Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:32:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2213518 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5200 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 15:23:36 »

pfff...olyat nem tudsz neki mondani, hogy annyira megsértődjön. hányszor próbáltam már, de mindig sikertelenül zárult a projekt.
ellenben nézegethetem az udvaromon az olajtócsáit, hordhatom ki a szeméttelepre az itt hagyott kacatjait..és a többiről már nem is beszélek. még jó, hogy nem a közelben lakik és a nyaraló is az északi parton van... hehe
sőt, olyan mintha ez az ellenszenv táplálná ... igazi troll  2funny
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5201 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 18:57:20 »

a kábelszett miatt nem is volt, meg nem is lesz köztünk probléma. nyugodtan elviheted. nincs ebből semmi harag, meg ellentét sem, csak úgy látszik. de aki nem ismer bennünket az mindig azt hiszi... hehe
Köszike, de ekkorra már lemondtam róla a javadra! wave
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5202 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 21:18:52 »

még irigykedni kezdek,hogy rondább az enyémnél...bár már nálam is alakul a kasztni...lesz megint egy szép kétszínű autóm....ebből lesz a hátulja és az eleje:
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.27 hétfő, 21:20:48 írta szuperhangya » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5203 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 22:13:13 »

Nincs is törött nyelű csákányod! eplus2


van nekem csákányom is meg törött nyelem is...majd összeteszem őket hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5204 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 22:15:30 »

még irigykedni kezdek,hogy rondább az enyémnél...bár már nálam is alakul a kasztni...lesz megint egy szép kétszínű autóm....ebből lesz a hátulja és az eleje:

na. ajánlom a matt feketét Wink
olcsón megvan egyedi, egyszínű lesz a kocsi...meg egyenletesen ronda, mint az enyém eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
boolee
Vendég
« Új hozzászólás #5205 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 08:16:51 »

Sziasztok!

Szeretnék kérni egy kis segítséget. Tönkre ment az EGR DPFE szenzorom, olyan szinten, hogy az egyik csőcsatlakozó elolvadt. Ez a szenzor gyári új alkatrész ként 48000 Ft lenne. A kérdésem az, hogy tud-e valaki ilyet bontottan vagy hogy lehet ilyet találni, vagy egyszerűen dugózzam le az EGR-t és kész?

Előre is köszönöm!

Üdv.:
Zoli
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5206 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 08:22:07 »

Sziasztok!

Szeretnék kérni egy kis segítséget. Tönkre ment az EGR DPFE szenzorom, olyan szinten, hogy az egyik csőcsatlakozó elolvadt. Ez a szenzor gyári új alkatrész ként 48000 Ft lenne. A kérdésem az, hogy tud-e valaki ilyet bontottan vagy hogy lehet ilyet találni, vagy egyszerűen dugózzam le az EGR-t és kész?

Előre is köszönöm!

Üdv.:
Zoli

Én tudok adni.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
boolee
Vendég
« Új hozzászólás #5207 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 08:25:24 »

Én tudok adni.

Beszélhetnénk telefonon?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5208 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 09:25:38 »

van nekem csákányom is meg törött nyelem is...majd összeteszem őket hehe
gondolkozom rajta
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5209 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 09:26:42 »

Sziasztok!

Szeretnék kérni egy kis segítséget. Tönkre ment az EGR DPFE szenzorom, olyan szinten, hogy az egyik csőcsatlakozó elolvadt. Ez a szenzor gyári új alkatrész ként 48000 Ft lenne. A kérdésem az, hogy tud-e valaki ilyet bontottan vagy hogy lehet ilyet találni, vagy egyszerűen dugózzam le az EGR-t és kész?

Előre is köszönöm!

Üdv.:
Zoli
cseréld ki bontottra aztán dugózd le.honnan tudod,hogy tönkrement?
Naplózva
boolee
Vendég
« Új hozzászólás #5210 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 09:33:46 »

cseréld ki bontottra aztán dugózd le.honnan tudod,hogy tönkrement?

