Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:10:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
95
96
97
98
99
100
101
[
102
]
103
104
105
106
107
108
109
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2212996 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
mounlion
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5050 Dátum:
2012.07.28 szombat, 23:32:16 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.26 csütörtök, 17:38:45
Megnyugtatlak, hogy ez abszolúte nincs így! Ezen a motoron minden megoldható.
Ha emlékeim nem csalnak, az itteni bejáratott bontós tavaly év vége felé (vagy idén év elején? Már nem emlékszem) hozott és bontott egy Cougar-t is.
Igazából megadom a számát, majd ő elmond mindent, amit tudnod kell. Lesz ötlete a motorszámra és a szerelőre is.
nullahat20322harmincöt30
Krisztiánt keresd. Ő nem foglalkozik illegális dolgokkal, ahogy itt senki sem, így nem kell félned semmitől, csak jogtiszta megoldásokat fog ajánlani. Viszont hülyeségeket ne kérdezz tőle, mert azt nem szereti, ahogy az alkudozást sem.
Ha emlékeim nem csalnak, jelenleg nem te vagy az egyetlen, aki V6 motort keres és mintha tavasz óta ki is fogyott volna a raktárkészlete. Normál esetben szokott nála lenni polcon 3-4 darab, nem tom most mi a helyzet.
Itt fent van az aktuális kínálatuk is:
http://importautouk.hu/
(Eset és Avas vírust jelez és nem engedi megnyitni az oldalt, de garantáltan vírusmentes, keress rá itt a fórumon, ha kétséged támadna)
Mégegyszer kösz!
Valami még nyugtalanít: a motorcsere csak típusazonos motornál egyszerű, de a Mondeo SEA, LCBD vagy LCBE kódú blokkját nem fogadják el a papírtologatók a Cougar LCBA-jának helyére.
A TC autójogásztól idézve: Típusazonosnak − és ezért engedélyezési eljárás nélkül cserélhetőnek − csak az a motor minősül, amely az eredetivel gyártmány, hengerűrtartalom és típusjelzés tekintetében maradéktalanul egyezik.
Két bibi: a cseremotor jó eséllyel Mondeoból származna és a kódja legjobb esetben is egy karakterrel eltér. Gondolom az A, D vagy E a generációt, esetleg a gyártó nemzetiségét jelölheti, de nem verhetem egy kötekedő adminisztrátoron keresztül, hogy a két motor az utolsó csavarig megegyezik.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5051 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 00:08:16 »
Idézetet írta: mounlion - 2012.07.28 szombat, 23:32:16
Mégegyszer kösz!
Valami még nyugtalanít: a motorcsere csak típusazonos motornál egyszerű, de a Mondeo SEA, LCBD vagy LCBE kódú blokkját nem fogadják el a papírtologatók a Cougar LCBA-jának helyére.
A TC autójogásztól idézve: Típusazonosnak − és ezért engedélyezési eljárás nélkül cserélhetőnek − csak az a motor minősül, amely az eredetivel gyártmány, hengerűrtartalom és típusjelzés tekintetében maradéktalanul egyezik.
Két bibi: a cseremotor jó eséllyel Mondeoból származna és a kódja legjobb esetben is egy karakterrel eltér. Gondolom az A, D vagy E a generációt, esetleg a gyártó nemzetiségét jelölheti, de nem verhetem egy kötekedő adminisztrátoron keresztül, hogy a két motor az utolsó csavarig megegyezik.
had ne kelljen már leírni egy fórumra a frankót...
hívd fel krisztiánt, menj el hozzá és elmondja, mi újság ezzel a dologgal...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
mounlion
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5052 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 00:22:10 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.07.29 vasárnap, 00:08:16
had ne kelljen már leírni egy fórumra a frankót...
hívd fel krisztiánt, menj el hozzá és elmondja, mi újság ezzel a dologgal...
OK! Csupán nem őt akartam „hülye kérdésekkel” bombázni. Téged sem kellett volna, bocs!
