Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:05:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
111
112
113
114
115
116
117
[
118
]
119
120
121
122
123
124
125
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2212959 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5850 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 20:49:36 »
Idézetet írta: drof - 2013.01.31 csütörtök, 18:16:32
Lapos csavarhúzóval nyomod a külső gyűrűt lefelé miközben a belső csövet húzod kifelé. 2 kezes mutatvány.
Köszi.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5851 Dátum:
2013.02.01 péntek, 08:09:22 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.31 csütörtök, 17:53:51
Ha jól emlékszem belülről lehet kipattintani.Valahogy kiszedtem én is,csak épp már nem tudom hogy....
vagy rásegítesz és a másik is megadja magát
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5852 Dátum:
2013.02.06 szerda, 23:27:34 »
Az alsó szívósor csavarjaihoz mekkora kulcs kell? Ugyanúgy 8-as mint a felsőhöz?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.06 szerda, 23:29:20 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5853 Dátum:
2013.02.07 csütörtök, 09:10:31 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.06 szerda, 23:27:34
Az alsó szívósor csavarjaihoz mekkora kulcs kell? Ugyanúgy 8-as mint a felsőhöz?
igen
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5854 Dátum:
2013.02.09 szombat, 21:11:34 »
Üdv!
Bocsi hogy ide merészelek írni
ST200- csonkállványa kompatibilis a 2.0 ill v6éval? Muszáj vennem, mert 3hete volt kb csapágy cserém, és ismét megadta magát
köbö 3000ezret ment el (skf)
gondolom kerékagy nyista....
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5855 Dátum:
2013.02.09 szombat, 21:34:05 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.02.09 szombat, 21:11:34
Üdv!
Bocsi hogy ide merészelek írni
ST200- csonkállványa kompatibilis a 2.0 ill v6éval? Muszáj vennem, mert 3hete volt kb csapágy cserém, és ismét megadta magát
köbö 3000ezret ment el (skf)
gondolom kerékagy nyista....
A V6-éval biztosan az (nekem az van fent), a 2.0-át nem tudom.
Nem értem mi a panasz oka, 3 millió kilóméter azért nagyon jó egy csapágytól. Az más kérdés, hogy 3 hét alatt tettél bele 3 milliót......
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5856 Dátum:
2013.02.09 szombat, 21:44:18 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.09 szombat, 21:34:05
A V6-éval biztosan az (nekem az van fent), a 2.0-át nem tudom.
Nem értem mi a panasz oka, 3 millió kilóméter azért nagyon jó egy csapágytól. Az más kérdés, hogy 3 hét alatt tettél bele 3 milliót......
igaz
de érted gondolom.
Azért kérdezem mert a lengőkar más, így lehet a trapézgömbfej is stb. De ha a v6éval megeggyezik akkor jó lesz. A féltengelyek már st200asak azok összeillettek a 2.0 csonkállvánnyal, szóval a fogszám megegyezett.... Trapézgömbfej gyanús volt
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5857 Dátum:
2013.02.09 szombat, 22:36:31 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.02.09 szombat, 21:44:18
igaz
de érted gondolom.
Azért kérdezem mert a lengőkar más, így lehet a trapézgömbfej is stb. De ha a v6éval megeggyezik akkor jó lesz. A féltengelyek már st200asak azok összeillettek a 2.0 csonkállvánnyal, szóval a fogszám megegyezett.... Trapézgömbfej gyanús volt
Nekem egyik oldalt sima V6 lengőkar van ST200-as csonkállvánnyal és simaV6 féltengellyel, a másik oldalon sima V6 lengőkar sima V6 csonkállvánnyal és ST200-as féltengellyel.
Nekem úgy tűnik, hogy csak a bölcső és a lengőkar alakja más, a trapéz ugyan az.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5858 Dátum:
2013.02.09 szombat, 22:50:32 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.09 szombat, 22:36:31
Nekem egyik oldalt sima V6 lengőkar van ST200-as csonkállvánnyal és simaV6 féltengellyel, a másik oldalon sima V6 lengőkar sima V6 csonkállvánnyal és ST200-as féltengellyel.
