Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:20:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217175 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #6900 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 20:08:42 »

Üdv.V6-osok!
Segítség kellene egy kedves budapesti ismerősnek,szenved a V6-al és mindenki csak le akarja húzni.Ki közületek aki vágja és van tapasztalata, ráadásként rá is nézne az autóra?köszi
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6901 Dátum: 2016.08.30 kedd, 09:46:39 »

Üdv.V6-osok!
Segítség kellene egy kedves budapesti ismerősnek,szenved a V6-al és mindenki csak le akarja húzni.Ki közületek aki vágja és van tapasztalata, ráadásként rá is nézne az autóra?köszi

Mi a baj az autóval konkrétan?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #6902 Dátum: 2016.08.30 kedd, 20:14:01 »

Mi a baj az autóval konkrétan?
Hidegen, tehát első indításkor beindul és rögtön le s áll, majd 2.,3. próbálkozásra indul el.Hibakód nincs, ki lett olvasva.köszi
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
braunzs
Vendég
« Új hozzászólás #6903 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 12:22:10 »

Sziasztok!
Vettem nemrégiben egy 2,5 literes V6 os mk2 mondeot. Még nem nagyon volt időm vele foglalkozni, mert csak 2 hét mulva leszek legközelebb otthon, csak tanácsra lenne szükségem. Két probléma áll fentt. Az első,hogy hirtelen gázadáskor fullad,dadog a motor kb 3000-3500 as fordulatig (az ereje is elmegy) utánna szépen húz ahogy kell. A másik probléma pedig, hogy 3.ba váltáskor reccsen egy nagyot a váltó. Ez a jelenség csak 3. Sebességfokozatba való kapcsoláskor történik. Első körben gyertya és gyujtó kábeleket cserélem ki, ha akkor sem lesz jó, akkor a trafot is. De ha továbbra is fennáll a dadogás akkor meg leszek lőve. Cheesy Nektek mi a véleményetek hol lehet a hiba?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6904 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 17:19:46 »

Sziasztok!
Vettem nemrégiben egy 2,5 literes V6 os mk2 mondeot. Még nem nagyon volt időm vele foglalkozni, mert csak 2 hét mulva leszek legközelebb otthon, csak tanácsra lenne szükségem. Két probléma áll fentt. Az első,hogy hirtelen gázadáskor fullad,dadog a motor kb 3000-3500 as fordulatig (az ereje is elmegy) utánna szépen húz ahogy kell. A másik probléma pedig, hogy 3.ba váltáskor reccsen egy nagyot a váltó. Ez a jelenség csak 3. Sebességfokozatba való kapcsoláskor történik. Első körben gyertya és gyujtó kábeleket cserélem ki, ha akkor sem lesz jó, akkor a trafot is. De ha továbbra is fennáll a dadogás akkor meg leszek lőve. Cheesy Nektek mi a véleményetek hol lehet a hiba?

Annak a cserének meg kell oldania a dolgot, eléggé tipikus tünet. Váltóban jó eséllyel a 3. fokozat szinkrongyűrűi vannak elkopva. Első körben a váltóolajat le kell szívni, benézni egy endoszkóppal -talán lehet látni valamit-, az olajban, ill. a váltóház alján jó eséllyel lesz valami fémforgács. Pontos diagnózis a váltó szétszedésével lehetséges.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
braunzs
Vendég
« Új hozzászólás #6905 Dátum: 2016.09.13 kedd, 09:17:58 »

Annak a cserének meg kell oldania a dolgot, eléggé tipikus tünet. Váltóban jó eséllyel a 3. fokozat szinkrongyűrűi vannak elkopva. Első körben a váltóolajat le kell szívni, benézni egy endoszkóppal -talán lehet látni valamit-, az olajban, ill. a váltóház alján jó eséllyel lesz valami fémforgács. Pontos diagnózis a váltó szétszedésével lehetséges.

Köszönöm a segítséget! Jövő hét végén nekiesünk! Smiley
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6906 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 00:12:16 »

Annak a cserének meg kell oldania a dolgot, eléggé tipikus tünet. Váltóban jó eséllyel a 3. fokozat szinkrongyűrűi vannak elkopva. Első körben a váltóolajat le kell szívni, benézni egy endoszkóppal -talán lehet látni valamit-, az olajban, ill. a váltóház alján jó eséllyel lesz valami fémforgács. Pontos diagnózis a váltó szétszedésével lehetséges.

