Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:01:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2212920 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
takee
Vendég
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2009.10.20 kedd, 15:09:38 »


aztarohadt... állat vagy hallod nyes eplus2
Akkor éreztem először, hogy jó döntés volt a V6. Teszi a dolgát, bárhol, bármilyen körülmények között. Ha kinyomod a szemét és kitéped a szívét akkor is megy és csak akkor döglik meg, ha már eljuttatott az úticélhoz.

Az eddigi autóimnál ez nem mindig volt így. wave
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2009.10.20 kedd, 18:57:14 »

Tehát ha jól értem a változtatások: nagykatalizátor kiütve, középdob helyett gázgyorsító, sport betétszűrő? Kíváncsi lennék milyen hangja lett a gyári hátsódobok meghagyásával így. Nem lett kicsit érces magas fordulaton? Gyere majd, ha lesz V6 tali.
Hol csináltattad?

Én most azon rágódom kapjon-e leömlőkkel együtt ful sportrendszert a gép, vagy inkább fényezzem át feketére. Ugynais végre vége az autó rendberakásának és még maradt keret valami nagyobb műveletre. (Kopp-kopp) Elmegyek majd dinamit dobhoz, ill janóhoz, aztán aszonták alámegyünk és megbeszéljük lehetőségeket. Aztán emellé még párosítanék valami módosítást (csipsz?), hogy igazán érezhető legyen.
bb lett
Van az a Nautilus Performance amcsi cég, ahol kapható spagettileömlő ehhez a mocihoz. A 2 leömlőt 50valahány ezerért árulják kinnt. Mi lenne a menete és a költségei, ha iderendelnék belőle maganak?

Magas fordulaton inkább mélyebb lett, Sopronban készült.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2009.10.20 kedd, 20:14:03 »

Azt hallottam, hogy ez a motor csak a gyári Motorcraft gyetyán kívül semmi mást nem szeret.
Erről vmi info tudtok? Miben minősül meg a nem szeretés, egyáltalán miben másabb egy "sportgyertya" a gyárinál?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2009.10.20 kedd, 20:23:58 »

Azt hallottam, hogy ez a motor csak a gyári Motorcraft gyetyán kívül semmi mást nem szeret.
Erről vmi info tudtok? Miben minősül meg a nem szeretés, egyáltalán miben másabb egy "sportgyertya" a gyárinál?

A sportgyertya egy kamu hülyeség. Esetleg egy full átépítet motornál, már használnak más gyertyát, de biztos, hogy nem egy tuningboltos "sportgyertyát"...
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2009.10.21 szerda, 11:37:43 »

Esetleg egy ilyet valakinek?


http://galeria.totalcar.hu/kozelet/2009/10/20/beaulieu/?currpic=1164319
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2009.10.21 szerda, 18:20:07 »

A sportgyertya egy kamu hülyeség. Esetleg egy full átépítet motornál, már használnak más gyertyát, de biztos, hogy nem egy tuningboltos "sportgyertyát"...

Tuningboltos sportgyertya, olcsó direktszűrő kivezetés nélkül, univerzális sportkipufogó ..... mind egy kategória: virtuális tuning, ami sok esetben csökkenti a teljesítményt, ahelyett, hogy növelné levele
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2009.10.21 szerda, 18:21:52 »



Rocco. Valami barom elvitte a kocsim bal hátulját és a lökös 2 helyen eltört. Meg tudnád csinázni? Mennyi idő és pénz kell hozzá? PÜ jöhet. integet2
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2009.10.21 szerda, 19:56:46 »

Azt hallottam, hogy ez a motor csak a gyári Motorcraft gyetyán kívül semmi mást nem szeret.
Erről vmi info tudtok? Miben minősül meg a nem szeretés, egyáltalán miben másabb egy "sportgyertya" a gyárinál?
A barátomnak a V6-ba a  sportgyertya hazavágta a trafóját, pontosan nem tudom az árát, de 50 000Ft körül volt,
 utána ő is kiszórta őket, neki is azt mondták csak a gyári gyertyákat használja mert a trafó megy szét és nem a motor, ezért nem raktam bele én sem.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 10:08:37 »


