Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:15:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217130 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #150 Dátum:
2009.10.07 szerda, 15:50:45 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.07 szerda, 15:36:09
ez simán jó lenne szerintem is!
ha jön a yard akkor padló,"" az oktávia kevés lesz ide.. ""
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #151 Dátum:
2009.10.07 szerda, 16:27:41 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.10.07 szerda, 14:50:19
csuklóbuszt 3. tiltásnál
amikor szerencsétlen megy vagy 80 al XD XD
Egy hosszú belátható útszakasz volt, a lábamban meg még benne volt a "teszt" üzem.
Normál esetben elgurultam volna 5.ben, vagy 4.ben kicsit lendületet veszek, de most kivételt tettem, és vissza 3 padló!
Mondjuk tényleg úgy mentem el mellette, mintha állt volna, és ahogy elhagytam, akkor tiltott. 100 fölött voltam rendesen, de újra mondom, ritkán csinálok ilyet, és tényleg belátható egyenes volt. És nem vett sok időt igénybe az előzés!
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #152 Dátum:
2009.10.07 szerda, 16:30:37 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.07 szerda, 15:31:18
Huh, akkor örülni fogsz, mert sokkal jobban megy majd, 2szeresre nő a szívókeresztmetszet...
Nekem sz@r gumikkal előfordult, hogy egyesben, kis fordulaton lepadlózva megnyikkant a gumi 3500 körül, amikor nyitott..
Már alig várom, hogy jó legyen végre!!!
Addig nem is próbálom elképzelni inkább, hogy milyen lesz... Eddig is úgy éreztem, hogy nem sok ellenfelem van a környéken, mi lesz ezután?!
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #153 Dátum:
2009.10.07 szerda, 16:44:21 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.07 szerda, 16:27:41
Egy hosszú belátható útszakasz volt, a lábamban meg még benne volt a "teszt" üzem.
Normál esetben elgurultam volna 5.ben, vagy 4.ben kicsit lendületet veszek, de most kivételt tettem, és vissza 3 padló!
Mondjuk tényleg úgy mentem el mellette, mintha állt volna, és ahogy elhagytam, akkor tiltott. 100 fölött voltam rendesen, de újra mondom, ritkán csinálok ilyet, és tényleg belátható egyenes volt. És nem vett sok időt igénybe az előzés!
elvileg ezért van a 174 paci
néha kell is picit taposni neki!
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #154 Dátum:
2009.10.07 szerda, 16:57:26 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.10.07 szerda, 16:44:21
elvileg ezért van a 174 paci
néha kell is picit taposni neki!
Csak 171.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #155 Dátum:
2009.10.07 szerda, 16:57:58 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.07 szerda, 16:37:32
Sőt, ha ők építették a bekötőutat, akkor le is zárhatják amikor akarják (mint a madaras tesó)
Ez eddig a legjobb ötlet. Lehetne akár hivatalosan is, beszélve a céggel, felajánlunk egy kis pénzt, és 2-3 órára lezárjuk az utat (amikor nekik is megfelelő és 100%-ra nincs forgalom)
Mennyire egyenes az út? 2 km az nem semmi.
Mondjuk lehet megérne a police felé is egy kérdést, hogy városon kívüli zsákutca, lezárhatjuk-e ilyen célra (bérbe vesszük?)
Ha magánterület, akkor a sünöknek nem kell bejelenteni.
Az pont egy szabvány kifutópálya hossza.
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #156 Dátum:
2009.10.07 szerda, 16:58:35 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.07 szerda, 16:57:26
Csak 171.
ok , a lényeg hogy erre van
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #157 Dátum:
2009.10.07 szerda, 16:58:47 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.07 szerda, 16:27:41
Mondjuk tényleg úgy mentem el mellette, mintha állt volna, és ahogy elhagytam, akkor tiltott. 100 fölött voltam rendesen,
Konkrétan 150-nél, ha minden jó és tiltás volt 7000-nél
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #158 Dátum:
2009.10.07 szerda, 16:59:18 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.10.07 szerda, 16:44:21
elvileg ezért van a 174 paci
néha kell is picit taposni neki!