Vagy fals levegő: Első körben vákuum csövek ellenőrzése, ha mind jó, szívósor tömítések cseréje.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6907 Dátum: 2017.02.21 kedd, 09:33:42 »

Sziasztok. Egy barátom szeretne venni egy 2.5 v6-os kombi mondeot manuális váltóval. Vannak igényei: aut. klíma, első szélvédő fűtés, tempomat, ülésfűtés. A mostani autója is ilyen csak sajnos belerongyoltak csak alkatrésznek lesz jó. Ha valaki gondolkodik ilyen mondeo eladásán, vagy tud valaki ilyet, kérem értesítsen.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Cougar2.5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #6908 Dátum: 2017.03.07 kedd, 22:44:46 »

Sziasztok szeretnék segítséget kérni van egy Cougar 2.5 V6 az lenne. A problémám hogy agyon magas a fogyasztásaa ami azt jelenti hogy gyárilag kb 12-14 körül van ehhez képest az enyém 20-25 ami rettentő sok ez még nem is annyira gáz mert ezt még tudnánk orvosolni de és ebben kérek segítséget kb olyan 3-5km után olyat csinál hogy elkezdi az alapjáraton rángatni  föl le ha megállok a rendőr lámpánál  és le áll újra indítom megint lámpa megint leál úgy tudom orvosolni hogy ne álljon le ha a gázon tartom a lábam és nem engedem a fordulatot 1000 alá  hozzá teszem a co érték nagyon magas amik eddig cseréltünk 2 lambda ujjak  alapjáratálitó ez is uj vákum szolenoid  bemérve egr  légtömegmérő pillangó szelep már nem tudjuk a szerelővel hogy mi lehet a hiba  mert gondoljuk hogy a nagy fogyasztás  a hiba miat vann  csak épp nem találjuk hogy mi az  remélem hogy tud segíteni valaki előre is köszönöm
Naplózva
Cougar2.5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #6909 Dátum: 2017.03.08 szerda, 23:41:18 »

 már minden csövet minden vezetéket le tisztitottunk át néztük  a motor az úgy kegyet mint egy svájci óra  nem tudjuk lehet hogy a lambda szonda rossz hiába új  szerzek valahonnan gyárit háta megjavul ha nem akkor megy a bontóba :-( mert kezdem elveszíteni a türelmem
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 13:52:50 írta Zsolteey » Naplózva
Cougar2.5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #6910 Dátum: 2017.03.09 csütörtök, 16:27:50 »

 Ok egy T számot kérhetek  mostmár csak őbenne lesz minden remények. És köszönöm a segítséget
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 13:46:48 írta Zsolteey » Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6911 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 13:23:55 »

Tisztelt Kollegák!

Az autó MK-II 1998-as 2.5 V6 benzines és a következő a probléma: a magasnyomású szervócső végén levő hollandert szeretném beszerezni mert szivárog, de nem találom a keresett cikket az alkatrész forgalmazóknál, ha valaki tudna segíteni egy linkkel, hogy meg tudjam rendelni annak hálásan megköszönném.
Továbbá a szervószivattyún lévő magasnyomású csatlakozó végén lévő hollander megegyezik-e az előbb emlitett hollanderrel? Ott is van egy kis szivárgás. Esetleg lenne valakinek eladó csatlakozója kompletten amelybe a magasnyomású csövet csatlakoztatjuk a keresett hollanderrel.

Előre is köszönettel: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6912 Dátum: 2017.07.08 szombat, 16:03:35 »

Tisztelt Kollegák!

Az autó MK-II 1998-as 2.5 V6 benzines és a következő a probléma: a magasnyomású szervócső végén levő hollandert szeretném beszerezni mert szivárog, de nem találom a keresett cikket az alkatrész forgalmazóknál, ha valaki tudna segíteni egy linkkel, hogy meg tudjam rendelni annak hálásan megköszönném.
Továbbá a szervószivattyún lévő magasnyomású csatlakozó végén lévő hollander megegyezik-e az előbb emlitett hollanderrel? Ott is van egy kis szivárgás. Esetleg lenne valakinek eladó csatlakozója kompletten amelybe a magasnyomású csövet csatlakoztatjuk a keresett hollanderrel.

Előre is köszönettel: László


Én is ezzel a problémával küzdök. Nekem a szerelő azt mondja, hogy hiába cseréljük a hollandert, mert maga a magasnyomású cső vége a rossz, és nem lehet jobban összehúzni a hollanderrel. Valami kúpos végződése van ami már az első összeszereléskor leszűkül és később lötyög, de a hollander szivattyún felütközése miatt nem lehet jobban ráhúzni.. Vajon cserélni kellene a komplett csövet?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6913 Dátum: 2017.07.08 szombat, 17:03:31 »

Én is ezzel a problémával küzdök. Nekem a szerelő azt mondja, hogy hiába cseréljük a hollandert, mert maga a magasnyomású cső vége a rossz, és nem lehet jobban összehúzni a hollanderrel. Valami kúpos végződése van ami már az első összeszereléskor leszűkül és később lötyög, de a hollander szivattyún felütközése miatt nem lehet jobban ráhúzni.. Vajon cserélni kellene a komplett csövet?

