Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:14:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2216963 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #400 Dátum:
2009.11.10 kedd, 07:46:22 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.10 kedd, 07:15:55
Mk2 V6 topicban most boncolják a témát, nézz át oda...
De inkább maradj ittttttttt !
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #401 Dátum:
2009.11.10 kedd, 08:05:21 »
Mindenkeppen kellene egy diag. Azzal a hibaforrasok nagyobb resze kizarhato,vagy megtalalhato. 1995 -tol mar van obd ll.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #402 Dátum:
2009.11.10 kedd, 09:16:13 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.11.10 kedd, 07:46:22
De inkább maradj ittttttttt !
Bazz, mióta könyörgök az Mk1-2 összevonásáért... Mindíg megkeveredek...
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #403 Dátum:
2009.11.10 kedd, 09:17:53 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.10 kedd, 09:16:13
Bazz, mióta könyörgök az Mk1-2 összevonásáért... Mindíg megkeveredek...
Nem baj, mi beszélünk TáDé-ul is, értjük mire gondoltál.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #404 Dátum:
2009.11.10 kedd, 09:18:49 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.10 kedd, 09:17:53
Nem baj, mi beszélünk TáDé-ul is, értjük mire gondoltál.
Copyrightot kérhetek a v6 rángásos tippjeid kicikkezéséhez?
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #405 Dátum:
2009.11.10 kedd, 09:20:24 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.10 kedd, 09:17:53
Nem baj, mi beszélünk TáDé-ul is, értjük mire gondoltál.
Az előbb küldtem neki egyet hegynek felfelé. Hejj 2.-ban bizony nyit a 2. szelepsor rendesen. 3750-ig megyeget, aztán morcosra vált, elkezd gyorsabban pörögni és üvölteni, aztán 7000-nél kéri a harmadikat.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #406 Dátum:
2009.11.10 kedd, 09:22:14 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.10 kedd, 09:18:49
Copyrightot kérhetek a v6 rángásos tippjeid kicikkezéséhez?
Persze, semmi akadálya. Ahogy idesapám mondta: "a tapasztalat az a tudás, amire 5 perce lett volna szükségünk".
Kifjezetten örülnék neki, ha más megspórolná a sok szívást ezekkel a hibákkal.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #407 Dátum:
2009.11.10 kedd, 09:22:52 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.10 kedd, 09:22:14
Persze, semmi akadálya. Ahogy idesapám mondta: "a tapasztalat az a tudás, amire 5 perce lett volna szükségünk".
Kifjezetten örülnék neki, ha más megspórolná a sok szívást ezekkel a hibákkal.
Kicsit kiegészítgetem és elküldöm láttamozni.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #408 Dátum:
2009.11.10 kedd, 09:25:12 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.10 kedd, 09:22:52
Kicsit kiegészítgetem és elküldöm láttamozni.
Mindenképpen egészítsd ki, mert másoknak is volt itt jó javaslatuk, ami nálam fel sem merült.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #409 Dátum:
2009.11.10 kedd, 09:31:15 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.10 kedd, 09:25:12
Mindenképpen egészítsd ki, mert másoknak is volt itt jó javaslatuk, ami nálam fel sem merült.
Piszok gyors vagyok...
http://mondeotade.fanklub.hu/v6_ts.pdf
szerk
és már update-eltem is.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.10 kedd, 10:09:14 írta Tádé
»
Naplózva
dbalintv6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #410 Dátum:
2009.11.10 kedd, 10:22:02 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Szükségem volna Pesten szerelőre, aki ért a V6-os motorokhoz (1994-es).
Ha lehúzom a légtömeg mérőt, megy az autó. De hiába cserélem ki, miután újra csatlakoztatom, egy pillanatra helyreáll a rend, majd újra "elszáll".
Köszönöm!
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #411 Dátum:
2009.11.10 kedd, 10:26:14 »
Idézetet írta: dbalintv6 - 2009.11.10 kedd, 10:22:02
Segítséget szeretnék kérni. Szükségem volna Pesten szerelőre, aki ért a V6-os motorokhoz (1994-es).
Ha lehúzom a légtömeg mérőt, megy az autó. De hiába cserélem ki, miután újra csatlakoztatom, egy pillanatra helyreáll a rend, majd újra "elszáll".
Szia,
Hibakódokat olvastattál? Sokat segítene..
