Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:11:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217108 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
mounlion
Vendég
« Új hozzászólás #5050 Dátum: 2012.07.28 szombat, 23:32:16 »

Megnyugtatlak, hogy ez abszolúte nincs így! Ezen a motoron minden megoldható.  nyes Wink
Ha emlékeim nem csalnak, az itteni bejáratott bontós tavaly év vége felé (vagy idén év elején? Már nem emlékszem) hozott és bontott egy Cougar-t is.
Igazából megadom a számát, majd ő elmond mindent, amit tudnod kell. Lesz ötlete a motorszámra és a szerelőre is.

nullahat20322harmincöt30

Krisztiánt keresd. Ő nem foglalkozik illegális dolgokkal, ahogy itt senki sem, így nem kell félned semmitől, csak jogtiszta megoldásokat fog ajánlani. Viszont hülyeségeket ne kérdezz tőle, mert azt nem szereti, ahogy az alkudozást sem.

Ha emlékeim nem csalnak, jelenleg nem te vagy az egyetlen, aki V6 motort keres és mintha tavasz óta ki is fogyott volna a raktárkészlete. Normál esetben szokott nála lenni polcon 3-4 darab, nem tom most mi a helyzet.

Itt fent van az aktuális kínálatuk is:
http://importautouk.hu/
(Eset és Avas vírust jelez és nem engedi megnyitni az oldalt, de garantáltan vírusmentes, keress rá itt a fórumon, ha kétséged támadna)  integet2


Mégegyszer kösz!

Valami még nyugtalanít: a motorcsere csak típusazonos motornál egyszerű, de a Mondeo SEA, LCBD vagy LCBE kódú blokkját nem fogadják el a papírtologatók a Cougar LCBA-jának helyére.

A TC autójogásztól idézve: Típusazonosnak − és ezért engedélyezési eljárás nélkül cserélhetőnek − csak az a motor minősül, amely az eredetivel gyártmány, hengerűrtartalom és típusjelzés tekintetében maradéktalanul egyezik.

Két bibi: a cseremotor jó eséllyel Mondeoból származna és a kódja legjobb esetben is egy karakterrel eltér. Gondolom az A, D vagy E a generációt, esetleg a gyártó nemzetiségét jelölheti, de nem verhetem egy kötekedő adminisztrátoron keresztül, hogy a két motor az utolsó csavarig megegyezik.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5051 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 00:08:16 »


Mégegyszer kösz!

Valami még nyugtalanít: a motorcsere csak típusazonos motornál egyszerű, de a Mondeo SEA, LCBD vagy LCBE kódú blokkját nem fogadják el a papírtologatók a Cougar LCBA-jának helyére.

A TC autójogásztól idézve: Típusazonosnak − és ezért engedélyezési eljárás nélkül cserélhetőnek − csak az a motor minősül, amely az eredetivel gyártmány, hengerűrtartalom és típusjelzés tekintetében maradéktalanul egyezik.

Két bibi: a cseremotor jó eséllyel Mondeoból származna és a kódja legjobb esetben is egy karakterrel eltér. Gondolom az A, D vagy E a generációt, esetleg a gyártó nemzetiségét jelölheti, de nem verhetem egy kötekedő adminisztrátoron keresztül, hogy a két motor az utolsó csavarig megegyezik.
had ne kelljen már leírni egy fórumra a frankót...
hívd fel krisztiánt, menj el hozzá és elmondja, mi újság ezzel a dologgal...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
mounlion
Vendég
« Új hozzászólás #5052 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 00:22:10 »

had ne kelljen már leírni egy fórumra a frankót...
hívd fel krisztiánt, menj el hozzá és elmondja, mi újság ezzel a dologgal...