Update:

Egy másik ugyanilyen hollander csatlakozóval és némi átalakítással meg egy közdarabbal valahogy meg tudja oldani a szerelő. Ha elkészült tudok mondani több részletet.
Egyébként ez egyben van, 1 db csatlakozást kell keresni, hétfőn felhívok pár alkatrészkereskedőt, remélem lesz ilyen és 1-2 napon belül át is vehető..
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6914 Dátum: 2017.07.09 vasárnap, 17:25:32 »

Update:

Egy másik ugyanilyen hollander csatlakozóval és némi átalakítással meg egy közdarabbal valahogy meg tudja oldani a szerelő. Ha elkészült tudok mondani több részletet.
Egyébként ez egyben van, 1 db csatlakozást kell keresni, hétfőn felhívok pár alkatrészkereskedőt, remélem lesz ilyen és 1-2 napon belül át is vehető..

Tévedés, a cső végén a kúpnak nem kell teljesen beérnie, a kúp kialakitása csak arra szolgál, hogy a hollandert a csőre könnyen rá tudjuk pattintani. A tömitést a hollanderen lévő teflon tömités végzi + a benne lévő gumigyürü., a hollandert teljesen be kell tekerni a pereméig és kész. A hátránya, hogy ha mégegyszer széttekerjük, akkor újra nem fog tömiteni és elindul a szivárgás. A szervószivattyuhoz ugyanilyen hollander csatlakozik. A hollandert le kel vágni, rápattintani az újat és kész. A csövön horonyban elhelyezkedő kis sárga gyürüt is el kell távolitani a csőről, az új hollanderben  ez is benne van. Érdemes egyszerre mind a kettőt kicserélni. Én most cseréltem.

https://cromax.hu/futomu_kormanymu/kormany_mechanika_hidraulika/szervocso_es_alkatreszei/szervocso_hollandi_anya_ford_12018


https://cromax.hu/futomu_kormanymu/kormany_mechanika_hidraulika/szervocso_es_alkatreszei/szervocso_hollandi_anya_ford_12018

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6915 Dátum: 2017.07.09 vasárnap, 17:40:36 »

Még megjegyzem én még 2291 Ft.-ért kaptam a hollandert a Cromaxtól a száma: 92150251. Most ilyet nem találok, pedig ez sokkal olcsób kb. két hete rendeltem. Érdemes rájuk kérdezni hollander ügyben.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6916 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 07:02:46 »

Még megjegyzem én még 2291 Ft.-ért kaptam a hollandert a Cromaxtól a száma: 92150251. Most ilyet nem találok, pedig ez sokkal olcsób kb. két hete rendeltem. Érdemes rájuk kérdezni hollander ügyben.

Üdv: László

Köszi szépen a részletes választ! Jól jött most nagyon ez az információ!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6917 Dátum: 2017.07.11 kedd, 16:07:24 »

Tévedés, a cső végén a kúpnak nem kell teljesen beérnie, a kúp kialakitása csak arra szolgál, hogy a hollandert a csőre könnyen rá tudjuk pattintani. A tömitést a hollanderen lévő teflon tömités végzi + a benne lévő gumigyürü., a hollandert teljesen be kell tekerni a pereméig és kész. A hátránya, hogy ha mégegyszer széttekerjük, akkor újra nem fog tömiteni és elindul a szivárgás. A szervószivattyuhoz ugyanilyen hollander csatlakozik. A hollandert le kel vágni, rápattintani az újat és kész. A csövön horonyban elhelyezkedő kis sárga gyürüt is el kell távolitani a csőről, az új hollanderben  ez is benne van. Érdemes egyszerre mind a kettőt kicserélni. Én most cseréltem.

https://cromax.hu/futomu_kormanymu/kormany_mechanika_hidraulika/szervocso_es_alkatreszei/szervocso_hollandi_anya_ford_12018


https://cromax.hu/futomu_kormanymu/kormany_mechanika_hidraulika/szervocso_es_alkatreszei/szervocso_hollandi_anya_ford_12018

Üdv: László


A levágáshoz van valami trükk? Nagyon vékony a cső, flex simán belevágna. Kezdjük meg flexszel és utána fűrész?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6918 Dátum: 2017.07.11 kedd, 17:02:59 »

A levágáshoz van valami trükk? Nagyon vékony a cső, flex simán belevágna. Kezdjük meg flexszel és utána fűrész?