Időközben sikerült megnyitnom az oldalát (Mac, OS 10.5, Safari), a választékot elnézve totál feleslegesen aggódtam, mégegyszer bocs'!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5053 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 00:26:00 »
Idézetet írta: mounlion - 2012.07.29 vasárnap, 00:22:10
OK! Csupán nem őt akartam „hülye kérdésekkel” bombázni. Téged sem kellett volna, bocs!
Időközben sikerült megnyitnom az oldalát (Mac, OS 10.5, Safari), a választékot elnézve totál feleslegesen aggódtam, mégegyszer bocs'!
engem tuti nem bombáztál és nem is vettem volna zokon.
drof próbált rávezetni téged, hogy van megoldás az azonosítók problémájának megoldására, de vagy nem vetted a lapot, vagy elkerülte a figyelmed. nem gond ez...
csak ne forduljon elő még egyszer
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5054 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 04:58:18 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.07.29 vasárnap, 00:26:00
csak ne forduljon elő még egyszer
pláne ne olyankor, amikor más dolgunk is van ...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5055 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 05:08:35 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.29 vasárnap, 04:58:18
pláne ne olyankor, amikor más dolgunk is van ...
Főleg amikor kultúráltan szórakozva iszogatunk.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5056 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 05:11:01 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.29 vasárnap, 05:08:35
Főleg amikor kultúráltan szórakozva iszogatunk.
az élet meg a para fontos dolgait beszéljük ki
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5057 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 13:40:47 »
Idézetet írta: bankazoli@gmail.com - 2012.07.28 szombat, 13:41:06
sziasztok. új érdeklődő vagyok a mondeok világában. érdekelne a v6 os motor fogyasztása, ha van ilyen a birtokotokban szívesen venném az infót.
Nem a fogyasztás a költséges, azt karbantartott motorral és megfelelő közlekedéssel kordában lehet tartani (pályán akár 7, városban akár 11, ennél a 2.0-ás sem eszik kevesebbet, de ha tiporja az ember akkor egy V6 kajálhat 14-et is városban). Egyéb infóért kicsit olvass vissza itt, nemrégiben össze volt foglalva pár fontos tudnivaló.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5058 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 14:35:56 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.29 vasárnap, 05:11:01
az élet meg a para fontos dolgait beszéljük ki
eltudom képzelni, hogy reggel 5-kor mennyi fontos dologról tudtok beszélgetni...nem mint ha máskor nem így lenne
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5059 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 14:56:30 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.07.29 vasárnap, 14:35:56
eltudom képzelni, hogy reggel 5-kor mennyi fontos dologról tudtok beszélgetni...nem mint ha máskor nem így lenne
te már megcsömörlöttél, ezt te nem értheted ...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5060 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 15:07:09 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.29 vasárnap, 14:56:30
te már megcsömörlöttél, ezt te nem értheted ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5061 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 20:41:33 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.29 vasárnap, 14:56:30
te már megcsömörlöttél, ezt te nem értheted ...
valóban...csak búskomoran bámulok magam elé itt a teraszon és hallgatom a belső vívódásaim kard csörgését
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5062 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 20:48:46 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.07.29 vasárnap, 20:41:33
valóban...csak búskomoran bámulok magam elé itt a teraszon és hallgatom a belső vívódásaim kard csörgését
meg néha unottan pöffensz egyet
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5063 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 20:52:14 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.29 vasárnap, 20:48:46
meg néha unottan pöffensz egyet
ezt a vendégek mondták
mert én ezt konkrétan nem vettem észre.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5064 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 20:57:14 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.07.29 vasárnap, 20:52:14
ezt a vendégek mondták
mert én ezt konkrétan nem vettem észre.
én láttam, a saját szememmel ... vákujjon meg a papagájom, há házudok
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5065 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 00:10:55 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.29 vasárnap, 20:57:14
én láttam, a saját szememmel ... vákujjon meg a papagájom, há házudok
a lovad már elpatkolt mi?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5066 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 01:59:00 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.07.30 hétfő, 00:10:55
a lovad már elpatkolt mi?
félre lett patkolva ...