Nincs is lelkiismeret fúrdalásom!
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #159 Dátum:
2009.10.07 szerda, 16:59:34 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.10.07 szerda, 16:58:35
ok , a lényeg hogy erre van
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #160 Dátum:
2009.10.07 szerda, 17:10:17 »
tök jó hogy így felélénkült a topic
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #161 Dátum:
2009.10.07 szerda, 17:33:32 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.10.07 szerda, 17:10:17
tök jó hogy így felélénkült a topic
Most már csak az kell, hogy az autóm is felélénküljön! Tűkön ülök!
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #162 Dátum:
2009.10.07 szerda, 18:12:41 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.07 szerda, 18:06:10
Nekem megvolt a kuplung + kinyomócsapágy csere, hozta Vik mester a kocsit, most jobban gyorsul (úgy tűnik eddig azért csúszott, csak nem vettem észre)
mennyibe volt ? (privátba légyszi ha nem akarod ide )
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #163 Dátum:
2009.10.07 szerda, 18:12:57 »
Amikor kocsit kerestem, fűthető szélvédőset akartam. Ezt nem annak hírdették, nem is foglalkoztam vele. Aztán az első nap egy várakozás alkalmával megláttam, hogy megvan a gombja a szélvédőfűtésnek. Elkezdtem nézegetni az üveget, és meglettek a fűtőszálak is.
Ez volt az első dolog, aminek nagyon örültem.
Volt egy dolog, ami egy kicsit zavart. Az Off autómnál megszoktam, hogy induláskor mindig megnéztem a külső hőmérsékletet a boardcompon, eleve arra volt állítva , megszoktam. Hiányzott. Erre ma kiderült, hogy az enyém is mutatja, csak rossz gombot nyomkodtam.
De, hogy végre abbahagyjam az Offolást. V6-ot akartam, mást nem is néztem, nem is érdekelt kisebb. Megvettem, boldog voltam, megy mint álom, szép hangja van. Erre most ugyebár kiderült, hogy nem nyit a második szívosor, tehát nemsokára még jobban fog menni.
Mi jöhet még?! Én nem gondoltam, hogy ez egy tökéletes autó, de kezd az lenni számomra!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #164 Dátum:
2009.10.07 szerda, 18:15:26 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.07 szerda, 16:37:32
felajánlunk egy kis pénzt, és 2-3 órára lezárjuk az utat (amikor nekik is megfelelő és 100%-ra nincs forgalom)
Mondjuk lehet megérne a police felé is egy kérdést, hogy városon kívüli zsákutca, lezárhatjuk-e ilyen célra (bérbe vesszük?)
Na azért túlzásokba ne essünk..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #165 Dátum:
2009.10.07 szerda, 18:17:11 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.07 szerda, 18:15:26
Na azért túlzásokba ne essünk..
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #166 Dátum:
2009.10.07 szerda, 18:30:10 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.07 szerda, 18:29:12
140 K volt benne egy kis riasztó bütykölés (nem zárt), meg valami párezres gumi a hátsó keréknél, amitől fékezéskor döngött, meg általában kopogott
hm az szép ,de akkor most van egy teljesen felújított kuplungod? durvan lehet érezni a különbséget?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #167 Dátum:
2009.10.07 szerda, 18:49:55 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.07 szerda, 18:47:05
Nem felújított, a zsír új volt ennyi. Egyébként igen durván érezni. Az a vicc, hogy eddig nem éreztem, hogy mennyire csúszik (mert sok a paci, és annyira azért nem pörgettem)
jaah szóval teljesen új kuplungod van , ééértem
!!!
nah de akkor az tök jó!! még vmi cserélni való van a kocsin egyebként?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #168 Dátum:
2009.10.07 szerda, 19:12:09 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.07 szerda, 19:00:39
Jobb első kereket nézte még Vik, hogy egy picit felüt vagy mi, valami 8 ezres micsoda kell oda (meg akkor már a bal is), de szerinte az apszolájte ráér.
