Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:24:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
98
99
100
101
102
103
104
[
105
]
106
107
108
109
110
111
112
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217205 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5200 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 15:23:36 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.08.27 hétfő, 14:35:33
pfff...olyat nem tudsz neki mondani, hogy annyira megsértődjön. hányszor próbáltam már, de mindig sikertelenül zárult a projekt.
ellenben nézegethetem az udvaromon az olajtócsáit, hordhatom ki a szeméttelepre az itt hagyott kacatjait..és a többiről már nem is beszélek. még jó, hogy nem a közelben lakik és a nyaraló is az északi parton van...
sőt, olyan mintha ez az ellenszenv táplálná ... igazi troll
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5201 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 18:57:20 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.08.27 hétfő, 14:15:52
a kábelszett miatt nem is volt, meg nem is lesz köztünk probléma. nyugodtan elviheted. nincs ebből semmi harag, meg ellentét sem, csak úgy látszik. de aki nem ismer bennünket az mindig azt hiszi...
Köszike, de ekkorra már lemondtam róla a javadra!
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5202 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 21:18:52 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.27 hétfő, 13:18:39
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_automata_ritka_szep_allapotban-6091681
És milyen lehet a ritka ronda állapotú?
még irigykedni kezdek,hogy rondább az enyémnél...bár már nálam is alakul a kasztni...lesz megint egy szép kétszínű autóm....ebből lesz a hátulja és az eleje:
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.27 hétfő, 21:20:48 írta szuperhangya
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5203 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 22:13:13 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.27 hétfő, 14:41:44
Nincs is törött nyelű csákányod!
van nekem csákányom is meg törött nyelem is...majd összeteszem őket
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5204 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 22:15:30 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.08.27 hétfő, 21:18:52
még irigykedni kezdek,hogy rondább az enyémnél...bár már nálam is alakul a kasztni...lesz megint egy szép kétszínű autóm....ebből lesz a hátulja és az eleje:
na. ajánlom a matt feketét
olcsón megvan egyedi, egyszínű lesz a kocsi...meg egyenletesen ronda, mint az enyém
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
boolee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5205 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 08:16:51 »
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy kis segítséget. Tönkre ment az EGR DPFE szenzorom, olyan szinten, hogy az egyik csőcsatlakozó elolvadt. Ez a szenzor gyári új alkatrész ként 48000 Ft lenne. A kérdésem az, hogy tud-e valaki ilyet bontottan vagy hogy lehet ilyet találni, vagy egyszerűen dugózzam le az EGR-t és kész?
Előre is köszönöm!
Üdv.:
Zoli
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5206 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 08:22:07 »
Idézetet írta: boolee - 2012.08.30 csütörtök, 08:16:51
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy kis segítséget. Tönkre ment az EGR DPFE szenzorom, olyan szinten, hogy az egyik csőcsatlakozó elolvadt. Ez a szenzor gyári új alkatrész ként 48000 Ft lenne. A kérdésem az, hogy tud-e valaki ilyet bontottan vagy hogy lehet ilyet találni, vagy egyszerűen dugózzam le az EGR-t és kész?
Előre is köszönöm!
Üdv.:
Zoli
Én tudok adni.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
boolee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5207 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 08:25:24 »
Idézetet írta: Viló - 2012.08.30 csütörtök, 08:22:07
Én tudok adni.
Beszélhetnénk telefonon?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5208 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 09:25:38 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.08.27 hétfő, 22:13:13
van nekem csákányom is meg törött nyelem is...majd összeteszem őket
gondolkozom rajta
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5209 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 09:26:42 »
Idézetet írta: boolee - 2012.08.30 csütörtök, 08:16:51
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy kis segítséget. Tönkre ment az EGR DPFE szenzorom, olyan szinten, hogy az egyik csőcsatlakozó elolvadt. Ez a szenzor gyári új alkatrész ként 48000 Ft lenne. A kérdésem az, hogy tud-e valaki ilyet bontottan vagy hogy lehet ilyet találni, vagy egyszerűen dugózzam le az EGR-t és kész?
Előre is köszönöm!
Üdv.:
Zoli
cseréld ki bontottra aztán dugózd le.honnan tudod,hogy tönkrement?
Naplózva
boolee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5210 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 09:33:46 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.08.30 csütörtök, 09:26:42
cseréld ki bontottra aztán dugózd le.honnan tudod,hogy tönkrement?