A biztosítás kevesebb lenne, de a teljesítményadó??? szomoru1 Persze valószinűleg kárpótolna a kis ezeröcsi, bár lehet, hogy kis fordulaton nem olyan nyomatékos, mint az én V6-om. nyes
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 18:44:47 »

Tuningboltos sportgyertya, olcsó direktszűrő kivezetés nélkül, univerzális sportkipufogó ..... mind egy kategória: virtuális tuning, ami sok esetben csökkenti a teljesítményt, ahelyett, hogy növelné levele

Az univerzális kipufogódobbal nincs semmi gáz, egy átömlős dobnál tökmindegy milyen, nem árthat, hiszen csak egy cső, körülötte hangcsillapítóval.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 18:47:44 »

Rocco. Valami barom elvitte a kocsim bal hátulját és a lökös 2 helyen eltört. Meg tudnád csinázni? Mennyi idő és pénz kell hozzá? PÜ jöhet. integet2

Az alap (nem ST) gyári lökhárítót nem érdemes javítani, mert bontóban kb ugyanannyiért, vagy nagyobb sérülésre vonatkozó javítási költségnél olcsóbban lehet szereni egyet. Bár, ha nem túl súlyos, lehet max 5ezrből megoldanám, de mostanában nem tudok bevállani semmit a fősuli miatt.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 18:54:36 »

A biztosítás kevesebb lenne, de a teljesítményadó??? szomoru1 Persze valószinűleg kárpótolna a kis ezeröcsi, bár lehet, hogy kis fordulaton nem olyan nyomatékos, mint az én V6-om. nyes
de az ezer ló megcibálna....
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 19:39:31 »

de az ezer ló megcibálna....

Az biztos!!! eplus2
 Durva, hogy már akkor képesek voltak ilyen motorokat építeni. Mi lenne, ha ma nem kötnék őket korlátok?! Szerintem a legnagyobb gond az lenne, hogy az erőből jusson el valamennyi az aszfaltra is. A gumigyártók így is alig bírnak lépést tartani.
 Én a Group B-t sajnálom a legjobban! Ford RS200... Na abbahagyom az OFFolást. vigyor3
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 19:40:31 »

A "korlátok"-nál a szabályokra gondoltam.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 19:47:17 »

Az univerzális kipufogódobbal nincs semmi gáz, egy átömlős dobnál tökmindegy milyen, nem árthat, hiszen csak egy cső, körülötte hangcsillapítóval.

Igaz. Én arra a tuningra gondoltam, amikor minden fojtást levesznek a motorról és csak egy tuningdob marad. Na az nem jó....
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 19:49:45 »

Mai egyenleg:

Szeervóolaj csere (hűtőnél van gyorscsati) 4 perc
Lökhárító leszerelés és hegesztés 1 óra
Lökhárító visszaszerelés közben kéz csúnya elvágása, ügyelet, tetanusz, sebkötözés 3 óra.

De legalább ingyen volt. hehe
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 19:56:24 »

Mai egyenleg:

Szeervóolaj csere (hűtőnél van gyorscsati) 4 perc
Lökhárító leszerelés és hegesztés 1 óra
Lökhárító visszaszerelés közben kéz csúnya elvágása, ügyelet, tetanusz, sebkötözés 3 óra.

De legalább ingyen volt. hehe


 Grin eljen
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 19:57:07 »

Az alap (nem ST) gyári lökhárítót nem érdemes javítani, mert bontóban kb ugyanannyiért, vagy nagyobb sérülésre vonatkozó javítási költségnél olcsóbban lehet szereni egyet. Bár, ha nem túl súlyos, lehet max 5ezrből megoldanám, de mostanában nem tudok bevállani semmit a fősuli miatt.