OK! Csupán nem őt akartam „hülye kérdésekkel” bombázni. Téged sem kellett volna, bocs!  falbav
Időközben sikerült megnyitnom az oldalát (Mac, OS 10.5, Safari), a választékot elnézve totál feleslegesen aggódtam, mégegyszer bocs'!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5053 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 00:26:00 »

OK! Csupán nem őt akartam „hülye kérdésekkel” bombázni. Téged sem kellett volna, bocs!  falbav
Időközben sikerült megnyitnom az oldalát (Mac, OS 10.5, Safari), a választékot elnézve totál feleslegesen aggódtam, mégegyszer bocs'!
engem tuti nem bombáztál és nem is vettem volna zokon.
drof próbált rávezetni téged, hogy van megoldás az azonosítók problémájának megoldására, de vagy nem vetted a lapot, vagy elkerülte a figyelmed. nem gond ez...
csak ne forduljon elő még egyszer nono2 lol002
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5054 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 04:58:18 »

csak ne forduljon elő még egyszer nono2 lol002
pláne ne olyankor, amikor más dolgunk is van ... Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5055 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 05:08:35 »

pláne ne olyankor, amikor más dolgunk is van ... Cheesy

Főleg amikor kultúráltan szórakozva iszogatunk. vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5056 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 05:11:01 »

Főleg amikor kultúráltan szórakozva iszogatunk. vigyor3
az élet meg a para fontos dolgait beszéljük ki Cheesy
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5057 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 13:40:47 »

sziasztok. új érdeklődő vagyok a mondeok világában. érdekelne a v6 os motor fogyasztása, ha van ilyen a birtokotokban szívesen venném az infót. wow1

Nem a fogyasztás a költséges, azt karbantartott motorral és megfelelő közlekedéssel kordában lehet tartani (pályán akár 7, városban akár 11, ennél a 2.0-ás sem eszik kevesebbet, de ha tiporja az ember akkor egy V6 kajálhat 14-et is városban). Egyéb infóért kicsit olvass vissza itt, nemrégiben össze volt foglalva pár fontos tudnivaló.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5058 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 14:35:56 »

az élet meg a para fontos dolgait beszéljük ki Cheesy
eltudom képzelni, hogy reggel 5-kor mennyi fontos dologról tudtok beszélgetni...nem mint ha máskor nem így lenne eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5059 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 14:56:30 »

eltudom képzelni, hogy reggel 5-kor mennyi fontos dologról tudtok beszélgetni...nem mint ha máskor nem így lenne eplus2
te már megcsömörlöttél, ezt te nem értheted ...  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5060 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 15:07:09 »

te már megcsömörlöttél, ezt te nem értheted ...  hehe
nyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5061 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 20:41:33 »

te már megcsömörlöttél, ezt te nem értheted ...  hehe
valóban...csak búskomoran bámulok magam elé itt a teraszon és hallgatom a belső vívódásaim kard csörgését rinya lol002
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5062 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 20:48:46 »

valóban...csak búskomoran bámulok magam elé itt a teraszon és hallgatom a belső vívódásaim kard csörgését rinya lol002
meg néha unottan pöffensz egyet Cheesy
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5063 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 20:52:14 »

meg néha unottan pöffensz egyet Cheesy
ezt a vendégek mondták wow1 mert én ezt konkrétan nem vettem észre.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5064 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 20:57:14 »

ezt a vendégek mondták wow1 mert én ezt konkrétan nem vettem észre.
én láttam, a saját szememmel ... vákujjon meg a papagájom, há házudok  hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5065 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 00:10:55 »

én láttam, a saját szememmel ... vákujjon meg a papagájom, há házudok  hehe
a lovad már elpatkolt mi? eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5066 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 01:59:00 »

a lovad már elpatkolt mi? eplus2
félre lett patkolva ...  hehe
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5067 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 19:17:16 »

Kompresszióméréssel nem tudod kizárni, hogy nem csak gyűrű baja van, hanem pl. a dugó, vagy a blokk sérült meg.
Ezzel az a baj, hogy nincs hozzá dugó külön, nem gyártottak soha. Se gyári, se utángyártott nincs. Egyedileg kell gyártatni hozzá.

Lehet, hogy nem gyűrű, hanem blokk repedés, amihez ígyis-úgyis ki kell venni a motort.

Hidd el, munkadíjban sokkal több lesz egy gyűrűzés (vagy dugócsere, vagy alublokk hegesztés), mint egy motorcsere, tudom. A motorcsere szakműhelyben megvan 1 nap alatt, a gyűrűzés 2-3 nap. Óradíjban a 2-3x-osa és nem biztos, hogy utána jó is lesz, mivel a nagy szerelgetésben törnek-szakadnak a vákuumcsövek, a vezetékek és a többi nyalánkság. Tulajdonképpen ki merem jelenteni, hogy ennél a motornál a mechanikai gond egyben gazdasági totálkár is. Kivéve, ha magadnak csinálod, vagy a szerelőd ingyen dolgozik baráti segítség alapon. Az autó ér valahol 200e-500e között, egy blokkhiba javítása szervízben 100e-400e között van (kis hibától a nagy hibáig, kis szervíztől a nagy szervízig, ha érted mire gondolok).