Sajnos elég egyértelmű volt. Büdös bakelit szag volt az autóban, felnyitottam a motorháztetőt és felszállt a "mérő" füst. Két csőcsatlakozó van rajta, az egyik az úgy ahogy van elolvadt.
De ha ledugózom akkor miért érdemes kicserélni?
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5211 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 10:58:59 »
Idézetet írta: boolee - 2012.08.30 csütörtök, 08:25:24
Beszélhetnénk telefonon?
Küldtem számot mélbe.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5212 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 15:19:25 »
Idézetet írta: boolee - 2012.08.30 csütörtök, 09:33:46
Sajnos elég egyértelmű volt. Büdös bakelit szag volt az autóban, felnyitottam a motorháztetőt és felszállt a "mérő" füst. Két csőcsatlakozó van rajta, az egyik az úgy ahogy van elolvadt.
De ha ledugózom akkor miért érdemes kicserélni?
mert elképzelhető,hogy a motorvezérlő azért keresni fogja.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5213 Dátum:
2012.08.31 péntek, 10:48:34 »
termosznál csöpög a lé. mit kéne cserélnem, hogy ne tegye?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5214 Dátum:
2012.08.31 péntek, 10:55:49 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.08.31 péntek, 10:48:34
termosznál csöpög a lé. mit kéne cserélnem, hogy ne tegye?
a kérdés az, hol csöpög
nekem a csőnél volt vízköves, bő fél centi volt rajta
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5215 Dátum:
2012.08.31 péntek, 10:58:30 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.08.31 péntek, 10:55:49
a kérdés az, hol csöpög
nekem a csőnél volt vízköves, bő fél centi volt rajta
ezek szerint a bilincs nem elég szoros. elég volt vízkőteleníteni?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5216 Dátum:
2012.08.31 péntek, 11:38:45 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.08.31 péntek, 10:58:30
ezek szerint a bilincs nem elég szoros. elég volt vízkőteleníteni?
2 helyen tud csöpögni:
1. Temosztátház illesztése. Ott van egy gumigyűrű, ha öreg és repedezik, akkor ereszt. Könnyen cserélhető, 2 csavar.
2. Termosztátházra menő csövek illesztésénél:
a, vízköves a ház, pucolni kell
b, kilazult/eltört a zégerbilincs, cserélni kell
Szedd ki az egész termoszházat, asztalon szedd szét, pucold ki, tegyél bele új termoszt új tömítéssel és rakd össze. Visszaszerelés előtt vízkőtelenítsd a csöveket és a termoszház végeit, majd AWAB bilincseket tegyél föl a régi zégerek helyett.
10 évig nem lesz gondod azzal a környékkel.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5217 Dátum:
2012.08.31 péntek, 12:17:14 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.31 péntek, 11:38:45
2 helyen tud csöpögni:
1. Temosztátház illesztése. Ott van egy gumigyűrű, ha öreg és repedezik, akkor ereszt. Könnyen cserélhető, 2 csavar.
2. Termosztátházra menő csövek illesztésénél:
a, vízköves a ház, pucolni kell
b, kilazult/eltört a zégerbilincs, cserélni kell
Szedd ki az egész termoszházat, asztalon szedd szét, pucold ki, tegyél bele új termoszt új tömítéssel és rakd össze. Visszaszerelés előtt vízkőtelenítsd a csöveket és a termoszház végeit, majd AWAB bilincseket tegyél föl a régi zégerek helyett.
10 évig nem lesz gondod azzal a környékkel.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5218 Dátum:
2012.08.31 péntek, 12:28:05 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.08.31 péntek, 10:58:30
ezek szerint a bilincs nem elég szoros. elég volt vízkőteleníteni?
vízkőtlenítettem és cseréltem a bilincset is, abból baj nem lehet
amúgy sem szeretem a gyárit, mindenhol lecseréltem awab-ra
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5219 Dátum:
2012.08.31 péntek, 13:21:35 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.08.31 péntek, 12:28:05
vízkőtlenítettem és cseréltem a bilincset is, abból baj nem lehet
amúgy sem szeretem a gyárit, mindenhol lecseréltem awab-ra
Hali!