Nekem úgy tűnik, hogy csak a bölcső és a lengőkar alakja más, a trapéz ugyan az.
Az szép
végülis ha működik az a lényeg! Akkor jó lesz az nekem ezekszerint
Köszi
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5859 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 00:26:20 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.09 szombat, 22:36:31
Nekem egyik oldalt sima V6 lengőkar van ST200-as csonkállvánnyal és simaV6 féltengellyel, a másik oldalon sima V6 lengőkar sima V6 csonkállvánnyal és ST200-as féltengellyel.
Nekem úgy tűnik, hogy csak a bölcső és a lengőkar alakja más, a trapéz ugyan az.
a bölcső? melyik nem stimmel melyikkel? mert a 2.0 és a v6 kottára egyforma.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5860 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 10:36:29 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.10 vasárnap, 00:26:20
a bölcső? melyik nem stimmel melyikkel? mert a 2.0 és a v6 kottára egyforma.
ST200 kontra 2.0/V6. Így értette, te is így értsd.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5861 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 18:52:29 »
Az olajnyomás kapcsoló csatlakozójához honnan férek hozzá? Felülről esélytelen lehúzni a csatit. Alulról, ha befekszem, akkor szét tudom húzni?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5862 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 19:02:42 »
Mostanában rendesen megemelkedett a fogyasztásom. Gondoltam tél van, hideg van, nehezebb a lábam stb. Ma Szegeden az Árkádban tartott mini találkozón kokaikokó és DomeSL kollégák közösen kiolvasták valami Blutuszos ketyerével a hibákat, és mindkét Lambda szondám rossz. Létezik, hogy attól gyengélkedik mostanában az erőgép, és ennyire megnőtt a fogyasztásom? Képes 12-13 litert benyelni, mostanában több az országúti menet, mint a városi. Mégis 12 felett van az átlag. Kicsit (
) soknak találom. Valami ötlet, mennyibe kerülhet a csere, és hogy lehet cserélni?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5863 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 19:05:42 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.02.10 vasárnap, 19:02:42
Mostanában rendesen megemelkedett a fogyasztásom. Gondoltam tél van, hideg van, nehezebb a lábam stb. Ma Szegeden az Árkádban tartott mini találkozón kokaikokó és DomeSL kollégák közösen kiolvasták valami Blutuszos ketyerével a hibákat, és mindkét Lambda szondám rossz. Létezik, hogy attól gyengélkedik mostanában az erőgép, és ennyire megnőtt a fogyasztásom? Képes 12-13 litert benyelni, mostanában több az országúti menet, mint a városi. Mégis 12 felett van az átlag. Kicsit (
) soknak találom. Valami ötlet, mennyibe kerülhet a csere, és hogy lehet cserélni?
igen, a lambda szonda simán okozhat ilyent
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5864 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 19:09:54 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.02.10 vasárnap, 19:02:42
Mostanában rendesen megemelkedett a fogyasztásom. Gondoltam tél van, hideg van, nehezebb a lábam stb. Ma Szegeden az Árkádban tartott mini találkozón kokaikokó és DomeSL kollégák közösen kiolvasták valami Blutuszos ketyerével a hibákat, és mindkét Lambda szondám rossz. Létezik, hogy attól gyengélkedik mostanában az erőgép, és ennyire megnőtt a fogyasztásom? Képes 12-13 litert benyelni, mostanában több az országúti menet, mint a városi. Mégis 12 felett van az átlag. Kicsit (
) soknak találom. Valami ötlet, mennyibe kerülhet a csere, és hogy lehet cserélni?