Hidd el, ha mechanikai baja lett a blokknak, akkor abban nem 200e, de még csak nem is 300e van. Hanem több. Gondolj csak bele, hogy a főtárcsa fel volt ragasztva. A főtárcsát 300e km-ig le sem kell szedni (kivéve, ha hibajavítás szükséges), ennyi a lánc csereperiódusa és a főtengely szimering is kibír ennyit, ha nem bolygatod ok nélkül.

Most akkor képzeld el, hogy miért kellett leszedni a tárcsát korábban, ha csak 153e van az órában. Tudom, nehéz kimondani és szembesülni vele, de ezekben a motorokban 200e akkor volt, amikor behozták őket 10 éve Magyarországra. A legtöbben most 300-500e között van. Nem kellemes ezzel szembesülni, de muszáj lesz, ha ésszerűen akarod javítani az autót. És most nem elkeseríteni akarlak, vagy tolni a sztereotíp dumát a tekergetett órákról, egyszerűen láttam már 200e-t futott V6 Mondeo motort, sőt, raktam is a sajátomba egyet az egyik nagyrabecsült fórumozótársunk közreműködésével. Tudom milyen egy 200e-t futott motor és azt is tudom, hogy milyen az itthoni autókban 200e körül futottnak hazudott állomány (érdekes mód itthon minden V6 mondeo 150e-220e között futott óra szerint.......). 200e-nél mechanikai hiba ennél a motornál szinte kizárt. Nem hiszem, hogy pont hozzád került az az egy a millióból, ami anyaghiba miatt 200e-nél elromlott.
Volt ilyen blokkom 500e km-rel is, csak az olajat ette, a blokk nagyon sokat bír, még hülyegyerek üzemmódban is.

Ha tudsz találni angol bontott motort (márpedig tudsz itt a fórumon, ha éppen van "mk2" bontójában) 50e körül, akkor 100e magasságában megállhat a mutatvány. Azok a motorok szervízkönyvesek és 60e-220e km között futottak, valóban.

Ha szervízre bízod a javítást, akkor készülj fel lelkileg, hogy kifizeted az autó piaci értékét és kapsz majd mellé pár másik, apró, ám annál bosszantóbb hibát a szerelés után.

Egyszerűen nem éri meg, beyond repair gazdaságilag, ha nem magadnak csinálod. Bárcsak ne lenne igazam. wave

Szal nagy levegő, számolgatás, árajánlat kérés és beletörődés. Vagy nagyon drága javítás lesz, vagy motorcsere.
ISmét egy hasznos hsz droftól!Fogadd meg a tanácsát!Mert a motorcsere ennél totál egyszerűbb mutatvány mint szétbontani,hidd el.Leszedni effektíve a blokkról csak a generátort és a szervószivattyút kell+a váltót lehúzni.Az üzemanyagcsövek az injektor sornál csatlakoznak,az apróságok leszedése meg fél órás meló.Én is újabb motorban gondolkozok,bár most csodálatos módon megjavult magától,azért za ördög nem alszik.ja,kimaradt a klíma kompresszor....
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.30 hétfő, 19:33:27 írta szuperhangya » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5068 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 19:27:25 »

ISmét egy hasznos hsz droftól!Fogadd meg a tanácsát!Mert a motorcsere ennél totál egyszerűbb mutatvány mint szétbontani,hidd el.Leszedni effektíve a blokkról csak a generátort és a szervószivattyút kell+a váltót lehúzni.Az üzemanyagcsövek az injektor sornál csatlakoznak,az apróságok leszedése meg fél órás meló.Én is újabb motorban gondolkozok,bár most csodálatos módon megjavult magától,azért za ördög nem alszik.

