Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:00:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
133
134
135
136
137
138
139
[
140
]
141
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217030 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
BéciV6
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
V6 24V
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6950 Dátum:
2018.01.09 kedd, 22:59:42 »
Köszönöm a segítséget!
Kb,5 éve lett cserélve az első motortartó.
Gázadásra nem látni, hogy nagyon mozogna a motor, semmi extra.
Szerelő szerint a flexicső "***", nem gyári, eredeti.
Régen, rengeteget kirándultam földes utakon, részeredménye volt, hogy a flexicső "kirojtosodott", elszakadt.
Akkor, hirtelen nem találtunk hozzá, így került a választás, valami után gyártott csőre, ami, ha jól emlékszem, 2cm-rel rövidebb, mint az eredeti köz.
A régi, levágott fexicső két vége fent maradt, így passzolt a rövidebb cső, már 2x lett cserélve, utóbb az egész kipufogórendszerrel együtt.
Amúgy, kezd a tököm tele lenni, hogy a világ minden tájáról kell összevadászni az alkatrészeket
Múltkor a vízpumpa szívatott, komplett szerettem volna cserélni, mert a "házból" kimozdult az a fényes, tölcsérszerűség de sehol nincs, még bontva sem találtam, így az a része javítva lett.
Lambdaszondák is cserélve lettek, abból is csak jófajtára, de a gép szerint nem látja vagy nem kommunikál a hátsóval.
Bedobta a vészmódot az automata, össze-vissza rángatott, ha úgy gondolta... , 2 szaki is azt mondta, hogy 300e a javítás mert ez a probléma, meg az a gond..
Rendeltem egy váltó pozíció érzékelőt Amerikából, egy sebességjeladót, Törökországból és láss csodát, minden ok.
Tapasztalatból mondom, hogy 14 szerelő és szerviz után, elkeseredtem mert elég nagy volt a sötétség a mondeo v6-al kapcsolatban.
Konkrétan, többet tudtam minden porcikájáról, mint a szerelők...
Pár éve, találtam egy becsületes szakembert, aki foglalkozik vele, mert nagyon a szívemen viselem a mondit, a család is szereti.
Többet fordítottam rá, mint a piaci értéke, de még nem az igazi..
Naplózva
V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6951 Dátum:
2018.01.10 szerda, 16:47:51 »
Sajnos ugyanazok a tapasztalatok a 2.5 V6-os motorral szerelt autóról, mint neked,nagyon kevesen értenek hozzá és a javításnál nagyon észnél kell lenni másképp több százezer forintot legombolnak az emberről és a konkrét hiba megmarad. A vízpumpa hibája nálam is ugyanaz volt, nekem még tudtak hozatni egy komplettet külföldről. A sebváltó nekem is megbolondult, a szakszerviz és minden szerelő azt mondta, hogy a sebváltó a hibás, nekem kellet a valós hibát megtalálni, ami motorvezérlő hiba volt, hiába újították volna fel több százezerért a sebváltót, egy bontott ECU csere után azóta is tökéletesen működik és a költség max. 15 ezer volt. Tehát a legtöbbször magunkra vagyunk utalva és nekünk nem mindegy, hogy mennyit költünk rá. Amúgy úgy látom egyforma autónk van.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
BéciV6
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
V6 24V
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6952 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 16:23:04 »
Az ECU-ban van az inmobi, vagy semmi köze hozzá?
Gondolkodtam, hogy megpróbálom egy másik ecu- val, hátha.
Furcsa, hogy 100km autópálya után, városi araszolásnál, teljesen erőtlen, vagy hörög, vagy lepadlózom, akkor ordít. Hazafelé meg mintha kicserélték volna, alig érek a gázpedálhoz és 160.
A hátsó, új lambdaszondával nem kommunikál, a gép szerint..
Az automata váltó, részben tökéletes lett, bár a probléma előtt is szépen tette a dolgát, viszont egy furcsa jelnséget produkál.
Alacsony fokozatokban leforog rendesen, de ahogy eléri a160-at, (ez a bűvös szám) úgy elkezdi az apró rángaásokat és egy idő után bevillan az on/off egy "fokozat eltűnik", félre áll, gyújtást levesz, 1 perc pihenő, és minden ok.
160 alatt használom, akkor hibátlan, igaz 215e km-en áll az óra, így nem gondolom, hogy a váltó lenne a lúdas.
Naplózva
V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6953 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 17:57:15 »
Idézetet írta: BéciV6 - 2018.01.11 csütörtök, 16:23:04
Az ECU-ban van az inmobi, vagy semmi köze hozzá?
Gondolkodtam, hogy megpróbálom egy másik ecu- val, hátha.
Furcsa, hogy 100km autópálya után, városi araszolásnál, teljesen erőtlen, vagy hörög, vagy lepadlózom, akkor ordít. Hazafelé meg mintha kicserélték volna, alig érek a gázpedálhoz és 160.
A hátsó, új lambdaszondával nem kommunikál, a gép szerint..
Az automata váltó, részben tökéletes lett, bár a probléma előtt is szépen tette a dolgát, viszont egy furcsa jelnséget produkál.
Alacsony fokozatokban leforog rendesen, de ahogy eléri a160-at, (ez a bűvös szám) úgy elkezdi az apró rángaásokat és egy idő után bevillan az on/off egy "fokozat eltűnik", félre áll, gyújtást levesz, 1 perc pihenő, és minden ok.