Még egy tipp, ha a gumicsövek belsejét ahol érintkezik az aluminiummal, felhelyezés előtt szilikon zsírral megkened, soha többé nem lesz vele gondod.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5220 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 08:19:00 »
Na,új fogyasztási rekordot álítottam be augusztusban.Csak városi használatban-a fedcomp mérését írom be-9.5 liter.NEm hittem a szememnek.A tankolást nézem,akkor kb. 10 liter,bár ott is vannak anomáliák,de a kettő azért fedi egymást.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5221 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 08:20:33 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.09.03 hétfő, 08:19:00
Na,új fogyasztási rekordot álítottam be augusztusban.Csak városi használatban-a fedcomp mérését írom be-9.5 liter.NEm hittem a szememnek.A tankolást nézem,akkor kb. 10 liter,bár ott is vannak anomáliák,de a kettő azért fedi egymást.
alapjáraton melegítetted néha a parkolóban és annyi?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5222 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 08:22:57 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.09.03 hétfő, 08:20:33
alapjáraton melegítetted néha a parkolóban és annyi?
Egy túrót szoktam melegíteni.Indít,fél perc melegítés és padlógáz....
Amióta beépült a motorba a felesleges cucc,jobb mint volt....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5223 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 10:58:21 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.09.03 hétfő, 08:22:57
Egy túrót szoktam melegíteni.Indít,fél perc melegítés és padlógáz....
Amióta beépült a motorba a felesleges cucc,jobb mint volt....
eladhatod a fogyasztás csökkentő szabadalmat
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5224 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 11:41:47 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.09.03 hétfő, 10:58:21
eladhatod a fogyasztás csökkentő szabadalmat
Ok.A legjobb fogyaszáscsökkentő az,ha biciklivel járok....
Naplózva
don80
Vendég
torpanás
«
Új hozzászólás #5225 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 20:51:23 »
szevasztok!!már irtam itt régebben a gondomrol de azota van több ismerete azzal kapcsolatban hogy kigyorsitásnál miért is torpanhat a motor.olyan érzés mintha a kipörgésgátlo közbelépne de nem.csak hozzá hasonlo.vagy mint egy rossz automata váltonál ami nem kapcsol fel idöben.párszor már beégtem miatta elég ciki tud lenni.na már most cromaxos nagyszerviznél megnézték a légtömegméröt és a vákumrendszert és ott hibát nem találtak.mnodták ha még mindig jelentkezik vigyem vissza hogy jobban átnézzék de a multkori olajos bakijuk után már oda se viszem.nagyon gáz hogy a szerelöknek fogalmuk sincs a v6 motor dolgairol.mégis mi lehet a gond?olyan jo lenne már gond nélkül kihasználni a 170 pacit.gyertyák cserélve üzemanyagszürö szintén.valamilyen jeladó hiba nem lehet?hol lehet a hiba?nem tudtok vmi spéci szerelöt aki látott már ilyet?mert akihez vittem ide oda ott csak tapogatoztak a sötétbe.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: torpanás
«
Új hozzászólás #5226 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 20:53:55 »
Idézetet írta: don80 - 2012.09.06 csütörtök, 20:51:23
szevasztok!!már irtam itt régebben a gondomrol de azota van több ismerete azzal kapcsolatban hogy kigyorsitásnál miért is torpanhat a motor.olyan érzés mintha a kipörgésgátlo közbelépne de nem.csak hozzá hasonlo.vagy mint egy rossz automata váltonál ami nem kapcsol fel idöben.párszor már beégtem miatta elég ciki tud lenni.na már most cromaxos nagyszerviznél megnézték a légtömegméröt és a vákumrendszert és ott hibát nem találtak.mnodták ha még mindig jelentkezik vigyem vissza hogy jobban átnézzék de a multkori olajos bakijuk után már oda se viszem.nagyon gáz hogy a szerelöknek fogalmuk sincs a v6 motor dolgairol.mégis mi lehet a gond?olyan jo lenne már gond nélkül kihasználni a 170 pacit.gyertyák cserélve üzemanyagszürö szintén.valamilyen jeladó hiba nem lehet?hol lehet a hiba?nem tudtok vmi spéci szerelöt aki látott már ilyet?mert akihez vittem ide oda ott csak tapogatoztak a sötétbe.