Cromaxnál 10000 a sima és 164000 a V6 és az ST. (gondolom elírták a V6-ét)
Közben megoldottam a dolgot. Egy új ismerősöm műanyagos és megcsinázta ingyen festéssel együtt.  eljen
Azért köszi a gyors választ. eljen worship
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 20:04:56 »

Cromaxnál 10000 a sima és 164000 a V6 és az ST. (gondolom elírták a V6-ét)
Közben megoldottam a dolgot. Egy új ismerősöm műanyagos és megcsinázta ingyen festéssel együtt.  eljen
Azért köszi a gyors választ. eljen worship

Repedést, vonalban eltörést egybként heggeszteni érdmes, gyantát, üvegszálat hiányos töréshez érdemes elővenni, de csak kicsinél éri meg (alap lökösnél). Egyébként, ha már fordalkatrészforgalmazót nézünk, éna Cromaxot figyelném be utoljára. Pl nekem lengéscsillapítóra 22.000-et mondtak ott, Petrányinál meg 13.000-et, és azt vágom, hogy szoktak pl a Petrányitól vásárolni...
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 20:35:14 »

Repedést, vonalban eltörést egybként heggeszteni érdmes, gyantát, üvegszálat hiányos töréshez érdemes elővenni, de csak kicsinél éri meg (alap lökösnél). Egyébként, ha már fordalkatrészforgalmazót nézünk, éna Cromaxot figyelném be utoljára. Pl nekem lengéscsillapítóra 22.000-et mondtak ott, Petrányinál meg 13.000-et, és azt vágom, hogy szoktak pl a Petrányitól vásárolni...

Vettem azért hozzá üvegszálat és műgyantát is, hátha kell az is. Szerencsére nem kellett. Elég volt a hegesztés is.
Cromax tényleg drága, viszont van minden és max 30 percet kell várni a cuccokra. En ezért szeretem.
De ha találok olcsóbban, akkor ott veszem meg.

Most ütöttem le Ebay-en egy ST hátsó szárnyat. Bonyolult felszerelni? Ragasztani kell vagy csavarozni?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 21:44:08 »

Üdv!

Látom, Te vagy a lökösguru Wink
Egy kérdésem lenne. Az RS lökös, legalább is az első a gyári alapra van felépítve, De mivel nem műanyag, mivel lehet javítani? Még tavaly elkaptam egy nyulat és lezúzta a bal oldalát a ködlámpával együtt. Ez utóbbit készletről tudtam cserélni, de a lökös csak zsugorodik hőre....ezért hegesztés kilőve...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 22:51:52 »

Üdv!

Látom, Te vagy a lökösguru Wink
Egy kérdésem lenne. Az RS lökös, legalább is az első a gyári alapra van felépítve, De mivel nem műanyag, mivel lehet javítani? Még tavaly elkaptam egy nyulat és lezúzta a bal oldalát a ködlámpával együtt. Ez utóbbit készletről tudtam cserélni, de a lökös csak zsugorodik hőre....ezért hegesztés kilőve...

Üdv! Smiley

Nem igazán értem (de lehet csak fárdat vagyok már nagyon). Tehát a gyári lökhárítódra van ráépítve egy üvegszálas műanyag RS alsórész? Bár így se stimmel, mert ez is műanyag, és nem zsugorodik hőre Cheesy Ha netán mégis üvegszálas, akkor azt üvegszállal és gyantával lehet javítani. De az tuti, hogy ha zúzva van, akkor szintén csak azzal lehet javítani.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 23:27:51 »

Üdv! Smiley

Nem igazán értem (de lehet csak fárdat vagyok már nagyon). Tehát a gyári lökhárítódra van ráépítve egy üvegszálas műanyag RS alsórész? Bár így se stimmel, mert ez is műanyag, és nem zsugorodik hőre Cheesy Ha netán mégis üvegszálas, akkor azt üvegszállal és gyantával lehet javítani. De az tuti, hogy ha zúzva van, akkor szintén csak azzal lehet javítani.
Nem, nem üvegszálas. Inkább merev guminak mondanám. De benne van a gyári Ford RS embléma.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 23:34:08 »

így néz ki:
http://shinyautos.com/shop/images/modeomor.JPG
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 23:51:16 »

Nem, nem üvegszálas. Inkább merev guminak mondanám. De benne van a gyári Ford RS embléma.

