Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:59:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217018 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5850 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:49:36 »

Lapos csavarhúzóval nyomod a külső gyűrűt lefelé miközben a belső csövet húzod kifelé. 2 kezes mutatvány.

Köszi.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5851 Dátum: 2013.02.01 péntek, 08:09:22 »

Ha jól emlékszem belülről lehet kipattintani.Valahogy kiszedtem én is,csak épp már nem tudom hogy....
vagy rásegítesz és a másik is megadja magát  hehe
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5852 Dátum: 2013.02.06 szerda, 23:27:34 »

Az alsó szívósor csavarjaihoz mekkora kulcs kell? Ugyanúgy 8-as mint a felsőhöz?
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.06 szerda, 23:29:20 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5853 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 09:10:31 »

Az alsó szívósor csavarjaihoz mekkora kulcs kell? Ugyanúgy 8-as mint a felsőhöz?
igen
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5854 Dátum: 2013.02.09 szombat, 21:11:34 »

Üdv!

Bocsi hogy ide merészelek írni  eplus2
ST200- csonkállványa kompatibilis a 2.0 ill v6éval? Muszáj vennem, mert 3hete volt kb csapágy cserém, és ismét megadta magát  falbav köbö 3000ezret ment el (skf) taps
gondolom kerékagy nyista....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5855 Dátum: 2013.02.09 szombat, 21:34:05 »

Üdv!

Bocsi hogy ide merészelek írni  eplus2
ST200- csonkállványa kompatibilis a 2.0 ill v6éval? Muszáj vennem, mert 3hete volt kb csapágy cserém, és ismét megadta magát  falbav köbö 3000ezret ment el (skf) taps
gondolom kerékagy nyista....

A V6-éval biztosan az (nekem az van fent), a 2.0-át nem tudom.

Nem értem mi a panasz oka, 3 millió kilóméter azért nagyon jó egy csapágytól. Az más kérdés, hogy 3 hét alatt tettél bele 3 milliót...... eplus2
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5856 Dátum: 2013.02.09 szombat, 21:44:18 »

A V6-éval biztosan az (nekem az van fent), a 2.0-át nem tudom.

Nem értem mi a panasz oka, 3 millió kilóméter azért nagyon jó egy csapágytól. Az más kérdés, hogy 3 hét alatt tettél bele 3 milliót...... eplus2

 hehe igaz   Grin de érted gondolom.
 Azért kérdezem mert a lengőkar más, így lehet a trapézgömbfej is stb. De ha a v6éval megeggyezik akkor jó lesz.  A féltengelyek már st200asak azok összeillettek a 2.0 csonkállvánnyal, szóval a fogszám megegyezett.... Trapézgömbfej gyanús volt Undecided  
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5857 Dátum: 2013.02.09 szombat, 22:36:31 »

hehe igaz   Grin de érted gondolom.
 Azért kérdezem mert a lengőkar más, így lehet a trapézgömbfej is stb. De ha a v6éval megeggyezik akkor jó lesz.  A féltengelyek már st200asak azok összeillettek a 2.0 csonkállvánnyal, szóval a fogszám megegyezett.... Trapézgömbfej gyanús volt Undecided  

Nekem egyik oldalt sima V6 lengőkar van ST200-as csonkállvánnyal és simaV6 féltengellyel, a másik oldalon sima V6 lengőkar sima V6 csonkállvánnyal és ST200-as féltengellyel.  laugh

Nekem úgy tűnik, hogy csak a bölcső és a lengőkar alakja más, a trapéz ugyan az.

Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5858 Dátum: 2013.02.09 szombat, 22:50:32 »

Nekem egyik oldalt sima V6 lengőkar van ST200-as csonkállvánnyal és simaV6 féltengellyel, a másik oldalon sima V6 lengőkar sima V6 csonkállvánnyal és ST200-as féltengellyel.  laugh

Nekem úgy tűnik, hogy csak a bölcső és a lengőkar alakja más, a trapéz ugyan az.