Mi flexel kis koronggal vágtuk hosszában le, vigyázni kell, nem kell teljesen átvágni , két horonyt kell vágni és utána csavarhúzó félével a bevágásoknál ami még fogja el lehet törni. Semmi probléma nem adódott. De lehet fűrésszel is csak úgy tovább tart. Jó munkát.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6919 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 11:38:00 »

Mi flexel kis koronggal vágtuk hosszában le, vigyázni kell, nem kell teljesen átvágni , két horonyt kell vágni és utána csavarhúzó félével a bevágásoknál ami még fogja el lehet törni. Semmi probléma nem adódott. De lehet fűrésszel is csak úgy tovább tart. Jó munkát.

Üdv: László

Köszi, tényleg sima ügy, könnyen viszi a fűrész szerencsére. Az alsó fitting a kormányműnél mára maradt. Bár az nem szokott szivárogni, de ha már szét van szedve azt is cserélem. Az is aluminium hollandi ugye?

Hány liter olaj kell bele?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6920 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 15:07:05 »

Köszi, tényleg sima ügy, könnyen viszi a fűrész szerencsére. Az alsó fitting a kormányműnél mára maradt. Bár az nem szokott szivárogni, de ha már szét van szedve azt is cserélem. Az is aluminium hollandi ugye?

Hány liter olaj kell bele?

A kormányműnél vagy a szervószivattyunál? A kormányműnél nem tudom, a szervó szívattyuba ugyanaz a hollander csatlakozik.
Kb. 0,9 l , fel kell önteni és magától kilégteleniti magát ha a kormányt tekergetjük.

Üdv. László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6921 Dátum: 2017.07.14 péntek, 00:13:24 »

A kormányműnél vagy a szervószivattyunál? A kormányműnél nem tudom, a szervó szívattyuba ugyanaz a hollander csatlakozik.
Kb. 0,9 l , fel kell önteni és magától kilégteleniti magát ha a kormányt tekergetjük.

Üdv. László

A kormánymű felőli vég le és felcsatlakoztatása még nagyobb horror mint a cső kiszerelése majd visszafűzése a motor mögött.. Utóbbi sem kis kínlódás, de most az alsó hollandi rákapatása lehetetlennek tűnik.. Meg ne próbálja senki lekötni alul és kiszedni a csövet úgy hogy a motor a helyén van. Csak a felső két hollandit érdemes cserélni a szivattyúnál, ott a helyén kell megoldani. Alul különben sem szokott ereszteni, hiba volt szétszedni. Semmilyen irányból nem lehet hozzáférni. A kerék felől esélyes egy hajlított villáskulccsal negyedfordulatokat forgatni, miközben valaki más egy másik résből alulról próbálkozik a megfelelő szögben a kormányművön a furatba illeszteni, tartani a hollandit (na ez a kihívás). Nekünk ez ma 2 óra alatt sem sikerült, majd talán holnap.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.15 szombat, 00:38:33 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6922 Dátum: 2017.07.14 péntek, 11:39:14 »

A kormánymű felőli vég le és felcsatlakoztatása még nagyobb horror mint a cső kiszerelése majd visszafűzése a motor mögött.. Utóbbi sem kis kínlódás, de most az alsó hollandi rákapatása lehetetlennek tűnik.. Meg ne próbálja senki lekötni alul és kiszedni a csövet úgy hogy a motor a helyén van. Csak a felső két hollandit érdemes cserélni a szivattyúnál, ott a helyén kell megoldani. Alul különben sem szokott ereszteni, hiba volt szétszedni. Semmilyen irányból nem lehet hozzáférni. A kerék felől esélyes egy hajlított villáskulccsal negyedfordulatokat forgatni, miközben valaki más egy másik résből alulról próbálkozik a megfelelő szögben a kormányművön a furatba illeszteni, tartani a hollandit (na ez a kihívás). Nekünk ez ma 2 óra alatt sem sikerült, majd talán holnap. Ha nem, akkor megyek nyaralni szervo nélkül. Vajon a szivattyú meghal olaj nélkül? Vagy felhevül annyira hogy veszélyeztesse a motort?