160 alatt használom, akkor hibátlan, igaz 215e km-en áll az óra, így nem gondolom, hogy a váltó lenne a lúdas.
Az immobilizátor biztosan az ECU-ban van, elég egy ECU+a hozzávaló kulccsal és meg lehet oldani a cserét. Fontos a cserénél, hogy az ECU számok egyezzenek. A tiedben lehet, hogy a következő van, MLF-4G7, ez a hardwer szám, ennek feltétlen egyezni kell. 98BB-12A650 -CA a szofter verziót jelenti. Itt lehet kissé eltérés, CA helyett CB is jó. Tapasztalat, hogy a szofter nem olyan jól müködik, ha neked bevillog a lámpa akkor nem biztos, hogy a sebváltó hibájára utal, a motor bármilyen hibájára reagál így, pld. ha kezd kifogyni a benzin és a motor már fuldoklik a benzinhiány miatt akkor is elkezd villogni. Az ilyen típusú idősebb autóknál ezek már jellemző hibák, minden kapcsolódó alkatrészt nem érdemes újra cserélni.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
BéciV6
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
V6 24V
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6954 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 21:42:35 »
Köszi a segítséget!
A légtömegmérőt, pillangószelep potmétert, gyertyák, stb lett cserélve.
Alpjárat, pöpec, a váltó rendben, nem értem, hogy mi alapján javul meg, ill romlik el az autó.
Gondol egyet, nem akar rendesen menni, leforog, húz, de amikor már felkapcsol és 120- 130nál tartom, úgy érzem, mintha több gázra lénne szüksége, nincs meg az a könnyedség, ahogy suhanni szokott, aztán, évente párszor jó, akkor megy.
Amúgy , sok évvel ezelőtt beszéltem egy Sz.fehérvári szakival, valamilyen, Béla, vez. elektronikákat javít, telefonba annyit mondott, hogy a v6 ford vez. elektronikája nem szokott elromlani. Pont. 1,5-2 hónapos volt a várólista. Most már egyre gyanúsabb, hogy az ecu szarakodhat, egy próbát megér. Benzin van benne
Mindig tele van a gyomra.
Évente, 6,7 e km-t megyünk vele, az pont egy olajcsere, inkább a bmw-t használjuk.
Naplózva
V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6955 Dátum:
2018.01.12 péntek, 17:03:30 »
Idézetet írta: BéciV6 - 2018.01.11 csütörtök, 21:42:35
Köszi a segítséget!
A légtömegmérőt, pillangószelep potmétert, gyertyák, stb lett cserélve.
Alpjárat, pöpec, a váltó rendben, nem értem, hogy mi alapján javul meg, ill romlik el az autó.
Gondol egyet, nem akar rendesen menni, leforog, húz, de amikor már felkapcsol és 120- 130nál tartom, úgy érzem, mintha több gázra lénne szüksége, nincs meg az a könnyedség, ahogy suhanni szokott, aztán, évente párszor jó, akkor megy.
Amúgy , sok évvel ezelőtt beszéltem egy Sz.fehérvári szakival, valamilyen, Béla, vez. elektronikákat javít, telefonba annyit mondott, hogy a v6 ford vez. elektronikája nem szokott elromlani. Pont. 1,5-2 hónapos volt a várólista. Most már egyre gyanúsabb, hogy az ecu szarakodhat, egy próbát megér. Benzin van benne
Mindig tele van a gyomra.
Évente, 6,7 e km-t megyünk vele, az pont egy olajcsere, inkább a bmw-t használjuk.
Nekem is hasonlókat produkált az autó mint neked mielőtt az ECU végleg megadta magát. Rángatva kapcsolt, durván kapcsolt, nagyobb gázt kért és voltak olyan napok mikor ment mint a mérgezett egér, néha még a gázpedált is vissza kellett engedni, hogy ne lépje át a sebességhatárt. Az ECU nagyon sok jeladót figyel és ezen jelek alapján vezérli az automata váltót is. Amennyiben ECU belső hiba lép fel akkor a beérkező jeleket nem megfelelően értékeli és hibás értékeket állapít meg és továbbit.
http://www
.***.hu/mondeo/autvb/autvb.htm
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6956 Dátum:
2018.01.12 péntek, 18:18:34 »
Idézetet írta: BéciV6 - 2018.01.11 csütörtök, 21:42:35
Köszi a segítséget!
A légtömegmérőt, pillangószelep potmétert, gyertyák, stb lett cserélve.
Alpjárat, pöpec, a váltó rendben, nem értem, hogy mi alapján javul meg, ill romlik el az autó.
Gondol egyet, nem akar rendesen menni, leforog, húz, de amikor már felkapcsol és 120- 130nál tartom, úgy érzem, mintha több gázra lénne szüksége, nincs meg az a könnyedség, ahogy suhanni szokott, aztán, évente párszor jó, akkor megy.
Amúgy , sok évvel ezelőtt beszéltem egy Sz.fehérvári szakival, valamilyen, Béla, vez. elektronikákat javít, telefonba annyit mondott, hogy a v6 ford vez. elektronikája nem szokott elromlani. Pont. 1,5-2 hónapos volt a várólista. Most már egyre gyanúsabb, hogy az ecu szarakodhat, egy próbát megér. Benzin van benne
Mindig tele van a gyomra.