Ja, meg bal hátsó lápmabúrából letört egy pár centis darab, majd valamikor keresek és cserélem (4 ajtós, más alakú, ezért ritka)
Amúgy kb minden ami kopik cserélve lett benne előző tulaj meg általam (generátor, feszgörgő, gyertya, talán kábelek ott is, gömbcsuklók is jók) ... szóval most jó kell hogy legyen egy darabig
Nem, lesz még egy kézifék csere is, kikopott vagy mi, és néha visszaugrik (23K).
nah akkor már jóól állsz !
Nekem a futóművem halt le , hátul gátlók , elől lengőkar , szilentek , nov ben tervezem Vik hez elvinni gátlócserére elsőkörbe, aztán tavaszig mindent, még ilyenek hogy motortartógumibak , meg pár egyéb ilyen apróság márc ban műszaki addigra mindent megcsináltatok
most tavasszal generátorom sz@rakodott, de aztán kis tekercselés és jó lett , aztán gyertya+kábel, olaj + minden szűrő cseréje volt
ha minden kész lesz xenon on gondolkozom
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #169 Dátum:
2009.10.07 szerda, 20:16:33 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.07 szerda, 20:11:57
Ja igen, Xenon-t is tetettem bele.
Már ez is kvázi illegál, de még a lámpát is cserélném valami jó kis AngelEye-osra (az pedig már nagyon illegál, szóval azt azért mégse)
hm és mennyibe volt ? és ez milyen ? csak tompított vagy refi is ?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #170 Dátum:
2009.10.07 szerda, 20:45:39 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.07 szerda, 20:43:27
Csak tompított, 28 K volt a szet beszereléssel (Márk és kollégái itt Mátyásföldön)
hm az nem is vésze! köszi az infot
!
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #171 Dátum:
2009.10.07 szerda, 20:51:05 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.10.07 szerda, 20:45:39
hm az nem is vésze! köszi az infot
!
Alap szett van már 17k-ért is, sőt már 15-ért is láttam. Azok is prímák (minden utólagos xenon ugyanonnan jön, Siemens és Bosch nem gyárt ilyeneket, az csak marchendising lopás----lásd SiemensHID egybe írva), lényegi különbség nincs a márkák között (írhatnám azt is, hogy mind *** gagyi, de ez nem igaz). Nekem ez a második szettem (teljesen alap 6000K) és soha semmi baj nem volt vele. Beszerelése fél óra otthon. Egy dologra kell figyelni: legyen rá garancia, legalább 1 év.
28k szerintem nagyon sok egy HID szettért, még szereléssel is.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #172 Dátum:
2009.10.07 szerda, 21:06:25 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.07 szerda, 21:02:04
Tippem sincs, hogy milyen szet. Doboza megvan, meg a garipapír is.
Örültem, hogy csak ennyi
Dobozra nézz rá, hátha valami prémiumot kaptál.
Ha Thunder, SiemensHID, BoschHID, vagy noname, akkor se csüggedj, az is jó.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #173 Dátum:
2009.10.07 szerda, 21:15:32 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.07 szerda, 21:09:55
Szerintem nem túlzás, ha legálisan lezárhatjuk a bekötőutat, akkor miért ne?
Nem arra gondolt, hanem, hogy a yardnak nem kell szólni és fizetni sem feltétlenül kell....
Érted már?