Milyen szerencse ezek után, hogy tavaly a nagyszervíznél lecserélték nekem a legtöbb csövet, úgyse volt benne a motor pár hétig a kasztniban... xD Na jó, nem is volt olcsó mulatság.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Cougar2.5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #6923 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 02:10:36 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni az van hogy nagyon hamar el éri a hütőfojadék az üzemi hőmérsékletet ami azt jelenti hogy kb 1-2 km után már 88 fok nem forralja fel mert a centi be kapcsol szerencsére de azért idegesít hogy mitől lehet először azt hittem hogy mert nagyon meleg van de mikor voltak az esős hűvösebb idők akkor is ugyan olyan hamar elérte  Ja és néztem a víz csöveket aminek hideg ennek kéne lennie az is forró lehet hogy vízköves a rendszer csak nem tudom hogy mitől mert télen nyáron cserélek benne folyadékot hálás lennék ha segítene valaki mert nem szeretném ha hengerfejes lenne
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6924 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 08:09:19 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni az van hogy nagyon hamar el éri a hütőfojadék az üzemi hőmérsékletet ami azt jelenti hogy kb 1-2 km után már 88 fok nem forralja fel mert a centi be kapcsol szerencsére de azért idegesít hogy mitől lehet először azt hittem hogy mert nagyon meleg van de mikor voltak az esős hűvösebb idők akkor is ugyan olyan hamar elérte  Ja és néztem a víz csöveket aminek hideg ennek kéne lennie az is forró lehet hogy vízköves a rendszer csak nem tudom hogy mitől mert télen nyáron cserélek benne folyadékot hálás lennék ha segítene valaki mert nem szeretném ha hengerfejes lenne


A hűtő melegszik? Eljut bele a meleg víz?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Cougar2.5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #6925 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 11:13:47 »

A hűtő melegszik? Eljut bele a meleg víz?
.   Azt még nem néztem de gondolom hogy el mert a ventilátor be kapcsol és visza hűti szerintem olyan 95 foknál nem tudom lehet a termosztát vagy jel adó rosz
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6926 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 11:23:02 »

.   Azt még nem néztem de gondolom hogy el mert a ventilátor be kapcsol és visza hűti szerintem olyan 95 foknál nem tudom lehet a termosztát vagy jel adó rosz

A ventilátort a hőjeladó kapcsolja be. Szerintem az nálad is egy házban van a termosztáttal vagyis a kis vízkörben van. Így ha felmelegszik a víz, már kapcsol is a venti.
Bár, ha a venti visszahűti a vizet, akkor szinte biztos, hogy eljut oda is.
Ebben az esetben jó eséllyel retkes / vízköves a hűtőd és nem tud elég hőt leadni.
Hasonló problémám van nekem is. Már körbejártam a témát és neki kell állnom egy hűtőkör takarításnak.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Cougar2.5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #6927 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 14:22:10 »

A ventilátort a hőjeladó kapcsolja be. Szerintem az nálad is egy házban van a termosztáttal vagyis a kis vízkörben van. Így ha felmelegszik a víz, már kapcsol is a venti.
Bár, ha a venti visszahűti a vizet, akkor szinte biztos, hogy eljut oda is.
Ebben az esetben jó eséllyel retkes / vízköves a hűtőd és nem tud elég hőt leadni.
Hasonló problémám van nekem is. Már körbejártam a témát és neki kell állnom egy hűtőkör takarításnak.
kösz a válasz már csak 1 kérdés azt hogy tudom meg oldani az addig tiszta hogy le engedem a fojadékot de utánna hogyan tovább van valami vízkőoldó vagy csak simán át kell öbliteni és mi van akkor ha maga a hűtő rendszer van elkoszolódva azt is ugyan úgy öblöt sem át csak azért kérdezem mert még nem csináltam ilyet
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6928 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 14:59:04 »

kösz a válasz már csak 1 kérdés azt hogy tudom meg oldani az addig tiszta hogy le engedem a fojadékot de utánna hogyan tovább van valami vízkőoldó vagy csak simán át kell öbliteni és mi van akkor ha maga a hűtő rendszer van elkoszolódva azt is ugyan úgy öblöt sem át csak azért kérdezem mert még nem csináltam ilyet

Nos, amit nekem javasoltak / én így csinálom.

1. Hűtőfolyadék leereszt a hűtő alján lévő csavarral. Így távozik a legtöbb.
2. Termosztát kivesz.
3. Trisó 5-10%-os  oldatával feltölt a rendszer, járat 10 percet.
4. Kihűlés után leereszt.
5. Ecet 5%os oldatával feltölt a rendszer, járat 20 percet.
6. Kihűlés után leereszt.
7. Desztvizzel vagy csapvízzel feltölt a rendszer, járat 5 percet.
8. Kihűlés után leereszt. Ha ez a víz még koszos, akkor a 7. pont ismétlése addig, amig tiszta nem lesz a leeresztett víz.
    Ez kiváltható egy slaggal is, folyamatosan eresztve a rendszerbe a vizet, nyitott leeresztő csavarral.
9. Ha már tiszta a víz termosztát visszaszerel
10. Feltölt a rendszert fagyálló és desztillált víz keverékével.
11. Örül

FONTOS!!! MÉG NEM CSINÁLTAM MEG, TEHÁT SEMMILYEN FELELŐSSÉGET NEM VÁLLALOK A DOLOGÉRT!!!