Megcsócsálta a fémreszeléket és kiköpte hátul? Ilyen egy jó V6! vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5069 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 19:29:33 »

Megcsócsálta a fémreszeléket és kiköpte hátul? Ilyen egy jó V6! vigyor3
szerintem visszaépítette inkább, az jobb megoldásnak tűnik egy intelligens motortól Cheesy
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5070 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 19:32:37 »

sziasztok. új érdeklődő vagyok a mondeok világában. érdekelne a v6 os motor fogyasztása, ha van ilyen a birtokotokban szívesen venném az infót. wow1
Épp hazaértünk a nyaralásból,országúti átlag (Balatonföldvárra) 7.5 benzinnel,8.5 benzin (40 lityó) és etanol (20 lityó),klíma nem volt bekapcsolva.Visszafelé (ebben benne van a helyi ide-oda szaladgálás,ergo nyugodtan vehetem vegyes fogyinak) 9 liter,de ebben benne van a helyenkénti klímázás és az m9-en egy padlógázas szakasz,aminek folyományaként majdnem elgombáztam egy escortot illetve a némi hegy-domb közötti szakaszokon néha elszabadultak az indulatok és nagy örömmel nyomtam 3-ban a gázt.Némi negatív élmény,hogy egy mk4-es fhos városban-faluban képes volt 70-nel megelőzni,de egy-egy 2-3 autóból álló sort már nem mert előzni kint az úton.Mit mondjak,többet vártam volna tőle (benzines lehetett,de nem tudom milyen.Földvárra mentek ők is,mert találkoztam ott vele,de a vezetőjét nem láttam)
És akkor ez még hol van attól,hogy karbantartott,tutibiztos futásteljesítményű autó.Saccra legalább 220-240e km van benne és mostanában kapott szegény nem megemészthető cuccot is.De lehet,újjáéledt benne Christine és éppen építi önmagát...
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.30 hétfő, 19:37:30 írta szuperhangya » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5071 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 22:46:39 »

Épp hazaértünk a nyaralásból,országúti átlag (Balatonföldvárra) 7.5 benzinnel,8.5 benzin (40 lityó) és etanol (20 lityó),klíma nem volt bekapcsolva.Visszafelé (ebben benne van a helyi ide-oda szaladgálás,ergo nyugodtan vehetem vegyes fogyinak) 9 liter,de ebben benne van a helyenkénti klímázás és az m9-en egy padlógázas szakasz,aminek folyományaként majdnem elgombáztam egy escortot illetve a némi hegy-domb közötti szakaszokon néha elszabadultak az indulatok és nagy örömmel nyomtam 3-ban a gázt.Némi negatív élmény,hogy egy mk4-es fhos városban-faluban képes volt 70-nel megelőzni,de egy-egy 2-3 autóból álló sort már nem mert előzni kint az úton.Mit mondjak,többet vártam volna tőle (benzines lehetett,de nem tudom milyen.Földvárra mentek ők is,mert találkoztam ott vele,de a vezetőjét nem láttam)
És akkor ez még hol van attól,hogy karbantartott,tutibiztos futásteljesítményű autó.Saccra legalább 220-240e km van benne és mostanában kapott szegény nem megemészthető cuccot is.De lehet,újjáéledt benne Christine és éppen építi önmagát...

Ismerős. Kemény 4-es Golfos engem is leelőzött nemrég egy faluban, majd "érdekes" módon, a főúton otthagytam, mint a sz*rt. Meg egy Tuareges is csinált hasonlót. Nem értem, ha lakott területen 70 mer menni (amit főleg a kis főút melletti faluknál ellenzek), akkor kint miért csak 90-el megy? Érdekes, engem nem büntettek még meg gyorshajtásért, nem okoztam balesetet, nincs is erőgépem (dehogynincs ! eplus2), mégis biztonságosan tudok 110-130 között autózni az ilyen utakon is, ha kell. Sok a gyökér...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5072 Dátum: 2012.07.31 kedd, 08:00:07 »

sziasztok. új érdeklődő vagyok a mondeok világában. érdekelne a v6 os motor fogyasztása, ha van ilyen a birtokotokban szívesen venném az infót. wow1
Ha az érdekel, hogy mennyit lehet vele megetetni:
Nekem általában 13-15l városban, de a múlthéten 17,5-öt sikerült vele megetetni, sok klímával, csak városban. Ehhez vedd hozzá, hogy az enyém automata, de nem versenyeztem senkivel, csak mentem dinamikusan ahogy szoktam. Akitől vettem az azt mondta, hogy 10 literrel eljárt vele, nekem ez sosem sikerült  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5073 Dátum: 2012.07.31 kedd, 08:02:29 »