Gyertyakábel.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: torpanás
«
Új hozzászólás #5227 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 21:49:12 »
Idézetet írta: don80 - 2012.09.06 csütörtök, 20:51:23
szevasztok!!már irtam itt régebben a gondomrol de azota van több ismerete azzal kapcsolatban hogy kigyorsitásnál miért is torpanhat a motor.olyan érzés mintha a kipörgésgátlo közbelépne de nem.csak hozzá hasonlo.vagy mint egy rossz automata váltonál ami nem kapcsol fel idöben.párszor már beégtem miatta elég ciki tud lenni.na már most cromaxos nagyszerviznél megnézték a légtömegméröt és a vákumrendszert és ott hibát nem találtak.mnodták ha még mindig jelentkezik vigyem vissza hogy jobban átnézzék de a multkori olajos bakijuk után már oda se viszem.nagyon gáz hogy a szerelöknek fogalmuk sincs a v6 motor dolgairol.mégis mi lehet a gond?olyan jo lenne már gond nélkül kihasználni a 170 pacit.gyertyák cserélve üzemanyagszürö szintén.valamilyen jeladó hiba nem lehet?hol lehet a hiba?nem tudtok vmi spéci szerelöt aki látott már ilyet?mert akihez vittem ide oda ott csak tapogatoztak a sötétbe.
Hirtelen nagy mennyiségű levegő beszippantása is lehet az ok szerintem. Vizsgáld meg nem szív-e falsot valahol.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5228 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 21:54:37 »
Ma elmentem kútfejeket nézegetni és ha már elővettem a vasat, akkor ki is kormoltam a hétvégére rendesen. Érezhető a javulás az előző állapothoz képest. Kapott új NGK gyertyát (aminek a gyári 1.3 hézagát levettem 0.9-re, mert ide az kell), kábelt a gyertyákhoz, levegőszűrőt, benyaszűrőt meg egy kis friss olajat.
Selymesebb, nem prüszköl (nem rángatózik klímával sem) szebben pörög fel, kipuff hangja mélyebb lett és megint sikít a gumi 3.-ban is.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: torpanás
«
Új hozzászólás #5229 Dátum:
2012.09.07 péntek, 09:17:45 »
Idézetet írta: don80 - 2012.09.06 csütörtök, 20:51:23
szevasztok!!már irtam itt régebben a gondomrol de azota van több ismerete azzal kapcsolatban hogy kigyorsitásnál miért is torpanhat a motor.olyan érzés mintha a kipörgésgátlo közbelépne de nem.csak hozzá hasonlo.vagy mint egy rossz automata váltonál ami nem kapcsol fel idöben.párszor már beégtem miatta elég ciki tud lenni.na már most cromaxos nagyszerviznél megnézték a légtömegméröt és a vákumrendszert és ott hibát nem találtak.mnodták ha még mindig jelentkezik vigyem vissza hogy jobban átnézzék de a multkori olajos bakijuk után már oda se viszem.nagyon gáz hogy a szerelöknek fogalmuk sincs a v6 motor dolgairol.mégis mi lehet a gond?olyan jo lenne már gond nélkül kihasználni a 170 pacit.gyertyák cserélve üzemanyagszürö szintén.valamilyen jeladó hiba nem lehet?hol lehet a hiba?nem tudtok vmi spéci szerelöt aki látott már ilyet?mert akihez vittem ide oda ott csak tapogatoztak a sötétbe.
Ha Bp-i vagy, gyere este minire a Lurdyhoz és megszakértjük
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5230 Dátum:
2012.09.07 péntek, 09:19:20 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.06 csütörtök, 21:54:37
és megint sikít a gumi 3.-ban is.
Sikít az 4., 5. sebességi fokozatban is, csak jó nagyot kell fékezni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5231 Dátum:
2012.09.07 péntek, 09:20:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.09.07 péntek, 09:19:20
Sikít az 4., 5. sebességi fokozatban is, csak jó nagyot kell fékezni...
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5232 Dátum:
2012.09.07 péntek, 11:13:45 »
Milyen típusú NGK gyertya jó a V6-ba?
A "BKR6E" jó-e bele?