Akkor, ha ez nem gyári, hol csinálták?
A lényeg, ha hegesztés kilőve, vagy zúzva van, akkor csak üvegszál+műgyanta a megoldás.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2009.10.23 péntek, 10:36:59 »

Akkor, ha ez nem gyári, hol csinálták?


Ez gyári RS 1 szett. Nekem is ilyen volt. Ez is műanyag csak fekete és van benne egy kis poliészter. És tényleg a gyári lökősre van ráhelyezve az alsó rész, de egyben van, nem lehet szétszedni.

Nyugodtan vidd el műanyagoshoz, meg tudja hegeszteni.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2009.10.23 péntek, 12:09:07 »

Ez gyári RS 1 szett. Nekem is ilyen volt. Ez is műanyag csak fekete és van benne egy kis poliészter. És tényleg a gyári lökősre van ráhelyezve az alsó rész, de egyben van, nem lehet szétszedni.

Nyugodtan vidd el műanyagoshoz, meg tudja hegeszteni.
Részben igazat adok.
Az autót anno ezekkel a spoilerekkel vettem. Az eleje sajnos már sokszor kapott, többek között télen néhányszor a hó rángatta le, mert nagyon alacsony. Ebből kifolyólag volt már többször javítva. Régeben, mikor még hordtam szervízbeilyen dolgok miatt, műanyagos nem tudta hegeszteni, csak ragasztották, de nem volt igazán tartós a dolog.
Hegeszteni próbáltam én is, de sajna nem úgy reagál a hőre, ahogy kellene. Szinte elszenesedik és nem olvad össze. Én már többször cseréltem alatta lököst, mert a műanyagot nem volt érdemes hegesztenem. Az RS feltétet az első lökös cserénél kinyomtam púrhabbal, úgy összefogattam a múanyag lökhárítóval, így pontosan felül. A púrhabba tettem tappancsokat a lökös felől így bármikor le lehet csavarozni, vagy másikra feltenni.
Naplózva
mercury
Vendég
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2009.10.24 szombat, 01:19:32 »

Sziasztok!
I mondeo 2.5 v6 automata. az lenne a problémám hogy megyek az autóval adok egy padlógázt kb 1500 fordulatszámon de akár följebb is és nem csinál semmit az auto csak nagyon lassan szenvedve "gyorsul". Szerintem az automata váltó nem kapcsolja vissza a sebességeket. Elég rossz érzés h imádkoznom kell az előzésnél h sikerüljön befejezni falbav valakinek esetleg valami ötlete? amúgy a hátsó kipufogó kifúj ezért a lambdaszonda szarakszik. világít a chek engine lámpám. egr kikötve.
előre is köszi a válaszokat worship
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2009.10.24 szombat, 18:08:56 »

Sziasztok!
I mondeo 2.5 v6 automata. az lenne a problémám hogy megyek az autóval adok egy padlógázt kb 1500 fordulatszámon de akár följebb is és nem csinál semmit az auto csak nagyon lassan szenvedve "gyorsul". Szerintem az automata váltó nem kapcsolja vissza a sebességeket. Elég rossz érzés h imádkoznom kell az előzésnél h sikerüljön befejezni falbav valakinek esetleg valami ötlete? amúgy a hátsó kipufogó kifúj ezért a lambdaszonda szfhakszik. világít a chek engine lámpám. egr kikötve.
előre is köszi a válaszokat worship


Lehet ez gyújtás, vagy benzinellátás probléma is. Bár ezesetben akadozást, fulladozást kéne érezni asszem. De ha nem kapcsol vissza azt elvileg egyértelműen érezned kell.
Ha hátul kifúj a kipuff, ahhoz nincs köze a lambdaszondának.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2009.10.24 szombat, 18:27:43 »