Az szép  eplus2 végülis ha működik az a lényeg! Akkor jó lesz az nekem ezekszerint  smile

Köszi integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5859 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 00:26:20 »

Nekem egyik oldalt sima V6 lengőkar van ST200-as csonkállvánnyal és simaV6 féltengellyel, a másik oldalon sima V6 lengőkar sima V6 csonkállvánnyal és ST200-as féltengellyel.  laugh

Nekem úgy tűnik, hogy csak a bölcső és a lengőkar alakja más, a trapéz ugyan az.


a bölcső? melyik nem stimmel melyikkel? mert a 2.0 és a v6 kottára egyforma.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5860 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 10:36:29 »

a bölcső? melyik nem stimmel melyikkel? mert a 2.0 és a v6 kottára egyforma.

ST200 kontra 2.0/V6. Így értette, te is így értsd.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5861 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 18:52:29 »

 Az olajnyomás kapcsoló csatlakozójához honnan férek hozzá? Felülről esélytelen lehúzni a csatit. Alulról, ha befekszem, akkor szét tudom húzni?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5862 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 19:02:42 »

Mostanában rendesen megemelkedett a fogyasztásom. Gondoltam tél van, hideg van, nehezebb a lábam stb. Ma Szegeden az Árkádban tartott mini találkozón kokaikokó és DomeSL kollégák közösen kiolvasták valami Blutuszos ketyerével a hibákat, és mindkét Lambda szondám rossz. Létezik, hogy attól gyengélkedik mostanában az erőgép, és ennyire megnőtt a fogyasztásom? Képes 12-13 litert benyelni, mostanában több az országúti menet, mint a városi. Mégis 12 felett van az átlag. Kicsit ( 2funny) soknak találom. Valami ötlet, mennyibe kerülhet a csere, és hogy lehet cserélni?
 Wink worship
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5863 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 19:05:42 »

Mostanában rendesen megemelkedett a fogyasztásom. Gondoltam tél van, hideg van, nehezebb a lábam stb. Ma Szegeden az Árkádban tartott mini találkozón kokaikokó és DomeSL kollégák közösen kiolvasták valami Blutuszos ketyerével a hibákat, és mindkét Lambda szondám rossz. Létezik, hogy attól gyengélkedik mostanában az erőgép, és ennyire megnőtt a fogyasztásom? Képes 12-13 litert benyelni, mostanában több az országúti menet, mint a városi. Mégis 12 felett van az átlag. Kicsit ( 2funny) soknak találom. Valami ötlet, mennyibe kerülhet a csere, és hogy lehet cserélni?
 Wink worship

igen, a lambda szonda simán okozhat ilyent
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5864 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 19:09:54 »

Mostanában rendesen megemelkedett a fogyasztásom. Gondoltam tél van, hideg van, nehezebb a lábam stb. Ma Szegeden az Árkádban tartott mini találkozón kokaikokó és DomeSL kollégák közösen kiolvasták valami Blutuszos ketyerével a hibákat, és mindkét Lambda szondám rossz. Létezik, hogy attól gyengélkedik mostanában az erőgép, és ennyire megnőtt a fogyasztásom? Képes 12-13 litert benyelni, mostanában több az országúti menet, mint a városi. Mégis 12 felett van az átlag. Kicsit ( 2funny) soknak találom. Valami ötlet, mennyibe kerülhet a csere, és hogy lehet cserélni?
 Wink worship
hogy a fenébe ne.ha csak simán kikötöd a szondákat és átáll a vezérlés a gyári értékre megnő a fogyi kb. egy literrel.sajnálom,hogy nem tudtam menni,de eléggé taknyos lettem.Nekem például most alacsonyabb a fogyim mint nyáron,beállt 10-11 közé.Pedig sok a hidegindítás illetve a rövid táv.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5865 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 20:02:08 »

Akkor a csere megérett. Mennyibe fáj a 2 darab?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5866 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 20:53:45 »

Mostanában rendesen megemelkedett a fogyasztásom. Gondoltam tél van, hideg van, nehezebb a lábam stb. Ma Szegeden az Árkádban tartott mini találkozón kokaikokó és DomeSL kollégák közösen kiolvasták valami Blutuszos ketyerével a hibákat, és mindkét Lambda szondám rossz. Létezik, hogy attól gyengélkedik mostanában az erőgép, és ennyire megnőtt a fogyasztásom? Képes 12-13 litert benyelni, mostanában több az országúti menet, mint a városi. Mégis 12 felett van az átlag. Kicsit ( 2funny) soknak találom. Valami ötlet, mennyibe kerülhet a csere, és hogy lehet cserélni?
 Wink worship
elsőre húzd le a két csatit. az már rossz jeleket nem okoz.
akkor beáll alap értékre. igaz, nem lesz korrekció az üzemmódok között.
de a fogyid valszeg kevesebb lesz.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5867 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 20:54:16 »

Akkor a csere megérett. Mennyibe fáj a 2 darab?