Naplózva
dbalintv6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #412 Dátum:
2009.11.10 kedd, 10:31:13 »
1 hete kezdődött a probléma, akkor egy közeli szervízbe vittem. Holnap tudom elhozni a kocsit, pontosabb részleteket csak akkor tudok.
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.10 kedd, 10:26:14
Szia,
Hibakódokat olvastattál? Sokat segítene..
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #413 Dátum:
2009.11.10 kedd, 10:31:49 »
Idézetet írta: dbalintv6 - 2009.11.10 kedd, 10:31:13
1 hete kezdődött a probléma, akkor egy közeli szervízbe vittem. Holnap tudom elhozni a kocsit, pontosabb részleteket csak akkor tudok.
Ha tudsz, hozz ide is hibakódokat.
Naplózva
dbalintv6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #414 Dátum:
2009.11.10 kedd, 10:36:10 »
OK, megpróbálom megszerezni.
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.10 kedd, 10:31:49
Ha tudsz, hozz ide is hibakódokat.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #415 Dátum:
2009.11.10 kedd, 10:38:06 »
Idézetet írta: dbalintv6 - 2009.11.10 kedd, 10:36:10
OK, megpróbálom megszerezni.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #416 Dátum:
2009.11.10 kedd, 10:40:35 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.10 kedd, 09:31:15
Piszok gyors vagyok...
http://mondeotade.fanklub.hu/v6_ts.pdf
szerk
és már update-eltem is.
Jó!
2 kieg: Szívósornál írd oda, hogy a második nem nyit. És az MK I-nél még vákuumos vezérlésű a 2. szelepsor nyitása, csak MK II-től elektronikus. Vagyis MK I-nél, ha nem nyit a rudazat erős gázadásra, akkor vákuum hibát kell keresni.
Másrészt írd bele Imi tapasztalatát, miszerint a 3. kat eltömődése is rángatáshoz vezet.
Köfi
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #417 Dátum:
2009.11.10 kedd, 10:41:44 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.10 kedd, 10:40:35
Jó!
2 kieg: Szívósornál írd oda, hogy a második nem nyit. És az MK I-nél még vákuumos vezérlésű a 2. szelepsor nyitása, csak MK II-től elektronikus. Vagyis MK I-nél, ha nem nyit a rudazat erős gázadásra, akkor vákuum hibát kell keresni.
Másrészt írd bele Imi tapasztalatát, miszerint a 3. kat eltömődése is rángatáshoz vezet.
Köfi
1. ok, mindjárt meglesz.
2. már megvan, az volt az update2...
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #418 Dátum:
2009.11.10 kedd, 10:43:50 »
BTW: 1995-ös MK I-emen OBD II csati volt. Sajnos akkor még nem volt OBD II kütyüm, így nem teszteltem le, hogy működik-e, de szerintem nagy a valószínűsége, mivel a Mondeo-t világautónak szánták és Amcsiban sokkal korábban bevezették az OBD II-t.
Szóval, ha a kormány alatt van OBD II csati MK I-en akkor érdemes rápróbálni ott olvasni hibakódot.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #419 Dátum:
2009.11.10 kedd, 10:44:39 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.10 kedd, 10:41:44
2. már megvan, az volt az update2...
Villámkezű Edward....
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #420 Dátum:
2009.11.10 kedd, 10:45:05 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.10 kedd, 10:40:35
Jó!
2 kieg: Szívósornál írd oda, hogy a második nem nyit. És az MK I-nél még vákuumos vezérlésű a 2. szelepsor nyitása, csak MK II-től elektronikus. Vagyis MK I-nél, ha nem nyit a rudazat erős gázadásra, akkor vákuum hibát kell keresni.
Másrészt írd bele Imi tapasztalatát, miszerint a 3. kat eltömődése is rángatáshoz vezet.
Köfi
Ilyen esetben a hiba a fekete fedél alatti kis dobozban keresendő.
gondolom ez mk2nél van, és mi is ez?