Akitől vettem az azt mondta, hogy 10 literrel eljárt vele, nekem ez sosem sikerült  hehe

De nem azért, mert állat módjára vezetsz, ő meg nagypapisan, hanem azért, mert hazudott. integet2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5074 Dátum: 2012.07.31 kedd, 08:21:46 »

De nem azért, mert állat módjára vezetsz, ő meg nagypapisan, hanem azért, mert hazudott. integet2
este 8 után lehet annyival, meg külső kerületekben is ...  hehe
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5075 Dátum: 2012.07.31 kedd, 08:47:26 »

este 8 után lehet annyival, meg külső kerületekben is ...  hehe

Itt Szekszárdon is lehet annyival. Már csak egy működő V6 kellene hozzá.   vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5076 Dátum: 2012.07.31 kedd, 08:59:10 »

Itt Szekszárdon is lehet annyival. Már csak egy működő V6 kellene hozzá.   vigyor3
nem kellett volna szétbontani Cheesy
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5077 Dátum: 2012.07.31 kedd, 09:16:44 »

nem kellett volna szétbontani Cheesy

 falbav
Még össze tudnám rakni........talán.
 szomoru1
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5078 Dátum: 2012.07.31 kedd, 09:24:32 »

falbav
Még össze tudnám rakni........talán.
 szomoru1
ne rakd össze, kell a kábel nekem ... Cheesy
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
.
« Új hozzászólás #5079 Dátum: 2012.07.31 kedd, 10:58:13 »

Itt Szekszárdon is lehet annyival. Már csak egy működő V6 kellene hozzá.   vigyor3
az előzőnek nem kellett volna kinyomni a szemit  eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5080 Dátum: 2012.07.31 kedd, 11:06:55 »

az előzőnek nem kellett volna kinyomni a szemit  eplus2

Azzal csalinkáztam pár kört a városban, de több volt a fogyi mint 10l.   eplus2
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5081 Dátum: 2012.07.31 kedd, 11:11:45 »

Azzal csalinkáztam pár kört a városban, de több volt a fogyi mint 10l.   eplus2
Az unokatesód mesélt a véhatról,ami kint állt a garázs előtt...ha lehet hinni neki,azzal nem csak csalinkáztatok... eplus2
légyszíves ne verd meg,jó fejnek tűnt...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5082 Dátum: 2012.07.31 kedd, 11:18:11 »

Az unokatesód mesélt a véhatról,ami kint állt a garázs előtt...ha lehet hinni neki,azzal nem csak csalinkáztatok... eplus2
légyszíves ne verd meg,jó fejnek tűnt...
már behúzta őt is a csőbe...vetetett vele egy kombi traktort eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5083 Dátum: 2012.07.31 kedd, 11:19:25 »

már behúzta őt is a csőbe...vetetett vele egy kombi traktort eplus2
legalább egy állandó vevője lesz, mert mindig kelleni fog hozzá valami  hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5084 Dátum: 2012.07.31 kedd, 11:22:20 »

legalább egy állandó vevője lesz, mert mindig kelleni fog hozzá valami  hehe
jól csinálja...törzsvásárlói kört így kell kiépíteni hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5085 Dátum: 2012.07.31 kedd, 12:40:24 »

Az unokatesód mesélt a véhatról,ami kint állt a garázs előtt...ha lehet hinni neki,azzal nem csak csalinkáztatok... eplus2
légyszíves ne verd meg,jó fejnek tűnt...

 csalinkázik (ige)

1. jobbra-balra kanyarogva halad

Én pedig azt tettem. Azt, hogy milyen módon az már más kérdés.  eplus2
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5086 Dátum: 2012.07.31 kedd, 12:41:53 »

már behúzta őt is a csőbe...vetetett vele egy kombi traktort eplus2

 gun

legalább egy állandó vevője lesz, mert mindig kelleni fog hozzá valami  hehe

Jó autóhoz nem kell hozzányúlni.   hehe
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5087 Dátum: 2012.07.31 kedd, 12:43:19 »

csalinkázik (ige)

1. jobbra-balra kanyarogva halad

Én pedig azt tettem. Azt, hogy milyen módon az már más kérdés.  eplus2

Én folyton csalinkázok, egyenesen mégse mehetek át a városon.