Évente, 6,7 e km-t megyünk vele, az pont egy olajcsere, inkább a bmw-t használjuk.
Gyertyák, gyújtáskábelek rendben vannak?
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
BéciV6
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
V6 24V
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6957 Dátum:
2018.01.13 szombat, 09:27:38 »
Szia!
Persze, rendben vannak a gyertyák, kábelek, az ősszel lettek cserélve.
Nagyjából, olyan 2007 fele kezdte el a hülyeséget, ami azóta is tart, közben a vill.motor panelján volt egy szakadás, amit 14 szerelő nem vett észre, így 3,4 évig úgy használtuk.
3000 fölé nem kellett pörgetni...
Naplózva
V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
ujhagyma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6958 Dátum:
2018.05.09 szerda, 17:49:07 »
Üdvözletem. Újra felütötte a fejét az alapjárati motor (üresjárati szabályzó szelep, kinek hogy tetszik) gondja. Kuplung kinyomásakor felpörög a motor 3500-4000 körüli fordulatra, majd 3-4 mp múlva kezd csak visszaesni. Tavaly ugyanígy a melegebb napok beköszöntével csinálta. Akkor egy pucolás segített, bár nem lett tökéletes. Viszont jöttek a hidegebb idők és teljesen megszűnt a probléma.
Ami még feltűnt, hogy csak 1500 körüli fordulatnál kuplungolok, akkor nincs baj, valamint álló kocsinál is normális minden.
Azt meg tudnátok mondani, hogy a szabályzó szelep felé menő levegő cső légszűrő felőli oldalán kell lennie bilincsnek? Nálam nincs, azon tűnődtem, nem ez okozhatja a gondot? Simán le tudom húzni a csonkról.
Mi az, ami a meleg hatására megadja magát az eszközben?
Naplózva
'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6959 Dátum:
2018.05.09 szerda, 20:15:21 »
Idézetet írta: ujhagyma - 2018.05.09 szerda, 17:49:07
Üdvözletem. Újra felütötte a fejét az alapjárati motor (üresjárati szabályzó szelep, kinek hogy tetszik) gondja. Kuplung kinyomásakor felpörög a motor 3500-4000 körüli fordulatra, majd 3-4 mp múlva kezd csak visszaesni. Tavaly ugyanígy a melegebb napok beköszöntével csinálta. Akkor egy pucolás segített, bár nem lett tökéletes. Viszont jöttek a hidegebb idők és teljesen megszűnt a probléma.
Ami még feltűnt, hogy csak 1500 körüli fordulatnál kuplungolok, akkor nincs baj, valamint álló kocsinál is normális minden.
Azt meg tudnátok mondani, hogy a szabályzó szelep felé menő levegő cső légszűrő felőli oldalán kell lennie bilincsnek? Nálam nincs, azon tűnődtem, nem ez okozhatja a gondot? Simán le tudom húzni a csonkról.
Mi az, ami a meleg hatására megadja magát az eszközben?
Illik lennie, de nem hiszem, hogy az a bűnös. Nálam ott a bilincs, és ugyanez a helyzet, a tavasz beköszöntével szanaszét pörgeti néha a motor a kuplungot kinyomva
Bár a jelenség nálam úgy is előhozható, hogy meleg motornál bekapcsolom a klímát (hiába az újratanítás és/vagy azt eddig mindig rosszul csináltam), vagy alacsony fordulatról tolok neki egy kövér gázt.
Ha megtalálnád a bűnöst, akkor híreszteld el kérlek, én már nem tudom mit piszkáljak meg, hogy jó legyen.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6960 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 08:45:39 »
Idézetet írta: ujhagyma - 2018.05.09 szerda, 17:49:07
Üdvözletem. Újra felütötte a fejét az alapjárati motor (üresjárati szabályzó szelep, kinek hogy tetszik) gondja. Kuplung kinyomásakor felpörög a motor 3500-4000 körüli fordulatra, majd 3-4 mp múlva kezd csak visszaesni. Tavaly ugyanígy a melegebb napok beköszöntével csinálta. Akkor egy pucolás segített, bár nem lett tökéletes. Viszont jöttek a hidegebb idők és teljesen megszűnt a probléma.
Ami még feltűnt, hogy csak 1500 körüli fordulatnál kuplungolok, akkor nincs baj, valamint álló kocsinál is normális minden.
Azt meg tudnátok mondani, hogy a szabályzó szelep felé menő levegő cső légszűrő felőli oldalán kell lennie bilincsnek? Nálam nincs, azon tűnődtem, nem ez okozhatja a gondot? Simán le tudom húzni a csonkról.
Mi az, ami a meleg hatására megadja magát az eszközben?
Én a gázpedál érzékelő hibáját sem zárnám ki. Kísértetiesen hasonló hibát tud okozni. Diaggal ellenőrizni kell a pozíciót, és a lineáris fel/lefutását illetve az értékeket multiméterrel is lehet nézni.