Ha valami bibi van a dologban, várom a meglátásokat.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6929 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 15:42:21 »

Jah és még valami!

Nem árt a hűtőt kívülről is takarítani.
Az apró lamellákban megbúvó kosz szintén rontja a hatásfokot.
Érdemes magasnyomásúval átmosni a hűtőt.
Nem túl közelről, mert a nagy nyomás könnyen elhajlítja a lamellákat.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Cougar2.5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #6930 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 19:09:56 »

Jah és még valami!

Nem árt a hűtőt kívülről is takarítani.
Az apró lamellákban megbúvó kosz szintén rontja a hatásfokot.
Érdemes magasnyomásúval átmosni a hűtőt.
Nem túl közelről, mert a nagy nyomás könnyen elhajlítja a lamellákat.
örök hálám a részletes leirásért a hétvégi móka meglesz mégegyszer köszönöm
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6931 Dátum: 2017.07.21 péntek, 08:19:17 »

örök hálám a részletes leirásért a hétvégi móka meglesz mégegyszer köszönöm

nm

azért számolj be az eredményről, lassan nekem is meg kell csinálnom
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Cougar2.5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #6932 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 11:05:51 »

nm

azért számolj be az eredményről, lassan nekem is meg kell csinálnom
Hali tegnap túl estem a tisztitáson igaz hogy nem úgy ahogy le írtad pár lépést ki hagytam mint például a szagos átöblitést ezt nehéz lett volna meg oldanom :-) vettem inkább tisztító adalékot + 15 liter fagyállót  nagyon sok retek ki jött belőle mé majd 1x meg kell ismételnem de megéri nem csak azért mer nem melegíti a vizet hanem kb 2 literrel kevesebb a fodyasztásom a műszer szerint eddig 14 volt most 11-12 között van a második tisztitásnál mennem kell 100 km ert a teljes tisztítás érdekében a víz kb 10 perc után volt középen a mutató az 80-88 fok és ez tegnap volt a nagy melegben úgy hogy mindent összevetve jól sikerült és ezt neked köszönhetem mer eszembe nem jutott volna hogy lehet ilyet csinálni :-)  ez az adalék neve SCT Mannol9965 ez 325ml de 10 liter hez elég az 2 tisztítás
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6933 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 12:04:55 »

Hali tegnap túl estem a tisztitáson igaz hogy nem úgy ahogy le írtad pár lépést ki hagytam mint például a szagos átöblitést ezt nehéz lett volna meg oldanom :-) vettem inkább tisztító adalékot + 15 liter fagyállót  nagyon sok retek ki jött belőle mé majd 1x meg kell ismételnem de megéri nem csak azért mer nem melegíti a vizet hanem kb 2 literrel kevesebb a fodyasztásom a műszer szerint eddig 14 volt most 11-12 között van a második tisztitásnál mennem kell 100 km ert a teljes tisztítás érdekében a víz kb 10 perc után volt középen a mutató az 80-88 fok és ez tegnap volt a nagy melegben úgy hogy mindent összevetve jól sikerült és ezt neked köszönhetem mer eszembe nem jutott volna hogy lehet ilyet csinálni :-)  ez az adalék neve SCT Mannol9965 ez 325ml de 10 liter hez elég az 2 tisztítás

Na, örülök neki  nyes
Akkor én is igyexem időt keríteni rá.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
rajtattoo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #6934 Dátum: 2017.09.30 szombat, 20:13:08 »

Sziasztok!
Egy mk1 v6-om van 94 évj autómata 4 sebességes.
Sajnos a  napokban csinálta a gondját ,menet közben be tette magát szervíz üzembe vagy a jó ég tudja mibe de csak harmadik sebesség volt és más semmi  hátramenet sem.
Váltó gondra gyanakodtunk elvittem a szervízbe és ott úgy döntött működni fog,-váltó hiba kilőve!
Azt mondták elektromos a gond ,- néha vagy zárlat vagy kontakt hiba van és ilyenkor produkálja a marhaságait .
Sajnos most áll a motortéri kábelköteg erősen töredezett ,úgy döntöttem kicserélem HÁTHA!
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6935 Dátum: 2017.10.02 hétfő, 17:48:37 »

Sziasztok!
Egy mk1 v6-om van 94 évj autómata 4 sebességes.
Sajnos a  napokban csinálta a gondját ,menet közben be tette magát szervíz üzembe vagy a jó ég tudja mibe de csak harmadik sebesség volt és más semmi  hátramenet sem.
Váltó gondra gyanakodtunk elvittem a szervízbe és ott úgy döntött működni fog,-váltó hiba kilőve!
Azt mondták elektromos a gond ,- néha vagy zárlat vagy kontakt hiba van és ilyenkor produkálja a marhaságait .
Sajnos most áll a motortéri kábelköteg erősen töredezett ,úgy döntöttem kicserélem HÁTHA!