Megnézted nekem a kék relét?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5088 Dátum: 2012.07.31 kedd, 12:48:56 »

Én folyton csalinkázok, egyenesen mégse mehetek át a városon.

Megnézted nekem a kék relét?

+    vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5089 Dátum: 2012.07.31 kedd, 13:58:57 »

gun

Jó autóhoz nem kell hozzányúlni.   hehe
hát ez az nyes erről beszélünk mi is hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5090 Dátum: 2012.08.01 szerda, 17:19:13 »

Hali!
Ma megbosszantott kicsit a V6 vas. 4 hónappal ezelőtt mikor mentem Németbe, 1100km után mikor bejártam a parkolóba elkezdett folyni a hűtővíz, felnyítottam az elejét és egyértelműen látszott, hogy kilyukadt a vízpumpa háza, ott nem tudtam mást kezdeni vele, 2 komponensű fémragasztóval beragasztottam, hát azóta közel 10000km.t mentem, sikeresen haza is értem vele, de tegnap megint tócsa volt alatta reggel. Belenéztem a motortérbe és egyértelmű volt, hogy a ragasztó megadta magát. Ma lebontottam a vízpumpát házastul, szétszedtem és ekkor döbbentem rá, hogy az összes V6 vízpumpa háza gyártási technológiai hibás, ugyanis a diletációs acél lemezt 4 kis helyen megpréselve azt a *** rideg ötvözetű aluminium házat rögzitik a házhoz. Sajnos ez csak ideig óráig tartja a helyén az acél lemezt és mikor az elszabadul elkezdi elkoptatni a lapátkereket, nálam valószínűleg összeakadt a lapátkerékkel és forgott a házban a lemez a nyomok erre utalnak. Az idén már a 3. ilyennel találkoztam, sajnos az enyém most annyira tré állapotú lett, hogy kuka. Szomorú az, hogy a gyári új házból 2 ujjal kivettem ezt a diletációs lemezt, szóval *** az összes. Most következik az, hogy az új házat felkell hegeszteni és újra marni, hogy ne tudjon kiesni az acél lemez. Ez kicsit elszomorító vagy fogyasztói társadalomban élve, olajcserével cserélgetni kell a vízpumpa házat is! conf
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5091 Dátum: 2012.08.01 szerda, 17:45:55 »

Hali!
Ma megbosszantott kicsit a V6 vas. 4 hónappal ezelőtt mikor mentem Németbe, 1100km után mikor bejártam a parkolóba elkezdett folyni a hűtővíz, felnyítottam az elejét és egyértelműen látszott, hogy kilyukadt a vízpumpa háza, ott nem tudtam mást kezdeni vele, 2 komponensű fémragasztóval beragasztottam, hát azóta közel 10000km.t mentem, sikeresen haza is értem vele, de tegnap megint tócsa volt alatta reggel. Belenéztem a motortérbe és egyértelmű volt, hogy a ragasztó megadta magát. Ma lebontottam a vízpumpát házastul, szétszedtem és ekkor döbbentem rá, hogy az összes V6 vízpumpa háza gyártási technológiai hibás, ugyanis a diletációs acél lemezt 4 kis helyen megpréselve azt a *** rideg ötvözetű aluminium házat rögzitik a házhoz. Sajnos ez csak ideig óráig tartja a helyén az acél lemezt és mikor az elszabadul elkezdi elkoptatni a lapátkereket, nálam valószínűleg összeakadt a lapátkerékkel és forgott a házban a lemez a nyomok erre utalnak. Az idén már a 3. ilyennel találkoztam, sajnos az enyém most annyira tré állapotú lett, hogy kuka. Szomorú az, hogy a gyári új házból 2 ujjal kivettem ezt a diletációs lemezt, szóval *** az összes. Most következik az, hogy az új házat felkell hegeszteni és újra marni, hogy ne tudjon kiesni az acél lemez. Ez kicsit elszomorító vagy fogyasztói társadalomban élve, olajcserével cserélgetni kell a vízpumpa házat is! conf

Hát a vízpumpa legendás hibaforrás ennél a mocinál. De szerencsére van belőle egy széria, ami jó (nem műanyag, hanem alu lapátos) és nem is drága. Ő az.

http://www.ebay.co.uk/itm/350247714565?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_574wt_1110
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5092 Dátum: 2012.08.01 szerda, 18:09:49 »