hogy a fenébe ne.ha csak simán kikötöd a szondákat és átáll a vezérlés a gyári értékre megnő a fogyi kb. egy literrel.sajnálom,hogy nem tudtam menni,de eléggé taknyos lettem.Nekem például most alacsonyabb a fogyim mint nyáron,beállt 10-11 közé.Pedig sok a hidegindítás illetve a rövid táv.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5865 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 20:02:08 »
Akkor a csere megérett. Mennyibe fáj a 2 darab?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5866 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 20:53:45 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.02.10 vasárnap, 19:02:42
Mostanában rendesen megemelkedett a fogyasztásom. Gondoltam tél van, hideg van, nehezebb a lábam stb. Ma Szegeden az Árkádban tartott mini találkozón kokaikokó és DomeSL kollégák közösen kiolvasták valami Blutuszos ketyerével a hibákat, és mindkét Lambda szondám rossz. Létezik, hogy attól gyengélkedik mostanában az erőgép, és ennyire megnőtt a fogyasztásom? Képes 12-13 litert benyelni, mostanában több az országúti menet, mint a városi. Mégis 12 felett van az átlag. Kicsit (
) soknak találom. Valami ötlet, mennyibe kerülhet a csere, és hogy lehet cserélni?
elsőre húzd le a két csatit. az már rossz jeleket nem okoz.
akkor beáll alap értékre. igaz, nem lesz korrekció az üzemmódok között.
de a fogyid valszeg kevesebb lesz.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5867 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 20:54:16 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.02.10 vasárnap, 20:02:08
Akkor a csere megérett. Mennyibe fáj a 2 darab?
Bizony az nagyon meg tudja dobni a fogyit. Pont annyira, hogy 12-14 litert egyen.
Attól függ, hogy milyet szeretnél. Gyáriból sokba. Utángyártottból kevesebbe. Ha van kapacitásod csatlakozókat barkácsolni, akkor 14e a 2 darab. Ami elég jutányos főleg úgy, hogy jól is működnek. (2 hete vettem egyet a Fityeszbe és azóta minden heppi).
http://www.ebay.co.uk/itm/261150076964?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5868 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 21:32:47 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.10 vasárnap, 20:54:16
Bizony az nagyon meg tudja dobni a fogyit. Pont annyira, hogy 12-14 litert egyen.
Attól függ, hogy milyet szeretnél. Gyáriból sokba. Utángyártottból kevesebbe. Ha van kapacitásod csatlakozókat barkácsolni, akkor 14e a 2 darab. Ami elég jutányos főleg úgy, hogy jól is működnek. (2 hete vettem egyet a Fityeszbe és azóta minden heppi).
http://www.ebay.co.uk/itm/261150076964?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Amit Joe árul az nem jó?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5869 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 21:35:26 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.10 vasárnap, 21:32:47
Amit Joe árul az nem jó?
Biztos jó, nem vettem tőle még soha, így nem tudom.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5870 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 21:52:36 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.10 vasárnap, 21:32:47
Amit Joe árul az nem jó?
asszem misipista vett tőle. jó, de talált olcsóbban.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5871 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 22:16:19 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.10 vasárnap, 21:52:36
asszem misipista vett tőle. jó, de talált olcsóbban.
Igen, most írta, és küldte a linket, hol lehet beszerezni. Elvileg 8800/db, utángyártott, gyárival megegyező (nek írják, biztos az is). Szentendrén van üzletük, holnap reggel rendelem, Flyfish meg postázza (még nem tudja, de örömmel megteszi, különben....)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5872 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 22:19:56 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.02.10 vasárnap, 22:16:19
Igen, most írta, és küldte a linket, hol lehet beszerezni. Elvileg 8800/db, utángyártott, gyárival megegyező (nek írják, biztos az is). Szentendrén van üzletük, holnap reggel rendelem, Flyfish meg postázza (még nem tudja, de örömmel megteszi, különben....)
azt gondolom, csak fizesd ki szépen a postát neki, mert különben...
na mindegy...visszavonom.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5873 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 22:22:29 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.10 vasárnap, 20:54:16
Bizony az nagyon meg tudja dobni a fogyit. Pont annyira, hogy 12-14 litert egyen.