Sajnos elég egyértelmű volt. Büdös bakelit szag volt az autóban, felnyitottam a motorháztetőt és felszállt a "mérő" füst. Két csőcsatlakozó van rajta, az egyik az úgy ahogy van elolvadt.
De ha ledugózom akkor miért érdemes kicserélni?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5211 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 10:58:59 »

Beszélhetnénk telefonon?

Küldtem számot mélbe.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5212 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 15:19:25 »

Sajnos elég egyértelmű volt. Büdös bakelit szag volt az autóban, felnyitottam a motorháztetőt és felszállt a "mérő" füst. Két csőcsatlakozó van rajta, az egyik az úgy ahogy van elolvadt.
De ha ledugózom akkor miért érdemes kicserélni?
mert elképzelhető,hogy a motorvezérlő azért keresni fogja.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5213 Dátum: 2012.08.31 péntek, 10:48:34 »

termosznál csöpög a lé. mit kéne cserélnem, hogy ne tegye?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5214 Dátum: 2012.08.31 péntek, 10:55:49 »

termosznál csöpög a lé. mit kéne cserélnem, hogy ne tegye?
a kérdés az, hol csöpög
nekem a csőnél volt vízköves, bő fél centi volt rajta
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5215 Dátum: 2012.08.31 péntek, 10:58:30 »

a kérdés az, hol csöpög
nekem a csőnél volt vízköves, bő fél centi volt rajta
ezek szerint a bilincs nem elég szoros. elég volt vízkőteleníteni?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5216 Dátum: 2012.08.31 péntek, 11:38:45 »

ezek szerint a bilincs nem elég szoros. elég volt vízkőteleníteni?

2 helyen tud csöpögni:

1. Temosztátház illesztése. Ott van egy gumigyűrű, ha öreg és repedezik, akkor ereszt. Könnyen cserélhető, 2 csavar.

2. Termosztátházra menő csövek illesztésénél:
     a, vízköves a ház, pucolni kell
     b, kilazult/eltört a zégerbilincs, cserélni kell

Szedd ki az egész termoszházat, asztalon szedd szét, pucold ki, tegyél bele új termoszt új tömítéssel és rakd össze. Visszaszerelés előtt vízkőtelenítsd a csöveket és a termoszház végeit, majd AWAB bilincseket tegyél föl a régi zégerek helyett.

10 évig nem lesz gondod azzal a környékkel.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5217 Dátum: 2012.08.31 péntek, 12:17:14 »

2 helyen tud csöpögni:

1. Temosztátház illesztése. Ott van egy gumigyűrű, ha öreg és repedezik, akkor ereszt. Könnyen cserélhető, 2 csavar.

2. Termosztátházra menő csövek illesztésénél:
     a, vízköves a ház, pucolni kell
     b, kilazult/eltört a zégerbilincs, cserélni kell

Szedd ki az egész termoszházat, asztalon szedd szét, pucold ki, tegyél bele új termoszt új tömítéssel és rakd össze. Visszaszerelés előtt vízkőtelenítsd a csöveket és a termoszház végeit, majd AWAB bilincseket tegyél föl a régi zégerek helyett.

10 évig nem lesz gondod azzal a környékkel.

worship
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5218 Dátum: 2012.08.31 péntek, 12:28:05 »

ezek szerint a bilincs nem elég szoros. elég volt vízkőteleníteni?
vízkőtlenítettem és cseréltem a bilincset is, abból baj nem lehet
amúgy sem szeretem a gyárit, mindenhol lecseréltem awab-ra
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5219 Dátum: 2012.08.31 péntek, 13:21:35 »

vízkőtlenítettem és cseréltem a bilincset is, abból baj nem lehet
amúgy sem szeretem a gyárit, mindenhol lecseréltem awab-ra
Hali!
Még egy tipp, ha a gumicsövek belsejét ahol érintkezik az aluminiummal, felhelyezés előtt szilikon zsírral megkened, soha többé nem lesz vele gondod.  wave
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5220 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 08:19:00 »