Naplózva
hoffer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6961 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 09:14:51 »
Idézetet írta: ujhagyma - 2018.05.09 szerda, 17:49:07
Üdvözletem. Újra felütötte a fejét az alapjárati motor (üresjárati szabályzó szelep, kinek hogy tetszik) gondja. Kuplung kinyomásakor felpörög a motor 3500-4000 körüli fordulatra, majd 3-4 mp múlva kezd csak visszaesni. Tavaly ugyanígy a melegebb napok beköszöntével csinálta. Akkor egy pucolás segített, bár nem lett tökéletes. Viszont jöttek a hidegebb idők és teljesen megszűnt a probléma.
Ami még feltűnt, hogy csak 1500 körüli fordulatnál kuplungolok, akkor nincs baj, valamint álló kocsinál is normális minden.
Azt meg tudnátok mondani, hogy a szabályzó szelep felé menő levegő cső légszűrő felőli oldalán kell lennie bilincsnek? Nálam nincs, azon tűnődtem, nem ez okozhatja a gondot? Simán le tudom húzni a csonkról.
Mi az, ami a meleg hatására megadja magát az eszközben?
Szia. Féktisztitóban áztasd meg az alapjáratimotort, ha az a bűnös akkor észlelsz változást.
Naplózva
'99 mondeo v6 ghia HDP-034
Ex '84 sierra xr4i
+36209149244
ujhagyma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6962 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 20:50:32 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.05.10 csütörtök, 08:45:39
Én a gázpedál érzékelő hibáját sem zárnám ki. Kísértetiesen hasonló hibát tud okozni. Diaggal ellenőrizni kell a pozíciót, és a lineáris fel/lefutását illetve az értékeket multiméterrel is lehet nézni.
Hogy mi? Ez nekem amatőr szerelőnek kínai...
Naplózva
'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
ujhagyma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6963 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 20:52:48 »
Idézetet írta: hoffer - 2018.05.10 csütörtök, 09:14:51
Szia. Féktisztitóban áztasd meg az alapjáratimotort, ha az a bűnös akkor észlelsz változást.
Ez megvolt tavaly. Volt változás, de az ősz beköszöntével gyógyult meg teljesen...
Naplózva
'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6964 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 20:53:44 »
Idézetet írta: ujhagyma - 2018.05.10 csütörtök, 20:50:32
Hogy mi? Ez nekem amatőr szerelőnek kínai...
Melyik része?
Naplózva
ujhagyma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6965 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 20:58:21 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.05.10 csütörtök, 20:53:44
Melyik része?
Kezdve a gázpedál érzékelővel. Azt hittem az csak elektromos gázpedálnál van...
Naplózva
'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
ujhagyma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6966 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 21:04:34 »
Idézetet írta: thomyka - 2018.05.09 szerda, 20:15:21
Illik lennie, de nem hiszem, hogy az a bűnös. Nálam ott a bilincs, és ugyanez a helyzet, a tavasz beköszöntével szanaszét pörgeti néha a motor a kuplungot kinyomva
Bár a jelenség nálam úgy is előhozható, hogy meleg motornál bekapcsolom a klímát (hiába az újratanítás és/vagy azt eddig mindig rosszul csináltam), vagy alacsony fordulatról tolok neki egy kövér gázt.
Ha megtalálnád a bűnöst, akkor híreszteld el kérlek, én már nem tudom mit piszkáljak meg, hogy jó legyen.
Az alapjárat újratanításra gondolsz?
Naplózva
'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6967 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 21:33:35 »
Idézetet írta: ujhagyma - 2018.05.10 csütörtök, 20:58:21
Kezdve a gázpedál érzékelővel. Azt hittem az csak elektromos gázpedálnál van...
Nem, a gázpedál/folytószelep helyzetérzékelő fontos része a befecskendező rendszernek. Rá kell tenni a kocsit egy diagra (forscan+elm232 bőven elég) és nézni, hogy a pedál a megfelelő értékeket hozza e 0-100%ig ugrálás nélkül. Ha van másik v6 a közelben, akkor az ellenállást is meg lehet mérni(és összehasonlítani), és könnyen kiderülhet, hogy bizonytalan az érzékelő alsó tartománya, és emiatt tartja fenn a fordulatszámot (úgy érzi, hogy nyomva van a pedál)
Bár ha van egy másik jól működő v6, én azzal kezdeném, hogy átcserélem a fojtószelep házat mindenestől.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.10 csütörtök, 21:35:23 írta VZoli
»
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6968 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 22:39:43 »
Idézetet írta: ujhagyma - 2018.05.10 csütörtök, 21:04:34
Az alapjárat újratanításra gondolsz?
Azaz. Sose elég optimális a dolog (nem tudom elég jól minden fokozatban megjáratni, vagy lehet az elején valamit nem jól csinálok, bár klíma be van lőve, ...). De majd apámnál legközelebb rácuppantjuk a szkópot a gyanús szenzorokra, aztán kiderül, hogy ők művelik-e a jelenséget. Tavaly előtt volt alapjárati motor takarítás is, az semmit nem változtatott rajta.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6969 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 23:19:38 »
Idézetet írta: thomyka - 2018.05.10 csütörtök, 22:39:43
Azaz. Sose elég optimális a dolog (nem tudom elég jól minden fokozatban megjáratni, vagy lehet az elején valamit nem jól csinálok, bár klíma be van lőve, ...). De majd apámnál legközelebb rácuppantjuk a szkópot a gyanús szenzorokra, aztán kiderül, hogy ők művelik-e a jelenséget. Tavaly előtt volt alapjárati motor takarítás is, az semmit nem változtatott rajta.