Bizony az nagyon meg tudja dobni a fogyit. Pont annyira, hogy 12-14 litert egyen.

Attól függ, hogy milyet szeretnél. Gyáriból sokba. Utángyártottból kevesebbe. Ha van kapacitásod csatlakozókat barkácsolni, akkor 14e a 2 darab. Ami elég jutányos főleg úgy, hogy jól is működnek. (2 hete vettem egyet a Fityeszbe és azóta minden heppi).

http://www.ebay.co.uk/itm/261150076964?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5868 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 21:32:47 »

Bizony az nagyon meg tudja dobni a fogyit. Pont annyira, hogy 12-14 litert egyen.

Attól függ, hogy milyet szeretnél. Gyáriból sokba. Utángyártottból kevesebbe. Ha van kapacitásod csatlakozókat barkácsolni, akkor 14e a 2 darab. Ami elég jutányos főleg úgy, hogy jól is működnek. (2 hete vettem egyet a Fityeszbe és azóta minden heppi).

http://www.ebay.co.uk/itm/261150076964?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Amit Joe árul az nem jó?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #5869 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 21:35:26 »

Amit Joe árul az nem jó?

Biztos jó, nem vettem tőle még soha, így nem tudom.  integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5870 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 21:52:36 »

Amit Joe árul az nem jó?
asszem misipista vett tőle. jó, de talált olcsóbban.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5871 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 22:16:19 »

asszem misipista vett tőle. jó, de talált olcsóbban.
Igen, most írta, és küldte a linket, hol lehet beszerezni. Elvileg 8800/db, utángyártott, gyárival megegyező (nek írják, biztos az is). Szentendrén van üzletük, holnap reggel rendelem, Flyfish meg postázza (még nem tudja, de örömmel megteszi, különben....) vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5872 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 22:19:56 »

Igen, most írta, és küldte a linket, hol lehet beszerezni. Elvileg 8800/db, utángyártott, gyárival megegyező (nek írják, biztos az is). Szentendrén van üzletük, holnap reggel rendelem, Flyfish meg postázza (még nem tudja, de örömmel megteszi, különben....) vigyor3
azt gondolom, csak fizesd ki szépen a postát neki, mert különben...
na mindegy...visszavonom.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5873 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 22:22:29 »

Bizony az nagyon meg tudja dobni a fogyit. Pont annyira, hogy 12-14 litert egyen.

Attól függ, hogy milyet szeretnél. Gyáriból sokba. Utángyártottból kevesebbe. Ha van kapacitásod csatlakozókat barkácsolni, akkor 14e a 2 darab. Ami elég jutányos főleg úgy, hogy jól is működnek. (2 hete vettem egyet a Fityeszbe és azóta minden heppi).

http://www.ebay.co.uk/itm/261150076964?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Szakmámat tekintve elektromos mókoló vagyok, elboldogulok vele. Folyamatban a rendelés, mihelyt megjön, kezdődik a projekt. Addig is lehúzom a csatikat. Remélem, csökken egy kicsit a fogyasztás. Mert ez, most, hogy napi szinten járok a klinikára Szegedre, napi 60 km, kezd elviselhetetlen terhet róni rám. Ha belegondolok, 3-4 tankolás után visszajön a szondák ára. Pontosabban nem megy ki a zsebemből! nyes
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5874 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 22:24:13 »

azt gondolom, csak fizesd ki szépen a postát neki, mert különben...
na mindegy...visszavonom.
Rendezem neki, nem lesz gond. Remélem. vigyor3 hehe Különben  gun
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5875 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 00:01:00 »

asszem misipista vett tőle. jó, de talált olcsóbban.
én csak akartam,az autoteka-s ntk-t használom.Jó volt az 1.8-ban,jó volt az előző véhatban és jó ebben is....nameg ha a gyári is ilyen....
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5876 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 04:32:26 »