Hogy jártam tegnap... Félre kellett állnom a Bajcsi-Zsilinszky úton, mert gőz csapott fel a mocitető alól. Előttem már félre volt állva egy 3-as Mondeo, mint kiderült, ő is lerobbant (AC pumpa miatt)  Grin Szerencsémre csak lejött a vízcső a hűtőről az akksi előtt. Már régóta hátra lehetett csúszva a bilincs, csak most ugrott le a cső. Nagy sz0pás volt visszatenni, mert egy gagyi fogószerűséggel próbálkoztam, és 1 órába tellt rászenvedni a bilincset a helyére. 10es kulcsom se volt, így az egyik akksisarut nem tudtam leszedni, viszont fel tudtam borítani, aminek következtében végül nem indult egyből az autó... Közben meg nemmessze gyülekeztek a tüntetők, és a kommandósok meg sorakoztak fel előttünk idegesen, mondták is hogy igengyorsan elkéne húzni... Hát élmény volt..   guluszem1
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.24 szombat, 18:30:16 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2009.10.24 szombat, 19:13:59 »

Hogy jártam tegnap... Félre kellett állnom a Bajcsi-Zsilinszky úton, mert gőz csapott fel a mocitető alól. Előttem már félre volt állva egy 3-as Mondeo, mint kiderült, ő is lerobbant (AC pumpa miatt)  Grin Szerencsémre csak lejött a vízcső a hűtőről az akksi előtt. Már régóta hátra lehetett csúszva a bilincs, csak most ugrott le a cső. Nagy sz0pás volt visszatenni, mert egy gagyi fogószerűséggel próbálkoztam, és 1 órába tellt rászenvedni a bilincset a helyére. 10es kulcsom se volt, így az egyik akksisarut nem tudtam leszedni, viszont fel tudtam borítani, aminek következtében végül nem indult egyből az autó... Közben meg nemmessze gyülekeztek a tüntetők, és a kommandósok meg sorakoztak fel előttünk idegesen, mondták is hogy igengyorsan elkéne húzni... Hát élmény volt..   guluszem1

Úgy szép az élet, ha zajlik. Nálam mindig van minden szerszám és kenőanyag, folyadék ilyen és ehhez hasonló esetekre. Ha lenne szabadidőm elmehetnék sárga angyalnak is. hehe
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2009.10.24 szombat, 19:46:09 »

Úgy szép az élet, ha zajlik. Nálam mindig van minden szerszám és kenőanyag, folyadék ilyen és ehhez hasonló esetekre. Ha lenne szabadidőm elmehetnék sárga angyalnak is. hehe

És te hogyan rendezed el a szerszámokat, flakonokat? Ha nem lenne mélyládám, amivel beszoríthatnám pl a hűtővizet, meg a gagyi szerszámostáskát, akkor nemtom hogy oldanám meg. Lehet építenék, ill fogok is egy külön ládát kárpitozva, amibe mehet minden.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2009.10.24 szombat, 20:25:14 »

És te hogyan rendezed el a szerszámokat, flakonokat? Ha nem lenne mélyládám, amivel beszoríthatnám pl a hűtővizet, meg a gagyi szerszámostáskát, akkor nemtom hogy oldanám meg. Lehet építenék, ill fogok is egy külön ládát kárpitozva, amibe mehet minden.