Attól függ, hogy milyet szeretnél. Gyáriból sokba. Utángyártottból kevesebbe. Ha van kapacitásod csatlakozókat barkácsolni, akkor 14e a 2 darab. Ami elég jutányos főleg úgy, hogy jól is működnek. (2 hete vettem egyet a Fityeszbe és azóta minden heppi).
http://www.ebay.co.uk/itm/261150076964?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Szakmámat tekintve elektromos mókoló vagyok, elboldogulok vele. Folyamatban a rendelés, mihelyt megjön, kezdődik a projekt. Addig is lehúzom a csatikat. Remélem, csökken egy kicsit a fogyasztás. Mert ez, most, hogy napi szinten járok a klinikára Szegedre, napi 60 km, kezd elviselhetetlen terhet róni rám. Ha belegondolok, 3-4 tankolás után visszajön a szondák ára. Pontosabban nem megy ki a zsebemből!
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5874 Dátum:
2013.02.10 vasárnap, 22:24:13 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.10 vasárnap, 22:19:56
azt gondolom, csak fizesd ki szépen a postát neki, mert különben...
na mindegy...visszavonom.
Rendezem neki, nem lesz gond. Remélem.
Különben
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5875 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 00:01:00 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.10 vasárnap, 21:52:36
asszem misipista vett tőle. jó, de talált olcsóbban.
én csak akartam,az autoteka-s ntk-t használom.Jó volt az 1.8-ban,jó volt az előző véhatban és jó ebben is....nameg ha a gyári is ilyen....
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5876 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 04:32:26 »
Már csak az a kérdés, a belsőt hogyan lehet kicserélni? Aknám van, tehát emelgetni nem kell, sárban feküdni nem kell, már csak kérdés, hogyan férek hozzá?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5877 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 07:19:19 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.02.11 hétfő, 04:32:26
Már csak az a kérdés, a belsőt hogyan lehet kicserélni? Aknám van, tehát emelgetni nem kell, sárban feküdni nem kell, már csak kérdés, hogyan férek hozzá?
nőgyógyászatilag fogsz hozzáférni, de szerintem ha misiPista keze odafér, akkor neked se lesz gond
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5878 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 17:49:44 »
Ma délután kiműtöttem a lambda szondák csatlakozóit. Mit mondjak, nem volt egyszerű hozzáférni, és széthúzgálni. Autó nőgyógyász sem leszek, az már biztos.
Az első szonda csatlakozója, és a szonda:
http://s3.postimage.org/62zgyouqr/P1090252.jpg
http://s7.postimage.org/ov3ro8cmj/P1090268.jpg
http://s7.postimage.org/uthkygvl7/P1090272.jpg
A belső:
http://s7.postimage.org/irzz9jqi3/P1090263.jpg
http://s3.postimage.org/mman7li1v/P1090267.jpg
http://s7.postimage.org/5pilevld7/P1090257.jpg
http://s7.postimage.org/r0pcami97/P1090276.jpg
Miközben alámentem, hogy megnézzem a belső szonda helyét, elszörnyülködtem.
Olyat láttam, ami elkeserített. Novemberben volt műszakin, volt olajcsere is, és voltam akkor is a gép alatt. Akkor ezt nem láttam, illetve akkor még ez nem volt:
http://s8.postimage.org/kdsxjrzk5/P1090281.jpg
http://s7.postimage.org/rbjtqofsb/P1090282.jpg
http://s8.postimage.org/5a6rfod6t/P1090284.jpg
http://s7.postimage.org/ih1tii1gr/P1090286.jpg
Mit mondjak, majd le ültem. A belső kipufogó leömlő első csavarja alól széles olaj folyás látható, ami az autó aljára érve teljes szélességben elterül. Gyorsan felmentem, megnéztem az olajszintet, éppen a minimum jelzésen volt. Körülbelül 2 hónapja néztem a szintet, akkor még max jelzésnél volt. Érdekes, csak ennél a hengernél látható olajfolyás. Mi lehet ez? Valami komoly baj, ugye? Olajlehúzó gyűrű törés, vagy ilyesmi? Nem értek hozzá, csak találgatok.