Biztos lehet, hogy elektromos hiba, le kell ellenőrizni az ECU-tól a váltóig  a vezetékeket , ha kicseréled kábelköteget és jó lesz, akkor biztos vezetékzárlat volt valahol. Nekem az ECU adta meg magát és hasonlót produkált mint a tied . Az ECU vezérli a váltó elektromos mágnesszelepek tömbjét (solenoid tömb), reméljük, hogy ott nincs hiba.

Lehet, hogy a tiedben is ilyen van, akkor érdemes tanulmányozni.

Üdv: László
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.03 kedd, 11:23:25 írta Scratch » Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #6936 Dátum: 2017.11.03 péntek, 16:22:10 »

Sziasztok!
Rég jártam erre, mert szerencsére nem volt rá szükség
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #6937 Dátum: 2017.11.03 péntek, 16:24:44 »

A
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #6938 Dátum: 2017.11.03 péntek, 16:30:50 »

Na még egyszer!

Sziasztok!
Rég jártam erre, mert szerencsére nem volt rá szükség.
Most viszont nagy az én bánatom!
Szeretett mondeom minden előzmény nélkül megállt alattam.
A szerelő azt mondja halvány lila dunsztja sincs mi baja. Szikra van, AC felhúz mégsem indul.
Olyan hozzáértoőt keresek aki nem riad meg egy 22 éves V6-tól. Jó lenne ha a XVII. kerúlet közelében lenne.
Köszönöm!
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #6939 Dátum: 2017.11.16 csütörtök, 18:42:27 »

Na még egyszer!

Sziasztok!
Rég jártam erre, mert szerencsére nem volt rá szükség.
Most viszont nagy az én bánatom!
Szeretett m minden előzmény nélkül megállt alattam.
A szerelő azt mondja halvány lila dunsztja sincs mi baja. Szikra van, AC felhúz mégsem indul.
Olyan hozzáértoőt keresek aki nem riad meg egy 22 éves V6-tól. Jó lenne ha a XVII. kerúlet közelében lenne.
Köszönöm!


Körül néztem a Net-en és ezt találtam:

http://dl650.info/gyik-mainmenu/21-dl650faq/55-ha-a-motor-nem-indul

Nekem a főtengely jeladó gyanús  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #6940 Dátum: 2017.11.18 szombat, 09:16:24 »

Körül néztem a Net-en és ezt találtam:

http://dl650.info/gyik-mainmenu/21-dl650faq/55-ha-a-motor-nem-indul

Nekem a főtengely jeladó gyanús  wave
Köszönöm szépen!
Az immo volt a ludas úgyhogy kitépésre kerül
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #6941 Dátum: 2017.11.18 szombat, 17:39:07 »

Köszönöm szépen!
Az immo volt a ludas úgyhogy kitépésre kerül

Egy tanulság mások számára.  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #6942 Dátum: 2017.11.18 szombat, 19:47:24 »

 
Egy tanulság mások számára.  wave
worship
 wave
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #6943 Dátum: 2018.01.09 kedd, 12:21:09 »

Sziasztok!
Tud valaki segíteni, hogy automatához milyen motortartó gumibakokat válasszak!?
Kipufogó, flexicső csere lesz megint, kb 2 évet bírt, de szeretném a motortartó gumibakokat is cseréltetni, gondolom köze van a flexicső elrepedéséhez, de a shop-ban fel van tüntetve, hogy "kézi kapcsolású váltó", így nem mertem betenni a kosárba...
Az alábbi webáruházban szeretnék rendelni, megköszönném, ha segítene valaki, hogy automatához melyik motortartók passzolnak.
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford/mondeo/mondeo_ii_turnier_bnp_1996_08_2000_09/5829/auto_motor_alkatreszek_tomitesek/motortarto_gumibak/osszes_termek/-_1
Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6944 Dátum: 2018.01.09 kedd, 12:58:00 »

Sziasztok!
Tud valaki segíteni, hogy automatához milyen motortartó gumibakokat válasszak!?
Kipufogó, flexicső csere lesz megint, kb 2 évet bírt, de szeretném a motortartó gumibakokat is cseréltetni, gondolom köze van a flexicső elrepedéséhez, de a shop-ban fel van tüntetve, hogy "kézi kapcsolású váltó", így nem mertem betenni a kosárba...
Az alábbi webáruházban szeretnék rendelni, megköszönném, ha segítene valaki, hogy automatához melyik motortartók passzolnak.
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford/mondeo/mondeo_ii_turnier_bnp_1996_08_2000_09/5829/auto_motor_alkatreszek_tomitesek/motortarto_gumibak/osszes_termek/-_1

