 2015.05.04 hétfő, 16:29:44
Első méréskor csak 132 Le volt meg.Aztán egy két alkatrész csere.
Utána 150Le majd ismét egy alkatrész cseréje.
Most már 156Le de még mindig hiányzik 14.
Az a torpanás nem tetszik még a görbén amikor IMRC nyit.
Hol történt a mérés? Miket kellett cserélni?
Az a kis nyomaték visszaesés mindegyik dyno eredményben látszik amik vannak a neten ezzel a motorral. Szerintem szükség lenne kicsit korábbi imrc nyitásra.
Tervezek majd elmenni teljesítmény mérésre, és akkor kiderül nálam mit mutat kiszerelt szelepsorral (érzésre alul nincs meg az a csúcs, ellenben hamarabb és visszaesés nélkül épül fel a nyomaték).
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
141
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