Van még egy kérdésem. Miután levettem a csatlakozókat, elmentem egy körre az autóval, és meglepetésre még többet mutat fogyasztásban a kompjúter. Ilyenkor nem kéne levenni az akksi sarut, és újra tanítani a motort hidegen? Vagy ilyenkor nem kell?
Na, szóval most van baj elég, gondolom, lesz kiadás is vele.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5879 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 18:03:31 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.02.11 hétfő, 17:49:44
Mit mondjak, majd le ültem. A belső kipufogó leömlő első csavarja alól széles olaj folyás látható, ami az autó aljára érve teljes szélességben elterül. Gyorsan felmentem, megnéztem az olajszintet, éppen a minimum jelzésen volt. Körülbelül 2 hónapja néztem a szintet, akkor még max jelzésnél volt. Érdekes, csak ennél a hengernél látható olajfolyás. Mi lehet ez? Valami komoly baj, ugye? Olajlehúzó gyűrű törés, vagy ilyesmi? Nem értek hozzá, csak találgatok.
Van még egy kérdésem. Miután levettem a csatlakozókat, elmentem egy körre az autóval, és meglepetésre még többet mutat fogyasztásban a kompjúter. Ilyenkor nem kéne levenni az akksi sarut, és újra tanítani a motort hidegen? Vagy ilyenkor nem kell?
Na, szóval most van baj elég, gondolom, lesz kiadás is vele.
Az hengerfej tömítés alatti olajszivárgás lesz, nekem legalábbis annak tűnik a képek alapján. Ne pánikolj, tölts utána és járj vele pár hónapig. Ha nem romlik tovább, akkor még évekig beavatkozás mentes maradhat. (Nem látszik a képről, hogy mennyire vészes, az optimista verziót vázoltam).
A szondákról: van, ténylegesen létezik az az elmélet, hogy széthúzott szondacsatikkal beáll az ECU középértékre és azzal dolgozik, így a rossz szondához képest csökken a fogyi, ha szét van húzva a csati. Én nem hiszek ebben, mert más a személyes tapasztalatom.
Az én tapasztalatom: Jó szondával 7, rossz szondával 8.9, rossz szondáról lehúzott csatival 10 liter, majd visszahelyzett csatival megint 9 liter és végül kicserélt szondával újra 7 liter a fogyi a Fiestával városban, télen. Szerinted?
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5880 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 18:45:38 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.11 hétfő, 18:03:31
Az hengerfej tömítés alatti olajszivárgás lesz, nekem legalábbis annak tűnik a képek alapján. Ne pánikolj, tölts utána és járj vele pár hónapig. Ha nem romlik tovább, akkor még évekig beavatkozás mentes maradhat. (Nem látszik a képről, hogy mennyire vészes, az optimista verziót vázoltam).
A szondákról: van, ténylegesen létezik az az elmélet, hogy széthúzott szondacsatikkal beáll az ECU középértékre és azzal dolgozik, így a rossz szondához képest csökken a fogyi, ha szét van húzva a csati. Én nem hiszek ebben, mert más a személyes tapasztalatom.
Az én tapasztalatom: Jó szondával 7, rossz szondával 8.9, rossz szondáról lehúzott csatival 10 liter, majd visszahelyzett csatival megint 9 liter és végül kicserélt szondával újra 7 liter a fogyi a Fiestával városban, télen. Szerinted?
Én hallgattam a tanácsra, leszedtem. Úgy látszik, nem lett kevesebb. Bár nem tudom, a komjuter mennyire mond igazat, mutat helyes értéket. Nem kéne lenullázni, illetve újra tanítani?