Ezekkel a bakokkal mindig csak a baj van Cheesy Próbálj meg róla egy képet lőni, aztán a Cromax-nál meg lehet nézni, hogy melyik lesz az. Ott van pl. ilyen fajta (mondjuk ez elvileg az első), úgy néz ki ennek lehet külön csak a belét is venni, de ezt már hátsónak írják. Sz'al kell egy kép a mostaniról, annak alapján keresni.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6945 Dátum: 2018.01.09 kedd, 17:53:48 »

Sziasztok!
Tud valaki segíteni, hogy automatához milyen motortartó gumibakokat válasszak!?
Kipufogó, flexicső csere lesz megint, kb 2 évet bírt, de szeretném a motortartó gumibakokat is cseréltetni, gondolom köze van a flexicső elrepedéséhez, de a shop-ban fel van tüntetve, hogy "kézi kapcsolású váltó", így nem mertem betenni a kosárba...
Az alábbi webáruházban szeretnék rendelni, megköszönném, ha segítene valaki, hogy automatához melyik motortartók passzolnak.
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford/mondeo/mondeo_ii_turnier_bnp_1996_08_2000_09/5829/auto_motor_alkatreszek_tomitesek/motortarto_gumibak/osszes_termek/-_1

A V6 motoroknál főleg az első motortartó bak megy tönkre, általában elég ezt kicserélni. Előbb meg kell nézni, hogy hirtelen gázadásra mennyire emelkedik meg a motor eleje. Ha nagyon akkor biztos, hogy az első. Nagyon drága az új alkatrész, el kel menni egy Ford bontóba és ott kell venni. Én anno 5000 Ft.-ért vettem egyet 30-40 ezer helyett és azóta is jó. Szemrevételezéssel meg lehet állapítani, hogy jó-e. Amiket néztél az nem belevaló.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6946 Dátum: 2018.01.09 kedd, 18:57:11 »

A V6 motoroknál főleg az első motortartó bak megy tönkre, általában elég ezt kicserélni. Előbb meg kell nézni, hogy hirtelen gázadásra mennyire emelkedik meg a motor eleje. Ha nagyon akkor biztos, hogy az első. Nagyon drága az új alkatrész, el kel menni egy Ford bontóba és ott kell venni. Én anno 5000 Ft.-ért vettem egyet 30-40 ezer helyett és azóta is jó. Szemrevételezéssel meg lehet állapítani, hogy jó-e. Amiket néztél az nem belevaló.

Üdv: László

Drágaságot megerősítem, másfél éve teljes motortéri nagyjavítás során nem cserélték ki, mert csak gyárit tudtak volna szerezni, valami 190ezer környéki áron.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #6947 Dátum: 2018.01.09 kedd, 19:32:10 »

Sziasztok!
Tud valaki segíteni, hogy automatához milyen motortartó gumibakokat válasszak!?
Kipufogó, flexicső csere lesz megint, kb 2 évet bírt, de szeretném a motortartó gumibakokat is cseréltetni, gondolom köze van a flexicső elrepedéséhez, de a shop-ban fel van tüntetve, hogy "kézi kapcsolású váltó", így nem mertem betenni a kosárba...
Az alábbi webáruházban szeretnék rendelni, megköszönném, ha segítene valaki, hogy automatához melyik motortartók passzolnak.
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford/mondeo/mondeo_ii_turnier_bnp_1996_08_2000_09/5829/auto_motor_alkatreszek_tomitesek/motortarto_gumibak/osszes_termek/-_1
https://ford.7zap.com/hu/car/98/no/0/2292/18270/80006/#4
Szerintem itt megtalálod a választ.
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.09 kedd, 19:37:42 írta Hanko77 » Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6948 Dátum: 2018.01.09 kedd, 20:38:26 »


Klafa kis oldal Smiley Jól érzem, hogy a D18 a dízel, ZH a 4-hengeres benzin, az MP25 a V6-os motort jelöli, ill. az MTX75 a manuális váltót, a CD4E pedig az automatát?
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #6949 Dátum: 2018.01.09 kedd, 21:54:51 »

Klafa kis oldal Smiley Jól érzem, hogy a D18 a dízel, ZH a 4-hengeres benzin, az MP25 a V6-os motort jelöli, ill. az MTX75 a manuális váltót, a CD4E pedig az automatát?

Szerintem jól érzed. Sok apróságot sikerült itt beazonosítani cikkszám alapján.
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.