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #421 Dátum:
2009.11.10 kedd, 10:46:10 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.10 kedd, 10:45:05
Ilyen esetben a hiba a fekete fedél alatti kis dobozban keresendő.
gondolom ez mk2nél van, és mi is ez?
az alatt a díszborítást értem, amin rajta van hogy Duratec 2.5 24 Valve. Alatta jobbra van egy fém doboz, abban van a működtető elektronika.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #422 Dátum:
2009.11.10 kedd, 10:47:14 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.10 kedd, 10:46:10
az alatt a díszborítást értem, amin rajta van hogy Duratec 2.5 24 Valve. Alatta jobbra van egy fém doboz, abban van a működtető elektronika.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #423 Dátum:
2009.11.10 kedd, 10:52:00 »
Takee,
Update 3 kész, csekkold le légyszíves.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #424 Dátum:
2009.11.10 kedd, 12:32:17 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.10 kedd, 10:52:00
Takee,
Update 3 kész, csekkold le légyszíves.
Tökkéletes.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #425 Dátum:
2009.11.10 kedd, 12:33:33 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.10 kedd, 12:32:17
Tökkéletes.
Köszönjük a hitgyülekezet nevében.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #426 Dátum:
2009.11.10 kedd, 13:57:34 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.10 kedd, 12:33:33
Köszönjük a hitgyülekezet nevében.
Egyébiránt - mivel mániákus sufniszerelő vagyok, de csak jó időben, mert garázsom most pont nincs - készülhetne még sok-sok ilyen cikk Mondeo (többnyire V6) szereléssel kapcsolatban (kipuff, fékek, olajak - szervóolaj szájjal fújásos ürítése, azt látnod kellett volna
- , folyadékok cseréje, időszakos karbantartások, AWS MK II-be, hátsó lábtérvilágítás, 2. világítás csomagtartóba, kilincsvilágítás nem gyári tartó helyére leddel, meg mittoménmi) csak szerelés közben nincs türelmem fényképezni, meg jegyzetelgetni.
De ha valaki bevállalja jövő tavasztól, hogy kattintgat, jegyzetel, meg hallgatja a qrvaanyázásaimat szerelés közben, akkor gyorsan gyarapodhat a cikkek száma.
Naplózva
Jocó500
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #427 Dátum:
2009.11.10 kedd, 15:32:30 »
sziasztok!
Mindenkinek köszönöm, aki tanácsaival segíteni próbált. Megpróbálom a tanácsokat végrehajtani, majd az eredményről tájékoztatlak benneteket.
mégegyszer köszi
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #428 Dátum:
2009.11.11 szerda, 08:41:05 »
Én voltam.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #429 Dátum:
2009.11.11 szerda, 09:27:12 »
Idézetet írta: Joe - 2009.11.11 szerda, 08:41:05
Én voltam.
Naplózva
dbalintv6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #430 Dátum:
2009.11.11 szerda, 09:49:43 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.10 kedd, 10:26:14
Szia,
Hibakódokat olvastattál? Sokat segítene..
Beszéltem a szerelővel. A hibakód a légtömeg mérő hibáját jelezte. Az cserélve lett, majd a hibakódot törölöte. Most elvileg nincs benne hibakód.
Elhoztam a kocsit, de nincs bekötve a légtömeg mérő. Ingadozó alapjárat, "dadog a motor", rosszul megy (erőtlen motor).
Azt tanácsolták, hogy vigyem olyanhoz, aki foglalkozott már ilyen V6 motorral, ők nem tudták, hogy milyen irányban induljanak el.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #431 Dátum:
2009.11.11 szerda, 09:57:51 »
Idézetet írta: dbalintv6 - 2009.11.11 szerda, 09:49:43
Beszéltem a szerelővel. A hibakód a légtömeg mérő hibáját jelezte. Az cserélve lett, majd a hibakódot törölöte. Most elvileg nincs benne hibakód.
Elhoztam a kocsit, de nincs bekötve a légtömeg mérő. Ingadozó alapjárat, "dadog a motor", rosszul megy (erőtlen motor).
Azt tanácsolták, hogy vigyem olyanhoz, aki foglalkozott már ilyen V6 motorral, ők nem tudták, hogy milyen irányban induljanak el.
A légtömegmérő kell neki, anélkül tutter sz@r lesz.
Ha megmondod, helyileg merre vagy (esetleg a profilodba is beírod) tuti könnyebben találsz itt valakit, aki segít.
Naplózva
dbalintv6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #432 Dátum:
2009.11.11 szerda, 10:12:44 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.11 szerda, 09:57:51
A légtömegmérő kell neki, anélkül tutter sz@r lesz.
Ha megmondod, helyileg merre vagy (esetleg a profilodba is beírod) tuti könnyebben találsz itt valakit, aki segít.