A hengerfej tömítést nem lehet után húzni, mármint a csavarokat? Bár nekem úgy tűnt, hogy a leömlő csavarjától indul, illetve az első leömlő alatt kezdődik.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5881 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 18:50:28 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.02.11 hétfő, 18:45:38
Én hallgattam a tanácsra, leszedtem. Úgy látszik, nem lett kevesebb. Bár nem tudom, a komjuter mennyire mond igazat, mutat helyes értéket. Nem kéne lenullázni, illetve újra tanítani?
A hengerfej tömítést nem lehet után húzni, mármint a csavarokat? Bár nekem úgy tűnt, hogy a leömlő csavarjától indul, illetve az első leömlő alatt kezdődik.
Akksisarut leveheted, de ne számíts nagy újratanulásokra. Majd a szondacsere után.
Nem lehet útánhúzni és nem is érdemes. Pont jól látod, ott van a HF tömítés.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5882 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 18:56:24 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.11 hétfő, 18:50:28
Akksisarut leveheted, de ne számíts nagy újratanulásokra. Majd a szondacsere után.
Nem lehet útánhúzni és nem is érdemes. Pont jól látod, ott van a HF tömítés.
Most nézegettem a képet, és tényleg, ott az éles kontúr, ott a hengerfej tömítés. Csak azt furcsálom, hogy a csavar felette van 2-3 centivel, és az is csupa olaj, lehet, hogy az olajgőz felfelé is ment kicsit, és attól látszik olajosnak? Szóval akkor ne próbálkozzak a csavarok után húzásával? OK.
Rendelem a szondákat, és nemsoká (remélem) bekerül a helyére és akkor jön a betanítás. Addig nem is kínlódok vele.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5883 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 20:38:31 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.02.11 hétfő, 18:56:24
Most nézegettem a képet, és tényleg, ott az éles kontúr, ott a hengerfej tömítés. Csak azt furcsálom, hogy a csavar felette van 2-3 centivel, és az is csupa olaj, lehet, hogy az olajgőz felfelé is ment kicsit, és attól látszik olajosnak? Szóval akkor ne próbálkozzak a csavarok után húzásával? OK.
Rendelem a szondákat, és nemsoká (remélem) bekerül a helyére és akkor jön a betanítás. Addig nem is kínlódok vele.
Szia!
Én a helyedben lemosnám az olajos részt brigécol meleg víz komboval. Aztán mennék pár kört vele. Tisztábban látnád hol ereszt s hogy mennyire... persze ha csak nagyon zavar a dolog
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5884 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 22:17:49 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.02.11 hétfő, 20:38:31
Szia!
Én a helyedben lemosnám az olajos részt brigécol meleg víz komboval. Aztán mennék pár kört vele. Tisztábban látnád hol ereszt s hogy mennyire... persze ha csak nagyon zavar a dolog
Hogy a fenébe ne zavarna. Szeretek elindulni biztonságban, és szeretek időben, biztonságban megérkezni is!
Csak ne lenne ilyen hideg. Miért nincs már nyár!
Ha lesz idő, jobb idő, meg kedv, alámászok, és lemosom.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5885 Dátum:
2013.02.15 péntek, 07:55:46 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.11 hétfő, 18:03:31
A szondákról: van, ténylegesen létezik az az elmélet, hogy széthúzott szondacsatikkal beáll az ECU középértékre és azzal dolgozik, így a rossz szondához képest csökken a fogyi, ha szét van húzva a csati. Én nem hiszek ebben, mert más a személyes tapasztalatom.