Na,új fogyasztási rekordot álítottam be augusztusban.Csak városi használatban-a fedcomp mérését írom be-9.5 liter.NEm hittem a szememnek.A tankolást nézem,akkor kb. 10 liter,bár ott is vannak anomáliák,de a kettő azért fedi egymást.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5221 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 08:20:33 »

Na,új fogyasztási rekordot álítottam be augusztusban.Csak városi használatban-a fedcomp mérését írom be-9.5 liter.NEm hittem a szememnek.A tankolást nézem,akkor kb. 10 liter,bár ott is vannak anomáliák,de a kettő azért fedi egymást.
alapjáraton melegítetted néha a parkolóban és annyi?  hehe
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5222 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 08:22:57 »

alapjáraton melegítetted néha a parkolóban és annyi?  hehe
Egy túrót szoktam melegíteni.Indít,fél perc melegítés és padlógáz.... eplus2
Amióta beépült a motorba a felesleges cucc,jobb mint volt.... nyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5223 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 10:58:21 »

Egy túrót szoktam melegíteni.Indít,fél perc melegítés és padlógáz.... eplus2
Amióta beépült a motorba a felesleges cucc,jobb mint volt.... nyes
eladhatod a fogyasztás csökkentő szabadalmat vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5224 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 11:41:47 »

eladhatod a fogyasztás csökkentő szabadalmat vigyor3
Ok.A legjobb fogyaszáscsökkentő az,ha biciklivel járok.... wave
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5225 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 20:51:23 »

szevasztok!!már irtam itt régebben a gondomrol de azota van több ismerete azzal kapcsolatban hogy kigyorsitásnál miért is torpanhat a motor.olyan érzés mintha a kipörgésgátlo közbelépne de nem.csak hozzá hasonlo.vagy mint egy rossz automata váltonál ami nem kapcsol fel idöben.párszor már beégtem miatta elég ciki tud lenni.na már most cromaxos nagyszerviznél megnézték a légtömegméröt és a vákumrendszert és ott hibát nem találtak.mnodták ha még mindig jelentkezik vigyem vissza hogy jobban átnézzék de a multkori olajos bakijuk után már oda se viszem.nagyon gáz hogy a szerelöknek fogalmuk sincs a v6 motor dolgairol.mégis mi lehet a gond?olyan jo lenne már gond nélkül kihasználni a 170 pacit.gyertyák cserélve üzemanyagszürö szintén.valamilyen jeladó hiba nem lehet?hol lehet a hiba?nem tudtok vmi spéci szerelöt aki látott már ilyet?mert akihez vittem ide oda ott csak tapogatoztak a sötétbe.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5226 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 20:53:55 »

szevasztok!!már irtam itt régebben a gondomrol de azota van több ismerete azzal kapcsolatban hogy kigyorsitásnál miért is torpanhat a motor.olyan érzés mintha a kipörgésgátlo közbelépne de nem.csak hozzá hasonlo.vagy mint egy rossz automata váltonál ami nem kapcsol fel idöben.párszor már beégtem miatta elég ciki tud lenni.na már most cromaxos nagyszerviznél megnézték a légtömegméröt és a vákumrendszert és ott hibát nem találtak.mnodták ha még mindig jelentkezik vigyem vissza hogy jobban átnézzék de a multkori olajos bakijuk után már oda se viszem.nagyon gáz hogy a szerelöknek fogalmuk sincs a v6 motor dolgairol.mégis mi lehet a gond?olyan jo lenne már gond nélkül kihasználni a 170 pacit.gyertyák cserélve üzemanyagszürö szintén.valamilyen jeladó hiba nem lehet?hol lehet a hiba?nem tudtok vmi spéci szerelöt aki látott már ilyet?mert akihez vittem ide oda ott csak tapogatoztak a sötétbe.