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5067 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:17:16 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.26 csütörtök, 07:54:21
Kompresszióméréssel nem tudod kizárni, hogy nem csak gyűrű baja van, hanem pl. a dugó, vagy a blokk sérült meg.
Ezzel az a baj, hogy nincs hozzá dugó külön, nem gyártottak soha. Se gyári, se utángyártott nincs. Egyedileg kell gyártatni hozzá.
Lehet, hogy nem gyűrű, hanem blokk repedés, amihez ígyis-úgyis ki kell venni a motort.
Hidd el, munkadíjban sokkal több lesz egy gyűrűzés (vagy dugócsere, vagy alublokk hegesztés), mint egy motorcsere, tudom. A motorcsere szakműhelyben megvan 1 nap alatt, a gyűrűzés 2-3 nap. Óradíjban a 2-3x-osa és nem biztos, hogy utána jó is lesz, mivel a nagy szerelgetésben törnek-szakadnak a vákuumcsövek, a vezetékek és a többi nyalánkság. Tulajdonképpen ki merem jelenteni, hogy ennél a motornál a mechanikai gond egyben gazdasági totálkár is. Kivéve, ha magadnak csinálod, vagy a szerelőd ingyen dolgozik baráti segítség alapon. Az autó ér valahol 200e-500e között, egy blokkhiba javítása szervízben 100e-400e között van (kis hibától a nagy hibáig, kis szervíztől a nagy szervízig, ha érted mire gondolok).
Hidd el, ha mechanikai baja lett a blokknak, akkor abban nem 200e, de még csak nem is 300e van. Hanem több. Gondolj csak bele, hogy a főtárcsa fel volt ragasztva. A főtárcsát 300e km-ig le sem kell szedni (kivéve, ha hibajavítás szükséges), ennyi a lánc csereperiódusa és a főtengely szimering is kibír ennyit, ha nem bolygatod ok nélkül.
Most akkor képzeld el, hogy miért kellett leszedni a tárcsát korábban, ha csak 153e van az órában. Tudom, nehéz kimondani és szembesülni vele, de ezekben a motorokban 200e akkor volt, amikor behozták őket 10 éve Magyarországra. A legtöbben most 300-500e között van. Nem kellemes ezzel szembesülni, de muszáj lesz, ha ésszerűen akarod javítani az autót. És most nem elkeseríteni akarlak, vagy tolni a sztereotíp dumát a tekergetett órákról, egyszerűen láttam már 200e-t futott V6 Mondeo motort, sőt, raktam is a sajátomba egyet az egyik nagyrabecsült fórumozótársunk közreműködésével. Tudom milyen egy 200e-t futott motor és azt is tudom, hogy milyen az itthoni autókban 200e körül futottnak hazudott állomány (érdekes mód itthon minden V6 mondeo 150e-220e között futott óra szerint.......). 200e-nél mechanikai hiba ennél a motornál szinte kizárt. Nem hiszem, hogy pont hozzád került az az egy a millióból, ami anyaghiba miatt 200e-nél elromlott.
Volt ilyen blokkom 500e km-rel is, csak az olajat ette, a blokk nagyon sokat bír, még hülyegyerek üzemmódban is.
Ha tudsz találni angol bontott motort (márpedig tudsz itt a fórumon, ha éppen van "mk2" bontójában) 50e körül, akkor 100e magasságában megállhat a mutatvány. Azok a motorok szervízkönyvesek és 60e-220e km között futottak, valóban.
Ha szervízre bízod a javítást, akkor készülj fel lelkileg, hogy kifizeted az autó piaci értékét és kapsz majd mellé pár másik, apró, ám annál bosszantóbb hibát a szerelés után.
Egyszerűen nem éri meg, beyond repair gazdaságilag, ha nem magadnak csinálod. Bárcsak ne lenne igazam.
Szal nagy levegő, számolgatás, árajánlat kérés és beletörődés. Vagy nagyon drága javítás lesz, vagy motorcsere.