nekem erre egészen más elméletem van
nem csökken a fogyi, viszont mivel nem vesz fals jelet, ezért legalább rendesen jár a motor
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5886 Dátum:
2013.02.15 péntek, 20:01:59 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.02.15 péntek, 07:55:46
nekem erre egészen más elméletem van
nem csökken a fogyi, viszont mivel nem vesz fals jelet, ezért legalább rendesen jár a motor
A helyzet az, hogy a motor rendesen jár, és rendesen eszik. Mondom "RENDESEN" eszik. Ma megjött Szentendréről a két darab Lambdaszonda, napokon belül bekerül a helyére, ha igaz.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5887 Dátum:
2013.02.15 péntek, 20:41:19 »
Szétkaptam a szívóoldalt, és elképesztő brutál lerakódás van benne. Vastagon áll benne a fekete sz@r. Konkrétan a pillangón is van egy nagyon vastag réteg a belső felén. És ahogy néztem ez nem is annyira olajsár, mint inkább korom. Az EGR lyukába nézve hasonló a látvány, így arra a következtetésre jutottam, hogy nem is elsősorban a kartergáz visszavezetés okozza a lerakódásokat, ez inkább korom. Persze némileg olajos is, de nem túl nagy mértékben, és a kartergáz visszavezetések becsatlakozásai teljesen tiszták. Lehet, hogy nem is szarakodom a lecsapató beiktatásával. Végülis olajfogyást sem tapsztaltam 1 decit sem párezer km alatt, így nemhinném, hogy említésre méltó mennyiségű olajat tartalmazna a kartergáz, de javítsatok ki. Állítólag rontja az égés hatásfokát a kartergáz olajtartalma, de ezek fényében nehéz elhinni. Bár nyilván nagyteljesítényű motornál, versenykörülmények között más helyzet is előfordulhat.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5888 Dátum:
2013.02.15 péntek, 21:54:01 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.15 péntek, 20:41:19
Szétkaptam a szívóoldalt, és elképesztő brutál lerakódás van benne. Vastagon áll benne a fekete sz@r. Konkrétan a pillangón is van egy nagyon vastag réteg a belső felén. És ahogy néztem ez nem is annyira olajsár, mint inkább korom. Az EGR lyukába nézve hasonló a látvány, így arra a következtetésre jutottam, hogy nem is elsősorban a kartergáz visszavezetés okozza a lerakódásokat, ez inkább korom. Persze némileg olajos is, de nem túl nagy mértékben, és a kartergáz visszavezetések becsatlakozásai teljesen tiszták. Lehet, hogy nem is szarakodom a lecsapató beiktatásával. Végülis olajfogyást sem tapsztaltam 1 decit sem párezer km alatt, így nemhinném, hogy említésre méltó mennyiségű olajat tartalmazna a kartergáz, de javítsatok ki. Állítólag rontja az égés hatásfokát a kartergáz olajtartalma, de ezek fényében nehéz elhinni. Bár nyilván nagyteljesítényű motornál, versenykörülmények között más helyzet is előfordulhat.
Nem tudom, az EGR off nem erre való? Nekem ki van he..ve.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5889 Dátum:
2013.02.15 péntek, 23:21:03 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.02.15 péntek, 21:54:01
Nem tudom, az EGR off nem erre való? Nekem ki van he..ve.
Nekem is le van dugózva, viszont a motor korábbi élete során nem volt. Csak meglepődtem, hogy ennyire durva a helyzet, és hogy ez főleg az EGR miatt van.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5890 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 12:05:12 »
Sziasztok!
Ismét hozzátok fordulok egy kérdéssel illetve szeretnék tanácsot kérni.Az van hogy kész a motorköteg
és új bosch s4 aksi bosch gyújtókábel és bosch gyertyák, viszont a trafó az ősrégi.A probléma az hogy az 1-es és 3-as hengerek nem járnak, okozhatja a hibás trafó ezt a jelenséget? Addig is nem járok az autóval mert ha jól tudom a befecskendezett benzin lemossa a dugattyúperselyről a kenést és ez okozhatja a motor besülését.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5891 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 13:59:35 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.02.17 vasárnap, 12:05:12
Sziasztok!