Ugyan így. Mélyláda, szerszámos láda, flakonok, és egyéb, balról-jobbra. taps
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 19:53:48 »

Kérdés:
Gázadásnál sebességtől és fokozattól függetlenül el kezd a kocsi eleje rázkódni. A féltengelyek nem zörögnek. Próbáltam mindkét irényba kitekerve a kormánnyal lendületesen indulni, de semmi zaj. Ha csak tartom a sebességet simán gurul a vas, üresben szintén hiába adok gázfröccsöt nem rázkódik. De bizony, ha odalépek neki bármelyik sebességben elég rendesen rázkódik az eleje...
Ötlet? tapasztalat?
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 19:58:49 »

Kérdés:
Gázadásnál sebességtől és fokozattól függetlenül el kezd a kocsi eleje rázkódni. A féltengelyek nem zörögnek. Próbáltam mindkét irényba kitekerve a kormánnyal lendületesen indulni, de semmi zaj. Ha csak tartom a sebességet simán gurul a vas, üresben szintén hiába adok gázfröccsöt nem rázkódik. De bizony, ha odalépek neki bármelyik sebességben elég rendesen rázkódik az eleje...
Ötlet? tapasztalat?

Motortartó bakok milyen állapotba vannak?
Nekem mikor a hűtő felöli megadta magát az csinált olyat, h adtam neki gázt és majd szétesett a kocsi eleje.
Mondjuk nemtudom h mennyire rázkódik neked.
Nálam nagyobb gázadáskor csinált ilyet.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 20:03:59 »

Motortartó bakok milyen állapotba vannak?
Nekem mikor a hűtő felöli megadta magát az csinált olyat, h adtam neki gázt és majd szétesett a kocsi eleje.
Mondjuk nemtudom h mennyire rázkódik neked.
Nálam nagyobb gázadáskor csinált ilyet.
Van rá esély...
Mivel nem rég van nálam és volt vele eddig is elég gondom, alig jutok el a végére, mert minden napra jut valami új felfedezés...
Nem nagyon örülök neki, de ennyi pénzért, tudtam hogy nem egy szalon állapotú autót veszek. Persze eddig megtudtam csinálni mindent rajta a mélyen tisztelt fórumos kollégák segítségével worship worship Wink
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 20:44:22 »

Van rá esély...
Mivel nem rég van nálam és volt vele eddig is elég gondom, alig jutok el a végére, mert minden napra jut valami új felfedezés...
Nem nagyon örülök neki, de ennyi pénzért, tudtam hogy nem egy szalon állapotú autót veszek. Persze eddig megtudtam csinálni mindent rajta a mélyen tisztelt fórumos kollégák segítségével worship worship Wink


Ha rossz a bakod, nehogy vegyél gyárit 30.000 Ft körül.
5000-ért felújítják úgy, hogy sose megy tönkre.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 20:50:30 »

Kérdés:
Gázadásnál sebességtől és fokozattól függetlenül el kezd a kocsi eleje rázkódni. A féltengelyek nem zörögnek. Próbáltam mindkét irényba kitekerve a kormánnyal lendületesen indulni, de semmi zaj. Ha csak tartom a sebességet simán gurul a vas, üresben szintén hiába adok gázfröccsöt nem rázkódik. De bizony, ha odalépek neki bármelyik sebességben elég rendesen rázkódik az eleje...
Ötlet? tapasztalat?

TipikusKerékösszetartási  prorobléma. Futóművesnél kezzd! wave
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 20:54:29 »


Ha rossz a bakod, nehogy vegyél gyárit 30.000 Ft körül.
5000-ért felújítják úgy, hogy sose megy tönkre.
Nagyon primitívet kérdezek...
Szemrevételezés alapján, hogy tudom megállapítani laikusan, hogy rossz? Egyébként eszembe sem jutott gyárit venni nyes
Felújítás hol?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 20:57:32 »

TipikusKerékösszetartási  prorobléma. Futóművesnél kezzd! wave
Na ezzel most megleptél, ezek szerint csak terhelés alatt jön elő rajta a kerékösszetartási probléma? ha gurulok nem, kanyarban nem csikorog, a gumi nincs félre kopva...
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 20:59:44 »

Na ezzel most megleptél, ezek szerint csak terhelés alatt jön elő rajta a kerékösszetartási probléma? ha gurulok nem, kanyarban nem csikorog, a gumi nincs félre kopva...