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #174 Dátum:
2009.10.07 szerda, 21:19:30 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.07 szerda, 21:17:55
ja, késő van és még dolgozok, de már azért leesett
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #175 Dátum:
2009.10.07 szerda, 21:20:26 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.07 szerda, 21:17:55
ja, késő van és még dolgozok, de már azért leesett
nah jól van akkor nem csak én melózok még
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #176 Dátum:
2009.10.07 szerda, 21:25:12 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.07 szerda, 20:51:05
Alap szett van már 17k-ért is, sőt már 15-ért is láttam. Azok is prímák (minden utólagos xenon ugyanonnan jön, Siemens és Bosch nem gyárt ilyeneket, az csak marchendising lopás----lásd SiemensHID egybe írva), lényegi különbség nincs a márkák között (írhatnám azt is, hogy mind sz@r gagyi, de ez nem igaz). Nekem ez a második szettem (teljesen alap 6000K) és soha semmi baj nem volt vele. Beszerelése fél óra otthon. Egy dologra kell figyelni: legyen rá garancia, legalább 1 év.
28k szerintem nagyon sok egy HID szettért, még szereléssel is.
és egyebként mennyit bírnak ? gondolom kevesebbe mint a sima , vagy nem?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #177 Dátum:
2009.10.07 szerda, 21:28:43 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.10.07 szerda, 21:25:12
és egyebként mennyit bírnak ? gondolom kevesebbe mint a sima , vagy nem?
Nem, mert az összes "sima". Minden utólagos HID szett azonos technológiával készül. Az előzőt 2 évig használtam, aztán eladtam az ótót. Semmi baj nem volt vele soha.
A mostanit 17ért vettem + 1k volt a beállítása a fényszórónak. 6 hónapja használom problémamentesen. Garancia 2 év. Szóval szerintem megérte.
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #178 Dátum:
2009.10.07 szerda, 21:38:19 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.07 szerda, 21:28:43
Nem, mert az összes "sima". Minden utólagos HID szett azonos technológiával készül. Az előzőt 2 évig használtam, aztán eladtam az ótót. Semmi baj nem volt vele soha.
A mostanit 17ért vettem + 1k volt a beállítása a fényszórónak. 6 hónapja használom problémamentesen. Garancia 2 év. Szóval szerintem megérte.
akkor az tényleg faja ! és eléggé megdobja a kocsit is és árban sem vészes
thx az infot
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #179 Dátum:
2009.10.07 szerda, 21:53:50 »
Szivs.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #180 Dátum:
2009.10.07 szerda, 22:53:27 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.10.07 szerda, 19:12:09
nah akkor már jóól állsz !
Nekem a futóművem halt le , hátul gátlók , elől lengőkar , szilentek , nov ben tervezem Vik hez elvinni gátlócserére elsőkörbe, aztán tavaszig mindent, még ilyenek hogy motortartógumibak , meg pár egyéb ilyen apróság márc ban műszaki addigra mindent megcsináltatok
most tavasszal generátorom sz@rakodott, de aztán kis tekercselés és jó lett , aztán gyertya+kábel, olaj + minden szűrő cseréje volt
ha minden kész lesz xenon on gondolkozom
Nálam is most lesz futóműrendberakás. De én a lengéscsillapítókat felújíttatom. Kárászynál valószínűleg, és akkormár asszem +2000/db-ért gyárinál keményebbre is megcsinálják. A felújítás 9000Ft/darab (ha kell tengelycsere, akkor 13ezer). Sajna a szerelés az 5-10.000 darabonként, de ezt egy ismerős szerelő baráti áron megoldja nekem. Motorbakot is felújíttatom (5-10.000Ft), mert az ugy jobb is lesz mint egy gyári. Szilentekből meg lehet, hogy kemény poliuretán szilenteket csináltatok, hogy még feszesebb legyen az úttartás.
Jah meg a 3. katalizátor ki lesz ütve, vagy csővel helyettesítve.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #181 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 16:44:34 »
Kis érdekesség, bár régebben már volt téma a fórumon: Noble M12 sportkocsi, amiben a "mi motorunk" van
Persze kicsit módosítva...Íme egy video róla a sok közül:
http://www.youtube.com/watch?v=dOE0NxnrH6Y&feature=related
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Abrosz.