Ez a betanítósdi egy városi legenda.
Naplózva
ujhagyma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6970 Dátum:
2018.05.11 péntek, 04:27:48 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.05.10 csütörtök, 08:45:39
Én a gázpedál érzékelő hibáját sem zárnám ki. Kísértetiesen hasonló hibát tud okozni. Diaggal ellenőrizni kell a pozíciót, és a lineáris fel/lefutását illetve az értékeket multiméterrel is lehet nézni.
A multiméteres ellenőrzés hogyanját le tudnád írni nekem? Diagnosztikai eszközöm nincs, viszont van egy remek multiméterem. Azt még használni is tudom
Naplózva
'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6971 Dátum:
2018.05.11 péntek, 09:38:10 »
Idézetet írta: ujhagyma - 2018.05.11 péntek, 04:27:48
A multiméteres ellenőrzés hogyanját le tudnád írni nekem? Diagnosztikai eszközöm nincs, viszont van egy remek multiméterem. Azt még használni is tudom
Egy potméter van benne, a fojtószelepház oldalán, lehúzod a csatit és rámérsz a potméterre. Pont olyan, mint egy akármilyen poti. Sajna a helyes értékekre már nem emlékszem, 15 éve volt mk2 v6-om utoljára, de szerintem fog segíteni itt valaki akinek jó és van is multimétere. Évekkel ezelőtt leírtam itt vagy az mk3 v6 topicban a jó értékeket, de tuti nem lehet már megtalálni. Hol laksz amúgy?
Naplózva
hoffer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6972 Dátum:
2018.05.11 péntek, 11:15:27 »
Idézetet írta: ujhagyma - 2018.05.09 szerda, 17:49:07
Üdvözletem. Újra felütötte a fejét az alapjárati motor (üresjárati szabályzó szelep, kinek hogy tetszik) gondja. Kuplung kinyomásakor felpörög a motor 3500-4000 körüli fordulatra, majd 3-4 mp múlva kezd csak visszaesni. Tavaly ugyanígy a melegebb napok beköszöntével csinálta. Akkor egy pucolás segített, bár nem lett tökéletes. Viszont jöttek a hidegebb idők és teljesen megszűnt a probléma.
Ami még feltűnt, hogy csak 1500 körüli fordulatnál kuplungolok, akkor nincs baj, valamint álló kocsinál is normális minden.
Azt meg tudnátok mondani, hogy a szabályzó szelep felé menő levegő cső légszűrő felőli oldalán kell lennie bilincsnek? Nálam nincs, azon tűnődtem, nem ez okozhatja a gondot? Simán le tudom húzni a csonkról.
Mi az, ami a meleg hatására megadja magát az eszközben?
Akkor a következő lépésben az alapjáratimotort fújd be valamilyen olajos kontaktsprayvel. Nekem ez volt a sikeres kombó.
Naplózva
'99 mondeo v6 ghia HDP-034
Ex '84 sierra xr4i
+36209149244
ujhagyma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6973 Dátum:
2018.05.11 péntek, 15:01:26 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.05.11 péntek, 09:38:10
Egy potméter van benne, a fojtószelepház oldalán, lehúzod a csatit és rámérsz a potméterre. Pont olyan, mint egy akármilyen poti. Sajna a helyes értékekre már nem emlékszem, 15 éve volt mk2 v6-om utoljára, de szerintem fog segíteni itt valaki akinek jó és van is multimétere. Évekkel ezelőtt leírtam itt vagy az mk3 v6 topicban a jó értékeket, de tuti nem lehet már megtalálni. Hol laksz amúgy?
Dorog, Komárom-Esztergom megye
Megpróbálom megkeresni az említett hsz-t, hátha rálelek.
Igazából azért idegesít nagyon a dolog, mert csak melegben csinálja. Májustól szeptemberig..
Amúgy köszi a felvilágosítást.
Naplózva
'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
ujhagyma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6974 Dátum:
2018.05.11 péntek, 15:44:20 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.05.11 péntek, 09:38:10
Egy potméter van benne, a fojtószelepház oldalán, lehúzod a csatit és rámérsz a potméterre. Pont olyan, mint egy akármilyen poti. Sajna a helyes értékekre már nem emlékszem, 15 éve volt mk2 v6-om utoljára, de szerintem fog segíteni itt valaki akinek jó és van is multimétere. Évekkel ezelőtt leírtam itt vagy az mk3 v6 topicban a jó értékeket, de tuti nem lehet már megtalálni. Hol laksz amúgy?
Találtam egy ilyet:
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=G
ázpedál_állás_érzékelő_-_TPS_szenzor
Ezzel kideríthető, jó-e a poti.
Naplózva
'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6975 Dátum:
2018.05.11 péntek, 21:42:11 »
Idézetet írta: ujhagyma - 2018.05.11 péntek, 15:44:20
Találtam egy ilyet:
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=G
ázpedál_állás_érzékelő_-_TPS_szenzor
Ezzel kideríthető, jó-e a poti.
ja, kb kezdetnek jó lesz.
Naplózva
ujhagyma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6976 Dátum:
2018.05.12 szombat, 07:57:13 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.05.11 péntek, 21:42:11
ja, kb kezdetnek jó lesz.