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: torpanás
«
Új hozzászólás #5233 Dátum:
2012.09.07 péntek, 11:21:17 »
Idézetet írta: don80 - 2012.09.06 csütörtök, 20:51:23
szevasztok!!már irtam itt régebben a gondomrol de azota van több ismerete azzal kapcsolatban hogy kigyorsitásnál miért is torpanhat a motor.olyan érzés mintha a kipörgésgátlo közbelépne de nem.csak hozzá hasonlo.vagy mint egy rossz automata váltonál ami nem kapcsol fel idöben.párszor már beégtem miatta elég ciki tud lenni.na már most cromaxos nagyszerviznél megnézték a légtömegméröt és a vákumrendszert és ott hibát nem találtak.mnodták ha még mindig jelentkezik vigyem vissza hogy jobban átnézzék de a multkori olajos bakijuk után már oda se viszem.nagyon gáz hogy a szerelöknek fogalmuk sincs a v6 motor dolgairol.mégis mi lehet a gond?olyan jo lenne már gond nélkül kihasználni a 170 pacit.gyertyák cserélve üzemanyagszürö szintén.valamilyen jeladó hiba nem lehet?hol lehet a hiba?nem tudtok vmi spéci szerelöt aki látott már ilyet?mert akihez vittem ide oda ott csak tapogatoztak a sötétbe.
És miközben érzed hogy ledadog a kocsi nem villog a kipörgés gátló jele?
Ha igen akkor huzd le róla a csatit és menyél vele úgy egy karikát, nagyon úgy sincs rá szükség.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5234 Dátum:
2012.09.07 péntek, 12:00:46 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.09.07 péntek, 11:13:45
Milyen típusú NGK gyertya jó a V6-ba?
A "BKR6E" jó-e bele?
Nem jó bele. Én csak a PTR5D-10 Platina vagy a TR55IX Iridium gyertyákat raknám bele az NGK közül, mert ezek a belevalóak.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5235 Dátum:
2012.09.07 péntek, 12:04:36 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.09.07 péntek, 11:13:45
Milyen típusú NGK gyertya jó a V6-ba?
A "BKR6E" jó-e bele?
herr dottore is azt rakott bele, kérdezd, hogy melyik típust
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5236 Dátum:
2012.09.07 péntek, 12:08:21 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.09.07 péntek, 12:04:36
herr dottore is azt rakott bele, kérdezd, hogy melyik típust
Az ST motorba nem az kell mint a sima 170 LE-be!
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5237 Dátum:
2012.09.07 péntek, 12:49:56 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.07 péntek, 12:08:21
Az ST motorba nem az kell mint a sima 170 LE-be!
Hali. Dobj már egy telefonszámot privátban. Sürgős!
Vagy ha valaki tudja a számát, az is. Köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.07 péntek, 12:53:54 írta fügelaci
»
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5238 Dátum:
2012.09.07 péntek, 12:58:28 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.09.07 péntek, 12:49:56
Hali. Dobj már egy telefonszámot privátban. Sürgős!
Vagy ha valaki tudja a számát, az is. Köszi!
Ment PÜ.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5239 Dátum:
2012.09.07 péntek, 13:41:42 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.07 péntek, 12:08:21
Az ST motorba nem az kell mint a sima 170 LE-be!
Szerintem meg van olyan típus, ami jó a simába és az ST-be is. De csak szerintem, mert engem nem érdekel. Azt tettem bele, amit az ST alvázszáma alapján adtak a bótban. Nem emlékszem a típusszámra, csak azt tudom, hogy van benne TR betű meg 5-ös szám, talán ez a TR55IX lesz az, de nem vagyok benne biztos.
A Yooccoo meg tudja mondani, mivel a gyertyák dobozai nála kötöttek ki, azon meg rajta van a típusszám.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5240 Dátum:
2012.09.07 péntek, 13:46:26 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.07 péntek, 13:41:42
Szerintem meg van olyan típus, ami jó a simába és az ST-be is. De csak szerintem, mert engem nem érdekel. Azt tettem bele, amit az ST alvázszáma alapján adtak a bótban. Nem emlékszem a típusszámra, csak azt tudom, hogy van benne TR betű meg 5-ös szám, talán ez a TR55IX lesz az, de nem vagyok benne biztos.