ISmét egy hasznos hsz droftól!Fogadd meg a tanácsát!Mert a motorcsere ennél totál egyszerűbb mutatvány mint szétbontani,hidd el.Leszedni effektíve a blokkról csak a generátort és a szervószivattyút kell+a váltót lehúzni.Az üzemanyagcsövek az injektor sornál csatlakoznak,az apróságok leszedése meg fél órás meló.Én is újabb motorban gondolkozok,bár most csodálatos módon megjavult magától,azért za ördög nem alszik.ja,kimaradt a klíma kompresszor....
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.30 hétfő, 19:33:27 írta szuperhangya
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5068 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:27:25 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.07.30 hétfő, 19:17:16
ISmét egy hasznos hsz droftól!Fogadd meg a tanácsát!Mert a motorcsere ennél totál egyszerűbb mutatvány mint szétbontani,hidd el.Leszedni effektíve a blokkról csak a generátort és a szervószivattyút kell+a váltót lehúzni.Az üzemanyagcsövek az injektor sornál csatlakoznak,az apróságok leszedése meg fél órás meló.Én is újabb motorban gondolkozok,bár most csodálatos módon megjavult magától,azért za ördög nem alszik.
Megcsócsálta a fémreszeléket és kiköpte hátul? Ilyen egy jó V6!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5069 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:29:33 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 19:27:25
Megcsócsálta a fémreszeléket és kiköpte hátul? Ilyen egy jó V6!
szerintem visszaépítette inkább, az jobb megoldásnak tűnik egy intelligens motortól
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5070 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:32:37 »
Idézetet írta: bankazoli@gmail.com - 2012.07.28 szombat, 13:41:06
sziasztok. új érdeklődő vagyok a mondeok világában. érdekelne a v6 os motor fogyasztása, ha van ilyen a birtokotokban szívesen venném az infót.
Épp hazaértünk a nyaralásból,országúti átlag (Balatonföldvárra) 7.5 benzinnel,8.5 benzin (40 lityó) és etanol (20 lityó),klíma nem volt bekapcsolva.Visszafelé (ebben benne van a helyi ide-oda szaladgálás,ergo nyugodtan vehetem vegyes fogyinak) 9 liter,de ebben benne van a helyenkénti klímázás és az m9-en egy padlógázas szakasz,aminek folyományaként majdnem elgombáztam egy escortot illetve a némi hegy-domb közötti szakaszokon néha elszabadultak az indulatok és nagy örömmel nyomtam 3-ban a gázt.Némi negatív élmény,hogy egy mk4-es fhos városban-faluban képes volt 70-nel megelőzni,de egy-egy 2-3 autóból álló sort már nem mert előzni kint az úton.Mit mondjak,többet vártam volna tőle (benzines lehetett,de nem tudom milyen.Földvárra mentek ők is,mert találkoztam ott vele,de a vezetőjét nem láttam)
És akkor ez még hol van attól,hogy karbantartott,tutibiztos futásteljesítményű autó.Saccra legalább 220-240e km van benne és mostanában kapott szegény nem megemészthető cuccot is.De lehet,újjáéledt benne Christine és éppen építi önmagát...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.30 hétfő, 19:37:30 írta szuperhangya
»
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5071 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 22:46:39 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.07.30 hétfő, 19:32:37
Épp hazaértünk a nyaralásból,országúti átlag (Balatonföldvárra) 7.5 benzinnel,8.5 benzin (40 lityó) és etanol (20 lityó),klíma nem volt bekapcsolva.Visszafelé (ebben benne van a helyi ide-oda szaladgálás,ergo nyugodtan vehetem vegyes fogyinak) 9 liter,de ebben benne van a helyenkénti klímázás és az m9-en egy padlógázas szakasz,aminek folyományaként majdnem elgombáztam egy escortot illetve a némi hegy-domb közötti szakaszokon néha elszabadultak az indulatok és nagy örömmel nyomtam 3-ban a gázt.Némi negatív élmény,hogy egy mk4-es fhos városban-faluban képes volt 70-nel megelőzni,de egy-egy 2-3 autóból álló sort már nem mert előzni kint az úton.Mit mondjak,többet vártam volna tőle (benzines lehetett,de nem tudom milyen.Földvárra mentek ők is,mert találkoztam ott vele,de a vezetőjét nem láttam)
És akkor ez még hol van attól,hogy karbantartott,tutibiztos futásteljesítményű autó.Saccra legalább 220-240e km van benne és mostanában kapott szegény nem megemészthető cuccot is.De lehet,újjáéledt benne Christine és éppen építi önmagát...