Hát a vízpumpa legendás hibaforrás ennél a mocinál. De szerencsére van belőle egy széria, ami jó (nem műanyag, hanem alu lapátos) és nem is drága. Ő az.

http://www.ebay.co.uk/itm/350247714565?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_574wt_1110
Köszi a linket, de az enyémen is ilyen volt, nem is ezzel van bajom. Nekem nem a vízpumpával, hanem a házával van bajom, mind a 3 ban az volt a ludas és mint írtam a gyári új házból is kijött használat nélkül az acéllemez. szomoru1
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5093 Dátum: 2012.08.01 szerda, 18:13:02 »

Köszi a linket, de az enyémen is ilyen volt, nem is ezzel van bajom. Nekem nem a vízpumpával, hanem a házával van bajom, mind a 3 ban az volt a ludas és mint írtam a gyári új házból is kijött használat nélkül az acéllemez. szomoru1

Ja, értem.

Naplózva
solaris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #5094 Dátum: 2012.08.10 péntek, 00:03:50 »

Sziasztok,
van-e valakinek V6 nyomatékgörbét részletező grafikonja, nem nagyon találok a neten.

Kapcsolódó kérdés (...és csak érdeklődés), hogy van-e értelme chiptuningnak a V6 esetében? van erről tapasztalat ? ...csak az alsó harmad fordulatszám/nyomaték miatt, ha lendületbe jön, már tetszik.

Please comment. üdv. solaris
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5095 Dátum: 2012.08.10 péntek, 00:57:04 »

Sziasztok,
van-e valakinek V6 nyomatékgörbét részletező grafikonja, nem nagyon találok a neten.

Kapcsolódó kérdés (...és csak érdeklődés), hogy van-e értelme chiptuningnak a V6 esetében? van erről tapasztalat ? ...csak az alsó harmad fordulatszám/nyomaték miatt, ha lendületbe jön, már tetszik.

Please comment. üdv. solaris
Tudtommal csipnek nincs értelme.Az egyik megoldás a motorcsere st-re (drof...) a másik egy a vízpumpa által meghajtott kompreszsor (eaton ? a típus)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5096 Dátum: 2012.08.10 péntek, 07:47:46 »

Tudtommal csipnek nincs értelme.Az egyik megoldás a motorcsere st-re (drof...) a másik egy a vízpumpa által meghajtott kompreszsor (eaton ? a típus)

Rosszul tudod, van értelme. Fogyasztásban is és menetteljesítményben is érezhető a változás.

Azért rebesgetik sokan, hogy nincs értelme, mert a dízelhez képest "drága" a chip rá. Dízelnél 1 ló kijön mondjuk X forintból (90-ből csinálnak 140-et 45 ezeré') V6-nál 1 ló 3X-be kerül (171 lóból csinálnak 188-at 45-ezeré', vagy 205-ből 226-ot 45 ezeré', 226-ból 248-at, stb......).

Értelme van, max. kevésbé látványos és gazdaságos, mint a dízeleknél.   integet2
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5097 Dátum: 2012.08.10 péntek, 21:00:47 »

Rosszul tudod, van értelme. Fogyasztásban is és menetteljesítményben is érezhető a változás.

Azért rebesgetik sokan, hogy nincs értelme, mert a dízelhez képest "drága" a chip rá. Dízelnél 1 ló kijön mondjuk X forintból (90-ből csinálnak 140-et 45 ezeré') V6-nál 1 ló 3X-be kerül (171 lóból csinálnak 188-at 45-ezeré', vagy 205-ből 226-ot 45 ezeré', 226-ból 248-at, stb......).

Értelme van, max. kevésbé látványos és gazdaságos, mint a dízeleknél.   integet2
hát 45e-ért lesz egy plusz kispolák a motorban?mondom,hogy értelmetlen...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5098 Dátum: 2012.08.10 péntek, 21:02:34 »

hát 45e-ért lesz egy plusz kispolák a motorban?mondom,hogy értelmetlen...
van annyi értelme, mint +110e forintért st motort berakni ..  hehe
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5099 Dátum: 2012.08.10 péntek, 22:52:19 »

van annyi értelme, mint +110e forintért st motort berakni ..  hehe

De ahol a pénz nem számít...    vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.11 szombat, 12:41:42 írta Viló » Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.