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #182 Dátum:
2009.10.09 péntek, 23:29:40 »
Ez még nem magánterület, elvileg az autópálya lehajtótól a sorompóig megy a történet. A mi portásunk fűzhető, de a szomszéd raktárnál állítólag van éjszakai kamionmozgás rendesen. Sajna nekik kamionstop sincs hétvégén, mert élelmiszer. Még jövő héten szaglászom kicsit, hátha lenne 1 slot nekünk
Idézetet írta: takee - 2009.10.07 szerda, 16:57:58
Ha magánterület, akkor a sünöknek nem kell bejelenteni.
Az pont egy szabvány kifutópálya hossza.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #183 Dátum:
2009.10.10 szombat, 10:32:32 »
Hali!
Ezek a "teszt"-ek felvitték a fogyasztásomat, tankolásnál kiszámoltam, 10,8 lett. Ha csak az utolsó 100 kimlómétert nézném, az több lenne.
Igazából még így is jóval kevesebb, mint gondoltam. És azon is csodálkoztam, hogy végig üzemi hőfokon volt a víz, nem melegedett. Jövő héten szerelő, aztán majd jó sűrűn nyitogatom a pillangószelepeket, nehogy beálljanak.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #184 Dátum:
2009.10.10 szombat, 12:53:44 »
Tegnap kicsit meghajkurásztam a gépet a szervízbe menet a soroksárin
Aztán amikor megérkeztem, akkor elég rendesen nyomta ki a hűtővizet a tartályból... Nemrég töltöttem utána a MAX és a MIN jel közé, de valamiért amikor felnyitottam megnézni, akkor a kupakig volt a víz benne. Sercegni mindig szokott egyébként, akkoris, amikor MIN latt volt a szint. Normális ez?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #185 Dátum:
2009.10.10 szombat, 15:14:31 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.07 szerda, 14:50:19
Ez tegnap is eszembe jutott, mikor egy csuklósbuszt előzve 3.ban tiltásba forgattam a motort, mert nem hallottam a hangját a menetszéltől (lehúzott ablaknál), csak azt vettem észre, hogy kicsit megtorpant a gép. Aztán húztam egy negyediket, és tovább... nyes Még mindig kíváncsi vagyok, mi lenne, ha a két hátsó dob helyére csak két cső kerülne.
Hangra elsőkörben tud segíteni egy direktszűrő is(pl k&n), nem kell rögtön kipuffhoz nyúlni..nem sokkal de kicsit durvább lesz a hangja.
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #186 Dátum:
2009.10.10 szombat, 15:58:49 »
Idézetet írta: razsa - 2009.10.10 szombat, 15:14:31
Hangra elsőkörben tud segíteni egy direktszűrő is(pl k&n), nem kell rögtön kipuffhoz nyúlni..nem sokkal de kicsit durvább lesz a hangja.
A szívóoldalhoz semmiképp nem nyúlok, sportbetétszűrőn gondolkodtam, de marad a papír. De azért kösz!
Naplózva
zola2
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #187 Dátum:
2009.10.10 szombat, 19:02:21 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna,hogy van egy 95-ös v6-os mondeom,az a bajom,hogy néha felpörög a motor és nem esik vissza a fordulat.Mi lehet a gond?
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #188 Dátum:
2009.10.10 szombat, 19:25:40 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2009.10.07 szerda, 19:00:39
lesz még egy kézifék csere is, kikopott vagy mi, és néha visszaugrik (23K).
csak a kart kell kicserélni. az enyémen is ez volt a tünet. a gond az volt vele, hogy őldal irányban ki volt tágulva az egész motyesz és a fogaskerekek nem feküdtek egymásra teljes szélességben. ha szerzel egy kart, te is ki tudod cserélni, nem olyan bonyolult...