A linkben leírtak alapján megcsináltam az ellenállás mérését . A 0,5-3,5 ös érték helyett 0,8-3,8as lett a mérés eredménye. Ez jelenthet bajt?
Amúgy meg összefutottam egy rokonnal, aki azt mondta, ez a probléma régebben is fenállt, még mikor apósom hsználta a kocsit. Ő tapasztalt szerelő volt, öccsével együtt, de nekik sem sikerült megoldani ezt a gondot....
Naplózva
'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6977 Dátum:
2018.05.12 szombat, 11:06:30 »
Idézetet írta: ujhagyma - 2018.05.12 szombat, 07:57:13
A linkben leírtak alapján megcsináltam az ellenállás mérését . A 0,5-3,5 ös érték helyett 0,8-3,8as lett a mérés eredménye. Ez jelenthet bajt?
Amúgy meg összefutottam egy rokonnal, aki azt mondta, ez a probléma régebben is fenállt, még mikor apósom hsználta a kocsit. Ő tapasztalt szerelő volt, öccsével együtt, de nekik sem sikerült megoldani ezt a gondot....
Egy próbát megérne, kérj meg valakit, hogy mérje meg a sajátját, ha hibátlan. Valamennyi tűrése van, és ha bátor vagy, ki is lehet tágítani a furatot, és behangolhatod, hogy legalább az alapjárati érték ok legyen.
Naplózva
ujhagyma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6978 Dátum:
2018.05.12 szombat, 12:58:45 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.05.12 szombat, 11:06:30
Egy próbát megérne, kérj meg valakit, hogy mérje meg a sajátját, ha hibátlan. Valamennyi tűrése van, és ha bátor vagy, ki is lehet tágítani a furatot, és behangolhatod, hogy legalább az alapjárati érték ok legyen.
Lehúztam a mérés miatt a csatit. Kicsit megpucoltam, azóta nincs baj...:/
Naplózva
'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6979 Dátum:
2018.05.12 szombat, 21:47:11 »
Idézetet írta: ujhagyma - 2018.05.12 szombat, 12:58:45
Lehúztam a mérés miatt a csatit. Kicsit megpucoltam, azóta nincs baj...:/
(Y)
Én azért néznék egy bontott fojtószelepházat, csak a biztonság kedvéért.
Naplózva
ujhagyma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6980 Dátum:
2018.05.13 vasárnap, 10:38:40 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.05.12 szombat, 21:47:11
(Y)
Én azért néznék egy bontott fojtószelepházat, csak a biztonság kedvéért.
Beszéltem szerelőmmel. Jövő héten megnézi, aztán megbeszéljük, mi legyen. Egy hónap múlva műszaki, néhány dolgot amúgyis meg kell csinálni....
Naplózva
'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6981 Dátum:
2018.05.23 szerda, 10:34:11 »
Nnabakker. Nekiálltam a fojtószelep-állás szenzornak, méregettem, nem volt valami kerek a dolog, szétkaptuk, kiderült, hogy bent már el is tört a ház kis határoló műanyag biszbasza, túlfordult a bele, a két csúszóérintkező visszahajlott, végigkarcolta a szénpályákat, úgyhogy most már tökéletesen halott az ügy. És ami a legszebb: ST200-hoz nem lehet külön kapni, csak fojtószelep házzal együtt 150ezerért. A simához valónak más a csatlakozója, picit faragni kell itt-ott, hogy pontosan illeszkedjen, és még az ellenállás értékei is nagyobbak (1-4 kOhm).
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6982 Dátum:
2018.05.23 szerda, 12:08:19 »
Idézetet írta: thomyka - 2018.05.23 szerda, 10:34:11
Nnabakker. Nekiálltam a fojtószelep-állás szenzornak, méregettem, nem volt valami kerek a dolog, szétkaptuk, kiderült, hogy bent már el is tört a ház kis határoló műanyag biszbasza, túlfordult a bele, a két csúszóérintkező visszahajlott, végigkarcolta a szénpályákat, úgyhogy most már tökéletesen halott az ügy. És ami a legszebb: ST200-hoz nem lehet külön kapni, csak fojtószelep házzal együtt 150ezerért. A simához valónak más a csatlakozója, picit faragni kell itt-ott, hogy pontosan illeszkedjen, és még az ellenállás értékei is nagyobbak (1-4 kOhm).
Nem csak a csatlakozója más, maga a fojtószelep is más méretű, sőt, ha jól emlékszem, a fojtószelep mozgás iránya is más.
pl
https://www.ebay.com/itm/MONDEO-MK2-ST200-2-5L-V6-SVT-THROTTLE-BODY-POSITION-SENSOR/163035267283?hash=item25f5a8c0d3:g:8h0AAOSwKApa7yjs
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.23 szerda, 12:12:44 írta VZoli
»
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6983 Dátum:
2018.05.23 szerda, 13:32:50 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.05.23 szerda, 12:08:19
Nem csak a csatlakozója más, maga a fojtószelep is más méretű, sőt, ha jól emlékszem, a fojtószelep mozgás iránya is más.