Ismerős. Kemény 4-es Golfos engem is leelőzött nemrég egy faluban, majd "érdekes" módon, a főúton otthagytam, mint a sz*rt. Meg egy Tuareges is csinált hasonlót. Nem értem, ha lakott területen 70 mer menni (amit főleg a kis főút melletti faluknál ellenzek), akkor kint miért csak 90-el megy? Érdekes, engem nem büntettek még meg gyorshajtásért, nem okoztam balesetet, nincs is erőgépem (dehogynincs !
), mégis biztonságosan tudok 110-130 között autózni az ilyen utakon is, ha kell. Sok a gyökér...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5072 Dátum:
2012.07.31 kedd, 08:00:07 »
Idézetet írta: bankazoli@gmail.com - 2012.07.28 szombat, 13:41:06
sziasztok. új érdeklődő vagyok a mondeok világában. érdekelne a v6 os motor fogyasztása, ha van ilyen a birtokotokban szívesen venném az infót.
Ha az érdekel, hogy mennyit lehet vele megetetni:
Nekem általában 13-15l városban, de a múlthéten 17,5-öt sikerült vele megetetni, sok klímával, csak városban. Ehhez vedd hozzá, hogy az enyém automata, de nem versenyeztem senkivel, csak mentem dinamikusan ahogy szoktam. Akitől vettem az azt mondta, hogy 10 literrel eljárt vele, nekem ez sosem sikerült
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5073 Dátum:
2012.07.31 kedd, 08:02:29 »
Idézetet írta: siky - 2012.07.31 kedd, 08:00:07
Akitől vettem az azt mondta, hogy 10 literrel eljárt vele, nekem ez sosem sikerült
De nem azért, mert állat módjára vezetsz, ő meg nagypapisan, hanem azért, mert hazudott.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5074 Dátum:
2012.07.31 kedd, 08:21:46 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.31 kedd, 08:02:29
De nem azért, mert állat módjára vezetsz, ő meg nagypapisan, hanem azért, mert hazudott.
este 8 után lehet annyival, meg külső kerületekben is ...
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5075 Dátum:
2012.07.31 kedd, 08:47:26 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.31 kedd, 08:21:46
este 8 után lehet annyival, meg külső kerületekben is ...
Itt Szekszárdon is lehet annyival. Már csak egy működő V6 kellene hozzá.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5076 Dátum:
2012.07.31 kedd, 08:59:10 »
Idézetet írta: Viló - 2012.07.31 kedd, 08:47:26
Itt Szekszárdon is lehet annyival. Már csak egy működő V6 kellene hozzá.
nem kellett volna szétbontani
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5077 Dátum:
2012.07.31 kedd, 09:16:44 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.31 kedd, 08:59:10
nem kellett volna szétbontani
Még össze tudnám rakni........talán.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5078 Dátum:
2012.07.31 kedd, 09:24:32 »
Idézetet írta: Viló - 2012.07.31 kedd, 09:16:44
Még össze tudnám rakni........talán.
ne rakd össze, kell a kábel nekem ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
.
«
Új hozzászólás #5079 Dátum:
2012.07.31 kedd, 10:58:13 »
Idézetet írta: Viló - 2012.07.31 kedd, 08:47:26
Itt Szekszárdon is lehet annyival. Már csak egy működő V6 kellene hozzá.
az előzőnek nem kellett volna kinyomni a szemit
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: .
«
Új hozzászólás #5080 Dátum:
2012.07.31 kedd, 11:06:55 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.07.31 kedd, 10:58:13
az előzőnek nem kellett volna kinyomni a szemit
Azzal csalinkáztam pár kört a városban, de több volt a fogyi mint 10l.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
szuperhangya
Vendég
Válasz: .