Már csak az a kérdés, a belsőt hogyan lehet kicserélni? Aknám van, tehát emelgetni nem kell, sárban feküdni nem kell, már csak kérdés, hogyan férek hozzá?  help
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5877 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 07:19:19 »

Már csak az a kérdés, a belsőt hogyan lehet kicserélni? Aknám van, tehát emelgetni nem kell, sárban feküdni nem kell, már csak kérdés, hogyan férek hozzá?  help
nőgyógyászatilag fogsz hozzáférni, de szerintem ha misiPista keze odafér, akkor neked se lesz gond  vigyor3
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5878 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 17:49:44 »

Ma délután kiműtöttem a lambda szondák csatlakozóit. Mit mondjak, nem volt egyszerű hozzáférni, és széthúzgálni. Autó nőgyógyász sem leszek, az már biztos.

Az első szonda csatlakozója, és a szonda:
http://s3.postimage.org/62zgyouqr/P1090252.jpg
http://s7.postimage.org/ov3ro8cmj/P1090268.jpg
http://s7.postimage.org/uthkygvl7/P1090272.jpg
 A belső:
http://s7.postimage.org/irzz9jqi3/P1090263.jpg
http://s3.postimage.org/mman7li1v/P1090267.jpg
http://s7.postimage.org/5pilevld7/P1090257.jpg
http://s7.postimage.org/r0pcami97/P1090276.jpg

Miközben alámentem, hogy megnézzem a belső szonda helyét, elszörnyülködtem.
Olyat láttam, ami elkeserített. Novemberben volt műszakin, volt olajcsere is, és voltam akkor is a gép alatt. Akkor ezt nem láttam, illetve akkor még ez nem volt:

http://s8.postimage.org/kdsxjrzk5/P1090281.jpg
http://s7.postimage.org/rbjtqofsb/P1090282.jpg
http://s8.postimage.org/5a6rfod6t/P1090284.jpg
http://s7.postimage.org/ih1tii1gr/P1090286.jpg

Mit mondjak, majd le ültem. A belső kipufogó leömlő első csavarja alól széles olaj folyás látható, ami az autó aljára érve teljes szélességben elterül. Gyorsan felmentem, megnéztem az olajszintet, éppen a minimum jelzésen volt. Körülbelül 2 hónapja néztem a szintet, akkor még max jelzésnél volt. Érdekes, csak ennél a hengernél látható olajfolyás. Mi lehet ez? Valami komoly baj, ugye? Olajlehúzó gyűrű törés, vagy ilyesmi? Nem értek hozzá, csak találgatok.

Van még egy kérdésem. Miután levettem a csatlakozókat, elmentem egy körre az autóval, és meglepetésre még többet mutat fogyasztásban a kompjúter. Ilyenkor nem kéne levenni az akksi sarut, és újra tanítani a motort hidegen? Vagy ilyenkor nem kell?

Na, szóval most van baj elég, gondolom, lesz kiadás is vele. rinya szomoru1 gun
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5879 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 18:03:31 »

Mit mondjak, majd le ültem. A belső kipufogó leömlő első csavarja alól széles olaj folyás látható, ami az autó aljára érve teljes szélességben elterül. Gyorsan felmentem, megnéztem az olajszintet, éppen a minimum jelzésen volt. Körülbelül 2 hónapja néztem a szintet, akkor még max jelzésnél volt. Érdekes, csak ennél a hengernél látható olajfolyás. Mi lehet ez? Valami komoly baj, ugye? Olajlehúzó gyűrű törés, vagy ilyesmi? Nem értek hozzá, csak találgatok.

Van még egy kérdésem. Miután levettem a csatlakozókat, elmentem egy körre az autóval, és meglepetésre még többet mutat fogyasztásban a kompjúter. Ilyenkor nem kéne levenni az akksi sarut, és újra tanítani a motort hidegen? Vagy ilyenkor nem kell?

Na, szóval most van baj elég, gondolom, lesz kiadás is vele. rinya szomoru1 gun

Az hengerfej tömítés alatti olajszivárgás lesz, nekem legalábbis annak tűnik a képek alapján. Ne pánikolj, tölts utána és járj vele pár hónapig. Ha nem romlik tovább, akkor még évekig beavatkozás mentes maradhat. (Nem látszik a képről, hogy mennyire vészes, az optimista verziót vázoltam).