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #189 Dátum:
2009.10.10 szombat, 19:37:08 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.10 szombat, 12:53:44
Tegnap kicsit meghajkurásztam a gépet a szervízbe menet a soroksárin
Aztán amikor megérkeztem, akkor elég rendesen nyomta ki a hűtővizet a tartályból... Nemrég töltöttem utána a MAX és a MIN jel közé, de valamiért amikor felnyitottam megnézni, akkor a kupakig volt a víz benne. Sercegni mindig szokott egyébként, akkoris, amikor MIN latt volt a szint. Normális ez?
Szia!
Nekem pont a minap mesélte a Sógorom, hogy nagy hajtás után ne állítsam le rögtön az autót, pl pályán tankolás, hanem érdemes alapjáraton meneszteni kicsit, amíg kicsit visszahül a rendszer, és ismét beáll az egyensúlyi állapotra. Állítolag nagy gépesek, munkagépesek világában ez teljesen természetes. Pontosabbat sajna én sem tudok, annyit viszot igen, hogy a rokon gépészmérnök közlekkaron végzett, és jópárévig szerelt is autót.
Valamint én is amikor hazafele jövet fölhajkurászom a hegyre az autót, nem nagy hegy, de azért nyomni kell, és a pill fogyi olykor 20-30 között mozog, pedig nem döngetek, és leállítom csak úgy, no akkor kuruttyol a rendszer rendesen, és szintén ki-ki nyomja a vizet.
Remélem segítettetem.
Üdv
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #190 Dátum:
2009.10.10 szombat, 20:44:34 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.10 szombat, 15:58:49
A szívóoldalhoz semmiképp nem nyúlok, sportbetétszűrőn gondolkodtam, de marad a papír. De azért kösz!
Jól meggondoltad? Hallottad már milyen dájrekt szűrővel?
Arról nem is beszélve, hogy érezhetően dinamikusabb lesz tőle a kocsi, jobban veszi a fordulatot.
Persze ha csak rajta van a gyári szűrő helyén és nincs odavezetve legalább egy csővel a levegő nagyon nagy melegbe (40°) ugyanúgy viselkedik mint papírral, de átlag időben érezhető a változás.
Sztem ártani egyáltalán nem árt, rosszabbul nem fog menni a kocsi, többletfogyasztás meg azé van mer tetszik a hangja és jobban tolod neki.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #191 Dátum:
2009.10.10 szombat, 21:38:17 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.10.10 szombat, 20:44:34
Jól meggondoltad? Hallottad már milyen dájrekt szűrővel?
Arról nem is beszélve, hogy érezhetően dinamikusabb lesz tőle a kocsi, jobban veszi a fordulatot.
Persze ha csak rajta van a gyári szűrő helyén és nincs odavezetve legalább egy csővel a levegő nagyon nagy melegbe (40°) ugyanúgy viselkedik mint papírral, de átlag időben érezhető a változás.
Sztem ártani egyáltalán nem árt, rosszabbul nem fog menni a kocsi, többletfogyasztás meg azé van mer tetszik a hangja és jobban tolod neki.
Elhiszem, hogy jobb hangja lesz, meg jobban ugrik, de én sosem pártoltam a direkt szűrőt. A szívóoldal marad gyári, és egyelőre a kipufogó oldal is, amíg ki nem találm, mi legyen. Most azt várom, hogy megjavítsák a szívósorom, elég nagy "ugrás" lesz az nekem szerintem. A többletfogyasztás garantált!
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #192 Dátum:
2009.10.10 szombat, 23:30:37 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.10 szombat, 21:38:17
Elhiszem, hogy jobb hangja lesz, meg jobban ugrik, de én sosem pártoltam a direkt szűrőt. A szívóoldal marad gyári, és egyelőre a kipufogó oldal is, amíg ki nem találm, mi legyen. Most azt várom, hogy megjavítsák a szívósorom, elég nagy "ugrás" lesz az nekem szerintem. A többletfogyasztás garantált!