«
Új hozzászólás #5081 Dátum:
2012.07.31 kedd, 11:11:45 »
Idézetet írta: Viló - 2012.07.31 kedd, 11:06:55
Azzal csalinkáztam pár kört a városban, de több volt a fogyi mint 10l.
Az unokatesód mesélt a véhatról,ami kint állt a garázs előtt...ha lehet hinni neki,azzal nem csak csalinkáztatok...
légyszíves ne verd meg,jó fejnek tűnt...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: .
«
Új hozzászólás #5082 Dátum:
2012.07.31 kedd, 11:18:11 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.07.31 kedd, 11:11:45
Az unokatesód mesélt a véhatról,ami kint állt a garázs előtt...ha lehet hinni neki,azzal nem csak csalinkáztatok...
légyszíves ne verd meg,jó fejnek tűnt...
már behúzta őt is a csőbe...vetetett vele egy kombi traktort
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: .
«
Új hozzászólás #5083 Dátum:
2012.07.31 kedd, 11:19:25 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.07.31 kedd, 11:18:11
már behúzta őt is a csőbe...vetetett vele egy kombi traktort
legalább egy állandó vevője lesz, mert mindig kelleni fog hozzá valami
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: .
«
Új hozzászólás #5084 Dátum:
2012.07.31 kedd, 11:22:20 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.31 kedd, 11:19:25
legalább egy állandó vevője lesz, mert mindig kelleni fog hozzá valami
jól csinálja...törzsvásárlói kört így kell kiépíteni
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: .
«
Új hozzászólás #5085 Dátum:
2012.07.31 kedd, 12:40:24 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.07.31 kedd, 11:11:45
Az unokatesód mesélt a véhatról,ami kint állt a garázs előtt...ha lehet hinni neki,azzal nem csak csalinkáztatok...
légyszíves ne verd meg,jó fejnek tűnt...
csalinkázik (ige)
1. jobbra-balra kanyarogva halad
Én pedig azt tettem. Azt, hogy milyen módon az már más kérdés.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: .
«
Új hozzászólás #5086 Dátum:
2012.07.31 kedd, 12:41:53 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.07.31 kedd, 11:18:11
már behúzta őt is a csőbe...vetetett vele egy kombi traktort
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.31 kedd, 11:19:25
legalább egy állandó vevője lesz, mert mindig kelleni fog hozzá valami
Jó autóhoz nem kell hozzányúlni.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
drof
Vendég
Válasz: .
«
Új hozzászólás #5087 Dátum:
2012.07.31 kedd, 12:43:19 »
Idézetet írta: Viló - 2012.07.31 kedd, 12:40:24
csalinkázik (ige)
1. jobbra-balra kanyarogva halad
Én pedig azt tettem. Azt, hogy milyen módon az már más kérdés.
Én folyton csalinkázok, egyenesen mégse mehetek át a városon.
Megnézted nekem a kék relét?
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: .
«
Új hozzászólás #5088 Dátum:
2012.07.31 kedd, 12:48:56 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.31 kedd, 12:43:19
Én folyton csalinkázok, egyenesen mégse mehetek át a városon.
Megnézted nekem a kék relét?
+
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: .
«
Új hozzászólás #5089 Dátum:
2012.07.31 kedd, 13:58:57 »
Idézetet írta: Viló - 2012.07.31 kedd, 12:41:53
Jó autóhoz nem kell hozzányúlni.
hát ez az
erről beszélünk mi is
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5090 Dátum:
2012.08.01 szerda, 17:19:13 »
Hali!