Gyertyakábel.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5227 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 21:49:12 »

szevasztok!!már irtam itt régebben a gondomrol de azota van több ismerete azzal kapcsolatban hogy kigyorsitásnál miért is torpanhat a motor.olyan érzés mintha a kipörgésgátlo közbelépne de nem.csak hozzá hasonlo.vagy mint egy rossz automata váltonál ami nem kapcsol fel idöben.párszor már beégtem miatta elég ciki tud lenni.na már most cromaxos nagyszerviznél megnézték a légtömegméröt és a vákumrendszert és ott hibát nem találtak.mnodták ha még mindig jelentkezik vigyem vissza hogy jobban átnézzék de a multkori olajos bakijuk után már oda se viszem.nagyon gáz hogy a szerelöknek fogalmuk sincs a v6 motor dolgairol.mégis mi lehet a gond?olyan jo lenne már gond nélkül kihasználni a 170 pacit.gyertyák cserélve üzemanyagszürö szintén.valamilyen jeladó hiba nem lehet?hol lehet a hiba?nem tudtok vmi spéci szerelöt aki látott már ilyet?mert akihez vittem ide oda ott csak tapogatoztak a sötétbe.

Hirtelen nagy mennyiségű levegő beszippantása is lehet az ok szerintem. Vizsgáld meg nem szív-e falsot valahol.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #5228 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 21:54:37 »

Ma elmentem kútfejeket nézegetni és ha már elővettem a vasat, akkor ki is kormoltam a hétvégére rendesen. Érezhető a javulás az előző állapothoz képest. Kapott új NGK gyertyát (aminek a gyári 1.3 hézagát levettem 0.9-re, mert ide az kell), kábelt a gyertyákhoz, levegőszűrőt, benyaszűrőt meg egy kis friss olajat.

Selymesebb, nem prüszköl (nem rángatózik klímával sem) szebben pörög fel, kipuff hangja mélyebb lett és megint sikít a gumi 3.-ban is. laugh
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5229 Dátum: 2012.09.07 péntek, 09:17:45 »

szevasztok!!már irtam itt régebben a gondomrol de azota van több ismerete azzal kapcsolatban hogy kigyorsitásnál miért is torpanhat a motor.olyan érzés mintha a kipörgésgátlo közbelépne de nem.csak hozzá hasonlo.vagy mint egy rossz automata váltonál ami nem kapcsol fel idöben.párszor már beégtem miatta elég ciki tud lenni.na már most cromaxos nagyszerviznél megnézték a légtömegméröt és a vákumrendszert és ott hibát nem találtak.mnodták ha még mindig jelentkezik vigyem vissza hogy jobban átnézzék de a multkori olajos bakijuk után már oda se viszem.nagyon gáz hogy a szerelöknek fogalmuk sincs a v6 motor dolgairol.mégis mi lehet a gond?olyan jo lenne már gond nélkül kihasználni a 170 pacit.gyertyák cserélve üzemanyagszürö szintén.valamilyen jeladó hiba nem lehet?hol lehet a hiba?nem tudtok vmi spéci szerelöt aki látott már ilyet?mert akihez vittem ide oda ott csak tapogatoztak a sötétbe.
Ha Bp-i vagy, gyere este minire a Lurdyhoz és megszakértjük  integet2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5230 Dátum: 2012.09.07 péntek, 09:19:20 »

és megint sikít a gumi 3.-ban is. laugh

Sikít az 4., 5. sebességi fokozatban is, csak jó nagyot kell fékezni... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5231 Dátum: 2012.09.07 péntek, 09:20:08 »

Sikít az 4., 5. sebességi fokozatban is, csak jó nagyot kell fékezni... nyes
nyes
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5232 Dátum: 2012.09.07 péntek, 11:13:45 »

Milyen típusú NGK gyertya jó a V6-ba?