Terhelésre szétterpeszt, Ha bak problémád volna az inkább rángatna.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 21:07:14 »

Terhelésre szétterpeszt, Ha bak problémád volna az inkább rángatna.
Ezek szerint a gumi belső pereme kopottabb kell legyen...
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 21:09:22 »

Ezek szerint a gumi belső pereme kopottabb kell legyen...

Egy idő után, igen.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 21:12:52 »

Egy idő után, igen.

worship megnézetemmm
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 22:56:49 »

Terhelésre szétterpeszt, Ha bak problémád volna az inkább rángatna.

Egyébként gázadáskor és gázelvételkor (többnyire váltáskor) adhat ki kattanó hangot a rossz bakom? Továbbá padlógázas gyorsításoknál, váltások utáni padlózásnál mindig egy magas nyikkanó hangot hallok a motortérből. Azis lehet a bak? Mer azt vágom, hogy az egyik bakom KO. Bár rángatni csak kis fordulaton csúsztatásnál szokott.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 23:03:22 »

Nagyon primitívet kérdezek...
Szemrevételezés alapján, hogy tudom megállapítani laikusan, hogy rossz? Egyébként eszembe sem jutott gyárit venni nyes
Felújítás hol?

A fémbe préselt gumi töredezett, rocsolódott.
Pl ők: http://silentblock.hu/
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 23:04:08 »

Egyébként gázadáskor és gázelvételkor (többnyire váltáskor) adhat ki kattanó hangot a rossz bakom? Továbbá padlógázas gyorsításoknál, váltások utáni padlózásnál mindig egy magas nyikkanó hangot hallok a motortérből. Azis lehet a bak? Mer azt vágom, hogy az egyik bakom KO. Bár rángatni csak kis fordulaton csúsztatásnál szokott.

nyes ez stimmel, de a régebben tulajdonomban lévő mondiban hehe
igaz, az csak 2000-es, ezért nem offolok itten...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 23:05:46 »

A fémbe préselt gumi töredezett, rocsolódott.
Pl ők: http://silentblock.hu/
Akkor lehet, hogy tényleg kerék összetartás probléma?
Naplózva
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 23:06:36 »

Egyébként gázadáskor és gázelvételkor (többnyire váltáskor) adhat ki kattanó hangot a rossz bakom? Továbbá padlógázas gyorsításoknál, váltások utáni padlózásnál mindig egy magas nyikkanó hangot hallok a motortérből. Azis lehet a bak? Mer azt vágom, hogy az egyik bakom KO. Bár rángatni csak kis fordulaton csúsztatásnál szokott.

Hello!

OFF autókon, ha valamelyik motortartó (váltótartó) bak szakadt volt, azt mindig lehetett érezni a váltókaron. - Terhelésváltásnál (gyorsítás-gázelvétel-gyorsítás-gázelvétel) markold meg a váltókart, és ha a kelleténél nagyobbat mozdul, akkor egyértelműen valamelyik szakadt bak okozza a hibát.
Előző OFF kocsimon a kuplungtárcsában lévő csillapító rugók voltak kilágyulva, ezért kis fordulaton, illetve terhelésváltásnál rángatott. - Mire rájöttem, már a fél motorteret kicseréltem: bakokat, gyertyakábeleket, gyertyákat, gyújtáselosztót, rotort, mindent. A kuplung utoljára jutott eszembe, mert az egyébként hibátlan volt, nem csúszott, nem volt semmi baja, csak éppen terhelésváltásnál, és alacsony motorfordulaton rángatott.

Üdv!
trombonist
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.26 hétfő, 23:12:36 írta trombonist » Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 23:13:55 »

akkor holnap megnézem ezt is, azt is...
Azt ma diagnosztizáltam, hogy valszeg nekem sem műxik a második szívó sor. Ezeddig nem járkáltam a vassal, mert nagyon le volt lakva és eddig tartott nagyjából használhatóvá tenni. Láttam Fekusz kolléga problémájára adott válaszaitokat, ezért ezeket is el kezdem leellenőrizni...
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.