Ma megbosszantott kicsit a V6 vas. 4 hónappal ezelőtt mikor mentem Németbe, 1100km után mikor bejártam a parkolóba elkezdett folyni a hűtővíz, felnyítottam az elejét és egyértelműen látszott, hogy kilyukadt a vízpumpa háza, ott nem tudtam mást kezdeni vele, 2 komponensű fémragasztóval beragasztottam, hát azóta közel 10000km.t mentem, sikeresen haza is értem vele, de tegnap megint tócsa volt alatta reggel. Belenéztem a motortérbe és egyértelmű volt, hogy a ragasztó megadta magát. Ma lebontottam a vízpumpát házastul, szétszedtem és ekkor döbbentem rá, hogy az összes V6 vízpumpa háza gyártási technológiai hibás, ugyanis a diletációs acél lemezt 4 kis helyen megpréselve azt a *** rideg ötvözetű aluminium házat rögzitik a házhoz. Sajnos ez csak ideig óráig tartja a helyén az acél lemezt és mikor az elszabadul elkezdi elkoptatni a lapátkereket, nálam valószínűleg összeakadt a lapátkerékkel és forgott a házban a lemez a nyomok erre utalnak. Az idén már a 3. ilyennel találkoztam, sajnos az enyém most annyira tré állapotú lett, hogy kuka. Szomorú az, hogy a gyári új házból 2 ujjal kivettem ezt a diletációs lemezt, szóval *** az összes. Most következik az, hogy az új házat felkell hegeszteni és újra marni, hogy ne tudjon kiesni az acél lemez. Ez kicsit elszomorító vagy fogyasztói társadalomban élve, olajcserével cserélgetni kell a vízpumpa házat is!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5091 Dátum:
2012.08.01 szerda, 17:45:55 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.08.01 szerda, 17:19:13
Hali!
Ma megbosszantott kicsit a V6 vas. 4 hónappal ezelőtt mikor mentem Németbe, 1100km után mikor bejártam a parkolóba elkezdett folyni a hűtővíz, felnyítottam az elejét és egyértelműen látszott, hogy kilyukadt a vízpumpa háza, ott nem tudtam mást kezdeni vele, 2 komponensű fémragasztóval beragasztottam, hát azóta közel 10000km.t mentem, sikeresen haza is értem vele, de tegnap megint tócsa volt alatta reggel. Belenéztem a motortérbe és egyértelmű volt, hogy a ragasztó megadta magát. Ma lebontottam a vízpumpát házastul, szétszedtem és ekkor döbbentem rá, hogy az összes V6 vízpumpa háza gyártási technológiai hibás, ugyanis a diletációs acél lemezt 4 kis helyen megpréselve azt a *** rideg ötvözetű aluminium házat rögzitik a házhoz. Sajnos ez csak ideig óráig tartja a helyén az acél lemezt és mikor az elszabadul elkezdi elkoptatni a lapátkereket, nálam valószínűleg összeakadt a lapátkerékkel és forgott a házban a lemez a nyomok erre utalnak. Az idén már a 3. ilyennel találkoztam, sajnos az enyém most annyira tré állapotú lett, hogy kuka. Szomorú az, hogy a gyári új házból 2 ujjal kivettem ezt a diletációs lemezt, szóval *** az összes. Most következik az, hogy az új házat felkell hegeszteni és újra marni, hogy ne tudjon kiesni az acél lemez. Ez kicsit elszomorító vagy fogyasztói társadalomban élve, olajcserével cserélgetni kell a vízpumpa házat is!
Hát a vízpumpa legendás hibaforrás ennél a mocinál. De szerencsére van belőle egy széria, ami jó (nem műanyag, hanem alu lapátos) és nem is drága. Ő az.
http://www.ebay.co.uk/itm/350247714565?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_574wt_1110
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5092 Dátum:
2012.08.01 szerda, 18:09:49 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.01 szerda, 17:45:55
Hát a vízpumpa legendás hibaforrás ennél a mocinál. De szerencsére van belőle egy széria, ami jó (nem műanyag, hanem alu lapátos) és nem is drága. Ő az.
http://www.ebay.co.uk/itm/350247714565?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_574wt_1110
Köszi a linket, de az enyémen is ilyen volt, nem is ezzel van bajom. Nekem nem a vízpumpával, hanem a házával van bajom, mind a 3 ban az volt a ludas és mint írtam a gyári új házból is kijött használat nélkül az acéllemez.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5093 Dátum:
2012.08.01 szerda, 18:13:02 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.08.01 szerda, 18:09:49
Köszi a linket, de az enyémen is ilyen volt, nem is ezzel van bajom. Nekem nem a vízpumpával, hanem a házával van bajom, mind a 3 ban az volt a ludas és mint írtam a gyári új házból is kijött használat nélkül az acéllemez.