Bp. III. kerület, Kaszásdűlő.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #433 Dátum:
2009.11.11 szerda, 10:43:12 »
Idézetet írta: dbalintv6 - 2009.11.11 szerda, 09:49:43
Beszéltem a szerelővel. A hibakód a légtömeg mérő hibáját jelezte. Az cserélve lett, majd a hibakódot törölöte. Most elvileg nincs benne hibakód.
Elhoztam a kocsit, de nincs bekötve a légtömeg mérő. Ingadozó alapjárat, "dadog a motor", rosszul megy (erőtlen motor).
Azt tanácsolták, hogy vigyem olyanhoz, aki foglalkozott már ilyen V6 motorral, ők nem tudták, hogy milyen irányban induljanak el.
És ha bekötöd?
Most tutira kell lennie hibakódnak!
Bontott ment bele, vagy új?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
dbalintv6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #434 Dátum:
2009.11.11 szerda, 10:47:07 »
Idézetet írta: Joe - 2009.11.11 szerda, 10:43:12
És ha bekötöd?
Most tutira kell lennie hibakódnak!
Bontott ment bele, vagy új?
Bontott. Amikor bekötötték egy pillanatra helyreállt a rend, aztán újra elszállt.
Esetleg a kábelezés, vagy az érintkező?
Ha bekötöm, akkor ugyan jár a motor, de teljesen rossz az alapjárat, nincs erő a motorban (még annyi se, hogy mozogjon).
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #435 Dátum:
2009.11.11 szerda, 10:51:05 »
Idézetet írta: dbalintv6 - 2009.11.11 szerda, 10:47:07
Bontott. Amikor bekötötték egy pillanatra helyreállt a rend, aztán újra elszállt.
Esetleg a kábelezés, vagy az érintkező?
Ha bekötöm, akkor ugyan jár a motor, de teljesen rossz az alapjárat, nincs erő a motorban (még annyi se, hogy mozogjon).
Lehet, hogy az is rossz volt. Talán azért volt jó egy pillanatig, mert még nem dobott hibakódot. Amint megjött, romlott is a helyzet.
Vedd le az akksit min. negyed órára, ezzel reseteled a komputert, és egyben törlődik a hibatár is, és próbáld újra. Ha ismét jó lesz egy darabig, akkor rossz a másik MAF is...
Viszont ezek után(resetelés) újra kell tanítani a komputert, ami V6-nál egy 15 perces alapjárati járatást jelent.(mármint, ha a hiba megszűnik)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
dbalintv6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #436 Dátum:
2009.11.11 szerda, 11:22:54 »
Idézetet írta: Joe - 2009.11.11 szerda, 10:51:05
Lehet, hogy az is rossz volt. Talán azért volt jó egy pillanatig, mert még nem dobott hibakódot. Amint megjött, romlott is a helyzet.
Vedd le az akksit min. negyed órára, ezzel reseteled a komputert, és egyben törlődik a hibatár is, és próbáld újra. Ha ismét jó lesz egy darabig, akkor rossz a másik MAF is...
Viszont ezek után(resetelés) újra kell tanítani a komputert, ami V6-nál egy 15 perces alapjárati járatást jelent.(mármint, ha a hiba megszűnik)
Kösz az infót, végigjátszom ma este vagy holnap reggel... Aztán leírom a történteket
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #437 Dátum:
2009.11.11 szerda, 11:48:30 »
Minden Mondeos figyelmébe:
Bármilyen elekrtonikus, vagy jeladó alkatrész csere után mindig kell újraprogramozás (betanítás), mert az ECU még 1000km-ig a régi (rossz) értékekkel számol. Vagyis hiába lett cserélve a rossz alkatrész, az ECU nem a jó alkatrész jeleit veszi alapul és a hiba továbbra is fent marad úgy kb 1000km-ig (annyi alatt tanul újra az ECU magától.)
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #438 Dátum:
2009.11.11 szerda, 14:08:49 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.11 szerda, 11:48:30
Minden Mondeos figyelmébe:
Bármilyen elekrtonikus, vagy jeladó alkatrész csere után mindig kell újraprogramozás (betanítás), mert az ECU még 1000km-ig a régi (rossz) értékekkel számol. Vagyis hiába lett cserélve a rossz alkatrész, az ECU nem a jó alkatrész jeleit veszi alapul és a hiba továbbra is fent marad úgy kb 1000km-ig (annyi alatt tanul újra az ECU magától.)