A Yooccoo meg tudja mondani, mivel a gyertyák dobozai nála kötöttek ki, azon meg rajta van a típusszám.
felgyújtottam a kocsival együtt a picsába
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5241 Dátum:
2012.09.07 péntek, 15:18:02 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.07 péntek, 13:41:42
Szerintem meg van olyan típus, ami jó a simába és az ST-be is. De csak szerintem, mert engem nem érdekel. Azt tettem bele, amit az ST alvázszáma alapján adtak a bótban. Nem emlékszem a típusszámra, csak azt tudom, hogy van benne TR betű meg 5-ös szám, talán ez a TR55IX lesz az, de nem vagyok benne biztos.
A Yooccoo meg tudja mondani, mivel a gyertyák dobozai nála kötöttek ki, azon meg rajta van a típusszám.
A programok motor kód alapján hozzák a gyújtógyertyát és azok szerint nem egyforma a 2 motorba való gyertya.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5242 Dátum:
2012.09.07 péntek, 15:40:03 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.07 péntek, 15:18:02
A programok motor kód alapján hozzák a gyújtógyertyát és azok szerint nem egyforma a 2 motorba való gyertya.
Tőlem lehet úgy is. Azzal is jó volt, ami benne volt eddig, meg a mostanival is jó. Lehet, hogy egyformák, lehet, hogy nem. Tényleg nem tudom, mert nem néztem ilyen szemmel.
Yooccoo-nál ott vannak a régi gyertyák és az újak dobozai. Majd ő megmondja, mi a helyzet.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5243 Dátum:
2012.09.07 péntek, 16:03:34 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.07 péntek, 15:40:03
Tőlem lehet úgy is. Azzal is jó volt, ami benne volt eddig, meg a mostanival is jó. Lehet, hogy egyformák, lehet, hogy nem. Tényleg nem tudom, mert nem néztem ilyen szemmel.
Yooccoo-nál ott vannak a régi gyertyák és az újak dobozai. Majd ő megmondja, mi a helyzet.
doboza szerint
tr55
3951
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5244 Dátum:
2012.09.07 péntek, 16:33:51 »
Egy kis érdekesség a Ford házatájáról, igaz ez csak fél 6-os motor.
http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/1_literes_versenyauto_futotta_a_11_legjobb_idot_a_nurburgringen-8463?utm_source=hirfigyelo&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel_2012-09-07&utm_content=autosvilag_hirei
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.07 péntek, 16:36:35 írta Kusti1
»
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: torpanás
«
Új hozzászólás #5245 Dátum:
2012.09.07 péntek, 17:21:02 »
Idézetet írta: drof - 2012.09.06 csütörtök, 20:53:55
Gyertyakábel.
és az honnan tudhato meg hogy az rossz-e?mert potyára azért nem akarok semmit cserélni.
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: torpanás
«
Új hozzászólás #5246 Dátum:
2012.09.07 péntek, 17:22:06 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.09.06 csütörtök, 21:49:12
Hirtelen nagy mennyiségű levegő beszippantása is lehet az ok szerintem. Vizsgáld meg nem szív-e falsot valahol.
nem értek én ilyen szinten a kocsihoz.de még sok szrerelö se.hogy tudom ezt megnézni?
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: torpanás
«
Új hozzászólás #5247 Dátum:
2012.09.07 péntek, 17:27:27 »
Idézetet írta: don80 - 2012.09.07 péntek, 17:21:02
és az honnan tudhato meg hogy az rossz-e?mert potyára azért nem akarok semmit cserélni.
Nem hiszem, hogy potyára cserélnéd. Minden 2. gyertyacsere alkalmával kell kábelt is cserélni, amit az átlag felhasználók gyakran elfelejtenek.
De egyébként ha tényleg átüt, akkor - korábban elhangzott, hogy - este kell nyitott motortérnél figyelgetni alapjáratom, meg megrúgatva, hogy húzza-e az ívet a kábelek körül.
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kusti1
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5248 Dátum:
2012.09.07 péntek, 17:38:37 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.09.07 péntek, 16:03:34
doboza szerint
tr55
3951
Ez egy sima hagyományos gyertya. Ti ilyennel hajtjátok a V6 motorokat?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5249 Dátum:
2012.09.07 péntek, 18:57:40 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.09.07 péntek, 17:38:37
Ez egy sima hagyományos gyertya. Ti ilyennel hajtjátok a V6 motorokat?
ez is sok neki ...
különben nem mehetnénk közútra
Naplózva
Oldalak:
1
...
98
99
100
101
102
103
104
[
105
]
106
107
108
109
110
111
112
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