A "BKR6E" jó-e bele?
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #5233 Dátum: 2012.09.07 péntek, 11:21:17 »

szevasztok!!már irtam itt régebben a gondomrol de azota van több ismerete azzal kapcsolatban hogy kigyorsitásnál miért is torpanhat a motor.olyan érzés mintha a kipörgésgátlo közbelépne de nem.csak hozzá hasonlo.vagy mint egy rossz automata váltonál ami nem kapcsol fel idöben.párszor már beégtem miatta elég ciki tud lenni.na már most cromaxos nagyszerviznél megnézték a légtömegméröt és a vákumrendszert és ott hibát nem találtak.mnodták ha még mindig jelentkezik vigyem vissza hogy jobban átnézzék de a multkori olajos bakijuk után már oda se viszem.nagyon gáz hogy a szerelöknek fogalmuk sincs a v6 motor dolgairol.mégis mi lehet a gond?olyan jo lenne már gond nélkül kihasználni a 170 pacit.gyertyák cserélve üzemanyagszürö szintén.valamilyen jeladó hiba nem lehet?hol lehet a hiba?nem tudtok vmi spéci szerelöt aki látott már ilyet?mert akihez vittem ide oda ott csak tapogatoztak a sötétbe.

És miközben érzed hogy ledadog a kocsi nem villog a kipörgés gátló jele?
Ha igen akkor huzd le róla a csatit és menyél vele úgy egy karikát, nagyon úgy sincs rá szükség. vigyor3
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5234 Dátum: 2012.09.07 péntek, 12:00:46 »

Milyen típusú NGK gyertya jó a V6-ba?

A "BKR6E" jó-e bele?
Nem jó bele. Én csak a PTR5D-10 Platina vagy a TR55IX Iridium gyertyákat raknám bele az NGK közül, mert ezek a belevalóak. wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5235 Dátum: 2012.09.07 péntek, 12:04:36 »

Milyen típusú NGK gyertya jó a V6-ba?

A "BKR6E" jó-e bele?
herr dottore is azt rakott bele, kérdezd, hogy melyik típust
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5236 Dátum: 2012.09.07 péntek, 12:08:21 »

herr dottore is azt rakott bele, kérdezd, hogy melyik típust
Az ST motorba nem az kell mint a sima 170 LE-be!  wave
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5237 Dátum: 2012.09.07 péntek, 12:49:56 »

Az ST motorba nem az kell mint a sima 170 LE-be!  wave
Hali. Dobj már egy telefonszámot privátban. Sürgős!
Vagy ha valaki tudja a számát, az is. Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.07 péntek, 12:53:54 írta fügelaci » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5238 Dátum: 2012.09.07 péntek, 12:58:28 »

Hali. Dobj már egy telefonszámot privátban. Sürgős!
Vagy ha valaki tudja a számát, az is. Köszi!
Ment PÜ. wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5239 Dátum: 2012.09.07 péntek, 13:41:42 »

Az ST motorba nem az kell mint a sima 170 LE-be!  wave

Szerintem meg van olyan típus, ami jó a simába és az ST-be is. De csak szerintem, mert engem nem érdekel. Azt tettem bele, amit az ST alvázszáma alapján adtak a bótban. Nem emlékszem a típusszámra, csak azt tudom, hogy van benne TR betű meg 5-ös szám, talán ez a TR55IX lesz az, de nem vagyok benne biztos.

A Yooccoo meg tudja mondani, mivel a gyertyák dobozai nála kötöttek ki, azon meg rajta van a típusszám.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5240 Dátum: 2012.09.07 péntek, 13:46:26 »

Szerintem meg van olyan típus, ami jó a simába és az ST-be is. De csak szerintem, mert engem nem érdekel. Azt tettem bele, amit az ST alvázszáma alapján adtak a bótban. Nem emlékszem a típusszámra, csak azt tudom, hogy van benne TR betű meg 5-ös szám, talán ez a TR55IX lesz az, de nem vagyok benne biztos.