Akkor ez bizony lehet nála megoldás. Ha mégsem, akkor van nálam is egy bontott MAF kipróbálni vele. Ha kiderül, hogy nemjó, visszaveszem.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #439 Dátum:
2009.11.11 szerda, 18:41:01 »
A V6-ok tuti, hogy gyárilag meg vannak ültetve 2 centit? Azért fontos, mert szeretnék ültetni, de a kapható 35milissel már túl alacsony lenne ide pestre. ST rugóban gondolkodom, de ha a V6 20milit van ültetve, akkor úgy csak 10-zel lenne lejjebb, ami meg túl kevés.
A mostanihoz képest -20mili lenne ideális nekem (képszerkesztővel is nézegetve a méricskélések lapján). Viszont, ha a gyári rugókat alakíttatom át, az nem az igazi. Nem vágom milegyen.
Ilyen lenne a mostanihoz képest 35 milivel lejjebb. Bele se mernék gondolni milyen lenne belezuttyanni egy úthibába. A hátsó ív mindenkinek ennyivel kisebb, vagy nekem van lejjebb a rossz gátlók miatt?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.11 szerda, 18:45:37 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #440 Dátum:
2009.11.11 szerda, 19:21:04 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.11 szerda, 18:41:01
A V6-ok tuti, hogy gyárilag meg vannak ültetve 2 centit? Azért fontos, mert szeretnék ültetni, de a kapható 35milissel már túl alacsony lenne ide pestre. ST rugóban gondolkodom, de ha a V6 20milit van ültetve, akkor úgy csak 10-zel lenne lejjebb, ami meg túl kevés.
A mostanihoz képest -20mili lenne ideális nekem (képszerkesztővel is nézegetve a méricskélések lapján). Viszont, ha a gyári rugókat alakíttatom át, az nem az igazi. Nem vágom milegyen.
Ilyen lenne a mostanihoz képest 35 milivel lejjebb. Bele se mernék gondolni milyen lenne belezuttyanni egy úthibába. A hátsó ív mindenkinek ennyivel kisebb, vagy nekem van lejjebb a rossz gátlók miatt?
Tuti, hogy alacsonyabb. Ma cseréltem le a nyári gumikat és ami a 2.0-ás alatt simán elfért, az a v6 alatt sajna döccenőnél beleér a sárvédőbe. De holnap lesz a napja, hogy alárakom a légrugót és megoldom a problémát... Utána akár egy ifát is ráakaszthatok a hátuljára, akkor sem megy lejjebb...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.11 szerda, 20:55:29 írta astor72
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #441 Dátum:
2009.11.11 szerda, 20:46:06 »
Ismét luxusadót emlegetném fel. Volt szó róla, hogy ha teljesítménymérésen bebizonyosodik, hogy jelenleg már nem 125kW-os, akkor nem érvényes a duplázás.
A bökkenő csak ott van, hogy ki fogja egy "Teljesítménymérés Kft." kinyomtatott eredményét elfogadni, és az alapján átírni a központi adatbázist és új törzskönyvet, forgalmit kiadni...?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.11 szerda, 20:50:14 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #442 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:00:43 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.11 szerda, 18:41:01
A V6-ok tuti, hogy gyárilag meg vannak ültetve 2 centit? Azért fontos, mert szeretnék ültetni, de a kapható 35milissel már túl alacsony lenne ide pestre. ST rugóban gondolkodom, de ha a V6 20milit van ültetve, akkor úgy csak 10-zel lenne lejjebb, ami meg túl kevés.
A mostanihoz képest -20mili lenne ideális nekem (képszerkesztővel is nézegetve a méricskélések lapján). Viszont, ha a gyári rugókat alakíttatom át, az nem az igazi. Nem vágom milegyen.
Ilyen lenne a mostanihoz képest 35 milivel lejjebb. Bele se mernék gondolni milyen lenne belezuttyanni egy úthibába. A hátsó ív mindenkinek ennyivel kisebb, vagy nekem van lejjebb a rossz gátlók miatt?
Szia! Az én kocsim így nézki (nem gyárilag)! A döccenőktől félhetsz jogosan!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #443 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:05:40 »
Idézetet írta: Geeboy - 2009.11.11 szerda, 21:00:43
Szia! Az én kocsim így nézki (nem gyárilag)! A döccenőktől félhetsz jogosan!