Na majd ha egyszer meghallod, más lesz a véleményed.
Naplózva
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #193 Dátum:
2009.10.10 szombat, 23:52:16 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.10 szombat, 21:38:17
Elhiszem, hogy jobb hangja lesz, meg jobban ugrik, de én sosem pártoltam a direkt szűrőt. A szívóoldal marad gyári, és egyelőre a kipufogó oldal is, amíg ki nem találm, mi legyen. Most azt várom, hogy megjavítsák a szívósorom, elég nagy "ugrás" lesz az nekem szerintem. A többletfogyasztás garantált!
Igazából a direkt szűrőnek a másik nagy előnye hogyha jófajtát veszel, akkor azt nem kell cserélni többet, csak tisztítani. Igazából lehet hogy nem szimpatikus, de lehet,h csak azért mert még nem ismered
De te tudod...
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #194 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 00:08:56 »
Idézetet írta: Ferqo - 2009.10.10 szombat, 19:37:08
Szia!
Nekem pont a minap mesélte a Sógorom, hogy nagy hajtás után ne állítsam le rögtön az autót, pl pályán tankolás, hanem érdemes alapjáraton meneszteni kicsit, amíg kicsit visszahül a rendszer,
Szia!
Hát igen, ebben van valami, legközelebb majd észbentartom
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #195 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 00:19:56 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.10.10 szombat, 23:30:37
Na majd ha egyszer meghallod, más lesz a véleményed.
Nálam most nagyon fincsi a hangzás: a direktszüszivel kiemelt torokhang és a mélyen duruzsoló tiszta hangú kipuff, BMW-khez hasonló hangzást kölcsönöz a gépnek.
Kíváncsi leszek, most a 3. kati eltávolítása milyen eredménnyel jár majd.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
pbalage
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #196 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 07:30:44 »
Idézetet írta: zola2 - 2009.10.10 szombat, 19:02:21
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna,hogy van egy 95-ös v6-os mondeom,az a bajom,hogy néha felpörög a motor és nem esik vissza a fordulat.Mi lehet a gond?
Hali, szinte biztos, hogy az alapjárat szabályzó motor a rossz, nekem ugyan ezt csinálta, viszont nekem egy kis kocogtatás után megjavult
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #197 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 09:33:22 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.10.10 szombat, 23:30:37
Na majd ha egyszer meghallod, más lesz a véleményed.
Egyszer majd megpróbálok kimenni egy találkozóra, és akkor kiderül.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #198 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 09:45:08 »
Idézetet írta: razsa - 2009.10.10 szombat, 23:52:16
Igazából a direkt szűrőnek a másik nagy előnye hogyha jófajtát veszel, akkor azt nem kell cserélni többet, csak tisztítani. Igazából lehet hogy nem szimpatikus, de lehet,h csak azért mert még nem ismered
De te tudod...
Az igaz, hogy nem kell másikat venni, de télire így is úgy is visszatenném a gyári szívórészt, hogy meleg levegőt kapjon a motor. Vagy hogy oldjátok ezt meg? Én csak kb évi 5-6ezer km-t megyek, és abból is jórészt a melóhelyre ingázok, meg "helyben" közlekedek, szóval ritkán hajtom a gépet (na jó, mostanában muszáj volt
), így nem hiszem, hogy nekem megérné a beruházás. De nem tudom. Az az igazság, hogy tényleg nem volt még egyik autómon se direkt szűrő.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #199 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 10:10:34 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.11 vasárnap, 00:19:56
Nálam most nagyon fincsi a hangzás: a direktszüszivel kiemelt torokhang és a mélyen duruzsoló tiszta hangú kipuff, BMW-khez hasonló hangzást kölcsönöz a gépnek.
Kíváncsi leszek, most a 3. kati eltávolítása milyen eredménnyel jár majd.
Na, nekem pont ez a mély duruzsolás hiányzik! Hogy érted el???
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