Ismét hozzátok fordulok egy kérdéssel illetve szeretnék tanácsot kérni.Az van hogy kész a motorköteg
és új bosch s4 aksi bosch gyújtókábel és bosch gyertyák, viszont a trafó az ősrégi.A probléma az hogy az 1-es és 3-as hengerek nem járnak, okozhatja a hibás trafó ezt a jelenséget? Addig is nem járok az autóval mert ha jól tudom a befecskendezett benzin lemossa a dugattyúperselyről a kenést és ez okozhatja a motor besülését.
Simán okozhatja.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5892 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 14:03:39 »
A zöld lambdaszonda csatlakozóhoz tartozó 4 vezeték közül melyik melyik? Cserélem a kábelköteget, és a másik kötegen másfajta csatlakozó ('99-2000), és másszínű kábelek vannak, de csak a lambda esetén. Át kell tennem a csatit, de az eltérő kábelszínek miatt nem tudom melyiket melyikkel forrasszam.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.17 vasárnap, 14:12:25 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5893 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 14:07:02 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.17 vasárnap, 13:59:35
Simán okozhatja.
Köszönöm szépen a választ akkor holnap vehetek azt is
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5894 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 14:09:06 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.02.17 vasárnap, 14:07:02
Köszönöm szépen a választ akkor holnap vehetek azt is
De mivel nem olcsó, mielőtt megveszed, be kéne próbálni egy másikat, vagy ki kéne mérni valahogy.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5895 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 14:18:23 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.17 vasárnap, 14:09:06
De mivel nem olcsó, mielőtt megveszed, be kéne próbálni egy másikat, vagy ki kéne mérni valahogy.
Hát kizárásos alapon csak az lehet, új gyertya, új gy.kábel és a motorvezérlő kábel is teljesen új és a stroboszkóppal megnéztük a gy.kábeleket és nem villog az 1-es meg a 3-as henger gy.kábele de mivel minden új ezért nem marad más lehetőség.
És mégegyszer köszönöm a választ.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5896 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 15:01:52 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.17 vasárnap, 14:03:39
A zöld lambdaszonda csatlakozóhoz tartozó 4 vezeték közül melyik melyik? Cserélem a kábelköteget, és a másik kötegen másfajta csatlakozó ('99-2000), és másszínű kábelek vannak, de csak a lambda esetén. Át kell tennem a csatit, de az eltérő kábelszínek miatt nem tudom melyiket melyikkel forrasszam.
Milyen színek vannak?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5897 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 15:07:42 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.17 vasárnap, 14:03:39
A zöld lambdaszonda csatlakozóhoz tartozó 4 vezeték közül melyik melyik? Cserélem a kábelköteget, és a másik kötegen másfajta csatlakozó ('99-2000), és másszínű kábelek vannak, de csak a lambda esetén. Át kell tennem a csatit, de az eltérő kábelszínek miatt nem tudom melyiket melyikkel forrasszam.
Én eddig olyannal találkoztam a Fordjaimon, hogy 2 fehér (fűtés), egy fekete (jel) és egy szürke (test).
De itt van egy 4 vezetékes variációkat tartalmazó táblázat, ebből szerintem ki tudsz majd jönni.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5898 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 16:23:26 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.17 vasárnap, 14:03:39
A zöld lambdaszonda csatlakozóhoz tartozó 4 vezeték közül melyik melyik? Cserélem a kábelköteget, és a másik kötegen másfajta csatlakozó ('99-2000), és másszínű kábelek vannak, de csak a lambda esetén. Át kell tennem a csatit, de az eltérő kábelszínek miatt nem tudom melyiket melyikkel forrasszam.
miért nem rakod helyet a helyre?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5899 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 17:50:50 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.02.17 vasárnap, 16:23:26
miért nem rakod helyet a helyre?
mert akkor úgy jár, mint te
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak:
1
...
111
112
113
114
115
116
117
[
118
]
119
120
121
122
123
124
125
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