Nincs az üzidben a kép.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #444 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:07:58 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.11 szerda, 21:05:40
Nincs az üzidben a kép.
Ott valóban nincs!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #445 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:10:19 »
Sziasztok!
Akik ültetgetni akarják a verdát, azoknak van egy tippem:
Tegyetek a kocsira kisebb méretű abroncsokat! Hülyén hangzik, de akinek sportos útfekvés kell, az ezzel a módszerrel biztosan megkapja. A Contour nyári garnitúráját épp most árulom, mert /10-zel kisebbek a rávalónál. Ez ebben a konkrét esetben azt jelenti, hogy csaknem 4 cm-rel kisebb a kerékátmérő, mint kéne. Következésképp az autó 2 cm-rel közelebb kerül a talajhoz. A kerék - mivel kisebb - nem ér bele semmibe, a km óra minimálisan többet mutat, mint a valós sebesség. Ugyanakkor tapad, mint a veszedelem, mert a felni nagy, csak a gumi "peresebb" a kelleténél.
Engem halálra idegesít még így is, amúgy is alacsony a verda, így meg aztán 3 személlyel nem tudok átmenni egy fekvőrendőrön anélkül, hogy valami le ne érne... Brr... Ráadásul ezeken az ócska utakon ebben az eszetlen forgalomban hol a fenében kanyarodik az ember sportosan?
Szóval ami engem illet, én inkább emelnék az autó hasmagasságán.
Akit azonban érdekel a fenti "ültetés", ki lehet próbálni egy körre a kerekeimet!
Üdv!
trombonist
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #446 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:11:17 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia-3346704
Itt van kép
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #447 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:23:39 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.11 szerda, 20:46:06
Ismét luxusadót emlegetném fel. Volt szó róla, hogy ha teljesítménymérésen bebizonyosodik, hogy jelenleg már nem 125kW-os, akkor nem érvényes a duplázás.
A bökkenő csak ott van, hogy ki fogja egy "Teljesítménymérés Kft." kinyomtatott eredményét elfogadni, és az alapján átírni a központi adatbázist és új törzskönyvet, forgalmit kiadni...?
Ugyanaz,aki elfogadja a motorcserénél a kiállító műhely bizonylatát.A törzskönyvet is az új számmal adják ki,a forgalmit meg simán átírják.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #448 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:24:20 »
Idézetet írta: Geeboy - 2009.11.11 szerda, 21:11:17
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia-3346704
Itt van kép
Bárcsak végre itt állna a parkolónkban.....
Naplózva
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #449 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:25:12 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.11 szerda, 20:46:06
Ismét luxusadót emlegetném fel. Volt szó róla, hogy ha teljesítménymérésen bebizonyosodik, hogy jelenleg már nem 125kW-os, akkor nem érvényes a duplázás.
A bökkenő csak ott van, hogy ki fogja egy "Teljesítménymérés Kft." kinyomtatott eredményét elfogadni, és az alapján átírni a központi adatbázist és új törzskönyvet, forgalmit kiadni...?
Szia!
Az ötlet nem rossz, csak félek, semmi értelme. A "polgárjenő" ugyanis nem azt veszi figyelembe, hogy egy konkrét autónak a mérés pillanatában az adott körülmények között éppen mennyi a teljesítménye. Hanem azt, hogy gyárilag mennyi (volt). Hogy azt tudja-e teljesíteni, vagy sem, az nem számít. Magyarán hiába méretjük le a gépeket, és hiába jönne ki alacsonyabb érték, mint a gyári, attól még fene nagy luxusban közlekedünk. A teljesítménymérős papírral meg jól kiröhögnének.
Mennyit tud a motor? Elő a forgalmit. Nincs benne? Elő egy gyári adatbázist. Mennyi az annyi gyárilag? Höhö, épp 125 KW...
Elég baj ez, de nem nagyon van mit tenni. Kicsit olyan ez, mint a sárga matricások kitiltása a belvárosból... Azoknak még rosszabb lesz... Node, nem szeretnék politizálni, mert attól mélyen elhatárolódom! Hanem bízzunk benne, hátha egyszer az életben kapunk cserébe valami kézzelfoghatót az adónkért!
Üdv!
trombonist
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