A Yooccoo meg tudja mondani, mivel a gyertyák dobozai nála kötöttek ki, azon meg rajta van a típusszám.
felgyújtottam a kocsival együtt a picsába  eplus2
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5241 Dátum: 2012.09.07 péntek, 15:18:02 »

Szerintem meg van olyan típus, ami jó a simába és az ST-be is. De csak szerintem, mert engem nem érdekel. Azt tettem bele, amit az ST alvázszáma alapján adtak a bótban. Nem emlékszem a típusszámra, csak azt tudom, hogy van benne TR betű meg 5-ös szám, talán ez a TR55IX lesz az, de nem vagyok benne biztos.

A Yooccoo meg tudja mondani, mivel a gyertyák dobozai nála kötöttek ki, azon meg rajta van a típusszám.
A programok motor kód alapján hozzák a gyújtógyertyát és azok szerint nem egyforma a 2 motorba való gyertya.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5242 Dátum: 2012.09.07 péntek, 15:40:03 »

A programok motor kód alapján hozzák a gyújtógyertyát és azok szerint nem egyforma a 2 motorba való gyertya.
Tőlem lehet úgy is. Azzal is jó volt, ami benne volt eddig, meg a mostanival is jó. Lehet, hogy egyformák, lehet, hogy nem. Tényleg nem tudom, mert nem néztem ilyen szemmel.

Yooccoo-nál ott vannak a régi gyertyák és az újak dobozai. Majd ő megmondja, mi a helyzet.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5243 Dátum: 2012.09.07 péntek, 16:03:34 »

Tőlem lehet úgy is. Azzal is jó volt, ami benne volt eddig, meg a mostanival is jó. Lehet, hogy egyformák, lehet, hogy nem. Tényleg nem tudom, mert nem néztem ilyen szemmel.

Yooccoo-nál ott vannak a régi gyertyák és az újak dobozai. Majd ő megmondja, mi a helyzet.
doboza szerint
tr55
3951
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5244 Dátum: 2012.09.07 péntek, 16:33:51 »

Egy kis érdekesség a Ford házatájáról, igaz ez csak fél 6-os motor. http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/1_literes_versenyauto_futotta_a_11_legjobb_idot_a_nurburgringen-8463?utm_source=hirfigyelo&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel_2012-09-07&utm_content=autosvilag_hirei
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.07 péntek, 16:36:35 írta Kusti1 » Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5245 Dátum: 2012.09.07 péntek, 17:21:02 »

Gyertyakábel.
és az honnan tudhato meg hogy az rossz-e?mert potyára azért nem akarok semmit cserélni.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5246 Dátum: 2012.09.07 péntek, 17:22:06 »

Hirtelen nagy mennyiségű levegő beszippantása is lehet az ok szerintem. Vizsgáld meg nem szív-e falsot valahol.
nem értek én ilyen szinten a kocsihoz.de még sok szrerelö se.hogy tudom ezt megnézni?
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #5247 Dátum: 2012.09.07 péntek, 17:27:27 »

és az honnan tudhato meg hogy az rossz-e?mert potyára azért nem akarok semmit cserélni.

Nem hiszem, hogy potyára cserélnéd. Minden 2. gyertyacsere alkalmával kell kábelt is cserélni, amit az átlag felhasználók gyakran elfelejtenek.
De egyébként ha tényleg átüt, akkor - korábban elhangzott, hogy - este kell nyitott motortérnél figyelgetni alapjáratom, meg megrúgatva, hogy húzza-e az ívet a kábelek körül.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5248 Dátum: 2012.09.07 péntek, 17:38:37 »

doboza szerint
tr55
3951
Ez egy sima hagyományos gyertya. Ti ilyennel hajtjátok a V6 motorokat? smile
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5249 Dátum: 2012.09.07 péntek, 18:57:40 »

Ez egy sima hagyományos gyertya. Ti ilyennel hajtjátok a V6 motorokat? smile
ez is sok neki ...  hehe
különben nem mehetnénk közútra  taps
Naplózva
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.