A szondákról: van, ténylegesen létezik az az elmélet, hogy széthúzott szondacsatikkal beáll az ECU középértékre és azzal dolgozik, így a rossz szondához képest csökken a fogyi, ha szét van húzva a csati. Én nem hiszek ebben, mert más a személyes tapasztalatom.

Az én tapasztalatom: Jó szondával 7, rossz szondával 8.9, rossz szondáról lehúzott csatival 10 liter, majd visszahelyzett csatival megint 9 liter és végül kicserélt szondával újra 7 liter a fogyi a Fiestával városban, télen. Szerinted? email
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5880 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 18:45:38 »

Az hengerfej tömítés alatti olajszivárgás lesz, nekem legalábbis annak tűnik a képek alapján. Ne pánikolj, tölts utána és járj vele pár hónapig. Ha nem romlik tovább, akkor még évekig beavatkozás mentes maradhat. (Nem látszik a képről, hogy mennyire vészes, az optimista verziót vázoltam).

A szondákról: van, ténylegesen létezik az az elmélet, hogy széthúzott szondacsatikkal beáll az ECU középértékre és azzal dolgozik, így a rossz szondához képest csökken a fogyi, ha szét van húzva a csati. Én nem hiszek ebben, mert más a személyes tapasztalatom.

Az én tapasztalatom: Jó szondával 7, rossz szondával 8.9, rossz szondáról lehúzott csatival 10 liter, majd visszahelyzett csatival megint 9 liter és végül kicserélt szondával újra 7 liter a fogyi a Fiestával városban, télen. Szerinted? email

Én hallgattam a tanácsra, leszedtem. Úgy látszik, nem lett kevesebb. Bár nem tudom, a komjuter mennyire mond igazat, mutat helyes értéket. Nem kéne lenullázni, illetve újra tanítani?

A hengerfej tömítést nem lehet után húzni, mármint a csavarokat?  Bár nekem úgy tűnt, hogy a leömlő csavarjától indul, illetve az első leömlő alatt kezdődik.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5881 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 18:50:28 »

Én hallgattam a tanácsra, leszedtem. Úgy látszik, nem lett kevesebb. Bár nem tudom, a komjuter mennyire mond igazat, mutat helyes értéket. Nem kéne lenullázni, illetve újra tanítani?

A hengerfej tömítést nem lehet után húzni, mármint a csavarokat?  Bár nekem úgy tűnt, hogy a leömlő csavarjától indul, illetve az első leömlő alatt kezdődik.

Akksisarut leveheted, de ne számíts nagy újratanulásokra. Majd a szondacsere után.

Nem lehet útánhúzni és nem is érdemes. Pont jól látod, ott van a HF tömítés.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5882 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 18:56:24 »

Akksisarut leveheted, de ne számíts nagy újratanulásokra. Majd a szondacsere után.

Nem lehet útánhúzni és nem is érdemes. Pont jól látod, ott van a HF tömítés.
Most nézegettem a képet, és tényleg, ott az éles kontúr, ott a hengerfej tömítés. Csak azt furcsálom, hogy a csavar felette van 2-3 centivel, és az is csupa olaj, lehet, hogy az olajgőz felfelé is ment kicsit, és attól látszik olajosnak? Szóval akkor ne próbálkozzak a csavarok után húzásával? OK.

Rendelem a szondákat, és nemsoká (remélem) bekerül a helyére és akkor jön a betanítás. Addig nem is kínlódok vele.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5883 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 20:38:31 »

Most nézegettem a képet, és tényleg, ott az éles kontúr, ott a hengerfej tömítés. Csak azt furcsálom, hogy a csavar felette van 2-3 centivel, és az is csupa olaj, lehet, hogy az olajgőz felfelé is ment kicsit, és attól látszik olajosnak? Szóval akkor ne próbálkozzak a csavarok után húzásával? OK.

Rendelem a szondákat, és nemsoká (remélem) bekerül a helyére és akkor jön a betanítás. Addig nem is kínlódok vele.

Szia!

Én a helyedben lemosnám az olajos részt brigécol meleg víz komboval. Aztán mennék pár kört vele. Tisztábban látnád hol ereszt s hogy mennyire... persze ha csak nagyon zavar a dolog  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5884 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 22:17:49 »

Szia!