pl
https://www.ebay.com/itm/MONDEO-MK2-ST200-2-5L-V6-SVT-THROTTLE-BODY-POSITION-SENSOR/163035267283?hash=item25f5a8c0d3:g:8h0AAOSwKApa7yjs
Pláne. Mondjuk ha így lenne hozzá is, bontottat ebből semmiképp nem akarok, teljes fojtószelepház meg úgyse kell. Vadásztam végül
ebay-ről
egy megfelelő formájú és csatlakozójú darabot, aztán ha az még mindig a másik irányba forgatós, akkor vagy simán átkötöm a kábeleket, hogy jó felé "menjen" az ellenállás a fordulattal, vagy ha kell, akkor mindkettőt szétszedem, aztán a rugót átrakom, hogy a másik irányba feszítse, meg amit még kell, hogy jó legyen az irány. De ettől már tényleg megőrülök, hogy az *összes* alkatrészáruháznál a sima Mondeókhoz való alkatrészeket az ST-hez is passzolónak írják. Aztán közben meg tök más az egész. Bármit is cserélnék, 3-4 kört kell futkorászni az alkatrészekkel, mire a megfelelőt sikerül megvenni nagy nehezen.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
puffin__lekvar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6984 Dátum:
2018.06.06 szerda, 16:26:01 »
Idézetet írta: thomyka - 2018.05.23 szerda, 13:32:50
Pláne. Mondjuk ha így lenne hozzá is, bontottat ebből semmiképp nem akarok, teljes fojtószelepház meg úgyse kell. Vadásztam végül
ebay-ről
egy megfelelő formájú és csatlakozójú darabot, aztán ha az még mindig a másik irányba forgatós, akkor vagy simán átkötöm a kábeleket, hogy jó felé "menjen" az ellenállás a fordulattal, vagy ha kell, akkor mindkettőt szétszedem, aztán a rugót átrakom, hogy a másik irányba feszítse, meg amit még kell, hogy jó legyen az irány. De ettől már tényleg megőrülök, hogy az *összes* alkatrészáruháznál a sima Mondeókhoz való alkatrészeket az ST-hez is passzolónak írják. Aztán közben meg tök más az egész. Bármit is cserélnék, 3-4 kört kell futkorászni az alkatrészekkel, mire a megfelelőt sikerül megvenni nagy nehezen.
HAHAHAHAHAHA...ezen már rég túl vagyok.Ha elmondom,hogy nem adok meg alvázszámot motor/futómű alkatrészhez mert az alvázszámra 170 lovas motort dob fel a kereső de st motoros az autó,gyakorlatilag elhajtanak a francba.Ha mégis van,akkor meg pofátlan árat mondanak rá,mint amennyiért szállítással együtt megveszem pl. az ebayen.Utoljára az angol (national) kuplungszettre kaptam olyan árakat,hogy futárral küldve is 10 rugóval volt kisebb az ára mint itt.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6985 Dátum:
2018.06.06 szerda, 23:27:16 »
Idézetet írta: puffin__lekvar - 2018.06.06 szerda, 16:26:01
HAHAHAHAHAHA...ezen már rég túl vagyok.Ha elmondom,hogy nem adok meg alvázszámot motor/futómű alkatrészhez mert az alvázszámra 170 lovas motort dob fel a kereső de st motoros az autó,gyakorlatilag elhajtanak a francba.Ha mégis van,akkor meg pofátlan árat mondanak rá,mint amennyiért szállítással együtt megveszem pl. az ebayen.Utoljára az angol (national) kuplungszettre kaptam olyan árakat,hogy futárral küldve is 10 rugóval volt kisebb az ára mint itt.
Motortér rendberakáshoz egy évig vadásztam szerelőt, végül márkaszervizbe kellett mennem vele. És még ők is vért hugyoztak, mire minden alkatrészt beszereztek nagy nehezen (volt, amit nem is sikerült, lehetett gyártani mindenféle másból). Most én is szívok a futóművel, az egészet illene már szétborítani, de ahhoz sincs sehol se alkatrész - vagy van, csak nem hozzávaló. Lehet csak a szilenteket kéne felújíttatni mind, de most érted.. Hol van megbízható hely, ahol rendesen megcsinálják?
A fojtószelephez a szenzort ma hozta a postás. Első ránézésre jól néz ki, arra forog amerre kell, már csak meg kell nézni, hogy megfelelő ellenállásokat lehet-e rajta mérni, meg a csatlakozó tényleg jó-e. Pár éven belül meg az is kiderül, hogy mennyire tartós - utángyártott természetesen.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6986 Dátum:
2018.06.09 szombat, 19:13:10 »
https://cromax.hu/elso_lengokar_ford_mondeo_1996-2000_43171?kereso_modell=7
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6987 Dátum:
2018.06.09 szombat, 20:38:10 »
Idézetet írta: Hanko77 - 2018.06.09 szombat, 19:13:10
https://cromax.hu/elso_lengokar_ford_mondeo_1996-2000_43171?kereso_modell=7
Noigen.. 50+ ezer :/
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6988 Dátum:
2018.06.11 hétfő, 23:08:08 »
Idézetet írta: thomyka - 2018.06.09 szombat, 20:38:10
Noigen.. 50+ ezer :/
Hát ja...