Ja, értem.
Naplózva
solaris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5094 Dátum:
2012.08.10 péntek, 00:03:50 »
Sziasztok,
van-e valakinek V6 nyomatékgörbét részletező grafikonja, nem nagyon találok a neten.
Kapcsolódó kérdés (...és csak érdeklődés), hogy van-e értelme chiptuningnak a V6 esetében? van erről tapasztalat ? ...csak az alsó harmad fordulatszám/nyomaték miatt, ha lendületbe jön, már tetszik.
Please comment. üdv. solaris
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5095 Dátum:
2012.08.10 péntek, 00:57:04 »
Idézetet írta: solaris - 2012.08.10 péntek, 00:03:50
Sziasztok,
van-e valakinek V6 nyomatékgörbét részletező grafikonja, nem nagyon találok a neten.
Kapcsolódó kérdés (...és csak érdeklődés), hogy van-e értelme chiptuningnak a V6 esetében? van erről tapasztalat ? ...csak az alsó harmad fordulatszám/nyomaték miatt, ha lendületbe jön, már tetszik.
Please comment. üdv. solaris
Tudtommal csipnek nincs értelme.Az egyik megoldás a motorcsere st-re (drof...) a másik egy a vízpumpa által meghajtott kompreszsor (eaton ? a típus)
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5096 Dátum:
2012.08.10 péntek, 07:47:46 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.08.10 péntek, 00:57:04
Tudtommal csipnek nincs értelme.Az egyik megoldás a motorcsere st-re (drof...) a másik egy a vízpumpa által meghajtott kompreszsor (eaton ? a típus)
Rosszul tudod, van értelme. Fogyasztásban is és menetteljesítményben is érezhető a változás.
Azért rebesgetik sokan, hogy nincs értelme, mert a dízelhez képest "drága" a chip rá. Dízelnél 1 ló kijön mondjuk X forintból (90-ből csinálnak 140-et 45 ezeré') V6-nál 1 ló 3X-be kerül (171 lóból csinálnak 188-at 45-ezeré', vagy 205-ből 226-ot 45 ezeré', 226-ból 248-at, stb......).
Értelme van, max. kevésbé látványos és gazdaságos, mint a dízeleknél.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5097 Dátum:
2012.08.10 péntek, 21:00:47 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.10 péntek, 07:47:46
Rosszul tudod, van értelme. Fogyasztásban is és menetteljesítményben is érezhető a változás.
Azért rebesgetik sokan, hogy nincs értelme, mert a dízelhez képest "drága" a chip rá. Dízelnél 1 ló kijön mondjuk X forintból (90-ből csinálnak 140-et 45 ezeré') V6-nál 1 ló 3X-be kerül (171 lóból csinálnak 188-at 45-ezeré', vagy 205-ből 226-ot 45 ezeré', 226-ból 248-at, stb......).
Értelme van, max. kevésbé látványos és gazdaságos, mint a dízeleknél.
hát 45e-ért lesz egy plusz kispolák a motorban?mondom,hogy értelmetlen...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5098 Dátum:
2012.08.10 péntek, 21:02:34 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.08.10 péntek, 21:00:47
hát 45e-ért lesz egy plusz kispolák a motorban?mondom,hogy értelmetlen...
van annyi értelme, mint +110e forintért st motort berakni ..
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5099 Dátum:
2012.08.10 péntek, 22:52:19 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.08.10 péntek, 21:02:34
van annyi értelme, mint +110e forintért st motort berakni ..
De ahol a pénz nem számít...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.11 szombat, 12:41:42 írta Viló
»
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Oldalak:
1
...
95
96
97
98
99
100
101
[
102
]
103
104
105
106
107
108
109
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