Én a helyedben lemosnám az olajos részt brigécol meleg víz komboval. Aztán mennék pár kört vele. Tisztábban látnád hol ereszt s hogy mennyire... persze ha csak nagyon zavar a dolog  smile
Hogy a fenébe ne zavarna. Szeretek elindulni biztonságban, és szeretek időben, biztonságban megérkezni is!
Csak ne lenne ilyen hideg. Miért nincs már nyár! rinya gun
Ha lesz idő, jobb idő, meg kedv, alámászok, és lemosom.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5885 Dátum: 2013.02.15 péntek, 07:55:46 »

A szondákról: van, ténylegesen létezik az az elmélet, hogy széthúzott szondacsatikkal beáll az ECU középértékre és azzal dolgozik, így a rossz szondához képest csökken a fogyi, ha szét van húzva a csati. Én nem hiszek ebben, mert más a személyes tapasztalatom.
nekem erre egészen más elméletem van
nem csökken a fogyi, viszont mivel nem vesz fals jelet, ezért legalább rendesen jár a motor
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5886 Dátum: 2013.02.15 péntek, 20:01:59 »

nekem erre egészen más elméletem van
nem csökken a fogyi, viszont mivel nem vesz fals jelet, ezért legalább rendesen jár a motor
A helyzet az, hogy a motor rendesen jár, és rendesen eszik. Mondom "RENDESEN" eszik. Ma megjött Szentendréről a két darab Lambdaszonda, napokon belül bekerül a helyére, ha igaz.  vigyor3
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5887 Dátum: 2013.02.15 péntek, 20:41:19 »

Szétkaptam a szívóoldalt, és elképesztő brutál lerakódás van benne. Vastagon áll benne a fekete sz@r. Konkrétan a pillangón is van egy nagyon vastag réteg a belső felén. És ahogy néztem ez nem is annyira olajsár, mint inkább korom. Az EGR lyukába nézve hasonló a látvány, így arra a következtetésre jutottam, hogy nem is elsősorban a kartergáz visszavezetés okozza a lerakódásokat, ez inkább korom. Persze némileg olajos is, de nem túl nagy mértékben, és a kartergáz visszavezetések becsatlakozásai teljesen tiszták. Lehet, hogy nem is szarakodom a lecsapató beiktatásával. Végülis olajfogyást sem tapsztaltam 1 decit sem párezer km alatt, így nemhinném, hogy említésre méltó mennyiségű olajat tartalmazna a kartergáz, de javítsatok ki. Állítólag rontja az égés hatásfokát a kartergáz olajtartalma, de ezek fényében nehéz elhinni. Bár nyilván nagyteljesítényű motornál, versenykörülmények között más helyzet is előfordulhat.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5888 Dátum: 2013.02.15 péntek, 21:54:01 »

Szétkaptam a szívóoldalt, és elképesztő brutál lerakódás van benne. Vastagon áll benne a fekete sz@r. Konkrétan a pillangón is van egy nagyon vastag réteg a belső felén. És ahogy néztem ez nem is annyira olajsár, mint inkább korom. Az EGR lyukába nézve hasonló a látvány, így arra a következtetésre jutottam, hogy nem is elsősorban a kartergáz visszavezetés okozza a lerakódásokat, ez inkább korom. Persze némileg olajos is, de nem túl nagy mértékben, és a kartergáz visszavezetések becsatlakozásai teljesen tiszták. Lehet, hogy nem is szarakodom a lecsapató beiktatásával. Végülis olajfogyást sem tapsztaltam 1 decit sem párezer km alatt, így nemhinném, hogy említésre méltó mennyiségű olajat tartalmazna a kartergáz, de javítsatok ki. Állítólag rontja az égés hatásfokát a kartergáz olajtartalma, de ezek fényében nehéz elhinni. Bár nyilván nagyteljesítényű motornál, versenykörülmények között más helyzet is előfordulhat.
Nem tudom, az EGR off nem erre való? Nekem ki van he..ve.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5889 Dátum: 2013.02.15 péntek, 23:21:03 »

Nem tudom, az EGR off nem erre való? Nekem ki van he..ve.

Nekem is le van dugózva, viszont a motor korábbi élete során nem volt. Csak meglepődtem, hogy ennyire durva a helyzet, és hogy ez főleg az EGR miatt van.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5890 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 12:05:12 »

Sziasztok!
 