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6989 Dátum:
2018.06.15 péntek, 19:32:33 »
sziasztok!
ford mondeo mk3 2.5 v6... a jelenseg a kovetkezo-also tartomanyban valo gyorsitasra... akar padlogazra.... az auto berangat... rant kb kettot harmat.... makd eszhezter es megy!
a szentharomsag 10-15e km el ezelott cserelve.... ötlete valakinek?
válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6990 Dátum:
2018.06.15 péntek, 22:58:54 »
Idézetet írta: villammagnes - 2018.06.15 péntek, 19:32:33
sziasztok!
ford mondeo mk3 2.5 v6... a jelenseg a kovetkezo-also tartomanyban valo gyorsitasra... akar padlogazra.... az auto berangat... rant kb kettot harmat.... makd eszhezter es megy!
a szentharomsag 10-15e km el ezelott cserelve.... ötlete valakinek?
válaszotokat előre is köszönöm!
Első körben kiolvasni, hátha tárolt valami hibát. A trafó-gyertyakábel-gyertya csere előtt is csinálta? Mert ilyesmit gyertya miatt is szokott...
Naplózva
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6991 Dátum:
2018.06.15 péntek, 23:58:11 »
nemrég vettem az autot. az előző tulajnal is volt ez a jelenseg csak akkor meg gyari volt a trafo es a kabel ha jol tudom.
neki is alacsony fordulaton nagyobb terhelesre berangatott... majd a szent háromság csere utan eszhez tert elmondasa szerint... a diagra kivancsi vagyok! - hatha!
ha nem tarol hibat akkor van esetleg menete h minek a cserejevel erdemes kezdeni? - vagy igy is ugy is az a vege h csere minden?!
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6992 Dátum:
2018.06.16 szombat, 09:50:40 »
Idézetet írta: villammagnes - 2018.06.15 péntek, 23:58:11
nemrég vettem az autot. az előző tulajnal is volt ez a jelenseg csak akkor meg gyari volt a trafo es a kabel ha jol tudom.
neki is alacsony fordulaton nagyobb terhelesre berangatott... majd a szent háromság csere utan eszhez tert elmondasa szerint... a diagra kivancsi vagyok! - hatha!
ha nem tarol hibat akkor van esetleg menete h minek a cserejevel erdemes kezdeni? - vagy igy is ugy is az a vege h csere minden?!
Ha nem tárol hibakódot, akkor egy rendes diagnosztikára lesz szükség, élő adatokkal, hogy mi is történik akkor amikor rángat. Checkengine lámpát kapcsolja olyankor amikor rángat? Egyáltalán működik a lámpa, vagy kikötötték?
Naplózva
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6993 Dátum:
2018.06.16 szombat, 11:23:51 »
a lámpa vipágit, amikor rangat NEM dobja fel a csekk endzsint... ja es hibakodot nem tarol.1500as fordulat kornyeken ha nagyobb teljesitmenyt szeretnek kb 2000-ig rant egy parat.... utana eszhez ter.
kb 3eve volt cserelve gyertya trafo kabel... azota anit irtam 10-15e km lett beleteve... sotetbe alapjaraton nem latom h barhol athuzna.... koszonom az eddigi segitsegedet!
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6994 Dátum:
2018.06.16 szombat, 20:18:03 »
lehwt aztan h tobb a kilometer.... elkezdett mostmar felsobb tartomanyban is rangatni.... hegynek felfele is nehezkesedik a dolog.... csodas
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6995 Dátum:
2018.06.16 szombat, 21:33:34 »
Idézetet írta: villammagnes - 2018.06.16 szombat, 20:18:03
lehwt aztan h tobb a kilometer.... elkezdett mostmar felsobb tartomanyban is rangatni.... hegynek felfele is nehezkesedik a dolog.... csodas
Ugyanezt nálam is csinálja, bár van egy tippem, hogy a TPS miatti szórakozásnak is köze van hozzá. Kb. 4 éve cseréltem gyertyákat (motorcraft), meg kábeleket (NGK), azóta mentem 45ezer km-t. Elvileg még fele ennyit kéne tudni vele normálisan menni...
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6996 Dátum:
2018.06.17 vasárnap, 08:38:07 »
tps? az miaz? nincs semmi fele hibakod
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6997 Dátum:
2018.06.17 vasárnap, 10:54:52 »
Idézetet írta: villammagnes - 2018.06.17 vasárnap, 08:38:07
tps? az miaz? nincs semmi fele hibakod
throttle position sensor gázpedál/folytószelep helyzet érzékelő
A folyzószelepnél a bowdennel átellenes oldalon találod. Egy csúszóellenállás, nem ad hibakódot, de ki tud kopni és olyankor vicces dolgok történhetnek.
Naplózva
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6998 Dátum:
2018.06.17 vasárnap, 13:51:33 »
es ennek a hibajathogyan lehet kiszurni?
draga buli lenne ha kicserelem a gyertyakat kabeleket trafokat es kiderul h nem is az a ludas
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6999 Dátum:
2018.06.17 vasárnap, 14:29:03 »
Idézetet írta: villammagnes - 2018.06.17 vasárnap, 13:51:33
es ennek a hibajathogyan lehet kiszurni?
draga buli lenne ha kicserelem a gyertyakat kabeleket trafokat es kiderul h nem is az a ludas
v1: rádugod a diagra és figyeled az értékeket.
v2: fogsz egy multimétert és megméred. Neten pedig megkeresed a helyes ellenállás értékeket.
Naplózva
Oldalak:
1
...
133
134
135
136
137
138
139
[
140
]
141
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