Ismét hozzátok fordulok egy kérdéssel illetve szeretnék tanácsot kérni.Az van hogy kész a motorköteg  wave és új bosch s4 aksi bosch gyújtókábel és bosch gyertyák, viszont a trafó az ősrégi.A probléma az hogy az 1-es és 3-as hengerek nem járnak, okozhatja a hibás trafó ezt a jelenséget? Addig is nem járok az autóval mert ha jól tudom a befecskendezett benzin lemossa a dugattyúperselyről a kenést és ez okozhatja a motor besülését.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5891 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 13:59:35 »

Sziasztok!
 
Ismét hozzátok fordulok egy kérdéssel illetve szeretnék tanácsot kérni.Az van hogy kész a motorköteg  wave és új bosch s4 aksi bosch gyújtókábel és bosch gyertyák, viszont a trafó az ősrégi.A probléma az hogy az 1-es és 3-as hengerek nem járnak, okozhatja a hibás trafó ezt a jelenséget? Addig is nem járok az autóval mert ha jól tudom a befecskendezett benzin lemossa a dugattyúperselyről a kenést és ez okozhatja a motor besülését.

Simán okozhatja.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5892 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 14:03:39 »

A zöld lambdaszonda csatlakozóhoz tartozó 4 vezeték közül melyik melyik? Cserélem a kábelköteget, és a másik kötegen másfajta csatlakozó ('99-2000), és másszínű kábelek vannak, de csak a lambda esetén. Át kell tennem a csatit, de az eltérő kábelszínek miatt nem tudom melyiket melyikkel forrasszam.

« Utoljára szerkesztve: 2013.02.17 vasárnap, 14:12:25 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5893 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 14:07:02 »

Simán okozhatja.

Köszönöm szépen a választ akkor holnap vehetek azt is falbav
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5894 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 14:09:06 »

Köszönöm szépen a választ akkor holnap vehetek azt is falbav

De mivel nem olcsó, mielőtt megveszed, be kéne próbálni egy másikat, vagy ki kéne mérni valahogy.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5895 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 14:18:23 »

De mivel nem olcsó, mielőtt megveszed, be kéne próbálni egy másikat, vagy ki kéne mérni valahogy.

Hát kizárásos alapon csak az lehet, új gyertya, új gy.kábel és a motorvezérlő kábel is teljesen új és a stroboszkóppal megnéztük a gy.kábeleket és nem villog az 1-es meg a 3-as henger gy.kábele de mivel minden új ezért nem marad más lehetőség. gun
 És mégegyszer köszönöm a választ. wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5896 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 15:01:52 »

A zöld lambdaszonda csatlakozóhoz tartozó 4 vezeték közül melyik melyik? Cserélem a kábelköteget, és a másik kötegen másfajta csatlakozó ('99-2000), és másszínű kábelek vannak, de csak a lambda esetén. Át kell tennem a csatit, de az eltérő kábelszínek miatt nem tudom melyiket melyikkel forrasszam.



Milyen színek vannak?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5897 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 15:07:42 »

A zöld lambdaszonda csatlakozóhoz tartozó 4 vezeték közül melyik melyik? Cserélem a kábelköteget, és a másik kötegen másfajta csatlakozó ('99-2000), és másszínű kábelek vannak, de csak a lambda esetén. Át kell tennem a csatit, de az eltérő kábelszínek miatt nem tudom melyiket melyikkel forrasszam.



Én eddig olyannal találkoztam a Fordjaimon, hogy 2 fehér (fűtés), egy fekete (jel) és egy szürke (test).

De itt van egy 4 vezetékes variációkat tartalmazó táblázat, ebből szerintem ki tudsz majd jönni.

Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5898 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 16:23:26 »

A zöld lambdaszonda csatlakozóhoz tartozó 4 vezeték közül melyik melyik? Cserélem a kábelköteget, és a másik kötegen másfajta csatlakozó ('99-2000), és másszínű kábelek vannak, de csak a lambda esetén. Át kell tennem a csatit, de az eltérő kábelszínek miatt nem tudom melyiket melyikkel forrasszam.


miért nem rakod helyet a helyre?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5899 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 17:50:50 »

miért nem rakod helyet a helyre?
mert akkor úgy jár, mint te hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.